Stav Berlina: Treći entitet ne može biti cilj reformi u BiH

- Stvaranje trećeg entiteta, pored Federacije BiH i Republike Srpske ne može biti cilj reformskih napora, saopštilo je nemačko Ministarstvo spoljnih poslova.

Bosna i Hercegovina 21.03.2021 | 08:55
Stav Berlina: Treći entitet ne može biti cilj reformi u BiH

Član nemačkog parlamenta iz stranke Savez90/Zeleni, Manuel Saracin, je nemačkoj Vladi prosledio upit koji glasi: "Na kojoj poziciji je službeni Berlin po pitanju planirane reforme Izbornog zakona u Bosni i Hercegovini, koja bi, po mom mišljenju, stvaranje trećeg entiteta uvela na mala vrata odnosno dalje cementirala etnonacionalizam i kakav stav će zauzeti Evropska unija u trenutnom pregovaračkom procesu?", prenosi Dojče vele.

Državni sekretar u Ministarstvu spoljnih poslova Miguel Berger napisao je u odgovoru Saracinu da nemačka Vlada pomno prati debatu o reformi Izbornog zakona u Bosni i Hercegovini.

Prema mišljenju savezne vlade, "postoji nužnost za prilagođavanjem zakonske osnove kako bi se eliminisala postojeća diskriminacija posebno u pogledu sprovođenja presude Evropskog suda za ljudska prava u slučaju Sejdić-Finci", navodi se, pored ostalog, u odgovoru.

Reforma Izbornog zakona, kaže se dalje u odgovoru, deo je Mišljenja Evropske unije o ključnim prioritetima za Bosnu i Hercegovinu koje je EU formulirala 2019. godine.

"Savezna vlada će i dalje pomno pratiti raspravu o reformi Izbornog zakona u BiH i pritom posebno naglašavati neophodnost implementiranja sudske prakse i presuda Evropskog suda za ljudska prava", dodaje se.

U odgovoru na upit Saracina, navodi se i kako se "nemačka vlada zalaže za teritorijalni integritet Bosne i Hercegovine sa svojim postojećim entitetima".

"Prema stavu vlade u Berlinu, stvaranje trećeg entiteta, pored postojeće Federacije Bosne i Hercegovine i Republike Srpske, ne može biti cilj reformskih napora. Nemačka vlada podržava želju civilnog društva u Bosni i Hercegovini da promoviša građansko društvo i prevaziđe podele po etničkim linijama", dodaje se u odgovoru

(Tanjug) 

Komentari / 77

Ostavite komentar
Name

Goran

21.03.2021 08:17

Ako je tako onda ukinite vaše pokrajine

ODGOVORITE
Name

Re

21.03.2021 08:33

Mogla je BiH jedinstvena na silu da se formira, moze prenos nadleznosti, a ne moze treci entitet ili podjela. Treba ovim licemjerima sa zapada otvoreno u lice reci sve od strane srpskih i hrvatskih politicara, samo ne izdajnika koji rade za muslimane, i da iza svega stane narod. U tom slucaju bi se ova agonija brzo rijesila kako je realno i svu bi se okrenuli ekonomiji, ovako svi propadamo a zapad ima na izbor jeftinu radnu snagu.

Name

Re Goran

21.03.2021 08:44

Doticni prica o entitetima a ne o regijama/pokrajinama! Pametnom dosta, sjedni 1

Name

Rudolf

21.03.2021 08:53

A zašto bi ukidali pokrajine, pa njihova je nadležnost da se bavi regionalnim pitanjima, a isto tako ne bitna je za državni nivo.

Name

Re Goran

21.03.2021 08:58

Nije problem u pokrajinama tu se ne djele ljudi po imenu i religiji kao što je to sebi zamislimo HDZ. Njemačka je država svih građana nema veze koje religije ili boje kože ili imena koje nosite. Pišem iz iskustva. Rođen u RS uzeo državljanstvo Njemačke i gladan za koga ja hoću. To je demokratija. Samo za objašnjenje za one koji neznaju šta je građanska a šta entitetska podjela odnosno glasanje. HDZ hoće da napravi jedinu državu u evropi u kojoj građani nemaju išta prava ako nisu u HDZ.

Name

lopi

21.03.2021 09:02

Pokrajine dođu nešto kao kantoni ili RS i nemaju ništa s nekakvim nacijama. Predstavnika se bira proporcionalno broju stanovnika a ne broji Marsovaca.

Name

Safet

21.03.2021 09:30

Citava BIH treba da se prikljuci Srbiji i da zivimo ko ljudi bez podjela i nacionalizma BIH i Srbija i Crna Gora zajedno

Name

General

21.03.2021 09:31

Regije su formirane po geografskim principima i dobro su osmisljene kako bi usluga drzave bila pri ruci gradjanima dok je u BiH ishod rata a ne nekih lokalnih potreba ljudi.

Name

Austrijanac

21.03.2021 10:07

Pa u njemackoj nemate konstitutivne narode sem nemaca, ostali su manjine, tako da i ne moze biti dijeljenja po naciji i vjeri. Ali ako su takvi evropejci, zasto svi zatvorise svoje nacionalne granice u EU, cim je njihova drzava malo ugroze a bila, zasto se onda podijelise po naciji... ?

Name

Nena

21.03.2021 10:29

Re Austrijanac: Tačno da svaka normalna država u slučaju opsnosti zatvara svoje granice ali kod nas se zatvaraju nacionalni torovi, a o granici zajedničke države niko ne brine.

Name

Dušan

21.03.2021 10:31

Nihove pokrajine su stvorene na ekonskom principu i nemaju nacionalni predznak niti mogu blokirati donošenje odluka na nivou države,,,,,Bave se isključivo ekonomski pitanjima i ne glume države.....

Name

E Safete

21.03.2021 10:34

Jugoslavija da nam se bogdom nije raspala. Hrvatska i Slovenija su izvolili i nekidu, ali glupi u Sarajevu, da i Bosna izlazi. Sada su osudjeni na gubitak.

Name

Imate

21.03.2021 10:38

Migrante. I narode u stanju perusanja. Otpad ide u Bosnu. Srpska ne da Sarajevo gura u Drvar i Hercegovinu. Sta vise Sirija je platila sto su izvolili da budu mrzitelji izedju sebe i nakaradan narod. Migranti su danas tacka pretvaranja civilizovanijih zemalja poput Jugoslovenskih u probleme bliskog istoka. Naravno, najvjerovatnije bezuspjesno, jer mecka igra u Americi. Njemacka, je lukava, ali kad bude prokleta, znalo bi joj se ponoviti verzija 1945, pa i na psiholoskom polju.

Name

r.z.re

21.03.2021 10:56

Iza koga da stane narod,jeli da gladni narod ide ratovati protiv onog drugog ili treceg gladnog naroda za necije fasistcke ideale,idi djubre trulo.

Name

Mister Bin

21.03.2021 10:57

Da, nek Njemacka ukine svoje regione a mi kantone.

Name

RASPUCHIN

21.03.2021 11:03

Прича о "трећем" ентитету је "навлакуша" јер се годинама спрема и иза леђа народу остварује сасвим друга "агенда" а на штету Бошњака и Срба.

Name

mislim

21.03.2021 11:12

Imaju pokrajine ali za sve vazi jedan zakon.A kod nas sta si objesio o vratu krst ili mjesec.

Name

re.r.z.re

21.03.2021 11:55

Sta ratovati, pa sama glad ti je rat. Nego pamet u glavu. Vidis Sunce, Zemlju i sta vec oko sebe. Ono sto je korisno radi na tome, sebi, i okolini kolko se moze. To ti je cista avlija. U takvoj ne boj se gladi. I samo jedno pamet u glavu. Ostalo nije za glavu. Mnogo toga covek sebi i oko sebe moze napraviti. Naravno fali drustvo, ali dodje. Prvi korak je najtezi. Samo glupim je rat doabr. Bas tako i bas.

Name

Re RE Goran

21.03.2021 13:20

Bajern je država u državi i Nemačka radi ono što Bajern hoće inače da nije tako vec danas bi proglasili nezavisnost.

Name

r. austrijanac

21.03.2021 15:09

Ajd,ne lazi svet.

Name

Hm

21.03.2021 08:19

Cisto sumljam da je to stav Berlina. A i ako jest onda manervarski prostor je drugaciji. Njemacka je zemlja u viru, ako je to tako.

ODGOVORITE
Name

re

21.03.2021 08:31

Jedino ako sumLjas.

Name

Neko

21.03.2021 09:34

Prirodno je da covjek sumnja.

Name

Fildžan drzava

21.03.2021 08:20

Sarajevo distrikt.Tri entiteta.Tako je trebalo da bude u dejtonu 1995.Da se kasnije ta tri entiteta takmice ko ce bolje da se razvija,ko ce imati vece minimalce,vise puteva i ostalo.Ovo sada ne valja nikome.

ODGOVORITE
Name

re

21.03.2021 09:56

Pa ko vam smeta da se takmicite, nadjete vi u jajetu dlaku uvjek.

Name

oktopod

21.03.2021 10:27

U Dejtonu nije trebalo ni formirati entitete, umjesto njih ekonomske regije, kao što je uradio sav civilizirani svijet.

Name

NR

21.03.2021 08:20

Ma kakav Sejdic i Finci. Svaka im čast kao građanima ali nemaju šansi na izborima. To je formalno pitanje. Ljudi dajte promjene zakona da se spriječi krađa glasova i prelazak papaka. To je demokratija a ne 2 čovjeka.

ODGOVORITE
Name

Neko tamo daleko

21.03.2021 09:39

Jedina solucija je formiranje rwgija gdje niti jedna stranka ne moze da ima vecinu nego mora da pravi koaliciju. Tako bi se vi rijesili Mileta, mi Baketa a Hercegovci Covketa. Ostalo je sve utopija gdje ce ova 3 da vladaju. Sve je do Srba a Dodika necete se nikada rijesiti jer poslije starijeg dolazi mladji isto kao u porodici Izetbegovic.

Name

Zoran

21.03.2021 08:22

Da li onemogućavanje znači da se Njemačka zalaže za islamizaciju Federacije u kojoj će Hrvatski narod morati da se iseli jer neće imati nikakva prava bez obzira na konstitutivnost koja neće moći biti implementirana u ustav.Da li to znači da će muslimani birati sva tri člana Predsedništva i u nekom budućem vremenu ukinuti dvojicu i ostati na jednom članu.To bi bilo vraćanje na ALIJINU ISLAMSKU REPUBLIKU BOSNU iz 1992 i na to ja kao Srbin nikad neću pristati.Reforma izbornog zakona u kome Hrvat bira sebi Hrvatsku vlast u federaciji je minimum ili raspad BH.

ODGOVORITE
Name

Re

21.03.2021 09:05

A sa to ti imas protiv nekog,njih ima 52% u Bosni.Vecina odlucuje,tako je i u Srbiji i u Hrvatskoj gdje su uredjene kao gradjanske zemlje.I u Srbiji ce uvijek biti Srbin izabran za predsjednika i manjina se ne buni i ne ljuti.

Name

Za re

21.03.2021 09:28

Kažeš "manjina"!! Sta onda znaci riječ " konstitutivni" narodi u BiH?? Sve što ima pravo jedan narod,imaju i ostali konstitutivni narodi. Brisanje konstitutivnosti (primjer Hrvatska 90-91) dovodi do sukoba. Zato,sve uz DOGOVOR sva tri naroda će biti napretka u ovoj BiH,koja je svačija i ničija!!

Name

@Re

21.03.2021 09:41

Ako mislis da vecina odlucuje, propustio si casove iz gradjanskog vaspitanja. U demokratiji ne odlucuje vecina, nikada. Demokratija je konsenzus, gdje svaka grupa gradjana ima mogucnost da odlucuje, makar grupa brojala samo jednog covjeka. To sto si ti zamislio kao demokratiju je tiranija, sta mislis da svaki zivi Bosnjak u BiH razmislja isto i zeli istu politiku??? Kakve budale ovdje zive, dobro nas ima ikako.

Name

Re:re

21.03.2021 09:42

Ako moze malo pazljivije sa tim procentima, posto kod nas nista ne stima, pa ni procenti....

Name

Re

21.03.2021 10:07

Gradjani biraju a ne grupe,bas si nacitan.Vecina odlucuje u demokratiji a ne neke grupe.

Name

@Re

21.03.2021 11:18

Ovako izgleda uzaludni pokusaj da Bosancu nesto objasnis, on prosto nikada ne konta a misli da sve zna. Gradjani se dijele na one koji glasaju za demokrate, konzervativce, liberale, itd, i i tom smislu se i dijele na grupe koje imaju slicne politicke stavove. Ako vecina gradjana glasa za deomokrate na primjer, tada u demokratiji postoje mehanizmi konsenzusa koji omogucavaju recimo i konzervativcima da ucestvuju u donosenju odluka. Ne znam sta si ti ucio u skoli (ako si uopste isao u skolu), ali izbori u demokratskom drustvu nisu da glasas kao Bosnjak ili Srbin ili Hrvat, vec da glasas kao liberal, konzervativac, itd. Kako zamisljate demokratiju, nije cudo sto je BiH najgora drzava u Evropi po svim kriterijumima.

Name

Poznato je

21.03.2021 08:27

Da novinarstvo i politicki govori polako se automatizuju. Tako da krive stvari jednostavno imaju zamjenu pravim. A sto se tice narodnosti u Bosni, onda se prije ili posle mora rjesiti, kao sto je morala i u Jugoslaviji. Na racun ukidanja skupe administracije (kantoni, OHRi, kojekakvi okupatorski predstavnici, domace stranke, neradne stranke i tako dalje). Ovaj narod ovde nije glup da mrzi i ratuje, ali za sada je mimo svoje zemlje. Kad se vrati, put Tesle, e onda ce imati idealne mehanizme uprave. Sto se tice sila i ostalog one vise ne mogu radioaaktivno za pravu stvar, sve manje je i mediaaktivno ili silom za nerazum.

ODGOVORITE
Name

Nole

21.03.2021 08:32

A sta Njemacku boli uvo kako je kod nas.Je li se mi njima mijesamo u unutrasnja pitanja.Znam,neko ce reci,oni su jaki mi smo slabi,ok,ali i BiH je jaca od nekih zemalja pa im se ne petljamo u njihovo unutrasnje uredjenje.Fasisti...

ODGOVORITE
Name

Seljak

21.03.2021 10:22

Da je neko nijem gluv i slijep. Pa da jos u to vjerujem, a znam da ljudi nisu oblika kao drvece. Unekolko.

Name

Polupismen

21.03.2021 08:44

Steta, treba pojacati nacionalizam, udarila kriza a narod nema kostiju da glodje, auuuu vuf vuf

ODGOVORITE
Name

Zivela

21.03.2021 10:23

Jugoslavija.

Name

BL

21.03.2021 08:46

Propadose vam kockasti snovi.Ako se zalazu za gradjansku BiH onda ce se ukinuti i entiteti,sto je i ispravno.

ODGOVORITE
Name

Borislav

21.03.2021 08:52

Onaj ko se zalaže za teći etnitet krši Dejtonski ustav BiH. Uređenje Federacije je druga stva jer BiH se sastoji od dva ravnopravna etniteta i tiu je Srpska sigurna i nepromjenljiva. Treba samo da se riješi pitanje Brčkog jer je SNSD dozvolio da se predugo pregovara o granici između Federacije i Republike Srpske na to području. Taj distrikt nije riješen u Dejtonu već je ostavljen da se naknadno riješi u pregovorima između Federacije i Republike Srpske.

ODGOVORITE
Name

Re

21.03.2021 08:57

Sad ce Komsic,Turkovic,Bakir da reaguju,da se ne mijesaju u unutrasnje odnose u bih

ODGOVORITE
Name

Re Re

21.03.2021 09:49

Nije to nikakvo miješanje. Stranka iz njemačke opozicije želi da zna kako vladajuća koalicija gleda na neko pitanje Njemačke vanjske politike. Dobili su odgovor i to je sve. Ova izjava nije adresirana na BiH. Pročitaj članak pa onda komentiraj.

Name

FederalacTZ

21.03.2021 09:11

Svaki građanin jedne države mora na svakom njenom pedlju da ima ista prava i slobode. Svaki glas na izborima mora imati jednaku "političku težinu". Takvo uređenje društva se zove građansko. Sve drugo je aparthejd i srednji vijek i takve ideje nemaju budućnosti.

ODGOVORITE
Name

Re FederalacTZ

21.03.2021 10:03

Utopija. Tomas Mor. To je samo u teoriji, praksa (zivot) to ne potvrdjuje. Krenite analizom zemalja koje se dice demoktatijom pa cete, na drugi korak, osim zadivljujuce drzavne brige za covjeka, uociti da nije bas sve tako sjajno.

Name

Konfederacija.

21.03.2021 10:23

Ali Bosna i Hercegovina nije drzava.

Name

Bosanac

21.03.2021 11:14

Bravoooo

Name

Amerika

21.03.2021 15:44

Nije tako ni u SAD-u, koja je uzor demokratije.

Name

@Konfederacija

21.03.2021 15:44

Znam da ti je tesko prihvatiti ali zelje na jednu stranu a cinjenice na drugu. Pogledaj dokumente!

Name

Mj.

21.03.2021 17:59

Za federalizacija TZ. Imali smo to gospodo do 92 u bivsoj Jugi pa vam nije odgovaralo.Htjeli ste dominaciju u Bi H ali kako nije ispalo po vasem sada kukate za gradjanskom drzavom.Nije moglo u Jugi a moglo bi u BiH.Nemoze i vise nikada nece ni moci.

Name

Ne bi

22.03.2021 08:34

Rekao da je Amerika uzor demokratije.

Name

U lice

21.03.2021 09:42

Njemacka je zrtva mediaaktiviteta. Vlastitog.

ODGOVORITE
Name

Zoljanevolja

21.03.2021 09:56

U politici prvo pravilo je: negativan odgovor, znači pozitivan i obrnuto. Ne funcionise kao u matematici.

ODGOVORITE
Name

Selafild News

21.03.2021 10:14

Nisam bas siguran. Mebijusova povrs, horizont dogadjaja i tako te stvari. Samim postojanjem, znaci da ima logiku. Sad to sto ta logika cesto nije ljudska i moralna, to je druga stvar. Ali, matematiku svoju ima. (Za sad MT2)

Name

RS DELENDA EST

21.03.2021 10:05

NARAVNO , AO SE ZELI DALJE U EVROPU DA SE MORA ODUSTATI OD COPORA I TORNJAKA ...JER OVDJEJE UVIJEK PO ONOJ NARODNOJ " DVOJICA BEZ DUSE , JEDAN BEZ GLAVE " A KONSTUTIVNOST NADA JE FLOSKULA I VREMENA SOVJETSKOG KOMUNISTICKOG SISTEMA , DAKLE ANTIDEMOKRATSKI

ODGOVORITE
Name

Svicarac.

21.03.2021 10:24

Nema potrebe da se trci za Evropom, dolazi joj racun.

Name

Miro

21.03.2021 10:07

Odlučite se jednom da li ste građani ili bošnjaci,što na popisu ne kazašte da ste građani.Hercegovina je bila država kolko i bosna,prije vakta osmanlija

ODGOVORITE
Name

Samir

21.03.2021 10:28

Ako postoje srbi i imaju dio zemlje na kojoj mogu da slobodno zive i praktikuju svoj nacin zivota,isto i sa bosnjacima, zar nebi trebalo i hrvati da dobiju isto to? Ne mozemo da zatvorimo oci i pretvaramo se da je stvarnost drugacija, ili mozemo?

ODGOVORITE
Name

Znas

21.03.2021 11:48

Mediaaktivite i radioaktivitet. Te stvari. Da smo svi ljudi na ovoj planeti, bio bi nam zivot dosta laksi. Posto nismo. Na primjer politicari su cijeli jedan soj. Et tako je sve to pocelo jos u vremena plemena. Sada nam sredstva kojima su resavani plemenski problemi su i sama problem.

Name

Ne mogu dobiti

21.03.2021 20:50

Dvije drzave u 30 godina ili pak jednu veliku.

Name

Sarovicu

21.03.2021 10:30

Sta ti mislis od Trecem entitetu. Sta mislis o svom.

ODGOVORITE
Name

Esad

21.03.2021 10:32

Igra patka igra guska, cijela zemlja jeste Rushka.

ODGOVORITE
Name

Klobučar

21.03.2021 10:43

Koji 3-ći entite, kudam,? izlobirane gluposti koje i Baja podržava, restruktuiranje BiH bez nove međunarodne konferencije nije moguća, to znači "Dejton 2". Svi koji mogu napuštaju BiH a oni koji imaju hrvatske putovnice to rade masovno, osim toga tu je i presuda za UZP, glupost je i pomisliti da je ta presuda "mrtvo slovo na papiru".

ODGOVORITE
Name

Jel.

21.03.2021 11:49

Onda i za Srbe treba neki da odgovara. Evo Srpska hoce nezavisnost i zbog ovoga, pored sto je Bosna nazadna i sredstvo kriminala.

Name

Trenutne reforme.

21.03.2021 10:48

JugoBiH (4.1.2021.) konfederacija vec ukljucuje 3 konfederativne republike, a ne priznaje skupe kantone. Te tri konfederativne republike i jesu upravo HecegBosansla, SarajevskoBosanska konfederativna republika, kao i Republika Srpska, kao konfederativna republika. Ali, JugoBiH sve vise je i naziv za referendum o nezavisnosti Srpske, a pita se Skotska i BRICS, ne Njemacka i Amerika, koje su po varsavskom/hanojskom sudu osudjene za genocidna ponasanja, kao i anticivilizacijska. Mediaaktivitet i radioaaktivitet imaju mjere za suzbijanje. Poligon 2 i Poligon 1 su rezevrna strategija za Balkan. Sam Hanojski sud Grcka, Jermenija i zemlje ugrozene turskom vazi. Japan i Aljaska su takodje nesto sto je tu zbog fasizma na strani nekih saveznika WWII kao sto su Amerika u slucaju Hirosima i Nagasaki.

ODGOVORITE
Name

ha ha,

21.03.2021 10:49

Na veliku zalost Covica i Dodika a i bakiju nije bila mrska takva plemenska formula.Ali na njihovu zalost Berlin je jasan a i Vasington.

ODGOVORITE
Name

Ma jasnoca

21.03.2021 11:51

Je u vasem nerazumu, ali i u razumu drugih. Vasinkton takodje ima samar. Berlin, ja mislim da je Berlinu svedno i da ga interesuju pare. Ostale ciljeve Njemacka je uglavnom ostvarila, drzava, EU, ugled.

Name

Sam JugoBiH kao reforme.

21.03.2021 10:51

Ukidanje kantona i uspostavljanje dvije konfederativne republike od federacije i u praksi, ako oce Bosnu ili referendum o pojeftinjenju u administrativnih troskova u Srpskoj znaci nezavisnost. Svakako radno stablo politckih faktora, radni prag i zakoni o nebavljenjima politikom za neradne politicare. Suzbijenje unakrsnog kriminala i korupcije znaci referendum za nezavisnost Srpske ili ova pravila o konfederativnom JugoBiH.

ODGOVORITE
Name

DR Hause.

21.03.2021 10:55

Njemacka je za konfederativni JugoBiH i izdvajanje Herceg Bosne. Kao i za ukidanje kantona.

ODGOVORITE
Name

Dojce Lele

21.03.2021 11:00

Kosovo je Srbija.

ODGOVORITE
Name

Drasko

21.03.2021 11:29

Hrvati u FBiH imaju EU zadatak da onemogucavaju ekstremne Bosnjake u svojoj namjeri kreiranja muslimanske oaze na tlu Evrope, a s druge strane prava Hrvata su zagarantovana formiranjem kantona, sto je opet podjela FBiH. BiH postoji samo iz straha EU da muslimani ne formiraju islamsku drzavu.

ODGOVORITE
Name

lopi

21.03.2021 16:52

Ne znam po čemu je jedna Hrvtaska i Hrvati u njoj bolji od Bošnjaka ili Srba. Ta stara budalaština se provlači već 100 godina. RH istrjebila Srbe i sad Hrvatima treba vjerovati više od Bošnjaka. Pravi si tupi Bosanac. Koga su to Muslimani u BiH istjrebili?

Name

21.03.2021

21.03.2021 13:02

Bakiru odgovara unitarna Država,strogo sa muslimanskim zakonima.Ove noći neće moći.

ODGOVORITE
Name

Navijac

21.03.2021 15:33

Tako jeee! -Povikase seljaci i skocise u maglu. I tako u magli zive evo vec 30 godina, a dokle ce.. Neka im je Bog na pomoci!

Name

Savezne Bosnske Države (SBD)

21.03.2021 16:30

BiH treba formirati po uzoru na SAD. To bi bila federacija tri nacionalne države (Bosna, Herceg-Bosna i Srpska). Tri federativne države bi imale većinsko Bošnjačko, Hrvatsko i Srpsko stanovništvo, bez mogućnosti otcjepljenja. Samo u ovom slučaju bi svi bili zadovoljni. Bošnjaci bi imali svoju federativnu jedinicu (Bosna) sa predsjednikom koga bi sami birali. U međunarodnim odnosima samo BiH (odnosno SBD) bi bila priznata. SBD bi imale jednog predsjenika (najvjerovatnije Bošnjakom) i dva potpredsjednika iz druge dvije federativne države, a odluke bi donosili konsenzusom. Hrvati bi dobili svoju federativnu jedinicu (Herceg-Bosnu), što je više od entiteta koji traže, gdje bi bili u većini i birali predsjednika iz reda svog naroda. Srbi bi umjesto entiteta dobili svoju federativnu državu (Srpska). O ovakvo načinu treba razmisliti prije nego što neke budale odluče da započnu novi rat.

ODGOVORITE
Name

BH

22.03.2021 08:37

Je nepostojeca drzava. Postoji samo nesto sto se zove JugoBiH. A njegova slika je, uglavnom vasim zabludama krojena, i nasom opredeljenjem za slobodu ...