''Vojna neutralnost definitivan stav''

Predsjedavajući Predsjedništva BiH Milorad Dodik izjavio je danas Srni da je definitivan stav Republike Srpske vojna neutralnost i neulazak u bilo koji vojni savez i da očekuje da tome ostanu privrženi i predstavnici Srpske u Savjetu ministara.

Bosna i Hercegovina 10.01.2019 | 10:39
''Vojna neutralnost definitivan stav''
Komentarišući poziv američkog državnog sekretara Majkla Pompea Predsjedništvu BiH da prihvati nacionalni godišnji program za NATO, Dodik je istakao da je sa tim pismom upoznat iz medija i da je briga Amerikanaca za situaciju u BiH kontinuirana.

"Oni pokušavaju da nađu bilo šta za šta bi se mogli zakačiti, ali moraju da se naviknu da je naš stav definitivan u tom pogledu. Republika Srpska je za vojnu neutralnost i neulazak u bilo koji vojni savez", rekao je Dodik Srni.

On je ponovio da je u pogledu NATO-a i Akcionog plana za članstvo /MAP/ stav Srpske i njegov lično privrženost Rezoluciji Narodne skupštine Republike Srpske o vojnoj neutralnosti.

"Očekujem i od predstavnika Srpske u Savjetu ministara da ostanu privrženi Rezoluciji Narodne skupštine o vojnoj neutralnosti. Svaka vrsta druge odluke bila bi protiv interesa Srpske i dovela bi svakoga ko bi se ponašao na taj način u poziciju da krši odluke najviših organa Republike Srpske", naglasio je Dodik.

On je dodao da BiH ima okvir koji se zove Partnerstvo za mir i sarađuje sa NATO-om i da su, u tom pogledu, ostvarene mnoge zajedničke aktivnosti, ali da su novi zahtjevi koji su ispostavljeni nešto drugo.

"Pozivanje na neke ranije donesene odluke su potpuna konfuzija. Ako su donesene odluke zašto traže nove. U svakom slučaju novih odluka koje podrazumijevaju približavanje NATO-u neće biti zato što Srpska i srpski narod iz razloga koji smo ranije objasnili, prvenstvo što nas je NATO bombardovao i što su nam nanijeli ozbiljne gubitke u ljudskom i materijalnom smislu, ne može da prihvati članstvo u tom savezu", kaže Dodik.

Prema njegovim riječima, ni Komisija za NATO integracije koja se bavila ovim pitanjem nije završila svoj posao.

"Sve je to konfuzno. Pozivanje Pompea na ranije donesenu strategiju spoljne politike BiH koju je usvojio Mladen Ivanić nije argument jer strategija nije pravno obavezujuća", kaže Dodik.

Izvor: Srna

Komentari / 126

Ostavite komentar
Name

Grmec

10.01.2019 09:45

Radmanovic je potpisao pristup za Nato,sve drugo Baja ne pije vode

ODGOVORITE
Name

Njegoš

10.01.2019 09:54

Pa kada je potpisao kao što kažeš šta onda traže od nas. Hajde ne obmanjuj javnost. Potpis o pristupanju ide na kraju i to se zna a Radmanović je potpisao namjeru i to prije 10. godina. To nije isto gospodine.

Name

U straha su velike oci

10.01.2019 09:55

Ne lupaj budalo iz Laktasa,kao da tebe neko nesto pita. Radmanovic je davno potpisao ulazak BiH u NATO.

Name

Dado

10.01.2019 09:55

I Tito je bio neutralan, pa se raspadosmo. Eto srece da smo umjesto Grka prihvatili EU kad se nudila. Eeeee.

Name

Ili

10.01.2019 09:57

Tako je predsednice ,ziv i zdrav bio

Name

guz

10.01.2019 10:01

Njegoš Ti kad potpises npr.kredit,banka ocekuje da ga vratis.Potpisi sluze da ljudi stoje iza toga sto su potpisali.

Name

Realno

10.01.2019 10:13

Milokrade ne pita Amerika rs nego BiH ti si proslost ima da igras kako Komsic i Dzaferovic sviraju

Name

crna lista

10.01.2019 10:20

Ako ga Ameri iskajte iz crne liste, odmah potpisuje, a u protivnom, vadiće se na Radmana, desnu ruku svoju.

Name

Duduk

10.01.2019 10:21

Ja sam za NATO na određeno vrijeme, dok se ne raspadne.

Name

Putin

10.01.2019 10:26

Dodiku je zbog Putina, kako će čovjeku u oči pogledati, a obećo mu i azil i pare čuvati ...

Name

Re

10.01.2019 10:38

To je priča za danas. Sutra, kada budemo slobodni, rudonja će je promijeniti bez imalo stida i srama. Slagaće, po običaju!

Name

Nato

10.01.2019 10:39

Samo nas Nato može spasiti iz ekonomskog sloma koji nam je Dodik uradio.

Name

TI SI KONTRADIKTORAN

10.01.2019 11:20

Ustavni sud Republike Srpske je presudio i donio odluku da je deklaracija o vojnoj neutralnosti politički stav i da nikoga ninašto ne obavezuje. Odluka bilo kojeg nižeg nivoa vlasti nikoga ništa ne obavezuje na nivou BiH. Radmanović je potpisao dokumenat a ne Ivanić.

Name

Za Dadu

10.01.2019 11:27

Pa to i želimo, da se BiH raspadne, drugoga nema.

Name

Boki

10.01.2019 11:40

Baja je rekao svoje. Vi mozete samo da prtljate. Nikakav NATO. Nikakva BiH

Name

RERERE

10.01.2019 11:59

Lijepo vam je Njegos napisao a vi glupacici ponavljate ko papagaji , gotovo je , gotovo je . nato amerika zlocinci : Indijanci , Japan , Kambodza , Irak . Avganistan , Srbija , R.Srpska , Sirija , Egipat , Jemen , Ukrajina ................ !

Name

Za guzonjo

10.01.2019 12:04

Slaba ta tvoja logika. Potpis tvoga babe u tvoje ime ništa ne vrijedi. Stavovi se mijenjaju tako, da je potpis nekoga (ne za NATO nego za saradnju I približavanje NATU-Velika razlika) ispred 10 godina, danas ništa ne znači. Francuska je I ulazila I izlazila pa opet ulazila u NATO tako da to nije nešto fiksno za sva vremena. Na kraju krajeva jeb... takav savez u koji te tjeraju da uđeš.

Name

Pitanje

10.01.2019 12:12

Ako necete neutralnost, moze li sa Kinezima ili Rusima vojni savez. Bar nas nisu tamanili kao zamorcice. Plus nas gadali raketama i bombama sa radioaktivnim supstancama. Brzo vi srbi zaboravljate!!!!

Name

Re

10.01.2019 12:32

A zasto nece u Nato? Zbog Srbije? Pa ta ista srbija je do sad uzela 40 miliona eura od Nato saradnje i ucesca u programima a od rusije 50 hiljada. I ko ovdje ispada glup srbija ili Rs?! I ko vise ulaze u savez podrske, braca rusi sa 50 hiljada? Smijesno. Cilj neulaska u Nato je sasvim drugi, ali nece proci jer kad tad ce BiH uci u Nato.

Name

Ondaj

10.01.2019 12:35

Ako ne vrjedi potpis Radmanovića zašto bi vrjedio potpis iz Daytona?

Name

075

10.01.2019 12:37

Milorade pozdravio te Mike Pompeo i dao ti je najnovije zadatke!

Name

Za Ondaj

10.01.2019 13:54

Pa zato što je razlika podpisati međunarodno obavezujuću pogodbu od podpisa neke političke opcije, ki je bila aktualna u nekom datom momentu. Što se mene tiče odmah bih ukinuoo Dayton i proglasiou punu državnost RS. Ko još brine za pravdu i pravo. Pročitaj rezoluciju 1244 za Kosovo i Metohiju i uporedi sa činjenicama na terenu. Zato ne blesavite sa tim podpisom.

Name

Knin74

10.01.2019 15:41

Rezolucija 1244 nije ispostovana od strane Srbije. Srbija je napravila akciju kojoj je rezultat bio 1 milion albanca pomjereno van Kosova. Uslijedija je akcija NATOa i Srbija je porazena. Mislim razumjem ja tebe i tvoje emocije ali uvjek gledam realno. Ono juce je ludjacka kosulja i 100% vodi u propast. Sve sam obisao od Okucana do Zadra. Sve prezivio, i ne govorim ovo sto mi je dosadno u zivotu, nego sto jasno vidim. Mi uvjek imamo neki svoj paralelni svjet i ne zelimo cuti druge. Imamo puno, jako puno, ali politika koju Mile vodi je nalik politici Milosevica. Dobija bitke a gubi ratove. Ovo vodi u siguran poraz Republike Srpske.

Name

Azem

10.01.2019 16:02

Kao, prije deset godina kad je Radmanovic potpisao nije vas NATO bombardovao ?! Bice tesko objasniti da vam danas puno teze pada bombardovanje nego prije deset godina. Istina je ta da je prije deset godina Mile bio americki igrac, danas je ruski a ciji ce biti za koju godinu, to ni on sam izgleda ne zna.

Name

za Knin 74

10.01.2019 18:34

Vidim da si stvarno puno obavjesten o nacitan. Ne bih o glupostima pomjeranja milion Albanaca i drugim nebulozama nego samo da te poucim da je rezolucija 1244 nastala posle zlocinackog napada NATO pakta, a Stbija nije vojno porazena Po toj rezoluciji Kosovo je dio Srbije.

Name

J

12.01.2019 12:32

Knin74 nemoj lagati,nato je izvrsio agresiju,pod laznim optuzbama za racak bez odobrenja SBUN,bombardovao Srbiju i osvario svoje ciljeve,sirenje NATO i otimanje resursa,slobodno ubijanje i maltretiranje srba.Nikada u ZLOCINACKI I GENOCIDNI NATO.

Name

Neko

12.01.2019 14:59

Ovo kao u kvizu "MILIJUNAS" I RECE DODIK NA POSTAVLJENO PITANJE: "MOJ KONACAN ODGOVOR -VOJNA NEUTRALNOST" E sad cemo vidjeti je li to bio dobar odgovor. Opet prepusteno da jedna budala odlucuje o svim ostalima. E opet smo ga najebali

Name

Kokolo

12.01.2019 20:10

Skupstina RS nije nadlezna da odlucuje o ovom pitanju, uz to, rezolucija nije obavezujuci akt

Name

kako ,neutralan

13.01.2019 02:17

ovi nasi ,mudrijasi,,,umislili da se citav svijet vrti oko B.iH i Srpske ,prodaju maglu narodu ,sta je sa vama ,ko je neutralan i slobodan na Balkanu ,niko .

Name

Peki

10.01.2019 09:46

NATO je zlocinacka organizacija, ko god hoce u NATO on je zlocinac.

ODGOVORITE
Name

razumio

10.01.2019 10:02

Dodikov stav za neulazak u NATO je ovog puta korektan.

Name

Skeptik

10.01.2019 10:09

Ok, ali ako budemo neutralni ko će nas braniti ako nas neko napadne? Mi se sami ne možemo odbraniti i da nas napadnu Andora ili Zanzibar.

Name

razumio

10.01.2019 10:10

RS ima medjutim mnogo vaznijih problema, u tim problemima je Dodik absolutno zatecen i potpuno neuk: https://www.atvbl.com/vijesti/ekonomija/ostvaren-ekonomski-rast-10-1-2019

Name

За Скептик

10.01.2019 10:13

Нас (Република Српска) нико неће напасти... осим тебе и тебе и теби сличних који позивају НАТО

Name

Skeptik

10.01.2019 10:38

Re skeptik, odkud ti da sam ja za NATO? Evo, kako ćemo se braniti ako nas napadne NATO?

Name

ZNANJE

10.01.2019 11:01

E moj razumnio, red bi bio da imaš u sebi imalo logike. BiH je zemlja pod patronatom međunarodne zajednici. Nato pakt je zadužen da čuva mir u BiH po Dejtonu. Prma tome Nato je 20 godina u Bosni i bez našeg pitanja.

Name

Bili...

10.01.2019 11:34

Dodik mjenja stavove ko cigo konje. Ha ha ha.

Name

Boki

10.01.2019 11:56

Mijenja mijenja. Ali po Tebe nazalost u drugom pravcu . Nikakav NATO

Name

srbin

10.01.2019 12:08

NATO su ubice , ne zelimo tamo

Name

Re Skeptik

10.01.2019 12:14

Pa predamo se sta se imamo braniti od NATO. Mi se moramo braniti samo od muslimana i hrvata ovdje. A tu vec mozemo izaci na kraj.

Name

Mile

10.01.2019 13:05

Biće kako Amerka kaže a vi se koprcajte koliko vama volja. Neka se javi Radmanović i Gleason kažem šta je proposal.

Name

Re

10.01.2019 13:48

To je definitivan stav danas. Sutra će biti neki drugi 'definitivan stav'!?! Samo LAŽI I PREVARE.

Name

Njegoš

10.01.2019 09:48

Živ nam i zdrav bio predsjedniče. Ovo je političar koji ima stav a ne kao neke ikebane koje bi zarad svoga ličnog interesa i komoditeta pljunuli na srpske žrtve. Samo neutralnost i zalaganje za ukidanje vojske BiH. Zašto će nam vojska? od koga da nas brani? Možda od Hrvatske ili Srbije ili marsovaca? Ona je samo sredstvo za ostvarenje interesa svjetskih moćnika.

ODGOVORITE
Name

Re

10.01.2019 09:56

Pljunuo na srpske žrtve!? Ko!? E moj "Njegoše" pa taj i jeste pljunuo na sve srpske žrtve. Niko više od njega. Dezerter, ratni švercer, Jasenivačka građa.... Nato tenkovi na trgu nikad ne bi došli da njega nije bilo.... Ma nema potrebe za dalje. I ovo je puna kapa. Nego, iskopčaj se sedam dana sa režimskih medija bar sedam dana, ako uopšte imaš želju da ostaneš normalan.

Name

Njegose bruko i sramoto!

10.01.2019 10:02

Bravo botu! Idi po sendvic kod burle! Da li patis od amnezije? Ne sjecas se da se tvoj predsjednik zalaze za NATO??? Njegov Radmanovic je to potpisao! Ne brukaj ime onog velikog covjeka poltronu i ulizico!

Name

Skeptik

10.01.2019 10:13

Njegošu, ti uzeo ime po pršutu? Elem, reci ti nama da li je i Radmanović bio ikebana? Ako jesete, reci mi ko ga je postavio u Sarajevo i ko mu je davao instrukcije za odluke? Dodik, možda?

Name

EU RAJ ZA NORMALNE

10.01.2019 09:50

Covjek je zaluto totalno daj smiri tenzije daj prekini se drciti Gde je Srpska mladi odlaze penzije nemogu biti manje ekonomski gledano Srpska je na koljenima nema investicija,nema pomoci Rusije gde smo ? Niko ne zeli ukinuti Srpsku tvojom politikom sama ce nestati

ODGOVORITE
Name

Topaz

10.01.2019 09:58

Budite uporni i svi normalni za EU kojima RS ne znaci nista.

Name

NJEGOŠ

10.01.2019 10:43

Rs mora ući u moćni Nato pakt jer je Nato garant opstanka mira i prosperiteta.Živio Nato pakt!

Name

Prosperitet?

10.01.2019 12:09

Za ove neuke samo da objasnim, da je NATO vojna a ne ekonomsko mirotvorna organizacija. Baš nam nešto prosperira Hrvtaska i Rumunija i Bugarska i Grčka i Albanija, sve neke jake članice NATO saveza, a ekonomija i društveni standard gori nego u Bosni, a neke su još i članice EU i to već više of 10 godina. NATO (čitaj SAD-Vel. Britanija) žele topovsko meso za istočni front, ne treba njima jaka BiH ekonomija.

Name

JEFREM

10.01.2019 14:17

Prosperitet <>NATO za nas jad i bjedu je spas od ponovni sukoba, medzu plemenima a ja kao srbin ucesnik mracnih dana 92-95g sad dobro znam da nece biti kao tada sad smu sva plemena na domacem terenu a tebi ako se ratuje ima gde

Name

Khal Drogo

10.01.2019 09:50

Овдје је позив БХ властима упутио не генерални секретар НАТО-а да прихвати национални годишњи програм пута ка НАТО-у, него државни секретар САД-а, једне од чланица алијансе, што није нормално. Али и говори ко је једини газда у НАТО-у и коме је та злочиначка алијанса подређена. Ова злочиначка алијанса нам је учинила услугу, предсједниптво БиХ (и српски члан) јесте својевремено донијело одлуку о кандудатури за МАП, и као одговор (а не пита се БиХ о путу, него Брисел) добили 3 услова од којих се један (питање непокретне војне имовине) ни тада ни данас не може испунити, тиме је НАТО "де факто" одбио ову кандидатуру. Сада су се ресетовали, но остаје нејасно око овог услова и не можемо се правити мутавим да он не постоји. Много тога се и ромијенило, све гласније се у Европи прича о европским снагама (и зато Помпе покушава афирмисати НАТО, па ту мало прикључити и ову припиздину, иако ником не требамо), но најважнија за нас је резолуција НС Српске о војној неутралности. Тако да од неког пута БиХ каовој злочиначкој алијанси нема ништа, и овдје би сви у Српској, наравно сви нормални, морали имати јединствен став.

ODGOVORITE
Name

CIA

10.01.2019 10:22

Poslje j......a nema kajanja, sta mislis zasto dadosmo onolike pare i kredite da ostanes na vlasti da dodjes u predsjednistvo BIH.Ispuni ono sto je potpisano i unaprjed naplaceno.U protivnom pisi kuci po odjelo.A odjelo nije obicno. Onaj tupsavi od savjetnika rece prije neki dan sta radi CIA

Name

Странац

10.01.2019 18:38

Оног тренутка када је НАТО хеликоптерима правио у ноћи Милораду скупштинску већину он се њима обећао чика Дрого. Зна Помпео шта тражи и од кога.

Name

Petar

10.01.2019 09:51

Kada bi ne daj Bože REPUBLIKA SRPSKA ušla u nato pakt a SRBIJA ne tada bi morali da se odreknemo dvojnog državljanstva koje SRBI iz REPUBLIKE SRPSKE imaju u Srbiji a koje nam Dejtonski sporazum daje. Razmislite malo o tome vi političari koji odlučujete. Morate gledati malo dalje od vlastitog nosa. Zar bi nato dozvolio da u svojim redovima ima nekoga ko je potencijalni špijun države koja nije u nato?

ODGOVORITE
Name

re

10.01.2019 10:07

Ne izmišljaj Petre, to jednostavno nije istina. A svi znamo da istina nam nije jača strana...Mi jednostavno volimo da jedni drugima "ispiramo mozak" ...da se bavimo svim i svačim čak i onim na šta ne možemo da utičemo umjesto da radimo i gradimo a političari su ti koji odlučuju.Mi naravno to treba da uradimo na izborima, a ne za tastaturom.

Name

Nikola

10.01.2019 11:04

Jeste vam dobitak to dvojno drzavljanstvo sa Srbijom, samo moze očekivati poziv za vojsku ako bude neke frke...

Name

Nihad

10.01.2019 11:14

Petre, ne budi glup! Kako onda Dodikov "brat", Dragan Čović, ima državljanstvo Hrvatske i BiH? Hrvatska u NATO-u, a BiH nije.

Name

re Petar

10.01.2019 11:30

Pišeš gluposti, istina je sledeća, ulazak BiH u NATO bi definitivno "zaključao" san o promjeni granica na balkanu kao i anektiranje dijela BiH od strane Srbije, to je sva pamet, priča o bombardovanju je za malu djecu i jeftin izgovor. Turska je okosnica NATO-a a sasvim normalno sarađuje sa Rusijom. Svi mi smo trenutno taoci anti NATO politike, i sve zbog nade da bi se RS za 50-100 godina mogla pripojiti Srbiji. NATO je tu u BiH, OS BiH idu u Afganistan pod komandom NATO-a, OS BiH neće biti ukinute, to je nemoguće.

Name

Milan

10.01.2019 09:52

Neutralne su Austrija i Svajcarska,nemaju Despota Ali imaju Najmodernije avione za odbranu,a ti jedan Helikopter da pobjegnes.

ODGOVORITE
Name

Tacno

10.01.2019 15:59

Nisu punopravne clanice NATO-a ali su partneri, u svim sferama saradjuju.

Name

Странац

10.01.2019 18:43

Неутралност мора бити потврђена од стране суперсила. Бити руски играч након пребјега из НАТО табора који га је створио из смећа тачније статистичке грешке од 2 посланика значи да ће га болити нога због пребјега.

Name

Da se zna

10.01.2019 09:52

Vrlo brzo ce Zapad uvidjeti da sa srbima nema dogovora i da ono što obećaju ne drži vodu, a onda to znači hapšenje predstavnika vladajuće većine, njihovo procesuiranje za ono što su uradili i što nisu uradili te ukidanje RS-a jer Amerika hoće BiH u NATO-u ne zbog Bosne nego zbog rastuće dominacije Rusije na ovim područjima, bosnjaci će objeručke prihvatiti sve što bude Amerika tražila samo da ukinu entitete i naprave građansku državu. Zivi bili pa vidjeli do 2030 nema RS-a, a sve zbog busanja u prsa velikog Baje... Srbija će to prihvatiti jer će im garantovati narednih 100 godina da niko neće taknuti Vojvodinu i Sandžak, te da neće imati dug prema BiH za korištenje Drine za potrebe proizvodnje struje, a za Kosovo će im dati da bogomolje koje su tamo budu u vlasništvu Srbije i da imaju isti status kao ambasade... Živi bili pa vidjeli... Naprijed Mile!

ODGOVORITE
Name

Посматрач

10.01.2019 10:17

Пусти снови "грађанске опције" и осталог "националног" дијела бошњачке политике. Шта је било кад си се пробудио?

Name

Jado jadni

10.01.2019 09:59

Cuj neutranost!? Neutralan a kredite uzeo od EU...Ta prica moze proci kod krezubom naroda. Znas ono "radim sto mi naredne a narodu prospam sto mu se svidja" Gledam juce paradu... Parada ponosa!? Sve pod uticajem direktive. Sta mislite imali patriota i koliko ih ima u onim dvometrim manekeni a!? Ja sam bio u ratu i vrlo dobro znam kako se ponašaju kada trebaju na liniju.. da zacepe rov, dva... Hajde sto jaznam.. nazalost znaju i nasi neprijatelji. Dragi moj sludjeni narode 'Boj ne ije svijetlo oruzije, vec boj bije srce u junaka"! Zato molim se Boguda rata ne bude.. NIKADA!

ODGOVORITE
Name

Marquez

10.01.2019 09:59

Radmanovic potpisao da se pristupa NATO. Ratifikovao Spiric! Burle nemamo mi amneziju ako ti imas! Zahvali Darku Trifunovicu sto je ostalo to policije da mozes paradirati sa njom! Da nije bilo njega, njegovog uticaja i lobiranja po Americi bila bi i policija zajednicka. U tvoje lazi vjeruju jos samo penzioneri cije je mozgove isprao rtrs!

ODGOVORITE
Name

Istina

10.01.2019 11:24

O cemu to ti Bogati. Kakav Darko Trifunovic jesi li ti slucajno cuo ikad za aprilski paket koji je svojevremeno potpisao i ovaj tvoj zastitnik Srpskih interesa. U Aprilskom paketu je stajalo i izmedzu ostalog, jedan presjednik, policija jedna na nivou BiH i jos mnogo štošta. I to je Mile objerucke prihvatio kao i Bakir(sda) i Covic(hdz). E sad sta je bilo Harisu Silajđicu da obori ovo na parlamentu BiH, Bog zna. Jer po Aprilskom paketu entiteti bi samo formalno postojali. Gospodo draga ako vec neznate razmišljat svojom glavom nego Bajinom, Bog vam dao internet samo ukucas sto te interesuje i tamo fino sve pise. Ali ocito pojedini neznaju ni to, ili im ne odgovara sta ce tamo procitat. Pozdrav za sve one koji jos uvijek razmisljaju svojom glavom.

Name

Marquez za Istina

10.01.2019 12:29

Dusko Trifunovic je u pitanju. Njegovim zalaganjem ostala je burlina prebijacka policija. Taj plan stoji i dalje samo je odgodjen. Vidis, burlini nalogodavci nikad ne odustaju od plana, samo ga odgode. Cekaju... A sta, to samo oni znaju.

Name

Dejan BL

10.01.2019 10:00

Sve je oduzeto RS tako sto si ti glasao.A tako ce biti i sa ovim.Ti si njihov covjek i sve si uradio sta su trazili.Sta je RS imala dok ti nisi dosao,dasak vjetra???Grb,himnu,VRS,platni promet sa Srbijom.....a onda su tebe dovezli na tenku Amerikanci...

ODGOVORITE
Name

Ante

10.01.2019 10:02

Mene zanima kako moze svake sekunde lagati i pricati gluposti lupa ko maxim po diviziji

ODGOVORITE
Name

kuku nama sa nama

10.01.2019 10:02

Vidi se da te zaboli za Srbima,cim ih uvlacis u ovo stanje,ali ne zaboravi da je promjena vjere odrzala srpstvo,tako da znas

ODGOVORITE
Name

guz

10.01.2019 10:02

Hocete i to kako,kad vas neko pitao odakle ste,odgovaracete....iz NATO-a.

ODGOVORITE
Name

code

10.01.2019 10:03

Tu je i maloj djeci jasno sta znaci ta vojna neutralnost ovde se priprema pokusaj odvajanja entiteta i priajanje Srbiji valjda mo dugo u miru a kad udjes u nato znas da to nije moguce ta politika nas vodi nazalost u veliki belaj a i Srbija vodi vrlo neiskrenu politiku prvo prema svojim gradjanima a tako i prema susjedima

ODGOVORITE
Name

DJURO

10.01.2019 10:09

OPET LAZE,CUDO OD COVJEKA, POTPISAO RADMANOVIC A ON SAD SVALJUJE NA GOSPODINA IVANICA.IVANIC JE COVJEK SKOLOVAN, PRISTOJAN, ODMJEREN A OVAJ BOZE SACUVAJ. JUCE SE VIDJELO DA NJEGOVA POLITIKA NEMA PODRSKU NARODA. NIJE BILO NA TRGU NI 2000 GRADJANA. NIJE USPIO NI ONE IZ INSTITUCIJA NATJERATI DA DODJU

ODGOVORITE
Name

Da

10.01.2019 10:13

Pljunuo si 2009.god.da li ce ti dozvoliti da polizes,vidjecemo.U problemu si i pokusavas izmanipulisati narod,dok ovi hipnotisani vjeruju!

ODGOVORITE
Name

rs

10.01.2019 10:14

Sta to pricas, pa Radmanović je potpisao ulazak u nato .Kome više prosipaš maglu. Lažovu

ODGOVORITE
Name

Luu

10.01.2019 10:15

Ne radi se ovdje samo o Radmanovicu i Spiricu. Odbijanje NATO puta je direktno krsenje zakona drzave BiH. Namjera bi se nakako mogla i povuci, ali vi ste gospodo sve ozakonili. Kao pravnik bi Mile to trebao malo bolje razumjeti.

ODGOVORITE
Name

re

10.01.2019 10:40

kakav je on pravnik, on je traktorista i mesar, završio poljoprivrednu školu u Banjaluci, a poslije omogućio otimanje gradskog zemljišta koje je bilo na korištenju kod pomenute škole, pa vi vidite????

Name

Edi

10.01.2019 10:31

Zna baja da je NATO završena stvar i upravo je snsd to potpisao pa znao je i tada kada je potpisao za NATO bombardovanje baja samo obmanjuje narod

ODGOVORITE
Name

mostarac

10.01.2019 10:40

Meni samo nije jasno zašto Dodik stalno govori u ime RS kad je on sada član Predsjedništva pa bi trebao govoriti u ime BiH. Zar RS nema svog predsjednika ili premijera?

ODGOVORITE
Name

Za mostarca

10.01.2019 13:58

Zato što je on izabran od naroda RS a ne od BiH i on predstavlja RS u predsjedništvu BiH gdje na žalost, trenutno sjede dva predstavnika Bošnjaka dok Hrvati na žalost nemaju nijednoga.

Name

Predstavnik srpskog naroda

10.01.2019 14:19

To sto si ti tupson pa ne mozes da shvatis osnovne elementarne stvari to ti ne daje ta pravo da se oglasavas svojim glupostima , naravno da ce govoriti u ime Republike Srpske jer je on predsjednik trojnog predsjednistva kao predstavnik srpskog naroda iz Republike Srpske !!

Name

OZNA SVE DOZNA

10.01.2019 10:46

Kako vidim po ovim izjavama,dobićemo po glavi opet,svaki srbin veliča i voli Rusiju,kune se i klete u Srbiju,u nebesa diże ali svi otišli da rade u Evropu,pred evropskim ambasadama su redovi ne pred Ruskom,u Srbiji kao i ovde raspad sistema,narod gladuje elita vlada i uziva,svi smo spremni da ,,branimo"RS.ali kada bi bili uhljebljeni na budžetu,u suprotnom nema patriotizma,ajde da malo pogledamo realnost nakon svega,ginuli smo,dobili smo svoje,imamo entitet,oko praznika svi srbujemo do koske,svi smo patriote,svi bi ginuli,zastave,sajkace,subare,beretke,pa jutros vidim i tetovaze nekakvih predsjednika po tijelu,a cim prodje raspust djeciji,opet po starom,kuknjava mog naroda koji je ovde i prosipanje pameti onih koji su otisli u inostranstvo.Inspekcije su krenule vec po lokalima,po firmama,prodavnicama da skupljaju harac i zatvaraju male,ali eto jos koji dan svi smo ,,srbi do koske",klali bi,napadali bi,oslobadjali i osvajali,dok sljiva ne popusti,a onda mamurluk,kuknjava,svadja i cemer,opet ista svakodnevnica,oni koji su dosli iz inostranstva vec su u kolonama,mali broj se raspitivao za poslove ,,vani" da se ide raditi u istu tu Evropu,koja se popisala po nama svaki put,ali euro je jaci od rublje,pa cemo do 17-og, i na taj dan da krilamo Putinu,a poslije opet kud koji mili moji,a opet najmanje u Rusiju da se radi na -20.i zbog male plate.Bolje u EU,,jaci standard a i toplije.E moji srbi,sami sebe se mi moramo cuvati,ne treba nama niko,dovoljni smo sami sebi.Na zdravlje nam i spasenje ovaj ,,sveti januar"da de jednom pameti dozovemo,ali ne vele,neki kazu,,rano vam je jos".......

ODGOVORITE
Name

Kolorado

10.01.2019 12:29

Pa to je srpska logika, niko je ne razumije, suvišna je, ali je još uvijek prisutna, do duše polako se gasi, još koja godina i rado ćemo se je sjećati, ipak ovaj cirkus je zabavan, što jest jest.

Name

Potpisujem

10.01.2019 14:22

Potpisujem !

Name

gh

10.01.2019 15:30

Takođe potpisujem.

Name

to je to

13.01.2019 08:44

svaka cast za komentar

Name

Osvit

10.01.2019 10:55

Jos samo da objasnite narodu sto ce se desiti ako dvije trecine gradana BiH hoce u Nato .Kako to Republika Srpska moze da sprijeci.Dalje slazem se da su zbog blizih istorijskih dogadaja vecina gradana protiv Nato pakta ali da je zadaca politicara da se opredjele izmedu proslosti i buducnosti i da li su za odluke relevantniji kleronacionalisti ili obican narod poput onih koji se nalaze pred Ambasadama zemalja clanica Nato pakta.Vasa odluka gosp presjednice znaci sukob iz kojeg mi mozemo izaci samo kao porazeni a mozda i protjerani i zato se ona mora preispitati a za koju u jednakoj mjeri odgovornost snosi i opozicija nedorasla kao i pozicija vremenu i prostoru kojem pripadamo.

ODGOVORITE
Name

izraelac

10.01.2019 10:56

vojna neutralnost a proizvode vojna vozila i kupuju duge cijevi... još samo ruske poligone nisu otvorili a kao neutralnost.. danas jedna priča sutra druga hahha

ODGOVORITE
Name

Ejjj

10.01.2019 11:00

SVEMOĆNI ČOVJEČE RECI NAM KO JE UBIO DAVIDA I GDJE JE DAVOR? ŽELITE LI I NJEGA UBITI?

ODGOVORITE
Name

re

10.01.2019 14:00

Otišli oni već u NATO.

Name

Milan

10.01.2019 11:09

Kao mi nesto odlučujemo, a moze nas svaka šuša gumicom obrisati kad mu bude volja. On stalno pljuje po Englezima, a vrlo dobro znam da se oni i te kako pitaju za ovo nase stanje, pa bih mi zbog toga mogli platiti velili ceh..

ODGOVORITE
Name

::::::

10.01.2019 11:13

Laze, kao i obicno, cim nanjusi pare odosmo mi u NATO.

ODGOVORITE
Name

Re Khal D.

10.01.2019 11:23

Veoma umno si sve narodu objasnio,umno koliko je uman i ovaj narod.Zar stvarno misliš da se sa toliko zajebancije može neko odnositi prema potpisanim međunarodnim obavezsma.Čime to RS prkosi NATO-u kojim ekonomijom,kojom vojnom silom,kojom Rusijom i ostalim šupljakama.RS JE PRODANA,MATERIJALNO UNIŠTENA i Dodik samo uspješno srpstvom i srpskim inatom nacionalistički i diktatorski ostaje na vlasti.Šta misliš plačeniče da Bošnjaci kažu da ne priznaju Alijin potpis u Dejtonu-nema RS-a.Normalno BH je prihvatila obavezu.A ti,ti bi prije ovakvog umovanja trebao popiti terapiju ili shvatiti da ima i pametniji od tvog poslodavca.

ODGOVORITE
Name

?@?

10.01.2019 18:54

Trebalo bi mu jos objasniti ,da se ponos i prkos nose u gacama a pamet i dostojanstvo u glavi ,karakter u srcu ,ali sve cinjenive govore da covjek misli donjom glavom ,a ni savjetnici mu nisu bolji .

Name

DAMIR

10.01.2019 11:31

Je li ovo ona čuvena dodikova da se u BiH sve mora postići konsenzusom. Pa lijepi moj Mića, nije ti ovo konsenzus ovo ti je ucjena, jer skoro 70% građana BiH je za NATO.

ODGOVORITE
Name

Zenica

10.01.2019 11:36

U ekonomskim razorenim zajednicama što BiH (sa svim svojim enitetima,kantonima,gradovima i opštinama) sasvim sigurno (na žalost) jeste, pričati o bilo kakvoj "neutralnosti" (i pored ranije donesenih odluka,čak i to da se zanemari) je naprosto smiješno... Ovo je samo još jedna jeftina populistička predstava za "široke narodne mase"... Ili se ovdje radi o "neutralnosti" poput Švicarske (!!??) na primjer... P.S. Dodik jako dobro izgleda sa zastavom BiH (jedna,dvije ili deset,nebitno) iza njega,baš onako "BH državnički",a on je poprilično kooperativan u toj novoj ulozi člana (trenutno predsjedavajućeg) Predsjedništva BiH,zapravo...

ODGOVORITE
Name

Vuk

10.01.2019 11:45

Pazi ovo : Rezolucija o zaštiti ustavnog poretka i proglašenju vojne neutralnosti, usvojena na 22. redovnoj sjednici Vlade RS, nema obavezujući karakter, što je, odlučujući o vitalnom nacionalnom interesu bošnjačkog naroda u vezi sa navedenim dokumentom, Ustavni sud RS u svojoj odluci i naveo: "Ovakvu odluku Vijeće je donijelo, jer je ocijenjeno da osporena Rezolucija Narodne Skupštine RS ne sadrži opšte pravne norme i da, shodno tome, nema obavezujući karakter, tako da po svojoj pravnoj prirodi ne predstavlja pravni već politički akt kojim se izražavaju politički stavovi Narodne skupštine RS." Ustavni sud Republike Srpske, 04.12.2017.

ODGOVORITE
Name

Re

10.01.2019 13:25

Pa oni se kunu u RS a negiraju ustavni sud RS i njegove odluke .. Narod je poglup i to podobrooo!!!

Name

haye

10.01.2019 11:47

Nato je garant da ce Srbi opstati u BiH

ODGOVORITE
Name

BOBA

10.01.2019 11:50

ONI KAD NE ZNAJU KUD UDARAJU ONDA PRIČAJU O BOBARDOVANJU.NAS BOMBARDUJU DVADESETSEDAM GODINA.NIJE BITNO ŠTA JE BILO BITNO JE ŠTA JE SADA TO SU ZA NJIH PAROLE KAD TREBA GLUMATATI I IZIGRAVATI PATRIJOTE ONDA NIJE PROBLEM NON STOP SPOMINJATI NEŠTO ŠTO JE IZA NAS.

ODGOVORITE
Name

Bosan@c

10.01.2019 11:58

Ulazak BIH u NATO je već gotova stvar na bazi odluka u vrijeme Radmanovic, Ivanica, Novica. Ako te odluke nisu obavezujuce za Dodika, ne bi trebalo biti ni Daytonskog uređenje BiH obavezujuce. Taj Daytonski Ustav nikad ni od koga nije ratifikovan. Dakle, to bi trebalo značiti povrat na prethodni Ustav RBIH. Pa ko voli, nek izvoli. Jos ce on na koljenima za oprost moliti, Pametnjakovic. Federacija radi i čuti. Osluškuje Dodine poslednje otkucaje pre odlaska u bratski zemlju narodnim helikopterom. Sretan put, ako ne zakasnis. Ne zaboravi saradnike.

ODGOVORITE
Name

Za Bosančerosa

10.01.2019 14:14

Koja BiH?? Podpisnik Daytona je I RS. Dakle, ako nema Daytona nema BiH barem ne u ovom format, a RS ide na svoje kao samostalna država do priključena matici Srbiji. Ode odmah I Herceg-Bosna I završena priča.

Name

re

10.01.2019 17:24

Nije gotova stvar.Radmanovic treba javno da izjavi da se on tada kada je potpisivao,jednostavno zabunio.

Name

Hamid

10.01.2019 12:02

Kakva vojna neutralnost a praviš privatnu vojsku i ne prihvataš vojsku Bosne i Hercegovine? Dovodiš ruske naoružane bande?

ODGOVORITE
Name

Vojska BiH?

10.01.2019 14:17

Koja vojska BiH? Postoje tri (3) puka, jedan srpski, jedan muslimanski I jedan hrvatski. Adio BiH..

Name

Pogledaj dom svoj andjele..

10.01.2019 12:09

Sto se ovaj duduk sprda sa narodom, ali nema veze, kad moze, neka i usi zavrce. Prestacemo skicati, ima vremena.

ODGOVORITE
Name

Braca

10.01.2019 12:10

E jbg......ili je na samrti,podpisnik ili se cijena povećava...... https://www.rtvbn.com/3918566/radmanovic-gurnuo-srpsku-u-nato

ODGOVORITE
Name

uh

10.01.2019 12:27

Šta s ovim????? Da li je SNSD u proteklim mandatima na državnom nivou učestvovao u prenosu nadležnosti i formiranju sljedećih institucija na nivou BiH: 1.- uspostavljanje sistema zajedničkih tablica i saobraćajnih dozvola, čime je ova nadležnost prenesena u nadležnost Ministarstva civilnih poslova BiH 2.- uspostavljanje zajedničkih pasoša 3.- prenošenje nadležnosti entiteta iz oblasti državljansta na Ministarstvo civilnih poslova BiH 4.- formiranje Državne granične službe BiH 5.- formiranje Kancelarije za saradnju sa Interpolom 6.- formiranje Agencije za državnu službu BiH 7.- formiranje Odbora državne službe za žalbe 8.- uspostavljanje Direkcije za implementaciju CIPS projekta 9.- uspostavljanje Agencije za zaštitu ličnih podataka BiH 10.- uspostavljanje Agencije za identifikaciju dokumenata, evidenciju i razmjenu podataka 11.- uspostavljanje SIPA 12.- uspostavljanje Obavještajno-bezbjednosne agencije BiH 13.- uspostavljanje Službe za poslove sa strancima BiH 14.- uspostavljanje Komisije za restituciju BiH 15.- uspostavljanje Komisije za državnu imovinu BiH 16.- uspostavljanje Agencije za akreditaciju i kvalitet BiH 17.- uspostavljanje Agencije za lijekove BiH 18.- uspostavljanje Državne regulatorne agencije za radijacionu i nuklearnu bezbjednost BiH 19.- uspostavljanje Agencije za bezbjednost hrane 20.- uspostavljanje Savjeta za djecu BiH 21.- uspostavljanje Instituta za standardizaciju BiH 22.- uspostavljanje Instituta za metrologiju BiH 23.- uspostavljanje Komisije za koncesije BiH 24.- uspostavljanje Instituta za intelektualno vlasništvo BiH 25.- uspostavljanje Instituta za akreditovanje BiH 26.- uspostavljanje Konkurentskog savjeta BiH 27.- uspostavljanje Kancelarije za veterinarstvo BiH 28.- uspostavljanje Instituta za nestala lica BiH 29.- uspostavljanje Državnog trezora pri Ministarstvu finansija BiH 30.- uspostavljanje Uprave za indirektno oporezivanje BiH 31.- uspostavljanje Agencije za statistiku BiH 32.- uspostavljanje Agencije za osiguranje depozita BiH 33.- uspostavljanje Agencije za osiguranje BiH 34.- uspostavljanje Agencije za javne nabavke BiH 35.- uspostavljanje Odbora za reviziju javnih nabavki 36.- uspostavljanje Izvozno-kreditne agencije BiH 37.- uspostavljanje Komisije za računovodstvo i reviziju BiH , SNSD jeste sve ove nadležnosti u proteklih deset godina prenio sa Republike Srpske na BiH.

ODGOVORITE
Name

Bok

10.01.2019 12:46

Što jedan moj reče, istorijska je greška bila kada smo 1947. našoj braći rekli NE, što isti dan Americi nismo rekli DA, a mogli smo. Mi smo tolike budale da se ne učimo ni na svojim greškama. Nebi bilo 91. godine, ni 99.godine. Danas nam nebi naprazno govorili kako smo "jaki" '"stabilni" i kako koračamo u budućnost.

ODGOVORITE
Name

Nego

10.01.2019 13:13

Kakve su šanse da novi tužilac tužilaštva BiH otvori istragu protiv Lukača,Ćuluma,Ilića i još 13 lica po prijavi Davora Dragičevića podnesenoj u avgustu mjesecu?

ODGOVORITE
Name

1941

10.01.2019 13:18

Ovo ti je ono ,,bolje rat neko pakt, bolje grob nego rob,,. Srbi iz istorije nisu nista naucili, na zalost.

ODGOVORITE
Name

Iustitia

10.01.2019 13:43

Vojno neutralan moze biti onaj koji ima vojsku. I to mnogo jaku. Sposobnu da se odbrani. A to mnooooogo kosta. Dakle, jos jedan spin za domace robove

ODGOVORITE
Name

svetozar

10.01.2019 13:47

Sutra će biti drugačije, jer naučio si lagati.

ODGOVORITE
Name

Valter

10.01.2019 13:56

Neutralnost.Trenutno.Ali mi imamo DESPOT -a za koji u Kuriru (stampa iz R.Srbije koja velica doticnog)pisu da se Amerika prepala.Jeste.Sigurno.Drhte. Ma koja glupost je napisana.To oklopno vozilo je nesto kao Traktor Zetor samo s malo boljom kabinom.

ODGOVORITE
Name

Re

10.01.2019 14:03

Polako, tek se usavšava

Name

Majko Moja

10.01.2019 14:15

Čovjek lupa već 20 godina, Srbi zapitajte se i gdje smo, ili ga skidajmo ili što bi rekli kidajmo odavde!!!!!!

ODGOVORITE
Name

Zivotna neutralnost

10.01.2019 14:16

Nek mi prkosimo americi i zdravom razumu, kakvi bi mi Srbi bili da to ne uradimo. Iseljavamo se, odumiremo, nemamo nikakvu perspektivu. Ne znacimo nikom nista u svjetu. Imamo, najgori moguci ugled u Evropi i svjetu. Sad mi smo kao sila i odabarali smo Ruse. Dobro hajmo na vagu sta nam donosi savez sa Rusima a sta savez sa Amerikom? Majmun je vec na crnoj listi, biljeze oni sve.

ODGOVORITE
Name

Radovan III

10.01.2019 15:21

Treba u NATO.Da smo tamo ništa se ovo ne bi dešavalo, a mi bi bolje živjeli i ljudi bi drugačije razmišljali.Na vlasti se niko ne bi dugo zadržavao.Bitno je držati tenzije da je opozicija izdajnička a Dodik hoće sa SDA u vlast na BiH nivou.Koliko je samo Ivanića proganja za vojsku za 9. januar 2018. godine, i čovjek dovede,a on prdina bara.

ODGOVORITE
Name

ZOKI

10.01.2019 17:02

MILORADE NIKO NEPITA TEBE I RSu za MAP NEGO BiH.

ODGOVORITE
Name

divna

10.01.2019 18:08

Mi smo vec u Nato-u,samo Burli nije niko javio

ODGOVORITE
Name

Dario

10.01.2019 21:26

A UKAZAK U NATO POTPISAO I DOGOVORIO SA STRANCIMA KOJI GA DRZE NA VLASTI.

ODGOVORITE
Name

BIH

11.01.2019 13:06

Milorade nemoj vise cuti se nemozes vise dojadio sam i bogu i svijetu. nemoj da ti se svi smiju.

ODGOVORITE
Name

milje-bosanac

12.01.2019 08:12

Transparentna stabilna i jaka Srpska u svakome pogledu..Kaze bjela cizmica dok baja ispija Drinu.Al ko je gledao nije ispio ni do kraja a i malo mu zastala u grlu.Tragikomedija.Ja se nekad pitam ko je ovde ludji mi ili oni,mi sto sve ove gluposti godinama i godinama slusamo ili oni sto vec sad otvoreno bez da se kriju kradu ko za poslednje jer ove cetri godine oi jrsu posljednje.Ako sad pitas za te pare ili bilo koje odma si znase sta nesrb rusilac RS Sorosevac itd itd itd

ODGOVORITE
Name

milje-bosanac

12.01.2019 08:13

Milokrade ne pita Amerika rs nego BiH ti si proslost ima da igras kako Komsic i Dzaferovic sviraju

ODGOVORITE
Name

Ministar

12.01.2019 08:49

Ne mogu shvatiti toliko protivljenje prema NATO. Pa 1995. su zaustavili da bošnjaci i hrvati ne uđu u B. Luku, doveli su na vlast Dodika, a šta za nas predstavlja NATO. Mir, stabilnost, sigurnost za strane investicije, napredak. Mi se uhvatili Rusije, i kad su nam pomogli. Da je dobro ljudi bi išli kod njih živjeti, raditi. Boli rusa briga za nas interesne sfere su Kina i Turska, i držanje na kvačilu bez marke nas budale.

ODGOVORITE