Srpska vraća Bože pravde i grb Nemanjića

Član predsjedništva BiH iz Republike Srpske Mladen Ivanić izjavio je da će Republika Srpska vratiti pjesmu "Bože pravde" kao svečanu pjesmu i grb Nemanjića.

Republika Srpska 23.09.2016 | 20:56
Srpska vraća Bože pravde i grb Nemanjića
"Izetbegović će postati najveći gubitnik tako što će 9. januar ostati praznik i dobiće svečanu pjesmu (ne himnu) 'Bože pravde', a Srpska grb Nemanjića. Mora se shvatiti da uvijek postoje odgovori i da ne može ništa proći mimo naše volje. Ovo je provokacija i protiv SZP-a koji je uvijek tražio tolerantnu politiku. Time što je uradio, Izetbegović je samo dao Dodiku alibi i prednost", objašnjava Ivanić.

On je dodao i da se BiH nalazi u veoma ozbiljnoj situaciji, ali ne u smislu rata nego zaoštrene retorike i neprihvatanja kompromisa:

"Nalazimo se u situaciji duboke frustracije mnogih političara i neprihvatanje kompromisa na kojem BiH može funkcionisati. Ovakva situacija predstavlja ispoljavanje onoga što ljudi zaista misle i ovo nije prouzrokovano izborima. Retorika osjećaja 'mi smo u pravu, a drugi nisu' stvara prepuno emocija i smatram da je stanje puno ozbiljnije nego što većina ljudi misli. Ne mislim da je ozbiljno u domenu rata, nego u domenu stavova".

Ivanić smatra da ako su Srbi pristali na slavljenje 1. marta kao praznika u FBiH, ne vidi razlog zašto se Bošnjaci bune zbog 9. januara, pogotovo s obzirom na činjenicu da je Srbima taj dan trn u oku. 

"Deveti januar će ostati praznik isto onako kao što je 1. mart u Federaciji BiH. Ni za Srbe taj datum nije prihvatljiv, ali pristali smo na to. Nemojte dalje zaoštravati situaciju, dobićete ozbiljnije odgovore. Prekinite više sa izazivanjem problema, 20 godina se ovaj datum slavio, a sada je nastao neki problem", ističe srpski član Predsjedništva BiH.

On je zaključio da će Zakon o praznicima RS biti promjenjen i neće se više zvati Dan Republike, nego će samo dobiti neko novo ime.

Autor: Stefan Blagić
Frontal.ba

Komentari / 226

Ostavite komentar
Name

Bijeljina

23.09.2016 07:50

браво Иванићу вријеме је за иницијативу, повијање пред налетима бошњачког екстремизма нам ништа добро није донијело.

ODGOVORITE
Name

Re Bijeljina

23.09.2016 08:28

Ma nisi ti ni B od Bijeljene. Prave I cestite Bijeljene vise nema

Name

Bijeljina

23.09.2016 10:30

то они што су хтјели да Срба у Бијељини буде као што их има широм Федерације, да српска имања буду спаљена као на територији под контролом ткз Армије БиХ, па није пошло за руком?

Name

Hm

23.09.2016 07:51

I Ivanić puk'o ko kokica :D .. Braćo Srbi, čini se da će kod vas biti sjaši kurta, da zajaše murta :D .. izgleda tamo gdje je stao dodik, nastavit će mlađo... (dok i on ne završi kao prethodnik)

ODGOVORITE
Name

ZOKA

23.09.2016 07:51

Oladite bre vise ljudi, sta vam je ponizavate nas i nasu inteligenciju.

ODGOVORITE
Name

Kal

23.09.2016 07:53

Slavi cijelu godinu ako hoćeš. Kad ovo prodje o čemu ćeš onda pričat huškaču.

ODGOVORITE
Name

Partiski neutralan

23.09.2016 08:12

Dobar komentar koja smo mi sirotinja i cime se tjesimo.

Name

Sanja

23.09.2016 07:56

Neka nam vrate I posao!!!!!

ODGOVORITE
Name

Denis

23.09.2016 08:34

Bravo Sanja!!!! Ovi kriminalci ne vracaju konkretne stvari ,oni vracaju apstraktne stvari koje ih odrazavaju na njihovom lopovskom poslu...

Name

za Sanju

23.09.2016 08:56

Kako se to pjeva?? Zna mile i tu mislim da se zove Bulevarom revolucije

Name

Pitanje

23.09.2016 07:59

A sta je sa uslovima sa protesta...

ODGOVORITE
Name

Srbo

23.09.2016 08:24

E moj prijatelju.. pa o tome sam maloprije pisao...kad sam rekao da ivanić prati dodika po gluposti! očito naslućuje da bi opozicija oskoro mogla preuzeti vlast od SNSD-a.. pa da narod zaboravi to o čemu ti pišeš (uslovi sa protesta).. on već sada prebacuje temu na neke "svečane pjesme", na nova prepucavanja sa izetbegovićem itd.. To samo glup čovjek ne može povezati

Name

msm

23.09.2016 09:20

Haha ma kakvi uslovi? Pa vidis da su to manipulaotri. Nije iskljuceno da nece izaci iz saveza za promjene...

Name

Sretko

23.09.2016 08:03

Vratiti grb i himnu,nepodleci pritiscima za Dan Republike,ako nastave da nas ukidaju onda referendum o’ odcepljenju....

ODGOVORITE
Name

Federacija

23.09.2016 12:38

Ma skinite se vise da moje grbace, dokle vi vas izdrzavati

Name

srbo

23.09.2016 08:03

ljudi.. šta je sad ovom .. prati Dodika po gluposti.. čuj, imat ćemo svečanu pjesmu (koja nije himna) narodu baca prašinu u oči, opet srbuje...a u zagradi se lijepo ograđuje..kao nije to himna!! ako Ivanić ima muda, što ne kaže vratit ćemo himnu! jel' on stvarno misli da smo tako glup narod.. pa da opet progutamo udicu kao sa bajinim referendumom!?? ako ovako nastavi, neće bit dobro po njegovu političku karijeru.. dosta je narodu tih jeftinih trikova..

ODGOVORITE
Name

Khal Drogo

23.09.2016 08:05

Наравно да ће у Српској 9.јануар остати Дан Републике. јер, тај датум је историја већ одредила. Можете мењати слово закона, па и устава, не и историју. Но, овде је госп.Иванић покренуо једно питање, итекако важно. Наиме, све државе и уопште административне јединице имају право на своје симболе, заставу, химну, грб, амблем итд. Оне могу користити то право, и не морају, по вољи. Српска има своје симболе. Али и сви народи на планети имају право на рецимо заставу или химну. Хоће ли то право користити, свакоме по вољи. Предлог да Српска поред постојеће званичне химне има и свечану химну ("Боже правде") је одличан. Но то може бити и химна српског народа у државној заједници БиХ, баш као предложена застава са грбом Немањића (рецимо, Срби у Хрватској имају своју заставу, и она је идентична застави Српске). Тиме би ту заставу могли и Срби у фед.БиХ користити у свечаним приликама (свадбе, покривање кућа, и друге манифестације), не би им могла бити оспорена рецимо од стране полиције, јер то би била застава српског народа у државној заједници БиХ. Како год, време је да се ствари поставе на право место.

ODGOVORITE
Name

mislim

23.09.2016 08:10

Prvo moras imati status drzave pa onda izmisljaj ostalo?

Name

Khal Drogo

23.09.2016 08:17

Не само што плитко мислиш, него те мрзи и да читаш. Написах, све државе и уопште административне јединице (нагласак на ово административне јединице). Српска је то што јесте, република и једна од 2 административне јединице у државној зауједници БиХ. А ако те већ мрзи да читаш, није разумно да неком одговараш.

Name

mislite vi samo na sebe

23.09.2016 08:31

Dobro si napisao,moramo da imamo drzavu! Srbe kao konstutivan narod u BiH satirete pa napali ste bajkere iz Srbije u Sarajevu zbog majica sa Srpskim zastavama.Ne moze ovde na zalost nista da se uradi jer vi mrzite sve sto je Srpsko i samo trazite razloge za tenzije. Sto je najgore toliko to providno cinite i kukate i niste svjesni svoje nesvjesti.

Name

Re mislite vi samo na sebe

24.09.2016 20:24

Taj incident sa bajkerima iz Srbije nije se trebao desitii, i sramno je! Pitam se, sta bi se desilo bajkerima iz Sarajeva kad bi se sa Ljiljanima na majcama pomolili u Beaograd. Mislim da nebi stigli do Uzica, da nebi bili prebijeni. Isti slucaj bajkera iz Hrvatske da idu u Beograd, ili bajkeri iz Srbije u Hrvatsku. Taj incident iz Sarajeva bi se desio u Beogradu kao i u Zagrebu. Nazalost!

Name

Plan b

23.09.2016 08:08

Moze li neko objasniti Ivanicu da niko ne trazi ukidanje Dana Republike vec uskladjivanje sa Ustavom BiH.On stalno ponavlja kako se bez potrebe dizu tenzije,a svakom izjavom bez potrebe dize tenzije.

ODGOVORITE
Name

O čemu vi

23.09.2016 09:05

Re:a kako bi ga ti uskladio boga ti a da se ne ukine kad si tako pametan

Name

DPA

23.09.2016 09:30

Ustav nema ni jedan član koji se tiče praznika entiteta. Datumi stoga nisu u nadležnosti tog suda. U tome, jarane i jeste problem.

Name

Plan b

23.09.2016 10:27

Vrlo jednostavno...dovoljna je izmjena zakona o praznicima kojim se ne Srbi ne obavezuju da slave i Dan Republike ostaje 9.1.kao i dosada a usklađen sa Ustavom BiH (ima i drugih mogućnosti ali ova je najjednostavnija)..to ćeš poslije izbora čuti od Zeljkice i ostalih .... Što se tice Ustava BiH za sva sporna pitanja nadležan je Ustavni Sud kao i u gotovo svim državama ove naše lijepe planete.

Name

re DPA

23.09.2016 11:28

Momcino pravnice sa Apejrona postoji neka hijerarhija pravnih akata Ustavni Sud je odlucivao i o uskladjenosti sa Evropskom konvencijom o ljudskim pravima koja kao pravni akt ima supremaciju nad Ustavom Bih,ja nisam pravnik, ali trudim se da malo nesto procitam i ukljucim zdravu logiku, mozda nas problem i jeste u tome sto nas zastupaju pravnici iz vecernje skole univerziteta u Buljosavcima, tipa ovog DPA, koji mjesaju pravnu- naucnu i politicku- voluntaristicku argumentaciju, pa u svakom sporu prodjemo kao bosi po trnju. Molio bih nekog strucnog(ko je zaista morao procitati koju knjiguu toku studija) da mi objasni, ima li RS pravo zalbe na ovu presudu Evropskom sudu za ljudska prava,ili nekom drugom, a ako nema ima li neki pojedinac iz RS pravo zalbe ili neke apelacije u stilu Sejdic-Fincii ako ne zasto ne, unaprijed hvala.

Name

Plan b re re DPA

23.09.2016 13:46

Nisam stručnjak ali mislim da se RS, kao i svaka osoba pojedinačno mogu žaliti Evropskom sudu za ljudska prava ali ne vidim svrhu jer se odlukom US BiH ne osporava pravo Srba da slave svoj praznik 9.1....US samo tumači Ustav(obično nečijom apelacijom) koji je zasnovan na Dejtonskom sporazumu i ne presuđuje već donosi odluke koje su obvezujuće za sve u BiH.US traži od NSRS da uskladi praznik Dan Republike sa Ustavom. US ne uslovljava NSRS na koji način će to uraditi ali se podrazumijeva da to bude tako da ne Srbi ne moraju slaviti praznik sa kojim se ne mogu indetifikovati...nešto slično kao što je bilo sa zastavom,grbom i himnom,a kasnije i sa nacionalnim prefiksom naziva gradova.Dovoljno je promijeniti zakon o praznicima i riješen problem,a ovo sa referendumom je izgleda neko naduravanje i lčni obračun političkih lidera,plus izborna kampanja i ko zna sta.

Name

Aha

23.09.2016 08:08

Moze jedino ako ova dva naroda konstutivna prihvate i ako ih ne vrijeđa. Vi ste pristali na 1mart. Sto ne pristajete da se Kosovo npr prizna? Itd.imate pravo na referendum ali morate poštovati odluku suda od kojih su samo dvoje Bosnjaka a ostali su ste vi. I opet se bunite.

ODGOVORITE
Name

Srbin

23.09.2016 08:51

Vrijedja li vas to sto je federacija etnicki od srba ociscenja, jeste li se bunili zbog toga?,!

Name

Treba

23.09.2016 08:53

Treba u republici srpskoj uvesti zvanicni naziv Muslimani, i saopstiti da se ne slazemo da jedna vjerska grupa mijenja ime i time pokusava uzurpirati Bosnu.

Name

Дале

23.09.2016 09:39

Нас вређа све из федерације, али ко нас пита. Према томе и ми у Српској можемо доносити своје законе и славити оно што нам се слави! И молио бих вас, језик за зубе, поклопите се ушима (да неби добили по њима) и даље ваше прљаве руке од Српске!!!!!

Name

Re Aha

24.09.2016 20:27

U pravu si, bas as tako!

Name

logika

23.09.2016 08:09

Jedno je očito, Mladen Ivanić je svakim danom sve sličniji Miloradu Dodiku... e sad, svi znamo dokle je Srbe dovela Dodikova politika.. čuj.. svečana pjesma....ALI nije himna..

ODGOVORITE
Name

sonja

23.09.2016 08:13

Pa svi su oni isti manipulatori kako vam to vec jednom nije jasno!

Name

NISTA NIJE CUDNO

23.09.2016 08:14

DODIK NIJE NA VLASTI SVOJOM SPOSOBNOSCU - VEC NESPOSOBNOSCU OPOZICIJE!!!!!!!!!!!!!!!!

Name

Savo

23.09.2016 08:24

Dosta je bilo lazovica,pejanovica i druih " pogodnih" Srba

Name

adam

23.09.2016 09:09

To ce baja da pjeva pod satorima.

Name

Ante

23.09.2016 08:12

Ja bi volio da dodik pobijedi

ODGOVORITE
Name

FCUK EU!

23.09.2016 08:38

Pa zato sto ste braca po babine linije...

Name

Veteran stari

23.09.2016 08:15

Ma pustite više Ivanića izgubio je dosta od svoga biračkog tijela.

ODGOVORITE
Name

sokrat

23.09.2016 08:27

Ne pričajte gluposti. PDP je sve jači i za to ima osnova. Birači su prepoznali svu lucidnost politike PDP-a. Ekonomija i nacionalni interes na prvom mjestu. Samo sa takvim pristupom ćemo biti jači.

Name

Hah

23.09.2016 08:44

A ti mora da si veteran V korpusa neke "armije" Ko vas ne zna.... Uvijek sw iznova zacudim kako se ono sto je jos Njegos govorio o vasem kolektivnom karakteru i danas dan savrseno uklapa u vas sadasnji karakter

Name

vetetan

23.09.2016 15:52

Vjerovatno veteran pod zastavom Mile Ronhila

Name

Bijeljinac (onaj pravi)

23.09.2016 08:20

Mislim da se ne radi o frustraciji pojedinih politicara,vec o svjesnom djelovanju u smislu osvajanja vlasti!Nacionalizam i sovinizam kao instrument vladavine!Jer niko ne moze narodu obecati radna mjesta,jer radne snage ne treba nikome,pogotovo ne danas kada je vrijeme automatizacije i robotizacije,sto svaki ljudski rad cini besmislenim i neprofitabilnim,ukljucujuci cak i najmanje placenu radnu snagu.Mi smo ratovali kada je trebalo da radimo i da se dignemo na nivo najrazvijenih EU zemalja.Unistio nas je i unistava nas nacionalizam! Zato divido at impero-zavadi pa vladaj je jedini nacin i ovo je samo pocetak ovakvih sranja.Bice toga jos,ovo je tek prvi u redu besmislenih referenduma.Imperijalistima to odgovara,a kada bi se ujedinili i nastavili bez nacionalizma imali bi sansu da stvorimo respektabilnu malu privredu koja bi se bavila proizvodnjom eco-hrane plus sto bi bili energetski gigant u izvozu struje koje ce sve vise trebati jer i auti ce ici na struju.Struja ce biti znacajniji resurs od nafte!No medjutim to je nemoguce jer mi treba da se koljemo oko referenduma dok mile i ostali primaju mito u dzepove za neke bijedne privatizacije i kupovinu nasih giganata... ivanic prica o frustraciji a u stvari i on djeluje isfrustriran,ili samo kao i drugi politicari igrana nacionalnu kartu,jer drugih nema da podjeli narodu!

ODGOVORITE
Name

бијељина

23.09.2016 14:14

Ти си канда побјего из Бијељине 92-ге и сад си негдје у Шведској или Холандији.Ћао Алија,остани тамо гдје си.

Name

Dragan

23.09.2016 08:20

Daj vise da se zivi u miru ,zasto se stalno gura prst u oko suprotnoj strani ?Kako bi Srbima bilo da im je Ilahija i Kasida himna u drzavi ?

ODGOVORITE
Name

MIHAILO MIKIC

23.09.2016 08:21

Napad je najbolje odbrana, i muslinani su stalno tako radili znajuci da oni incijativu tada drze u svojim rukama. SRBi su bezeci od nesporazuma stalno se povlacili na svoju stetu a sada je doslo vreme da se predje iz defanzive u ofanzivu, i da SRBi u RS povrate makar djelomicno svoja izgubljena prava.

ODGOVORITE
Name

Legalis

23.09.2016 08:21

Da li će neko pitati i ostala dva konstitutivna naroda u RS oko pjesme i grba?

ODGOVORITE
Name

kako da ne

23.09.2016 15:49

Vjerovatnoćemo vas moliti

Name

Banjalucanin

23.09.2016 08:23

Iskoristi to sto si na vlasti jer vise sigurno neces biti , zelis biti veci Dodik i od njega samog , izabran si glasovima nas bosnjaka , radije cemo sledeci put glasati za Dodikove nego za tebe , imas 5 lica gospodine Ivanicu i poceo si i ti provocirati na razne nacine

ODGOVORITE
Name

Bošnjak

23.09.2016 12:47

upravo tako..potpisujem sve

Name

Циркус

23.09.2016 08:26

Значи, циркус се наставља. Је8але вас заставе и химне, дајте народу 'леба бреее!

ODGOVORITE
Name

re

23.09.2016 19:30

Sta ce ti hljeb?Ne zivi se od toga.Sad ces bolan imati praznik uskladjen sa ustavom BiH.

Name

Kerma

23.09.2016 08:32

Sad će mi mali u školu,ne znam hoću li imati markicu za užinu da mu dam.

ODGOVORITE
Name

Amnezija

23.09.2016 08:36

Ivaniću, onaj protiv koga pričaš te doveo na tu funkciju, isto tako te može pustiti niz vodu i dovesti drugoga...

ODGOVORITE
Name

Denis

23.09.2016 08:37

Sada i Ivanic "kao opasan",samo se trebao konkretno izjasniti koji su to ozbiljniji odgovori??

ODGOVORITE
Name

HOCETE RAT

23.09.2016 08:38

Ovo nije dobro ljudi, opet se krsi USTAV ove zemlje. Nije dobro ovi ce nas opet gurnuti u izloaciju a kako su krenuli i u rat.

ODGOVORITE
Name

бијељина

23.09.2016 14:10

Који Устав и које земље?БиХ не постоји као држава већ као кофедерација а тај назови Устав важи само на 50% територије те конфедерације.

Name

Ccvvv

23.09.2016 08:43

Pa i Federacija treba vratit zastavu sa sest ljiljana

ODGOVORITE
Name

stojko

23.09.2016 15:46

Ako hoćete objesite i dimije koga to sad briga

Name

BL

23.09.2016 08:46

Kad hoćete Nemanjica,onda cemo i mi vratiti Sultanovu zastavu.Samo vi izazivajte

ODGOVORITE
Name

komedija

23.09.2016 12:46

Pa ko vam brani radite sta vam je volja mozes i od nane gace na motku okacit pa mlatit ne interesuje nas.Samo nemojte vamo da se mijesate i mirna RS a i Bosna.

Name

Pajo

23.09.2016 08:52

Ovaj je definitivno veći idiot i od Dodika! Ne kaže naš narod zalud da nema velike budale bez velike škole! Ovaj čovjek kaže da je narod pametniji od svojih lidera, a izabrao je te lidere neposrednim izjašnjavanjem?! Pa samo bezuman čovjek može dati taku izjavu! Mladen Bosić kaže da ne može više ovako, a kako promijeniti stvari reče čovjek da ne zna! Zamisli?! Pa sa takvom opozicijom nije ni čudno što mesar iz Bakinaca radi šta mu volja!

ODGOVORITE
Name

misirac

23.09.2016 08:57

Ivanicu pa ti si jos ovdje, nisi pobjegao familiji u London?

ODGOVORITE
Name

Mislim Man

23.09.2016 09:03

Ljudi - gledaj ovo https://vimeo.com/132856718 Gdje su na ovome grbovi, zastave, obiljezja, dani, noci, uzivajte u slikama i manite se jacanja nacija preko medija i lajanja preko intreneta. Hajde radite nesto nista vam nece ni Nemanjici ni Kotromanici dzaba donijeti.

ODGOVORITE
Name

Anketar Mladen

23.09.2016 09:03

Jednom kad se udje u Bajinu velečasnu, teško je izaći iz nje, toplo, udobno, mogu da pričam bez poslljedica...

ODGOVORITE
Name

O čemu vi

23.09.2016 09:04

Što se mene tiče to se nikad nije ni ukinulo. Moja himna je bože pravde a ne tamo neke intonacije bez teksta.

ODGOVORITE
Name

Miladin

23.09.2016 11:12

Tako je .

Name

mlađo

23.09.2016 09:06

Tako je Mladene, još samo da nam obećaš samostalnost I glasamo svi za tebe, dobro je neko napisao Dodik je na vlasti zato što vi niste sposobni.

ODGOVORITE
Name

borac

23.09.2016 09:08

E moj bijedni profesore cim se ti bavis a gdje ti je ekonomija siromace jedan pa za tebe glasati pdp ce nestati upravo zbog tebe.

ODGOVORITE
Name

bajbo

23.09.2016 15:44

Eeee moj botac zastosise ti borio za ronhil ili RS vidise dasi borac ko i tvoj mile ronhil

Name

Banjalucanin

23.09.2016 09:12

Pravo da vam kazem ja i pjevam i smatram za himnu samo "Boze pravde" ,a ne razumijem kako ne zadovoljava Bosnjake ta pjesma svecana.Niti je pisao Srbin , a i nastala je mnogo prije Bosnjaka. KAko nama ne smeta ulica Zelenih beretki , cak smo ih i primili u skupstinu? Zamislite da crvene beretke odu do kantona Sarajevo sta bi se desilo? Zaboli nas i za vas dole stavite sta hocete za ulice,slavite sta hocete,ne zanimate nas ,takodje nas zaboli i za Ustavni sud.

ODGOVORITE
Name

Re.

23.09.2016 09:57

E za Ustavni sud ima da te boli,zakon je to koji moras postovati,mrzio il ne volio,moras postovati jel jasno.

Name

СРК ВРС

23.09.2016 11:14

Није јасно. Шта ћемо сад? Хоћеш нас ухапсити, што волимо химну Боже Правде? Ајде , навали

Name

Aski

23.09.2016 09:31

Ovo je cista nacionalistička izjava koja služi samo u svrhu predizborne kampanje i da malo napuni glasačima uši i neki ego. Ivanić nikad nije imao ovakvu retoriku do sad. Narode, ne nasjedajte na ovo. Čista izborna izjava.

ODGOVORITE
Name

@Bijeljina

23.09.2016 09:34

Nije Ivanic kriv nego biracko tijelo a Ivanic samo pjeva ono sto biracko tijelo zeli da cuje. Biracko tijelo je kao i djevojka koju neki mladic ganja pricajuci ono sto ona zeli da cuje dok je ne pukne a kada se to desi onda noga kao i kod biraca prijacaju istu pricu koju narod zeli da cuje a kada dobije ono sto zeli sta ga briga za narod.

ODGOVORITE
Name

bih jedina

23.09.2016 09:34

Primas platu 10 milja zahvaljujuci bosnjacima koji su ti dali glasove a ti bi opet da ih provociras posle kazes narod je pametniji od politicara .Sutra bi uzeo pusku protiv tebe i ostalih tvojih kompanjona u vlasti.Ne protiv sirotinje i bjede ..

ODGOVORITE
Name

banja luka

23.09.2016 09:36

Mladene, Mladene tebe više niko ništa ni ne pita a kamo li da te sluša to je istina koji ti tvoji neće u oči da ti kažu, jedan si u nizu propalih poličara i onih koji su izdali savez za promjene idi u penziju a nama bez tebe će biti bolje

ODGOVORITE
Name

istina

23.09.2016 09:39

Da nije bilo bošnjaka koji su za tebe glasali do sada bi bio zaboravljen a poslije ovog manda i ovakvih tvojih izjava jednostavno ćeš nestati jer neće ni tvoja partija više postojati

ODGOVORITE
Name

Miki

23.09.2016 09:40

Ivanić pio iz Bajine čaše te se inficirao

ODGOVORITE
Name

Abc

23.09.2016 10:47

Zato se on meni zgadio i kao politicar a i kao covjek jos vise.Politicar je od danas do sutra a covjek cisto sumljam da je ikad bio jer nema svoj cvrst stav i svoje ja. Poltroni koji se mijenjaju kao vrijeme nisu ljudi.

Name

Pravda

23.09.2016 09:49

Vaki poput Ivanica izazivaju rat a ako sta se kaze u Federaciji uvezi ovoga teksta onda se buni on prvi a izaziva majmun jedan.Sram vas Bilo...

ODGOVORITE
Name

СРК ВРС

23.09.2016 11:12

Госин Иванић је супер лик... До јуче вам није ваљо Милорад Додик, данас Иванић, сутра када Шаровић каже да је већи патриота од Додика, њега ћеш исто да пљујеш... Срби док пузе за вас добри прихватљиви, ако има свој став вама не ваља...

Name

Re

23.09.2016 12:10

Odgovorijo bih ti na ovu poruku ali neznam sta pise koja su to slova pismo iz Kine ili sta je to...

Name

Milica

23.09.2016 13:11

Odgovorio bi ti, a ne znas ni "svojim" pismom da se koristis. Jedino zalosnije od nase politicke scene jeste to sto u 2016. godini vecina stanovnistva u BiH ne zna osnove gramatike. Toboze imamo tri jezika i dva pisma, a nista od ponuđenog ne znamo koristiti.

Name

СРК ВРС

23.09.2016 13:21

Видим да "незнаш"

Name

Milutin

23.09.2016 09:59

Priznajem mozda sam ranije malo grijesio u vezi procjene gosp. Ivanica ali radi se mudrom politicaru sa vise lica. Dodik previse galami a malo radi i politicki napada,a nekad postane i nervozan.Trebalo bi sutiti ali zadavati mnogo vise suptilinih udaraca.Moze Dodik svasta da nauci od gospodina Ivanica

ODGOVORITE
Name

Ana

23.09.2016 11:22

Recite političari srpskom narodu što se odrekoste himne i grba Nemanjića?Sada bi da to vratite,ali nećete uspjeti,sve su to prazne priče.Kamo sreće da niste tad dozvolili da se promijeni himna i grb,danas ne bi imali ovakvih problema oko dana Republike.Pa dokle ćete više ovaj jadni napaćeni narod zamajavati?Vama političarima je dobro,a narod ko šiša.

Name

da da

23.09.2016 12:35

U pravu si Ana nismo trebali dati grb i himnu ali sta je tu je i zato da se dalje ne urusava RS treba izaci na referendum i reci sta mislimo i prekinuti iluzije Bosnjaka da ce nas utopiti u BiH jer ce sutra da im smeta ime RS.Lud je ko ne vidi da im smeta sve sto je Srpsko i perfidno pokusavaju da nas ukinu uzimajuci nam sve sa cim se identifikujemo.

Name

Zapad

23.09.2016 14:34

E moj Milurine,dok je takvog razmisljanja nema nama napred,cuj udarce zadaje,pa nije to boks,nama treba dogovor poliricara,narod vec zivi zajedno dugo..

Name

koka

23.09.2016 10:05

Šest nogu dvije vise dvije glave isto misle-ko li je to na magarcu-....

ODGOVORITE
Name

meha

23.09.2016 11:22

TUROPLJAC .Izadji malo na cist vazduh iz BAJINE!

Name

koka

23.09.2016 12:23

Sviđa mi se tvoja rečenica , zamjeram ti samo što si pomislio na Ivaniča jer je on jedan od malobrojnih političara koje izuzetno cijenim.

Name

Pale

23.09.2016 10:13

Ja turcadije na nasem portalu

ODGOVORITE
Name

lol

23.09.2016 11:18

Pa zašto si na portalu ?

Name

Karadoz

23.09.2016 11:21

Onda i ti nebi trebao koristiti google to je americki pretrazivac mogu se buniti

Name

Lucky

23.09.2016 13:00

Ко каже да користи Гугл претраживач? Можда користи руски Јандекс :) а претраживача има више. Изгледа да неко мисли да је Гугл једини интернет претраживач :):):) .

Name

Re. Pale

23.09.2016 14:02

Ma vuku ih korjeni brate samo sto nece da priznaju a ne skidaju se sa srpekih portala.

Name

Hahaha

24.09.2016 07:12

Ruski pretrazivac i ruski mikrosoft hehe

Name

SM

23.09.2016 10:33

Moze Ivanicu,samo vodi racuna o preglasavanju druga dva naroda.Ono sto ne zelis sebi,ne cini to drugima.

ODGOVORITE
Name

Realno

23.09.2016 10:38

Ha ha ode ti u cobane pre himne dolaze ljudi sa vecom skolom na vasem mestu a ti polako u starackom krevetu pakuj kofer

ODGOVORITE
Name

mohikanac

23.09.2016 10:56

Jašta nego vratiti, samo ne znam sta se cekalo do sada.Imamo valjda kao konstutivan narod pravo na identifikaciju.

ODGOVORITE
Name

Lud zbunjen normalan

23.09.2016 11:07

Ovaj ivanic ce nestati ko Haris Silajdzic Zlatko Lagundzija i ostali propali politicari Svima im je baja doso glave pa i njemu ce nek i handri kad su tupi svaka mu cast

ODGOVORITE
Name

Весна

23.09.2016 11:44

Баја је сам себи дошао главе. Непромишљеност га је коштала много. Лп

Name

lšć

23.09.2016 11:11

Mile Dodik je sve vas oduvao! Završena je igra: Ko je veći Srbin !

ODGOVORITE
Name

Miki

23.09.2016 11:20

Evo scim oni nas J...uuu 20g pa Ovce moje iz prazne se Nepuca Dosta vas je vise

ODGOVORITE
Name

Posjetilac

23.09.2016 11:42

Svaka cast Ivanicu, borimo se zajedno! Izetbegovic svakako uvijek ostaje praznih ruku, necemo dati 9. januar, Boze pravde i Grb Nemanjica, to je nase, a Izetbegovic neka svira u frulu!

ODGOVORITE
Name

max

23.09.2016 13:14

Nece izetbegovic 'svirati frulu' nego ako Srbi budu imali "Boze pravde', bosnjaci ce imati neki ilahiju a Hrvati 'Ave Maria' jer su po ustavu RS potpuno ravnopravan narod u RS tako

Name

goran

23.09.2016 14:25

Zamisljam neku svecanost u recimo nekoj bolnici u RSi posto u njoj rade i Srbi i Hrvati i bosnjaci emituje se 'svecane pjesme' kao 'Boze Pravde neka Ilahija pa onda 'Ave Maria'. A obziorom na ustav, o himni se nikada nece dogovoriti

Name

ahhaahahah

23.09.2016 11:43

kratko ću reći laže

ODGOVORITE
Name

i ?

23.09.2016 21:54

A šta je tu novo za velikosrpskog nacionalistu? Koliko godina vuku narod za nos o opasnosti, ugroženosti, anti-srpstvu, dok otvoreno napadaju druge? Laži, laži, đubre smrdljivo! Ni jedan od ovih vođa ne brinu za "svoj" narod, Dodik, Bakir, Čović, svi igraju za tuđe interese, a vi koji ste idioti pa padate na iste laži, najedite se govana. Mi nismo njihovi, niti su oni naši, zasraće situaciju, pa dok mi ostali jedemo govna, oni odoše u svoje vile daleko od svega, sa milionima ili stotinama miliona koje su pokrali. Smijaće vam se svima u lice i govorit "Ha, ha, ha, koji idioti! Ginite budale! Gini stoko bez pameti!" Gledam jednu zgradu, stara Bog zna koliko, raspada se, ali je na njoj velik i nov znak sa srpskim imenom. Važno je da je srpsko, pa makar u govnima ili u paklu. I ja kažem, "Zaista, BOŽE PRAVDE!", jer preko stotinu hiljada nevinih žrtava vapi iz zemlje, a lopovi i krvnici se šepure! Živjeli svi zajedno, a onda nekome to zasmetalo! Fuj, đubradi bez pameti, obraza, časti, ljudskosti, svijesti i savjesti!!!

Name

Српкиња

23.09.2016 11:48

Сваки народ има право на национална обиљежја. Није требало ни да буду укинута.

ODGOVORITE
Name

goran

23.09.2016 13:10

Ali stvar je u tome da po ustavu u RS zive potpuno RAVNOPRAVNO zive tri naroda tako da ne moze biti govora o 'Boze pravde' kao himni, ali svaki narod moze imati svoju svecanu pjesmu

Name

Re. Goran

23.09.2016 13:41

Pa i u Srbiji se pjeva Boze pravde, a toliko nacija zivi zajedno.

Name

nije to bas jednostavno u Bosni

23.09.2016 14:09

@ReGoran Ustav Srbije je potpuno drugaciji od ustava RS tako da je zaista apsurd porediti RS i Srbiju. Recimo u ustavu Srbije se govori o gradjana koji zive u njoj, a u ustavu RS se pominju tri naroda (Srbi, Hrvati i bosnjaci) i njihovim pravima Po ustavu RS ti narodi mogu ulagati prigovore, blokirati odluke skupstina, a u ustavu Srbije nista od toga nema. Recimo zahvaljujuci blokadama/prigovorima/ konsenzusu,.., Srbi, iako su manjina u BH uspjesno blikraju vecinu (Hrvate i muslimane) da BH prizna Kosovo

Name

Re. Re. Re. Goran

23.09.2016 14:29

Malo si se zeznuo bosnjo Gorane, kao prvo u Republici srpskoj ne zive bosanci, kao drugo srbi nisu manjina u bih a kao trece vecina su u republici srpskoj kao sto su vecina u Srbiji, znaci Boze pravde, naculi usi

Name

mitar miric

23.09.2016 15:00

@Re.Goran trebas da shvatis da je RS nije drzava nego je entitet u sastavu BH, a Srbija je nazavisna drzava tako da je tvje poredjenje RS i Srbije bez veze pogotovo imsjici u vidu da su im ustavi skroz drgaciji - ne mogu se porediti jer ustav Srbije govori o gradjanima pojedincima koji zive u Srbiji , a ustavi RS i BH govore o narodima

Name

Re mitar miric

23.09.2016 16:13

Ok. Eto Rs je u bih. A DE MI RECI zemljace ko nam je predsednik te tvoje bih, koja nam je zajednicka himna, koji nam je jezik zvanicni u toj tvojoj bih??? Ovo je pitanje i za ostale mnogobrojne fedralce

Name

geomax

23.09.2016 19:22

Neka mi ovi veliki bosanci kazu kako idu rijeci u ove njihove himne,jer ja nisam bas upucen.I ko je to napisao.

Name

Mislim-Man

24.09.2016 07:01

Pa komentatori iz RS, izgleda da niste shvatili te proste stvari, Vi ste ti koji nećete BiH, Vi ste ti što ukidate nazive "Bosanski" u imenima gradova, Radi Vas se mjenjala zastava u ocu Vartinu, Koju ni Vi ne volite, Radi Vas je napravljena ta himna, uopste 80% stvari je prilagođavanje radi Vas, A onda isti "VI" postavljate nama pitanje "Zašto ne funkcionira ta BiH?" Ispade -Vi je gradite, Mi rušimo. Ali znam da je krajnji ishod isto opasan jer su sva tri naša naroda dosta podrugljiva i zla uz one naravno "Šta sam ti rekao, i Biće kako ja kazem" - Ukratko "Bosansko Hercegovačka Korida".

Name

Re slim-Man

24.09.2016 20:41

Bravo! Nije se moglo bolje opisati/napisati. Svaka cast slim-Man.

Name

Pale Srđan

23.09.2016 11:50

Ivanić je političar bez premca. Najmudrijii čovjek na političkoj sceni. Da se on pitao drugačije bi bilo i za referendum nebi razmišljali hoće li ponovo rata biti ili ne. Nego bi ih izvrtili da nebi saznali ni kako!!

ODGOVORITE
Name

eh

23.09.2016 12:21

vrijeme će pokazati koliko si naivan... kod očiju ne vidiš da ovaj istrošeni političar, svjestan da nema šta punuditi kao ni Dodik.. samo nastavlja dodikovim stopama.. dakle, srbovanje.. prazne priče.. čuj, svečana pjesma, ..a nije himna.. pa samo to ti govori o kakvom "mudracu" se radi.. on bi kao prkosio Izetbegoviću.. "svečanom pjesmom".. a to što RS ekonomski i u svakom drugom smislu propada, za to nema prijedlog, kako spasiti.. kako nešto pametno i korisno napravit za nas obične ljude..

Name

geomax

23.09.2016 19:20

Ima Bosic ponuditi

Name

Миња

23.09.2016 11:53

Један од ријетко мудрих политичара. Могли би и остали Иванићевим стопама, а не да народу пуне главу глупостима.

ODGOVORITE
Name

krmak

23.09.2016 11:55

ima li sta od posla ja bi kopo zido kosijo ima li sta bilo

ODGOVORITE
Name

ja

23.09.2016 12:42

prvo referendu o tima pitanjima pa onda da se usvoji,imate viska para pa reko da se iskorist

ODGOVORITE
Name

DRAGAN

23.09.2016 13:02

OD KADA JA GOVORIM DA USTAVNI SUD BIH NIJE SMIO DONIJETI TAKO SRAMNU ODLUKU KOJA NIJE UTEMELJENA NA PRAVNIM OSNOVAMA VEC ISKLJUCIVO POLITICKIM KOJE DOLAZE IZ SARAJEVSKE KUHINJE A ZELE DA NEUTRALISU SVE STO JE SRPSKO.GLUPO JE I BESMISLENO TRAZITI PREPOZNAVANJE JEDNOG NARODA U SIMBOLIMA DRUGOG NARODA.U SVOM ZIVOTU NISAM CUO NESTO BESMISLENIJE PA PO CEMU SE ONI SADA PREPOZNAVAJU KADA NI U OVOJ SADASNJOJ HIMNI MOJA DOMOVINA NITI U GRBU NEMAJU NISTA SVOJE PREPOZNATLJIVO.NJIHOV STVARNI CILJ NIJE NIKAKVO PREPOZNAVANJE VEC ISKLJUCIVO UNISTAVANJE SVEGA ONOGA STO ASOCIRA NA SRPSKI PREFIKS POPUT SRPSKE REPUBLIKE NAZIVA SKOLA ULICA.DA NAM MOZDA NECE UKINUTI I SRPSKA IMENA I SRPSK E SLAVE KAKO SU KRENULI IZGLEDA DA CE I TO DOCI NA DNEVNI RED.STOP TIRANIJI USTAVNOG SUDA ON SE MORA REKONSTRUISATI POD HITNO KAKO NE BI ZEMLJU UVUKAO U RAT.

ODGOVORITE
Name

Re

23.09.2016 14:19

Ukinuli ste prefiks "bosanski" kod gradova: Bosanski Brod, Bosanski Novi, Bosanska Dubica...ako nema bosanski, nema ni srpski...

Name

re.

23.09.2016 14:56

Eto taman ces ti to reci da nisu imali pravo.

Name

Re. Re

23.09.2016 15:00

Ukinuli ste i vi Srbe u federaciji pa nikom nista. Pjevaj u svom kalifatu, dzamahiriji sta hoces al ni nama nemozes nista, pjevace se Boze pravde ti imas dvije opcije da pjevas il da sviras

Name

Istina

23.09.2016 13:05

U RS-u ako hoces da ostanes na vlasti samo pricaj o odbrani srpstva i nacionalnih interesa i vladaces 100 godinu. To Ivanic pokusava da prepise od Velikog Vodje zv. Baja, ali nema on iskustva ko Baja u odbrani srpstva. Ovdje ekonomija svakako nikog ne zanima i onda kuku lele, lele kuku nema posla, para itd...

ODGOVORITE
Name

Ante

23.09.2016 13:12

Ja znam daje se LIJEPA NASA PJEVALA I U ZEMUNU stacete onda haha

ODGOVORITE
Name

virus

23.09.2016 13:42

Otcepljenje i ujedinjenje srpskih drzava , ukljucujuci i S Krajinu.

Name

бијељина

23.09.2016 14:00

Не брини Анте,пјеваће се Боже правде у Загребу ускоро

Name

re.

23.09.2016 14:55

Ma kako da ne.U vas sve nesto uskoro a sve izgubiste gdje god ste zas.ali.

Name

Učiteljica

23.09.2016 17:04

Djeco, tišina!

Name

oo

23.09.2016 13:20

Ovo već prelazi u rijaliti program.

ODGOVORITE
Name

BOŠNJAK

23.09.2016 13:27

Nikada u životu nijesam mrzio druge zbog nacije, vjere,himne ili zastave ali mrzim političare jer njih zabole za bijelu kugu,nezaposlenost,uništenje ekonomije i gledaju da što vise pokradu ako mogu !

ODGOVORITE
Name

Pitanje

23.09.2016 13:39

U emisiji sa Lazanskim nas divni vodja na kraju kaze kako se je sastajao sa svim svjetskim liderima pa nabroji Americkog precjednika pa Francuskog i tako kaza da je bio i sa precjednikom Japana. Kako mu je to uspjelo pored cara zivog?? Garant mu je Ivanic pripomogao od kako su najbolji drugovi

ODGOVORITE
Name

Sefir

23.09.2016 14:19

Na dan Referenduma, vježbe na Manjači, kraj Banjaluke, imaće NATO, a ne Ruska vojska. Isto će se i na istom mjestu ponoviti, u masovnijem obimu, u prvoj polovini oktobra.

ODGOVORITE
Name

istine radi

23.09.2016 15:09

Termin za vjezbe na Manjaci je dogovoren sa NATO jos prosle godine, a termin za referendum je odredjen prije mjesec dana

Name

Mile

24.09.2016 06:21

Cudi me da Mile ne zabrani te vjezbe

Name

Pamet

23.09.2016 14:24

Dobro vi znate i izaći na izbore ikako kolko vam političari pamet razvlače...

ODGOVORITE
Name

Hazim

23.09.2016 14:42

SFRJ. Imala jednu himnu a ne republike.Entiteti imaju manje znacaj i ne treba im himnu. NAJBOLJE HIMNU JEDNA SI JEDINA i nju je komponovao srbin

ODGOVORITE
Name

Despot

23.09.2016 15:36

Hazime u SFRJ i Sr Slovenija i SR Hrvatska imale su svoju himnu za razliku od oslih republika koje nisu imale himnu.

Name

Hamo

23.09.2016 14:48

Mogli bi lahko zapjevat tamo daleko,hoho. .

ODGOVORITE
Name

Re. Ex bosanac

23.09.2016 15:36

Vjerovatno je to tvoj pradjed pjevao zajedno sa mojim pradjedom al tvog put odvede u pogresnu stranu

Name

Milosevic Rajko

23.09.2016 15:05

Ivanic koristi pojam 'svecana pjesma' jer je svjestan - unaprijed zna da se Srbi, Hrvati i muslimani koji zive u RS ama bas NIKADA NECE DOGOVORITI O ENTITETSKOJ HIMNI.

ODGOVORITE
Name

нико битан

23.09.2016 15:20

Што се тиче Светог Стефана и грба Немањића то никоме не дам да ми дира. Свечана пјесма или химна или пјесма над пјесмама је Боже Христе... пошто је Христос Бог правде и свега осталог, Ја тако.

ODGOVORITE
Name

jovica

23.09.2016 15:49

Ni danas ti NIKO NE BRANI da ti pjevas tu pjesmu u svojoj kuci, da cjeli zid pokrijes grbovima Nemanjica

Name

nn

23.09.2016 16:50

Niko ti I ne dira !

Name

Himna

24.09.2016 06:20

Ko ti brani, okiti se grbovima od glave do pete i na sav glas pjevaj sta pozelis.. jedno treba da znas, a mozes lako provjeriti, SVAKO JUTRO BAR 10-AK AUTOBUSA SRECNIKA IZ FOCE, CAJNICA, ROGARICE DODJU U FEDERALNO GORAZDE NA POSAO. Himne i grbovi i vasa zaludjenost vas je i dovela tu gdje jeste

Name

Dimnjačar

23.09.2016 15:28

Hitler i Pavelić bi se postidili, koliko ste se "gospodo" oteli kontroli, Miloševića je smiješno i spominjati. Ako vas ne smiri Incko, NATO hoće sigurno. A ti Ivaniću dobro izvozaj svoj Audi id 200.000 maraka, to je posljednje državno auto u koje je tvoja guzica sjela. Poserem ti se na obraz i školu, ako ti je vrhunac karijere i vađenja RS-a iz totalne bijede uvođenje Vučićevih pjesmica. Fašista jedan ulojeni, od narodnih para.

ODGOVORITE
Name

Cep

23.09.2016 19:07

Mislim da si previse zacepljen odzacar! Treba te procepiti malo tupane jedan!

Name

potpisivac

24.09.2016 07:54

Dimnjacar,potpisujem svaku tvoju rijec.

Name

mirko pazi mozak

23.09.2016 15:37

Ljudi, sjetite se kako je bilo zivjeti od 92.-95.! Ogranicenog kretanja, bez stuje, vode, brasna, secera, cigareta…. Pitajte svakog onog ko je bio vojnik-borac (ako to nisi bio sam) kako mu je bilo spavati u rovu, kakvoj zemunici ili napustenoj kuci, od novembra do marta. Pitajte svakog onog ko je ostao invalid koliko mu je drzava, entitet, kanton, opstina, mjesna zajednica pomogla u njegovoj invalidnosti. Prije nego sto se zapitas sta si ti uradio za svoju drzavu, zapitaj se sta je ona uradila za tebe. Ne dajte da vam djeca ostanu sirocad ili da ostanete bez djece. Nek ratuju djeca onih…-znate vec kojih. U PAMET!!!!!!

ODGOVORITE
Name

hvala ti slavko, spas'o si mi pamet

23.09.2016 16:23

Bravo!

Name

NEEE RATU

24.09.2016 15:32

SVAKA CAST SVAKO TI JE ZLATNA

Name

da je pravde

23.09.2016 15:46

IVANICU mozes nikad neprestajati izgovarati boze pravde ali vjeruj pravda je nedostizna za vjek vjekova.Pogotovo za obicnog covjeka za vas politicare opet nekako jer vi idete okolo pravde i tako dodjete do bogtstva,a obicni covjek nikad.

ODGOVORITE
Name

LG

23.09.2016 15:52

Hoće li i za to biti referendum?

ODGOVORITE
Name

Darko Dodig

23.09.2016 16:17

Jako je zanimljivo da ivanic govori o "SVECANOJ PJESMI" a ne o himni jer zna da po postojecem ustavu Republike Srpske, 'Boze pravde' NIKAD nebi prosla kao himna entiteta RS niti grb Nemanjica kao grb entiteta.

ODGOVORITE
Name

Sara

23.09.2016 22:03

Po zakljucenju Dejtonskog mirovnog sporazuma, himna Republike Srpske bila je Boze pravde i grb smo imali nas nemanjicki, a kad je SNSD preuzeo vlast 2006. godine, odmah je to prodao.

Name

Ilija

23.09.2016 16:17

Kriza, za krizom .. pa sta ovi politicari rade.. kako im ne dosadi.. Pa i baba Milica pocela traziti gde da ide odavde. Stvarno nisu normalni.

ODGOVORITE
Name

Ekonomija

23.09.2016 16:30

Svaki dan neki novi kosovski boj a o ekonomiji niko nista.

ODGOVORITE
Name

Ekonomista

23.09.2016 22:00

O ekonomiji treba da govore ekonomisti. Ima ih 800 na birou u Bijeljini.

Name

Hej Sloveni

23.09.2016 17:12

Na ovim našim prostorima jedina HIMNA koja nas je ujedinjavala i koja i danas podsjeća na dovra vremena bila je Hej Sloveni... Ove ostale su samo pjesmice za nju.

ODGOVORITE
Name

anonimus

23.09.2016 19:24

Boze pravde prije svega

Name

vrs rvi

23.09.2016 19:27

Pa zar ne vidiš do čega nas je dovela ta himna?

Name

komedija

23.09.2016 21:05

Kad smo kod himne i sve je nakaradno u BiH najbolje neki hit od Semse Suljakovic da se uzme kao himna.

Name

Mala

23.09.2016 21:59

Ne znam ko su vam ti Sloveni, ali mi Srbi smo na ovim prostorima minimum 5000 godina. Za to postoje naucni dokazi.

Name

sace'rat i vojska

23.09.2016 18:26

Ma štas ti pjevati,...de ti onu djulzulejha ,jer ako bog počne dijeliti pravdu onako kako ko zaslužuje pobice nas sve za pet minuta

ODGOVORITE
Name

Nikola

23.09.2016 19:16

A da mozda vratite i kralja? Pa da preselite Vaseljensku patrijarsiju iz Carigrada u... sta ja znam... Bilecu? I da se natjera onda i ovo malo zivlja sto se ne krsti s tri prsta da celiva ikone po skolama? Uradite to preventivno, da nam muslimani ne otmu jos koju nadleznost... Znate li kako se to zove u psihologiji? PARANOJA.

ODGOVORITE
Name

Re g. Nikola

23.09.2016 20:13

Све краљевине у Европи имају истинску демократију и благостање. И код нас бих тако било да КП Југославије није донијела одлуку на 4. конгресу у Дрездену у Њемачкој да се разбије Југославија и то је урађено 1992. године. Његовој Светости Васељенском Патријарху је трон у Цариграду и нека тамо има сједиште на Вјеке Вјекова. Моја ћерка је 9 година имала православну вјеронауку у школи и никада није имала потребу да цјелива у школи икону, већ то радимо у цркви. Питање ко је овдје параноичан - Бакир Изетбеговић и ћаршија што им све смета што је српско или ми који се морамо бранити. Побогу човјече ако се неби бранили прегазили би нас и отели све као што су Шиптари уз помоћ НАТО-а српском народу на Косову и Метохији. С поштовањем! Миливоје

Name

Robot

23.09.2016 21:58

Procitajte vi malo o Vaseljenskoj patrijarsiji! Vidi se da malo znate o njoj. A ne valja je uzalud spominjati.

Name

Re g. Robot

24.09.2016 12:58

Па мијешање Васељенске патријаршије и референдума у Републици Српској је као да мијешаш бабе и жабе. О тој православној "институцији" говорим сам у усправном положају. Наравно ја нисам историчар, не мислим да некоме као Вама да се правдам а слажем се да Ви много више знате од мене. С поштовањем! Миливоје

Name

Neko tamo daleko u Svedskoj...

23.09.2016 19:20

E bas ste stoka...

ODGOVORITE
Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

24.09.2016 07:37

Шта ти се*еш? Распитај се мало о грбу и химној коју Шведи користе... За све ове што изједначавају традицију и животни стандард, обратите пажњу на Норвешку, Данску , Шведску , Холндију, Луксембург, све веома традиционалне државе, њихови симболи... Добар стандард имају због нечег другог .

Name

Re korpusu

24.09.2016 15:18

Da, da, veoma su religiozni... Citam tvoje komentare cesto, ponekad se slazem sa tobom, ali u slucaju Svedske totalno si pogrijesio, izvini nemogu se izraziti kao ti, ali vjera u Boga i nacionalna svijest im ja zadnja rupa na svirali, a izmedju ostalog vecina su ateisti i nemogu skontati zasto stoka na balkanu gine zbog vjere i ostalih gluposti, Pozdrav

Name

re SRK VRS

24.09.2016 15:55

Hajde frajeru prekini da lupetas vise i srbujes na svaki clanak, ti nas poredis sa Svedima i Skandinavijom i Luksemburgom, ovu zemlju polupismenih, zatucanih i neobrazovanih seljaka, bez industrije i radnicke i srednje klase koje vuku napredak neke drzave, zemlju "skolovanih" budala koje diplomu fakulteta smatraju za sredstvo da se "zaposle" u drzavnu sluzbu i igraju pasijansa do tri sata, kuckaju takve komentare kao ti po portalima, srbuju na paklice, a da se onim cime se bave sta god to bilo uopste ne zanimaju, ne citaju, ne usavrsavaju se, ne napreduju, ne shvataju da je svijet postao globalna utakmica i da se sa takvim znannjem i strucnoscu ne mogu nositi ni sa zemljama Afrike, a kamo li sa ovime sto ti navodis, zemlju gdje se slobodno preduzetnistvo i privatna inicijativa guse i inspekcijski teraju da se sluze nezakonitostima i podmicuju razne tzv inspektore a u stvari drzavne reketase koji rade malo za sebe a malo za parazitsku masineriju u javnom sektoru, zemlju u kojoj se zdravllje prodaje na kilu, u kojoj se djeca u vrticima cuvaju da ne padnu u neku rupu bez ikakvog programa ucenja za buducnost za ocuvanje okoline za kompjutersko opismenjavanje bez koga u buducnosti nece moci da opstanu na u globalnoj areni nemilosrdne konkurencije, ne uce se toleranciji i postovanju i razumjevanju razlicitosti vec se doje mrznjom od malih nogu, zemlju... ma mogao bih ovako do sutra, eto takvu ti zemlju porodis sa Skandinavijom i nije te sramota tih bljuvotina sto pises jer si 100 posto sam uvjeren uvaljen u drzavnom sektoru i dobro ti je pa nam solis pamet o simbolima. Simboli jesu bitni i to ko ne shvata slabo sta zna, ali bitni su samo ako iza njih postoji neka ozbiljna sadrzina, jedna ozbiljna organizacija, jedna ozbiljna prosvecena drzava sa malim efiksnim aparatom strucnih ljudi i eksperata koji je vuku naprijed i cuvaju i podizu njen kredibilitet, drzava koja stiti manjine i ugrozene drustvene grupe, ako iza nje stoje takvi kao ti i predstavljaju je to je onda uz duzno postovanje pisurija i smijurija i privid neke organizacije u cilju prelijevanja javnih para u privatne dzepove, a ne drzava i ispred nje mozes nacickati koliko hoces dvoglavih, troglavih orlova i kruna i simbola ona ce opet ostati ona ista smijurija i pisurija i jos ce sa time isopasti jos smjesnija i urnebesnija. I da jos nesto na kraju u povodu tvog nika kojim se sluzis, ja se ne bih bas ponosio imenom korpusa cija su dva komadanta osudjena na debele robije zbog ratnih zlocina protiv covjecnosti, kako god i na kom god mjestu bili osudjeni ipak to nesto govori!

Name

Dole

23.09.2016 19:55

Psihopata!?

ODGOVORITE
Name

Zr

23.09.2016 20:08

Ja imam novčanik sa grbom Nemanjića nažalost vrlo često je prazan, al nema veze nek ima grb. Ja sa grbom sve plaćam

ODGOVORITE
Name

tzhc

23.09.2016 20:14

Pa naravno da ce biti NEMAnjica.Nema sanse za IMAnjica.Sirotinjo i bogu si teska.

ODGOVORITE
Name

Durmitor

23.09.2016 20:31

Super, svima će biti bolje sa nemanjicima i Bože pravde. Neće biti nezaposlenih, plate će biti veće, penzije će biti redovne, u bolnicama neće biti liste čekanja, djeca će imati nove škole sa najmodernijom opremom. Kokuzluk će biti samo egzotična i zaboravljena riječ. Svi će kupovati nova auta i nakon par godina ih prodavati, jer je izašao novi model

ODGOVORITE
Name

Pastrovici

23.09.2016 21:56

Gospodine, vi govorite o materijalnim i prolaznim vrijednostima, a ovdje se govori o cuvanju nacionalnog identiteta. Vi biste prodali svoj narod i jezik i rodjenu majku da imate vecu platu. Zato nam djeca i ne znaju ko smo i sta smo.

Name

pastrovici 2

24.09.2016 04:32

Probudi se pastrovici, nama su dali duhovne, a sebi uzeli materijalne vrijednostičja znam ko sam i šta sam, a djeci nemam šta da dam

Name

Durmitor

24.09.2016 08:55

Re: pastrovici. Neka nama prave crkve i džamije, hame i grbove, a sebi neka uzimaju fabrike, dionice i nekretnine pa ćemo vidjeti za 20 godina, oni će nam opet krojiti kape i zavidjeti a mi ćemo opet palamuditi oko nečeg nebitnog, samo će tad razlika u materijalnom biti u milijardama, dok je sad u milionima.

Name

Durmitor

24.09.2016 09:05

I još nešto za pastrovica, dok meni bijeda dodje do članaka tebi će i vjerovatno, kao i polovini ovog naroda doći do grla. To što sam materijalno situiran, nema veze s religijom i nacionalnom opredjeljenju. Jedina razlika je u tome što sebe gledam samo kroz sebe svoju porodicu. Ne gledam na sebe kao pripadnika bilo koje mase. A jako dobro znam sta je bitno kod materijalnog a šta kod duhovnog. Vrlo dobro znam ko sam i šta sam, tako da mi to niko od političara, kao i vjerskih zajednica nema potrebu pojašnjavati.

Name

Treba čuvati duhovne vrijednosti

24.09.2016 12:36

Slazem se da treba čuvati duhovne vrijenosti, a da li je gospodine Durmitore SNSD ostvario to što vi želite? E da vam odmah kažem. Nije i nije i neće. I nećemo više ni glasati za njih a izaći ćemo svi na izbore, da SNSD konačno izgubi.

Name

Alo alo

23.09.2016 22:18

Ko od vas zna pomnožiti dva razlomka pa oduzeti treći od toga?

ODGOVORITE
Name

E ovako

24.09.2016 12:33

2/3 puta 4/5 jednako je 8/15 minus 3/15 jednako 5/15 jednako je 1/3.

Name

Penzije

24.09.2016 06:15

..a kako bi bilo da nam vrate penzije i plate bar na nivo onih u Federaciji?!

ODGOVORITE
Name

Bošnjak

24.09.2016 07:19

Ma ne bi se usrećio puno.KO kaže da su Bošnjaci protiv 9. januara.Sve koje znam isti je stav, ako ste slavili do sad zašto to sad nekom(čitaj : Bakir) smeta. Vječita igra Mileta i Bakira. I opet će je biti kad nekom od njih nešto zatreba.

Name

RE

24.09.2016 07:02

Srpski narod se ovakvom predizbornom retorikom samo dovodi u još gore stanje,stanje je bolesno ali ova retorika ga dobrano pogoršava. Za one koji imaju kratko pamćenje da iznesem jednu činjenicu: NS RS je svojevremeno pokušala da zadrži himnu Bože pravde ali bez teksta, dakle, da bude samo muzika kao što je današnja himna BiH, ta odluka je izglasana u NS ali je istu poništio Ustavni sud RS, dakle, entitetski ustavni sud je ukinuo himnu Bože pravde za sva vremena. Ovo je predizborna priča za "bolesno" biračko tijelo.

ODGOVORITE
Name

dajnam boze bolje

24.09.2016 08:02

Vrati nam socijalisticki moral i fabrike, to je za nas bozja pravda. A bez Nemanjica ja mogu.

Name

BL

24.09.2016 08:12

Ma naravno. Jadan je narod koji glasa za ovakve.

Name

BL

24.09.2016 08:11

Ma Ivanicu ko tebe sta pita...izabrali te muslimani na proslim izborima a na narednim ce glasati samo ako budu ludi... Srbi glasaju za Milorada. Dzabe pokusavas da glumis nekog extrema.

ODGOVORITE
Name

Re BL

24.09.2016 09:27

Ha, malo sutra će Milorad dobiti glasove kao što je to do sada bilo.

Name

e neće glasati za Milorada

24.09.2016 12:30

Trebali ste vidjeti sinoć miting u Trnu. Bilo je malo ljudi. Samo oni kojima je dobor, nekoliko dobrih skupih automobila, i neki jadni napaćeni ljudi, vidi im se na odjeći da teško žive, došli su pod šator. Šta ćeš ima gladnog naroda. Ali to ne znači da će glasati. Ulica u kojoj se očekivalo da će biti puna naroda, bila je prazna, a policija je čuvala ta praznu ulicu i nije dala da se prođe tuda, pa smo morali do kuće zaobilaznim putem. Vidjeli smo i helikoptert kojim je najvjerovatnije došao Dodik. Valjda on, ja nisam, ja sam bila u svom kršu od juge. Sudeći po malom odzivu naroda na mitingu, ništa od pobjede SNSD-a. Što je najbitnije Trn je Laktaška opština. Dakle izađimo na izbore i glasajmo za promjene. Dosta je bilo SNSD-a. Privreda je u kolapsu. Ne znam šta neko novi može učiniti, ali ovi su imali dovoljno vremena, i dajmo šansu drugima, pa ako ni oni ništa ne urade, opet ćemo birati nove, ali ne više SNSD jer su imali puno vremena da ožive privredu ali nisu.

Name

Mile

25.09.2016 09:03

E malo si se zezno u Trnu je bilo 3 000 ljudi bas su se mnogi iznenadili koliko je bilo! Laz je bolest pa se lijecite!

Name

da li da glasam za SNSD

24.09.2016 12:12

Nešto razmišljam, da li da glasam za SNSD, pa hajde da vidimo: 1. Plata mi je sa VSS manja od 1000 KM, a kada mi se odbije kredit za sanaciju štete od poplave ostane mi 300. DA li je ovo razlog da glasam za SNSD. NEEEEEEEEEEE. UUUUUUUUPOOOOMOOĆ DOSTA MI JE BIJEDE. NEEEEEEEEEE. NE MOGU VIŠE I NEĆU 2. Istina ne pokošene ambrozije svugdje, da li da pustim da se pogušimo? NEEEEEEEEE. NI U LUDILU NEEEEEEEEEEEEE. 3. Moj član porodice je demobilisani borac, nema posla, nema kuće, nema stana, nema zdravlja, ma nema ama baš ništa. Hoću li zbog ovoga glasati za SNSD. NEEEEEE. ZABOGA HVATA ME PANIKA, HOĆE LI ONI OPET POBJEDITI, E TEŠKO NAMA. 4. Drugi moj član porodice radi u privatnoj firmi za 600 KM. Čitavo vrijeme stoji na nogama i udiše nezdrave materijale bez ikakve zaštite. Hoću li zbog ovoga glasati za SNSD, jer to je njihova firma. A MA NEĆU, NEĆU PA TAMAN DA ĆE ME UBITI, JER ĆE ME SVE OVO UBITI AKO POBJEDE. 5. Nisu produžili rok postdiplomcima za završetak već započetih magistarskih radova, nego ih koče i prekidaju, a oni koji su slabo plaćeni i pored vlastitog truda nemaju 4000 KM da plate na račun fakulteta za odbranu. DA LI JE OVO RAZLOG DA GLASAM ZA SNSD. A NE, NE. NE PADA MI NA PAMET. 6. Mobing na poslu pošto se klanjam jedinu Bogu na nebesima, i nikom drugom, pa ni Dodiku. Čekajte da razmislim može li mi ovo biti razlog da glasam za SNSD? ... BOŽE SAČUVAJ. 7. I sada ono glavno. UNIŠTENA PRIVREDA. IMAMO LI PROIZVODNU I ZVOVZ? IMAMO LI PRILIV DEVIZNIH SREDSTAVA U DRŽAVU VEĆI OD ODLIVA ZA UVOZ? NEMAMO NARAVNO. E ZATO OPET KAŽEM NE SNSD. 8. A stanje u poljoprivredi? Odlaze ljudi sa sela, kažu ovdje nema života. Vape njive prazne, niče korov pa i ta ambrozija koja ne da djeci da dišu dobijaju astmu i bronhitis, a roditelji su prinuđeni da im kupuju GMO hranu i hranu zatrovanu pesticidima i insketicidima i ne znam više kakvim cidima, a meso da i ne govorim kakvo je. Naduveno koncetratom. DA LI JE OVO RAZLOG DA GLASAM ZA SNSD? UH UMORIH SE, RAZMIŠLJAJUĆI I RAZMIŠLJAJUĆI, LJUDI IMATE LI VI BAR JEDAN RAZLOG, EVO JE NE NAĐOH NIŠTA.

ODGOVORITE
Name

Nesvrstani

24.09.2016 12:52

Zato jer je Dodo Srbin nad Srbima, samo on misli dobro Srbima, samo on moze smiriti protivnike Srba, on je The Chosen One srbin!

Name

mm

24.09.2016 12:54

Budi ovca i glasaj.

Name

da li da glasam za SNSD

24.09.2016 13:44

E stvarno treba biti ovca i glasati za SNSD. Čuj molim te onog od maloprije, Dodik Srbin nad Srbima, ako i jeste, pa zar je to dovoljno, pored svega što je navedeno u tekstu pod naslovom da li da glasam za SNSD. Pa ima još Srba u ovoj državi.

Name

Glasaj

24.09.2016 13:47

A da malo razmisliš o referendumu, pa boljem životu posle referenduma kad nas bace u ekonomsku izolaciju i uvedu nam sankcije, možda BI TO bio razlog da glasamo za SNSD-ovce. šta misliš o tome !

Name

da li da glasam za SNSD

24.09.2016 14:02

"Pun pogodak" e "glasaću za njih", ali znaš kad NIKAD.

Name

Sole

24.09.2016 17:43

Nije ovdje problem hoćeš li glasati za Dodika ili nekog iz szp. Ovdje je problem što nećeš imati ni tih 300 maraka sto ti je ostalo jedino ako se ne poturčiš. Ja bi više volio da se sve srpske stranke slože i da izbore sigurnu državu ili ako mora zasad entitet pa onda da se dijelimo i ganjamo lopove. Sjeti se podjele Pale-BL, malo je falilo da propadnemo zbog nesloge i sad kad pogledaš unazad jedva su čekali da se sami pocijepamo jer nisu uspjeli na njihov način. Ja bi volio da vjerujem kako ce SZP promjeniti nešto kad bi došli na vlast ali to jednostavno nije moguće. Niko od obe strane nije u stanju ista da promjeni jer ovom zemljom vladaju stranci. Vladaju toliko da upravljaju ekonomijom a nama je prepušteno da cekamo priliku da se poubijamo cim imamo prvu priliku. Kad je Dodik bio uvezan sa onim Sejfudinom pa bio kao neki evropski potencijal ja ga nisam mogao podnijeti. Ako pogledas progresiju njegovog "nacionalizma", on se okrenuo davnih dana jer je uvidio da ce izgubiti i glavu i krunu (ako ti je to poznato) ukoliko RS propadne. Ne priča on ove stvari od juče, a vrlo je interesantno da svi oni SDS-ovci koje je on pljuvao davnih dana su sad uz njega zbog ovog jedinog razloga, jer su i oni onda imali isti cilj kao i on sad- prvo obezbijedjena sloboda pa onda razvoj. Moja želja i cilj je iznad ovih stranackih prepiranja što se graniči sa mrznjom prema dijelu svog sopstvenog naroda. Svako dobro!

Name

Odgovor Soletu

24.09.2016 18:30

Neću Sole ostati bez ovih 300, niti ću se poturčiti. Lomili su me mnogo jači od mene godinama i to iz SNSD-a i izazvali ogroman revolt u meni. U Boga se uzdam, jer On sve vidi odozgo, i šta su mi radili i šta mi spremaju sada na pravdi Boga. Ali znaš onu pjesmu Đure Jakšića: ........ I samo dotle, do tog kamena, do tog bedema, nogom ćeš stupit možda, poganom. Drzneš li dalje? . . . Čućeš gromove kako tišinu zemlje slobodne sa grmljavinom strašnom kidaju; Razumećeš ih srcem strašljivim šta ti sa smelim glasom govore, pa ćeš o stenja tvrdom kamenu brijane glave teme ćelavo u zanosnome strahu lupati . . .

Name

Sole

24.09.2016 22:00

Moja poruka tebi i ostalima ovdje nije bila usmjerena da odvracam ikoga za koga ce te glasati. Samo hocu da kažem da bi svi trebali da barem za ovaj referendum izađemo svi (pa makar ga svi nipodastavali i govorili kako je nepotreban) i da kažemo dosta pokusajima da nas se ukloni sa ovih prostora. Da je SDS bio na vlasti i uradio isto,ja bi ovo podrzao. Smeta mi to što se obe strane potkopavaju bespotrebno oko stvari oko kojih nebi trebalo biti razmimoilaženja. Pogledaj Seferove izjave,niko se kod njih nije ogradio od njega a kao njihove partije su u svadji takodje. Kad nas svedu na nivo lovačke asocijacije i kažu eto vam to i sad upravljajte dzaba ti i Djura i Bog.

Name

Staljin

25.09.2016 07:40

Pa kad vidim koliki si tekst napisao sigurno imas previse slobodnog vremena.....

Name

Koja

24.09.2016 12:32

Ovo je taj referendum!! Poslije referenduma će se usvojiti 9. Januar kao dan državnosti RS. Onda ide povratak himne i grba. Poslije opoziv svih nadležnosti i odluka visikog predstavnika. Poslije će se proglasiti otcjepljenje bazirano na ovom referendumu. Pripajanje Srbiji malo kasnije. To je to. Spremite se zadug i težak put. Mislim da će ovo postati bliski istok.

ODGOVORITE
Name

i

24.09.2016 13:05

I niko ne priča o kriminalu,ekonomiji...

Name

re.

24.09.2016 15:29

Tačno tako spremite se za put.Ukoliko to pokušaš bice bogami put pod noge pa preko Drine.Mislis ti da ce to tako lako ici,bez rata nebi prošlo.

Name

Da sam nešto mlađi..!!

24.09.2016 15:56

Ja bih radije preko Save. Na sjever negdje.., u hladnije krajeve. Ni osvrnuo se ne bih. Ni jednom. I da se nikad više ne vratim. Nikad. Dodijalo..., u svakom pogledu.

Name

SVAKA TI JE ZLATNA

24.09.2016 17:29

Braaate tako

Name

Koja

24.09.2016 20:15

Evo samo jos da dodam. Sutra ko izlazi na referendum, ne smije zaboraviti obuci ludjacku kosulju. Sto se tice najavljenih sankcija. Amerikanci nikad nisu kaznjavali pojedince vec narode. Sa sutrasnjim referendumom ponistavamo dogovor koji su oni nametnuli. Kojem kretenu treba objasniti sta Ameri radi od sitnih usi koji ih pokusaju izigrati.

Name

Er

24.09.2016 13:22

Ja sam protiv stavljanja grba na zastavu. To je odlika monarhija, a ne republika. Imamo jedinstvenu trobojku u svijetu i nema potrebe da stavljamo grb kako bismo bili prepoznatljivi.

ODGOVORITE
Name

BGD

25.09.2016 10:28

``Er``, Tebi je dzabe bilo sto je skolovanje bilo besplatno.

Name

Djikan

24.09.2016 13:53

Odlican predlog bravo Treba insistirati vise na ovom Ivanic kako bi povratio izgubljeno povjerenje naroda

ODGOVORITE
Name

nn

24.09.2016 14:04

Izgubio je on povjerenje odavno .

Name

Momo

24.09.2016 19:13

Vic godine.

ODGOVORITE
Name

Ehh

24.09.2016 20:26

Ehh kad se dobro sagnes i potegnes proci ce ti to sve bez problema moj Ivanicu. Sad ti hoces nacionalnom retorikom i vise od baje ... jade jedan

ODGOVORITE
Name

realnost

25.09.2016 12:38

Svaka čast i treba ko hoće da pjeva i sluša neka sluša ko neće nemora, slušamo i mi hodžu da urliče pa nikom ništa.Uznemirava građane kad spavaju.

ODGOVORITE
Name

Dragan

25.09.2016 14:12

Bravo Ivaniću a kad ovo prodje doće i dodik na red da ODGOVARA ZA PLJAČKU!!!!!!

ODGOVORITE
Name

sad dosli sa referenduma

25.09.2016 16:06

Nego sta.Mi smo zemlja Nemanjica!

ODGOVORITE
Name

Aleksandar California

25.09.2016 19:01

Srpska SRBIMA, sa svim obelezjima i praznicima a kome se ne svidja put pod noge pa u tzv federaciju

ODGOVORITE