I oni podnijeli tužbe za klevetu

Tužbe za klevetu protiv novinara Slobodana Vaskovića podnijeli su danas Osnovnom sudu u Banjaluci Darko Ćulum, direktor Policije RS, Darko Ilić, načelnik Uprave za organizovani i teški kriminal MUP-a RS i Željko Karan, direktor Zavoda za sudsku medicinu RS, saznaju nezvanično "Nezavisne".

Republika Srpska 11.05.2018 | 16:11
I oni podnijeli tužbe za klevetu
Danas je i Dragan Lukač, ministar unutrašnjih poslova Republike Srpske podnio krivične prijave protiv blogera Slobodana Vaskovića i Davora Dragičevića.

Vasković je na svom blogu i na pojedinim medijima iznio niz optužbi na Lukača, Ćuluma, Ilića i Karana, a Dragičević je optužbe iznosio na konferenciji za novinare u Beogradu, prilikom obraćanja u Narodnoj skupštini Republike Srpske i na okupljanjima Fejsbuk grupe "Pravda za Davida" na Trgu Krajine u Banjaluci.

(Nezavisne novine)

Komentari / 70

Ostavite komentar
Name

Dire Straits

11.05.2018 15:54

Neka su, i neka svako podnese krivične prijave protiv bilo koga ko bez dokaza nekog' optužuje. Eto mu sada šansa na Sudu da dokaže svoje tvrdnje i da riješi ovaj slučaj. Pa, svako od nas može biti takav novinar-istraživač. Lupaš bez dokaza, dižeš prašinu, unosiš nemir i stvaraš haos, optužuješ sve i svakoga. Pa dosta više toga. Ljudino draga, pravac Sud, ponesi dokumente i činjenice i neka onda ova dvojica idu u zatvor. Ili ti, trećeg nema. Meni je samo žao nesretnog oca koji je slušao ovog' Vaskovića pa i on za njim ponavljao njegove "dokaze i optužbe". Sad' će i on zbog njega na Sud.

ODGOVORITE
Name

velibor

11.05.2018 16:11

Apsolutno se slazem sa tvojom konstataciom!!! Neka sada fino dokaze svoju tvrdnu.

Name

OBJEKTIVNO

11.05.2018 16:12

Predhodni komentar je sve rekao 100%tacno vaskovic je iskoristio davora za licni interes.

Name

Sojic Srecko

11.05.2018 16:13

Nego sta, ko je kriv neka odgovara, pa taman to bili i Lukac i dr njemu slicni, neka i on njih tuzi ako ima osnova, jer optuzivati nekoga bez dokaza to je nedopustivo.

Name

md

11.05.2018 16:19

A sta ako Vaskovic dokaze svoje tvrdnje a veci dio toga sto je napisano moze se lako dokazati.

Name

Lon Wolf

11.05.2018 16:20

Samo polako... Mislite da Davor nema još jokera u rukavu?

Name

VRS-RVI

11.05.2018 16:22

A ciji je sud crvendaci???? Sud u RS kad bude nezavisan i bez sektaski sudija i tuzilaca ,onda neka sudi , a ovakav sud i tuzilastvo donosi vec unaprijed znane presude!!!

Name

Mirko

11.05.2018 16:29

A kome da se podnesu krivične prijave?Bajinim i Bajićevim tužiocima u Banjaluci i onim koje je Tegeltija imenovao!?Ti si baš neki pametan lik je.b....te!Podrška za Vaskovića!!!!!

Name

Sile

11.05.2018 16:35

Nisu li ova dvojica optužili pokojnika bez dokaza na press konferenciji?

Name

Dijagnoza

11.05.2018 16:48

Na kom sudu čovječe, ko upravlja tim sudom, ko zapošljava sudije , ko im daje plate, ko nepodobne otpušta. O čemu Vi pričate, u kom svijetu Vi živite?

Name

Re md

11.05.2018 16:49

Pa štone dokažu? Samo iznose gluposti i zamajavaju narod, evo sad prilike neka dokažu sve ono što su javno govorili...i ja bih ga prvi tužio, razumijem bol oca zbog djeteta, ali ljude javno nazivati ubicama iz dana u dan, zaslužuje veliku tužbu! Sad na sudu neka dokaže da je govorio istinu!

Name

Srbac

11.05.2018 16:52

A kome dokazati? Da je normalna država i normalno tužilaštvo pa u redu, ali u ovom 'sjevernokorejskom' okruženju-ne vidim da se išta može otkriti, već samo zataškati.

Name

Re Srbac

11.05.2018 17:10

Tužba za klevetu se podnosi sudu, to je građanska parnica i tužilaštvo nema ništa s tim...Nauči prvo elementarne stvari iz prava, pa onda komentariši...

Name

Junga

11.05.2018 17:27

Tako je, svi na sud kojim upravlja politika. E tu se nalazi pravda.

Name

Kosta

11.05.2018 17:33

Zlikovci...kriminalci....saučesnici......zvone vam zvone s tornja nekoga ........?

Name

Ill

11.05.2018 17:35

To ti je isto kad bi Kim Jong podnio prijavu sudu u Pjongjangu za klevetu.

Name

Re Dire

11.05.2018 18:50

Ova drzava je od pocetka rata u teskom kriminalu,ubistvima,bahatosti vlasti,sili a prenijeli su to i na gluplju populaciju koja kokosari sa partijskim knjizicama,neki poslic za 400KM,od izbora do izbora rucak pod satorom,malo sljake po putu i sl.Bilo koji istrazivacki novinar sta god napise nece pogrijesiti o tim majmunima koji se bave svim i svacim.Ne mislim ni da su prije njih bili bolji,sjecam se dobro i rata,ljudi oko Radovana,sverca,pajsanje donacija pa i poslije rata sta se dogadjalo.Ali ovo stanje se iz godinu u godinu pogorsava,kriminal je postao sastavni dio zivota,lopovi se oslovljavaju sa uspjesni biznismeni,glavna uzrecica je postala"od postenja nema zivota".A sto se tice Vaskovica,svaka njemu cast,nije on puno izmislio ali da njega nema i da otac nije reagovao ovako hrabro,oni bi ubjedili ovaj sludjeni narod da je momak na trgu koji je bio u tamnim farmerkama i crnoj jakni za deset min presao 1500 m ,presvukao se u hodu za tih 10 min i usao u pekaru u svjetlo-sivoj varijanti,pojeo burek i usetao u kucu! Mada vidim po komentarima da neki vjeruju vise rijecima tih kriminalaca nego svojim ocima!!!

Name

Nevenka Mitrić

11.05.2018 19:27

Sve za režim

Name

Ljubica

11.05.2018 19:29

Lako je tuziti, al je tesko prihvatiti da u neuredjenom drustvu..."tek kad dodjes na sud, shvatis sta je nepravda"...

Name

Marija

11.05.2018 19:56

Vaskovic je genije. U odnosu na njega ste svi vi sitni mali neugledni pacovi iz sahtova.

Name

Komentar

11.05.2018 20:50

Pa onaj glavonja juce prije kraja istrage optuzi pokojnog Davida da je bio i alkoholicar, i teski narkoman, i siladzija, i kriminalac-provalnik, i samoubica u Crkvenoj i to sve iste noci. Sve bez dokazane krivice a na osnovu vjestacenja korupiranog lazova Karana, vise puta prozivanog zbog namjestenih i laziranih patoloskih izvjestaja, zbog cega je za nagradjen direktorskom funkcijom.

Name

re Dire Straits

12.05.2018 07:08

Ti Straits očigledno ne shvataš neke stvari.Pa zašto Lukač nije podnio tužbu za klevetu protiv Davora Dragičevića?Pa zato što zna da bi izgubio na sudu.Na osnovnom sudu gdje su sve sudije njihove bi Lukač možda dobio ali dalje stvari bi se odvijale drugačije.Ovdje se pokušava Davor Dragičević kriminalizovati i da se napravi neprijateljom MUPa.

Name

Igipop

11.05.2018 16:16

Baš svi optužbe podnijeli u isti dan. Vjerovatno im je advokat da si smanje trošak podnio istu tužbu samo sa izmjenom ličnih podataka. Takve tupaste face....

ODGOVORITE
Name

Re

11.05.2018 16:50

Svako ko je oklevetan ima pravo na tužbu, pa makar i isti dan podnijeli, a tuženi neka sad dokaže sve što je javno iznosio na ime prozvanih!

Name

Da

11.05.2018 17:22

Pa ne znaju oni to napisati...ološi

Name

Re

11.05.2018 17:53

Napad kriminalaca je za njih najbolja odbrana, ali i njima će doći kraj. Lopovi kad nešto ukradu vičču "dršte lopova" da zametu tragove, tako i ovi likovi.

Name

@blbl

11.05.2018 16:20

Pokusavaju Vaskovica da diskreditiraju i da mu zacepe usta,sitna ste vi riba za njega niste na njegovom intelektualnom nivou.

ODGOVORITE
Name

Dokona baba

11.05.2018 19:23

Sinko, mogu oni Vaskovicu pljunuti pod prozor. Bice zanimljivo iznosenje dokaza na sudu. Nadam se da cu taj proces docekati dok sam ziva.

Name

NN

11.05.2018 16:33

To je ono sto sam tvrdila celo vreme...sloboda je da mogucnost izneses svoje misljenje, ali prozivati nekoga za monstruozne stvari bez cvrstog dokaza je ugrozavanje tudje slobode i bezbednosti... Normalno, sada ce krenuti pljuvanje po sudiji koji zaprimi tuzbe, mada objektivno ukoliko tuzeni ne iznesu cvrste dokaze neka se spreme da plate kaznu.

ODGOVORITE
Name

Re

11.05.2018 16:59

A ti ces poslije ovoga na izvjestaj kod sefa

Name

Za nn

11.05.2018 19:25

A vidim macko, ti vec presudila. Pa ne ide to tako. Pusti da se dokazi iznesu pa cemo vidjeti ko sta placa.

Name

Re: NN

11.05.2018 20:53

Nije li isto to Lukac ucinio prema pokojnom Davidu? Hajde ne lupetaj i ne budi tendenciozan.

Name

Kolegica

12.05.2018 05:45

Za NN: Ostavi se ti price o buducoj sudbini postupajucih sudija i presudjivanja,nek oni rade,a odluke cemo sacekati pa komentarisati kao javnost...svaku odluku. Pravda za Davida!

Name

Tužba

11.05.2018 16:44

Svi iz grupe o ostali podnjeti tužbu odms protiv svih ovih posebno protiv Lukača za pretnje nsrodu Željkici zs Vsdjenje vodni topova protiv naroda.

ODGOVORITE
Name

Re

11.05.2018 17:07

A gdje si ti vidio da se koriste ti vodeni topovi? Hoćeš i tebe neko da tuži za lažne optužbe?

Name

Re Tužba

11.05.2018 17:48

Kakvi vodeni topovi,ljudi da li ste vi normalni ?

Name

Kakve tuzbe

11.05.2018 19:27

Podnosenjem ovih tuzbi, toboze stvaraju utisak da su cisti. Vidjecemo kada ce biti okoncani ti postpci i kako.

Name

Jak3

11.05.2018 16:49

Nije li kleveta optužiti mrtvo djete za pljačku?

ODGOVORITE
Name

Re

11.05.2018 17:52

Pa ako imaš dokaze ,zašto bi bilo ?!

Name

Lon Wolf

11.05.2018 18:55

Re:Re Gdje su dokazi za pljačku?

Name

Da da

11.05.2018 19:33

Tako je, tuziti i za klevetanje Davida.

Name

Re re

11.05.2018 20:38

Pa u tome i jeste stvar sto nemaju dokaza da je momak opljackao kucu.Pokusavaju da se izvuku iz govana koje su sami zasrali.Ali da ce priznati sta su uradili nece nikada sigurno.Ili su velike pare u pitanju za cutanje i prikrivanje ili je neko jak u pitanju.

Name

Re:Re

11.05.2018 20:55

Ja imam dokaze da si ti glup...i to na osnovu tvog komentara.

Name

Banja LUKA

11.05.2018 16:56

Banja luka se konacno opametila. Hvala Bogu. Ajde sad smradu blogerski izmisljaj

ODGOVORITE
Name

Tanja

11.05.2018 17:20

Potpisujem...

Name

@ banjaluka

11.05.2018 18:50

Slobo care, nisu ti ni do koljena- samo "udri"!

Name

Replika Za RE

11.05.2018 19:02

Tebi fino jelde u ovom režimu.Samo pazi nikad neznaš šta koga može stiči.Da si na mjestu Davora dali bi isto to pričao a djete ti tako prebijeno do smrti polomljeno silovano.Baš me onda interesuje i da ti ja kažem ma daj nije to šta pričaš.E baš bi te tad volio vidjeti šta bi rekao.

Name

Re Banja Luka

11.05.2018 19:59

Mislio sam da ovdje ne dolaze SNSD botovi ali sad vidim da sam se prevario.Sendvic si dobio za ovaj komentar,li pitanje je da li ces spavati mirno.

Name

Zoki RE

11.05.2018 20:13

Volio bih RE pametnjakovicu da docekas samo pedeset posto Davorovih muka,pa ti si po svojim konentarima u vezi slucaja Davida Dragicevica vekiki djubretar.

Name

bl

11.05.2018 20:39

U pravu si! Banja Luka se konacno opametila. Stoji na trgu da Davorom Dragicevicem!

Name

Pajseri

11.05.2018 16:57

Koji su ovo "pajseri" na slici. Pa pogledajte ih samo. Pogledajte im face. Oni djeluju kao blago retardirani. Oni nisu ni znali da mogu podnijeti prijavu za klevetu dok to nisu čuli od Lukača. Sačuvaj me Bože svakakvih levata.

ODGOVORITE
Name

Junga

11.05.2018 17:30

Pa i Lukač je čuo od nekoga... Jedina smo zemlja na svijetu, u kojoj za ministra unutrašnjih poslova dođe šef komunalne policije (nepropisno parkiranje, nedozvoljeno odlaganje smeća, itd)

Name

Dragutin

11.05.2018 17:09

I ja bi da kako mogu jer bih sigurno dobio parnicu posto je Vaskovic strani placenik i radi protiv Republike Srpske.Svaki gradjanin treba da ga tuzi a da se mene pita tog covjeka treba proglasiti nepozeljnim u RS-oj...

ODGOVORITE
Name

Ali

11.05.2018 17:24

Vaske ima bliže 20000 pratilaca, podrške

Name

Za BN TV

11.05.2018 18:58

Ja ovom prilikom želim da se zahvalim BN TV, Slobodanu Vaskovicu, Nebojsi Vukanovicu, koji rade to sto rade, rizikujuci svoje zivote, da mi ne bi zivjeli u potpunom mraku!

Name

revoke

11.05.2018 22:19

Na srecu Dragutine, tebe se ne pita, a uskoro se nece pitati ni tvoje sefove!

Name

kiza

11.05.2018 17:15

Kadija te tuzi, kadija ti sudi. Je.es ovu drzavu

ODGOVORITE
Name

Slobo

11.05.2018 19:00

Srbine, Banjaluka je uz tebe! Samo naprijed Slobo!

Name

Haha

11.05.2018 17:19

Čisto sumnjam da oni znaju išta napisati pa ni orijavu. To se uči u školi...a oni nisu bili na času..a čuj i samogriz patolog se oglasio...ooalalalal

ODGOVORITE
Name

BVS

11.05.2018 17:58

STA LUPATE GLUPOSTI, PRED KOJIM I CIJIM SUDOM VASKOVIC MOZE DOKAZATI ISTA? PRED DODIKOVIM SUDIJAMA JE LI?

ODGOVORITE
Name

Dino

11.05.2018 18:08

Cirkus,kao sto je i ova Država cirkutsanska,boze gdje mi živimo

ODGOVORITE
Name

Jeste ga prepali ...

11.05.2018 19:40

Vasković je za ove gromada,ko da im plati odštetu?Oni zajedno ne mogu sastaviti prostoprosirenu rečenicu ,nego cuce i čekaju šta će im dalje reci Veliki B.Bijeda je sve ovo,jad i bijeda.

ODGOVORITE
Name

Marija

11.05.2018 20:00

Vaskoviću pero ti se pozlatilo. Da nije tebe i BN TV ne bismo znali koliko zla ima u ovoj državi.

ODGOVORITE
Name

Ana

11.05.2018 20:01

Da malo zarade ljudi na ovom užasnom slučaju. Treba nešto da kupe za djecu.

ODGOVORITE
Name

Xxx

11.05.2018 23:02

Imaju pravo da podnesu ali majka mu stara sto ne sacekaše kraj istrage zakljucak pa onda. Nije ljudski dovoljno je bilo sto su rekli da ce podnijeti prijave.

ODGOVORITE
Name

Bruka

12.05.2018 08:21

OVA DVOJICA SU BRUKA I SRAMOTA MUP a, NE MOGU RECI PROFESIJE JER TOGA NISU NI VIDJELI.

ODGOVORITE
Name

revoke

12.05.2018 12:43

Tisi jedan glupsn kakve sfovr budaletino jedns covjeku je ubijeno dijete i snobu snsd-ov tebi je taj nesretni novsc sve moj jadni ruljak sa novcem se treba znati vladati ati zato nemss ni pameti ni novca sirotino u mozgu.

ODGOVORITE
Name

Kum

12.05.2018 14:36

U slucaju Karana patologa sporan slucaj jeste obdukcioni nalaz porodice Galesic Gorana u kom je navedeno da je poginuli pjesak imao 1.55promila alkoholaa covjek vjernik,svi znaju da nikad nije pio ,ali mrtva usta ne govore .Porodica je nakon petnest do dvadeset dana dobila izvjestaj i nalaz obdukcije.Strasno.

ODGOVORITE
Name

Kanada

12.05.2018 15:27

Ovo je strasno da strasnije ne moze biti. Umobolnici ! Da niste mafijasi I kriminalci koji se krijete iza institucija I da ste profesionalno radili svoj posao, niko a najmanje Davor Dragicevic ne bi imao potrebu da vas proziva I naziva saucesnicima u ubistvu. Sta ste ocekivali? Da otac koji je gledao unakazeno , mrtvo tijelo svog djeteta, posle one konferencije od 26. marta cuti. Suvise ste se vi osilili I zaigrali. Da je RS iole uredeno drustvo , svi bi vi vec sutradan bili u pritvoru. Nazalost, vi ste danas u mogucnosti da podnosite prijave. Neshvatljivo. Izvolite, profesionalno zavrsite konacno istragu , I vi I tuzilastvo , pa tada podnosite prijave ako budete imali osnova.

ODGOVORITE
Name

re re Dire Straits

14.05.2018 05:50

Sta Ti buncas.Lukac je podnjeo tuzbu i protiv Davora Dragicevici,a ova ostala trojica nisu.Vjerovatno iz nekog saosjecanja i to je uredu.

ODGOVORITE