Potrebno jedinstvo svih boraca Srpske

Podijeljenost boraca Republike Srpske u više organizacija i udruženja sve više slabi boračku populaciju koja na takav način nema snagu da se odupre svim nepravdama i omalovažavanju boraca, istaknuto je u emisiji "Izazovi" BN televizije.

Republika Srpska 13.03.2015 | 23:00
Potrebno jedinstvo svih boraca Srpske

Samo jedinstvena Boračka organizacija Republike Srpske, formirana na zdravim osnovama, bez ratnih dezertera i donatora može se istinski boriti za prava i bolji položaj boraca, istakao je predstavnik Boračke organizacije Srpske Zoran Bijelić.

Boračka organizacija Republike Srpske je reprezentativni predstavnik boraca, tvrdi Bijelić. Članstvo od 175.000 je samo jedna od potvrda da borci imaju povjerenje u svoju organizaciju. Usitnjavanjem, i pravljenjem nekih novih udruženja samo se pravi šteta, smatra Bijelić.

"Ništa ne mogu da urade kad imaju pet članova. a onda su te face na ekranu i time oduzimaju mogućnost Boračkoj organizaciji da konkretno pomogne borcima", kaže Bijelić.

Goran Kostić iz Organizacije ratnih vojnih invalida, koja sada ima 1000 članova, nezadovoljan je sadašnjom Boračkom oragnizacijom, konkretno banjalučkim odborom.

Duško Vuković, predsjednik Udruženja Veterana Republike Srpske tvrdi da su oni zakonski formirani i da je njima aktuelizovano pitanje boraca.

"U periodu od Bojića do Ćurguza je Boračka organizacija doživljavala strahovite deformacije , jer Boračka organizacija je u sebe usisala dezertere, ratne profitere, falisfikovane borce", kaže Vuković.

U Boračkoj organizaciji tvrde da se u boračke redove uvukla politika, na šta Aco Prelić iz Stranke socijalne sigornosti srpskih boraca ističe:

"Ja ne znam zašto stalno odbacuju i pokušavaju boračkoj populaciji nametnuti ideju da borci ne treba da se bave politikom. Politika se uveliko bavi nama borcima, nas borce je politika i dovela do prosjačkog štapa. Nas je politika razjedinila, ali nas je razjedinila i naša sujeta i ljudi koji su niskih moralnih vrijednosti. Moja ocjena je da general Milomir Savčić ima moralne kvalitete i radiće puno na poboljšanju položaja boraca", kaže Prelić.

Prelić koji je sa Vukotićem svojevremeno poveo borbu za smjene u Boračkoj organizaciji, uputio je kritike Vukotiću:

"Stranka boraca je omogućila kompletnu organizaciju protesta, a ti si odlagao mnoge stvari koje smo trebali odraditi i nemoj da se lažemo. Zaposlio si ženu, tražiš pare za poseban status i ta mi se priča gadi".

Prelić je rekao da mu je dosta podjela i da se zalaže za formiranje Saveza zajednica boračkih organizacija.

BN TV

Komentari / 43

Ostavite komentar
Name

narod koji nije glup

13.03.2015 22:05

Ako ste se za ovo borili odmah je srusite i prepustite prvom ko bude htio da nas uzme. Pa makar to bili turci,njemci,hrvati....Pod njihovom vlasti bi nam bilo bolje nego pod ovom domacom lopovskom.

ODGOVORITE
Name

Mira

14.03.2015 23:48

Ovaj Bjelić iz Doboja je pravi lažov i radi samo za svoje interese. Sram da ga bude njegovih godina kako samo slaga za onu gospođu što je radila u BO Doboj svi znamo šta su joj uradili a on laže da joj je poslao poruku da se dogovore sram da ih bude šta rade od porodica poginulih boraca i njihove djece.

Name

Brod

15.03.2015 18:26

Lično poznajem gos.Bijelića, Miro najmanje što se može reći da nisi u pravu, jer je gos.Bijelić izabran posle poplava i nema nikakve veza sa tim što pišete ili ste neinformisani ili je nešto drugo u pitanju.

Name

Patriota

13.03.2015 22:06

Mi Borci smo uvjek jedinstveni ali ostatak nije .

ODGOVORITE
Name

Goran

13.03.2015 22:29

Borci vrijeme je da se dignete opet da otjerate ove lopove sto nam unistavaju Republiku Srpsku!Da krenete od predsjednika pa dalje!!!

ODGOVORITE
Name

orao

22.02.2016 15:20

Nije se problem dici, dizali smo se mi i za manje, ali "da se dignete, ...,da otjerate, ..., da krenete", zasto u drugom licu mnozine, sta je sa vama ostalima, jel hocete da vam se opet sve servira!

Name

Srdjan

13.03.2015 23:15

Zivio Mile Dodik!

ODGOVORITE
Name

kao

13.03.2015 23:31

Vukotic je kao kupljeni papci istovjetan.

ODGOVORITE
Name

goran

13.03.2015 23:31

Otisao sam u rat sa nepunih 18 a danas imam 40 te osudjen da radim na dnevnice kod dezertera i ratnih profitera trpeci sve oblike torture znajuci da nikada necu zaraditi penziju jer navedene gadove niko nece da natjera da prijave radnike te im redovno uplacuju staz.Draga gospodo prolazeci pored srednoskolskog centra obicno zastanem i pogledam one bezbrizne djecake te se sjetim gdje smo mi bili njihovih godina i kakvim zivotom smo zivjeli,ako se to uopste i moglo nazvati zivotom, ali mi je puno srce jer ta djeca nece proci kroz pakao kroz koji smo mi morali.Svi ovi kravatasi treba da se stide jer nista nisu uradili za svoje saborce,samo mlate praznu slamu zaboravljajuci kosti razbacane od Satora,Dinare,Ostrelja, Grmeca,Vlasica,Ozrena,Igmana...i nas jadnih dusa koji nazalost prezivismo i ostasmo da gledamo zlo ocima.Sram da vas bude gospodo,SRAM DA VAS BUDE

ODGOVORITE
Name

sirogojno

14.03.2015 00:10

Ma j.... borce...1 sam kategorija borca a u preduzecu sve jedan al doslovno sve sefovske pozicije imaju ljudi koji nisu bili ni jedan dan,ponavljam jedan dan na ratistu...Eto to ti je Republika Srpska ...mislite da bi to kod Tite moglo...e moj Marsale!

ODGOVORITE
Name

Zoran Sirogojnu

14.03.2015 09:04

Sirogojno:Boga mi ti si neskroman mnogi od ovih boraca bi bili srecni da imaju bilo kakav stalni posao a tebi smeta sto ti nisi dobio neku direktorsku funkciju. Pa sta misliš da bi svi koji su nosili uniformu kao kompenzaciju dobili da budu sefovi ko bi uopšte radio, a da ne kažem koliko je od njih bez bilo kakve kvalifikacije ili samo sa nekim zanatom. I na kraju zato nam je i država takva a i firme zato sto je - ih vode polu pismeni ali bitno je da su stranacki aktivisti. To je bilo i pre ove vlasti to je sada sa njom ali nažalost to će biti i sa bilo kojom novom koja dođje sistem se lako menja ali ljudi skoro nikako.

Name

sirogojno

14.03.2015 11:04

E moj Zorane kakva direktorska pozicija ja sam obicni radnik i imam posao al sam toliko ponizen i sta sve jos od tih tvojih direktora ..e moj Zorane ti se izgleda zadovoljavas mrvicama, e moj Zorane. A u bivsoj drzavi kao radnik bio sam postovan, placen i ... bio sam covjek...ma bez veze je pricat...sad sam imas posao suti i radi..zato nam i jest tako...I to ako misli da je 480KM plata i to ne redovna onda svaka cast...

Name

Borac

14.03.2015 02:24

Ako nam je Aco Prelic predstavnik za bilo kakve pregovore ne treba ni da postoji. Tog kretena ko poznaje potvrdit ce ovo sto mislim. Zbogom borci i sretno sa tom budalom.

ODGOVORITE
Name

ssssb

14.03.2015 18:23

" borac " junače što ne napišeš ime ???

Name

sitne pare

14.03.2015 04:22

Nesretnik Vukotic je kupljen za sitne pare i on ili mora da se izvini svojim saborcima ili ce se povlaciti sa onim fukarama po RTRS i na kraju nestat. Vukoticu,sram da te bude,nase majke su plakale kada si bio u parku,sada te pljuju i kunu ko posljednju fukaru.

ODGOVORITE
Name

mi sami

14.03.2015 04:57

Ako ne znate sta znace rijeci sljam,poltron,dupelizac...Ako ne znate kako izgleda covjek bez obraza koji bi prodao sve samo za svoj interes e obratite paznju na onog Vukotica.Ti bio borac???Ti bi nas vodio u nekakve pobjede?Ti sa takvim karakterom?Pa ti bi se uvukao u .upe prvom politicaru samo da ne ides na front.Kod Savcica sam bio diverzan u Zastitnom puku.Ja znam ko je Savcic i kakva je to ljudina.A zna i on koga je imao u jedinici.A vi borci oko manjerki, ma ..bijem vam.....

ODGOVORITE
Name

Milojko

14.03.2015 05:10

Savčića je postavio Dodik, i kako očekivati od njega da radi protiv svog mentora Milokrada Laktašenka. Sjetite se samo šta je na početku svog mandata govorio Pantelija ČurGUZ, i na kraju otišao kod svog šefa i priključio se svome nalogodavcu.

ODGOVORITE
Name

Grmecki orao

14.03.2015 11:46

Milojko,Savcica nije postavio Dodik,da se njega pitalo Curguz bi ostao predsjednik ili Vlado Zivkovic iz Prnjavora.Savcic je pravi izbor, a ne ovi preletaci.

Name

Milan

14.03.2015 05:55

Kategorizacija u samom startu nije realno uradjena. Ovo pišem zbog mladih vojnika koji su zbog godina otišli u vojsku nešto kasnije,ali su bili u puku ,gardi,diverzantima itd. te prosli najgora moguca ratista. Danas su oni borci cetvrte i pete kategorije za razliku od onih koji su bili po kojekakvim komandamaugradovima, pozadinskim jedinicama itd.Na zalost takvi su danassvagdje na prvom mjestu,a da ne govorimo o dezerterima...

ODGOVORITE
Name

borac

14.03.2015 05:58

I vi spadate u grupu papaka pokusavate preko prodaje boraca da se udomite politicki.

ODGOVORITE
Name

sad pa sad

14.03.2015 06:05

Reprodukcijom rada Boračke organizacije ,sada imamo izdvojena udružeja počev od RVI pa na dalje koji su bili po prirodi svog postojanja u sazivu iste što dovoljno govori o "sposobnosti" Boračke organizacije!!!

ODGOVORITE
Name

mladi borci IDJ

14.03.2015 06:17

I dalje se pitamo:Zašto su donatori borci 1. kategorije, a mladi borci VRS klase 1993/1994 izvidjacko-diverzantskih jedinica 4.,5.,6. kategorijie.Zasto ni jedan novinar ne smije da otvori pitanje,zasto su mladi borci izvidjacko-diverzantskih jedinica borci 5. i 6. kategorije a donatori i pozadinske jedinice 1. kategorije,zasto se samo gleda vremenski period rata a ne zasluge u borbama???!!!

ODGOVORITE
Name

sad pa sad

14.03.2015 16:28

Nazovimo DONATORI , pa kad bi se vršila adekvatna kategorizacija svakog borca neovisno od provedenog vremana , kako bi donatori dobijali svoj povrat ,...... pa opet ko fol DONATORI . Donator je jedini onaj ko DONIRA DIO "SVOG ZDRAVLJA " E TU NEMA POVRATA !!!

Name

Ostoja

14.03.2015 06:51

Boracka organizacija i borci uopste treba da postanu opozicija i vodecim strankama a isto tako i opozicionim strankama. I opozicija se trudi da stekne simpatije boracke organizacije a samo sa ciljem zloupotrebe boraca. Vukotic pa on na ocigled svih pokusava razjedinit boracku populaciju.

ODGOVORITE
Name

Kusturić Jovan

14.03.2015 07:01

Kakvo jedinstvo ......jedni su lažni borci,drugi politički špijuni,treći intereščije,četvrti lopovi koji gledaju da je njima dobro...

ODGOVORITE
Name

[email protected]

14.03.2015 07:14

sramota kad sad ne mozemo da prepoznamo prave borce, za 20 godina kad nas ne bude, ova prica vise nece bit aktuelna.

ODGOVORITE
Name

muka

14.03.2015 07:47

Nema tu definitivno duže godina sloge sve i jedan bi da služi i radi za vlast u kojoj borci i narod zajedno propadoše zbog lošeg života

ODGOVORITE
Name

xxx

14.03.2015 08:11

TAJ BIJELIC I VUKOTIC VIDI I BUDALA DA SU EKSPONENTI VLADAJUCIH KRIMINALACA. BIJELIC JE DOBIO NALOG OD VLADAJUCIH DA RUSI VLAST U DOBOJU PREKO BORACA PA AKO BORCI NASJEDNU NA TU IGRU ONDA TU ORGANIZACIJU TREBA UKINUTI ILI JE NAZVAT BORCI SNSD.

ODGOVORITE
Name

Borac 7.kategorije

14.03.2015 08:29

Nema ništa već razapinjati čadore u sred BL kod Saborne crkve i Palate njegove, slično kao i hrvatski branitelji u Savskoj ulici zagrebačkoj. Sve vam je to ostavio Pantelija i njegove još žive podreplije kao svoju i ne samo svoju zaostavštinu. Ali, u liku ovog veterana uzdiže se novi Pantelija. Sve se to moglo preduhitriti samo da je izvršena stručna analiza poslovanja BORS invest fonda, primjenom određenih forenzičkih metoda. Ali, nije, pa je zato ovako kako je, a dobro nije.

ODGOVORITE
Name

re:Milojko

14.03.2015 08:36

Nisi u pravu. Savcica su izglasali borci koji ga znaju, gdje je sve bio, koliko puta je ranjen, kakav je covjek. Dodik je htio Curguzovog d...uvlakaca Paradjinu sa Pala, ratnog catu, profitera, al borci nisu dali. Znaci, NE LUPETAJ!

ODGOVORITE
Name

Milojko

14.03.2015 16:00

Vidječemo na kraju njegovog mandata ko lupeta, živi bili pa vidjeli.

Name

Borac

14.03.2015 08:59

Bojim se da je premisa na kojoj je zasnovana emisija u startu pogrešna. Tvrdi se da više boračkih organizacija nužno slabi uticaj boraca. rekao bih da više ozbiljnih organizacija samo mogu umanjiti mogućnost uticaja vladajuće stranke na pitanja boraca. Svjedoci smo da su svi dosadašnji predsjednici BORS-a postali aktivni političari (Bojić u SDS a Ćurguz u SNSD). Tvrdi se da je gen. Savčić odličan, najbolji, protiv sadašnje vlasti a činjenica je da on do sada ama baš ništa nije uradio na poboljšanju stanja, kao što je činjenica da ni jednom jedinom riječju nije kritikovao SNSD koji je glavni krivac za tužno stanje boračke populacije. Kako da napada partiju koju je podržao u (kontra)revoluciji kada je otvoreno stao uz Biljanu Plavšić, Dodikovog zaštitnika. Neki Prelić sa partijom užasno dugačkog naziva izašao na izbore zajedno sa lopinom Gligorićem i u Bijeljini onim baksuzom Mastilom i tako u koaliciji nisu uspjeli namaći par hiljada glasova da uđu u Skupštinu. A i kako bi kada je Aco ekstremno nepismen. Ovaj brko iz BORS-a i RVI mutavi i tunjavi. Ali za sve ovo nam je kriv Vukotić! Samo zato jer nije htio otvoreno u politiku i jer je (brzopleto) ušao u priču oko Džaferoviće. I on je sad najveći izdajica. Jedini pametan među sagovornicima. Da Vukotić luta, luta, ali da je on kriv za bilo šta, to može samo neko naivan da tvrdi.

ODGOVORITE
Name

re kao

14.03.2015 09:37

Srbi ne kažu i ne pišu "istovjetno",što mi govori da si hrvat...ajd sad razguli u lijepu vašu pm.!

ODGOVORITE
Name

Александар

14.03.2015 11:58

Искрено сам се надао да има шансе да се ујединимо и станемо под исти барјак али сад видим да су то само моје пусте жеље.Кад се већ о томе пише ја за себе могу рећи да сам борац и више него прве категорије (ратовао сам од '91 и Западној Славонији)али мој представник што се тиче тога није БО РС!! БО Републике Српске нас је и довела доовдје! Укинули су и оно мало права што смо имали и борце сада представљају они који су ми непознати из рата. Добро каже тај Бјелић из Добоја да се Предсјенику БО увијек, баш увијек мора јавити на телефон Министар за борачка питања и Предсједник владе! Борце нико не схвата озбиљно и то ће показати и протест у Добоју јер би и ми из осталих градова требало да одемо у Добој и подржимо нашу браћу из Добоја.Тај протест је велики тест за све нас.

ODGOVORITE
Name

ПЕТАР

14.03.2015 12:47

Постоји само једна борачка организација-БОРС, а остало су "НЕВЛАДИНЕ ОРГАНИЗАЦИЈЕ", које су врло лако ПОТКУПЉИВЕ!!!

ODGOVORITE
Name

VRS RVI

14.03.2015 13:34

Dažba nam je da idemo ovakvi kakvi jesmo u bilo kakve proteste. Prvo trebamo uvesti red u kući. Znači borakča organizacija sa predsjedništvom u kojem će biti predstavnici svih katogirija boraca na čelu sa Savčićem. Ovu dvojicu mućaka Vukotića i Prelića hitno ignorisati. Brzo će oni ostati bez članstva. Čiste interesdžije i papci. Znači dobro organizovana boračka organizacija na čelu sa predsjedništvom čiji se članovi odmah mogu smjeniti ako ne ostavre određene rezultate. Samo tako možemo biti značajan faktor ostalo je sve prlivanje iz šupljeg u prazno.Žalosno bi bilo da nam pomenuta dvojica prave diverzije. Vukotić se sigurno okitio u studiju sa onim silnim krstovima raskopčan do pasa jer vjerovatno nebi mogao hodati od težine ili bi izderao sako. Zar da takvi ljudi imaju neki uticaj? Za onog drugog isto bi se mogao dati lijep opis ali to ću drugom prilikom.

ODGOVORITE
Name

master-magistar

14.03.2015 14:07

Podijelili su nas na borce raznih kategorija. Otišao sam u rat sa 18 godina zadobio zadnju 7 kategoriju. Baš me zanima da sam primio metak , da li bih bio poginuli borac sedme kategorije. Nisam primio nikad nikakav dodatak, ni podsticaj. Potpuno smo marginalizovani, mi, demobilisani borci. I sad su nam na čelo BORS-a opet postavili čovjeka koji uopšte nije demobilisano borac, već oficir koji je i poslije rata uredno dobijao platu. I naravno da ni on ne može znati kako je nama istinskim demobilisanim borcima.

ODGOVORITE
Name

ilidža

14.03.2015 16:04

Rat je bilo lakše prezivjeti,nego ovo vrijeme.Tad me je bilo stah metka a sad svakog novog dana pitam se kako da se preživi .

ODGOVORITE
Name

BORAC-RVI

14.03.2015 21:02

BST bestrzajni top.svaki pravi borac zna sta znaci taj rod u ratu(BST i Pjesadija)zajedno cijeli rat u(rovu zemunici)PRVA linija. od 94.god RVI- 2010.god.potplsceni ljekari,koji nisu vidjeli ratiste,za vrjeme rata su neki bili studenti zajedno saMRIBIZi sramnom revizijom umanjuju ili ukidaju invalidnine i ponistavaju (nalaze doktora) koji su ucesnici i koji su bili sa nama na ratistu,doktora specijalista(bolesti iz rata) i doktora ovlastenih sudskih vjestaka, ovi dole navedeni doktori su trebali biti u reviziji,a ne Ortoped ili gastrolog u reviziji RVI-u koji nema oka ili naopako.Zato gore komentar re-Milojko ovo sto kaze za Generala Savcica da je dobar covjek i da je ranjavan.Zato General treba da pomogne RVI-a kojima je ukinuta ili umanjena invalidnina,ili putem medija da im da informacije sta da rade i cine jer nas dosta ima sudske presude u korist RVI.Jer sinoc u emisiji a i u drugim emisijama to pitanje rjetko ko spomene.Zamoljavam i emisiju IZAZOVI da jednom kao goste dovedu te ljekare iz komisije o reviziji RVI.i nekoga iz ministarstva.

ODGOVORITE
Name

Borac na čekanju

14.03.2015 21:28

Nemojte još ništa raditi. Čekajte još malo da pomru borci i problem će biti riješen. Ukupan broj je za 20 godina čekanja značajno umanjen.

ODGOVORITE
Name

Marine Cop

15.03.2015 10:21

Da sam se kojim slučajem borio u na strani koalicije u Iraku protiv Sadama, danas bih imao američko državljanstvo! Ovako ostao sam bijeda i fukara, jer su iza rike topova došle horde lopova i popova!

ODGOVORITE
Name

pero

27.02.2016 12:04

Srušimo imperiju lopova.

Name

Boris

25.07.2020 18:15

Ne, ne nisu borci stvorili RS vec samozvani "stvaraoci" pljackom u ratu pa sve do danasnjeg dana. Zato obavezno i hitno ispitati porijeklo imovine, materijalni status "stvaralaca" pa pokrenuti tuzbe, neka ovaj napaceni narod vidi ko se i zasto borio u ratu i poslije rata

ODGOVORITE