Glamočak: Ne rade institucije RS

"Pokazao se nerad institucija Republike Srpske, Vlada nije reagovala, NSRS ne može dozvoliti da upadne u kolotečinu nerada. Dva zasjedanja do sada pomjerala su stvar sa mrtve tačke. Poslije prve sjednice NSRS, Tužilaštvo je odbacilo da se radi o zadesnoj smrti, a poslije druge je djelo kvalifikovano kao ubistvo", poručio je u izjavi televiziji N1 Nedeljko Glamočak iz SDS-a i bivši član Anketnog odbora oko slučaja smrti Davida Dragičevića.

Republika Srpska 23.08.2018 | 10:01
Glamočak: Ne rade institucije RS
Glamočak kaže da je uvjeren da će vladajuća većina podržati iinicijativu o održavanju posebne sjednice NSRS o tragičnom stradalom Davidu Dragičeviću iz Banjaluke.

Poslanici opozicije u Narodnoj skupštini Republike Srpske uputili su najvišoj zakonodavnoj instituciji zahtjev za sazivanje posebne sjednice o tragično stradalom Davidu Dragičeviću.

Prikupljeni su potpisi trećine poslanika, predali su inicijativu juče - a u roku od sedam dana bi trebao zasijedati Kolegijum NSRS i odlučiti kada bi se sjednica trebala održati. Zakonske norme su ispunjene, a sjednica bi, prema najavama, trebala biti održana prije zvaničnog početka predizborne kampanje. 

"Pokazao se nerad institucija Republike Srpske, Vlada nije reagovala, NSRS ne može dozvoliti da upadne u kolotečinu nerada. Dva zasjedanja do sada pomjerala su stvar sa mrtve tačke. Poslije prve sjednice NSRS, Tužilaštvo je odbacilo da se radi o zadesnoj smrti, a poslije druge je djelo kvalifikovano kao ubistvo", poručio je Glamočak za N1. 

On tvrdi da je istraga pokazala da se u najužem krugu mogu odrediti izvršioci djela. 

"Razrješenje slučaja ne može ići u politizaciju. Vjerujem da će se sjednica održati, dati će se nova snaga organima - kako bi se objelodanila istina", rekao je Glamočak. 

On je ocijenio kako je vršeno namjerno zataškivanje i nerad, kako bi "ovaj slučaj uzelo vrijeme".

Komentarisao je i prijedlog Milorada Dodika da se sa 500.000 KM nagrade oni čije informacije dovedu do razrješenja smrti Davida Dragičevića. 

"To govori o neradu institucija. Najviše informacija imaju istražni organi. Treba im novac da rade, iako imaju svoje budžete. Ne znam namjeru predsjednika, ne znam šta taj novac može riješiti ako su svi podaci u institucijama", rekao je. 

On je kazao da u ovoj državni ipak nije sve u novcu, te da mu nije jasno iz kojeg budžeta/izvora će Dodik davati taj novac. 

Glamočak je još kazao da u NSRS treba iznijeti sve - ako ima problema, a ovim predmetom treba da se bavi i Sud - a ne samo da predmet stoji u ladicama Tužilaštva.

(N1)

Komentari / 31

Ostavite komentar
Name

Bog

23.08.2018 08:10

Krvna osveta, to bi crnogorci završili davno, nema ovde pravde i nikada je nece biti zapamtite to i malo sto imamo dostojanstva prodali smo za sicu

ODGOVORITE
Name

Роки

23.08.2018 10:27

Много је знао а није хтио слушати, Ликвидирајте га, ! неко је наредио из владајућих и ко кога да гони? Сами себе? Анонимна ситна и небитна породица, помислили су.нису могли ни претпоставити ово што се дешава. Размотат клупко увезаних лопова? Крупан залогај. Врло тешко.

Name

PRAVDA

23.08.2018 08:17

Pravda je spora al doce vrijeme kad tad da ce se zaznati ko je ubica i nalogodavac ubistva, bice svi sokirani ko je sve u umjesan u ubistvo, citav vrh SNSD to zna, Dodik bi davno sve rastjerao sa trga al se boji naroda

ODGOVORITE
Name

DA ČIKO B'ONU

23.08.2018 09:16

Propali klovn mile mesar sve zna oko ubistva Davida Dragičevića.Mile štiti ubice i saučesnike.Jako je neurozan jer će 100% izgubiti na izborima.Svaki dan nervozni jadovan lupeta neke gluposti i narod mu se smije.Bliži mu se kraj!

Name

NORMALNO PRAVDA

23.08.2018 09:18

NARAVNO DA ZNAJU KO JE UBICA A KO NALOGODAVAC, NEKO NJIHOV ZATO GA I ŠTITE, ZATO SU DO OVOG STANJA I DOŠLI ALI NEĆE DUGO MOĆI KRITI. SVAKAKO SU DOŠLI DO KRAJA, SAMI SU DNO DNA, BRUKA I SRAMOTA ŠTA RADE. NARAVNO DA ČITAV SNSD ZNA, VALJDA ĆE NEKO NORMALAN DOĆI NA VLAST I DA ĆE SE BAR SAZNATI ISTINA. LAIK ZNA DA NISU OVI LJUDI U PRAVU ŠTO TRAŽE PRAVDU DAVNO BILI RASTJERANI AL NE SMIJU DA STISNU PETLJU NAROD JE TAJ KOJI ČE ODLUČITI A NE ONI, I TREBA IM TAKO SAMI SU SEBI SKOČILI U STOMAK. ČIJI JE TAJ GOSPODIN ŠTO GA TOLIKO ŠTITE, NJIHOV NEČIJI, DA LI JE NEKOG OBIČNOG ČOVJEKA DAVNO BIH BILO RIJEŠENO.

Name

Inspektor

23.08.2018 08:22

Ubistvo Davida, ubistvo Milana Vukelica, ubistvo Bobana Blagojevica, ko se god zamjerijo rezimu završio je u kanalu

ODGOVORITE
Name

A

23.08.2018 09:18

A kako se to David zamjerio rezimu?

Name

caci

23.08.2018 08:24

Ovde ti je cuvaj se kako znas i pazi sta radis u zivotu jer drzave nema. Davor je pustio malog na ulicu a ovaj zagazio u sve i svasta cim ga je mafija ganjala. Sve ovo ostalo je mlacenje slame pred izbore.

ODGOVORITE
Name

P.P. NJEGOŠ

23.08.2018 09:12

Davida je ubila mafija iz policije koja na čelu sa Lukačom i ćelom Ilićem hara Banja Lukom i Rs i prodaje drogu.U prodaju droge je umiješan i sam vrh Snsd!

Name

ZA CACIJA

23.08.2018 09:28

OPET TI SA SVOJIM GLUPIM KOMENTARIMA. IMAŠ LI TI JADAN IKOGA ŽIVOG, DA NIJE TEBE TVOJ ĆAĆA PUSTIO NA ULICU DA BUDEŠ TOLIKO GLUP, MAFIJA SU UBICE I SAUČESNICI KOJI ŠTITE OVAJ STRAŠNI ZLOČIN, KAKVA CRNA MAFIJA, MOMAK BIO PAMETAN I IZGLEDA PREVIŠE, NIJE ON MOGAO STUDIRATI ISTOVREMENO DVA FAKULTETA ULJUPE JEDAN DA SE BAVIO MAFIJOM, ŠTO MU NISI SLUŠAO DEKANA SAMO O MOMKU IZNOSI SVE POZITIVNE OSOBINE, NIJE DEKEN MFIJAŠ VEĆ POŠTEN ČOVJEK KOJI JE DOŠAO DA PODRŽI ISTINU I PRAVDU I SVAKA MU ČAST KAO ČOVJEKU, SREĆA PA JOŠ IMA POŠTENIH I DOBRIH LJUDI.

Name

RE CACI

23.08.2018 09:31

OTKUD TI ZNAŠ DA JE MALI BIO NA ULICI I DA JE U SVE ZAGAZIO, PAMETNIJI SI KAD ĆUTIŠ, UZMI MALO VODE PA ZADRŽI U USTIMA DA MANJE VALJAŠ GLUPOSTI.

Name

Ja

23.08.2018 09:54

Tacno...

Name

Vuk

23.08.2018 10:27

Caci poznajes li ti licno porodicu Dragicevic ???

Name

Šta znači "pazi šta radiš"...

23.08.2018 10:28

Ovaj slučaj ne može "uzeti vrijeme", kako reče Glamočak, jer je puno ljudi podiglo na noge, čak izvan granica RS-e, suviše je obnarodovan. Kroz svih 150 dana protesta, većina nas se zbližila sa ovim slučajem, kao da nam je član porodice u pitanju.. . Radi toga, moćnici će kad tad Morati dati "neki odgovor", jer se u komentarima sluti da narod nešto zna, ali "odgovorni" trebaju izaći sa istinom, da bi bilo validno za dalju pravdu... Anketni odbor je izetno dobro odradio posao, koji im je bio namjerni užareni krompir u gole ruke, ali su ga prezreli i odbacili oni koji su ga tražili. Nisu očekivali takav profesionalizam, koji fali "institucija ma" vlasti... Mislim da će doći do velikog "prepucavanja", u NSRS, ako se i organituje, odgovorni neće dati odgovor s kojim su trebali odavno pred javnost, jer im se može... Takva je društvena klima ovdje, pravde ni za nokat, zakoni ne vrijede kad su u korist običnog pojedinca, ali vrijede iskrivljena, nebulozna tumačenja, tamo " nekih od kojih zavisimo". Život ide dalje, borimo se kako umijemo, da opstanemo na elementarnom nivou, kako onda gledati svoja posla, kad kod ključnih stvari zavisis od tih " velikih", kad im možemo zasmetati u traženju svojih prava, pa kao biti na listi za odstrijel. Volim naše stare klasike, zapisujem posebne misli, kao ona od Meše Selimovića:" Boj se ovna, boj se govna, pa kad ću živjeti?... ". Ta bi nekako bila adekvatna, a i poučna...

Name

RE P.P. NJEGOŠ

23.08.2018 11:22

E kako si ti pametan i tako jednostavno spekulises imenima. Ti pomenuti ljudi imaju svoje familije i djecu , trba da te bude sramota. Na tkavj nacin se nepomaze razrjesenju slucaj David. Davide pocivaj u miru .

Name

Rad

23.08.2018 08:28

RADNICI U INSTITUCIJAMA NE MOGU DA RADE ZA ONO ŠTO SU PLAĆENI VEĆ SE BAVE DOPUNSKOM RADOM (SVI POSLOVI VAN ZAKONA) DA BI OBEZBEDILI BOLJI ŽIVOT NAROD U R. S. BIĆE SRETNI LJUDI

ODGOVORITE
Name

ŽIKA Ž

23.08.2018 08:29

I po ko zna koji put Srbi su dokazali da su šljam i bagra.

ODGOVORITE
Name

Istok

23.08.2018 09:23

I slazem se sa tobom Zika. A tako sam visoko misljenje imao o svom narodu . Greska sinko , greska . I nece se ponoviti . Mojoj djeci toplo preporucujem prelazak u drugu vjeru , naciju . Judaizam je vjera a ne ovo gdje jesam . Kakvo srpstvo i pravoslavlje.

Name

RE ŽIKA Ž

23.08.2018 11:41

Za ZIKA Z I Istok Niste vas dvojica ni S od srpsta ni P od pravoslavni . Kako se moze jedan cijeli narod nazvati sljamom i bagrom i kako pametno i " toplo preporucuje". Sramotno i zalosno .

Name

Wodolija

23.08.2018 08:42

Sada je Dodik u nezgodnoj situaciji. Sa jedne strane kao nudi novac da se ubice otkriju, a sa druge strane mora da onemoguci odrzavanje sjednice NS RS. Sve je ociglednije da je i on direktno tu upetljan.

ODGOVORITE
Name

RE Wodolija

23.08.2018 11:50

Kako si samo naivan , pa u svim zemljama na svijetu se raspisuje nagrada za relevantan trag da se rijesi neki zlocin. A sto se tice NS RS netreba ni da se odrzi sjednica , nije trebala ni ona prethodna . to rade druge institucije : policija, tuzilastvo pa sudstvo zna se redosled , neradi se to ni na ulici i u NS RS . Zao mi je klinca , Davide pocivaj u miru.

Name

DA

27.08.2018 11:03

Slazem se u potpunosti. Jos mislim da se ovdje sve zna, a mozda nije novac u igri da se sazna nego zataska. Samo je problem sto "mocnici" ne mogu da shvate da ima i onih kojima novac nista ne znaci.

Name

Desimir

23.08.2018 09:24

Dobar cova...

ODGOVORITE
Name

mali

23.08.2018 09:27

Skrojz krivu temu za kampanju su uzeli. Oni ce dozivjeti debakl na izborimo za manipulisanje svakom nesrecim gradjana RS i zeljom da sve sruse i uniste a taj nesretni umobolni otac ostace ostavljen od ovih iz SzP vec 7 dana nakon izbora i nece mu slati aktiviste jer ce presusiti izvori finansiranja tih okupljanja

ODGOVORITE
Name

borac

23.08.2018 09:40

Imaju oni druga posla koga to interesuje narodna stvar.

ODGOVORITE
Name

MILAN

23.08.2018 10:04

Mislim da se ovde ne radi o neradu institucija.To je mnogo dublje i slozenije....

ODGOVORITE
Name

Neistina

23.08.2018 10:56

Nije tacno da je Tuzilastvo odbacilo kvalifikaciju Skupstine jer Skupstina nikada nije ni ulazila u kvalifikaciju djela. Za novom sjednicom Skupstine nema ni potrebe jer je Tuzilatvo pocetkom jula zvanicno otvorilo istragu i donijelo Naredbu o sprovodjenju istrage. Tako da je to sada stvar koja treba da dobije sudski epilog a ne da se povlaci po Skupstini i koristi u dnevnopoliticke svrhe. Ocito da je opoziciji ponestalo materijala za kampanju jer nema sta da ponudi gradjanima.

ODGOVORITE
Name

RE NEISTINA

23.08.2018 11:04

Zasto samo Dodik na svoju ruku "nesto radi" oko ubistva Davida Dragičevića? Zašto ne pusti institucije da odrade svoj posao - pa uvijek poteže parolu "NAŠE INSTITUCIJE RADE; NEĆE BITI PROBLEMA". Tužilaštvo mu nije krenulo ni sa "mrtve tačke" Zašto. Pitamo se i zašto sada i u ime koga Dodik nudi 500 000KM. Kako mu je to palo na njegovu luđačku pamet. Jeli jedan predsjednik smatra da se sve može rješiti PROKLETIM PARAMA. Njegov potez upućuje na zaključak da je MORBIDNO KORUMPIRAN - upravo što hoće "SVE DA KUPI". Nudi pare jer je on uzdrman pred goruće i presudne izbore, vidi da mu se sve uzljuljalo - referendumi o nacionalnom pitanju SRBA, skidanje sa CRNE LISTE, Davor ga "ne sluša", mnogi iz njegove pozicije mjenjaju kurs ponašanja prema njemu, prozivke...prozivke...život mu je postao nesnošljiv. A svi sa Trga jednoglasno porućuju njemu Lukaču-Iliću- Karanu da se ne može praviti velike korake i ući u procese ozbiljnih PROMJENA NA DAVIDOVOM TRGU; ON SA SVOJIM NARKO KARTELO, svim ljudima i snagama koje su protiv svoje države i koji opstruiraju njen napredak imaju prostor i slobodu destruktivnog djelovanja, ne može očekivati da če narod dozvoliti da on veliki Baja SVE MOGUĆE/NEMOGIUĆE RJEŠAVA. Mora se osim toga konačno reči da problem nisu narodi, već POJIDINCI U NARODU. Međutim, svoditi sve na udaljavanje od istine i od suočavanja sa suštinom problema - ZA DODIKA TO NE PIJE VODE - bitno je da se sve ama baš sve ZATAŠKA; svojom ispražnjenom pričom koju su već naučili i vrabci na grani pokušava umiriti Davidov Trg, pa makar i parama. A gotovo svi (pa i njegova dosadašnja podrška) smatraju da se sakriti više ne može da je u istom košu sa Naručiocima i Izvršiocima teškog ubistva.

Name

Jedan kroz jedan

23.08.2018 11:06

Ovdje je umiješana jedna “institucija “ koja je iznad zakona a vrlo važna Srbima. Na vama je da skontate koja je? Drugog opravdanja nema da se ovoliko zataškava po svaku cijenu.. Da je osoba Dodik bi ga pustio niz vodu .

ODGOVORITE
Name

RAJNA

23.08.2018 13:04

da li pod "institucijom" podrazumjevate porodicu, obitelj ili familija koje je po definiciji osnovna društvena grupa, koje je bitna Srbima. da li se pri tome misli na porodicu dinastije Dodik.

Name

Umjesto izbora

23.08.2018 11:38

Oraganizujte NARODNI protest. Ucinite nesto konkretno. Ako ne, gori ste od Dodig-ovih!!!!!!

ODGOVORITE