Miroslav Tuđman gost na RTRS-u

"Politika Alije Izetbegovića od samog početka bila je da je nad Bošnjacima izvršen genocid, odnosno, da taj genocid traje od 1878. od kada je Osmansko carstvo bilo prisiljeno da napusti BiH i ta teza je građena na žrtvi. Riječ genocid se koristi već u izvještaju Sefera Halilovića i Patriotske lige u februaru 1992. i on naznačava kakav će to biti karakter rata.

Republika Srpska 14.09.2017 | 15:20
Miroslav Tuđman gost na RTRS-u
On govori da je genocidan jer je usmjeren protiv muslimana, odnosno muslimanskog naroda.

"Da je cilj zatrti, odnosno uništiti muslimanski narod", ističe Miroslav Tuđman.

On kaže da je tezu o Bošnjacima kao žrtvama Alija Izetbegović ponovio i u aprilu 1993. godine kada je najavio da će se u Srebrenici dogoditi najveći genocid od Drugog svjetskog rata na osnovu čega je Savjet bezbjednosti UN ovu zonu stavio pod zaštitu UN - a.

"Posljedica toga je bila da je Savjet bezbjednosti donio odluku o zaštićenim zonama a onda je Izetbegović, smatrajući da će UN štiti Srebrenicu, 7500 pripadnika Armije BiH prebacio iz Srebrenice u Srednju Bosnu, kako bi je očistio od Hrvata", kaže Tuđman.

Govoreći o mirovnim planovima za BiH, Tuđman smatra da je Kutiljerov plan, koji je predviđao organizaciju po kantonima bio dobro rješenje jer bi drugačije odredio karakter rata u BiH i vjerovatno bi, kako ističe, broj žrtava i razaranja bio mnogo manji.

Miroslav Tuđman podsjeća da je ovaj plan podržalo i tadašnje političko vođstva Republike Srpske smatrajući ga dobrom osnovom za razgovore.

Izvor: RTRS

Komentari / 136

Ostavite komentar
Name

Nada

14.09.2017 13:23

Kakav otac takav sin. Bakir da ode u Beograd i pocne saveznistvo sa Vucicem. Vrlo jednostavno, uvesti poreze na proizvode iz Hrvatske, a Srbija da napravi partnerstvo sa BiH i sve ce krenuti u pravom smjeru.

ODGOVORITE
Name

Nije Bas

14.09.2017 13:33

Otac mu je jako pazio da se ogradi od fasizma posebno od HOSa kojeg je satro prvom prilikom cim je mogao. Ovaj je izgleda to zaboravio. Inace tvrdnje su mu teske gluposti koje ne zavrjedjuju komentar a to na kojoj je televiziji sve govori

Name

U pravu je

14.09.2017 13:47

Nado.U pravu je.

Name

Čović-Dodik

14.09.2017 13:49

Ova koalicija će nas dokrajčiti. Mate na RTRS, Tuđman herojski na RTRS, ko je sledeći????

Name

Re U pravu je

14.09.2017 15:05

Sta je u pravu? Da je Armija prebacila vojsku u srednju Bosnu, a da je VRS u Srebrenici ratovala i pucala na civile??? Pojma ti nemas kao ni ovaj ujko.

Name

Re re U pravu

14.09.2017 16:09

Ma je u pravu da je Al Kaida pravila Alijinu BiH pa ma ko je doveo.A sto ti to smeta sto Je tacno.

Name

puštim po kućama

14.09.2017 16:20

trebali ste i tomsona dovesti da u pauzama koju zapjeva xaxaxxaxaxxaaaaaxxax

Name

Re re re u pravu

14.09.2017 16:35

Koja Al kaida 92 levatu jedan? Nije bilo ni u planu tad, sta baljezgas ne znas se hljeba najest.

Name

Re

14.09.2017 16:59

Rtrs to zlo od televizije, samo trazi dodatnu budalu ili bolesnika od mrznje kako bi ovako davali kojekakve izjave i huskali narod na sto vecu mrznju. Kad tad se zlo obije o glavu. A hrvati se smrtno boje da se nikad ne ostvare dobri odnosi izmedju Bosnjaka i Srba jer znaju da bi to bilo prejako za citavu regiju.

Name

Za Po Kucama Ovog

14.09.2017 17:59

Tompson bi doso al ne zna aktuelne hitove ni Danijelu ni skitnicu ni ne moze nam niko nista a ove njegove Laktaski duetlija ne zna pjevati jer su teski za pjevat,nema Baja glasa da drekne za dom i niste ni prije

Name

iskreno

14.09.2017 19:10

Svašta sam očekivao na RTRS ali ovo stvarno ni u malom mozgu, ovo se graniči sa vjerovali ili ne.y

Name

Realno

14.09.2017 21:32

Mirosgade sta ti dodze artukovic vi ne znate ni za sramotu ni za grehotu takvi ste vi hrvati zatvorite ona vasa smrdljiva usta a i oni koji su vas doveli tu nista nisu bolji.

Name

Mata

16.09.2017 08:56

Moze tudjman da prica sta hoce,svi iz hrvatske trenutno napadaju BiH a zna se zasto,uskoro presuda herce.setorki Prlic i ostali za udruzeni zl.poduhvat i agresiju.Sa Srbima Bosnjaci trebaju napraviti stratesku savez i rijesti se ovih 300 hiljada hijena.

Name

turboskara

17.09.2017 07:28

PA sta se cudimo zar baja nije rekao da ce HDZ cuvati srbsku,Pa evo trazili smo evo nam ga.Ili mozda fali jos malo jasenovacke gradje ko ce znati. pricamo kako su sa bosnjacima vezali zastave a zar nismo licemjeri pa mi ih sada vezemo.Ada je ovo slucajno bilo na BN TV garant bi to bio napad na institucije RS i proglasenje BN i sviju okolo izdajnicima RS.Ovde se nezna ko pije a ko placa.Ustvari samo obicni narod placa i to debelo.

Name

TO JE TO

14.09.2017 13:27

RADOVAN SA MATOM BOBANOM I FRANJOM TUĐMANOM A DODIK SA FRANJINIM SINOM I DRAGANOM ČOVIĆEM. SMRT FAŠIZMU SLOBODA NARODU.

ODGOVORITE
Name

Istina

14.09.2017 15:22

1995 njegov tata Franjo nije ušao u Banjaluku,ali on 2017 ulazi sa Matom da na Milovoj fabrici laži puca po mozgu glupih Srba koji gledaju RTRS.

Name

Zasto

14.09.2017 16:25

Zasto ga niste uhapsili,pod komandom njega i njegovog oca je ubijeno i protjerano 350 000 Srba,ima li neki odgovor?

Name

Re zasto

14.09.2017 18:47

Zato sto pisa u istu tikvu kao nas predsjednik.Laz i prevara su njohova svakodnevnica.Glasamo za covjeka koji se ovim potezom popljuvao svakom Srbinu u lice.Pa samo ime Tudjman za Srbe asocira nai progone,pljacku i ubistva a ovaj nas ga dozivljava najblizim,jad i cemer od nas za koga glasamo.

Name

RE TO JE TO

16.09.2017 10:10

To braćo srbi! to dična RTRS! Sinoć prateći košarku Srbija - Rusija prebacim na RTRS što veoma rijetko činim, a još uvjek plaćam taj Dodikov privatni šund jer sam blesav (istina nemam za to potvrdu kao neki, a obnašaju veoma odgovorne poslove) a kad tamo priča je o dolasku mudžahedina u BiH da bi Tuđman junior stavio znak jednakosti između njih i boraca anestezirane Republike Srpske Krajine. Voditelj koliko sam vidio nije to ni primijetio, ili je možda zadužen da ne primijeti, a da ne govorim da je bilo preče da RTRS u tom terminu prenosi polufinale. Pozivam snsd-ove botove da me demantuju

Name

re istina

16.09.2017 23:40

Bravo za komentar.

Name

Tugomire

14.09.2017 13:29

PA MIROSLAVE JA SAM MISLIO DA SI TI OBRAZOVAN COVJEK.ZNACI I TI SI KUPLJEN DA PRICAS ZA DRUGA MILU.ZASTO SI ZATJERAO GALIJASEVICA IZ RH?PA DA I TI BUDES ANALITICAR A MOZDA SI DIDIKOV RODAK.KAKVA SI BUDALA NAPADAS BOSNJAKE U RS A VISOKI FUNKCIONER SDA JUCE VODI KRNJU SJEDNICU NS RS.I TI KAO OTAC POCEO U KRNJEM SASTAVU DA PRICAS

ODGOVORITE
Name

Jole

14.09.2017 15:03

Nije vazna diploma vazan je kucni odgoj.To je on dosao da proba ocistit savjest.

Name

Dragutin

14.09.2017 13:30

Pa jeste,tako je!Lepo kažu hrvati,oni su još davno pročitali ko je Alija Izetbegović?Prvo očistio hrvate iz Srednje Bosne,a posle čisti Srbe sa hrvatima u Oluji,a ovamo se zalaže za multietničku BiH!!!Pokvareni Alija!!!Miroslav Tuđman je bar iskreno reko sve o Aliji Izetbegoviću i muslimanima još iz vremena Turske carevine,čovek raspolaže sa informacijama ko su i šta su bošnjaci!!!

ODGOVORITE
Name

Re

14.09.2017 14:08

Ne lupaj gluposti , ponovo si preskočio lijekove.Ko li pobi Srbe u Jasenovcu, Gradini , Jadovnom , ko li protjera onolike ljude u akciji Hrvatske vojske i u Hrvatskoj i u Bosni.Prodana dušo staće se i vama za vrat , vama koji veličate naše krvnike,Mrrš g.....o jedno

Name

Dk

14.09.2017 14:24

Sto ti g.Miroslav ne rece istinu sta bi sa Srbima iz HR gdje su preko 250 hiljada Srba protijerali,a za nestale da ne govorim.Kako to da Alija preseli 7500 da cisti Hrvate u srednjoj Bosni,kada Mladic kaze da je 2500 srba ratovalo protiv 5000 muslimana u Srebrenici.Upravu si covijek istinu govori.Nisi muslimani protijerali 250000 Srba iz Krajne i nedaju Srbima da se i kada vise nasele u HR-u vise od 3%,a nisu muslimani ni prijetili nekome da ce nestat ako se ne sprovede referendum.

Name

Re re

14.09.2017 14:33

Koje krvnike? jel mislis na djenerala Mladica koji se suptostavio alijinim teroristima koji su krenuli da ubijaju srbe.za nas ce on uvjek biti heroj i cast mi je sto sam bio njegov vojnik.a ti se dici naserom i alijom koji su ubijali i srbe i tvoje muslimane.

Name

Nako

14.09.2017 16:14

Dragutne, da se kladimo? Fale ti bar tri zuba u glavi, u grad si dosao iz nekog zaseoka sa bar 1.500 metara nadmorske visine, primas penziju koju nisi zasluzio a sin ti je na budzetu. Ajde budi iskren, molim te

Name

Re re

14.09.2017 16:55

Jah, djeneral koji "tuče po Velešićima jer tamo nema srpskog življa mnogo" je borac protiv terorista.

Name

po velusićima

14.09.2017 20:52

franjo, hvala ti

Name

patriota

14.09.2017 13:31

Franjo tudzman i njegove ustase su htjeli da pokolju sve bošnjake i usput srbe, s obzirom da niste očekivali otpor dobili ste po nosu, jadna je RTRS kad se spustila na tako niske grane da ugosti zlikovca čiji je otac genocid izvršio nad srbima u hrvatskoj i nama bošnjacima u bih , sutra da se zarati prvi oušku uzimam sjeme vam jebem ustaško, a bošnjaci i srbi ima da svežu zastave ili nas neče biti , mi smo braća i zajedno da ustaše nagazimo

ODGOVORITE
Name

Касно патриото

14.09.2017 14:15

Срби неће више да вежу заставе. За то је давно прошао воз. Велики број (већина?) Бошњака сматра Србе геноцидним и отворено показује антипатију а неријетко и отворену мржњу. И онда треба да вежемо заставе? Сада сте сами у биткама које вам предстоје... (И ми Срби смо, али код нас кроз историју и није било другачије.)

Name

Zeljko Banjaluka

14.09.2017 14:30

Sef tajne Hrvatske sluzbe koji je direktno organizovao OLUJU govori na TV i Vi iz vlasti nazivate izdajnicima Szp PAMETNOM DOSTA. Ko poznaje istoriju zna da je jedan od najvecih zlocinaca drugog svjetskog rata postavio kamen temeljac za Hrvatski sabor u Banjaluci. Na tom mjestu treba dati ulicu imena Blagoje Jovovica covjeka koji je 1957 izresetao Antu Pavelica u Argentini. Potomci Ustaske ideologije ne miruju Ali i mi potomci zrtava ustaskog rezima necemo cekati da nas vezu zicom i vode u Jasenovac NIKADA VISE

Name

za Željka

14.09.2017 15:42

Ja ne znam šta je našem narodu u Banjaluci i okolini,pa zar im već nije jasno odavno

Name

re kasno patrioto

14.09.2017 17:50

Ko kaže da neće? Vezali su zastave s Hrvatima 1993, a evo i 2017, zar se ne sjecas da je Dodo proglasio Covica predstavnikom Srba?

Name

BOSNA

14.09.2017 13:32

Sta ocekivati od ustase. Lazi i obmane.

ODGOVORITE
Name

Хрватско цвијеће

14.09.2017 14:42

Па како су сада усташе, а некада су многи радо били "хрватско цвијеће"!?

Name

Bosna

14.09.2017 16:11

Pa de se bre dede ta vasa srbofobija.

Name

re

14.09.2017 16:57

Koliko se sjećam, u maju 1992. godine su Boban i Karadžić u Grazu potpisali sporazum, a onda su Srbi haman zajedno s Hrvatima ratovali na nekoliko ratišta, puštali ih preko linija... Ako išta, možemo reći da su Srbi bili hrvatsko cvijeće tada, samo što to ne volite spomenuti.

Name

@

15.09.2017 07:41

tuđman i milošević su dijelili Bosnu nešto dogovorom nešto međusobnim ratovanjem, kao i uvijek u historiji Bošnjake ništa nisu pitali. Milošević je prisvojio jna a svo naoružanje podijelio Srbima u Bosni i Hrvatskoj. I Tudžman je prisvojio nešto jna arsenaa ali je dosta toga kupio i dobio sa zapada, opet samo Bošnjaci su imali embargo na naoružanje i odbranu. Na veliko čuđenje i istoka i zapada Bošnjaci su uspjeli pružiti žilav otpor, regularna HV je imala velikih gubitaka u Hercegovini, Bošnjaci su svojom nevjerovatnom borbom iznudili tzv. "vašingtonski sporazum". To je dovelo do velikog rasterećenja na frontu za AR BiH, Srbi su imali naoružanje ali su bili pod sankcijama, na frontovima vojska je živjela u prilično lošim uvjetima, Bošnjaci su bili u najgoroj poziciji, to je sve bilo u dronjcima a HV je imala sve, njihovi vojnici su pušili malboro. Pogledajte sastanak Dudakovića i hrvatskog generala na nekom mostu poslije "oluje", Dudakovi vojnici u raspadnutoj odjeći a hrvatska vojka nova odijela. Da skratim, Bošnjaci Muslimani su vijekovima trpili nepravdu i ponižavanje, NIKADA VIŠE, ali baš NIKADA niko neće moći ništa u Bosni raditi da ne konsultuje njen većinski narod, nikada više. Bošnjaci su opstali iako su se našli u nevjerovatnom neprijateljskom "sendviču". Sam predsjednik Srbije A. Vučić kaže da je za budućnost ključno dobra suradnja između Bošnjaka i Srba. nemam ništa protiv, dapače, podržavam. Sva ova priča iz Hrvatske je u svezi skorašnje presude u Hagu, vladajući režim u RS izlazi u susret proustaškim frakcijama i učestvuje u pritisku na međunarodni sud, u to nema nimalo dvojbe. Nadam se pravednoj susdkoj odluci a tada će i ova retorika iz endehazije splasnuti.

Name

Fed

14.09.2017 13:35

Ma muslimani su krivi za sve to je sigurno Hrvati su bas fini molili srbe da ne napustaju svoja imanja u oluji a srbi treci jos miroljubiviji manjacu kreaterm tomasicu sve mulimani napravili sram da ih bude

ODGOVORITE
Name

popara

14.09.2017 13:45

Od ovoga sina Franje Tudmana nije bolje ocekivati.Poslije 20 godina sjetio se da prepricava sta je bilo u ratu.

Name

re,popara

14.09.2017 18:30

Uskoro slijedi presuda za udruzeni zlocinacki poduhvat "generalima i vodstvu tzv. herceg-bosne" zbog toga je ovo. A bijedni srbi podrzavaju svog dzelata protiv bosnjaka, sve je jasno

Name

@ re.popara

15.09.2017 07:43

potpisujem.

Name

kjhgf

14.09.2017 13:40

Šta je prpa, očekuje se presuda ha?

ODGOVORITE
Name

Otkux sad

14.09.2017 16:12

Otkud sad zar nije kriva Velika Srbija.Stvarate konfuziju.Necemo tako.

Name

re

14.09.2017 16:58

I Srbija i Hrvatska su htjeli svoj komad Bosne, samo slomiše zube, šta ti nije jasno?

Name

re otkux sad

15.09.2017 07:49

Nema nikakve konfuzije, i Srbija i Hrvatska su parčali BiH a da većinu u toj istoj Državi nisu ništa pitali, naprotiv, zajedno su radili na njihovom uništenju, to je svima jasno. Bošnjaci su svojom neviđenom hrabrošću i borbom iznudili vašingtonski sporazum, šta ti misliš na to je tudjman pristao onako reda radi. Danas Srbima tuđmanovi drže predavanja, taj isti tudjman koji je urlao poslije oluje kako su srbi brzo pobjegli da nisu uspjeli pokupiti ni svoje prljave gaće. Da nije bilo Bošnjaka i njihovog neviđenog otpora BiH ne bi postojala a granica između srbije i hrvatske ko zna gdje bi bila.

Name

Mata

16.09.2017 09:03

Rat izmedju Bosnjaka i Hrvata da nije zaustavljen jos mjesec dana,Hrvati bi nestali zato je sklipljen vasin.sporazum.

Name

Branko

14.09.2017 13:43

Ocigledno je Milorad Dodik obecao Tudjmanu Lijevce polje da bude jedna od novih Hrvatskih zupanija!? Posle obevanja u prudu nista nas ne moze vise iznenaditi!?

ODGOVORITE
Name

Re: Branko

16.09.2017 12:46

Ne samo Lijevce polje... Dodig je naredio da se i Posavini vrati staro ruho (srbi su ga unistili, pa oni treba i da vrate), te da u lijepom ozracju udje u hrvatski entitet. Zato hrvati u ovome dijelu RS-na izborima- i daju glasove onim nacelnicima koji se za to zalazu.

Name

Sramota

14.09.2017 13:45

Zar za ovo placamo RTRS? Sto ga ne upitase koliko mu je caca protjerao i pobio Srba?

ODGOVORITE
Name

Bruka

14.09.2017 18:32

Sta srbi sebi rade, nikakvog postovanja prema tolikim zrtvama nema,..krajnje jadno

Name

patriota

14.09.2017 13:45

Bošnjak sam i ponavljam BOŠNJACI I SRBI RAME UZ RAME ILI VAS NEĆE BITI, Bakire u Beograd i veži zastavu a budes li s ustašama šurovao kao izdajnik od Gusinja Fahro mali, bolje da te nema, mi i Srbi smo braća i ima da se pomažemo kao nikad, Alija je trebao savez praviti sa Slobom, a ne s ustašama kvarnim i hinjama, srbi su mi bliski i gledam ih kao svoj narod i gledat ču, a hrvati su jad i ćemer i nemaju ništa s nama, e da se hoće zaratiti, prvi sam s puškom , bez obzira napala hrvatska srbe ili bošnjake, daj da se više pašćadi riješimo, a ustaše nek se zahvale Aliji za srednju Bosnu i Hercegovinu, došli smo uz pomoć braće srba 4 km od Širokog brijega, al ALIJA REĆE NAZAD, NEČE VIŠE BITI NAZAD, NE NE, A SRBIMA IZ NEVESINJA HVALA ŠTO SU NAM POMOGLI ARTILJERIJOM S VELEŽA, HRANOM, LIJEKOVIMA, ORUŽJEM, MUNICIJOM, bravo bračo moja srpska, SAMO ZAJEDNO SMO JAĆI I GLAVU GORE,mi bošnjaci to ne zaboravljamo i vi ste naši, nikad više neče bratski narod pušku dići jedni na druge, samo na ustaše!!!!!!!

ODGOVORITE
Name

re

14.09.2017 13:50

HEHEHEHe koji si ti mamlaz...

Name

Касно патриото

14.09.2017 14:43

Срби неће више да вежу заставе. За то је давно прошао воз. Велики број (већина?) Бошњака сматра Србе геноцидним и отворено показује антипатију а неријетко и отворену мржњу. И онда треба да вежемо заставе? Сада сте сами у биткама које вам предстоје... (И ми Срби смо, али код нас кроз историју и није било другачије.)

Name

boro za re

14.09.2017 15:51

Naravno da je Alija pogriješio , ne samo pogriješio već je iz svog fanatizma uništio najviše svoj narod . Da su Srbi i Bošnjaci se udružili ne bi bilo jada ni deseti dio . Lud je svaki Srbin i svaki Bošnjak , ako misli da su mu hrvati prijatelji . Mi sa Bošnjacima uvijek možemo biti u miru i živjeti ko komšije , ako su iskreni , a sa hrvatima nikad . Nije ni Tuđman slučajno u krajini , to neka razmisle krajišnici , isto ko auto put preko kupresa za split .

Name

re kasno patrioto

14.09.2017 18:25

Ko kaže da Srbi neće? Vezali su zastave s Hrvatima 1993, a evo i 2017, zar se ne sjecas da je Dodo proglasio Covica predstavnikom Srba?

Name

Re.patriota

14.09.2017 18:36

Bosnjace ne pricaj gluposti, zar si toliko plitak da ne vidis sta stara bratija radi udruzeno, ako do sada nisi uspio povezati stvari onda te iskreno zalim...za tebe nade nema

Name

re kasno patrioto

15.09.2017 07:57

ti vidiš tuđa vezanja zastava a svoja ne vidiš, X puta su srbi i hrvati vezali zastave, ovaj igrokaz sa tuđmanom na rtrs je vezivanje zastava. ovo je dno dna. @patriota: pretjeruješ i pišeš nerealan scenario, smanji doživljaje. gostovanje ovog kreatora endehazije na rtrs je srpska sramota i vrijeđanje zdravog razuma, nema više ratova na Balkanu, to je gotovo, hrvatska je član NATO-a i svaka prijetnja istoj je apsolutno nerealna.

Name

Spa

16.09.2017 11:45

Pa braca smo .samo vi pogledajte po tavanima i magazama ikone koje su vam slave djedovi slavili.Pa se onda javite nije problwm.

Name

Nikola

14.09.2017 13:46

Nikada vise od mene 1 KM nece dobiti za pretplatu! Ustase!

ODGOVORITE
Name

Kosovka

14.09.2017 14:35

Ni fening za pretplatu

Name

kiki

14.09.2017 13:47

Koji magarci sa RTRS-a dovode čovjeka koji je idejni tvorac protjerivanja i ubijanja srba u Hrvatskoj za rad pljuvanja po Bakiru!!! Neću više plaćati tu kamarilu!!!

ODGOVORITE
Name

Banja Luka

15.09.2017 06:44

I mi im jos i placamo za to. Stravicno.

Name

Zakucuspreman

14.09.2017 13:49

E moji srbi brzo ste zaboravili,otac ovog metuzalema je istjerao 500 000 ljudi sa njihovih vijekovnih ognjišta,a sad je dobio termin na dodikovoj televiziji

ODGOVORITE
Name

Погледај себе

14.09.2017 14:49

Критикујеш Србе, а не видиш да са ким сте у првој половини деведесетих, па онда у Другом свјетском рату, па онда у Првом свјетском рату заједно убијали Србе. Осим тога, РТРС и Додик нису никакви представници Срба него (наметнути) окупациони намјесник и његова гебелсовски медију који је доводио госте који су промовисали усташки грб, Анте Павелић, Миле Будак и Адолф Хитлер - све сами "пријатељи" Срба.

Name

Ćirilo

14.09.2017 16:27

Sta hoćeš da kažeš,da ti je danas ovaj suvi ku**c drag gost na javnom servisu,a i kako nebi kad je dragi predsednik veći brat sa kroatima nego sa braćom iz opozicije

Name

Tadija

14.09.2017 13:50

Jad i bijeda od ove televizije,poziva u goste notorne ustaše koji su pobili i protjerali srbski narod u lijepoj njihovoj da drže predavanje šta je bilo u proteklom ratu???TUGA

ODGOVORITE
Name

Da

14.09.2017 18:38

Jad i cemer, na sta spade srpski narod, tolike zrtve. Ovo je degutantno

Name

BOBA

14.09.2017 14:12

KRAJINO NE MOJTE KUKATI GLEDAJTE I UŽIVAJTE OVO VAM JE SLIKA I PRILIKA NISU VAM HRVATI NAUDILI VIDI SE IZ PRILOŽENOG.NAROD KOJI JE RATOVAO NAJ BOLJE ZNA KAKO JE PROŠAO. REJTING SKAČE .LUPAJTE KRAJINA JE NAJ VEĆI PRIJATELJ SA HRVATIMA LIČNI INTERESI SU BILI U RATU A DANAS SU JOŠ JAČI. DA GA NIJE ČOVIĆ POSLAO DA NAM OBJASNI NAKON DVADESET PET GODINA ŠTA SE DEŠAVALO.SRETNO.

ODGOVORITE
Name

Stranka

14.09.2017 14:21

Stvarno je SNSD postao hrvatska stranka

ODGOVORITE
Name

RAJNA

14.09.2017 16:24

Nije on to postao, on je to bio u momentu osnivanja, s obzirom na osobu koja je idejni vođa stranke. Analiziraj članstvo po nacionalnoj pripadnosti pa saberi.

Name

AK-47

14.09.2017 14:29

Dzaba ti Tajna Sluzba i Lazi.Necete dobiti dio Bosne nikada...

ODGOVORITE
Name

Re

14.09.2017 17:02

Haman hoće komad RSa.

Name

Zoki

14.09.2017 14:30

Pa ovaj kao Galijasevic ili??

ODGOVORITE
Name

Indijanac

14.09.2017 14:36

Svi koljači iz zadnjeg rata su prešli u Dodikovu partiju, bandu treba protjerati skupa sa Čovićevim ustašama i mirna Bosna! Bolesna stoka se sama nikada neće promijeniti, fašizam se ne može liječiti...

ODGOVORITE
Name

Presuda

14.09.2017 18:45

Za UZP uskoro, rapidno nestaju iz bosne svakodnevno, panika je velika. Manjina vec sada, ovo su posljednji trzaji, pa se bratime sa starim saveznicima djikanima. Ali uzalud nema pomoci...

Name

re indijanac

15.09.2017 08:45

Izgleda da si zamijenio uloge. Ti nisi indijanac već konj. Sredi se malo.

Name

Generski poremecaj

14.09.2017 14:53

Kakva nevidjena mutacija..od generalskog sina, komustickog omladinca do nevidjenog fašiste i nacionaliste. Svijet je vasu politiku odavno prozreo. Ne zrebate nista objasnjavati o drugima. Objasnite hasku presudu o zlocinackom udruzivanju snaga za rasturanje BiH. Bice bolje da se pozabavite protjerivanjem Srba iz Hrvatske nego li lupetate o svojim besmislenim tezama. Ne kaze se u narodu badava Ne pada iver daleko od klade. Kakav caca, takav sin.

ODGOVORITE
Name

JULIJA

14.09.2017 14:55

Šta je reći došao LATIN po nalogu predsjednice KOLINDIN.BOSNJACI da muti odnose između Srba i Bošnjaka koji idu uzlaznom linijom.Ima jedna dobra stara Latinska poslovica koja glasi NE VJERUJTE DANAJCIMA I DAROVE KAD NOSE.MIROSLAV. On je zadnja osoba koja može da prica6o zadnjem ratu.Sjerite se samo OLUJE u kojoj i on ima prste.Nego nije greška kod njega nego do postojeće vlasti u RS koja mu to dozvoljava.Treba podržati ideju VUCICA o istorijsko pomirenju Srba i Bošnjaka jer ta dva naroda i danas čine 85 posto stanovnika cijele BiH a i u Srbiji ima dosta Bošnjaka i time bi se riješili mnogi odnosi.

ODGOVORITE
Name

Re

14.09.2017 16:25

Mi Bošnjaci ne tražimo puno. Samo da prihvatite da je BiH i vaša drzava podjenaka kao i naša. Sto i jeste. Izlazak na more nije samo naše pravo nego i vase. To je i vase more. Ako se hocete odreci toga to je vaša stvar. Mi nećemo. Ako ne zelis pomagati ne odmagaj. Ako dozvolite da vam Bgd određuje sudbinu : Pogledaj te samo 25 godina nazad. Znate gdje ste bili a gdje ste sad !

Name

Paja

14.09.2017 17:00

Bravo. Verujte isto misli vecina Srba u Srbiji. Koliko znam i Bosnjaci iz Srbije bi podrzali ovo. Putin i Erdogan sigurno. Ne vidim nista sporno da budemo kao Velika Britanija. Mogli bi i krunu da vratimo. I da budemo Kraljevina Srba, Bosljaka i Crnogoraca.12 000 000 Stanovnika. Drzava sr pravi pamecu a ne topovima!

Name

re

14.09.2017 17:54

Naravno da bi to Bošnjaci prihvatili. Veliki problem je u tome što nam RS sada pokazuje kako se hinjski ponaša prema manjinama (zabrana jezika, nedovoljna zastupljenost u policiji i vlasti, maltretiranje povratnika itd). Tako da je realno očekivati da se ista matrica primijeni i u slučaju zajedničke države. Da su Srbi bili pametni pa pazili Bošnjake u RS-u, nikad problem bošnjački s RS-om ne bi imali.

Name

@ re

15.09.2017 16:26

Jedan od najboljih komentara na BN ikada, bravo, potpisujem. ne da nisu pazili, naprotiv, istina je surova. a dolazak ovog capina na rtrs je suvišno komentarisati, ovo je dno dna

Name

Paja

14.09.2017 14:57

Srbi i Bosnjaci moraju zajedno. Ej bre Turci i Rusi prave pakt a mi nemi. Vucic je upravu. Kapira covek sta moze da se desi. Hrvati traze saveznika da otmu deo Bosne. A kad to dobiju uzimaju Brcko i RS ne postoji zapadno od Brckog!!! Jesu Srbi najodgovorniji za Srebrenicu ali ni Bosnjaci nisu nevini. Naprotiv, Alija je najodgovorniji za stradanje Bosnjaka. Bosnjaci i Srbi u pakt i onda Himna Boze pravde ima puni smisao. Srbi ce imati dve drzave kao i Bosnjaci i bicemo najjaci na Balkanu! Prici ce i CG i ko ce onda da nam pravi problem? A onda cekati priliku i vratiti Krajnu!

ODGOVORITE
Name

Zoki

14.09.2017 16:09

Svaka cast Pajo,dosad najbolji komentar.

Name

Re

14.09.2017 16:17

007 šuti ! Ni jedan drugi nik te ne moze sakrit

Name

Paja

14.09.2017 16:50

Samo potsetnik mali. Na snimku nacinjenom pre Oluje njegov otac Franja kaze:" Ja ne zelim da Srbi ostanu, ja zelim da Srbi netanu". Ej bre pustiti ovoga da prica na drzavnoj televiziji. Pa zamislite da Hitlerom sin, koji podrzava oca i ne odrice se njegovoh dela, daje intervju za Izraelsku nacionalnu tv? Bolesno. Dodatak. U Sbiji je Vucic, a i oni pre njega, napravio dobar dogovor sa Bosnjacima. Rasim Ljajic je ucinio za Srbiju od vise mnogih Srba! Mislim da bi ovaj Radoncic koji ima dobre veze sa Srbijom, ako uzme vlast u Sarajevu, mogao da krene i odgovori na Vucicev poziv na saveznistvo. Vucic zna, citaj ima informacije tajnih sluzbi, sta Hrvatska zeli. Mladen Ivanic ima cilj da poveze Sarajevo i Banjaluku. Stonse tice Natoa i Srbi i Bosnjaci sacekaju odluku Srbije.

Name

Bošnjak

14.09.2017 16:53

Hinjski Hrvati nas toliko nerviraju da vjeruj da bismo rado! I još sazvati ustavotvornu skupštinu nove Republike BiH na kojoj će Bošnjaci i Srbi proglasiti Hrvate manjinom, kao što su Hrvati uradili Srbima u Hrvatskoj 1990. godine, a tada je Srba u Hravtskoj bilo više nego Hrvata u BiH danas.

Name

re.Bosnjak

15.09.2017 12:03

Hrvati su vec manjina u Bosni, nama nisu potrebne nikakve koalicije i paktovi sa djikanima, pises nebuloze,..

Name

Znam

14.09.2017 15:15

Nisu svi govna ima i Dzubradi

ODGOVORITE
Name

Nije nego

14.09.2017 15:19

Nema kraja omaložavanju i vređanja naroda. Srećno narode!

ODGOVORITE
Name

U paklu se govori hrvatski

14.09.2017 15:20

Uvijek sam protiv pakta sa crnim đavolom.

ODGOVORITE
Name

Zoki

14.09.2017 15:28

SNSD dovodi sina zlikovca da prica o genocidu.Gospodine sine zlikovcev najveci genocid ste uradili Vi Hrvati na Balkanu o cemu ti pricas Vi ste najvece zlo pustite vi Bosnjake na miru,ubijali ste i njih kao i nas,a sad dodjes u RS i drzis predavanja mi smo najvece bitange koje dozvolimo ovako nesto sebi

ODGOVORITE
Name

Re

15.09.2017 12:05

Ista je to bratija.

Name

Dalibor Petkovic

14.09.2017 15:29

Može li ovaj tzv. javni servis svih gradjana niže ? Fuj gadovi. Doveli Matu Đakovića koji je bio u Hvo a sad Tuđman gostuje!?

ODGOVORITE
Name

Re

14.09.2017 17:05

Naravno da može.Tek je pocelo.

Name

miceka

14.09.2017 20:26

Banja luka bila i ostala Hrvatska , za dom,Spremni?

Name

Velibor Manigoda

14.09.2017 15:30

Gebels glasilo laktaskog poglavnika!

ODGOVORITE
Name

Zeljko Blagi

14.09.2017 15:31

Gdje si VOJSKO REPUBLIKE SRBSKE zasto cutis!?

ODGOVORITE
Name

Da ne povjeruješ !

14.09.2017 15:36

Hajde samo da se sjetimo šta je u ne teko davnoj prošlosti Njofrin buraz rekao za srbe...... I sada je taj lik gost na RTV RS, Pa mi sebe ne poštujemo ni malo, I nije čudo što nam je ovako kako je.

ODGOVORITE
Name

Sinny Boy

14.09.2017 15:47

Red je sada , da poslije sina Franje Tuđmana, gost RTRSa bude i sin Alije Izetbegovića, Bakir.

ODGOVORITE
Name

petko

14.09.2017 16:04

Vezat cemo je itekao s Bosnjacima , kad su srbi s hrvatima vezali zastave to je na kraju pogibija bila, bio sam borac VRS i vi podrumasi ne blebetajte, ustasama u Kiseljaku smo omogucili preko teritorije RS sve da bi nas ti isti tukli 95-e , ustase su hinje, ako smo mi srbi spali na njih bolje da nas nema, a 90% BIH cine srbi i bosnjaci , umjesto da se udruzimo vi blebecete, zaboravili ste sta ustasr u hrvatskoj uradise srbima kroz istoriju SRAM vast bilo

ODGOVORITE
Name

Re

14.09.2017 16:13

I preko Pala da napuste Vares. Ali neko je dobre love jamio od Srba tada za taj put..

Name

re

14.09.2017 16:54

I preko Vlašića su pobjegli iz Travnika.

Name

Karadoz

14.09.2017 16:06

Kako ono kaze stara poslovica? Neprijatelj mog neprijatelja je moj prijatelj. Ma nema veze sto me dva puuta. u pedeset leta potamanio sad mi je dobar... a dokle ce ne zna se

ODGOVORITE
Name

PAJKO

14.09.2017 16:08

Cuj Dragutina , koji li si ti srbin da mi je znati, samo ti u hrvate gledaj i njima se uvlaci, svaja cast, zbog takvih izdajnika mi srbi propadosmo, nek nam se bog smiluje

ODGOVORITE
Name

Brcak

14.09.2017 16:47

Ovo je prosto nevjerovatno ,prica o Kutiljerovom planu ,i to kaki presj.Alija nije prihvatio plan ,pa nije ga prihvatio na nagovor Franje ,jer je znako kao gen.jug.da ako rata ne bude u Bih ,Hevaska ilu tzv.lijepa njihova bila bi svedena na Zagrebacki pasaluk,i sva ona sredstva kija su se koristila na unistenje Bosnjaka ,slila bi se u Hrt. I sasvim sam siguran da Hrv. danas ne bi izgledala ovako ,i tako bi trebao biti zahvalan Aliji sto je bio naivan i nije se dogovorijo sa Karadzicem ...

ODGOVORITE
Name

Alija

14.09.2017 16:48

Matori budalaš !

ODGOVORITE
Name

Kiklop

14.09.2017 17:19

Toliko nisko pasti....da ne povjerujes. Prodali bi dusu djavolu. Pa politika Tudjmana mladjeg i starijeg je vise Srbima nanijela zla nego NATO .

ODGOVORITE
Name

Paja

14.09.2017 17:21

Sad je jasno sta radi Dodik. Gura Srbe u sukob sa Bosnjacima jer tako drzi vlast plaseci Srbe ovim brojnijim. Predlazem sve Srpsko-Bosnjacki kongres. Nas Sanu, Crkva, Predsednik a od Bosnjaka recimo glavni muftija, Rasim Ljajic (obavezno) Radoncic, Bakir (ako hoce)i sklopiti pakt o saveznistvu. Obavezno ukljuciti Srbe iz CG, sa Kosova, Hrvatske.

ODGOVORITE
Name

S.M.

14.09.2017 17:36

Sve ukupna sramota od RTRS-a, predsjednika Skupštine Ćubrilovića a o Vladi i Predsjedniku RS da i ne govorimo.

ODGOVORITE
Name

VOJVODA S TREBEVICA

14.09.2017 17:55

Bravo za RTRS svaka cast, alal vera , jesmo za to ginuli da nam ustase pamet sole. Dole Dodik okupator srbske i njegove falange

ODGOVORITE
Name

tudjman zvaljo

14.09.2017 17:55

Za oluju,su krivi bakir i bosnjaci,oni su nam rekli da protjeramo 200 000 srba,ali moj sin miroslav ce sve srbe vratit ,u JASENOVAC,tamo gdje ja stado ,moj sin miroslav ce nastaviti,pa nije dzaba na TV RTRS.

ODGOVORITE
Name

Cetnik

14.09.2017 18:24

Je*o im on mater.Ko ga dovede na RTRS

ODGOVORITE
Name

MILUTIN

14.09.2017 19:28

Braco draga Mato Dzakovic urednik Teleringa je placenik hrvatske i njihovih obavjestajnih sluzbi koji rade na razbijanju srpskog i bosnjackog korpusa u BiH, a nazalost i Laktasenkovica Duduka koji ima cilj da unisti istocni dio RS i da trguju teritorijom, Mato Dzakovic je placenik i njegove namjere su vrlo opasne, zakuvava medzu narodom i uziva u tome, sve su ovo hrvati zamutili zbog svoji zlikovaca u Hagu, ako ih osude a hoce to znaci da je hrvatska izvrsila agrediju na BiH i lako se moze tuzba podici u Hagu, zato se ovo sve radi da bi se izvrsila velika frka i pritisak na srbe, a SNSD i saveznici u tome zajedno ucestvuju zajedno s Fahrudinom Radoncicem zvani SCEPO, valjda je i bosnjama jasno vise, ono sto Avaz pise nije normalno, Fahro i Dodik su potpuno ista sorta , srbi na srbe, bosnje na bosnje, a hrvati likuju, e pa gospodo hrvati varate se u svojim nakanama , jaci smo nego ikad, smatram da bi srbi i bosnjaci trebali stati u iste redove, bit ce nam bolje mnogo

ODGOVORITE
Name

Banja Luka

15.09.2017 06:46

Bravo, tacno tako!!!

Name

Re: Milutine

15.09.2017 11:13

A zasto ne kazati da ga je Dodig doveo u RTRS i debelo platio srpskim novcem-da radi protiv srba. Nije mato kriv (covjek radi za svoj narod i za pare, kriv je onaj ko ga je doveo. A mi to nkakonecemo (ili ne mozemo) da shvatimo. Ubicemo sami sebe nkonam za to kriv nece biti, osim nas samih. Progledajmo...

Name

MILUTIN

14.09.2017 19:46

Zaboravio sam da spomenem onu budaletinu iz Mostara VESELINA GATALA nazovi novinara koji vodi emisiju LJUDOVANJE, gosti su mu strasni srbomrzci hrvati i svi koji rade na destabilizaciji ove drzave, taj VESELIN GATALO je bio pripadnik HVO-a u Mostaru i pucao je po vlastitom narodu, e takvi su urednici i voditelji na RTRS, postala RTRS hrvatska televizija, al zato imamo BN TV najbolji medij u regionu i bogu hvala kad imamo tu rtv. Sve pohvale RTV BN

ODGOVORITE
Name

Darko Raus

14.09.2017 20:06

Ko je sledeći gost? Hasanbegović? Merčep? Da i oni kažu koju.

ODGOVORITE
Name

Brko

14.09.2017 20:41

Jel meni za ovo saljete rtv taksu,da ovo prikazujete mamu vam pokvarenu.

ODGOVORITE
Name

Djekna

14.09.2017 22:45

Primijetio sam da povelik procenat komentara se odnosi na pretpostavke i želje ko će protiv koga ratovati. Razmislite jeste li dobri s glavom, nije li vam svima dosta rata? Izgleda da nije.

ODGOVORITE
Name

ANTIRATNIK

17.09.2017 09:43

Nažalost, mi svi sa ovih prostora očito "NISMO DOBRI SA GLAVOM". Zaista neki kliker u našim glavama je iskočio iz svog prirodnog ležišta i uopšte nismo u stanju racionalno rezonovati. Rat, sukobi, rat, sukobi,..., rat, sukobi!? Da li je to normalno. Pa na ovim našim prostorima svaka generacija preživi najmanje jedan rat, a neke i po dva. Kliker je van svoga prirodnog ležišta, evidentno je! Da li ga je moguće vratiti tamo gdje bi trebao da bude ? Nisam optimista ! Mislim da bliža i dalja prošlost, kao i današnjica potvrđuju moju tezu: "kliker nam je iskočio iz ležišta".

Name

damir

15.09.2017 00:09

Koliki je njegov dio u izdaji posavine nju su dali da bi imali kuda otjerati srbe mamu I'm ustasku I fasisticku.da vas je alija hteo isterati pobio bi vas u zepcu usori tuzli bihacu konju jedan.hajd probaj se oprat za jasenovas, oluju jebo te mato a ti matu.

ODGOVORITE
Name

Draško

15.09.2017 05:59

Bošnjaci i Hirvati su Srbima bili i ostali neprijatelji. Zabluda je da su u ustašama bili samo Hrvati, jer su u tim redovima bili i muslimani. Muslimani su zajedno sa Hrvatima vodili Srbe u Jasenovac i druga stratišta. Dolazak Tuđmana u BL vidim kao solidan potez koji će doprinijeti raspadu voljene nam zajedničke države.

ODGOVORITE
Name

Indijanac

15.09.2017 06:31

Tu mantru svrstavanja Bošnjaka u istu ravan sa ustašama možeš materi prosipati. Zna se ko je vezao zastave '93, služio Hitleru '41-'45, zajedno đubrio zemlju u Blajburgu (ustaše i četnici)! Klali ste sve redom, kako narod kojem pripadate, tako i druge. Nikada niti jedan milimetar Bosanske zemlje neće biti dio NDH, a boga mi ni velike srbijice, dobro to sebi utuvi u glavu! Uvijek će biti više nego dovoljno bosanskih patriota svih vjera i nacija da vam polome zube. I u zadnjem ratu su vas skupa razbijali Jovan i Stjepan, Mustafa i Dragan, Atif i Slaviša... Iza njih ostaju sinovi u svakom momentu spremni da krenu očevim stopama...

Name

Dragutin

15.09.2017 08:14

Kog ste vi Indijanac razbili majke ti?Pa da vam nije bilo tog NATO,nikad ne bi imali ovakvu BiH,nikad!Zato ne laži više,kad ste takvi junaci što ste zvali Unprofor i NATO u pomoć?Radi nas Srba oni nisu imali potrebu da dolaze na prostor bivše SFRJ!!!Ni ovaj spor sa hrvatima niste u stanju da rešite,iako ste većina u FBiH???O čemu pričaš onda???

Name

re indijanac

15.09.2017 08:43

Opet se indijanac ufurao sa nekakvim istorijskim činjenicama. On je nešta čitao iz istorije ali je pobrkao maltene sve događaje. Žestok je nema govora. Nije važno što je glup. Probaj ponoviti gradivo i ne žuri. hahaha

Name

bravo

15.09.2017 16:40

svaka čast Sorebi, stali ste u odbranu vlastitih koljača, alal vera drugovi, alal vera. Doveli ste na svoju televiziju šefa obavještajne službe hrvatske iz 90-tih i branite njegove stavove. Sledeći put idite i na proslavu oluje, da doživljaj bude potpun. Bošnjaci su ratovali protiv regularne HV u hercegovini i dobro se branili, čak bih rekao odlično. Uskoro presuda u hagu, nažalost srbi nikada nisu niti jednom riječju opisali i dokumentovali zločine tuđmanovog hvo-a, zna se zašto

Name

Kiklop

15.09.2017 06:46

Terorizam se rodio u BIH 92'??? Pa ko ubi Rolovica ambasadora, srusi avion iznad Katovica u CS, postavi bombu u kino "20 Oktobar "u Beogradu itd. Sve su to bili ocevi i djedovi danasnjih politicara u Hrvatskoj.

ODGOVORITE
Name

Potvrda

15.09.2017 10:57

Ako RTRS-om upravlja Dodik, a istina je, a RTRS ugoscava Tudjmana, onda to zaci da Dodig ugoscava SVOGA. I to dalje, za sve vjekove, znaci da Dodik nije Dodik vec Dodig (hrvat), da mu ne iskazem jos goru istinu koju ekstremni hrvati (iz ranije svoje (h)istorije nose.-KAMAcenje srba.

ODGOVORITE
Name

Ivan

15.09.2017 14:45

Sjebali su oni I srbe I bosnjake

ODGOVORITE
Name

Drago

15.09.2017 14:46

Dodikov igrac isti

ODGOVORITE
Name

kiza

15.09.2017 16:24

Pa koga ce drugo Baja zvati nego Tuđmana ronhillla

ODGOVORITE
Name

mister x

15.09.2017 16:39

Ne trebaju Srbi da nasjedaju na ovog tipa ,Srbi I Bosnjaci trebaju da se udruze i da naprave jedan prostor..Iste su kulture i jezika razlicitih vjera ali su im obicaji slicni i ne mogu hrvati nikako biti blizi srbima od bosnjaka,,bar m moj stav. !

ODGOVORITE
Name

ZOKA

16.09.2017 08:22

ONI PROTJERALI TOLIKI BROJ SRBA I On NAMA PRICA O BOSNJACIMA O RATU ALIJI I SREBRENICI,STO GA NE PITATE ZA KARAJINU ,ZA POBIJENE I PROGNANE, SRAMOTA KOGA STE UGOSTILI:

ODGOVORITE