Cenić o slučaju "Pavlović banke"

“Voljela bih da znam kako tako mala banka sa vrlo simboličnim učešćem na tržištu u BiH, kao kolateral može da primi imovinu na teritoriji druge države, ali i šta je bila garancija za otplatu kredita”, rekla je Svetlana Cenić.

Republika Srpska 21.02.2016 | 19:57
Cenić o slučaju "Pavlović banke"


"Nakon što je Sud BiH donio odluku da Slobodanu Pavloviću i službenicima `Pavlović banke` ukine zatvorski i odredi kućni pritvor uz mjere zabrane, šta se može dalje očekivati u ovom slučaju? Ne znam u kojoj fazi je istraga. Ja recimo očekujem vještačanje, odnosno ulazak vještaka u `Pavlović banku` i utvrđivanje daljih činjenica. Ako kredit nije registrovan u centalnom registru kredita, odnosno u Centralnoj banci BiH, nešto nije u redu.Osim toga, voljela bih da znam kako tako mala banka sa vrlo simboličnim učešćem na tržištu u BiH, kao kolateral može da primi imovinu na teritoriji druge države, ali i šta je bila garancija za otplatu kredita. Takođe, postavlja se pitanje ima li još spornih stvari. Na istražnim organima je da to utvrde."

Predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik nedavno je javnosti predstavio ugovor za koji misli da će riješiti sve dileme u vezi sa slučajem "Pavlović banka". No, postavlja se pitanje zašto taj ugovor nije ranije pokazao?

"Duško Tomić, bivši advokat Slobodana Pavlovića, rekao je da je vidio ugovor i da na njemu stoji pečat Vlade Republike Srpske. Nastavljena je sapunica u medijima oko tog kredita. Meni je smiješno da neko poslije mjesec ili dva u svojoj arhivi pronađe ugovor o kreditu. Ako se kredit i dalje otplaćuje, naravno da postoji u banci i registrovan je u centralnom registru kredita. Takođe, ne radi se o maloj sumi novca. Čudno je da neko odmah pod rukom nema ugovor. Prosječan čovjek sigurno čuva plaćene račune od struje i vode po godinu dana, iako zna da će mu ih isključiti ukoliko ne plati. Zamislite da neko u svako doba dana i noći ne zna gdje mu je ugovor o kreditu koji otplaćuje. Posebno kada se radi o tolikom iznosu novca."

KREDIT NAKON KUPOVINE VILE

Gospođo Cenić, kako je moguće da sporni ugovor ne postoji u bazi Centralne banke BiH?

"Postoje dvije mogućnosti. Prva, da kredit nije postojao, nego da su samo pare "prošetane" kroz "Pavlović banku" da bi se imalo pokriće za ogroman iznos i kupovinu vile na Dedinju. Od redovnih primanja, to nije moguće. Druga varijanta je da se radi o prekršaju i krivičnoj odgovornosti zbog prekršaja i nepoštovanja zakona, pravila i procedura da se kredit ne registruje u centralnom registru.

Još onih godina kada je objavljeno da je kupljena vila na Dedinju, nekolicina nas je postavila pitanje kako se diže kredit godinu nakon kupovine nekretnine. Da biste uknjižili nekretninu, posebno u Beogradu i na toj lokaciji, potrebno je dostaviti određenu dokumentaciju, recimo o plaćenom porezu, i onda se nekretnina uknjiži. Kako je nekretninu moguće uknjižiti, ako nije plaćena? Druga stvar, ako je već plaćena, čemu onda kredit nakon godinu dana?"

Nakon ovog slučaja, dovodili li se u pitanje sigurnost "Pavlović banke" za druge klijente?

"Građanima uporno sugerišem da ne sude po osnovu `Bobar banke`, `Balkan Investment banke` i `Banke Srpske`, jer su one formirane samo zbog toga da se kroz njih `šetaju` pare, odnosno po principu `formirali smo banku, uzeli depozite i raspolagaćemo njima kada da su privatna imovina`. Neka građani sude po bankama koje solidno i stabilno posluju već godinama, te koje imaju znakovito učešće na tržištu i koje nemaju afere iza sebe. Ne može se čitavom bankarskom sistemu suditi na osnovu tih par banaka.

Kada govorimo o `Pavlović banci`, regulator je trebalo davno da reaguje, ali nije. Sada, ne očekujem mnogo od regulatora da će da uđe u banku i provjeri da li je ona sigurna.

Već sada imaju problem kako će namiriti sve blokirane i izgubljene depozite u ovim propalim bankama. Upravo zato što nije bilo reakcije, očekujem od vještaka i istražnih organa da u banci sagledaju situaciju, ustanove adekvatnost kapitala, upravo da se ne bi desio još jedan propali slučaj, koji se opet mora sanirati novcem poreznih obveznika.

Ako se sa `Pavlović bankom` desi isto ono što i sa `Bobar bankom`, `Balkan Investment bankom` i `Bankom Srpske`, stvarno ne znam koliko kaznu zaslužuje regulator, koji pušta jednu po jednu banku i zapravo je saučesnik u toj katastrofi..."

Izvor: Vijesti.ba

Komentari / 67

Ostavite komentar
Name

Republikanac

21.02.2016 13:32

Hrabra žena, i dobar čovjek i funkcioner. Na žalost morala je zbog nerazumjevanja da traži svoje mjesto pd suncem van Banjaluke i Srpske, a za koju je dala mnogo i može mnogo. Trebaće, i biće pozvana. Potrebni će biti svi ljudi za izvlačenje Srpske i BiH iz ekonomskog kolapsa i bezperspektivnosti. Biće to realno poslije izbora 2018.. Do tada, Svetlana treba biti pozvana od SzP u ekspertsku grupu sagledavanja stanja i priprema programa stabilizacije i ekonosmko-socijalnog oporavka.

ODGOVORITE
Name

re republikabnac

21.02.2016 13:52

Svetlanu za premijera BiH, žena je mrak , pismena , kulturna i nada sve hrabra.

Name

Mrga

21.02.2016 15:00

Pozovu oni nju samo sto to kosta, a te njene pisanije i analize ne daju nista bolje rezultate od seminarskih radova koje studenti kupuju po internetu za 20 maraka. Cenicka se samo marketniski progurala, a inace nidje veze. Zena koja ne zna enleski jezik, a kao prati najnovije svjetske trendove u nauci nije nista nego prodavac magle. Jedino Zoran Pavlovic zna o cemu prica i jako dobro rastumaci cak i vrlo komplikovane stvari.

Name

МИХАИЛО МИКИЋ

21.02.2016 15:15

СРБи су мајстори да направе од свега што раде највећу заврзламу из које после ни сами незнају да изађу или како то СРБи лијепи кажу да направе од мушице слона због којег после организују ловце и хајку на лов. Незнам зашто СУД БиХ, СИПА и појединци тако раде и само компликују и онако завршени ситуацију умјесто да свој рад поједноставе према међународним стандардима?! Вјероватно они желе у своме незнању и гордости на тај начин себе да уздигну и преставе код народа да да су они неко и нешта а у ствари ништа! МРТВА ПУХАЛА!

Name

sale

21.02.2016 16:01

U potpunosti se slažem sa gospođom Cenić ali žalosno je da ovakvi pošteni i realni stručnjaci ne budu na čelu ovog jadnog naroda... Dali smo mi toliko naivni, da ne kažem glupi, da dozvolimo običnim hoštaplerima i kriminalcima da nam vode "državu"?!

Name

Бл

21.02.2016 18:28

Славица Ињац ишла у Лондон..... По питању БИБ ....... 100 %тачно!!!!

Name

P

23.02.2016 08:09

E TAKO BRATE.PITAJTE STRUČNU ŽENU ZA PRAVO MIŠLJENJE !VI VJERUJETE SVAKOM POLITIČARU KOJI NE ZNA O FINANSIJAMA I BANKARSTVU NIŠTA KO NI MOJA BABA!

Name

МОРАО САМ СЕ ЈАВИТИ

23.02.2016 11:29

А знаш ли ти што се потиса са ''re republikabnac'' да дејтонска бих нема премијера? Успут, и Цеца је била на позицији, па шта уради?!

Name

Mislim, Dakle Postojim

23.02.2016 15:19

Žao mi je što moram konstatovati, ali ova žena nema pojma o čemu priča. A kažu (ja ne znam) da je nekad bila ministar nečega. Strašno.

Name

miki

23.02.2016 18:29

Nema ona veze ni o čemu

Name

Logicke pogreske

23.02.2016 23:39

U tri zadnja odgovora se pravi logicka pogreska koja se zove ad hominem sto znaci da se ide razlogom na covjeka umjesto razlogom na razlog.Pokušaj je negiranja istinosti neke tvrdnje ukazivanjem na negativne karakteristike ili vjerovanja osobe koja je iznjela tu tvrdnju kao takvu.

Name

Ja

21.02.2016 13:35

Samo naprijed u nove pobjede,- pljacke

ODGOVORITE
Name

x.x.

21.02.2016 13:36

Lopovi iz bobar banke,banke srpske vlasnici,direktori filijala,stekli su finansijsku i ogromnu materijalnu korist.ali su unistili hiljadu malih radnji,porodicnih firmi,ljudi koji su se posteno borili da prehrane porodicu,sad su blokirali rn zbog sitnog dugovanja.obrazlozenje da sad sve rade po zakonu.a godinama su izvlacili milione preko fiktivnih i povezanih firmi.

ODGOVORITE
Name

nn

21.02.2016 13:40

Bivša ministrica finansija. Nešto se dugo nije zadržala na tom mjestu. Lakše je kritikovati, nego uraditi nešto za dobrobit građana RS-a.

ODGOVORITE
Name

Nije odgovarala

21.02.2016 14:30

Nije se zadržala jer je ta vlada razvaljena upravo od ove vlasti. Da bi mogli pljačkati.

Name

K.LJ

21.02.2016 13:55

ZASTO SE NE HAPSE ODGOVORNI IZ BOBAR BANKE I ONIH KOJI SU PRIKRIVALI PLJACKU KOJA JE TRAJALA GODINAMA.HOCE LI RECI DA I ZA TAJ KRIMINAL NEMA DOVOLJNO DOKAZA.

ODGOVORITE
Name

oo7

21.02.2016 14:14

U odnosu na druge,banka je verovatno mala,ali joj vlasnik,sigurno,ima veliko srce.

ODGOVORITE
Name

afendija

21.02.2016 14:32

Bolan sta je sa odgovornoscu Zore Vidovic....tolika milionska steta i niko nije odgovoran strasno.

ODGOVORITE
Name

p

23.02.2016 10:15

Zora i Slavica Injac!Ne zna se koja je gladnija za parama i odanija Režimu!

Name

Kikić

21.02.2016 14:34

Baš tako. Nešto tu nije po zakonu. Evo ja imam primanja 10 000 km pa mi ni jedna banka neda kredit od 1,5 miliona. Neće ni da ta kuću bude pod hipotekom do isplate. Traže još garanciju u vrijednosti 45%. Znači moram položiti 675 000 km i kupljenu kuću da bi dobio kredit od 1,5 miliona. Pavlović nije poslovao po zakonu. Tako če biti na kraju. Mile nije nikad kriv.

ODGOVORITE
Name

Milenko

21.02.2016 14:38

Ne volim rudonju ali su mi odvrati i ovi sto prave sebi marketing pametujuci o greskama vlasti koje su svima nama ocite i bez da ih neko pise. Cenicka je bila ministar pa nije nista konkretno napravila, a sad se bavi privatlukom radeci po kojekakvim projektima sto finansiraju stranci (citaj: bacaju pare bez ikakvih rezultata u nastojanju da opravdaju svoje tzv.projekte). Buduci da i ona i kcerka joj, Ivana Korajlic iz Transparency Internationala zive od pljuvacine vlasti, jasno je da ih niko ozbiljan nece dozivjeti kao nekakav faktor. Rudonja i crveni dole ali i ovi laznjaci malo nek odbiju.

ODGOVORITE
Name

NOVI LJUDI

21.02.2016 14:49

MICA U PRAVU SI I TREBAJU NAM NOVI CISTI LJUDI DA NISU UPRLJANI KRIMINALOM I ONI KOJE NE MOTIVISE SAMO MRZNJA I ZAVIST.NOVI LJUDI !!! NOVE IDEJE

Name

Pamtnjakovic

21.02.2016 14:46

Ovo je strasno sta se dogadja da gospodja Cenic koju sam do danas izuzetno cijenio prica ovakve gluposti pa to stvarno je sve obavijeno velom mrznje do srzi . Idemo redom 1. Zasto Pavlovic banka ma koliko bila mala ( po tvrdnjama gos. Cenic) ne moze imat kolateral na teritoriji druge drzave. Kolateral valjda se mjeri trzisnom vrijednoscu i mogucnoscu konvertovanja u novac. 2. Ako kredit nije registrovan u Centralnoj banci ? Sta Slobodan Pavlovic i neki tamo referenti ima sa registracijom kredita. On je vlasni a banka ima ogovorno lice koje odgovara za zakonitosr banke. Samo me zanima kad ce sds-ovci da pocnu hapsit vlasnike M_Tela kojih ima na stotine jer se radi o AD drustvu. 3. Zamislite pita se ona zasto Dodik nije objelodanio ugovor o kreditu prije ove bruke i sramote sto su ovi iz SZP napravili. Ba bas zato da pokaze koliko su nesposobni. 4. Dusko Tomic ........ Ja ovakvih papaka nisam dugo vidio bolje da su ostali u opoziciji.

ODGOVORITE
Name

Veljko

21.02.2016 14:54

Druze, nema ona veze sa zivotom kao i masa drugih sto se predstavljaju kao kakvi strucnjaci i analiticari. Sta god da se radilo i istrazivalo oko Pavlovica, nije se smjela halabuka praviti u medijima jer je to moglo dovesti do strasnih posljedica za 800 zaposlenih i njihove porodice. Podrska za Pavlovica i radnike!

Name

Drug

21.02.2016 22:48

Kolateral je nesto iz cega mozes da se naplatis ako kredit ne mozes da naplacujes. A male banke kao i one velike imaju pravila. A osnovno je da ako si sluzbenik na 4 godine i imas 5000 platu ne mozes da sobijes kredit na 20 godina i vise sa mjesecnom ratom od 50 000. To i budala zna. Kolateral se ne uzima ako nije imovina u vlasnistvu ili ako preko banke nije kupio nekretninu na hipoteku a nije. Nije bio vlasnik nicega a htio je da ti nista da pod hipoteku. A da ne kazem kako bi preduda suda u BiH kojeg Baja ne priznaje mogla da naredi nekom u Srbiji da imovinu Dodika da na raspolaganje banci. Sta da sutra on recenu nekretninu prebaci na svoga sina nema obavezu da kucu drzi uknjizenu na svoje ime. Kako ce se onda banka naplatiti. Ova komplikovana procedura i jeste zbog toga da se prikaze kako je kucu dobio iz kredita a ne setanjem kesa sto sud nastoji da dokaze. Rajfajzen banka mu za istu nekretninu pod ivim uslovima ne bi dala ni po marke kredita a niti jedna druga ozbiljna banka. I dok vi stitite zaposlene tako sto afere gurate pod tepih to njih kad banka ode u stecaj sigurno nece spasiti

Name

Zbunjen

21.02.2016 15:23

Interesuje me kakav je profil osobe koja ostavlja svoju zivotnu ustedjevinu u bankama tipa Bobar,Banka Srpske ili Pavlovic banka? Jesam li ja jedini kome je to van svake pameti?

ODGOVORITE
Name

Ludi Milojko

21.02.2016 15:38

NISI

Name

Konacno

23.02.2016 13:04

Nesto pametno

Name

€€$$$$$$€€

23.02.2016 16:05

Zbunjeni,zo je odlično pitanje,na kraju će ispasti da je i pavlović banka izmužena krava,deponenti će izvući deblji kraj

Name

Bijeljima radmik

21.02.2016 15:31

Vise mi je bas dosta i podrske i lajanja na Slobodana Pavlovica ko da samo u Pavlovicu imaju radnici ,pa bili su i kod Bobara radnici pa se niko nije ni pocesao a svi su bili prijavljeni na kpl.plate .Cak sta vise na Slobomiru nisu radnici primili plate od Septembra.

ODGOVORITE
Name

Boki

21.02.2016 15:34

Mlatis gluposti,banka je privatna bez marke drustvenog kapitala znaci moze da da kredit kome hoce.A ti kad si bila u vladi nije nam nista bolje bilo.Ako se uzme u obzir da vam kcerka radi u Transparent I. nije tesko zakljuciti u cije ime i za ciji racun blatite covjeka kome mozemo zahvaliti na 800 radnih mesta i to dobro placenih.Koliko ste ih vi otvorili gospodjo Cenic?

ODGOVORITE
Name

Goran Dodic

21.02.2016 19:23

Sta ce mo sad sa Pavlovicevom svalerkom,kud s njom?

Name

Sine Boki

21.02.2016 19:45

Ako je banka privatna to ne znači da može da radi kako hoče. Tu postoje striktne kontrole. Ni jedna banka u RS -u nemože više od 5 000 km, sa tvom privatnog računa prebaciti na tvoj privatni račun u inostranstvu. Smiješno ali istinito.Koliko treba vremena fizičkom licu da završi takvu transakciju od 1,5 miliona.?....? Ko nevjeruje nek provjeri.

Name

advokat

21.02.2016 19:49

Jeste banka privatna ali mora poslovati u skladu sa zakonskom regulativom. I da ne djeli Pavlović svoj novac, nego i depoyize građana, preduzeća, i drugih pravnih lica koja posluju putem te male bnake. I Bobar nije pokreo 250 miliona svog novca nego depozite građana, preduzeća, fondova. Eto i ne lupetaj.

Name

Klipane

21.02.2016 22:33

Praviš se pametan, a? Banka nije dala svoj novac Dodiku nego je od Dodika primila 1,500,000 KM - KEŠA - bez da pita za porijeklo novca. To se zove pranje para. I to od koga je primila, od premijera. Otkud premijeru 1,500,000 KM keša? Od plate to ne može uštedjeti da je 35 godina bio premijer. Kažeš da banka može dati kredit kome hoće. To nije tačno. Toliki iznos kredita se može odobriti samo registrovanom pravnom licu a ne fizičkoj osobi. Uz to, banka mora alarmirati kontrolne organe ako taj milion i po maraka vraća na način da donosi keš i uplaćuje, a nema porijeklo novca. Potrošački kredit od 5000KM je jedno a kredit od milion i po je nešto drugo! Ako neko drugi, to jest neka firma vraća kredit za njega, sad ja tebe pitam zašto bi to taj drugi, to jest ta firma, radila? Daj ti vraćaj 100,000 KM za mene, ne moraš milion i po. Nravno da nećeš. To bi ta druga firma radila samo ako joj je premijer valjao kod mutnih poslova s državom to jest budžetom. A Dodik je car u mutnim poslovima. E sad će mu to sve na nos izaći. A ti se i dalje pravi pametan.

Name

kameleon

21.02.2016 15:45

Svaka istraga o navodnom kriminalu koja se više vodi u medijima nego u nadležnim pravosudim institucijama je obična spekulacija i predodređena je na propast.

ODGOVORITE
Name

Beograđanka

21.02.2016 15:47

A što ne dođete do Beograda - do Poreske uprave, da prekontrolišete kada je g. Dodik platio porez i koliko je vremena i po čijem naređenju taj predmet (kupovina vile) bio u ladici? Za deset minuta se otvara nastavak afere u Beogradu.

ODGOVORITE
Name

re beogradjanka

21.02.2016 22:07

Vlasnik Vile je prije prodaje bila Komercijonalna Banka sa sjedistem u Beogradu. Porez na kupovinu nekretnina placa prodavac ili kupac, zavisno kako su se predhodno dogovorilu. Navedena Banka je taj objekat dobila kao hipoteku na kredit koji nije otplacivan.

Name

lutkar

21.02.2016 22:48

Dodik i jest šef jedne od važnijih filijala beogradskog organizovanog kriminala u Republici Srpskoj. Radio je on i na svoju ruku ali je prije svega njih opsluživao. A oni su mu odradjivali predizborne kampanje jer im je bio neophodan. Bojim se da je i nalog za likvidaciju gdina Milana Vukelića došao iz Beograda a i ubica koji je montirao plastični eksploziv pod njegovo auto lako takodje može biti iz Srbije. Zato se Vasiću diže kosa na glavi kad mu neko zatraži da kaže ko je ubio Milana Vukelića. jednog dana će se ipak sve saznati. Mislim da se to neće ni zabaviti.

Name

dane

21.02.2016 16:48

Voljela bi ti "da znaš da ništa ne znaš a ako znaš opet ništa ne znaš"Ekrem Jevrić

ODGOVORITE
Name

Sarajlija

21.02.2016 20:56

Pavlovic banka je ozbiljno uzdrmana desavanjima u poslednjih par sedmica,to se svakako odnosi na smanjeno povjerenje depozitora,raskide orocenih uloga,ali i cinjenicu da je mafija na celu sa Miloradom Dodikom napravila ogromnu stetu ovoj banci a rezultati toga bice uoceni kada se nadlezne sluzbe pozabave stanjem u ovoj banci. Slobodan Pavlovic ne snosi najveci teret stete u ovom slucaju,vec onaj zbog koga banke u ovom entitetu propadaju a bankari naprasno umiru ili vrse suicid

ODGOVORITE
Name

Re sarajevo

22.02.2016 16:55

U pravu si...

Name

Pera Dijetlic

22.02.2016 06:10

Svaka cast na svim navedenim mogucnostima malverzacija,sve bi trebalo ispitati.

ODGOVORITE
Name

rere republika

22.02.2016 09:35

Misliš za Predsjedavajućeg Savjeta ministara BiH.

ODGOVORITE
Name

likovi

23.02.2016 03:26

8oo radnih mjesta,jos malo bice ih 80 ,pa jedan kosmos je imao 1000 radnih mjesta a sada ima 200 i nemoze da opstane sto ljudi proizvode a banka da opstane sta oni to proizvode imaju most sto naplacuju za prelazak u srbiju ha ha ha.

ODGOVORITE
Name

Hm

23.02.2016 08:54

Na vlasti je zločinačka organizacija.

ODGOVORITE
Name

Opi

23.02.2016 09:09

Ovu zenu zele i muslimani a i svi Normalni srbi za vladara.

ODGOVORITE
Name

BUCKO

23.02.2016 09:18

BAVIMO SE TRICAMA I KUCINAMA, DOK VOZOVI PROLAZE. DAJTE AKCIJU BRACO DRAGA

ODGOVORITE
Name

Ciro ba

23.02.2016 09:19

Cenicka ga plete li plete. Samo sto je i ona postala uopstena. Mora da ce u politiku

ODGOVORITE
Name

Munja

23.02.2016 09:20

Anaiza je na mjestu, ali sta gladni narod ima od toga. Nista osim da gubi vrijeme citajuci. Sto bi se reklo "hljeba i igara"

ODGOVORITE
Name

Klicko

23.02.2016 09:22

Dodik ce se izvuci a i pavlovic. Platice ona sitna buranija od direktorcica poslusnika

ODGOVORITE
Name

Barba Zvane

23.02.2016 09:24

Ljudi ovdje lupaju a nemaju veze. Kad nam je takav narod, mora nam i Dodik biti takav. Boljeg nismo ni zasluzili. Nece puci Dodik dok god ga drze stranci. A jos ga drze. On kaze za onu stvar a ja kazem dok ispuni zadatak

ODGOVORITE
Name

udovac

23.02.2016 10:30

Cudno je da ova zena nije na celu drzave. Svaka joj je na mjestu ko u Njegosa. gdje je ona do sada bila. Cime se bavi. Sta radi. Jer gledajuci njene kapacitete zena moze komotno da vodi jednu drzavu. kako niko od politicara nije uspio da e uoci. Da li je udata. Vidim da je mojih godina, 50-60 Ja sam udovac i rado bih je ozenio. Zivim u inostranstvu, imam zaradjene milione, nemam obaveza prema djeci i treba mi jedna ovako jaka zena. Ne znam da li je slobodna. Neka mi se javi

ODGOVORITE
Name

Punac II

23.02.2016 10:35

Zena je carica. Ima mud... i u stanju je dodi reci sve u brk a da se ne boji. nema takvih ni muskaraca puno

ODGOVORITE
Name

Djurica P.

23.02.2016 10:39

Gospodja ima hrabrosti da popu kaze po a bobu bob. Samo malo je onih sto je slucaju. Kad bi bogdo bilo vise bilo bi nam bolje. A i njoj

ODGOVORITE
Name

BJEZMO ......

23.02.2016 12:33

BJEZMO LJUDI IDE SLAVICA INJAC , KUD ONA PRODE TU TRAVA NE RASTE ODNOSNO PROPADE BANKA .......

ODGOVORITE
Name

osnivac snsd

23.02.2016 13:44

Dodik na mitingu u Slobomiru sjedi sa Draganom Djurdjevicem,bruka i sramota za sve clanove snsd-a!

ODGOVORITE
Name

Štrumf

23.02.2016 14:25

ao mi je št ta gospođa cenic kad je bla u vlasti nije odradila nee stvri u kapacitetu koji sada pokazuje. Nsporno žena je pametna, al koliko u datim okolnotima moralna. Svi gledaju svoj lični interes. Sad , kad je ovako kako je, neka pokaže sebe u najboljem s vetlu ipomogne ovom narodu s aspekta svoj sruke, kako vidim biće prilike, ova bagra će da slti sa vlasti.

ODGOVORITE
Name

Rosa

23.02.2016 15:12

Žena redovno drži predavanja a praktično čista nula!

ODGOVORITE
Name

Čavče pod Golupče

23.02.2016 15:50

Jel' cista, il' ostra NULA? Moras biti precizniji.

Name

SLAZEM SE

23.02.2016 16:57

SZP TEHMOLOGIJA NISTA NIKAD NISMO RADILI JOS MANJE NAPRAVILI A HOCEMO SVE .PA SMO MALO LJUTI . A NAJ O PAMETNIJI I DA VAM MI POKAZEMO KAKO MALI PERICA ZAMISLJA SVIJET. UOZBIILJI SE DRUGARICE.

Name

gavrilo

23.02.2016 16:04

Šta bi,što ne uhapsiše Dodika?

ODGOVORITE
Name

perob

23.02.2016 16:49

Gospodina Pavlovića podržavali su Vladari osim Vlade PB . Pitajte kako je kupio dobojsku banku i sve će vam biti jasno.

ODGOVORITE
Name

Pravnik

23.02.2016 20:29

Zadivljuje me količina netačnih i promašenih tvrdnji koje je ova žena iznijela u samo nekoliko rečenica. Diplomirani ekonomista, gospođa Cenić, bivša ministarka finansija, se pita šta je bila garancija za otplatu kredita. Kirija, gospođo, kirija, u iznosu od 4.700 EUR-a. Pečat na ugovoru o kreditu koji je Tomić Duško pokazivao, nalazi se na ugovoru o kreditu iz 2008. godine, a Dodik je pokazivao ugovor o kreditu iz 2007. godine na kome nema pečata. Dalje, kredit iz 2008. godine je ostvaren radi refinansiranja kredita iz 2007. godine, i to bi Cenićka, kao ekonomista koja se razumije u finansije i bankarstvo, morala znati, jer se u jednom danu na bankarskom tržištu ostvari sijaset refinasiranja ili reprograma kredita na bankarskom tržištu, iz različitih razloga, a najčešće zbog izmjene uslova kredita, kao i u ovom slučaju. I na kraju, da ti mozak eksplodira, lupi žena da joj nije jasno da Pavlović banka, sa beznačajnim učešćem na tržištu, uzme za kolateral nekretninu u drugoj državi. To je, bokte maz'o, kuća na Dedinju, aloo, šta je banka trebala odbiti to kao kolateral. I ja sve ovo shvatam,a pravnik sam, a Cenićka koja je ekonomista to ne shvata. Eto ti Cenićka pojašnjenja, a i vama ostalim neznalicama. Doviđenja i prijatno.

ODGOVORITE
Name

dnk

23.02.2016 22:21

Ceca kraljica!

ODGOVORITE
Name

Preporučam

23.02.2016 22:24

Sister, ajd ućuti. Imaš dobro utreniran nastup, dinamiku i to je to. Lično sam te u SA neposredno posmatrao u dve situacije. Nego ajde učini dobro djelo i svoju pamet podijeli nesebično sa onima koji se sada bore da otklone zlo, ovu postojeću vlast.

ODGOVORITE
Name

mirko

21.09.2016 18:58

Imam novac u istoj i uplasio sam se

ODGOVORITE