Lukač naglo "zavolio" Salihovića i Vilića!

Vlada Republike Srpske i ministar Dragan Lukač treba narodu da objasne kako to da su im prihvatljiviji Goran Salihović i Mirsad Vilić od Dragana Mektića i Perice Stanića jer se ispostavilo da je Lukač priznao da mu u Odluci o formiranju Koordinacionog tijela za borbu protiv terorizma ništa nije bilo sporno osim Mektića i Stanića, izjavila je na konferenciji za novinare u Istočnom Sarajevu potpredsjednica SDS-a i predsjedavajuća Kluba poslanika SDS-a u Predstavničkom domu Aleksandra Pandurević.

Bosna i Hercegovina 29.07.2016 | 15:26
Lukač naglo "zavolio" Salihovića i Vilića!
''Lukač je, kako se ispostavilo u njegovoj izjavi od prije dva dana, zamjerio Mektiću da je ‘’uradio protivzakonite stvari’’ jer je predložio da Koordinaciono tijelo vodi ministar bezbjednosti, dok on tu želi Gorana Salihovića. Vrlo čudno, s obzirom na to da SNSD spori legitimitet Tužilaštvu BiH i protiv je njegovog jačanja, pa čak ni tužbu zbog popisne prevare i inžinjeringa nisu htjeli da predaju da ne bi tobože ‘’dali legitimitet Tužilaštvu BiH’’.

"Pitam ministra Lukača da li tajna njegove ljubavi i povjerenja prema Salihoviću leži u brojnim predmetima koji se nalaze u Salihovićevim rukama a u kojima su osumnjičeni najviši funkcioneri SNSD-a i njima bliski tajkuni!'', istakla je Pandurevićeva, naglašavajući da su se Lukač i fabrika laži RTRS zapleli u svoje trice i spletke.

Osim što je Draganu Lukaču, kazala je, draži Goran Salihović od Dragana Mektića, ispostavilo se i da mu je Mirsad Vilić, koji je do juče bio glavni krivac za napad na premijera Vučića, prihvatljiviji od Perice Stanića, direktora SIPA.

''Naime, Operativna grupa za borbu protiv terorizma, drugo tijelo u kojem sjede operativci, do sada je funkcionisala u prostorijama SIPA-e, ali ministar Lukač sada želi da je preda Direkciji za koordinaciju policijskih tijela koja nema nijednu zakonsku nadležnost po pitanju borbe protiv terorizma!"

"Zamislite, smeta mu da u Direkciji bude Europol, iako je njena zakonska obaveza saradnja sa Europolom, ali želi da tamo bude Operativna grupa iako Direkcija nema nikakvu nadležnost po pitanju terorizma"!

"Valjda mu ne odgovara ni Perica Stanić jer se odupro svim pritiscima da u fiokama drži neke istrage o kriminalu i vrlo efikasno je predao izvještaje o brojnim aferama.'', istakla je potpredsjednica SDS-a, dodavši da su '' Lukaču, Vladi Republike Srpske i RTRS jedino smetali Mektić i Stanić koje su trampili za Salihovića i Vilića''.

Ona je podsjetila i da ministar Lukač govori neistinu kada tvrdi da nije bio upoznat sa Odlukom o formiranju Koordinacionog tijela za borbu protiv terorizma i pročitala vijest od 25.maja 2015.: ''

Lukač i Mektić najavili formiranje operativne grupe!

Ministri Dragan Lukač i Dragan Mektić najavili su formiranje Udarne i Operativne grupe za borbu protiv terorizma u BiH.

Plan ministara bezbjednosti i unutrašnjih poslova jeste formiranje Udarne i operativne grupe za borbu protiv terorizma. Taj plan još nije upućen na razmatranje Savjetu ministara alli su konsultacije već počele. Formiranje Operativne i udarne grupe neophodno je, kažu i Dragan Lukač i Dragan Mektić jer je terorizam postao ozbiljan problem u BiH.

Ministri su na sastanku u Banjaluci pričali i o pravljenju Državne strategije za borbu protiv terorizma. Najavili su lokalno djelovanje u toj borbi.’’, napisano je u vijesti koju se prenijeli svi mediji.

Pandurevićeva je navela i da formalno-pravno, Udarna grupa za borbu protiv terorizma u kojoj sjede ministri i direktori policijskih agencija, kao Operativna grupa za borbu protiv terorizma postoje još od 2004.godine i ustanovljene su odlukama Savjeta ministara objavljenim u Službenim glasnicima BiH 33/04,21/06 I 8/14, što izgleda nije poznato samo Lukaču i RTRS-u.

''Novi članovi ove dvije grupe nikada nisu imenovani, iako je prethodnim istekao mandat i formalno su članovi Udarne grupe za borbu protiv terorizma još uvijek bivši ministri i direktori apolicijskih agencija koje je imenovao bivši ministar Fahrudin Radončić 2013.godine, tako da je onaj prekjučerašnji sastanak jedno neformalno druženje funkcionera od kojih su samo Goran Salihović i direktor Federalne uprave policije još uvijek članovi Udarne grupe'', konstatovala je potpredsjednica SDS Aleksandra Pandurević.

Odlukom o formiranju Koordinacionog tijela, istakla je, ministar Mektić je želio uraditi tri stvari:

-Preimenovati Udarnu grupu za borbu protiv terorizma u Koordinaciono tijelo.

-Popuniti po funkcijama to tijelo jer ono formalno nije popunjeno zato što nikada nije donijeta odluka o imenovanju novih ministara i direktora.

-Na čelu Koordinacionog tijela nije glavni tužilac nego ministar bezbjednosti.

''To su jedine tri razlike u odnosu na stare odluke, sve ostalo je prepisano iz postojećih odluka koje su na snazi'', primijetila je.

Dokle seže jeftino politikanstvo, pokazuju i zaključci Vlade RS kojima se osporava odluka ministra Mektića, a koji samo pokazuju neozbiljnost i derogaciju autoriteta Vlade, istakla je Pandurevićeva i navela tri primjera:

1. Vlada RS smatra ‘’ da je neustavno i nezakonito da Operativno tijelo sprovodi operativne mjere i radnje’’
U članu 3. stav (6) tačka b. Odluke o formiranju Operativne grupe iz 2006. stoji da ona ‘’provodi istrage sa ciljem borbe protiv terorizma, a da bi postigla ovaj cilj ima pravo da utemelji zajedničke istražne timove’’.

A u Mektićevoj odluci piše da Operativna grupa ‘’provodi istrage u vezi sa krivičnim djelom terorizma’’… U čemu je razlika?

2. Vlada takođe kao ''nezakonito odbacije da se finansiranje Koordinacionog tijela vrši iz budžeta institucija BiH'', a u odluci iz 2006. piše da se sredstva za njihov rad osiguravaju u budžetu Ministarstva bezbjednosti.

3. Vlada neustavnim i nezakonitim smatra , kako kažu, ‘’jačanje nadležnosti Tužilaštva BiH’’ jer je Mektićevom odlukom predviđeno da Operativnom grupom rukovodi šef odsjeka za terorizam u Tužilaštvu BiH. U odluci iz 2006. godine, član 3. stav (5) pak piše da Grupa radi pod nadzorom ‘’Ministarstva bezbjednosti I pod vodstvom tužioca BiH koji je formalni šef Grupe ‘’

''Mnogo je još ovakvih primjera zbog kojih pozivam gospođu Cvijanović i gospodina Lukača da odgovore: U čemu je razlika ovdje? Da li je moguće da nisu znali za odluke iz 2004. i 2006. godine? To bi značilo da su površni i da neozbiljno pristupaju svom poslu zbog čega treba odmah da odu".

"Ako su znali za ove stare odluke, zašto lažu i manipulišu narodom? Da li ljudi ovdje treba da počnu da masovno ginu kao po Evropi da bi njih dvoje i fabrika laži RTRS shvatili da borba protiv terorizma nije za igranje i manipulisanje?"

"Zar su toliko nisko pali i oslijepili od vlasti da su im ljudski životi manje bitni od trica, kučina i jeftinih poena? Kako to da su im draži Salihović i Vilić, od Mektića i Stanića?'', zapitala je Pandurevićeva.

Ministar Mektić i direktor Stanić, naglasila je, imaju punu podršku SDS-a da zaštite narod i od kriminalaca i od terorista, a gospodinu Lukaču bi korisnije bilo da i on počne da radi, dok od Cvijanovićke to ne možemo očekivati.

(BN televizija)

Komentari / 38

Ostavite komentar
Name

Prpa

29.07.2016 13:30

Lukac preko Salihovica sredjuje amnestiju za Dodika!

ODGOVORITE
Name

Djoko

29.07.2016 13:51

Jasno kao dan...a tu je i spijun Zenga

Name

Sjecanje

29.07.2016 17:51

Sjeća li se iko teksta koji je prije godinu objavljen o ministrovoj prošlosti u predvečerje rata u BiH i sukobu sa jednim BL biznismenom.

Name

MUP

29.07.2016 13:33

Lukač da sredi stanje u MUP-u, a ne specijalci da mu budu pljačkaši i reketaši... Mektić i Stanić su pošteni ljudi i svaka čast Pandurevićki što skresa Lukaču.

ODGOVORITE
Name

Patriota-borac

29.07.2016 13:34

Tako je Alex, samo argumentima a oni neka spletkare... Nije čudo što lažu jer ko krade taj i laže.

ODGOVORITE
Name

Laki

29.07.2016 13:45

Kao da je to Lukaceva odluka. On je samo uradio sta je tata naredio.

ODGOVORITE
Name

Sasa

29.07.2016 13:51

U pravu si... Ni Dodik nesto vise ne pominje Salihovica i Tuzilastvo. Nece iznenaditi da Salihovicu uruci kljuceve Banja Luke.

Name

ptice na grani

29.07.2016 13:54

Dodo i njegov cirkus

ODGOVORITE
Name

of JooP

29.07.2016 16:33

O cemu ti ....kakav cirkus, sve po nalogu ;)

Name

Uv

29.07.2016 13:56

Bravo Aleksandra ti i dalje uzimaj platu od 6,7 hiljada i pricaj o postenju :) kao i ostali nasi politicari bili plavi ili crveni

ODGOVORITE
Name

xy

29.07.2016 14:08

Pa nije ih ukrala.I ti na listu, u skupstinu, i eto plate. Ako se bacis na Spirica, uz platu mozes svrnuti i stan u Becu, Novom Sadu, Beogradu, Banja Luci....

Name

Vjer

29.07.2016 15:43

E da je tako lako u skupstinu svi bismo bili na listama. Zna se koliko para, nemorala i sl. treba da bi bio na listi neke jace stranke kao ona

Name

Osvit

29.07.2016 14:00

Oni i mi,i jedni i drugi mislite da se oko vas vrti svijet, zato smo i dogurali do smetljista Evrope mi obicni gradani, sto se za vas politicare bas ne bi moglo reci,vas je standard iznad evropskog.

ODGOVORITE
Name

Saborac

29.07.2016 14:01

Bio sam saborac dvojice Dragana i u tom vremenu obojica su bili hrabri i junaci. Treba da se zna i da je Mektic spasao zivot Lukacu i pod kisom ga metaka izvukao ranjenog sa linije.I sad se prisjecam toga i ljudski pitam-ako je Lukac takav danas prema Mekticu, sta drugi da ocekuju!?

ODGOVORITE
Name

Saborac D

29.07.2016 16:25

Prijatelju, ispričaj nam malo više o toj situaciji, ako znaš. Zvuči nevjerovatno, ali život je čudo...pozdrav

Name

Referendum

29.07.2016 14:27

Hocemo referendum da se izjasnimo jesmo li za Salihovica i Vilica ili Mektica i Stanica! Hajde Mile ako smijes!

ODGOVORITE
Name

Hm

29.07.2016 15:00

Bandit je sve doveo do apsurda. Narod mu je to omogućio. Ili su svi izbori do sad svaki put bili pokradeni. Da li su u te prevare upetljani i prsti medjunarodnih predstavnika????

ODGOVORITE
Name

Stranci

29.07.2016 15:17

Brate, naravno da su upleteni. Njima i trebaju korumpirani političari koje uvijek mogu ucjeniti i doći do svojih ciljeva.

Name

Hm

29.07.2016 16:04

U pravu si. Da su ovdje htjeli uvesti reda, i pomoci nam, mogli su to uraditi odmah poslije rata. Medjutim, oni nas 20 godina vrte i krug.

Name

re referendum

29.07.2016 15:26

PA TI STVARNO NEZNAS KO JE DODIK A KO MEKTIC-IDI NA ODMOR

ODGOVORITE
Name

Referendim

29.07.2016 16:57

Znam: Dodik je lopov, a Mektic ganja lopove.

Name

liga

29.07.2016 15:42

Aleksandra budi pametna pa Salihovic je SNSD ov covjek vodi krupne istrage lidera SNSD-a licno on konkretno za Nikolu Spirica i Milorada Dodika i on im treba na celu zog koordiocionog tijela da izbace iz igre Stanica i Mektica.

ODGOVORITE
Name

Boxon

29.07.2016 16:30

Ne branim nikoga, ali činjenica je da je Lukač dao sve osim života za RS. Mislim da bi svi prema takvima trebali da.iskažu više poštovanja

ODGOVORITE
Name

Misko

29.07.2016 16:40

Ne baljezgaj. Djeca palih boraca ne mogu da nadju posao a on se vozi u skupocjenoj limuzini.

Name

Istina

29.07.2016 16:56

Tacno.Bio je dobar borac,a onda ga je baba Bilja uzela pod svoje i otad je drugi covjek.

Name

Mole kosti, Boze im oprosti!

29.07.2016 17:41

Sto je sa poštivanjem onih čije kosti još nisu sahranjene? I neće ni biti. A familije žive u bijedi. Zna se Ko je dobro unovčio svoje učešće u ratu i naplatio na račun svih nas. Koga da poštujemo? Političare?

Name

Biljana Plavsic

29.07.2016 18:11

Mnogim protuvama, polusvijetu, kriminalcima, hohstaplerima je valjala i pomogla. Samo narodu nije. To joj je kao i Krajisniku najsvjetlija osobina.

Name

Rr

29.07.2016 18:23

Lukac, lukac, lukac, a onaj Lukac sto je bio sa Hamdijom Tigrom u jedinici pocetkom '92, pa nakon incidenta u kom je ubio muslimana morao preci na srpsku stranu jer ga nisu mogli od osvete zastititi.

Name

borac

29.07.2016 18:26

Boxon, ne lupetaj, more je onih koji su dali sve za RS,. a Lukac je jedan od malo onih koji su se bogovski naplatili.

Name

kameleon

29.07.2016 18:00

Pa voliš i ti Amira pa u čemu je problem. To je tvoj izbor.

ODGOVORITE
Name

os

29.07.2016 18:41

SDA je voljom onog ko je namjestio rezultate izbora formalno u vlasti sa Savezom za promjene a neformalno su Bakir, Dodik ii Covic u talu. Na nivou drzave, Savez za promjene ne moze urdfiti nista. Moze SIPA otkriti koliko god toga hoce ali to sve tuzilastvo i sud pomnoze s nulom. To se sve placa, naravno, nema nista dzabe, reket je odavno poznat a na Balkanu nema dzabe ni kod stare babe.

ODGOVORITE
Name

BL

29.07.2016 18:52

Lukac neka rjesava ubistva po Banjaluci.Postali smo divlji zapad.

ODGOVORITE
Name

mesar

30.07.2016 08:19

Draga aleksandra svi moraju da misle ko Milorad i da pricaju sto njemu imponujr inace noga kao sto je dobio Jovicic.....

ODGOVORITE
Name

Дуле Лукач

30.07.2016 08:29

Кажи, цуро, јесам ли ти први? - Јеси, Дуле, кад одбијеш нуле!"

ODGOVORITE
Name

JJ

30.07.2016 09:33

Halo aleksandra viste na vlasti na drzavnom nivou a oslobadjaju vam ratnog zlocinca ORICA toliko o vama

ODGOVORITE
Name

Re

30.07.2016 10:09

??? O čemu ti? Ko je pripremao optuznicu i svjedoke?

Name

Ja

30.07.2016 12:58

Ocenjivanje je radnja kojom vršimo razdvajanje onoga što jeste na suprotnosti, a zatim – priklanjajući se jednoj a izbegavajući drugu – počinjemo svoju besmislenu jurnjavu za zadovoljavanjem naseg EGA.Nikada ne vidimo i ne čujemo REALNOST već samo sopstvene, EGO-kreirane, Predstave

ODGOVORITE
Name

Porijeklo imovine!!!!???????????

31.07.2016 09:01

Kolika plata bi ovaj mjesec, Aleksandra? Radi li klima svugdje kad dodjes? Nemoj da nam se preznojis od rada i razbolis! Tesko bi bilo naci zamjenu za nesto sto svako moze raditi... (znas, ono sto bebe stalno rade)!!! ODGOVOR... 5.674 KM* (* podatak za 2014 god), plus neki dodaci, plus neki odbori...nabere se i 8 tisuca! Manje nije sigurnio! Sitnica. A o porijeklu imovine, o tome pred sljedece izbore! :-) Sitnica..

ODGOVORITE