Bombardovanje je bilo legitimno

Istorija je pokazala da je bombardovanje SRJ 1999. godine bilo neophodno i legitimno, jer je zaustavilo nasilje, a izbjeglice su mogle da se vrate kući, dok je KFOR pomogao da se na Kosovu stvori bezbjedno i sigurno okruženje za sve, uključujući i srpske zajednice, izjavio je generalni sekretar NATO Jens Stoltenberg.

Srbija 10.06.2019 | 09:39
Bombardovanje je bilo legitimno
– Znam da NATO još izaziva kontroverze u Srbiji. Mnogima su i dalje bolne uspomene na vazdušnu kampanju 1999. godine. Još je teže onima koji su izgubili voljene. Svaki izgubljeni nevini život je tragedija. I duboko žalimo zbog toga – rekao je Stoltenberg za “Politiku”.

On je ponovio i ono što je rekao tokom posejte Srbiji prošlog oktobra, da, kako je naveo, “ta kampanja nikada nije bila usmjerena protiv srpskog naroda”.

– Naprotiv, cilj je bio da se zaštite civili u širem regionu, tako što će se zaustaviti akcije Miloševićevig režima, koje je međunarodna zajednica bila osudila. Nikada ne smijemo zaboraviti prošlost, ali moramo iz nje da učimo i da je ostavimo iza sebe – istakao je Stoltenberg. 

Kako je dodao, to je ono što NATO i Srbija rade kroz partnerstvo, koje je korisno iza NATO i za Srbiju i za širi region.

Stoltenberg je naglasio da NATO cijeni partnerstvo koje je razvio sa Srbijom i da se nada boljoj budućnosti.

– U potpunosti poštujemo politiku neutralnosti Srbije. Kao što pokazuju Austrija, Švedska i Finska, neutralnost i partnerstvo sa NATO međusobno se ne isključuju. Naše partnerstvo je dobro za Srbiju, dobro za zapadni Balkan i dobro za NATO – istakao je Stoltenberg.

Generalni sekretar Sjevernoatlantske alijanse konstatovao je i da se suočavamo s najnepredvidljivijom bezbjednosnom situacijom u svijetu posljednjih godina, ali da je NATO pozitivna sila u stvaranju održivog međunarodnog poretka.

(Tanjug)

Komentari / 38

Ostavite komentar
Name

Mladen

10.06.2019 07:45

Daće Bog da i kod vas bude tako legitimno i neophodno bombardovanje. A mi da kažemo kako je to u duhu demokratije.

ODGOVORITE
Name

NE RISE

10.06.2019 08:14

Ponavljajuci.tu laz.hiljadu puta pokusavate da je pretvorite u istinu. Jadan si i ti i tvoj zapad i tvoja demokratija i tvoja organizacija i svi oni koji tvrde da Srbi trebaju uci u NATO! NIKADAAAA!!!!!"!

Name

pres

10.06.2019 08:24

Eeee jadni moj Srpski narode, pobili nam djecu , razorili pola Srbije i to je legitimno!

Name

Re Stoltenberg

10.06.2019 08:52

Kakava pogan i zločinac. Ko je prouzrokovao kretanje civila, o čemu ovaj mamlaz priča? Nismo mi pali sa grane i slobodno nas zaobiđite.

Name

Stop NATO

10.06.2019 08:55

Zbog vaših zloči.a širom svjeta ne želimo da srpski narod potpomaže tu agresivnu organizaciju.

Name

Mure

10.06.2019 09:01

I opet svi drugi krivi samo nisu Srbi ????

Name

guz

10.06.2019 09:07

.......u redovima Srbi cekaju pred njihovim ambasadama da odu kod "ljutih neprijatelja" da im sluge budu....niko nece kod brace Rusa koji su ih "branili" i rekli da ako jedna bomba padne na Srbiju,pala je na Rusiju.Onda Srbi zamrzili NATO i nece da cuju za NATO.Rusija ostvarila svolj cilj,besplatno.

Name

Re mure

10.06.2019 11:43

Mure jel ti neko objasnio da su upravo Srbi ustali prvi u evropi protiv islamskog terorizma u bivšoj beiha.jel znaš da upravo ti koji su bombardovali Srbe su taj terorizam stvorili i finansirali, što ima dokaza i u bivšoj beiha.pa što ne bombardovase hrvasku koja protjera preko 200000 hiljada Srba, još im i pomagali.upravo ti islamisti i sada njima prave probleme ko i nama 90.samo tada su bili tobože borci za ljudska prava a sada islamski teroristi.znaci kad teroristi prave probleme u drugim zemljama to je ok i još pomažu, a kad dodju njima na prag onda je problem.nemozes ti to svatit jer nemate istoriju, a i nastali ste 93 u podrumu

Name

Nenad

10.06.2019 11:51

Pa Nato vam je dovezao Dodika sta hocete isplatilo se sto su vas bombardovali.Dodiku najvise volite on vas je podijelio na patriote i izdajnike tako da nam vise nece trebati neprijatelj.Neprijatelj ce doci na gotovo.

Name

Pajo

10.06.2019 07:46

Pa za njega kao prvog čovjeka NATO-a mora biti, ta alijansa je potrošila milijarde EUR-a na to, radila medijsku kampanju širom svijeta i stvorila satelitsku državu koju potpuno kontroliše, sve kao rezultat bombardovanja! Istorijski razlozi, Albanci koji se nikad nisu integrisali u slovenske zemlje,decenijski pritisak na manjinsku srpsku zajednicu, bojkot SFRJ insitucija...Ma to nema veze i ovog gospodina ne zanima, on je činovnik koji priča ono što treba da bi napredovao u karijeri.

ODGOVORITE
Name

racic

10.06.2019 07:49

Izbjeglice (nelegalni migranti iz Albanije, demografski okupatori Kosova i Metohije) su mogli da se vrate na okupiranu teritoriju… A 250000 Srba ? Hiljadugodisnjih starosjedeoca Helma… To je kolateralna steta…? Na srecu nasu srpsku, i na pravdi Boga, Istina dolazi.

ODGOVORITE
Name

Skeptik

10.06.2019 07:49

Naravno, ovaj zločinac laže. Agresija NATO na Srbiju nije bila legitimna. NATO nije imao odobrenje za intervenciju od UN. Kosilo se to i sa unutrašnjim pravilnicima NATOa, nisu imali pravo da intervenišu van teritorije zemalja NATOa a koje nisu bile ne samo napadnute već nije bilo nikakvih prijetnji. Znači, divljački i samovoljni napad na jednu suverenu i nesvrstanu i stostruko vojno slabiju zemlju.

ODGOVORITE
Name

Re

10.06.2019 09:09

Ne budi bre dete kako nisu imali pravo da dejstvuju? Po tvojoj logici zemlje izvan mogu da uniste one slabije narode i rade sta oce kako je slobo i mislio pa naravno da nemogu i da je dobro sto ima neko ko je mogao sve zaustaviti. Nazalost nije bre moglo bez razaranja Srbije al to nije NATO kriv vec vodsvo te zemlje. Nazalost al tako je.

Name

teslic

10.06.2019 13:54

Ako je on dijete sta si ti kad pricas takve gluposti,sta je bilo opravdano, kako bi bilo da ja dodjem tebi u dvoriste pa ti kazem tvoj pas nema sve uslove za zivot ajde ti u njegovu kucicu a on nek ide u tvoju kucu, nato je formiran da brani svoje clanice u slucaju agresije na njihove granice, a zbog cega postoje UN tako sledeci put kad das komentar malo razmisli sta ces napisati

Name

Aco

10.06.2019 07:51

Opravdavas bombardovanje...civilnih objekata...bolnica,Televizije i td...i sad kao lafo izrazavas zaljenje...sta je samo djece neduzne izginulo...

ODGOVORITE
Name

re

10.06.2019 08:00

Ne samo civilnih nego i vojnih. Nisu smjeli napasti Jugoslaviju.

Name

Crkni

10.06.2019 07:58

Kako mozes da tako nesto kazes.

ODGOVORITE
Name

zlocin bez kazne

10.06.2019 08:08

On dobro zna da to sto prica nije istina ali ako se nalazis na celu zlocinacke organizacije moras pravdati njene zlocine.

ODGOVORITE
Name

Domaci stranac

10.06.2019 08:44

Da, i stvorili oazu kriminala. Evropski centar narkotika, izvor organa za vasu elitu, prostitucije i trgovinu bjelog roblja. Bravo Amerika

Name

Kiklop

10.06.2019 08:09

Nadasve vaspitno....

ODGOVORITE
Name

Smislov

10.06.2019 08:11

Koje izgubljene živote pominješ. Civili i djeca koji su pobijeni 300 km od Kosova. Džaba pričaš, Milicu Rakić vam nećemo oprostiti, kao ni sve ostale nevine. Da vam je intervencija bila selektivna i u zoni borbenih dejstava, pa da ti priča ima smisla, ovako kao idiot se radujem svakoj sezoni tornada u SAD.

ODGOVORITE
Name

Ceca

10.06.2019 08:41

Koji licemjer i bijednik ni on ne vjeruje u to što priča.

Name

Nada

10.06.2019 08:48

Uopšte mi nisu jasni ljudi koji se dive toj zapadnoj demokratije a oni oružje u ruke pa opleti po nedužnim ljudima. Fuj fuj, fuj.

Name

Ozzy

10.06.2019 08:24

Jos ce me ubijediti da su bacali bombone mjesto osiromasenog ( a vjerovatno i prebogatog) uranijuma, sto se vidi po broju oboljelih od karcinoma.

ODGOVORITE
Name

Domaci Stranac

10.06.2019 08:31

Demokratija cvjeta u svim regionima u kojim ste djelovali. Bliski istok, sjeverna afrika, balkan. Bravo. Gdje se vi pojavite tamo je bas predivno.

ODGOVORITE
Name

TRT MILOJKO

10.06.2019 08:43

Odrastao si u Srbiji, školovao se , znaš kakvi su Srbi narod i bez i jednog povoda bombardovati Srbiju je ZLOČIN, a za šačicu Šiptara koji vam dilaju drogu i prodaju vašoj djeci eto vam odmazde. Civilne ciljeve vam nikada nećemo zaboraviti i hoćete da vas poštujemo, NATO NIKADA, bog vas kaznio.

ODGOVORITE
Name

Zux

10.06.2019 08:59

Sram te bilo!

ODGOVORITE
Name

Marko

10.06.2019 09:03

100 puta izgovorena laz prelazi kao u istinu a oni su je dosad izgovorili na hiljade puta.Nikad mi to necemo zaboraviti,dabogda vam se vratilo isto bar onoliko koliko ste vi nama zla nanijeli a kad bi se vracalo onoliko zla koliko je ta vojna alijansa nanijela u cijelom svijetu kod njih nebi ni trava vise nicala.

ODGOVORITE
Name

Milan

10.06.2019 09:04

Masovno ubijanje ljudi je njihov posao.

ODGOVORITE
Name

BL

10.06.2019 09:06

Kakav paradoks.... "Milosrdni aneđeo" tako bješe naziv vaš pohod za ubijanje nedužnih ljudi? Nakardna nacijo američka...

ODGOVORITE
Name

Draško

10.06.2019 09:08

Kreten. Ovako sad priča, a kad se penzioniše pričaće istinu.

ODGOVORITE
Name

D

10.06.2019 09:21

Koja izjava za njega legitimno ubijati srpsku djecu,, napad nije bijo protiv srpskog naroda"pa protiv koga je bijo ako je pobijen srpski narod ,sačuvaj me bože od ovakvih ljudi,Bombardovat srpski narod a izjavit da bombardovanje nije bilo protiv njih,za mene je ro katastrofalna izjava

ODGOVORITE
Name

ana sch

10.06.2019 10:14

Ma ko je tebe stvorio na ovu zemlju ?? Casni su samo oni koji brane svoju zemlju,,, A gdje to pise da vi smijete napadati bilo koga i bilo gdje,, Vasa namjera je bila sasvim nesto drugo,, Ali nece vam, uspjeti ,,ni vama ni Siptarima,, Upamtite mi smo NEBESKI NAROD PA KAKVI SMO DASMO,, NIKAD NIKOG NISMO NAPALI,,, Kako sijes gospodine tako ces i da zanjes ,, Bogu se ne zuri,,I neka vam je svima na cast,,,,

ODGOVORITE
Name

Jaca

10.06.2019 10:14

Naravno da ste imali plan da raskopate Jugoslaviju.

ODGOVORITE
Name

Pa

10.06.2019 11:33

Bolje da nije. Sada bi Srbija bila u NATO i EU.

ODGOVORITE
Name

Pricom bi da odrze poziciju

10.06.2019 11:38

Mora nesto da prica. Ko se vise boji NATO? Realno, niko!

ODGOVORITE
Name

Sa strane

10.06.2019 12:36

Da bi nešto bilo legitimno, to mora da bude u skladu sa zakonima i propisima. Pošto napad na suverenu zemlju ne može biti legitiman bez saglasnosti SB UN, proizilazi da gospodin laže.

ODGOVORITE
Name

dragas

10.06.2019 13:37

Veliki pisac danskog porijekla Sven Hassel,koji je u drugom svjetskom ratu u Hitlerovim jedinicama prošao mnoga ratišta.Između ostalih i moskovsko i staljingradsko ratište.U jednoj od svojih knjiga kaže:"Bože ako stvarno postojiš udesi da svi obješeni,strijeljani,smrznuti,ubijeni,zaklani jednom riječju svi poginuli,marširaju dan i noć ispred očiju onih koji prizivaju na rat.Jedan od takvih je upravo gospodin Jens Stoltenberg.

ODGOVORITE