Vlasti ne brinu o djeci poginulih boraca

Vlasti u Srpskoj ne brinu o zapošljavanju i stambenom zbrinjavanju djece poginulih boraca, iako su se na to brojnim zakonima obavezale, poručili su članovi novoosnovanog Udruženja „Nasljeđe“, koje okuplja djecu poginulih boraca Vojske Republike Srpske na području grada Trebinja.

Republika Srpska 31.01.2016 | 19:31
Vlasti ne brinu o djeci poginulih boraca

“20 godina je prošlo od rata, a mislim da je sramota bilo koga da danas ima i jedno dijete poginulog borca da je nezaposleno, a ima ih veoma mnogo. Možda ružno zvuči ali kad kažete nekom ko može da odluči da ste dijete palog borca, vi vidite na njima da to ništa ne znači”, rekao je predsjednik Udruženja „Nasljeđe“, Saša Pešikan.

On je poručio da svi treba da znaju da će se ovo udruženje sa svojim članovima boriti za svoja prava i da neće dozvoliti da se djeca poginulih boraca preskaču na raznim konkursima i da se zaboravljaju.

BN TV

Komentari / 71

Ostavite komentar
Name

dragan

31.01.2016 18:47

Ja mislim da drzava treba da se pobrine i za djecu zivih boraca, koji nemaju ni posla ni nacina kako cak i skolovati svoju djecu.Djeca poginulih imaju besplatno skolovanje i sve prioritete, invalidninu dok se skoluju itd.

ODGOVORITE
Name

Михаило Микић

31.01.2016 19:02

Помагали смо годинама дјецу погинулих и рањених бораца али како можемо сада од Aмериканаца и СРБске емиграције више да тражимо када држава пара има за све што је неважно а за дјецу која требају да буду светла нада будућности наше пара немају. НИЈЕ ТО СРБСКА ДРЖАВА!

Name

vrs

31.01.2016 19:43

Kako bi ono svojoj dijeci davali nepovratne kredite da tako daju dijeci poginuli boraca, a o nasoj dijeci sto smo prezivjeli to da ne spominjem.

Name

tacno

31.01.2016 20:07

Tako je Dragane! Pa gdje su djeca boraca koji su ostali zivi? Koliko se tih zena poginulih boraca preudalo i dobilo stanove.

Name

Goran

01.02.2016 17:38

Prvo ko si ti da pricas ko se preudao i otkud ti pravo da uospte komentarises takvu glupost koja uopste nema veze sa ovim o cemu se ovdje prica. Drugo, da vecinom oni zive dobro,opet moram priznati ne svi. Ali jesu li oni krvi sto vi ostali nemate, ili su vam krivi dezerteri koji su uglavnom na svim vecim funkcijama.Ko nam je kriv? I da oni nemaju, ne bi imali ni mi idalje. Razgranicite to. Pisete gluposti ovdje, a sjedite i nista ne radite. Pa ajmo se ustati svi narode moj kao i oni, pa smaknuti ovaj sljam sto nam uze sve a vidim i dusu nekima.

Name

PPB

02.02.2016 08:29

Dragane, ali ta djeca nemaju oca!Otac, može zaraditi za svoje dijete (ako se gleda samo materijalna strana), a gdje je ljubav i sigurnost koju djeca osjete od očeva.Trebaju imati prioritete i moraju!!!

Name

Mil

07.03.2016 04:21

Ta djeca imaju oca koji ce ih hraniti i pomoci u zivotu ja nemam. Mislis li da su ta primanja dovoljna za podmirenje zivotne egzistencije pa jos i za fakultet i sve sto se nosi sa time? Ako tvoj sin nema da jede ti ces zaraditi nekako i nahraniti ga. A ko ce mene nahraniti? Sledeci put kada budes komentarisao ovako nesto dvaput se zapitaj da li ne ispadas glup.

Name

Mil

07.03.2016 04:29

I da, ti si dragane mogao da gledas kako odrasta tvoje djete moj otac nije! Ja nisam imao oca koji ce me vaspitavati od mali nogu koji ce me braniti od svega. Koji ce uvjek biti tu za mene. Zamisli samo kako je zivjeti bez oca.

Name

dana

31.01.2016 18:56

Dragane, prvo se informisi pa onda javno govori. Ti nemas besplatno skolovanje - onovna i srednja skola. Evo da ti kazem,sto se tice studija isto sam placala skolarinu, za sta su tatini sinovi sigurna sam bili postedjeni.. No dobro.. Hajde da se mijenjamo statusima!!!!

ODGOVORITE
Name

glupost

31.01.2016 20:11

Ti se informisi. Ni jedan student koji je dijete palog borca ne placa punu skolarinu. Placaju samo administrativne troskove 40KM. Nemoj da pricas gluposti, ti sad kao placala punu cijenu. Jesi ali na BLC koledzu.

Name

dana

01.02.2016 08:18

Nije tacni, ako te vec zanima ja sam placala 750 km skolarinu godisnju na efbl. Drugo, djeca zivih boraca su DJECA ZIVIH. Mi ne.prosimo mi trazimo ono sto je nase, oni sto su nasi ocevi odbranili fa bi se takvi kao ti usudili pljuvati. SRAM TE BILO, KADA.SPOMENES DJETE ILI PORODICU POGINULOG BORCA IMA DA USTANES I SPOMENES IH! Dalje, trazimo NASA PRAVA DA SE KONACNO POCNU POSTOVATI!!! DOSTA JE BILO IZBORNIH KICENJA OVIM POPILACIJOM!!!!! Blago tebu pa ne.poznajes osjecaj odrastanja bez roditelja.

Name

glupost

01.02.2016 16:47

Cuj vi trazite sta je vase... A sta je od djece zivih boraca. Ja ne znam sta ste vi umislili? Onaj koji je kvalifikovan da dobije posao taj treba i poceti da radi. Kakva djeca poginulih boraca? Ti ako si dijete i ja sam, svi vec imate preko 20 godina, borite se za posao, sta sad treba svi da lete oko vas zato sto ste u takvoj poziciji? Koliko si primala mjesecno na osnovu toga sto si dijete palog borca. To neces da kazes! Sad vasi ocevi zasluzni a ocevi koji su ostali zivi ne mogu svojoj djeci nista da obezbjede. Sve bi ja vas rastjerao. Po tvom sad kao sto je naveo neko dole u konentarima treba zaposliti kandidata koji je dijete palog borca koji ima prosjek 6 na nekom fakultetu a sa njim konkurise neko ko nije dijete palog borca i ima prosjek preko 8. Sad je ovaj sa manjim prosjekom kvalifikovaniji od ovog drugog. Ma daj molim te pokrij se po usima i cuti. I da necu da ustanem kad cujem da si dijete palog borca, i moj otac je borac 1 kategorije pa za to ne prima nista.

Name

Maja

01.02.2016 17:08

E djeco moja, sad namjerno uprite sto vise mozete, vi imate zakonom odredjena svoja prava. Kad ne znaju da se udruze s vama, nego ovako pricaju. Uhvatili se za invalidninu....pa sram vas bilo, tu istu invalidninu su vasi ocevi ako su ostali zivi sposobni da donesu kuci.I ne,nemojte sada reci nisu zaposleni, na gradjevini uvijek ima posla ;) Zao mi je sto ovako pricam, al toliko sam potresena ovim komentarima, ovom mrznjom cim neko nesto pokrene , ovom zavisti. Umjesto da tu mrznju sirite prema onima prema kojima treba. Sramota vasa

Name

glupost

01.02.2016 17:42

Majo sta se ti mjesas? Idi razvijaj pitu usisaj kucu uradi nesto korisno. Tebi se niko nije obratio. Tvoje misljenje je apsolutno nebitno. Nije nikakva mrznja prema nikome nego hocu da se podjednako postuju i jedna i druga djeca. Aj ti nadji posao mladima na gradjevini kad si tako strucna. Zasto bi se neko ko je dijete prezivjelog borca a ima fakultet lomio na gradjevini a dijete palog borca radilo u nekoj drzavnoj instituciji samo zato sto je to sto jeste a ste su struke?

Name

Maja

01.02.2016 18:12

Koji god fakultet zavrsili ovakva elokventnost u pisanju komentara govori o vasoj visokoj obrazovanosti. Ja cu te samo upitati jesu li tebi ta djeca nesto uzela? Ima mjesta u ovoj drzavi za svu djecu, a oni koji se popularizuju su djeca dezertera kao sto neko vec napisa, i s njima bi trebalo da se boris, a ne da ovdje pises gluposti. I ja imam dva sina, i borimo se , muz mi je borac VRS i radi kod privatnika, ali nikad nisam rekla kriva su nam ta djeca sto mi nemamo. I treba da imaju,i Bog im dao jos vise.

Name

glupost

01.02.2016 18:26

Vaš posljednji odgovor se u potpunosti razlikuje od prvog. Smatram i ja da za sve ima mjesta. Zato i kazem da ne mogu samo gledati njih. Eto majka ste dva studenta i hvala Bogu suprug Vam je ziv. Kako bi se Vi osjecali da Vasa djeca sutra ne budu primljena na neko radno mjesto jer nemaju taj prioritet kao djeca poginulih boraca. Sami znate kako ste ih iskolovali i na koji nacin nije bilo lako sigurno. A vjerujte mi to se lako moze desiti. Sjeticete se tada. Ja hocu da se pri prijemu na posao gleda strucnost kandidata. Pa zar ne trebamo da zaposljavamo najkvalifikovanije?

Name

goran

31.01.2016 19:00

Cast poginulima ,cast invalidima. VI imate primanja kakva takva ,a sta mi koji smo ostali zivi ni posla ni stana ni primanja.Imajte u vidu da i nama treba oprostite ali i mi imamo pravo na zivot.

ODGOVORITE
Name

Ranjenik

31.01.2016 20:15

Gorane, trebao si stati na minu pa da imas dobru invalidninu.

Name

BORAC VRS

31.01.2016 19:04

DJECA PALIH BORACA I TREBA DA IMAJU PREDNOST, PA ONDA NASA DJECA. NAMA JE GLAVA NA RAMENIMA, A TEBE DRAGANE NEK JE SRAM!!! SLAVA VAM BRACO.

ODGOVORITE
Name

Re Borac VRS

31.01.2016 19:17

Prednost treba da imaju realno najbolji i najsposobniji.

Name

bezveze

31.01.2016 20:17

Besmisleno. Sto bi imali prednost? Iskoluju ih i onda da ih i zaposle. Sad treba zaposliti dijete palog borca ako ima prosjek 6 a ne zaposliti drugog koji nije dijete palog borca a ima prosjek preko 9. Nevidjene glulosti. Savjetujem svima da ako se nadju u takvoj situaciji da se zale na sve strane.

Name

Halo borac!

31.01.2016 21:19

To više nisu djeca to su ljudi od 20-25 godina...rat je završio prije 21 godinu, pa neće im se pomagati cijeli život. Ja sam preživjeli borac i niko ne upita niti pomože ni jedno moje dijete! Jesam li morao da poginem da bi oni mogli dobiti stan i posao. Svaka čast poginulima ali ovde više nema djece u smislu da im se mora pomagati!

Name

007

31.01.2016 19:10

Bez uvrede.Koliko je dece poginulih boraca u Trebinju na birou??????????

ODGOVORITE
Name

Tb

01.02.2016 08:06

Koliko hoces, ja prvi.

Name

BORAC VRS

01.02.2016 08:13

NIJE MI JASNO STO STE NAVALILI NA PORODICE POGINULIH, OBZIROM DA PREDNOST IMAJU DEZERTERI U ZAPOSLJAVANJU. ZATO CUTITE BOLJE VAM JE!!!

Name

Homo sapiens

31.01.2016 19:13

Vlasti ne brinu o djeci poginulih boraca, niti brinu o djeci zivih boraca,ali i te kako brinu o sebi i svojoj djeci, koristeci sve zakonite i nezakonite mogucnosti. Do kada, narode moj?

ODGOVORITE
Name

dragan

31.01.2016 19:47

Borac VRS tebe neka bude sram, kad ne vidis da nemam nista protiv davanja prednosti djeci poginulih.ja sam samo iznio svoje misljenje da borci VRS nemaju nisu dobili nista. mozda si ti dobio . a ja ne mogu zivjeti od zive glave.

ODGOVORITE
Name

Bot

31.01.2016 20:03

Kakve lazi!

ODGOVORITE
Name

xx

31.01.2016 20:05

Upravu je Dragan i Goran slazem se SA njima

ODGOVORITE
Name

rs

31.01.2016 20:10

E moj borac ako si borac sta imaš od toga sto si ratovo truno u rovu a lopovi dalje kradu dzaba vrijeme gubio kao i ja za svu djecu isto sva su jednaka

ODGOVORITE
Name

Borac Vrs

31.01.2016 20:10

Svaki dan neka nova udruzenja!!!! Ovom predsednik neprilici da bude predsednik sa ovakvom frizurom i koliko vidim minđušom ....jel to nisu borci nosili kada su ginuli a to nije po crkvenim obicajima!!!! Sta je sa udruženjem dece preživelih boraca pa nismo mogli svi poginuti da bi danas tražili sva prava...ostvimo politiku..

ODGOVORITE
Name

bl

01.02.2016 11:59

Ja ne znam jeste li svjesni kakve gluposti pričate...ne bih da vas vrijeđam, ne znam kojih ste godina, ali kako god, ovo što ste rekli nema veze sa zdravom pameću. Hoćemo li sada na osnovu frizura i stilova oblačenja birati i vrijednovati ljude? U stvari, tako se već radi. Eno vam ih u parlamentu i na raznim drugim funckijama koliko hoćete, svi ulickani do maksimuma. Pa vidim, fino nam je svima sa njima. Vi, djeco, ljudi, samo naprijed! Svako ko iole normalno razmišlja biće vam podrška!

Name

Nada

31.01.2016 20:17

Bravo Saša! Tako se treba boriti. Moja djeca su djeca poginulog borca. Sin završio ekonomiju 2008. godine i bez posla je. Kćerka dipl. pravnik od 2010.g. i bez posla je. To je sudbina djece poginulih boraca u BL. Djeca bi radila bilo šta ali na konkursima ne prolaze. To je naša realnost. Ovi što pričaju o subvencijama djece poginulih boraca rado bismo se sa njima mijenjali. Vrlo rado da zamijenimo statuse. Neka je sramota svih što negativno komentarišu ovu kategoriju koja je najviše dala za stvaranje RS, a sad je ponižena. Posebno je surova vlast Milorada Dodika prema nama.

ODGOVORITE
Name

Trebinje

26.02.2016 18:06

Nado, neka nam se pridruže. Lako će nas naći. Veliki pozdrav.

Name

xyxy

31.01.2016 20:25

Momak je 100% u pravu. Dijete poginulog borca doktoriralo sa ocjenom 10, a ne može da dobije posao. Sa sedam godina ostao bez oca, a sa 11 godina bez majke. Sam se bori ali nema nikoga ko bi mu pomogao. To je naša realnost. Ni boračka da se oglasi, a ni organizacija poginulih. Oni postoje radi sebe lično, a ne zanimaju ih kategorije koje zastupaju. Eto Mitroviću neka se zapita gdje je taj momak tako kvalitetan bez posla. Sraman odnos države prema toj djeci. Gledam, a ne mogu pomoći.

ODGOVORITE
Name

LLL

31.01.2016 20:27

Zato je Dodik dao svom sinu tri miliona maraka da se ne drogira jer je bez posla momak. Ko mari za djecu poginulih? Žalosno ali istinito.

ODGOVORITE
Name

NOVI LJUDI

31.01.2016 20:32

Dosta je 20 godina nam lazu trebaju nam promjene i reforme.Reforme su nemoguce bez onih koji su bez orasa u dzepovima.

ODGOVORITE
Name

Ivana

31.01.2016 21:00

Ta djeca bi se sigurno rado mjenjala za tu invalidninu i besplatno skolovanje za svoje oceve. Sram vas bilo, njihovi ocevi su stvarali ovu drzavu, i na ponos su nam svima. I ja imam dvoje djece,i otac ima je hvala Bogu ostao ziv,i borimo se za posao, ali nikada tako nisam razmisljala. Profitirali su oni koji nemaju dana na ratistu, a sad se predstavljaju kao veliki borci i patrioti. Sjednu u auta na dan Republike da kruze i slikaju se.

ODGOVORITE
Name

Dijete pog. borca VRS

31.01.2016 21:41

Na zalost, ova djeca nemaju nukakvu prednost. Govorm iz licnog iskustva posto, na zalist, pripadam toj kategoriji. Zakon kazebda dijete PB ima prednost samo u slucaju da ima jednak broj bodova sa drugim kandidatom na nekom konkursu. A komisija boduje tako da nikad nematr,jednak brok bodova. Dakle, nemamo prava jer su konkursi uvijek namjesteni. Licno sam prosao kroz desetak konkursa u Vladi RS i republickim organima uprave. Sve je namjesteno, da imas doktorat sa Harvarda, da su ti svi izginuli, da govoris 5 jezika... neces proci. To je tako, to nam je nasa borba dala, za to su nam ocevi ginuli.

ODGOVORITE
Name

ma

31.01.2016 21:56

TREBA SE BRINUTI O SVOJ DJECI , odrasli nek se sami snalaze !

ODGOVORITE
Name

Dragana

31.01.2016 22:00

Prije cetiri godine sam zavrsila ,,Pedagoski fakultet" u Bijeljini i ni dan danas nisam odradila pripravnicki.Preko 85 odbijenica imam a i otac i brat su mi bili borci VRS.Na svakom konkursu ili su stranacki poltroni ili deca palih boraca ispred mene.Pa se pitam i sama,da li je i kod mene brat ili otac trebali da stradaju da bi odradila taj pripravnicki?

ODGOVORITE
Name

gggg

01.02.2016 14:28

Dragana, zalosno je sto tako pricas. Tvoj otac i brat su zivi sa tobom, a nasi ocevi, braca su odavno pod zemljom. Jezim se od nekih komentara. Svi vi sto pisete kako mi djeca poginulih boraca imamo prednost, besplatno skolovanje, invalidnine....., STIDITE SE, rado bi se mjenjala samo da osjetim ocevu ljubav, jer oca nisam ni zapamtila. pPozz

Name

Dragana

02.02.2016 10:26

A zar nemate?Hoces da ti navedem hiljadu primjera gde deca palih boraca zloupotrebljavaju svoj status.Npr.upisu fakultet samo da bi dosli do mesecni naknada a i ne idu na fakultet...Molim te postedi me histerisanja!!!

Name

ђенерал

31.01.2016 22:13

I te kako pomazu svojim pristalicama i svojim prijateljima i rodjacima. U komsiluku imam primjer. Pored svog bogatstva,kuce,lokala,stanova i skupih kola,dobija se stan i jos se javno djele kljucevi... Strasno...

ODGOVORITE
Name

Ivana

31.01.2016 22:14

Ta djeca bi se sigurno rado mjenjala za tu invalidninu i besplatno skolovanje za svoje oceve. Sram vas bilo, njihovi ocevi su stvarali ovu drzavu, i na ponos su nam svima. I ja imam dvoje djece,i otac ima je hvala Bogu ostao ziv,i borimo se za posao, ali nikada tako nisam razmisljala. Profitirali su oni koji nemaju dana na ratistu, a sad se predstavljaju kao veliki borci i patrioti. Sjednu u auta na dan Republike da kruze i slikaju se.

ODGOVORITE
Name

DEZERTER

01.02.2016 08:11

CRKNITE BORCI, KO VAS SISA KAD STE STOKA. TAKO VAM I TREBA KAD STE U MISIJIM RUPAMA I KUCKATE PO RACUNARU, TO JEST VASA DJECICA POSTO STE VI NEUKI.

ODGOVORITE
Name

Djete poginulog borca

01.02.2016 08:24

Zalosno mi je procitati pojedine komentare.

ODGOVORITE
Name

realno

01.02.2016 08:31

Најбитније је да су вам проблем дјеца погинулих бораца. Видим због нјих сте ускраћени за своја права, а не због политичара и нјихове дјеце (прим.аут. татиних синова). Сва права дјеце погинулих бораца, су ускраћена осим кад су у питању предизборне фарсе. Запосле их 20 као приправнике, отпусте 20 и тако у круг, до слиједеће фарсе за медије. А, да не причамо о деложацијама и стамбеном збрињавању. Многи би све то мијењали за живог оца!

ODGOVORITE
Name

Jovan

01.02.2016 08:32

Svaka cast. Podrzavam. Ja ne znam kako neko kome je glava na ramenima moze ovako da komentarise,slazem se ja da treba svima, al cemu odma 20 negativnih komentara. Pa udruzite se i vi i borite se za sebe.O kom zaposlenju pricate, 80 djece u Trebinju na birou. Pa to je sramota. A oni koji vuku letke pred izbore i masu zastavicama sjede u Hetu i broje musice za 1000 KM.

ODGOVORITE
Name

Vojin

01.02.2016 08:45

Da je srece pruzili bi ruku svi borci i rekli svaka cast, daj da se i mi ukljucimo da se svi borimo, kao obican covjek i borac za ovu drzavu protiv onih koje nismo vidjeli sa puskom na ramenima a sada nam uzese sve.A ne da sjedimo u misijoj rupi, kuckamo zajedljive komentare po internetu i cekamo izbore ne bi li se priklonili nekoj stranci i ne bi li tako 'uhvatili' neki posao. A ovamo su nam problem djeca poginulih boraca. Sramota me dok ovo citam nase brace koja su zivote ostavili i casno se borili za ovo gdje mi sada zivimo, a mi se sada priklanjamo lopovima i sabotiramo jedni druge dok oni izvlace veliku korist od toga ali samo za sebe.

ODGOVORITE
Name

Borac VRS

01.02.2016 11:16

Bravo Vojine i ja sam borac VRS i trebali bi svi krenuti protiv bjede koja nije provela dana na ratistu, a sada zivi na racun nas. Ispira vam mozak pred izbore, ljubite im ruke i trcite da zaokruzite onog ko vise ponudi. Narode moj prodao si se za saku jada.Zato nam i jeste ovako kako je. Djeco moja borite se i uzmite sve sto mozete, pa pomognite onda vi svoju bracu i sestre, jer drzava nece nikoga osim sebe.

Name

GORDANA

01.02.2016 10:35

SAD JE BITNO IMA LI MOMAK MINDJUSU ILI NE O.o LJUDI MOJI SAMI STE SEBI NAJVECA PROPAST.....VI DJECO SAMO NAPRIJED, CUVAJTE I SVOJU OSTALU BRACU I SESTRE ALI SE I BORITE ZA SVE STO MOZETE, JER AKO NE UZMETE VI UZECE LOPOVI

ODGOVORITE
Name

XY

01.02.2016 18:17

Za one što komentarišu minđušu da razjasnim da to može biti terapeutska minđuša. Dakle, nosi je zbog zdravstvenih problema. Što se tiče ovih što vrijeđaju ovu kategoriju bolje bi im bilo da se pozabave sami sobom. Borci i ostali su živi i mogu se pametnije organizovati i nastupati, a ne dodvoravati se vlasti. Zato im i jeste ovako. Ovu djecu nema ko da zastupa već su pametni i organizovano se bore za svoja prava. Ostali naučite nešto od njih!

ODGOVORITE
Name

udovica koja se nije udala

02.02.2016 07:06

Svaka cast ovoj djeci poginulih boraca sto su se organizovali.Neka se bore za svoja prava ,a ovi sto komentarisu za majke djece poguinulih boraca sto su se udale.U mom mjestu ima i takvih ali nijedna nije zapostavila svoju djecu tako da nemate nikakva prava da to komenarisete.

ODGOVORITE
Name

majka dvoje dj.pog.borca

02.02.2016 07:28

Zasto se djeca boraca VRS ne udruze kao i djeca pog. boraca. Pametnije im je to nego sto salju negativne komatare. Ovo je nacin da se djeca poginulih boraca bore za svoja prava. I nije tacno da djeca pog.boraca imaju prioritet pri zaposljavanju to nigdje u zakonu ne postoji, a i da ima svi konkursi su namjesteni i ako si u stranci koja vlada u mjesu u kom zivis dobices posao, a ako nije tako đžaba ti sve. Ovo govorim iz licnog iskustva. Svima sam se obracala da zaposlim djecu i nigdje nisam naisla na tu podrsku o kojoj vi govorite.

ODGOVORITE
Name

mmm

02.02.2016 07:32

SVAKA CAST PODRZAVAM

ODGOVORITE
Name

Vaso

02.02.2016 07:48

Pomoć treba svakom dijetu samo sto djece poginulih više nema oni su sada ljudi. 21-godina je prošla. Realno svakome treba i posao i besplatno školovanje itd...

ODGOVORITE
Name

RE VASO

02.02.2016 09:10

Naravno da su ljudi ,ustvari ljudine sve postena djeca i na posten nacin se bore, a ti Vaso mora da si neki dezerter,kad tako pises.

ODGOVORITE
Name

Sasa

02.02.2016 10:34

Ovo nije tacno da dijeca palih boraca nemaju prednost u zaposljavanju i na kraju krajeva,dvadeset godina je proslo od rata pa do kada da i ta dijeca imaju prednost.Drzava je duzna da im da jedan posao a ne dvadeset.Kod mene je ujak pogino u ratu i njegova djeca su imala sve privilegije,Od skolovanja do zaposljavanja i do stanbenog zbrinjavanja...Nemoj da se lazemo iz Zvornika sam i nisam ni lud a ni slep pored ociju!!!

ODGOVORITE
Name

dragan

02.02.2016 13:39

U pravu si Sasa

Name

asteriks

02.02.2016 10:44

Moze li meni neko objasniti kako moze biti dijete palog borca neko ci je otac stradao krajem 92 a ono rodjeno 94???Nikoga ne vrijedjam ali me interesuje...I kako i na osnovu cega zena palog borca moze da dobije dva stana???Slozio bi se sa pojedinim komentarima koji kazu da je mnogo bilo zloupotreba i od strane porodica palih boraca!!!

ODGOVORITE
Name

Dario

02.02.2016 10:49

Vucurevic i Dodik kao da su braca. Katastrofa su obojica. Jadni mi.

ODGOVORITE
Name

re sasa

02.02.2016 11:41

Ako imaju prednost u zaposljavanju ,otkud toliko djece pog.boraca na birou a stalno zaposljavanje po stranackoj liniji.Evo danas bas cuh informaciju u jednoj instituciji opstinskoj pocela radit zena koja ima preko 50 godina ekonomista, a toliko djece pog.boraca ekonomista na birou. Zato Sasa ne lupetaj, sram te bilo...

ODGOVORITE
Name

BN1

02.02.2016 14:40

Dajte ljudi koliko moras pokvaren biti i zlonameran da ti smeta prednost za ljude koji su ostali bez roditelja zbog prokletog rata. Koliko moras gledati svoju zadnjicu da te nije briga za te ljude. Nista ne moze zamijeniti roditeljsku toplinu a ti ljudi to nemaju. Moja supruga je dete palog borca i dugo nije imala posao. Sticajem okolnosti umrla joj je i majka tako da nema nikoga sem mene i nasega deteta. Nikoga, a ima ispod 30 godina. To su strasne stvari, a baba joj je npr ziva jos uvek. To su tragedije. Takvom nekom gledas prosek na faksu, pa on je ispred tebe samim tim sto ga je zavrsio pod ovim okolnostima. Nedavno je dobila posao potpuno posteno i pocela je raditi. i dalje joj drzava nista nije pomogla. Dece poginulih boraca nema 100000 nezaposlenih, sta je ta prednost toliki problem? Stvarno ne znam kako neki zive u svojoj zlobi.

ODGOVORITE
Name

Vidak

02.02.2016 16:47

Ljudi moji je li ovo realno, sta ovo pricate. Prosjecne plate na poslovima na koje mi ( mislim na 'obicne ' ljude )konkurisemo su uglavnom oko 1000 KM. Sad uzmite digitron i izracunajte za 3 miliona maraka koje je Dodik uzeo za svog sina, koliko nas je moglo godinu dana primati platu. A svake godine uzmu vise i vise. Ne mogu da vjerujem kakve gluposti pisete. To vam nije problem, a problem vam je invalidnina i besplatno skolovanje i stanovi te djece.Vi borci i djeca poginulih boraca treba da ustanete ponosno i da sve trazite jer ste vi i stvorili ovu drzavu u kojoj lopovi sad uzivaju a vi treba da se selite trbuhom za kruhom.Mada mozda to sve pise jedna te ista osoba, jer mi je prosto nemoguce da su ljudi ovoliko jadni i bjedni. Rasprodali su nam sve , a nista nama nije otislo, nego u njihove dzepove. Pa jeste li slijepi kraj oba oka. I sad pred izbore treba neko nosati letke i klanjati im se za 50-100 KM. E to su prodane duse. A da ste pametni trebali bi ih kamenovati a ne letke nosati.

ODGOVORITE
Name

Posteno

02.02.2016 17:09

Vidi...Ne znam zasto se uzrujavate vi djeca boraca koji su hvala Bogu ostali zivi. Ti roditelji neka odu sad lijepo i zavrse svoj rat. Moj da je ziv siguran sam da se ovi dezerteri ne bi ovako sirili. A kad vi vec nemate cuku...pustite nas ciji su poginuli da se obracunamo sa tom bagrom kad vasi vec nemaju hrabrosti...ili nzm vec cega. Zivjeti bez dostojanatva ili umrijeti,uvjek bi odabrao ovo drugo. Zato mirni budite i dobri,mi cemo izboriti za mnoge...A vi i dalje masite stranackim zastavama,zivjeci u nadi da ce vam neko nesto pokloniti

ODGOVORITE
Name

miso

02.02.2016 17:14

Mnoga djeca poginulih boraca,osim sto su ostali bez oca, ostali su i bez majki, koje su se preudale,zive nevjencano, da bi i dalje primale invalidninu.I usput hranile, novog muza, koji ima zivu glavu.Ovo je upuceno za one, koji komentarisu da su borcima ostale zive glave. CAST I POSTOVANJE IZUZECIMA.

ODGOVORITE
Name

nn

02.02.2016 17:59

Nije da se ne brine, malo se pretjeruje sa ovim izjavama. Možda bi trebala više.

ODGOVORITE
Name

građanin

02.02.2016 19:37

Zar ima koja udovica da nije dijete zaposlila. Prije dvije godine su maosovno napustala djeca fakultete od poginulih boraca i zapošljavali se bez konkursa. Što je to tako u Trebinju, ne znam. Tamo su "malo" posebni zakoni prirode i društva.

ODGOVORITE
Name

Biljana

09.02.2016 19:28

Najbolji su ginuli a najgori vladaju.Slava poginulim borcima oni su najvise dali.

ODGOVORITE
Name

Мирјана ДПБ-а

25.03.2016 11:23

СВИ ВИ КОЈИ МИСЛИТЕ И ОВО И ОНО О ДЈЕЦИ ПОГИНУЛИХ БОРАЦА, ДАБОГДА ВАМ ПРВО ПОГИНУЛИ ВАШИ РОДИТЕЉИ, ПА ОНДА ВИ ДАБОГДА ПОГИНУЛИ ЧИМ ПОСТАНЕТЕ РОДИТЕЉИ. КЛЕЋУ ВАС ТАКВЕ СРАМОТНЕ ДОК САМ ЖИВА! БЕДНИ СРБИ, БЕЗ ИМАЛО СОЛИДАРНОСТИ И ЕМПАТИЈЕ, АЛИ ВРЛО "ИНТЕЛИГЕНТНИ" И "ЕМАНЦИПОВАНИ"..А ОВИ ЈАДНИ ШТО НЕ МОГУ ДА СЕ ЗАПОСЛЕ У ПРОСВЕТИ ЗБОГ ДЕЦЕ ПОГИНУЛИХ БОРАЦА (ПА СУ ИМ ОНИ КРИВИ А НЕ СИСТЕМ) ДАБОГДА ВАМ СВИМА ОЧЕВИ ВЕЋ СУТРА ПОГИНУЛИ, ДА ВЕЋ ЈЕДНОМ САЗНАТЕ КАКАВ ЈЕ ЖИВОТ И ДЕТИЊСТВО СА ОЦЕМ У ГРОБУ!

ODGOVORITE