Neko luta: Vode, šume i jezera ne možete identifikovati državnom imovinom

„Državna imovina BiH se poistovjećuje sa pojmom opštim dobrom u javnoj upotrebi ili javnom imovinom što je pogrešno. Ne može se poistovjetiti opšte dobro u javnoj upotrebi sa državnom imovinom koja je nastala sukcesijom bivše države a koja služi institucijama BiH za njeno funkcionisanje“, kazao je Miličević. 

Republika Srpska 16.05.2023 | 10:41
Neko luta: Vode, šume i jezera ne možete identifikovati državnom imovinom

SDS priprema novi dokument koji se zove deklaracija o Zaštiti državne imovine Republike Srpske koja će biti predložena već na prvoj narednoj sjednici Narodne skupštine Republike Srpske, istakao je dr Milan Miličević, v.d. predsjednika SDS. 

„Državna imovina BiH se poistovjećuje sa pojmom opštim dobrom u javnoj upotrebi ili javnom imovinom što je pogrešno. Ne može se poistovjetiti opšte dobro u javnoj upotrebi sa državnom imovinom koja je nastala sukcesijom bivše države a koja služi institucijama BiH za njeno funkcionisanje“, kazao je Miličević. 

On kaže da treba racionalno razmišati o ovome pitanju i da struka i pravnici daju svoj stav rješavanju ovoga pitanja.

„Vode, šume i jezera ne možete identifikovati sa državnom imovinom jer su to opšta dobra u javnoj upotrebi i mnoga od tih dobara su već uknjižena. Pravnici treba da prouče ovo pitanje i da daju rješenja“, istakao je Miličević.  

(BN) Foto: SDS                                                                 

Komentari / 144

Ostavite komentar
Name

Realno gledano

16.05.2023 09:02

Republika Srpska nije država tako da je apsurdno praviti dokument koji se zove Zaštiti državne imovine Republike Srpske. Štitiš nešto što ne postoji. Prodavanje magle narodu i stvara tenzije...

ODGOVORITE
Name

re

16.05.2023 10:14

Jeste entitet,a imovinsa pripeda entitetima.Ona se zove Republika Srpska,a ne entitet.

Name

Nako

16.05.2023 10:15

Ovaj je zesci papak od Stanivukovica

Name

075

16.05.2023 10:20

@Realno gledano "Srbovanje" je jedina "disciplina" u kojoj sudjeluju "političari boljeg" entiteta u BiH! Nakon što je "otišao na noge" Miloradu, srozao je i ugled i rejting i sada "političar", bolje mu je da bude ono što jeste i što zna da radi, pokušava da se "vadi"!

Name

Zasto

16.05.2023 11:01

Zasto vam je Stanic Slobodan otisao. To bi ti Milicevicu trebao reci clanstvu da se zna. To je bio kvalitetan covjek. Vi uopste ne cuvate svoje ljude kao da ih imate na pretek. Svaki vam je covjek bitan.

Name

Dodik ce mu napisati

16.05.2023 11:04

"nacrt prijedloga." Njegovo je samo da odnese na protokol u "narodnu skupstinu RS".....

Name

Re

16.05.2023 11:19

Lupetaš! Naziv državna imovina nema veze sa niovom vlasti! Gradsko građevinsko zemljište je uvijek bilo u svojini opštine ili grada a nikad se nije pisalo opštinska nii gradska imovina, već se u gruntovnici uvijek pisalo državna svojina! Slobodno provjeri i ne budetaj! Tako da je to u potpunosti imovine Republike Srpske!

Name

Re

16.05.2023 11:23

Uvjek se najde neka nova budala ,otkud sad ovaj,izgleda da u RS imaju dezurnu budalu,Rudonja se ucutao a ovaj se pojavio,cuj drzavna imovina RS,a budale!

Name

RE@Re

16.05.2023 12:17

Stvarno pojma nemaš, imovina je države Bosne i hercegovine, možete samo galamiti a ti pametovati , pojma nemaš

Name

Pozdrav iz Slovenije

16.05.2023 13:21

Sve je državno osim traktora...

Name

ZA NEKO

16.05.2023 14:06

TACNO TAKO. STA JE OVIM LJUDIMA, PRODAJU SE KAO STOKA NA PIJACI.

Name

Grom

16.05.2023 20:57

Realno gledano ti nemaš pojma. Kako glasi definicija države? Neznaš, jer da znaš nebi pisao gluposti. Država je Republika Srpska više nego što je to BiH jer ona čini BiH zajedno sa FBiH. Osporavanje jednog entiteta osporava postojanje državne zajednice BiH.

Name

Direkt

17.05.2023 02:28

Pozdrav iz Slovenije, i ti si vlasništvo države. :)))

Name

Ja

16.05.2023 09:07

Nije tacno Propagand

ODGOVORITE
Name

Realno

16.05.2023 10:36

Istinu zboris, rs je samo entitet u drzavi Bosni I Hercegovini

Name

[email protected]

16.05.2023 11:28

SVE STO SE NALAZI NA TERITORIJI ENTITETA PRIPADA TIM ISTIM ENTITETIMA!TU SE ZAVRSAVA SVA PRICA!

Name

Lule

16.05.2023 13:06

Šume, vode i drugi prirodni resursi RS ne mogu imati tri vlasnika. Trenutni vlasnici su političke stranke koje su na vlasti na čelu sa predsjednikom, a svojataju ih RS i BiH.

Name

Teslic

16.05.2023 15:59

Covjek je zavrsio medicinu prije rata i dvije specijalizacije bilo bi pristojno bar malo razmisliti prije glupog komentara.

Name

Re Teslic

17.05.2023 11:31

Inace, ti doktori su veliiiki strucnjaci za ustavno pravo, zemljisne knjige i energetiku, zato ih je pun k...c u politici

Name

Gle čuda

16.05.2023 09:07

Jednog dana kada skontate da vam se država u kojoj živite zove BiH, onda ćete skontati i čije su šume, vode i sve ostalo što nije u privatnom vlasništvu.

ODGOVORITE
Name

Re

16.05.2023 11:55

100%

Name

Usa

16.05.2023 13:19

Tacno , slazem se

Name

Direkt

16.05.2023 18:26

Da i vazduh, voda i nebo iznad BiH. :)))

Name

To legendo

16.05.2023 09:09

Genije je u pravu!Kako jezero može biti državno?Ili rijeka,ili neki potok???Državna može biti neka šupa,bandera,žica na banderi,i slično...

ODGOVORITE
Name

Ja

16.05.2023 10:08

Kad je bukvic drzavni cije onda golub na grani..

Name

Pravnik

16.05.2023 10:22

Shvatili smo da živimo pored nekih ljudi koji bi nam uzeli i kuće i vazduh i vodu i živote i opet bi im bilo malo i opet bi se osjećali malim i ugroženim.

Name

Bl

16.05.2023 11:04

Vi u stranci i imate najbolje pravnike pa dobro je da ste to predlozili. Ostali slabo.

Name

Koroslav

16.05.2023 11:54

Onda ti zatvori na rijekama i jezerima prolaz .Nema prolaza brodarima dok ne plate brodarinu za transport i nije im to auto put .Obavezno postaviti na jezerima i rijekama naplatne kućice ,ako ne plate odma zvati policiju a oni znaju što im je činiti.

Name

Re To legendo

17.05.2023 11:17

Kad ti Mile sutra proda rijeku, jezero ili sumu, onda ces skontati sta znaci "drzavno", ali ce tada biti kasno...

Name

Direkt

17.05.2023 15:10

Rijeka se ne može prodati.

Name

BL

16.05.2023 09:11

Padas odma od prve.Drzavna imovina RS nemoze proci jer R S nije drzava i . I treba te tuziti obavezno i svakog drugog koji kaze to da je entitet Republika Srpska drzava jer time krsite Zakon i mijenjate Ustav BiH.

ODGOVORITE
Name

Direkt

16.05.2023 18:29

Tačno, Srpska nije država, Srpska je po Ustavu BiH, Republika. Ono što BiH nije. :)))

Name

Grom

16.05.2023 21:07

Pojam entitet ne isključuje nikako da se radi o državi. Entitet može da se odnosi na sve i svašta. BiH je pravno gledano državna Zajednica a ne država. Slično tako je i sa Njemačkom, Austrijom. Sve su to zajednice u kojima sav suverenitet proizilazi iz saveznih država. Njemačka kao BRD ima samo one Nadležnosti koje su joj federalnim dogovorom dale savezne države ili pokrajine. Tako isto je i sa BiH samo što se ona sastoji iz dve savezne države a Njemačka iz šesnaest. Mješaš babe i žabe prijatelju.

Name

re

16.05.2023 21:33

Imas u svijetu nazive 'demokratska' ili 'narodna' a one daleko od toga, tako da ni to nije vise od samo naziva.

Name

Komentar

16.05.2023 09:13

Ako dobijete vlasnistvo, sve ce te prodati! Sad da je Mile vlasnik, Vrbas bi bio kineski

ODGOVORITE
Name

Re

16.05.2023 11:21

Biće ako treba i australijski samo neće biti vaš!

Name

RE@Re

16.05.2023 12:05

Naš je naš, glupane

Name

RE@Re

16.05.2023 12:18

Misliš da neće, to ti nešto kao prijetiš

Name

milovic

17.05.2023 07:40

Grome , znas li ti onu pjesmu Nedeljka Bilkica: Ne rusi mi dom ubijo te grom, Pa kako u svijetu se prestavlja BiH drzava ili drzavna zajednica?

Name

Jfo

16.05.2023 09:16

...ali se zato to isto opste dobro moze pripisati imovini RS-a, je li Milicevicu? Hoces nas zedne preko vode? Pogledaj malo kako je zakonom ovo pitanje rijeseno u tvojoj matici, kako je vec zoves, Republici Srbiji.

ODGOVORITE
Name

C.Vila

16.05.2023 09:18

Sam naziv dokumenta sve govori. Da je RS drzava imalo bi smisla ali posto je RS samo entitet u međunarodno priznatoj drzavi Bosni i Hercegovini ne moze imati drzavnu imovinu. Kako ne kontate ono sto sami pisete??

ODGOVORITE
Name

Direkt

16.05.2023 18:39

Ako je BiH država, ne mora da znači da i npr. lokalni vodovod može biti u vlasništvu centralne vlasti. Osim toga, državna je imovina onoliko koliko je propisano zakonima i ustavom. Konkretno, u našem zakonodavstvu, ta je stavka faktički nepostojeća, osim kada su u pitanju ambasade BiH u inostranstvu.

Name

Fenix

16.05.2023 09:23

Ko su ovi sad? Nikad čuo za ovog i ove??

ODGOVORITE
Name

Država N°1

16.05.2023 09:24

Ne dirajte im šume, to im je prirodno stanište...

ODGOVORITE
Name

Direkt

17.05.2023 07:09

Izgleda da je Sarajevu više stalo do šuma u RS, negoli samoj RS pod upravom Dodika, koji siječe šumu i prodaje drva bud zašto.

Name

oooo

16.05.2023 09:24

KONACNO dobra aktivnost SDS pravnici da stave blokadu na prodaju imovine Srpske bilo kome!! ne sluzite Zapadu vise, vratite seizvornom SDS...

ODGOVORITE
Name

Re

16.05.2023 10:31

Mislis da se vrate na polozaje oko Sarajeva i otvore snajpersku i artiljerijsku paljbu po gradu? Jer to je bastina izvornog SDSa.

Name

Koroslav

16.05.2023 09:28

Medjedusne .Pa kakva je imovina šume,rijeke ,jezera,brda ,planine ,mora ,nac.parkovi ,skijališta se ne mogu indifikovati sa državom ,pa sa kim će se indifikovati ,jer sa vama da možete parcelirati i prodavati .Ako je to sve u uporabi ,onda je to nacionalno dobro za korist svih ,a ne za korist samo vas i pravnika . Naj običnije mutivode ko i Dodig.

ODGOVORITE
Name

Direkt

17.05.2023 02:37

Ovu priču sa takozvanom državnom imovinom u BiH, pored Bošnjaka, forsira i Amerika - zemlja u kojoj i zatvori su u privatnom vlasništvu. Svaki dalji komentar je suvišan.

Name

Direkt

17.05.2023 07:13

Država je umrla 1992. Živjela država zvana entiteti.

Name

BL

16.05.2023 09:30

Pa sta ako su uknjizena,bespravno,lako je njih precrtati i vratiti drzavi BiH a vama na koristenje.

ODGOVORITE
Name

Direkt

17.05.2023 07:15

Po kom ustavu bi ti vratio imovinu na državu? Po ustavu koji je važio u doba rata? :)))

Name

duduk

16.05.2023 09:36

Mislim da sam ja nacionalno bogatstvo Srba i Republike Srpske. Ja mislim… I nisam umišljen, ja nisam umišljen. Ozbiljno vam kažem. Ne može se mene ni klonirati ni patentirati. Mislim da moja volja i energija koju ulažem u poziciju RS-a očuvala je njene konture, očuvala je ovo što sad imamo. Učinila je da je Republika Srpska mirna, stabilna, da nema izazova te vrste", rekao je Dodig gostujući u Teleringu.

ODGOVORITE
Name

Re

16.05.2023 10:32

E posto je Dodik nacionalno blago, onda je i on automatski drzavna imovina Bosne i Hercegovine.

Name

Direkt

17.05.2023 02:42

Po Ustavu BiH, ne postoji državna imovina kod nas. Da postoji, ne bi smo pričali o ovome, jer bi se podrazumijevalo da postoji.

Name

Apis

16.05.2023 09:37

kakve šume, reke, jezere, livade.. Dodig je nacionalno blago, j..o oca svoga, za ludnicu je odmah.

ODGOVORITE
Name

Direkt

17.05.2023 15:40

Dodik je stvarno naše blago. Blago se nama. Još kada bi nadležne institucije se pozabavile ispitivanjem porijekla njegove imovine, jer je u najmanju ruku veoma čudno, da neko ko ima platu od nekoliko hiljada KM mjesečno, ima milione i milijarde KM vrijednu imovinu.

Name

MA sta reče

16.05.2023 09:39

I te kako su šume, jezera, rudnici, ceste, objekti... državna svojina. Svuda po svijetu je tako. Zašto bi bilo u BiH drugačije? Da bi mogli založiti za kredite koje ste pokrali i po trpali u vlastite džepove. Dosta ste krali, sve pripada državi i narodu. Da vi koji sebe zovete političarima dijete živjeti u normalnu zemlju, mogli bi ste možda čistiti željezničke kolodvor, odvoziti smeće.. To je vas maximalen domet. Na priči o "nacionalnim zadtnicima" pljačkati ovaj bijedni narod već desetljećima. I jos biste htjeli prodati i imovinu države BIH. Neće ići, bando pljačkaša.

ODGOVORITE
Name

Direkt

16.05.2023 18:42

Je li svuda u svijetu ima Ustav baziran na Dejtonu? :)))

Name

Koji

16.05.2023 09:41

Koji duplja i, potrčali odma za gazdom da mu se uvuku u gu..... Pa sad narodu udaraju priče i bajke. Vidi ti faca, dosta vas je više svakom foteljaši kvazi opozicioni. Samo front i jelena

ODGOVORITE
Name

kaja

16.05.2023 09:43

Kako onda opšto dobro može bit uknjiženo? Na koga?

ODGOVORITE
Name

geodez

16.05.2023 10:44

Na dodiga, on će se knjižiti u zemaljske knjige, pokrao je 6,5 milijardi KM.

Name

Fed

16.05.2023 09:45

Pitanje da li ovaj zna razliku izmedu drzave i administrativne jedinice,neka mu objasne ti pravnici na koje se poziva

ODGOVORITE
Name

Re

16.05.2023 12:00

Ti njegovi pravnici su jos gori, oni su napisali ovaj tekst.

Name

Sanja

16.05.2023 09:47

Kome pripadaju sume, rijeke jezera brda i doline u Srbiji?

ODGOVORITE
Name

Re

16.05.2023 11:26

To se ne može upoređivati jer u Ustavu BiH piše da samo 10 nadležnosti pripada nivou BiH a da sve ostalo pripada entitetima, a među tih 10 nadležnosti nema pitanja državne imovine, tako da državna imovina pripada entitetima. Sad bi ti trebalo biti jasnije.

Name

RE@Re

16.05.2023 12:10

Ambasada SAD-a: Državna imovina pripada državi, lažne tvrdnje vlasti u RS-u Amerikanci napravili Dejton, mogu ga i razvaliti

Name

Sale nacionale

16.05.2023 13:04

Javno dobro...

Name

Re

16.05.2023 13:06

Cuj sad price o nadleznostima. Pa Dejton je dao nadleznost Bosni i Hercegovini da nastavi kontinuitet drzavnosti preuzetu od Republike Bosne i Hercegovine, medjunarodno priznate drzave i clanice UN-a. Te cinjenice nece promijeniti nikakvi Stevandici, Dodici nit njihovi glasaci. Lokalna politika ne moze mijenjati medjunarodni pravni poredak, ali eto neke srbende se vole zaigrati mlacenjem prazne slame. Cinjenica je da se samo takvima i isplati, plata je dobra i sigurna a odgovornost nikakva, ufatili se svi mikrofona, neki pod satorom a neki i bez satora

Name

Direkt

17.05.2023 02:55

Re 16.05.2023 15:06, međunarodno pravni poredak nema veze sa unutrašnjim uređenjem zemlje, pošto on se odnosi na granice neke zemlje, dok unutrašnje uređenje iste se određuje ustavom i zakonima.

Name

Direkt

17.05.2023 02:57

Re 16.05.2023 15:06, Dejton nije ništa dao Bosni i Hercegovini kao državi.

Name

Re Direkt

17.05.2023 11:45

Pa dobro, onda nastavite mlatiti o nezavisnoj "republici", otcjepljenju, amebama i ostalim srpskim "vitalnim interesima". Za pocetak rijesite problem "Trgovske gore" kad se vec entitetski protivite nadleznostima Bosne i Hercegovine. Mislim da je to pitanje od znacaja za opstanak stanovnistva oko Novog Grada, jer jedna havarija moze dovesti do katastrofe. Ali naravno ovi "tumaci Dejtona i nadleznosti" ne mogu urediti ni procese deponovanja komunalnog otpada, a kamoli da se bave visom matematikom, tj ustavnim pitanjima Bosne i Hercegovine. Za mnoge politicare vazi ona "sto je gore, to je bolje". Sto se mene tice, ne odustajte od te politike jer mozda jednog dana dodjemo na pocetne postavke

Name

ja ne znam

16.05.2023 09:47

možda sam ja glup, lud ili oboje? Nisam pravnik ali razmuišljam logično. Za svaki zakon ili u ovom slučaju međ. ugovor kao Dejtonski mirovni sporazum imaju tvorci, eksperti-pravnici koji su ga pravili a imaju i međ. zakoni na osnovu kojih su ih ovi prvi pravili. Dakle, formirati pravni tim eksperata koje će priznati sve zemlje garanti Dejtona koji treba da da pravno tumačenje Dejtona. Ali za to treba da se uspostavi saradnja i sa Rusujom da i ona da pravnike i saglasnost, a to zapad muči, e tu je kvaka, politizacija sa odsustvom struke i nauke. I uvijek i svuda tako i zato nema sreće.

ODGOVORITE
Name

Re

16.05.2023 10:33

Kasnis, decko, eno takav tim eksperata vec dela u OHRu i radi na rjesavanju tih pitanja. Meanwhile, RS se i dalje zaduzuje...

Name

Trobojke i suplja prica

16.05.2023 10:34

Ne mozes ti balvanu tumaciti pravo. Prvo pitanje glasi: Sta je Entitet? Odavde ljudi bjeze kao da nemaju sta jesti, a svi znamo da nije tako. Ali bjeze upravo od lazi, korupcije i bezvlasca. Uporedo s tim investicije nas zaobilaze. Bankrot je logican slijed dogadjaja. Jos je ostalo da vlast organizuje proteste (protiv sebe) pa da cirkus bude kompletan

Name

atilla

16.05.2023 11:41

Ne postoje drzave koje su garanti DS samo postoje drzave koje su potpisnice DS i drzave koje su svjedoci DS.Tako da sebi izbijete iz glave da su Srbija i Hrvatska nekakvi garanti DS.One su potpisnice kao strane u sukobu.

Name

Direkt

17.05.2023 16:15

Re, da, sve sami eksperti u OHR-u. Sve moj do mojega. Više od 20 godina drže BiH pod svojom upravom i nikako da nametnu neki valjan izborni zakon. Toliko o tim tvojim ekspertima. Nek' se vrate, odakle su došli.

Name

Direkt

17.05.2023 16:24

Atilla, ko potpiše, taj je i garant potpisanog.

Name

Nostradamus

16.05.2023 09:47

Na sve je to Dodik i Snsd-e pristali pod pritiskom MZ,.Zato bi oni to trebali da iznesu pred javnost i da vise ne manipulisu sa narodom.Sve je to uradjeno kako bi se pripremio teren za neki novi sukob sa Bosnjacima i sada samo treba da vlast Snsd-ea izgubi izbore i da SDS sa Bosnjacima pokrenu novi rat sukog i stradanja.Naravno zna se ko su gubitnici to je i jedan i drugi narod,a ova vlast kao i sledeca su dobitnici kako sa nase strane tako i sa strane Bosnjaka.Ako nedaj Boze dodje do tog sukoba opet ce SDS da bude zabranjen,a Igor Dodik sa tenkovima Natoa da dodje na vlast.

ODGOVORITE
Name

Mimi

16.05.2023 09:48

Opet vi utulite vec jednom u glavu o drzavnoj imovini se ne raspravlja

ODGOVORITE
Name

Re

16.05.2023 11:28

Potpuno si u pravu da se nema šta raspravljati jer to po Dejtonu pripada entitetima.

Name

RE@Re

16.05.2023 12:11

Ti si uporan u širenju laži Re, laža je laž, imovina je države BiH, kakvog entiteta. Ambasada SAD-a: Državna imovina pripada državi, lažne tvrdnje vlasti u RS-u

Name

Direkt

16.05.2023 19:06

Ne može se raspravljati o nečemu, što ne postoji na teritoriji ove zemlje.

Name

blbl

16.05.2023 09:50

"državne imovine Republike Srpske" Dali je RS drzava ili entitet u drzavi BiH?

ODGOVORITE
Name

RE bibi

16.05.2023 11:01

Da bi po međunarodnom pravu država postala državom, potrebno je zadovoljiti 5 elemenata. Entitet Republika Srpska i Federacija BiH imaju samo po dva elementa državnosti i to: (Narod i teritorij) dok ostala tri elementa (Odbrana, monetarni sistem i što je najvažnije međunarodno priznanje) nemaju, za razliku od BiH koja sve to ima.

Name

Re

16.05.2023 11:31

Državna svojina je uvijek pisalo na gradskom građevinskom zemljištu u gruntovnici a to je bilo svojina opštine ili grada.

Name

RE@Re

16.05.2023 12:12

Kava svojina, priča se o imovini

Name

Sale nacionale

16.05.2023 13:06

Re bibi Imali su po Dejtonu...

Name

Re_Re

16.05.2023 13:17

nije bila niti je svojina opstine ili grada vec onako kako pise tj. drzavna imovina sa kojom grad ili opstina upravlja. Da je svojina opstine ili grada pisalo bi opstinska ili gradska.

Name

Re za Re_Re

16.05.2023 16:37

Uvijek je bila i u prijeratnoj državi svojina opštine ili grada imovina kao što je gradsko građevinsko zemljište, a i pojam "državna" je služio samo da se razgraniči da li je u svojini nekog nivoa vlasti ili je riječ o imovini koja pripada nekoj firmi ili pojedincu, znači taj pojam je služio samo za razgraničenje između javne i privatne imovine.

Name

Bosnjak

16.05.2023 09:53

Ne postoji imovina manjeg entiteta,samo drzavna,ni pedalj vam ne pripada

ODGOVORITE
Name

Milan

16.05.2023 11:34

Ustav BiH kaže da sve što nije izričito dato u nadležnost državi da pripada entitetima, što znači državna imovina pripada u svojinu entiteta jer su entiteti jedan nivo organa vlasti u državi.

Name

Re Milan

16.05.2023 13:08

Znaci li to da smo svi milioneri, posto Dejtonom nije drugacije regulisano

Name

re_Milan

16.05.2023 13:19

nije nadlesznost i upravljanje isto sto i vlasnistvo. Ti mozes npr. da imas neku nadleznost i da upravljas preduzecem a da vlasnik bude neko drugi. Brkas zabe i babe

Name

Direkt

17.05.2023 03:11

Ako ne postoji imovina RS, kako je onda Telekom Srpske prodat kao imovina iste? Zašto niko to nije spriječio, ni zvanično Sarajevo, ni OHR? Kako to da je odjednom sve državno? Prvo je bila priča da je vojna imovina, imovina BiH, a ne entiteta, da bi se od toga u međuvremenu očigledno odustalo, barem kada je u pitanju RS, dok sada očigledno, apetiti su porasli, te sad se izgleda cilja na visoko. Sada se aman ide na to da se otme od RS sva imovina, jer očigledno, nekome se žuri, da isporuči neke rezultate, ma kakvi oni bili, jer slijede izbori u Americi. Tako ja to vidim.

Name

Ime

16.05.2023 09:59

Gubite i vrijeme i energiju na nešto što je u čitavom svijetu norma a to je da država je vlasnik svega a niži nivoi raspolažu s njom i tačka! dok to ne shvatite ovdje će jedino obični narod ispaštati a oni pametni će ići na zapad ! A političari koristiti tu temu da pune džepove i prodaju maglu i šire mržnju i stvaraju dodatne probleme kao da ih nema dovoljno???

ODGOVORITE
Name

Idealno

16.05.2023 10:29

Što nisi tako govorio, pričo i ponašo se u Jugi, nego si se digo oćeš državu? Jebla te država kakve ti i ja imamo koristi od države koja je država samo na papiru... Kad i vi svi svatite da ne živite ni u kakvoj državi nego živite na zemlji, onda će biti svima bolje...

Name

Re

16.05.2023 11:36

Ustav BiH je propisao da je sve što nije u izričitoj nadležnosti BiH da pripada entiteima, a pošto pitanje državne imovine nije izričito dato u nadležnost nivoa vlasti BiH onda je to vlasništvo entiteta.

Name

Direkt

17.05.2023 03:17

Država nije nigdje na svijetu vlasnik svega, osim u Sjevernoj Koreji.

Name

Realno

16.05.2023 10:30

Nepotreban dokument, jer ce uskoro biti potpisan jedan bolji, kupoprodajni ugovor izmedju Bingo d.d. Tuzla i Republika Srpska u stečaju ?

ODGOVORITE
Name

/

16.05.2023 10:33

TAKO JE MILIČEVIĆU. U DEJTONU REČENO. SVE ŠTO JE NA TERITORIJI ENTITETA, JE IMOVINA NJIHOVA. SAMO ZE ZAJEDNIČKI ORGANI OBEZBIJEĐUJI DA MOGU RADITI. ONO ŠTO IM TREBA ZA RAD. OVI U FBIH, SAMO SEBE SMATRAJU VLASNICIMA CIJELE B I H. KAKVO NEZNANJE.

ODGOVORITE
Name

Za strucnjak

17.05.2023 09:19

Da si bar jednom procitao kao sto tvrdis vidio bi da pise DRZAVNI organi a ne zajednicki. Tako da, ono, o tvom poznavanju Dejtona je sve receno.....

Name

Direkt

17.05.2023 16:38

Država je širok pojam. Kada je pisan Dejton, prefiks Republika stoji ispred imena Srpska, dok je isti prefiks ispred imena Bosna i Hercegovina nestao, tako da pitanje je u kom kontekstu se spominje država u Dejtonu.

Name

krk

16.05.2023 10:50

Čiji je sad Dodik po tebi.ko ima pravo na to blago.

ODGOVORITE
Name

Cile

16.05.2023 10:51

Nakon raspada SFRJ imovina prioada svim 6 Republika.Srbija,BiH,Makedonija,Slovenija,Hrvatsja,C.Gora.Dzaba mlatite praznu skamu.BiH nema dvije drzave to vi samo fantazirate. Republici(6)republika prioada imovina.

ODGOVORITE
Name

Direkt

17.05.2023 03:20

A BiH, po kom ustavu funkcioniše? Po ustavu Republike BiH ili po Dejtonskom ustavu?

Name

Milan BL

16.05.2023 10:54

Zakon o zaštiti imovine Republike Srpske bi se trebao zvati taj zakon tako da niko ne može osporavati taj zakon

ODGOVORITE
Name

Prnjavor

16.05.2023 10:58

Sve je to Bosna..vi niste postojali ni u gaćama svoga tate kad je Bosna bila kraljevina.Ovog poslat u školu..šta,hoće da se nametne kao glava sdsa????dajte Petrovića,mlade i neiskvarene ljude,ovaj istrošeni ološ mičite sa scene

ODGOVORITE
Name

Direkt

17.05.2023 03:24

Kada su stari Rimljani vladali ovim prostorima, Bosna nije postojala ni kao ideja. :)))

Name

Trka između SDS i SNSD

16.05.2023 11:00

Žali Bože ,papira i olovke, vidjela žaba da se konj potkiva pa i ona digla nogu. Samo jos jedna ANKETA i nova epizoda NSRS. Entiteti su samo korisnici a ne vlasnici.

ODGOVORITE
Name

Direkt

17.05.2023 03:28

Po Ustavu BiH, BiH je samo korisnik imovine na teritoriji BiH, pošto npr. zgrada parlamenta BiH, koja nalazi se u Sarajevu je u vlasništvu FBiH.

Name

Istina

16.05.2023 11:01

U USA je sve drzavno narod uziva placa poreze lijep zivot i niko nepita nista niko ne napusta a kod nas banda samo gleda gdje da posadi drogu a nece paprike paradajz da ljudi jedu bog dao sume stoka unisti i u minusu vodite u zatvore bagru

ODGOVORITE
Name

Direkt

17.05.2023 03:34

Inače, Amerika je komunistička zemlja. :)))

Name

Maxo

16.05.2023 11:03

Dok Vi iz opoticije radite ono što i pozicija, nikada nećete preuzeti vlast.

ODGOVORITE
Name

Direkt

17.05.2023 07:28

Patriotski stav nije isto što i Dodikov stav.

Name

oky

16.05.2023 11:09

Gosp.Milicevicu moras nastojati da stalno izistiras na drzavnoj imovini,inace ce ti SNSD prodati imovinu i gdje ti kuca stoji,da bi dobili odnekud kredit.

ODGOVORITE
Name

Direkt

17.05.2023 07:33

Miličević je ozbiljan čovjek. Zašto da insistira na nepostojećim stvarima, kao što je to takozvana državna imovina.

Name

//

16.05.2023 11:26

MILIČEVIĆU. U PRAVU STE. DRŽAVNA JE ONA IMOVINA OD SECESIJE. A OVO JE OPŠE DOBRO ENTITETA REPUBLIKE SRPSKE. IZOSTAVITE RIJEČ DRŽAVNA IMOVINA. A OVI IZ FBIH, NEKA KONSULTUJU PRAVNIKE. I DAJTE DA SE PRIČA ONO OD ČEGA SE ŽIVI. A NE DA SE BAVIMO RAZNIM, TUĐIM IZMIŠLJOTINIMA. SRAMOTA DA DU U ZAJEDNIČKIM ORGANIMA, TOLIKO NEPISMENI PRAVNO.

ODGOVORITE
Name

Jojo

16.05.2023 11:50

Pa naravno, kako može biti državno? To je sve Miletovo. I kad taj zako prođe, onda će sve biti prodato. Al nemojte posle da kukate, kako je neko drugi kriv.

ODGOVORITE
Name

Direkt

17.05.2023 16:49

Dodikovo je ništa, sve ono što je predmet budućeg interesovanja pravnih organa, a to je preko 99 odsto njegove imovine, koja može biti oduzeta, kao predmet kriminala, kad i ako jednog dana, proradi pravni sistem ove zemlje.

Name

I SA

16.05.2023 11:54

Poistovjecuje se zato sto i jeste tako...

ODGOVORITE
Name

RE@ I SA

16.05.2023 12:14

Kako ? šta je tako? I dno rijeka i korijenje šuma je Bosanskohercegovačko, a vama se može dati na korištenje, to ti treba biti jasno, možete galamiti i prijetiti, a neće proći ni ovako ni onako

Name

Direkt

17.05.2023 03:40

RE@ I SA, imovina BiH je samo ono što je naglašeno da je imovina iste. Među imovinom BiH nisu šume i druga imovina.

Name

Koji paradoks

16.05.2023 12:47

Državna imovina Republike Srpske

ODGOVORITE
Name

Opet Jovo nanovo

16.05.2023 13:10

Dogodine ce pricati o "republickoj" imovini, taman dobra tema za izbore. A ovce pasu li pasu, nakislo ovih dana

Name

He He

16.05.2023 13:28

Zbog tog "paradoksa", ti danas imaš "državu", kakvu takvu ! Znači, vlasnik BIH je ustvari bila SFRJ, svugdje u svijetu, pa tako i kod nas, federalni zakoni su iznad lokalnih !

Name

Re

16.05.2023 16:51

Pa pojedina državna imovina je prije rata pripada u svojinu i mjesnim tajednicama kad su mjesne zajednice imale status pravnog lica, a izraz "državna" je samo pojam koji pojam koji ima za cilj da napravi razgraničenje između javne i orivatne imovine, i nije vezan za nivo vlasti, ako ti to možeš skontati.

Name

Re za Ha Ha

16.05.2023 16:52

Jel to onda znači da če i BiH završiti kao i SFRJ, izgleda da po svoj prilici će tako biti.

Name

Obican covjek

16.05.2023 13:08

Daj ne lupetaj,nije ni dodikova i njegovih razbojnika i tajkuna,što bi oni odmah rastali izmedju sebe,Nemo biti budala

ODGOVORITE
Name

Direkt

17.05.2023 16:55

Dodik je izgleda na vrijeme prodao Telekom Srpske, a vi ako vjerujete u državnu imovinu, prodajte BH Telecom i HT Mostar, kao državne firme, a nama dajte trećinu, kao trećinskim vlasnicima iste, pa da se još jednom ili još koji put, oparimo od prodaje Telekoma. :)))

Name

Heysi

16.05.2023 14:29

Ovako glupani ovi koji nerazumiju BiH je postojala prije Entiteta kao priznata nezavisna i suverena DRZAVA dakle za vrijeme potpisivanja Deytona odnosno Deytonskog mirovnog sporazuma BiH nastavlja sa svim svojim nadleznostima kao suverena DRZAVA sa ovim su saglasni oba Entiteta i oba su to potpisala i tu je kraj price o DRZAVNOJ IMOVINI

ODGOVORITE
Name

Direkt

17.05.2023 03:43

U Dejtonu, država postoji kroz entitete.

Name

SDS

16.05.2023 14:58

Šuma pripada borcima, tako smo obećali u ratu i kada opet budemo na vlasti svaki borac će dobiti po 5 hektara.

ODGOVORITE
Name

SDS

16.05.2023 16:14

Šuma pripada borcima, tako smo obećali u ratu i kada opet budemo na vlasti svaki borac će dobiti po 5 hektara.

ODGOVORITE
Name

Lutaš ti

16.05.2023 16:21

Sada i ti malo zamajavaš narod, ti mjesas drzavnu imovinu i imovinu (nekretnine) nastale podjelom bivse drzave. Vjerovatno si dobio nalog od svog sefa da sada i ti malo stvaras konfuziju ali narod vise nije glup da vam sve slijepo vjeruje.

ODGOVORITE
Name

Rade

16.05.2023 18:22

Bravo predsednice sve Srpske stranke da to podrze.oko toga nema zezanja.u ustavu pise cije je a znamo citati tako da nam ne treba tumacenje sarajeva.

Name

Slovenac

16.05.2023 20:20

Ako nemaš pametniji kakav prijedlog da bi ljudima bilo bolje bolje ti je da šutiš isti si ko i dodik radiš sve po njegovoj direktivi

ODGOVORITE
Name

Direkt

17.05.2023 16:58

Nije Dodik jedini koji pazi na ono što bi trebalo da se zove zaštita nacionalnih interesa, s tim da on ne pazi i kada navodno pazi.

Name

Grom

16.05.2023 20:51

Ima li sem srba iko pametan na balkanu. Uzeće vam amerikanci i našu i vašu državnu i privatnu imovinu ako se vi u federaciji ne opametite. I još nešto, svaka ne privatna imovina je društvena imovina a ne državna. Državna imovina ne postoji. Postoji samo društvena imovina i ona pripada onome kome je društvo dalo na korišćenje i upotrebu a društvo kao vlasnik može biti , mjesna zajednica, opština, kanton, republika kao u državu formirano društvo ili zajednica dve ili više takvih ako se dogovore. Vlasništvo nikad ne ide sa veće zajednice na manju nego sa najmanje prema većoj. Viši nivo može da bude samo vlasnik onoga što mu niži prepuste. Tako je svugdje u svijetu pa i kod nas. To što bi globalisti da otimaju to je sila a ne zakon i pravda. Ako ne pripazite otići će vam i baščaršija u tuđe ruke.

ODGOVORITE
Name

BOB ROCK

17.05.2023 05:47

Može ako hoćeš da ti Kinez npr. napravi HE a ti založiš Drinu rijeku

ODGOVORITE
Name

MEMO

17.05.2023 09:21

Entiteti su proizvod rata a Bosna i Hercegovina nastavlja svoj pravni kontinuitet sa izmjenjenom unutrasnjom strukturom. Pojedini misle da sto su jamili i zagrabili u ratu da im je to tapija. Nije drugovi jer za entitete niko osim nasih dragih komsija nije ni cuo a za Bosnu i H zna svako. Uostalom i Rudonja je drzavno vlasnistvo jer je nacionalno blago tako da se vodi na Bosni i Hercegovini na zalost

ODGOVORITE
Name

Direkt

17.05.2023 17:05

A BiH tj. Bosna je nastala onako, mirom se vijekovima širila od okoline Doboja ka drugim teritorijama. Za Bosnu i Hercegovinu ne znaju ni oni u čijoj zemlji je potpisan sporazum na osnovu koga sadašnja BiH funkcioniše.

Name

pravnik

18.05.2023 06:16

glupan obični, zato ćeš zauvijek biti opozicija. Upravo javna dobra i pripadaju državi a ne kasarna ili neka zgrada. Ustav i ustavni sud je to pojasnio ko zna čitati

ODGOVORITE
Name

Prolaznik

18.05.2023 18:29

Nema drzave bez imovine, tu imovinu treba da koriste gradjanima.Samo kod nas od te imovine imaju politicari koristi.Dodiku treba da se odrzi na vlasti i da moze podmirivati oko sebe kriminalce da bi bili uz njega kako bi koristio njihove usluge.

ODGOVORITE