Izetbegovićev udar na institucije BiH

Ministar spoljnih poslova u Savjetu ministara BiH Igor Crnadak održao je konferenciju za medije na kojoj je pojasnio situaciju u vezi sa pismom Međunarodnom sudu pravde koje je poslao, a koje nije stiglo na adresu naredbom Bakira Izetbegovića.

Bosna i Hercegovina 19.02.2017 | 21:59
Izetbegovićev udar na institucije BiH
"Ambasadorka u Holandiji nije dostavila moje pismo u koverti koje je namijenjeno Međunarodnom sudu pravde u Hagu. Moj odgovor Izetbegoviću će otići sutra i o tome ćete u saopštenju biti obaviješteni. Moje pismo nije otišlo na način na koji to nalaže diplomatska praksa i zakon i o tome sam obaviješten od Izetbegovića i to pismom u petak. U pismu mi je rečeno da ambasadorka to nije uradila, to neće uraditi i da on smatra da ona to ne treba uraditi", kazao je Crnadak.

Istakao je da je cijela situacija "udar na institucije BiH".

"Ovo što se dešava je udar na institucije BiH. Najdirektniji udar na institucije još od Dejtona. Vidi se da Izetbegović smatra da institucije pripadaju Bošnjacima. Očigledno je da smatra da smo mi tu privremeno kao da smo svratili nakratko i treba brzo da idemo. Tek kada shvate da institucije pripadaju nama isto koliko i njima po zakonu, imaćemo krize i probleme".

Crnadak smatra da se ovakav stav zauzeo prema njemu "zato što je on iz Republike Srpske".

"Ovaj stav prema meni je zato što sam iz Republike Srpske. Zar mislite da bi se Izetbegović ovako ponašao prema Lagumdžiji ili Alkalaju? U mom pismu koje je ovdje ispalo sporno ja iznosim svoja viđenja. Nisam iznio ništa za šta sam tvrdio da je stav BiH usaglašen na Predsjedništvu. Zbog toga sam ja u pravu i zbog toga je ovdje prekršen zakon".

Još je kazao da će ukoliko se preda zvanično zahtjev o reviziji presude, lično otići u Hag i reći da revizija presude nije stav Predsjedništva BiH i da agent BiH Sakib Softić nema legitimitet.



(BN televizija)

Komentari / 48

Ostavite komentar
Name

Sila zakon mijenja

19.02.2017 10:36

Skloni i nju i njega(?) a usput i još neke, kako će se onda bolje raditi na svim nivoima.

ODGOVORITE
Name

Mihajlo

19.02.2017 11:46

Samo na odgovornost, za sve koji se igraju narodima.

Name

re

19.02.2017 16:42

Zao mi je sto Bakir nije "isao"redovnim putem i nema veze nek se uradi revizija tuzbe,ali nanu mu jbm ako revizija ne bude dala rezultata,e onda(zbog klevete i lazi)treba Srbija tuziti tu gamad i da ih(Bakira i saradnike) kaznom "oderu" ko'jarca i da se ne oporave dok su zivi. Onda bi Bakir razmislio hocel gurat svoj nos u tudje g....

Name

Normalan

19.02.2017 10:38

Mislio sam da je normalan.

ODGOVORITE
Name

Cazin

19.02.2017 12:02

Bio bi normalan za tebe da je na liniji Bakirove samovolje. Cim stiti interese svog naroda, nije ti normalan.

Name

Dodo

19.02.2017 10:40

Da ne bi tužbe ne bi se ni znalo da si i ti u vladi?

ODGOVORITE
Name

-.-

19.02.2017 10:57

U kojoj je on to Vladi, po tvom misljenju?

Name

re

19.02.2017 13:15

Ma ne shvataj ga ozbiljno. Mislio je na Savijet ministara.

Name

rodjo

19.02.2017 10:43

Ko zeli da radi u interesu drzave a ne ide mu bas od ruke,neka potrazi savjet od gospodina ORBANA. A ne uvijek od Vasingtana i Londona.....!! Madjarska je u blizini i nije tako daleko.

ODGOVORITE
Name

cvijet

19.02.2017 10:44

Crnidanak,mozes otici licno samo do Laktasa,troskove do Haga ces snositi sam,kao turista.

ODGOVORITE
Name

Er, do, Gan

19.02.2017 12:25

A ti ne mozes ni do Laktasa. Bakirov otac te sveo na 23% teritorije, a mogao je imati regije (kakve sad Bosnjaci hoce) da nije potpisao pa to popljuvao lisabonski sporazum. Isti onaj koji je potpisan prije rata i koji bi, da ga je Alija ispostovao, sprijecio da dodje do rata. Bakir sada cininiste gluposti i, kako vas vodi, bicete ko Palestince. Bez drzave. Provjerite malo za koga vam vodje rade. Za vas, ili za nekog sa strane

Name

Bosnjak

20.02.2017 07:14

Bakir pravi atomsku bombu da izbrise rs sa lica zemlje i onda cemo naseliti imigrante da ne prave probleme europi jer njima bi dosta pomogli a nama bi bilo isto

Name

Vuk

19.02.2017 10:44

Tesko nama sa ovakvim predstavnicima RS, nakon Dodika ridjobradi Bakir i ovog namagarci i izbaci iz igre! Tvrdi da Bakir ne moze potnijet tuzbu bez saglasnosti, a on isti kojem je neposredno nadredjeno Predsjednistvo BiH moze pisat pisma bez Bakirovog odobrenja ..autogol cisti

ODGOVORITE
Name

Re.

19.02.2017 11:17

I još nešto,on mora ds stiti interese BiH a ne RS-s.

Name

Realno ko vidi

19.02.2017 12:01

A cije interese Bakir stiti ako se samovoljno ponasa u ime cijele BiH. Interese Bosnjaka time sigurno ne stiti. Vidjeli smo kako smo prosli kad nas je branio njegov babo. Ljudi, ne budite naivni.

Name

banja luka

19.02.2017 10:56

Pa sto vi ne djelujete kroz institucije BiH vec sastancite i sazivate NSRS!!!???

ODGOVORITE
Name

re

19.02.2017 13:22

Tako je. Svi su oni isti. Svi su jaki kad je rjec o nacionalizmu a kad je rjec o ekonomiji i otvaranju fabrika nigdje se ne javljaju! A obecali su da ce otvarati fabrike! Sad imamo 10 Dodika a ni jednog Tita!Vise ne glasam ni za svog oca!

Name

rere

19.02.2017 15:04

Oni su imali zadatak da pozatvaraju fabrike.......!!

Name

Struja

19.02.2017 11:01

Trebala je da se desi ova situacija sa revizijom,pa da ovi iz SzP ukapiraju kako nas Bakir&Co tretiraju.Bosic se zalagao za kompromis i protiv blokada.A i Crnadak je slicnog mišljenja.Pa hajde nadite kompromis.I budite sigurni,nije Bakir I. tamo glavni.

ODGOVORITE
Name

Xxx

19.02.2017 12:30

Sa takvim ljudima kao sto su Bakir i Dodik, niko na svijetu ne moze naci kompromis. SzP je najiskrenije htio da se u prvi plan stave pitanja koja su bitna za zivot ali to ovoj dvojici ne odgovara nikako. Nadam se da su dosli do politickog kraja, pa pocnemo sa normalnim temama

Name

Milojko

19.02.2017 11:03

Traži podršku poslanika PDP u Parlamentarnoj skipštini BiH.

ODGOVORITE
Name

Kiki

19.02.2017 12:56

SZP je na putu u nestanak. Sledece izbore ce drzat jos koju opstinu i hajd zdravo. Progutaju Dodikov mamac ko somovi.

Name

dva lica

19.02.2017 11:41

Danas smo za Institucije Bosne i Hercegovine,a sutra u tajnosti,gledamo da rusimo te institucije,pa i ptice na grani znaju vasu politiku.Vazno je da vi kao branite Bosnu i Hercegovinu i dio Bosne Hercegovine ,Republiku Srpsku,a u stvari branite svoje polozaje i velike plate,zavadi narode pa vladaj,dok je ovaca bice vune,e moj glupi narode,nikad ti nece biti bolje,dok god spavas i vjerujes ovim lopuzama iz sva tri naroda,kakav narod takvi politicari.

ODGOVORITE
Name

umisljeni

19.02.2017 11:52

Crndak. Politicar sa podrskom ca. 2000 glasova. Jest se ufurao u diplomatu. Boze moj. Tesko mu sastaviti par recenica a on bi jos i da üisma pise ICTY- u u Haagu. Cujbon će otići i reći..... nitibtevko sta pita niti je to tema koja te se po bilo cemu tice. Ako ste tako sigurni da revizija nece uspijeti cemu tolika buka. Ocito je da se nekome noge vec od straha tresu. Ko zlocine nije radio i nije podrzavao nema razloga za strah i paniku.

ODGOVORITE
Name

Aco

19.02.2017 12:16

Crnadak je imao 12 hiljada glasova...sto lupetas??

Name

Gavrilo Princip

19.02.2017 14:29

Znam da vas, ostrašćene u mržnji prema Srbima, ne vrijedi ubjeđivati, ali ipak da napomenem: Ne radi se ni o najmanjem strahu od ishoda te revizije /ako je uopšte bude, a siguran sam da neće!/, nego o tome da se ovaj bolesni islamista /veći i nego babo Alija/ toliko osilio da se ne može nimalo kontrolisati, a oko njega spodobe istih "kvaliteta", pa niko da mu kaže da malo "zakoči". Niko da vam šapne da Bosna /ako je uopšte ima!/ nije samo njegova i babova, nego i srpska, hrvatska..., te da ne može donositi odluke u ime druga dva naroda i njihovih legalnih predstavnika, mada mi nismo, poput vas "veČinski" narodi /da se malo poslužim bosanskim jezikom!/. Koliko se vaš Baki pogubio dovoljno je što Igora Crnatka optužuje za vaninstitucionalno djelovanje, a on prethodno donosi odluke bez i pokušaja konsultacija sa članovima Predsjedništva iz druga dva naroda! Jednostavno - zna da to neće proći! A vi Muslimani, kao vječite "evet efendije", sve to odobravate, misleći da nanesete štetu "agresorima"! Ne da ste smiješni, nego ste tužno smiješni ako ne vidite kome sve ovo, što je Alijin ekstremista "zakuvao", ne ide u korist.

Name

Dragan Banjaluka

19.02.2017 15:20

Nije ovde pitanje hoce li revizija tuzbe uspjeti ili ne. Ovde je osnovni problem sto Bakir Izetbegovic djeluje u ime jednog naroda a to onda predstavlja kao dijelovanje sva svih naroda u BiH. Zasto doticni nije sazvao sjednicu Predsjedniszva BiH pa da predsjednistvo BiH odluci da li ce se pokrenuti revizija tuzbe ili ne.

Name

frljo

19.02.2017 12:05

De ti malo frljo ušuti, da nije Bakira ne bi znao gdje je Sarajevo

ODGOVORITE
Name

Tzhc

19.02.2017 12:07

Alaj se covjek nalupa glupost.Zar nije lakse da nam pokaze odluku predsjednistva kojom se Softicu ukida mandat?Takodje da nam pokaze odluku kojom je predsjednistvo ovlastilo Crnatka da predstavlja BiH pred Haskim tribunalom.

ODGOVORITE
Name

Ih

19.02.2017 14:32

Lakse je lupetat..ne treba crno po bijelom tad :)

Name

Gavrilo Princip

19.02.2017 14:41

Efendijo, a šta bi se dogodilo da je taj Softić, u međuvremenu, umro! I tada bi vaš Baki imenovao novoga agenta pred tim nakaznim sudom, ne dogovarajući se sa drugim članovima Predsjedništva BiH, koje nema. Ma vi ste bolestan i zatucan narod, uopšte u vezi sa tim nemam dileme!

Name

Wuk1

19.02.2017 12:39

Po ovome najbolje je; posto svako radi po svom. Da se na nivou BiH formirju dvije skupstine u jednoj nek budu Bosnjci(i neka rade sta hoce), a u drugoj Srbi i Hrvati ( i oni neka rade sta hoce). Svedno svi rade sta hoce.

ODGOVORITE
Name

Riki

19.02.2017 12:41

E moj szp, za sve ste vi krivi vjerujući muslimanima koji su vam omogučili vlast na nivou bih. Sada plačajte visoku cijenu Izmetbegovićeve igre.

ODGOVORITE
Name

Re Riki

19.02.2017 13:26

Bakir i tvoj Dodik su isti! Neznalice, lopovi, seljacine koje ne umiju nista da izgrade, zato ruse. To nas je i doveli ovdje. Usput, nesto ne vidim Mileta da sad nudi spasonosna rjesenja. Sad se brine za svoje d..e, koje ga i inace boli za srpskim narodom.

Name

Riki

19.02.2017 17:20

Boli vas istina i ne znate u kom pravcu sada, izmetbegović vam okrenuo ledja.

Name

Srki

19.02.2017 12:51

Bravo igore sve cisto ko suza..

ODGOVORITE
Name

re

19.02.2017 17:01

Haha cisto kao i do sad! Odgovarat ce on za ovu cistocu!

Name

ministar

19.02.2017 12:56

BiH mora sto prije da se oslobodi zla u ljudskom obliku koje se zove Bakir Izetbegovic!

ODGOVORITE
Name

cober

19.02.2017 13:06

Sve što si rekao u pravu si tvoje lično mišljenje i imaš pravo na to Al poslati pismo sa memorandumom BIH nije lično pismo niti lični stavNiko nije tooliko blesav pa da stane na tvoju stranu osim nepismenih i ljudi koji ne poznaju zakon i kako funkciniše državna komunikacija.

ODGOVORITE
Name

Zvrcka

19.02.2017 13:18

Ovo je fascinantno. Jel' Srbija regovala ovako kao PC ili je naredila i vlasti u opoziciji da tako postupe. Srbija je tuzena i boli vas briga. Fatajte se posla Pocela kampanja jel'? Valja vas sad sve slusat sa svih strana cijelu godinu o reviziji. Jeste postali gadni svi a vi to tacno i zelite. Da narod ne izlazi na izbore nego samo vasa aparatura. Kako vas vise nije stid stoko jedna? Postali ste ko fudbaleri. Od komunista preko radikala do demokrata. Ma mrs!!!

ODGOVORITE
Name

Turboskara

19.02.2017 13:20

Narode vreme je vece da se istrese smece jedno drugo a bogami i trece.Pa pogledajte ih samo nasto lice kolko su skolovani bahati nekulturni nepismeni neskolovani pa zar ova bagra da nas vodi u bolje sutra.Doveli nas do rata glada bjede mizerije primtivizms koji predsjednivi koji ministri koji ambasadori dno dna.Ajmo jednu anketu od sva tri naroda da kazemo nesto o svima njima ko ih poznaje od prije sta su bili ko su stasu pa ako nabrojimo bar 10 da su posteni strucni nepotkupljeni na funkcije kako su dosli i gdje sy im i sta rade djeca sta su vozali i imali prije a sta sad.i ko je od njih ista od toga zasluzio posteno a ne kriminalom miyom korupcijom vezama.Pa isplatili se zbog tKvi svadjati mizerno zivjeti pa cak i zvocati oruzjem.Narode vreme je da se istrese smece.

ODGOVORITE
Name

David

19.02.2017 13:25

Veliki prijatelj BiH, David John Scheffer je čovjek bez kojeg ne bi bilo revizije presude po tužbi BiH protiv Srbije, tvrde danas mediji u BiH, piše Tanjug. Za njega, kako se navodi, kažu da je uradio glavni dio posla, zbog čega i tvrde da je Scheffer autor revizije presude protiv Srbije.

ODGOVORITE
Name

penzijica

19.02.2017 13:40

Kao prvo tuzba vec postoji i kada se je ista podizala nije bilo nikakve galame a sad je samo revizija i pravi se tolika galama ZASTO jednostavan odgovor tuzena strana u ovom slucaju Srbija ne moze u EU dok proces traje Znaci cijela galama je zbog Srbije a ne RS

ODGOVORITE
Name

Prle

19.02.2017 14:23

Svoj stav iznesi ali ne preko ambasade ako nije stav svih. U cemu je problem.. ni ova revizija ne kaze da je to stav svih vec samo bosnjaka.

ODGOVORITE
Name

crvenkapa

19.02.2017 14:39

TREBA ORGANIZOVATI ,REFERENDUM, ko je ZA reviziju a ko NE u cjeloj BIH PA KAKO NAROD ODLUCI.

ODGOVORITE
Name

Profesor

19.02.2017 15:15

Bakir umislio da je doba Turskog carstva,tako ga učili,a to je njegov problem-niko ga nije poučio,da begluka nema,a neće ga ni biti-još jadnik nije odrastao!

ODGOVORITE
Name

Nevenka

19.02.2017 17:07

Pa ako nije po proceduri neće se revizija ni prihvatiti, ja ne znam stvarno dali je potrebna ovolika prašina. Svi sebi kao skupljaju nekakve poene a ustvari rade suprotno.

ODGOVORITE
Name

Cale!

19.02.2017 21:22

Ovi politcari su zlo najvece svi i najveca nesreca svih naroda u BiH!!!!

ODGOVORITE