Dodikov odgovor Anketnom odboru

Predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik dostavio je odgovor Anketnom odboru Narodne skupštine, koji treba da sagleda sve činjenice u vezi sa smrću Davida Dragičevića, u kojem ih je uputio na policijske i pravosudne organe radi prikupljanja informacija i spoznaja s ciljem sagledavanja svih relevantnih činjenica u vezi sa navedenim slučajem.

Republika Srpska 16.05.2018 | 15:43
Dodikov odgovor Anketnom odboru
Dodik je naveo da je u slučaju smrti Davida Dragičevića riječ o primjeni Zakona o policiji i unutrašnjim poslovima, kao i procesnog krivičnog zakonodavstva /Zakona o krivičnom postupku/ za čiju primjenu su zaduženi zakonom određeni organi kao i pravila po kojima su dužni da postupaju.

"Organi koji postupaju po navedenim zakonima su policijski službenici Ministarstva unutrašnjih poslova, sudovi, tužilac i drugi učesnici u krivičnom postupku predviđeni zakonom, kada postupaju u krivičnim stvarima", ističe se u odgovoru.

Predsjednik Srpske je naglasio da je osnovni zadatak Ministarstva unutrašnjih poslova zaštita od ugrožavanja Ustavom utvrđenog poretka i ugrožavanja bezbjednosti Republike Srpske, zaštita života i lične bezbjednosti građana, a osnovno pravo i dužnost tužioca je otkrivanje i gonjenje učinilaca krivičnih djela.

"U tom smislu Vas upućujem na pomenute organe radi prikupljanja informacija i spoznaja s ciljem sagledavanja svih relevantnih činjenica u vezi sa slučajem Davida Dragičevića. Istovremeno Vas podsjećam da predsjednik Republike djeluje isključivo u okvirima i nadležnostima koje su definisane Ustavom Republike Srpske a koje su, pored ostalih nadležnosti, prevashodno usmjerene na predstavljanje Republike Srpske i izražavanja njenog državnog jedinstva", naglasio je predsjednik Republike.

Predsjednik Anketnog odbora Narodne skupštine Republike Srpske Branislav Borenović izjavio je juče da je ovo tijelo jednoglasno donijelo odluku da im do sutra od predsjednika Srpske Milorada Dodika, MUP-a, Okružnog javnog tužilaštva i Zavoda za sudsku medicinu budu dostavljene sve informacije i saznanja koje se odnose na tragično stradanje Davida Dragičevića.

(Srna)

Komentari / 70

Ostavite komentar
Name

aferim

16.05.2018 13:45

Predsjednik pokazao zašto će i dalje biti predsjednik. Izvozao vas je kao mlade majmune, ipak vi iz SzPa njemu niste ni do koljena, morate još proje jesti.

ODGOVORITE
Name

Pyyra

16.05.2018 14:03

Donekle se u pravu, to je i bila namjera vlasti ali neznam hoce li bas sve ici kako je Dodik zamislio. Postao je PREVISE PROVIDAN.

Name

Aferime..aferim

16.05.2018 14:07

Aferime koji si ti glupko...

Name

Re

16.05.2018 14:08

A Oktobar??

Name

ISTINA

16.05.2018 14:13

NEMOZE SVAK BITI TOLIKI KRIMINALAC.

Name

re

16.05.2018 14:14

Misliš pojasnio svpja ovlaštenja .... Pa nije ih ni znao do danas, očigledno Od funkcije Predsjednika RS je svakako napravio .... Da ne lajem.

Name

dzo

16.05.2018 14:18

Predsjednik RS ne moze vise biti po Ustavu RS!Moze samo ostati predsjednik stranke ili predsjek Vlade i to samo AKO dobije izbore!

Name

Zoran

16.05.2018 14:18

E u tome je problem. Nema nikog ozbiljnog, iskusnog obrazovanog da mu izadje na megdan inace bi on davno odletio.

Name

Vuk

16.05.2018 14:20

Ocekivan odgovor, nista novo, ne znam sta je ovom botu povod za neko “likovanje” , ovdje se radi o pokusaju da se rasvjetli ubistvo Davida, strah kod sekte je ogroman, Pravda za Davida je pokret koji nema veze sa politikom, njega cine ponozeni, opljackani, prevareni ljudi, cine ga kolone mladih koji se bore za svoja osnovna prava: pravo na zivot i bioloski opstanak, koje im vlast pokusava oduzeti.Oni ce pocistiti bandu koja im to uskracuje na ovim izborima. Anketni odbor neka radi samo posteno, ove ubice nece digo ostati na slobodi. Umalo da ne zaboravim, bice zanimljivo javno ispitivanje nekih likova. Intelektualno i strucno nosu dorasli svom poslu. Bice to po tvoju zalost cisto razvaljivanje.

Name

xxx

16.05.2018 14:22

Anketni odbor je cista glupost i politizacija slučaja. Cenim stav Sukala koji nije pidrzao Ankegni odbor i kao pranik zna jos bolje zbog čega NE. Nije li ga upravo predlozio onaj gnjavator u skupstini Radovan.V? Drugo, niko ne može da ulazi u slučaj detaljno pre procjene MuPa. Na kraju sve opet završava na istim organima. Jedino sto je bilo uredno je zatražiti smjenu odgovornih za izvjestaj i kvalifikaciju slučaja. Lezi hljebe da te jedem. . .)

Name

Poslednji kineski car

16.05.2018 14:29

O slučaju Dragičević neću ni riječi, nisam kompetentan. Jedino ću napisati da mi je žao dečka, da podržavam porodicu i da želim da se što prije dođe do istine. Pisaću o predsjednikovom odgovoru, u kojem me je stvarno "zabolio" jedan dio odgovora, jedan pasus. U tom pasusu predsjednik "upoznaje" Anketni odbor sa nadležnostima predsjednika Republike koje su definisane Ustavom Republike Srpske, a koje neću ponavljati. Naš predsjednik se sada odjednom sjetio svojih nadležnosti, a cijelo vrijeme svog' mandata radi sve drugo i uzima sebi za pravo da o svemu odlučuje. Odlučuje umjesto ministara, predsjednika Vlade, direktora Javnih preduzeća, predsjednika Skupštine, poslanika i u RS i na nivou BiH /poslanici SNSD-a/ i ko zna još o čemu. Da, o sudbini Republike Srpske i njenih građana. U narodu postoji izreka "pa ovo bi i konja uvrijedilo"?! Ovaj salto mortale i "iznenadni" povratak u Ustavne nadležnosti /konačno/ našeg predsjednika me je stvarno uvrijedilo, pa taman to značilo da sam konj?!

Name

Dragan K

16.05.2018 14:45

Promene,. Samo promene ove vlasti mogu donijeti bolje ovom narodu i vratiti povjerenje u institucije naše Republike Srpske!

Name

Mihajlo

16.05.2018 14:46

Gotovo je i tvoje, ceka te naj manje politicko smetliste.

Name

Svetozar

16.05.2018 15:08

Pa jesu do koljena u lopovluku i kriminalu u tome se slažemo.

Name

Svetozar

16.05.2018 15:08

Pa jesu do koljena u lopovluku i kriminalu u tome se slažemo.

Name

re aferim

16.05.2018 15:37

Samo iznimno glup covjek moze ovako razmisljati. Ne postoji drugo obrazlozenje.

Name

Nista mi ne znamo

16.05.2018 16:55

Osam godina radi mimo okvira i nadleznosti propisanih ustavom i sad se vadi na to. Kao da mi zivimo u Tanzaniji i da nismo svjedoci njegovog uplitanja u sve moguce mimo njegovih nadleznosti,pa cak i samu ovu istragu o ubistvu Davida Dragicevica.

Name

Re

16.05.2018 18:04

Očekivan kabadahijski i šibicarski odgovor koji mu je neko napisao. On to ne umije!

Name

Peđa

16.05.2018 18:20

Napokon i on skonto šta su mu nadležnosti. Mali miš se zavlači u svoju rupu, a dojuče predsjednik Skupštine, Vlade,ministar...

Name

Najvise

16.05.2018 18:48

Najvise krivim opoziciju koja je lagano nasjela. I time pokazala da je bezvrijedna.

Name

Draganm

17.05.2018 04:58

Za tebe Aferime sigurno i take glupake kao što si ti. Naime institucije ako nisu uradile ono sto treba i nema krivične odgovornosti prema odgovornima, zna se kako treba da ide proti vrhu.

Name

Olja

16.05.2018 13:51

Kriminalac lupa i krije ubce.

ODGOVORITE
Name

Ta Zorana

16.05.2018 14:47

Ulica nepita ko koje obrszovanje i ima .Šš

Name

Bravooo

16.05.2018 16:02

Sve traktorista nspisa tačno ali što je on rekso da će biti nova obdukcija.

Name

In

16.05.2018 16:24

ZA POSLEDNJEG KINESKOG CARA. Svaka cast pravi komentar vecina naroda dijeli to misljenje. Sad se on sjetio postovanja nekih okvira.

Name

A pitanje

16.05.2018 13:53

Šta je bilo pitanje anketnog odbora znači samo da dostavi činjenice vezano za Davidov slučaj.E dobro da i nepismeni znaju da predsjednik republike nije nadležan da komentariše smrtne slučajeve naročito dok traju istrage.A pogotovo ne može da se miješa u istragu obezbjeđuje vještake,određuje koje će policijske jedinice da učestvuju u istrazi itd itd

ODGOVORITE
Name

Re

16.05.2018 14:28

Ali je bilo u redu i po ustavu da trazi drugu obdukciju bote ili je to posao nekog drugog. Bandit se odavno pogubio u vremenu i prostoru, Kraj mu je blizu, jasno je i njemu.

Name

A pitanje

16.05.2018 16:09

Ti izgleda sanjaš botove ja sam i napisao da ustavne nadležnosti predsjednika nisu i obezbjeđivanje obdukcije.Međutim koliko sam razumio i drugu obdukciju je na kraju zatražilo tužilaštvo tako da je sve u granicama zakona

Name

Re A Pitanje

16.05.2018 17:12

Naravno. Odavno je poznato da je rijec Dodik sinonim za pojam pravna drzava.

Name

re Re

17.05.2018 01:03

Riječ Dodik je sinonim za pravnu državu kod "korisnih idiota" kao što si ti.

Name

Sinj

16.05.2018 13:58

GOTOV SI.

ODGOVORITE
Name

Durdule

16.05.2018 13:59

Hahahahaha, trazio od Dodika informacije. Kakva nebuloza.

ODGOVORITE
Name

re Durdule

16.05.2018 14:19

Mislim da je ovo jako dobar potez anketnog odbora što su tražili od predsjednika republike sve informacije i saznanja.Za početak nije loše mada to mnogi ovdje ne razumiju.

Name

ISTINA

16.05.2018 14:00

NECE TI VISE ICI PO TBOM KAO DO SADA MILORADE, NISI TI BOG.

ODGOVORITE
Name

ALS

16.05.2018 14:06

Kod nas je najveci rezim u svijetu, samo kod nas niko nesmije izic na protest za 1 maj. HEJ .. HAJNIZI STANDARD U EVROPI.

ODGOVORITE
Name

BVS

16.05.2018 14:09

Spudti se malo gospodine Dodik, visoko letis, dolaze za tebe TESKA VREMENA.

ODGOVORITE
Name

Zoran

16.05.2018 14:17

Iskreno mislim da Dodik nema nista s ovim slucajem ali sam zato siguran da je okruzen kriminalcima, fukarama i olosem a da nije ni svjestan toga.

ODGOVORITE
Name

Dr prof

16.05.2018 14:45

Zoka to ti mislis ima i to kako.

Name

In

16.05.2018 16:27

Zorane eto presjednik je andjeo medju kriminalcima. Ajde molim te nelupaj gluposti .

Name

Ko bi drugi

16.05.2018 21:35

Jesi li ti to Milorade?Ne vjerujem da bi neko drugi to napisao

Name

Kanada

16.05.2018 14:19

Znamo mi svi da to nije njegova nadleznost, a da li je bila njegova nadleznost da prisustvuje Davidovoj sahrani , da posjeti Davidovog oca u njegovoj kuci, da uopste kontaktira Davora, da se privlaci kao lopov skup ispred tuzilastva ? Da li je to bila njegova nadleznost? Da li je bila njegova nadleznost izjava ( naravno, ne javna ) : " nudio sam mu sve ( Davoru ) , budala nece da odustane " . Sad se sjetio nadleznosti. Ako je vjerovao SVOJOJ policiji, zasto se uopste mijesao u ovaj slucaj? Nego , reci ti nama " predsjednice" ko je ubio Davida ?

ODGOVORITE
Name

re Kanada

16.05.2018 15:05

Prije par dana dogodila se porodična tragedija u Australiji, u kojoj je nestala cijela jedna sedmočlana porodica, i zamisli niko nije upitao predsjednika niti premijera, ko je ubio sedmoro ljudi, od čega četvero djece.Parlament nije vanredno zasjedao, niko nije u medijima kometarisao događaj, vodio koje-kakve istrage itd., osim nadležnog tužilaštva i policije. Sam događaj ne utiče na politički položaj i rejting pozicije ili opozicije, Tako je to u normalnim zemljama, gdje se zna ko je ko i koje su čije nadležnosti. Najmanju nadležnost ima ulica.

Name

Stvarno

16.05.2018 15:21

Stvarno ti treba pomoc. Zamjersa predsjedniku sto je posjetio porodicu i sto je bio na sahrani. Imas li ti pojma sta je nadleznost a sta ljudsko ponasanje?!

Name

Wodolija za Re Kanada

16.05.2018 15:58

Boravio sam par puta u Australiji. Australija je jedna obicna demokratski uredjena drzava. Narod je vecinski kulturan i pozitivno orijentisan (koliko sam imao priliku da upoznam). Zato sve funkcionise demokratski i civilizovano. U RS se prezentuje kao nekakva demokratija, ali prakticno je to ustvari najobicnija diktatura. Ako se za ovaj teski zlocin jos tapka u krug, u demokratskom drustvu bi do sada morao neko da bude smijenjen, ako nije saucesnik onda jeste nekompetentan za obavljane povjerene duznosti. Na velikoj vecini radnih mjesta, pozicija, duznosti su osobe koje nisu dovoljno obrazovane za te poslove koje obavljaju. Sredjena radna mjesta preko veze, kupljene diplome itd..Svi koji su obrazovani a misle da nista ne mogu na bolje promijeniti, nastoje da napuste RS. Zato sto je to tako, zato se mogu i odrzavati nekakve pres konferencije i sjednice i javno prijetiti i raditi poslove iz tudje nadlezniosti jer je narod zastrasen ili preko veze zaposlen, pa ne smije reagovati. Narod je paralizovan....sve dok jedan ozalesceni otac ne pokaze revolt. Ta ista tragedija moze svakog pojedinca pogoditi, narod toga nije bio izgleda svjestan. Ali sada je vec sasvim drugacije, narod se uzbunio i sigurno se nece zaustaviti dok se ne dobije ono najosnovnije....pravo na zivot.

Name

re Stvarno

16.05.2018 16:12

Ljudsko ponašanje je ljudsko.Da li to znači da će predsjednik odlaziti da posjeti sve porodice koje dožive nesreću ili će to činiti samo kada je izborna godina.

Name

M

16.05.2018 20:41

Da,tačno u Australiji je bilo ubistvo četvoro djece i troje odraslih,ali ne vidjeh ni ministra ni načelnika ni direktora policije,a posebno ne patologa,na konferenciji za novinare da daju izjave,samo je gradonačelnik odnio cvijece na mjesto stradanja.Takodje komandir stanice je rekao da im treba najmanje pet dana,da utvrde šta se desilo,i da su našli tri komada oružja,koja su bila registrovana na vlasnika imanja.To je bilo sve od policije za sad. Ako pišeš već onda piši onako kako je bilo,a ne lupaj kako niko ne pita Malkolma šta se desilo. Da su se uniforme sa činovima i patolog i ministar policije pojavili na konferenciji za novinare,naravno da bi odmah svi vidjeli da nešto ne štima.

Name

M

16.05.2018 20:59

Hoću da kažem,vezano za ubistvo Davida i ovo poredjenje iz Australije.Opšte je glupo porediti ta dva slučaja,u Australiji ljudi rade svoj posao,a u Bluci su predsednik,ministar policije,načelnik,direktor policcije,patolog,odmah su davali izjave za medije,pa i da nema nikakvih drugih dokaza,ova konferencija za medije je dokaz da nešto gadno ne valja Još predsednik kao vegeta u sve se mijesa,sad odjednom naučio šta je u oppisu njegovog radnog mjesta,providni su,jako providni,samo glup i to dobro glup ne vidi šta rade.

Name

M

17.05.2018 03:56

I molim te,on kao osjećajan i Milorad i Lukač pa išli da izjave saučešće Davidovom ocu,ma hajde ne reci. Trebao je još Ilić krenuti sa njima,"JER SE ZLOČINAC UVJEK VRAĆA NA MJESTO ZLOČINA"

Name

re Kanada za M

17.05.2018 06:48

Nije mi jasno zašto pjeniš. Ja sam u svom komentaru pokušao uporediti kako funkcioniše jedna uređena država, u ovom slučaju Australija i jedna ''država beiha'', u kojoj se svi razumiju u sve a niko ništa ne zna o onome za šta je plaćen. Gdje se istrage najtežih krivičnih djela vode u medijima i na ulici, a glavni akteri istraga su neki nazovi novinari. Jedino što me raduje, je to da sam juče šetajući promenadom u Palama vidio mnoštvo razdragane dječice i njihovih roditelja, i to mi budi nadu da će doći neka bolja vremena.

Name

Saljivdzija

16.05.2018 14:31

Presjednik djeluje iskljucivo u okviru svojih nadleznosti.Odavno nisam cuo bolji vic.

ODGOVORITE
Name

razumio

16.05.2018 14:32

Gosp. Borenovic je bas dobrodusan. Cak je od predsjednika iznudio vrlo ljubazne informacije o tome kako funkcionise drzavni aparat, a usput je som progutao mrmka kao dobrog mamca i sada se koprca sam na udici. Jedan tragikomican rasplet naivnog soma koga ce njegovi drugari iz SzP-a i ovog puta spasiti od sigurne smrti u tave sa vrucim uljem..

ODGOVORITE
Name

Ostavke

16.05.2018 14:41

Jesil napisao ostavke Lukača i ostalih pajdaša ili se bojiš svojoj guzici.

ODGOVORITE
Name

TurboskaraPozdrav Kvazi PredCedniku

16.05.2018 14:45

Pada pada pada pada pada pada pada VLADA.mnoge su vlade pale pa češ i ti bajo pasti PADA PADA PADA VLADA.Nemaš pojma koliko te narod mrzi moli boga kad padneš da nepadneš u narodne ruke. Oktobar NO PASARAN. Misli bajo dobro misli Šta češ poslje i kako češ.al iz svoje se kože u drugu nemože

ODGOVORITE
Name

Francuz

16.05.2018 15:09

Od oktobra Dodik nece vise biti presjednik Republike Srpske vec ce bit clan predsjenistva BiH na to je se kandidovo ako dobije na izborima a ako ne dobije ostace mu ministarsko mjesto u Republici Srpskoj ... A i tu ce biti tako ako pobjedi a ako ne onda penzija ...

ODGOVORITE
Name

modricanin

16.05.2018 15:45

Penzija dozivotna u Foci.

Name

Pajo

16.05.2018 17:19

Visoko letio i dozivece nagli pad.

Name

bibi

16.05.2018 15:13

Čujte molim vas stta napisa predsjednik.Gospodine predsjednice to stoste napisali danas trbaliste procitati i nauciti napamet prije osam godina kad ste prvi put postali predsjednik.Zna predsjednik sta znaci anketni odbor NJVISEG ZAKONODVNOG TIJELA RSa on ima pravo na ispitivanja i predsjednika ipr.vlade tuzilaca,sudija i svakog ko ucestvuje u provođenju zakona.Predsjednik ispo kao mudar.Sta ako se ispostavi daje inicijativa upravo potekla odnjega.

ODGOVORITE
Name

Bravo

16.05.2018 15:20

Za Kanadu i jos nesto , u tome i jeste problem sto institucije nisu radile svoj posao , a zasta ih narod debelo placa , da su radile ne bi ni doslo na Skupstinu !

ODGOVORITE
Name

Dijagnoza

16.05.2018 15:25

E jest sastavio aferim mu. Da ne živim u ovoj državi poželio bih da sam joj sin ali pošto þivim u njoj poželim da se nisam rodio.

ODGOVORITE
Name

Re Dijagnoza

16.05.2018 19:37

Ma kakav on sastavio.Nije on toliki kapacitet a i vokabular mu je jako siromasan.Ovo je pisao neko od mnogobrojnih savjetnika.

Name

Re

16.05.2018 15:56

Zalosno ali istinito,stanje ovde je gore nego u Kolumbiji,imamo sefa kartela i sve konce u njegovim rukama,a sa druge strane pijune sa kojima se on igra al bukvalno!!!

ODGOVORITE
Name

Zoki

16.05.2018 16:02

Po ustavu Predsjednik nemoze da radi poslove za kpje je ovlasten Predsjednik vlade,a to bas Dodik radi.Tako ce Zeljka da odgovara za sve sto je ucunio Dodik .Kad je prpa onda se on drzi Ustava i svoji ovlastenja koja su minimalna.Takvi su Izdajnici naroda svog Zasto je uopste komentarisao i mijesao se u ovaj slucaj i pozivao roditelje davidove u svoj kabinet jer nije se nadao ovome svemu.Svi u corku u oktobru.

ODGOVORITE
Name

Palata

16.05.2018 16:05

Ovo je Dodiku napisao onaj mracni lik pravnik Slavko Mitrovic koga Dodik slusa kao malo dijete. Dodik se na kraju sjetio svojih nadleznosti i jedinstva. Koji licemjer i pokvarenjak.

ODGOVORITE
Name

In

16.05.2018 16:13

A sad u ovom slucaju postujes okvire a u svemu drugome izlazis iz okvira sve odlucujes. Presjednice nismo mi toliko glupi. Mozes tako jos do oktobra

ODGOVORITE
Name

Vidi Se

16.05.2018 16:56

I po ovom tekstu da je rezim , i pored velikog broja tkz. savjetnika , a koje ovaj bijedni narod debelo placa , da su angazovani , naravno da dobre pare i jos poneki pravnici , kako bi se iz ovog slucaja prepunog lazi izvukli na sto bezbolniji nacin , ali izgleda po prvi puta da nece da moze !

ODGOVORITE
Name

Doboj

16.05.2018 17:01

Pa kako to sad mup da se ispita a dosad ja sam glavni mene se sve pita!!! Nesto tu nije u redu!!! I ekonomija,i bezbjednost iskupstina (protocni bojler),i binformisanje(rtrs, atv), i spc (patrijarh) .Nas predsjednik nije bas od rijeci spreman je svakoga gurnuti niz "obalu" ne zovu ga dzabe "BAJA"!!

ODGOVORITE
Name

Re:

16.05.2018 19:46

Jednostavno covjek laze i masti zamasceno . Lopovcina seljačka bezobrazna.Da mu vidimo ledja pa da se preporodimo.Gospodin voli svog pajdu Hrvata Covica više od nas sviju,al nećeš više moći od Oktobra. Svi na izbore i tjeraj ovu bagru i lopove u apsanu.

Name

PROVALA

16.05.2018 20:37

LJUDI,OVO STO JE ON DANAS IZVALIO JE PROVALA VIJEKA.

ODGOVORITE
Name

Bbs

17.05.2018 16:54

Kakav je on presjednik, on je samo sef kriminalne organizacije koja ima drzavu. Ljudi koja DEMONSKA energija u tom covjeku, daje mu je sam sotona.

Name

M

17.05.2018 05:14

Pitajte Ilića,ko je ubio Davida. Pitajte Radjene od kud oni u toj priči, Pitajte Karana ko ga je natjerao da napiše tu potvrdu o smrti,koja se razlikuje u mnogo čemu od obdukcionog nalaza.

ODGOVORITE