Nema kompromisa sa Inckovim nasiljem

Nije prošlo mnogo vremena od zauzimanja zajedničkog stava vlasti i opozicije u Republici Srpskoj da neće, kao što i ne trebaju, prihvatiti akt nasilja zvan "Inckov zakon o zabrani negiranja genocida", a već su se pojavili disonantni tonovi u tom stavu.

Republika Srpska 11.09.2021 | 08:19
Nema kompromisa sa Inckovim nasiljem

Istina, oni se zasad čuju prilično diskretno, ali uprkos tome ne može a da se ne primijeti nešto što je veoma opasno. I ne samo što ne može, već sve to ne smije ostati neprimijećeno. Na to se mora ukazati ne samo nosačima diskretnih disonantnih tonova, već i cjelokupnoj javnosti u Republici Srpskoj.

Sadržaj te disonancije u bitnom se svodi na ono što su nam ovih dana rekli Milan Radović potpredsjednik SDS-a i njegov partijski šef Mirko Šarović, kao i Branislav Borenović i Jelena Trivić. Zajedničko svima njima je traženje da se, kako su istakli, ide u razgovore, pa i sa Kristijanom Šmitom koji se nelegalno predstavlja kao visoki predstavnik, radi postizanja navodnog kompromisa oko sadržaja Inckovog zakona.

Gospođa Trivić je čak izjavila da ona navodno ima i rješenje za taj kompromis, ali ne htjede da ga saopšti.

Ljudi moji, pa to što vi govorite je ili vaše neznanje ili nedobronamjernost, a moguće je da se radi i o jednom i o drugom. Sa kim mislite postići kompromis i kakvog sadržaja. Red je, kad već predlažete kompromis, da kažete javnosti šta je njegov sadržaj. Vi to niste učinili, jer ne možete, a evo i zašto je to nemoguće.

Svaki tzv. kompromis na kojem neosnovano i nepromišljeno insistirate ne bi mogao izbjeći da u biću tog "kompromisnog" krivičnog djela ne bude pozivanja na presude Tribunala u Hagu i Suda BiH i da se zabrani negiranje tih presuda. Shvatite da pominjanje presuda tih sudova, koje su sama suština cijelog ovog problema, ne možete izbjeći u konstrukciji avanture zvane"kompromis" u koju tako bezglavo i neodgovorno idete ne samo vi, već želite provesti za sobom i cijeli jedan narod i Republiku Srpsku.

Osim toga, taj iracionalni "kompromis", za koji vi i ne znate šta je, i šta bi bio neizbježni dio njegovog sadržaja, značio bi ne samo da time suludo zabranjujete ljudima da slobodno misle i da kao slobodnomisleća bića podvrgnu kritici presude, bez vrijeđanja bilo koga, već biste na taj način, tim vašim nazovi "kompromisom" vi priznali i "Inckov zakon o zabrani negiranja genocida", jer i on u svom biću sadrži zabranu negiranja presuda Tribunala u Hagu i Suda BiH.

Dakle, vi biste time na posredan način priznali da je Incko navodno imao pravo da nam nametne njegov privatni zakon, iako biste trebali znati da OHR ni prema jednom izvoru međunarodnog i unutrašnjeg prava nema ovlašćenje da nam nameće ZAKONE. Kad OHR nema to pravo, a očigledno je da nema, onda nema niti smije biti kompromisa sa njegovim nasiljem nad pravom.

Zato je jedino ispravno da se taj zakon ukine. I ništa drugo.

Sve ostalo, što uključuje i vaše nepromišljeno pozivanje na kompromis sa nečim sa čime nema niti smije biti kompromisa, je put u propast. Jer, ovo oko Inckovog zakona je naše biti ili ne biti, i u nacionalnom i u državotvornom pogledu. Ili ćemo opstati ili definitivno nestati. Ukoliko pokleknemo i odustanemo od ukidanja tog nasilja, svaka dalja priča postaće bespredmetna.

Zato nemate pravo da činite ovo što činite. Zbog toga vas ne samo kao političare, već prije svega kao ljude, pozivam da prestanete sa tim. Budite sigurni da ćete samo tako obezbijediti ne samo naš opstanak kao naroda i opstanak Republike Srpske, već ćete jedino tako, tj.neulaženjem u bilo kakav kompromis sa nasiljem zvanim "Inckov zakon o zabrani negiranja genocida", ubrati zaslužene simpatije i glasove biračkog tijela. Pa u tom slučaju neka narod na narednim izborima sudi, kao što jedino on i treba da sudi, između vas i vlasti.

 Neka narod, a ne stranci, upravlja našim državnim i društvenim poslovima i neka narod bira između dva istrajna i karakterma stava, naše vlasti i naše opozicije, od kojih nijedna nije ustuknula pred nasiljem OHR-a niti je htjela ulaziti u bilo kakve kompromise sa tim nasiljem.

Piše: Milan Blagojević

Komentari / 22

Ostavite komentar
Name

Incko je

11.09.2021 08:44

Klasicni primjer stetnosti i suvisnosti visokih predstavnika i to narocito za zajednicu BH, pa onda za Srpsku i narod u RS i BH.

ODGOVORITE
Name

Хус

11.09.2021 10:22

Не заједницу него државу БиХ, државу...

Name

Borac

11.09.2021 11:43

Takvi kao ti su ovu vatru zapalili. Sada kukate.

Name

4d

11.09.2021 13:13

Sta nam ovaj nalupa. Ko nas je zavadio sa svima?

Name

Nino

11.09.2021 08:46

Bravo

ODGOVORITE
Name

Uroš

11.09.2021 08:47

E jebiga sad Milojeviću i ti se miješaš u sve kao vegeta.Šta pričaš to ostaje možeš srati koliko god babo ručao i večerao.Sviraj kraj.Znači neće nikad povući taj zakon.Burle samo priča o glupostima a ne o stvarnim problemima.Daj sad kad vidim da si pametan šta treba uraditi da se povuče ništa i tako ostaje zamaraš nas čovječe.

ODGOVORITE
Name

Petar

11.09.2021 08:47

Hvala Bogu da je neko ovako lijepo i jasno objasnio nasim policarima da je kompromis sa nasiljem zapada nad nasim narodom direktan put u nestanak sa ovih prostora. Kada politicari shvate da je narod i drzava iznad vlastitog interesa onda ce imati i pravu podrsku i bice istinske patriote. Zivjela Republika Srpska.

ODGOVORITE
Name

Re

11.09.2021 11:42

Rudonja je sa svojim ponasenjem doveo do toga.

Name

Jasno

11.09.2021 08:48

Ne samo da su disonantni tonovi između stranaka nego i unutar samog snsd-a eno debeli na racun usluge od ustavnog suda i preuzimanja alumine prihvata inckov zakon u sukobu sa bajom a sve za ličnu interes ne gledajući na posljedice , dodikova sekta će uništiti ono za sto su borci dali zivote

ODGOVORITE
Name

Realista

11.09.2021 08:50

Alo šta me briga šta je Incko uradio ili rekao, ja hoću da živim i imam dobru platu u svojoj državi koja je BiH ako tu ne mogu onda moram ići u Inckovu državu i šta onda, da se bunim što od plate finansiram taj "zli" zapad i nato? Od rata je prošlo skoro 30 godina i Srbi su sami krivi što se za Srpske žrtve ne zna. Nakon koliko godina se pravi memorijalni centar u Donjoj Gradini?! To govori o našoj ozbiljnosti prema svojim žrtvama. Dosta je narodu lažnog patriotizma, spominju da se bore za svoj narod a žive u luksuzu a narod u bijedi, mada kad bolje razmislim, ovaj narod možda nije bolje ni zaslužio koliko dugo trpi ovu vlast.

ODGOVORITE
Name

Idealno

11.09.2021 15:28

Ti si srećan čovjek ako je tako. U pravu si i za Gradinu, vamo prave memorijalne centre, tamo daju jasenovačku arhivu...ništa ni sa čim.

Name

Klik

11.09.2021 08:55

Mnogi bitni članovi snsd-a iza ledja saradjuju sa stranim faktorom kao rezervna opcija

ODGOVORITE
Name

Bosanac

11.09.2021 12:40

Slazem se,i mi zelimo zivjeti a ne samo oni.

Name

Ojhhhhaaa

11.09.2021 09:05

Udri žešće “NEK’ KOMŠIJI CRKNE KRAVA PA MAKAR I MOJE DVIJE CRKLE”!!

ODGOVORITE
Name

Istina i laz

11.09.2021 09:46

Normalno da treba razgovarati.Cak sam siguran da Dodik tajno preko svojih satelita razgovara sa Schmitom.Jedan od tih satelita je vec razgovarao u Beogradu,ali i u Zagrebu.Prvo ako Dodika podrzava Hrvatska onda nema nikakvih problema ni sa Schmitom.To je samo predstava za narod koji ce i u jednom i drugom slucaju da snosi posledice,jer je jasno da se sve to radi protiv naseg naroda.Samo ceDodik i Snsd-e da izvuce korist od toga.Zato je Jelena u pravu i treba traziti kompromis jer treba zastititi narod,a ne zrtvovati narod za Dodika i Snsd-e.Zar nismo nista naucili iz proslosti zar opet treba da strada citav radnicki bataljon kao u Drvaru zbog Tita.Crvena boja je zlo pa razmislite.

ODGOVORITE
Name

Zoki

11.09.2021 09:50

O čemu ovaj likm priča. Jel prima platu da dalje komplikuje stvari? Neka mi objesni šta je to sporno u tom zakonu, ali od rečenice do rečenice. Srbija je prihvatila identičan zakon i nema problema. Učemu to vi vidite proble.

ODGOVORITE
Name

Sporno je sve

11.09.2021 13:33

Cim je istina isplivala, nametnuo se zakon.....

Name

Penzioner

11.09.2021 09:51

Zapale vatru pa se pojave kao spasioci i gase. Onda se proglase herojima. Dosta takvih sranja, dosta vas je sviju.

ODGOVORITE
Name

U 21 vijeku

11.09.2021 10:08

Nametati nekoj drzavi sve, vlast, zakone, sve....

ODGOVORITE
Name

hm

11.09.2021 10:31

Zakon je dobar i ciilizacijski

ODGOVORITE
Name

Hercegovac

11.09.2021 11:38

Jelena ispravno razmislja. Ovi snsd samo rade za svoj interes.

ODGOVORITE
Name

NEUK

12.09.2021 10:22

NIJE MI JASNO STA BLAGOJEVICU NIJE JASNO. TRIVIC REČE PROTIV INCKOVOG ZAKONA I NIJE LEGALNO IZABRAN. A RAZGOVARATI? LOGIČNO DA TREBA. A REŠENJE SIGURNO DA IMA. TO SE U RAZGOVORU KAZE. A ONO STO TI NIJE JASNO REKAO SAM NA POČETKU KAO STAV GOSPOĐE TRIVIĆ I O IZBORU I O ZAKONU. ZASTO KAO MILE OBRĆEŠ TEZE . MOZDA DODIK URGIRA ZA VSTS.

ODGOVORITE