Alternativna televizija kupila Radio „Igokeu“

– Alternativna televizija kupila je Radio „Igokeu“, koji je bio u vlasništvu Gorice Dodik, kćerke Milorada Dodika i Košarkaškog kluba „Igokea“. Ovaj radio, koji je ranije preimenovan u „Agape“, ubuduće će poslovati kao „A radio“.

Republika Srpska 03.09.2019 | 11:51
Alternativna televizija kupila Radio „Igokeu“
„A radio“ iz Laktaša seli u Banjaluku i smješten je u zgradi ATV-a. Funkciju direktora od Ivane Dodik, supruge Dodikovog sina Igora, preuzeo je Drahmi Miskin.

Okružni privredni sud u Banjaluci upisao je promjenu poslovnog imena, promjenu sjedišta, promjenu članova, prenos udjela, dopunu djelatnosti i promjenu lica ovlašćenog za zastupanje kod subjekta Radio “Igokea” Laktaši, tako da će društvo poslovati pod poslovnim imenom “A radio” Banjaluka. Osnivač je Alternativna televizija.

Radio „Igokea”, ranije preimenovan u radio „Agape“, bio je u vlasništvu Gorice Dodik i Košarkaškog kluba „Igokea“.

Ovaj radio prošle godine je prihodovao 58.671 KM i prikazao dobit od 673 KM. Zapošljavao je jednog radnika. Prihod ovog radija veći je nego 2017. kada je bio 40.919 KM, dok je dobit pala u odnosu na 2017. kada je bila 6.999 KM.

Radio „Igokea“ bio je samo dio poslovne imperije porodice Dodik, a o poslovanju preduzeća u njihovom vlasništvu CAPITALje pisao u tekstu Poslovna imperija porodice Dodik zarađuje milione.

Većinski vlasnik ATV-a, sa 51 odsto, krajem prošle godine postala je „Integra inženjering“, u vlasništvu porodice Slobodana Stankovića. Jedan od suvlasnika ATV-a ove godine postala je i firma „Grand trade“, Mileta Radišića.

(Capital)

Komentari / 22

Ostavite komentar
Name

Hare

03.09.2019 12:02

Umjesto RS može se zvati Republika Dodikovića

ODGOVORITE
Name

re -re

03.09.2019 12:36

Iz ljepote Titine izbi neočekivani iznenađujući zvjerski rat, a iz ovog kriminalnog sranja godinama muk i tišina razdire utrobu siromašnim stanarima RS.

Name

GIP IGOKEA

03.09.2019 16:41

Ima li iko u ovoj državi da misli da je Slobodan Stanković vlasnik ATV!?Pa još kupuje i radio!Samo lud može vjerovati u to.Sve je to Baja kupio da može sam sebi praviti promociju i budalama ispirati mozak

Name

Sicilija

03.09.2019 12:09

Kako mislite kupila? Pa sve ionako pripada jednoj Familiji. Siciliji. Pardon Koza Nistri. Čuj kupili sami od sebe. Pa valjda samo koncentrisu kapital na jednom mjestu i na jedan žiro račun. Medijski prostror RS ce time dobit. Mozda sad krene i ATVu gledanost jer Igokea ima slušanost od Aleksandrovca do Bakinaca . Mora se i Familija nečim baviti kad joj kola krenu niz brdo.

ODGOVORITE
Name

Skeptik

03.09.2019 12:21

Pitanje je ko je koga kupio. Pre će biti da je obrnuto bilo...

ODGOVORITE
Name

B.Luka

03.09.2019 12:23

Prodaj sam sebi,a ovcama plasiraj kako želiš.

ODGOVORITE
Name

blic

03.09.2019 12:40

Dobra muzika je uvijek bila na Agape radiju! Nadam se da ce nastaviti istim tempom!

ODGOVORITE
Name

Ovi

03.09.2019 12:42

Ovi svjesno narodu j.bu majku , samo nisu svjesni koliko im se može obiti o glavu , pokušavaju sve preuzeti al nisu svjesni da ih narod sve više mrzi

ODGOVORITE
Name

Usput

03.09.2019 12:59

Ovaj radio prošle godine je prihodovao 58.671 KM i prikazao dobit od 673 KM. Zapošljavao je jednog!Ljudi moji da li je to moguće!?

ODGOVORITE
Name

Ре

03.09.2019 14:02

Одма послати инспекцију па не може један радник еадити све , имали чистачицу или све ради сам.

Name

Zapažanje

03.09.2019 13:04

56 KM mjesečna plata ili ???

ODGOVORITE
Name

Demagogija i blef

03.09.2019 13:09

Fiktiva. Prebačeno iz džepa u padže, sa jedne gomile đubra na drugo đubrište iza kuće. A medijski moguli stanković & radišić samo obmana, zastor i zavjesa, sjena i magla koje ne zastire ni grad ni vidik. Pitanje za kraj - da li će i biti plaćen, a ako bude koliko je obračunat porez na ovaj poslovni podvig jedne famiglie.

ODGOVORITE
Name

Hmm

03.09.2019 13:31

Koja farsa...

ODGOVORITE
Name

re

04.09.2019 10:55

https://www.youtube.com/watch?v=BpvA5A6LwNk

Name

113%

03.09.2019 16:15

samo BN nije Bajin

ODGOVORITE
Name

Au

03.09.2019 18:25

biznis na balkanski nacin!!! dobar neji radio !radio ne radio !!jedan radi !!!!i peree li oereeee!!!!

Name

Direkt

03.09.2019 19:35

Od radija, samo BN i slusam, svakog radnog dana od 11 do 12 i subotom od 9 do 12.

Name

Arsa

03.09.2019 18:42

Pih, jaka televizija kupila još veći radio! Dva uboga j**u jedan drugoga !

ODGOVORITE
Name

Milan

03.09.2019 19:03

Atv je kupio dodik parama naroda RS-a, pa tako i ovu farsu, prosipaju šuplje priče naivcima.

ODGOVORITE
Name

trtmrt

06.09.2019 09:28

upravo tako. svi tenderi itd. koji idu za tzv. drzavna preduzeca-citaj Dodikova privatna, su namjesteni da Mile dobije. fora je sto se drzavni tenderi isplacuju iz budzeta, znaci od poreza koji narod uplacuje.. zakljucak RS je privatna firma, a njeni zitelji radnici MD-a. pa on je zeznuo po profitu i obrtu mnoge svjetske kompanije... strasno..a ti narode placaj da te ...

Name

Direkt

03.09.2019 19:38

ATV Jos malo pa ce se ugasiti, posto gledanost im je ispod 2 odsto.

ODGOVORITE
Name

Robin Hud

04.09.2019 10:52

https://www.youtube.com/watch?v=BpvA5A6LwNk

ODGOVORITE