Zbog čega je FBiH naprednija od RS?

Umjesto da rade na kreiranju boljeg ambijenta za rast, rad i bolji život, vlasti u Banjaluci bave se referendumima i drugim za život nevažnim temama, vukući unatrag državu na putu ka evropskim i NATO integracijama. Ekonomski indikatori su sve porazniji za Banjaluku. U nastavku indikatori koji u najbolje oslikavaju ekonomsko zaostajanje Republike Srpske za Federacijom Bosne i Hercegovine.

Bosna i Hercegovina 30.09.2017 | 21:02
Zbog čega je FBiH naprednija od RS?
Bosna i Hercegovina bilježi bolje ekonomske indikatore u zadnje dvije godine. Međutim, u Federaciji su oni izraženiji u odnosu na Republiku Srpsku.

Ekonomski analitičar Zlatko Hurtić navodi da je sama stopa ekonomskog rasta u Federaciji BIH za jednu trećinu veća nego u Republici Srpskoj.

Sa druge strane, uočljiva je i sve veću razliku u GDP-u per capita, odnosno BDP-u u oba entiteta, gdje je u Federaciji za 200 KM veći nego u Republici Srpskoj.

“Ono što je posebno značajno jeste da izvoz raste daleko više u Federaciji nego u Srpskoj i on jeste upravo možda taj generator ekonomskog rasta koji je ovdje veći“, kaže Hurtić za TV1.

Uz zaduženost koja je po glavi stanovnika dvostruko veća nego u Federaciji, Republika Srpska drastično je prošle godine podbacila i po obimu stranih investicija. Ukupne investicije u BiH rasle su 5 posto, a oko 90 posto investicija otišlo je u Federaciju BIH.

“Ukupno u Federaciji negdje 500 miliona KM, a u Republici Srpskoj samo 50 miliona“, navodi Hurtić.

Vrijedan pažnje je i podatak o naplati javnih prihoda. Nakon rekordne naplate u prošloj godini od 4,4 milijarde maraka, tekuća godina mogla bi biti još bolja. Samo u prvih osam mjeseci Poreska uprava Federacije naplatila je 3,2 milijarde maraka - 300 miliona KM više nego prethodne godine, dok su prihodi Republike Srpske bili upola manji. Istina, Federacija ima više stanovnika nego Republika Srpska, pa samim tim, ističe Hurtić, i veće bruto iznose, ali sigurno i snažniju industrijsku osnovu.

Od 200 velikih preduzeća više od dvije trećine je iz Federacije.

“Upravo i struktura tih preduzeća je daleko povoljnija, industrijski su orijentisani više u Federaciji, u Republici Srpskoj više na trgovinu i tako dalje. To jeste jedan značajan motor ekonomskog razvoja naše zemlje i nešto što bi u Srpskoj trebalo značajno da se popravi ako žele bolje stope ekonomskog rasta, stabilniji rast zaposlenosti i veći izvoz“, kaže Hurtić.

Ekonomski indikatori svjedoče da je Federacija ipak napredniji dio države. Pokazuje to i snaga budžeta.

Budžet Federacije i kantona Sarajevo skupa premašuju budžet Republike Srpske koji je centralizovan. Ako se tome dodaju budžeti preostalih devet kantona, onda su budžeti u Federaciji skoro dvostruko veći nego budžet Republike Srpske.

Izvor: Vijesti

Komentari / 93

Ostavite komentar
Name

sve u bajbuk

30.09.2017 19:13

Pa ljudi, to nije moguce. Dodik kaze da smo u svemu bolji i napredniji

ODGOVORITE
Name

Stevandic

30.09.2017 20:23

Pa i jesmo imamo diktira za izvoz

Name

Dr

30.09.2017 20:48

Moguce svakako, Evo ja imam posao koi je vezan za citavu BiH tako da godinama imam poslovne dodire od Hercegovine do Posavine. Znam da mnogi nemaju predstavu o stanju u drugim mjestima sem svog, Zanimljiv je podatak da regija Banjaluke ima daleko vece kupovnu moc od Drinskog sliva i do pet puta iako su pod jednom vladom, Moram spomenuti i Tesanj kao fascinantni dio ukupne BIH privrede, naravno da je Tuzlanski kanton privredno mocan ali najbolji standard je ipak u Sarajevskom i Hercegovackom kantonu. U Srpskoj postoje mnogi kapaciteti koi nisu usmereni na ekomomskom planu nego na sistematskom, kako god samo nek nije zajedno. Taj stav je ustvari bumerang vraca se u stvari kroz investicije koih nema. Investicije ne poznaju takav pristup to i jeste glavni problem uz korupciju. Imalo bih se puno toga uraditi na barijerama samo nemamo pameti

Name

Krsman

01.10.2017 05:19

Sad mi je jasno zasto su nasi politicari iz RS u poslednje vrijeme izlazili u javnost sa podacima o privrednom cudu u RS

Name

Kalabic

01.10.2017 06:05

Laže ovaj. Nama nas predsjednik kaže da smo najbolji u evropi. To se samo želi da uništi RS. Ljubomorni su na nas.

Name

cveja

01.10.2017 06:17

Grohotom se smijem

Name

re

01.10.2017 07:35

Uporedi sve ove podatke izmedju RS i FBiH iz godine 2005. i 2017. Prosjecna plata, penzija, BDP po glavi stanovnika, izvoz, pokrivenost uvoza izvozom, industrijskom proizvodnjom, broj kilometara autoputa, proizvodnja električne energije... Pa ces vidjeti da nikad manja razlika nije bila, a u nekim oblastima je Srpska i bolja. A činjenica je da FBiH ima dvaput vise stanovika, da su Dejtonom dobili prijeratne i industrijske centre Sarajevo, Tuzla, Zenica i Mostar. Da su ratne i poslijeratne donacije isle u omjeru 90%-10% u korist Federacije. Da imaju stalni priliv novca iz arapskih zemalja, cije porijeklo niko ne provjerava...

Name

Re dr

01.10.2017 09:46

Standard je bolji u BL i okolini jer 90% njih zivi na budžetu i zaposleno je u javnim ustanovama.Dodik je istočnu BiH ili RS totalno zanemario . Da nema Goražda gdje dosta Srba iz tog dijela tamo radi bilo bi jos gore.

Name

tesanj

01.10.2017 17:48

svaki deseti kamion koji ode za izvoz iz bih je roba proizvedena u tesnju. iz dobija niti jedan od sto a tako blizu

Name

re

01.10.2017 20:43

Ovo do bola

Name

Milan

30.09.2017 19:15

Ruku na srce Federacija BiH grabi krupnim koracima, a Bošnjaci kontrolišu 78%, ekonomske moći u BIH za 10 god Bošnjaci će kupit RS a Srba je sve manje u RS

ODGOVORITE
Name

Haris

30.09.2017 19:48

HIFA je vec krenula mic po mic po Doboju provjeri ako nevjerujes

Name

Zvornik

30.09.2017 19:57

Mi Bosnjaci smo uvjek bili vrijedan narod a vi Srbi samo Srbujte i palamudite o Srbstvu

Name

kiki

30.09.2017 21:13

Tačno "Zvornik" mi Srbi bi hljeba bez motike! Najgori smo narod na Balkanu, samo je toga svjesno 5% Srba. Jedino nas Srbe vlast može ponižavati neograničeno a da mi ćutimo i trpimo.

Name

Leko

01.10.2017 04:30

Federacija ima jos dva telekom operatera ima namjensku industriju koja je jaca vjerovatno i od hrvatske,jedini nacin je da na mjesta gradonacelnika i nacelnika dodju posteni ljudi koji vuku naprijed kao u Gorazde,Tesnju,Gracanici,Konjicu ,te opstine nemaju nezaposlenog covjeka.Istina je da bosnjacki privrednici ulaze lagano u RS.

Name

Re

01.10.2017 05:51

Srbi navikli snimat zikine dinastije i zivjet od nasih para a sad toga vise nema pa odmah propast.

Name

Bosnjak Zvorniku

01.10.2017 07:19

Mani se prazne price,cuj Bosnjaci vrijedan narod, al malo morgen.Sve je to u pet deka.Da vam nije dijaspore koju nemilosrdno gulite,bili bi bukvalno zeljni svega.Njive neopradjene a zimnica se kupuje na pijaci;toliko o vasoj vrednoci.

Name

Re zadnji

03.10.2017 13:21

Haha,samo ti kopaj njivu,ja za desetak dana zaradim para da kupim sve oto što ti okopavas cijelo ljeto,i zimnicu,i još mi ostane para da dam u sergiju džamiji

Name

Dada

30.09.2017 19:20

Brojke su neumoljive...

ODGOVORITE
Name

Velibor

01.10.2017 08:26

Uporedi sve ove podatke izmedju RS i FBiH iz godine 2005. i 2017. Prosjecna plata, penzija, BDP po glavi stanovnika, izvoz, pokrivenost uvoza izvozom, industrijskom proizvodnjom, broj kilometara autoputa, proizvodnja električne energije... Pa ces vidjeti da nikad manja razlika nije bila, a u nekim oblastima je Srpska i bolja. A činjenica je da FBiH ima dvaput vise stanovika, da su Dejtonom dobili prijeratne i industrijske centre Sarajevo, Tuzla, Zenica i Mostar. Da su ratne i poslijeratne donacije isle u omjeru 90%-10% u korist Federacije. Da imaju stalni priliv novca iz arapskih zemalja, cije porijeklo niko ne provjerava...

Name

Mata

01.10.2017 11:09

Penzija u federaciji min.367 KM,u rs 169 KM,prosjecna plata u federaciji 960 u rs u 815 KM,zaduzenost u rs po stanovniku veca za oko 400 KM iako federacija ima duplo vise stanovnika,rs prodala sve svoje resurse,oko 25 hiljada ljudi iz rs radi u federaciji ne racunajuci one u drzavnim institucijama,to su zvanicni podaci pr.komore rs koji se kriju ko zmija glavi.

Name

Haris

30.09.2017 19:22

Koliko samo naroda sto ja znam iz Srpskog Sarajeva rade u Sarajevu i to dobri momci ko hljeb i znas sta kazu boli me dupe za RS dok ovdje platu primam.

ODGOVORITE
Name

Tacno

30.09.2017 20:19

Tacno, znas koliko je narod za zajednistvo za razliku od Dode i ostalih. Sam kanton Sa zaposljava veliki broj ljudi iz Rs i nikom to ne smeta. Da se Dodo osamostali na ciju ekonomiju bi se oslanjali. Ali koga to briga.

Name

Policajac

30.09.2017 20:20

A sto nebi radili, plata policajcu u FBiH 1500 Km, policajcu u RS, 100 metara dalje 800 Km.....da mogu svi bi prešli u FBiH , vrlo rado.....vjeruj mi. Moze se Lukač kurčiti koliko hoće, da se pruži prilika prelaska u policijske institucije na nivou BiH ili FBiH, MUPRS bi mogao staviti katanac na vratnice, prazan bi ostao.

Name

re

01.10.2017 07:21

Moj Hare... a šta tek pričaju o naivnim Bošnjama kad se vrate kući.

Name

re Haris

01.10.2017 07:39

Mala ispravka, ne postoji nikakvo "srpsko Sarajevo". Sarajevo je jedan grad, ono jeste podijeljeno na jednom mjestu nevidljivom linijom. Sarajevo ima svoje nazive a među njima su i istoči, zapadni, centralni, južni...itd dijelovi

Name

Re policajac

01.10.2017 09:57

To se nece jos dugo desiti jer time Dodik i tajkuni gube tlo pod nogama. Ovako mogu koliko toliko da kontrolisu policiju a to je isto i slučaj sa sudstvom. Oni se upravo iz tih razloga bore da sve ostane kako jeste a ne zbog " očuvanje Srba na ovim prostorima " Da im je stvarno stalo do Srba ne bi dozvolili ovoliko raseljenje u druge drzave. Ali Srbi su poglup narod pa im se moze svašta "prodat" pogotovo ako je začinjeno Srbstvom.

Name

Haris

02.10.2017 11:52

Ja kažem kako je mala razlika u kilometrima a velika u parama što policajac kaže 100 metara a 700 maraka razlika u parama a isti posao rade,a vjerujem i da srpski policajac pređe u federaciju da mu nebi dlaka sa glave falila jer dosta je narodu nacionalizma svi sad za parama idu.

Name

Re.re

02.10.2017 12:10

Hare je naivni debilko, siromasnog znanja

Name

AR

30.09.2017 19:22

Pa kako to sad sve bolje u federaciji.Nas veliki predsjednik baja bio u Austriji I platio onom krmku da iznosi neistine U smislu Kako RS dobro funkcionise.E moj narode dokle ce nas vodati ko ovce dokle ce mo biti njihova stada ovaca

ODGOVORITE
Name

Izbori

30.09.2017 20:24

Idu izbori pa da vidimo sve vas koji pisete hocete li gladasati za sds ili snsd

Name

Propaganda

30.09.2017 23:17

Uvijek je Federacija i bíla bolja od nas Samo je pare od prodaje telekoma i rafinerije Baja iskoristio za privremeno priblizavnje ekonomiji Federacije i stvorio propagandom laznu sliku napretka RS a.Bilo je u Gebelsovom stilu : 100 puta ponovljena laz ( RS bolji dio B i H )postaje .istinaNema. vise telekoma ní rafinerije a ní para ,nestade i iluzije...Ajmo sad u nové iluzije samostalnost , referendum,dum- dům..

Name

RE AR

01.10.2017 09:16

Federacija je bolji dio BiH samo zato što nema snsd. Nešto slično je tamo postojalo u obliku Zlatkovog sdp. Sad se fala bogu da anketirate mnoge Bošnjake ne bi ni znali šta je to "sdp bih"? A da je snsd u samom imenu obična igrarija riječi godinama govorim onima koji me poznaju. Savez? S'kim? Nezavisnih, od koga? Socijal demokratija podrazumijeva široke narodne mase koje su najčešće vodili kroz istoriju popovi, učitelji sitni trgovci i zanatlije od ugleda u narodu, a ove tajkuni i gospodari svega i svačega. Možda je snsd u savezu sa budžetom RS i opštinskim budžetima gdje vladaju, a sa srbskim narodom sigurno nisu ni u kakvom savezu, dok su odavno nezavisni od naroda koji bjesomučno eksploatišu

Name

ilidza

03.10.2017 06:50

FBiH je loša ali je Amerika za RS.u FBiH je puno veća penzija ,prosječna plata takođe puno veća, s tim što treba reći da je puno bolja nego što statistika kaže jer u RS-u i topli obrok ulazi u prosjek što znači da su primanja u FBiH još za 200 km u prosjeku veća.Pola Pala i Lukavice radi u Sarajevu i da toga nema svi bi se iselili .Toliko o pomoći Dodika.Odete u bilo koji tržni centar pola su srbi i niko ama baš niko ih ne gleda drugačije.Ljudi normalno rade ,imaju djecu bore se a dodik dok priča o referendumu pokrade sve živo.Ja godinama sarađujem sa firmom iz banja luke,oni pošteno odrade svoje ja pošteno platim i sve ok.I da ne zaboravim ja sam bio u Armiji BiH a vlasnik te firme je bio u vojsci RS i čak je ranjen na Bihaću.Samo se smijemo oko toga.

Name

Tuzla-SDP

30.09.2017 19:24

Ja vam uporno govorim o ovome a vi ne objavljujete moje komentare.Mi vas vucemo,odcjepite se molim vas upropasticete nam valutu,izvoznirejting,bezviznirezim i jos mnogo toga.

ODGOVORITE
Name

General

01.10.2017 10:29

Govorim isto dugo vremena. Lezihljebovici koji nece da rade. Daleko vam kuca bila!

Name

Milan

30.09.2017 19:26

Nama Srbima ne trebaju neprijatelji sve dok imamo Dodika!? Vise nam je stete i zla nanio nego sve neprijateljske jedinice Zelenih beretki i HVO-a zajedno.Nasi dusmani mogu mirno spavati sve dok je Dodik na celu Republike Srpske koja je sa 1300 000 stanovnika (1997) danas spala na 907 000!? Ima li veceg srpskog neprijatelja od Dodika!?

ODGOVORITE
Name

VRS rep Milan

30.09.2017 23:45

Bravo za komentar!!! Ali tek sad vidim koliko je nepismenog naroda u RS i prodani dusa, kojima samo zbog svoga iteresa (vlasti i fotelja) nije sveto nista. Prvi je Dodik !!!! O njemu sam imao takvo misljenje kad je dosao na vlast, i koje se nemjenja do danas... Lazni patriota i manipulator kojem je cilj nestanak RS. A to radi ekonomskim slabljenjem RS i iseljavanjem neistomisljenika po bijelom svijetu!!! Vise se iselilo stanovnistva zadnji 10 god pod njegovom diktaturom nego sve vrijeme rata i stradanja naseg naroda... i opet debila ima da glasa i da mu proda glas za 50 KM.

Name

U pravu si...

01.10.2017 05:56

Mirno spavam sve dok je dodo na vlasti...

Name

Re

01.10.2017 07:15

Kad Srbi shvate da im drugi nisu neprijatelji mozda krenu naprijed.

Name

re Milan

01.10.2017 07:21

Odakle taj podatak o 907.000? Samo me zanima izvor.

Name

Pokret Srednji Prst

30.09.2017 19:26

Ako su ovi podaci zaista tacni i egzaktni, Dodik i Cvijanovicka rizikuju da naprave harakiri po uzoru na Japance, i tako spase cast.

ODGOVORITE
Name

adženda

30.09.2017 19:38

Nisu tačni. još je već razlika. Gdje lopovi kolo vode tu napretka nema.

Name

re adženda

30.09.2017 20:51

i ja mislim da je razlika još veća.

Name

re Azenda

01.10.2017 12:09

"Ne prdi u ladnu vodu" napisa ti komentar! Hahs haha poz iz Stuttgarta

Name

Federalac

30.09.2017 19:38

Wooow, citavih 200km. Federacija je odron odrona. Istina da je Rs nesto gora. Ali to je samo zato sto ima samo jedan grad a ostalo su sela i selendre.

ODGOVORITE
Name

Rajvosa

30.09.2017 19:48

Koji ti je to grad u RS. Da nije ona kasaba Banja Luka

Name

@Woooow

30.09.2017 20:21

Dug po glavi stanovnika je zaključno sa 2016 godinom iznosio 2.795 maraka u FBiH, odnosno 4.458 maraka u RS. To je razlika od 1.663 Konvertibilne marke po glavi stanovnika, računajući i TEK ROĐENU DJECU. Kada to pomnožiš sa brojem stanovnika, RS je zaduženija za 2,025 milijardi maraka, ili ti ga za DVIJE HILJADE I DVADESET PET MILIONA MARAKA! U novčanicama apoena od po 100 Konvertibilnih maraka, to iznosi približno 40.500 kilograma, samo jedan šleper do vrha pun, prava sitnica...

Name

Indijanac

01.10.2017 00:25

Dug po glavi stanovnika je zaključno sa 2016 godinom iznosio 2.795 maraka u FBiH, odnosno 4.458 maraka u RS. To je razlika od 1.663 Konvertibilne marke po glavi stanovnika, računajući i TEK ROĐENU DJECU. Kada to pomnožiš sa brojem stanovnika, RS je zaduženija za 2,025 milijardi maraka, ili ti ga za DVIJE HILJADE I DVADESET PET MILIONA MARAKA! Koristeći apoene od po 100 KM, to di dođe oko 40.500 kilograma, jedan cijeli šleper natovaren do maksimuma, prava sitnica...

Name

re Rajvosa

01.10.2017 09:46

Po čemu je Banja Luka kasaba? Jedan od najljepših gradova u BiH .Istina kvare neke stvari Dodikovi tajkuni rušeći ambijentalni izgled grada izgradnjom hotela na mjestu nekadašnje radio Banja Luke.Odluku je donio i ustavni sud RS da je gradska skupština neustavno donijela odluku da se dozvoli gradnja

Name

xy

30.09.2017 19:44

Ako ćemo iskreno,pogledajte samo vozni park.U RS svako drugo auto golf dvojka a u Federaciji svako drugo je novo...

ODGOVORITE
Name

Damir

30.09.2017 21:39

Ma nije da se ne lažemo, malo vade i ovi što rade po Evropi a troše po Bosni. Ipak, situacija je nešto bolja nego u rs, pogotovo istočni dio Bosne je prazan i siromašan :(

Name

re.Damir

02.10.2017 12:22

Znas li citati mahalasu? Navedene su brojke koje govore o industrijskoj proizvodnji, izvozu, itd. Preko devedeset posto turizma takodje je u federaciji, pogledaj moc aerodroma,..moj mahalasu, plitke pameti,.....

Name

Mrcevci

30.09.2017 19:49

FBIH JE ISPALA PAMETNIJA OD GRADJANA R.S A DODIK SE NE BORI ZA REFERENDUM VEC GLUPOM NARODU SAMO PROTURA GLUPOSTI U KOJE NI ON NEVJERUJE A GLUPI NAROD SE UHVATI SVAKI PUT NA NJEGOVE MAMCE.MILORAD DODIK ZLO KOJE JE SNASLO R.S. MISLI SAMO NA SEBE I SVOJU GUZICU I TAKO JE SVE OVE GODINE.JEDINI PROJEKTI KOJE JE URADII SU AUTO PUT A URADIO GA JE SAMO ZATO STO JE SA STANKOVICEM OPUSTOSIO NOVAC OD NARODA R.SRPSKE.SVE FIRME KOJE SU PROPALE NJEGOVI PULENI SU BILI DIREKTORI KOJI SU IZVLACILI PARE I STAVLJALI NA DODIKOV RACUN.KREDITI IZ BANKI KOJI SU DIZANI U MILIONSKIM IZNOSIMA STAVLJANI SU NA NJEGOV RACUN OD NJEGOVIH PLACENIKA A SIPA TAPKA U MJESTU .

ODGOVORITE
Name

Ama

01.10.2017 05:50

Kako smo se uhvatili za teferendume kada ih nijw ni bilo, kako da se uhvatis za nesto cega nema ?

Name

Osvit

30.09.2017 19:54

Ambijent za rad u BiH je katastrofalan .Kriminal i korupcija cvjetaju Politicari i politicke partije su okupirali citavo drustvo,urusili sistem vrijednosti,dokinuli pravo i pravdu nametnuli "nebeske teme"i primorali dobar dio gradana da egzistenciju traze izvan zemlje.Jasno su pokazali da ne zele site gradane u ovoj zemlji koje oni ne hrane jer je sa sirotinjom najlakse upravljati.Bez ikakvih vizija i strateskih opredeljenja i valjda je jedino oko cega su se dogovorili, jesu mafijaska podrucja koja kontrolisu.Posljednji u Evropi a republika Srpska definitivno losiji dio osiromasene BiH.Svi to vide i vecina osjeca jedino politicke elite i njihova sredstva informisanja pokazuju kao da smo Svicarska i da je to zasluga velikih pllitickih lidera koji ulazu nadljudske napore da sacuvaju uspjesnu Republiku Srpsku.Monolog premijerke na posljednjoj sjednici skupstine zasluzuje dobro poznatu konstataciju "Car je go" i u svakoj iole ozbiljnoj zemlji i njeni politicki mentori bi joj zahvalili na dosadasnjem radu, da se ne govori o konstruktivnoj opoziciji.Ali nazalost mi zivimo u zemlji apsurda gdje su logika i pamet davno izgubljene kategorije.

ODGOVORITE
Name

knez

30.09.2017 19:55

Cvijanovicka prica nebuloze o tome kako mi imamo najveci rast u regionu, pa se jos poredimo sa Slovenijom. RS ima najmanji BDP po glavi stanovnika u Evropi. A Sloveniju ne mozemo stici ni za sto godina. Ludi narode!

ODGOVORITE
Name

Lord

30.09.2017 21:06

Statistika je majka propasti!!! Mozda RS ima 3,4 rast a Slovenija 2,9 il federacija 3,1..mozda je to sve tacno.Procenti i promili su cudo za prevaru.Ovde Cvijanovicka ne iznosi osnovicu od tog rasta proizvodnje.Sto je i te kako vazno.Znaci Slovenija 3 milijarde...federacija 1,7 milijarde a RS 600 miliona ..npr.. Ako je neka fabrika namjestaja proizvela 5 regala a ove godine 10 ...to se racuna kao 100 % rast proizvodnje a u sustini se radi o 10 hiljada km...hehehe.

Name

ZA SNSD

30.09.2017 21:37

Jos samo jedan mandat za SNSD i RS nece imati ekonomskog kapaciteta da postoji, zato svi na izborima za SNSD i Bosnjaci.

Name

RE. ZA SNSD

02.10.2017 12:24

Naravno. Bosnjaci podrzavaju bosnjaka Milorada, jer on radi odlican posao. Podrska puna za Milorada!

Name

Samo ja

30.09.2017 20:25

Vazno je da se srbuje.

ODGOVORITE
Name

Saša

30.09.2017 20:36

Budžeti u FBiH su dvostruko veći od Budžeta RS-i???FBiH ima više nego dvostruko više stanovnika.

ODGOVORITE
Name

Srbi..

30.09.2017 20:45

Mani te se problema i ukinite ono legio kriminala i tajkuna zvana skupstina RS . Oni vas pojedose. Car je go! A vi kako hocete?

ODGOVORITE
Name

Dumine

30.09.2017 21:39

Jel ovo viking pored Novalica?

ODGOVORITE
Name

Geography

30.09.2017 22:18

Ne znam dal da vjerujem vama i ovom članku ili vlastitim očima. Možda je stanje za malu nijansu bolje nego u RS ali to je daleko od dobrog. Pa nema kuće gdje neko u zadnjih par godina nije otišao na zapad ili se sprema da ide. U svim školama je djece sve manje. Minimalna penzija 326 maraka pa ko može neka preživi a najviše je tih penzionera. Samo Tuzlanski kanton ima preko 90.000 nezaposlenih, koliko je autoputa izgrađeno zadnjih godina 0 km, da dalje ne nabrajam

ODGOVORITE
Name

BOBA

30.09.2017 22:37

Ko ce normalan ovdje ostati. Kazu bijela kuga. U normalnim zemljama djeca imaju djeciji dodatak. Ovdje ako neko radi, dobije platu 500-600 KM a treba sebe i dvoje djece da prehrani. Jede buraniju i kupus cijelu godinu.

ODGOVORITE
Name

Mitar M.

30.09.2017 23:50

Ko se i malo razumije u ekonomiju vidi da je Fadil Novalic, odlican premijer. Da ima samo trecinu podrske u Parlamentu FBiH kao Cvijanovicka, rezultati bi bili bar duplo bolji. Kad ste culi g. Cvijanovic da prica o ekonomiji. Ja, nikad. Na zalost sva vlast u RSje koncentrisana kod jednog covjeka, a ovi iz Vlade RS su samo fikusi.

ODGOVORITE
Name

borac

01.10.2017 04:58

Odkud sad to pa premjerka rece da se kod nas bolje zivi i dugovjecniji smo.

ODGOVORITE
Name

Za Borca

01.10.2017 12:59

POKRADE ON DODIK TEGELTIJA I EPS

Name

Sarajevo Istocno Sarajevo

01.10.2017 05:09

Zivim na na liniji razgranicenja izmedju Rs i Federacije srecem ljude iz oba entiteta ljudi imaju iste probleme nezaposlenost male penzije kriminal itd...

ODGOVORITE
Name

Bakir

01.10.2017 05:13

Pa mi iz federacije nismo znali da u stvari zivimo u Švajcarskoj bas vam hvala sto ste nam javili.

ODGOVORITE
Name

Fahro

01.10.2017 09:34

A to relativno bolje stanje u Federaciji ne dolazi do gradjana. Gradjanin to ne osjeti. Negdje se to gubi u putu do gadjanina i seljaka. Rasipa se i nestaje kao voda u moru pustinjskom. U oba entiteta pljacka nevidjena, korupcija u svim porama.

Name

Mimar neimar

01.10.2017 06:40

Pa barem je to svima jasno. I uopste nije sporno. Federacija BH-а nema Dodika.

ODGOVORITE
Name

Gmaz

02.10.2017 23:15

Ali zato ima Bakira, sta vam je ljudi ovo je mrtva trka, razlika u par deka...

Name

Big Danijel

01.10.2017 06:59

To što je navedeno u tekstu tako je.Možda i je čak i veća razlika.Niko recimo od vlasti u Banja Luci nekaže recimo ko projektije velike objekte u RS-u tipa UKC Banja Luka-projektuje se u Tuzli kao što je isprojektovana i bolnica u Bjeljini.Istina pod logom nekih biroa iz Doboja odnosno nekih instituta iz Banja luke .Moram napomenuti i da neki biroi iz Banja luke projektuju npr. po Tuzli itd,ali samo iz razloga što to rade ispod objektivne cijene.

ODGOVORITE
Name

Da vidimo odnos

01.10.2017 09:27

Prema podacima zavoda za statistiku u RS je bilo 75.000 zaposlenih u javnoj upravi.E sada volio bih da znam koliko ih ima u javnoj upravi Federacije?

ODGOVORITE
Name

Leko

01.10.2017 11:15

F BiH ima zaposleno oko 38 hiljada zaposleni,deset kantona cini oko 75 hiljada zaposlenih na budzetima eto to je odnos budyetskih uhljeba a treba znati da federacija ima duplo vise stanovnika.

Name

Global zitizen

01.10.2017 10:15

Nista mi podrinjci nemamo ni od jednih ni od drugih . Mi treba da se odcjepimo od svih i da saradjujemo direkno sa Srbijom i Hrvatskom nebi li se malo trgli i sacuvali ovo malo omladine sto je ostalo. Nama treba Podrinjska stranka koja ce stititi nase interese.

ODGOVORITE
Name

Pesimista sa razlogom

01.10.2017 10:41

Nije lako federalnim politicarima, niti su oni neke cvjecke (marisu gdje stignu, zaposljavaju samo svoje i one koji plate, kuci svojoj nose, o narodu ni briga ih nije..), ali ipak im je lakse nego RS politicarima. Oni barem ne moraju stajati na braniku domovine. A u RS i Milorad el prezidente i Zeljka premijerka i svi ostali uz njih i sa njima, na braniku otadzbine moraju stajati. I biti 'zagledani' u Srbiju. I za sebe i svoje sta svrnuti. I kada onda и како ikako o narodnom boljitku brinuti..??!!

ODGOVORITE
Name

Epistahije

01.10.2017 10:42

Godina 2020. Nakon sto su iz Federacije odbili prijedlog iz RS o hitnom ukidanju entiteta krenule su kolone kamiona sa humanitarnom pomoci is Federacije u RS.

ODGOVORITE
Name

Ned

01.10.2017 11:00

Evo stvarno moram reci da u FBiH stanje nije sjajno, stvarno nije. Ali prosle sedmice sam bio u Banja Luka. Najvecem gradu u RS u Gospodskoj ulici. Stvarno, Ali stvarno se vidi velika razlika izmedju Sarajeva i BL. Bas se vidi da u BL vlada neimastina i to bas velika. Kao u nekom malom nerazvijenom gradicu u FBiH. Stvarno nisam nacionalista imam neke i poznanike u Bijeljini ( koja je isto stala u vremenu, a eto poduzetni su ljudi) ali stvarno ste propali. Gradovi su vam mrtvi, umrtvljeno stanovnistvo, ucmalo. S druge strane, mogu govoriti za Sarajevo, Gorazde i Mostar, ti gradovi su fkt zivi. Vidi se da zivot cirkulise. Da se radi. Guzve su po ulicama, radi se mada moraju ovi nasi Jos vise malo poraditi na brzoj administraciji

ODGOVORITE
Name

100%

01.10.2017 21:35

Ma šta da ti kažem, seljaci se kreću danju, a gospoda noću!!!

Name

Saša

01.10.2017 22:02

Da, da, da ne živim u Prijedoru i da nisam bar dva puta mjesečno u Banjaluci možda bih Vam i povjerovao. Pozdravite Sarajevo, Goražde i Mostar, a u sljedećem obilasku Federacije BiH svratite malo i u Unsko-Sanski kanton da vidite kakav je tamo"raj".

Name

Ned

02.10.2017 11:56

Re Sasa pa o tome ti ja I govorim. Zamisli kakvo je stanje u Prijedoru kad je ovakvo stanje u BL. Sve se to moze vidjet po cijeni kafe. Ona sve govori. Dok je kafa u Sarajevu 3-3,5 km u nesto boljim kaficima u BL je 1-1,5. Sve je to zbog neimastine. U sustini ststistika stanja u jednom i drugom dijelu je neumoljova!! I umjesto da se pobunis sto ljudi 50 km od tebe zive diplo bolje ti tako

Name

Turboskara

01.10.2017 12:18

Evo upravo citam kako je federacija bolji dio bih itd itd a odma do njega kako je bih pred bankrotom.pa ako je bih pred bankrotom a federacija bolji entitet ot rs a pred falitom znaci rs e falirala .Dok drzava falira jedan budan sanja masta drugi nadgleda most iz hrvatske treci prodaje zemlju arapima i u stvarnosti kad sve ovo saberem sav se oduzmem.

ODGOVORITE
Name

Q

01.10.2017 12:55

ZELJKA KUDI FEDERACIJU A HVLI NOVALICA MNOGO SE ONI VOLE PO AMERICI

Name

BiH 4 all

01.10.2017 19:02

moras razlikovati dug drzave BiH i njegovo servisiranje od duga entiteta rs i entiteta fbih,totalno razlicite kategorije..malo brkas kruske i jabuke pa ti nista nije jasno!!!

Name

Ja Opet

01.10.2017 23:11

alaha ti Novalicu ,sto si to ti ostavio bolje(firmu na selendri)pa se stranackim uhljebljenjem spusti na funkciju premjera i svojim neznanjem se gradjanstvo sprda.Znas samo petljati i kevcati u havu pa te cesto glava boliO kakvoj razlici pricas ko je bolji,i tami i ovami 95% bijede. SDA ti ispire mozak postajes razrok,vrati se rodnoj grudi,inaj biznus nije isao,nahapo si se ,pokusaj s novim poslim i bices rahatniji...Okani se Bakira,nisu u planu begluka,brisi sto prije, Jaran.

Name

Koševo

02.10.2017 04:59

Mi smo bolji zato što imamo duplo manje duga i penzije su malo veće. A ostalo isto.

ODGOVORITE
Name

Marko

02.10.2017 22:05

Ma sve je to za popisati se i otici,ko moze !

ODGOVORITE
Name

činjenica

03.10.2017 10:22

Činjenica je da se u proizvodnju mnogo više ulaže u Federaciji. Mnogo je njihovih vani, vole državu i bore se za nju, mnogi su sami, ili preko partnera iz zemalja u koje su izbjegli otvorili pogone širom Federacije. Sa druge strane, Republiku Srpsku pljačkaju od kraja rata, ne vole je političari i lopovi, mole Boga da propadne, kako bi imali razlog da se povuku u Srbiju i da uživaju u svojoj opljačkanoj imovini. Takvi su u stanju uvući nas u rat, samo da nestane Srpske. To su uradili političari i lopovi i iz Republike Srpske Krajine.

ODGOVORITE
Name

Breskva

03.10.2017 14:22

Da li je samo obraz za veceru?jbt skupa ta vecera...zalosno ko vlada i prodaje i kupuje dok strucnjaci rade sve i svasta da bi prezivjeli a ovi i ovakvi mamlazi kolo vode u svim strankama.srsmno i ispid svakog nivoa e to je nasa RS.

ODGOVORITE
Name

RS

03.10.2017 16:18

Neka im je sa srecom, ako je tako bajna situacija u Federaciji, od njih se samo trazi da ostave Republiku Srpsku na miru!

ODGOVORITE