Jakšić: BiH je neuspješan projekat

U međunarodnim krugovima nikada nije postojala opcija prekrajanja granica dejtonske Bosne i Hercegovine. Samim tim u vodu pada i priča o takozvanoj zamjeni Kosova i Metohije za Republiku Srpsku, rekao je spoljnopolitički analitičar Boško Jakšić gostujući u emisiji Puls BN TV, istovremeno naglašavajući da je BiH neuspješan projekat.

Republika Srpska 06.10.2016 | 22:30
Jakšić: BiH je neuspješan projekat
“Svi mi vidimo da je BiH neuspješna i nefunkcionalna kao država, ali ne treba očekivati da će zapad to ikada priznati. Zapad će i dalje `gurati` i insistirati, prije svega na integritetu i suverinitetu baš ovakvom kakav je danas i sve će oštrije reagovati na bilo kakve najave secesije”, priča Jakšić.

Jasno je, kaže Jakšić zašto Dodik hrabri Hrvate da zasnuju svoj entitet u BiH. Međutim, dodaje on, ako bi se povampirila ideja Srba i Hrvata o prekrajanju BiH – ista ne bi završila bez rata. Ali...

“Nisam čak više ni siguran da bi taj rat imao izvođača radova. Da bi zaista ljudi, danas bili spremni za bilo koju `plemenitu` ideju nezavisnih teritorija u kojima žive Srbi, Hrvati i Bošnjaci”, smatra ovaj spoljnopolitički analitičar.

Odnos zvanični Beograd – Banjaluka na najnižoj je tački, dodaje on.

“Suštinski mislim da Dodik nema podršku Beograda, pogotovo za ove najave referenduma 2018. godine. Bez obzira na nesumnjivu vještinu Milorada Dodika koju prodaje u BiH i za nju dobija podršku na razne načine – od kontrole medija do jednog dosta jeftinog populizma”.

Jakšić tvrdi da u ovom trenutku taj populizam pogoduje i Vučiću i Dodiku. On smatra da s druge strane priča o sankcijama u Republici Srpskoj ima utemeljenje, jer se ne vide naznake promjene politike u Banjaluci.

"Što se zapada tiče, Dodik je otišao u topli zagrljaj Vladimiru Putinu, a takav odnos može donijeti samo pogoršanje odnosa", kaže Jakšić u Pulsu BN televizije i podvlači:

“Ono što je po svakog političara loše, jeste da nema izbora. Milorad Dodik je sebe doveo u poziciju da nema izbora. Samog sebe je satjerao u ćošak. Neko vrijeme mu u tom ćošku može biti vrlo udobno. Međutim, on širih opcija za manevar nema. Nema manevarski prostor sa Angelom Merkel ili bilo koga ko dođe na njeno mjesto. Nema prostora za manevar sa Briselom, a o Vašingtonu da ne govorimo.”




BN televizija

Komentari / 66

Ostavite komentar
Name

cuka

06.10.2016 19:45

Evo ja sam prvo dobrovoljac i uzimam pusku u ruke.

ODGOVORITE
Name

sejo

06.10.2016 20:21

Samo vi ratujte, mi Bošnjaci više nećemo. Nosite se sa svojih 49% u... Ma gdje god hoćete, samo pustite nas normalno da živimo!

Name

zivis bas kao cuko

06.10.2016 21:12

Sta ti drugo preostaje i onako nemas hljeba da jedes. Pitaj ljude sa Pala koji rade u Sarajevu je li njima do rata jer da mu nije bas tog Sarajeva ne bi imao isto hljeba kao i ti. Ja moj biznis ne dam i meni rat ne treba jer mi je dosta pokradeno u ratu od takvih kao ti koji jedva cekaju da idu u kradju.

Name

@Sejo

06.10.2016 21:27

Sejo ne s...

Name

mirza

06.10.2016 22:09

Sejo krejo u svoje ime govori a ti ako hoces rusak u ruke pa idi ako te ko primi a mislim da nece..

Name

P***c Sejo

07.10.2016 00:24

Ti glupsone vjerovatno nisi svjestan svoje gluposti,..preporucujem ti da odjavis internet,..

Name

@sejo

07.10.2016 06:23

Ne spinuj Milorade.

Name

kjkkkk

06.10.2016 19:49

A eto ti si uspjesan projekat svojih roditelja?

ODGOVORITE
Name

MIHAILO MIKIC

06.10.2016 21:12

Jaksicu, oduvjek je bilo gdje ima puno babica da budu kilava djeca. BiH ima puno kumova na svome rodjenja i zato BOSNA nikada nece biti funkcionslna drzava. Zbog toga gradjani Federacije BiH i RS trebaju MZ zajedno da kazu NE. Dosta je bilo sa tajnim eksperimentima nad nasom zemljom i njezinim gradjanima. Zelimi da zivimo jedni pored drugih po ucenju nase vjere kao dobre komsije a ne kao ovce u toru po naredjenju drugoga!

Name

Ni oni sami neznaju sta hoce od nas

06.10.2016 19:56

Nije nikakva tajna da se mnogi ekonomisti govorili da BiH nema nikakve samse da opstane jer je ekonomki slaba sto se pokazalo kao istina.MZ nikada nece priznati svoje greske ali svi koji imalo prate sta se zbiva u BiH vide to.

ODGOVORITE
Name

Mikailo

06.10.2016 21:46

Malo pismenosti ne bi skodilo. Tako bismo mogli razumjeti sta nam porucujes.

Name

RE

07.10.2016 08:06

Ima li kakve šaMse da upišeš koji čas večernje škole :))

Name

cuka

06.10.2016 19:57

Treba vratiti oteto.

ODGOVORITE
Name

ЈЕС ВАЛА

06.10.2016 20:46

ЈЕС ВАЛА, СРБИМА НИШТА НИЈЕ ОТЕТО, НИ 1941. НИ 1992, НАРОЧИТО СТАНОВИ ПО САРАЈЕВУ.

Name

Dimnjačar

06.10.2016 21:07

Srbi su najbolje prošli u Sarajevu nakon 1945, sve jevrejske stanove, na najboljim lokacijama su dobili na poklon. Poslije 1996, svi su dobili povrat imovine, ali većina su prodali stanove i kuće. Mislili su da im Krajišnik pravi novi Njujork na livadi u Lukavici. To je jedina istina, skoro svi moji su to uradili. To što se danas ti isti stanovi prodaju po 300.000 maraka, a "pametni" Srbi ih dali za 20-30 pa sada se jedu od zavisti, to je nešto sasvim suprotno. Ne mogu se kuće prodavati po pet puta, jednom i gotovo.

Name

@

07.10.2016 00:17

Dimnjacaru jesi siguran da si srbin? Brutalno si iskren i pravedan,...ne mogu da te provalim nikako,..previse koristis istinu u izlaganju,...potpuno odudaras od uobicajene "matrice". U svakom slucaju imas moje postovanje,... mali, Veliki covjece

Name

ДИМЊАЧАР

07.10.2016 07:07

САМО ВИ ВРАТИТЕ СТАНОВЕ У САРАЈЕВУ. И ЈОШ НЕШТО О ЉУБАВИ ПРЕМА СРБИМА. КО ШЕЗДЕСЕТИХ ГОДИНА СРУШИ ОНО СРПСКО ГРОБЉЕ НА МЈЕСТУ САДАШЊЕГ ПАРЛАМЕНТА. И КАКО ТО ДА ЈЕ НЕКАД БИЛО 50 ОДСТО СРБА, А САД 5 ОДСТО СРБА. ДА НИСУ ИСТЈЕРАЛИ САМИ СЕБЕ, КАО У ХРВАТСКОЈ. ДАЈ ДИМЊАЧАР.

Name

za Dimnjačar

07.10.2016 08:05

Imaš veoma zanimljive komentare,voliš istinu pa šta bude, to neobično cijenim,to znatno odudara od srpskog političkog diskursa,mada,takva priča među običnim narodom"iza zavjese"postoji,ovako u eteru veoma rijetko.

Name

re dimnjacar

07.10.2016 09:02

A sto bi vracali stanove po Sarajevu, kad su ti stanovi placeni? Ti bi da uberes paru pa onda da ti se to sto si prodao vrati? A za taj postotak Srba u Sarajevu je zasluzan Krajisnik, koji je Srbe doslovno natjerao da napuste Sarajevo...

Name

re dimnjačar

07.10.2016 10:58

Sigurno misliš na one Srbe koji su uspjeli u Sarajevu izbjeći ustašku kamu i vješala na Marijin dvoru. Malo je takvih, a za to se potrudio Maks Luburić u onom ratu od 1941 do 1945, a u ovom od 1992 Ćelo, Caco, Juka i drugi koje u Sarajevu slave kao heroje. Moj stric je 1992 godine ostao u svom stanu u Sarajevu, vjerujući pričama koje ti promovišeš danas. Znaš li gdje je sada? Nema ga, nestao. Nema mu ni kostiju. A u njegovom stanu živi ''šehidska porodica''. Evo ja tebe pitam: Zašto si, ako je to istina, 1992 godine otišao iz svog stana na Baščaršiji i utočište našao, kako kažeš na Romaniji? Zašto si, kako pišeš u svojim komentarima,držao na nišanu ministra saobraćaja i komunikacija, i za njega kažeš da je bio veoma sposoban specijalac? Ko te primorao na to? Imaš li hrabrosti da javno napišeš svoje prezime romanijski hajduče ko folll...? Pljuješ po Srbima i svrstaješ jedne u krezube a druge u rudonjine Za tebe je Istočno Sarajevo livada u Lukavici a svi Srbi budale što su otišli iz Sarajeva. Promovišeš suživot i toleranciju a ti mrziš, i to svoj narod, ako si uopšte pripadnik tog naroda. Uživaj u Vankuveru i prestani mrziti Srbe. Evo, predlažem ti da posjetiš koncert orkestra ''Harmonika''iz Ugljevika, koji skoro gostuje u Vankuveru. Oduševićeš se kako djeca sviraju. Jedino neznam kako će ti pasti ''Marš na Drinu'', romanijski hajduče ko folll......

Name

Dimnjačar

07.10.2016 15:38

Ne posjećujem koncerte, niti bilo kakve budalaštine organizovane od strane patriota na baterije. Da sam htio Marš na Drinu, ne bi od vas bježao na kraj svijeta. Vama preporučujem da se malo spustite na zemlju i uhvatite knjiga i nauke. Minimum 75% stanovnika je ili bojkotovalo, ili glasalo protiv vaših vođa Mogli bi vas bosanci i hercegovci uskoro početi vješati za mud4!

Name

BiH nije projekat.

06.10.2016 19:57

Otkud to da je BiH projekat. Cijepanje BiH je projekat i to to nema sanse da uspije.

ODGOVORITE
Name

komedija

06.10.2016 22:45

Pocjepala se Bosna 90-tih i zna se ko je kriv za to.Sta vi hocete sad licemjeri! Kada vam nije uspio projekat unitarna Islamska BiH sad bi vi puj pike ne vazi.Imali smo mi BiH koja je bila funkcionalna pa ste je razvalili i sada bi vi da je pravite ponovo.Moze li to tako zapitajte se malo,niko nije lud zato svako svojim putem.

Name

re komedija

07.10.2016 08:53

pa jarane, kad procitam tvoj komentar, onda skontam da si najvjerovatnije tolika budaletina da ti je u glavi vazdan komedija...

Name

re dimnjačar

07.10.2016 16:46

Ajde nešto nauči, pošto si zaslijepljen mržnjom prema Srbima i sve što pripada njihovoj istoriji i tradiciji ti nazivaš pogrdnim riječima. Za tebe je Marš na Drinu budalaština od strane patriota na baterije. Jadan si jer ne znaš da je tu kompoziciju komponovao Hrvat. Obradu navedene kompozicije su do sada izvršili u više zemalja Svijeta, a između ostalih: Godine 1966. holandska grupa „The Spotnicks“, a iste godine britanska grupa „The Shаdows“. Njemački muzičar James Last 1968. snimio je obradu iste kompozicije. Eto ti jadni romanijski hajduče ko foll... pobjegao od Marša na Drinu na kraj svijeta. Mržnja je bolest od koje ćeš se teško izliječiti. Ti nisi Romaninac ti si romanijski izrod. Od kojeg si roda nikad se orodio, ako Bog da.

Name

komedija

07.10.2016 17:15

Kada se prica o ukidanju entiteta i cjelovitoj BiH i suzivotu u takvim uslovima odma je komedija.Mislite da je neko lud i da ce zaboraviti sta je bilo 90-tih.

Name

Sabir

06.10.2016 20:00

Dragi moji veliki experti dokle više sa tim vašim glupostima o BiH kao o nekakvom projektu . Projekti su FBIH I RS a BIH je bila prije i biti će uvjek zato ne se... vise

ODGOVORITE
Name

SAO

06.10.2016 21:00

SAO su bili projekti.Entiteti su projekti.Bosna i Hercegovina je bila i biti ce.

Name

Gorki plodovi

06.10.2016 20:22

Ajde,što je BiH neuspio projekat ,to i nije toliko čudo,tri naroda svi sa različitim interesima,ali što je Srbija neuspio projekat,to je ono što je zabrinjavajuće,jedan narod ,puno stranki i mnogo pljačke.

ODGOVORITE
Name

re gorki plodovi

06.10.2016 20:58

Ja bih dodao,da je velika Srbija promašeni projekat

Name

BiH

06.10.2016 20:26

Nazalost monstrum drzava iz koje bjeze mladi u kojoj caruju lopovske dinastije politicara koje se klanjaju stranim ambasadorima i firmama koje odrase ono malo koze robovima radnicima ovo je dno i za 5 godina otici ce jos milion stanovnika i nece biti roblja da radi za 400 KM Druze Titi o mi ti se kunemo da je ovo pravo sranje

ODGOVORITE
Name

Sta cekas

07.10.2016 00:02

Sta cekas, zasto ne ides. Posto cekas da ti neko drugi rijesi probleme u drzavi,ali to se nece desiti. Bolje je linijom manjeg otpora, jednostavno otici preko,..i biti bijeli cigani cergari. Ni casti, ni prkosa, ni ponosa,...

Name

Daidza

06.10.2016 20:27

Sasvim realan covjek sa svojim izjavama.

ODGOVORITE
Name

Laprdanje

06.10.2016 20:27

Danas se svako zove analitičar, ko je god besposlen a pri tom ima apetit da peruša zove se analitičar, Cenićka prva!

ODGOVORITE
Name

Kiki

06.10.2016 20:49

Ispravno i realno, al hajd ti to objasni nasem seljaku.

ODGOVORITE
Name

Jakšiću

06.10.2016 20:57

Ti si promašeni projekat,totalno promašeni

ODGOVORITE
Name

goran

06.10.2016 21:06

Mi Srbi imamo Srbiju kao rezervnu domovinu. Hrvati imaju Hrvatsku. Recimo zahvaljujuci ovom ratu Srbija je uvecala broj stanovnika za ciste Srbe [pravoslavce], a Hrvatska za ciste Hrvate [katolike] jer je more Srba iz Hrvatske [iz RSK] preselilo da zivi u Srbiju a more Hrvata iz BH se udomilo u Hrvatskoj. A sa druge strane, kamara muslimana se udomilo po svijetu [recimo, samo u Saint Louisu [USA] ima 40.000 muslimana

ODGOVORITE
Name

hm..??

06.10.2016 21:17

Svako malo od ovakvih analitičara čujemo BiH neuspješan projekat.. A da li se neko od njih bar malo zapitao da li su možda RS i FB neuspješni i propali projekti koji nas sve u ovoj državi unazađuju, sputavaju i koči na putu ka nekom boljem, normalnijem životu??? Da li bi nam bilo bolje (mislim na sve tri strane) da kao ljudi izgradimo jednu modernu zajedničku državu u kojoj će biti mjesta za sve, i u kojoj će svi imati jednaka prava..???

ODGOVORITE
Name

kako da ne

07.10.2016 07:40

Pa imali smo Jugoslaviju, zajedničku za sve, ali vam nije odgovarala. Krv se prolila dok ste je razbili, a sad bi opet nešto slično da pravite. Mrš!

Name

HM

07.10.2016 13:11

A da možda neko nije htio da od SFRJ napravi Veliku Srbiju..u kojoj bi sva vlast bila skontentrisana u Beogradu, u rukama S. Miloševića !? Pa je zbog toga SFRJ propala??

Name

Srbo

06.10.2016 21:22

Bravo MI... opet sječemo granu na kojoj sjedimo.. ZAR OVAKO DA NATJERAMO NEKAKO DA REGISTRUJE FIRMU U RS??? "Nova odluka Narodne Skupštine RS prema kojoj se hemijski proizvodi iz Federacije BiH ne mogu više naći na policama trgovina u Republici Srpskoj, mnoge je iznenadila. Traži se da se fabrike poput “Dite” ili “Tisala”, kao i farmaceutskih kuća, registriraju prvo na području RS-a i samo kao takve mogu se naći na tržištu ovog bh. entiteta. Mnogi smatraju da je ovo, nakon referenduma, stvaranje novih nevidljivih granica unutar BiH, da ovakva odluka vodi, osim političkim, i privrednim podjelama, piše Radio Slobodna Evropa. Republika Srpska praktično zahtjeva da fabrike budu registrirane u njihovom Ministarstvu zdravlja i socijalne zaštite bez obzira što su već registrirane u Ministarstvu zdravlja Federacije BiH. Dževad Mehmedović iz fabrike deterdženata „Dita“ kaže da ovakva odluka neće nikome dobro donijeti. “Ako se ova odluka bude prešutila i ovo se stvarno tražilo onda je to klasično stvaranje države u državi. Prošao im je referendum, neka im sada i ovo prođe i to je onda sasvim jasno. Ako se ništa ne poduzme i bude li sprečavana naša prodaja u trgovačkim lancima u Republici Srpskoj nama ništa drugo ne preostaje nego izaći na ulice”. U Odluci Skupštine RS-a navodi se da je ona donesena jer pravilnici i zakoni u Federaciji nisu usklađeni sa standardima EU. Međutim, vlasnik fabrike deterdženata „Tisal“ iz Busovače, Salem Ekmeščić, pita se kako je onda moguće da njegova fabrika izvozi u zemlje EU, radi robne marke za trgovačke lance u EU, a u Republici Srpskoj njih kao proizvođače čekaju kazne. “Ovo što se uslovljava iz Republike Srpske nama nikada nisu tražili iz zemalja EU u koje izvozimo. Šta je u pozadini ne bih se upuštao u procjenjivanje jer znate u kakvoj mi državi živimo. Mi drugog izbora nemamo nego za sada ovaj dio proizvoda povući s tržišta RS-a jer su kazne jako velike. Ja sam ubijeđen da će prema renomiranim firmama iz vana biti drugačiji odnos inspekcijskih službi, a prema nama drugačiji, ali šta mi tu možemo”, naglašava Ekmeščić. U Privrednoj komori RS-a saznajemo da su pravilnici ovdje usklađeni s pravilnicima Švedske, no u “Diti” su uvjereni da sve ovo vodi stvaranju nevidljivih granica između dva entiteta u jednoj zemlji s tri i pol miliona stanovnika. Naime, “Ditini” proizvodi iz Tuzle više se neće moći na policama trgovačkih lanaca samo dvadeset kilometara od ovog grada. „Mi smo sve naše proizvode registrovali u Ministarstvu zdravlja Federacije BiH i svi naši proizvodi su međunarodnog karaktera. ‘Dita’ je uvijek izvozila, baš kao što i danas izvozi. Pitam se kako je moguće da se naši proizvodi mogu naći u Crnoj Gori ili na Kosovu, a ne mogu dvadeset kilometara od Tuzle, u RS-u“, kaže Mehmedović. Nedret Kikanović, predsjednik Kantonalne privredne komore Tuzla, smatra da je sada dužnost viših razina vlasti da reagiraju. I sam se pribojava da sve ono što je stvoreno na državnoj razini ne bude spušteno na entitetske."

ODGOVORITE
Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

07.10.2016 06:34

Ок, коментар преписао са портала Слобода Европа... Која је то грана на којој сједимо?

Name

re srbo i romanija

07.10.2016 06:58

Srbo nek si ovo prepisao. A tebi romanijo, jeli ti bolje da pare ostaju u BH i Srpskoj, ili da ih prebacujes u Rusiju, Srbiju, Hrvatsku itd?. Ima akcija KUPUJ DOMACE! Ona nije vezana entitetima. A znas Romaniji zasto KUPUJ DOMACE? Nemas pojma... Zasto meso i mlijeko je zajednicko? Izvozimo Romanijo, izvozimo. Zasto je nafta iz Broda svugdje u BH? Zato sto ima pametnih ljudi a ne kao ti? A koja je grana pitas? Ona koja se lomi jer ljudi su opteretili sa patriotizmom jer su im gladni stomaci i to je jedina stvar kako da im skrenu misli i djela sa bolje ekonomije i zivota. E to je ta grana na kojoj sjedimo. I na kraju Romanijo, navedi mi makar jednu stranku u RS kojoj je gradjanski predznak ispred nacionalnog. Hvala Romanijo ako citas ovo.

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

07.10.2016 07:35

Грана на којој сједимо одавно осјечена, управо од власника радија Слободна Европа и сличних хоштаплера. Који су овде дошли каи увозници демократије, запосјели нам ресурсе, преко политичара који су дио увозничког лобија ... Годинама су овде продавали м*уда по цијени бубрега , просипали нам приче о малим и средњим предузећима, која нису конкурентна на домаћем тржишту, јер увозимо од игле до локомотиве. Не смо грана , већ цијело стабло је посјечено зарад лоповске демократије и сличних флосукула упакованих у обланде које су нам разне вуцибатине, јајаре, трећеразредни чиновници, уз помоћ домаћих лопова политичара, сервирали. Има , Еколошка странка, ПДП, СНСД , НДП... Нционалне странке су код нас биле СДС и СРС, први су са Бакиром , други са Додиком, који је српски националиста, таман колико си и ти...то што он прича причу јесте што је прагматик, сконтао да тако може држати власт, у осталом знате ви Бошњаци, ви сте га волили 1997.,1998., ...2004., тада вам је био мрзак СДС .

Name

re srbo

07.10.2016 07:36

Naredni zakon je zabrana zaposljavanja radnika iz FBiH.Pukoh od smijeha.

Name

Dimnjačar

06.10.2016 21:30

Dobra analiza, samo nepotpuna. Mislim da je Bosna itekako uspješan projekat, samo to budale ne vide. Ovakva podjela na torove je najbolji način buđenja usnulog naroda. To što i mediji laprdaju, doljevaju ulje na vatru, na žalost ne daje željene rezultate. Koliko god lajali i vrištali, nisu bosanci toliko glupi. Matematika govori pravu istinu; I rudonja, kao i pobratim mu riđobradi, su "pobijedili" sa glasovima ispod 25% od ukupno registrovanih ovaca iz njihovih torova. To u prevodu znači da preko 75% Bosanaca i Hercegovaca ne puše jeftine folove. Na kraju će ih ovih "uspavanih" 75% ubjesiti za mud4, ničija nije do zore, živi bili pa vidjeli..

ODGOVORITE
Name

Oktopod

07.10.2016 00:46

Svaka čast na komentaru.Potpisujem.

Name

Kešista

07.10.2016 06:31

Vidi se koliko je BiH "uspješan" projekat, po platama, poslovima, zdravstvu, obrazovanju, emigraciji mladih, itd...

Name

za kesista

07.10.2016 07:54

Pa upravo ti je rekao ovaj dimnjacar sve,zasto su plate,zdravstvo penzije u losem stanju samo izgleda nisi razumio.Upravo zato sto takozvani nacionalni lideri zatvaraju svaki svoje ovce u torove da ih lakse muzu.Ali nadajmo se da ce upravo ovih 75%gradjana sto nisu za njh glasali te kvazi lidere satjerati u torove jednog dana pa neka oni sami sebe prebrojavaju.

Name

Srbo

07.10.2016 06:37

Kad nije mogla opstati Jugoslavija kako da postoji BIH koja je Jugoslavija u malom.Vrijeme je da Srpski narod u BIH uzme stvari u svoje ruke i ujedini RS sa Srbijom

ODGOVORITE
Name

re

07.10.2016 07:03

Ti sigurno neces dozivjeti taj dan.

Name

VRLO REALNO

07.10.2016 07:15

UJEDINJENJE NEĆE DOĆI BRZO ALI JEK RENULO TO SU DUGI ISTORIJSKI PROCESI KAO ŠTO JE I BUĐENJE RUSIJE, NEJMAČKE, FRANCUSKE , UBRZANJE STVARANJE EVROPE NACIJA JE ZAPOČELOM IZLASKOM ENGLEZA IZ EU TO JE PROCES KOJI JE KRENU, VELIKI DOPRINOS ĆE USKORO DATI POLJACI ALI KO MALO PRATI GEOPOLITIKU ZNA ISTINU, NIJE OVO PRIČA ZA NEUKE NERADNIKE KOJI PROVODE CIJELI DAN NA NETU I KAFANI TAKO DA NE GUBITE VRIJEM BiH JE PRELAZNA ETAPA UKERUPNJAVANJA NACIJA U EVROPI I ODBACIVANJA ISLAMA IZ SRCA EVROPE PROCESI SE ODVIJAJU NEZAUSTAVLJIVO

Name

re srbo

07.10.2016 07:15

Neki dan je na BN bila odlicna dokumentarna emisija zasto se sve desili sto se desilo. A narocito je zanimljiv detalj o stranim bankovnim racunima Milosevica i Tudmana, koji su, cuj slucajnosti, bili u istim bankama. I onda, opet slucajnost, direktor banke Milosevicev brat. Srbo, puno slucajnosti, i previse. A narodi? E moj Srbo. Probudi se i upali svjetlo. I pogledaj se. Onda kroz prozor pogledaj i vidi kako kante za smece su pune. Pogledaj kakve su trosne fasade na kucama i zgradama. Pogledaj pse lutalice. POgledaj komsije koji su bez osmijeha. Pogledaj redove za licne karte. Pogledaj koji "pismeni" ljudi su iza tih saltera. Sve to dobro Srbo pogledaj, i kad se vratis kuci zagrli i poljubi zenu i djecu, i pomisli jesi li i jesmo li to zasluzili. Pozdrav Srbo, Bosnjo, Hrvoje, Sejdicu i Finciju, i pozdrav "pionirima".

Name

ХОЋЕ ХОЋЕ

07.10.2016 07:34

ХОЋЕ ДОЖИВЈЕЋЕ ВИДЈЕЋЕШ. И ТИ ЋЕШ ТО ДОЖИВЈЕТИ. НЕЋЕТЕ ВИ НАМА КАПУ КРОЈИТИ НЕГО МИ САМИ.

Name

re

07.10.2016 07:35

Srbo nikad pa ni dad.

Name

RE

07.10.2016 07:53

Rijetko dobar komentar,u njemu se explicitno priznaje država Bosna i hercegovina.

Name

Srbo koji ima mozga

07.10.2016 08:12

Slažem se ,al Republika Srpska nema homogenu i kompaktnu teritoriju,znači svako malo pa bi bila granica sa FBIH .Hrvatska ne bi dozvolila da joj bude granica sa Srbijom i na Savi.Ja vidim riješenje u EU u koju bi ušli i mi iSrbija i bilo bi nam komotno

Name

ne/uspjeh

07.10.2016 07:41

Jaksicu eto uspjesan projekat neka bude tvoja Srbija,bavi se tim uspjehom nemijesaj se u unutrasnje stvari drugih suvernih drzava.BIH ce biti vrlo uspjesan projekat dok odu sa vlasti nacional fasisti,takvi kao sto si i ti.

ODGOVORITE
Name

Rjesenje

07.10.2016 08:16

Jedino rjesenje koje bi ucinilo ljude u BiH ravnopravnim i drzavu uspjesnijom jeste: 1: Brisanje konstitutivnih naroda, ostaviti opcije bosanac/hercegovac 2: Brisanje svih nepotrebnih administrativnih jedinica od entiteta do kantona, samo ostaviti opstine. 3: Ostaviti samo jednu vladu i jedan parlament na nivou drzave Ovako vise nebi bilo profitiranja politicara na nacionalnim retorikama i znatno manje bi bilo onih sto crpe drzavni budzet.

ODGOVORITE
Name

re

07.10.2016 09:34

Vece ovlasti lokalnim jedinicama.

Name

Srpko

07.10.2016 11:59

Glupost! Jedino rjesenje podjeliti ovakvu drzavu,Republika Srpska,Herceg Bosna, a muslimani nek svoju zovu kako hoce. Mi cemo se pripojiti Srbiji,hrvati hrvatskoj,a sta nas briga sta ce biti sa muslimana. Hajde sad komentari. Mozete pisati sta hocete ali tako ce biti. Milom ili silom!

Name

vrs rvi

07.10.2016 14:59

Šta je bilo kada si se probudio? Briši ti sebe odakle hoćeš.

Name

Vizija

07.10.2016 16:40

Treba od Bosne napraviti 6 drzava da ima svaki narod po dvije otprilike velicine Luksemburga, i onda sve to dobro zagraditi mislim staviti granice, posto nemamo jos autoputa te drzave bi trebale da imaju helikoptere da bi ljudi mogli da se komotno krecu u zraku( vazduhu). Puno srece

Name

feniks

08.10.2016 15:19

E moj srpko..vidi se da si ti neka budala..balavac...to o cemu ti pricas nisu uspjeli puno jaci i pametniji..ali eto nasao si se ti sa idejom..bravo..hoces medalju...e moj citane..hoces bananu..nije ti Bosna babovina pa da je dijelis..zna se vrlo dobro vecinski narod u bosni..mislis dabi to tako proslo..moli Boga da do toga nikad nedodje

Name

Hasan

07.10.2016 22:09

Izgleda da smo mi svi skupa promaseni projekat.Cijeli Balkan sudjeluje u Evropi sa nula sest posto bruto dohotka.Znaci ni jedan posto.Svaki drugi zalogaj pojeden u Bosni i Srbiji poslali rodjaci iz drugi drzava.Znaci bjeda do dna.Dobro bi bilo da svi dobro o tome razmislimo.

ODGOVORITE
Name

***

08.10.2016 08:25

Moral i politika su ulje i voda, u suprotnom Amerika bi na 23/% teritorije "raspakovala" Dejton - referendumom o izjasnjavanju svake punoljetne osobe - na 4 pitanja, u 4 kutije sa 4 boje : Za pripajanje R.Srpskoj - crvena boja i glas, Za Herceg Bosnu pripajanje - plava boja i glas, Za Bosnjcki entitet - zelena boja i glas, i Za slobodnu Bezimenu teritoriju bez etno-religijsko-nacional.dimenzija - bijela kutija i glas, sto je preduslov za funkcionalnu decentralizovanu drzavu po svajcarskom modelu - svi slobodni u svom etnosu, u svojoj vjeri, u svojoj naciji, na svojoj zemlji, u jednoj drzavi - i kraj disfunkcionalnoj vreci stegnutoj Dejtinskim cvorom od tzv. drzave. Jaksicu je nesuvislo spocitavanje nacional/fasiste.

ODGOVORITE