Izetbegović: Spreman sam na kompromis

Predsjedavajući Predsjedništva Bosne i Hercegovine Bakir Izetbegović je u intervjuu za TV1 otkrio svoj stav o “neutralnosti” Srbije po pitanju referenduma u Republici Srpskoj, ali i o samoj prirodi trenutnih neslaganja sa Banjalukom.

Bosna i Hercegovina 03.09.2016 | 07:21
Izetbegović: Spreman sam na kompromis
Izetbegović je rekao da Srbija ima svoje probleme i interese i da ne želi biti uvučena u bespotrebne konflikte na Balkanu.

"Interes Srbije očigledno nije novo zakuvavanje. O tome na čijoj strani je srce Aleksandra Vučića i građana Srbije bespotrebno je razgovarati i razmatrati, ali šta je interes nakon svega što smo i mi i Srbi prošli u ovoj četvrtini vijeka? Sasvim je jasno da Srbiji ne treba nova tenzija koja će otjerati investitore, investicije i vratiti nas unazad", rekao je Izetbegović.

On je istakao da građani Republike Srpske imaju pravo na referendum, ali da tim referendumom ne mogu dovoditi u pitanje konačne i obavezujuće odluke Ustavnog suda BiH.

"Imaju pravo proslave dana Srpske, samo taj dan ne treba da vrijeđa druge ljude. Svi mi u BiH trebamo razmisliti o tome kako se onaj drugi osjeća. Ja razumijem da su Srbi iznervirani sa ovom odlukom, ali neka i oni razmisle kako se osjećaju Bošnjaci, Hrvati i svi nesrbi u Republici Srpskoj, rekao je Izetbegović.

Predsjedavajući Predsjedništva BiH vjeruje da će Ustavni sud ostati na tome da se referendum ne može održati, pa da će onda to podržati i OHR.

"Ja sam spreman da nakon toga tražimo kompromis u čitavoj ovoj situaciji. Republika Srpska ima pravo na svoj praznik, ali nema pravo ponižavati druge ljude. Tražimo negdje riješenje koje je u sredini toga", zaključio je Izetbegović.

Kada je u pitanju predsjednik HDZ-a Dragan Čović, Izetbegović je rekao da je njegova politika na momente dvosmislena zbog podrške Danu Srpske.

"Uostalom, nažalost, takva je i situacija u ovoj zemlji, tako da političari moraju na momente imati neku politiku sa dva lica. U principu, Čović podržava ono što je dobro za ovu zemlju. Mislim da ćemo na tim stvarima raditi i popraviti ih (EU integracije, NATO…) i onda ćemo imati jednu skoro potpuno jedinstvenu politiku Bošnjaka i Hrvata", kazao je Izetbegović.

Predsjedavajući se dotakao svog obećanja od 100.000 radnih mjesta za koje tvrdi da se polako ispunjava.

"Ja sam kazao 100.000 radnih mjesta u deset godina. Mi smo 16.000 radnih mjesta proizveli u Federaciji za 12 mjeseci, znači 1.300 mjesečno. Moj plan se neće ispunjavati deset godina, nego šest godina. Da, bilo je za deset godina u mandatu, 100 000 radnih mjesta, a onda su se neki podsmijavali tome. Sada kada vide da je 1.300 mjesta mjesečno i da to ide nešto brže više se ne podsmijavaju i ne komentarišu", zaključio je Izetbegović.

(Avaz)

Komentari / 109

Ostavite komentar
Name

ma nemoze

03.09.2016 05:33

Sad ce Dodik odma da reaguje da od kompromisa nema nista. Izborna kampanja tek pocela. Kakvi kompromisi sta vam je.

ODGOVORITE
Name

Ostoja

03.09.2016 05:34

Trebalo bi srpski narod da se izjasni, na referendumu, sta osjeca o prazniku koji slavi federacija a pada na dan 1. Marta, te u skladu s tim da se obrati ustavnom sudu

ODGOVORITE
Name

Neso

03.09.2016 07:06

Apsolutno se slazem. Jer taj dan vredja Srbe a niko od nasih pametnih politicara ne spominje to.

Name

Judge

03.09.2016 07:38

To je recimo legitimni referendum protiv kojeg niko ne bi mogao nista. I dalje bi bio nepotrebno trosenje para jer se zna sta bi bio rezultat i moze se preskociti i krenuti sa pravnim lijekovima. Alik onda bi Baja priznao nadleznosti Ustavnog suda i izgubio bi izbore. Njemu je fotelja draza od naroda.

Name

Re judge

03.09.2016 09:01

A po cemu je slave ti jedan referendum legitiman a drugi nije? Sta lupas ti? Ajmo u 6. osnovne pa da te nastavnici poduče o demokratiji jer očito pojma nemaš.

Name

ja ha

03.09.2016 05:35

Bravo Baki

ODGOVORITE
Name

Dijagnoza

03.09.2016 07:33

Podvala ko zna koja po redu. Slagat će a neće trepnuti. Nevjerujem mu kad bi golom gu*icom sjeo na vrelu ringlu.

Name

M.B.

03.09.2016 05:38

G. Bakir I.je sa preispitavanjem Dana RS zabio "glogov kolac" , dejjtojskoj BiH

ODGOVORITE
Name

semso

03.09.2016 05:41

E moj Bakire, nisi ti zaposlio 15 hiljada ljudi, vec ih je toliko pobjeglo iz BiH

ODGOVORITE
Name

rob

03.09.2016 05:44

Rusi i i turci su u koaliciji tako da i Bakir i Dodik moraju zajedno

ODGOVORITE
Name

Jole

03.09.2016 05:47

Kako promjenio plocu ako trazi smirivanje sutuacije i kompromis? Sve sto je rekao je korektno

ODGOVORITE
Name

Re

03.09.2016 08:53

Džaba gluvom pricati a ćoravom pisati

Name

Moj Bake

03.09.2016 05:48

Pa to si zaposlio lopove u javnom sektoru. Razdvoji privatni i javni, i vidjet cemo koliko ce biti , a jos kad stigne zima koliko ce gradevinaca prestati raditi.

ODGOVORITE
Name

bn

03.09.2016 06:02

A stacemo sa praznicima koji vredjaju srbe.. Sve se to moze lepo dogovorot kad bi oni htjeli..

ODGOVORITE
Name

Aco

03.09.2016 06:05

Kakav foler.

ODGOVORITE
Name

Dobroslav

03.09.2016 06:06

Sad je jasno kao dan da je prica oko referenduma plod dogovora Bakira i Milorada, da obojica uzmu lake, nacionalne, poene.Dodik je ocekivao da ga Vucic moli da odustane i da on onda odustane zarad bratskih veza sa Srbijom i zato sto je,kao, razuman i odgovoran politicar. Vucic je to prozreo i odigrao sahovski, necu da te molim, radi sta hoces, odgovornost je na tebi kad si vec bezobrazan. Sad je Dodik u problemu i gleda kako ce se izvuci iz price koja mu postaje omca oko vrata. Naravno, opet ce uskociti u pomoc njegov drug Bakir. Ocekujem da neko, Dns npr. pokrene tu pricu u Nar. skupstini i da "razumni"Dodik odustane od referenduma. Tek onda mu pocinju problemi...

ODGOVORITE
Name

Goran

03.09.2016 07:15

E moj Dobroslave, kakav si ti genije... ja vjerujem da su svi ponosni na tebe.

Name

sarajevo

03.09.2016 06:36

Bakir vrlo često govori razumno i spreman je na kompromis...Mislim da se razumijemo..lopovčina na kvadrat...no puno više političke mudrosti od Dodika ima...i ni blizu ne stvara konflikt kao Dodik...Pa nema dana da Dodik ne priča da nema države BIH i vrijeđa...Kada je to Bakir pričao o ukidanju RS?

ODGOVORITE
Name

Ma

03.09.2016 06:56

Ma dzaba im jarane govoris. To ima uvijek svoju istinu i citav svijet je u krivu oni su u pravu.

Name

re Sarajevo

03.09.2016 07:10

Moram reći da je to tačno,nije Bakir baš tako glup kakvim ga predstavljaju,Kompromis je pozitivna strana politike,pa cijela EU živi na kompromisu. Ovaj referendum ima za cilj ostanak snsd-a na vlasti.Praznik niko ne spori,nije ustavni sud ukinuo praznik,potrebno je važeći zakon malo preformulisati. Za one koji ne znaju,Bake tečno govori engleski a služi se i njemačkim jezikom.

Name

Obicna raja

03.09.2016 06:38

Braca po kriminalu i takoooo

ODGOVORITE
Name

Andjeomm

03.09.2016 06:41

Ma sta rece Bakire to.Nema odustajanja od referenduma pa ti proizvedi milion radnih mjesta sretno vam bilo.Sljedeci referendum je o odcjepljenju znas i ti Bakire dobro da je tako.Nerece od tih 100000 radnih mjesta jesi li planirao i 1 Srbina da zaposlis ili sve dajidjice i amidjice.Velis kako se osjecaju Bosnjaci u Republici Srpskoj ja cu ti reci neki dan gospodin podpredsednik RS Ramiz Salkic prima u Banjaluci Zelene Beretke javno evo ja pozivam Mladena Ivanica da primi nas 20 boraca VRS u Sarajevu ja cu prvi da dodjem .Bacite cvijece u kontejner kada bude pomen u Dobrovoljackoj ulici sramoto jedna od naroda tj. narod nije kriv nego ti Bakire Izmetbegovicu koji opstajes na lazi kleveti i podmetanju u vlasti tolike godine.U RS je bio i SDS i Pdp pa SNSD ali samo si ti Bakire i tvoja SDA od 1991 u vlasti i nedodirljivi.Eto neka se tvoji Bosnjaci zapitaju kuda ih vodis i guras ponovo kao caca tvoj Izet .Sram da te bude Bakire.Vi Izetbegovici ste najvece zlo u ovoj tzv drzavi BiH.

ODGOVORITE
Name

Cccc

03.09.2016 07:00

Nije on za 'tebe' Bakir, on je Predsjedavajući Predsjedništva BiH. Kako za ostale u ovoj zemlji tako i za 'tebe'. I nije on 'ti'. On se persira, i kao ličnost i kao čovjek sa kojim nisi toliko blizak. Ovo važi i za ostale što ovdje komentarišu i Predsjedavajućem Predsjedništva BiH obraćaju se imenom, ne persiraju i tako dalje, da ne pišem više, jer sve je uzalud sa takvima.

Name

BogotaC

03.09.2016 08:10

Zasto bih ja trebao da persiram doticnog? U zemlji koja je utemeljena na kriminalu, korupciji, lazi i netoleranciji ja njega da persiram... Ne persiram svog oca koji mi je sve u zivotu pruzio, a da persiram njega koji da moze uzeo bi mi sve... Zabole me patka za njegovu kvazi "titulu" u kvazi drzavi.

Name

Re

03.09.2016 08:37

Kakva je ona je drzava.a entitet je samo entitet

Name

Re cccc

03.09.2016 09:04

Možda za njega i za tebe nije ali kada tvoji psuju Dodika onda te nema da ih učiš kako se treba obraćati predsjedniku jedne republike, entiteta, stranke ili šta god već hoćeš!

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

03.09.2016 13:01

@Cccc Он је за нас Алијин син, а Алија не осуђени ратни злочинац... А ти га зови и калифом ако хоћеш, нађи му крвну лозу за Пророком Мухамедом, мени не смета

Name

Sah

03.09.2016 06:45

Trebao je misliti o kompromisima, prije odluke o Referendumu.Medjutim, ocito je,de i njemu kao i Dodiku...problem "Referendum",i te kako odgovara...

ODGOVORITE
Name

Dijagnoza

03.09.2016 06:48

Jesi Bakire zaposlio možda toliko a iznesi podatak koliko je ostalo bez posla?

ODGOVORITE
Name

brzi

03.09.2016 07:05

Nece valjda bosnjaci govorit kad cemo mi slavit dan Republike.

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

03.09.2016 06:54

За почетак укините прославу првог марта, тај датум и празник вријеђа бар 90% Срба у БиХ, када сте већ за компромис...

ODGOVORITE
Name

Ovako se to radi

03.09.2016 07:10

Prvi korak je obracanje Venecijanskoj komisiji. Ako prema njihovim nalazima bude utvrdjena diskriminacija onda se ide na Ustavni sud.

Name

re

03.09.2016 07:17

Ako ti taj datum smeta i smatraš da krši postojeći ustav BiH podnesi apelaciju ustavnom sudu BiH,postoje i evropski sudovi,recimo sud u Strazburu .Zapitaš li se možda nekada zašto srpski političari nikada ne koriste"alate"koji su im po ustavu dozovljeni??zašto ne podnose apelacije na ustavni sud?? Mislim da je Igor Radojičić uputio apelaciju na grbove nekoliko gradova u F BiH.Sva znamenja koja imaju obilježje jednog naroda će biti uklonjena i u F BiH,to je jasno,vidjet ćeš odluku suda i da li će biti pristrasna,što se često toj instituciji"prišiva"

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

03.09.2016 07:31

Сто пута сам се запитао, али тај суд сматрам антисрпским, докле год сједе 3 странца у њему који по аутоматизму држе страну Бошњацима.

Name

Re

03.09.2016 08:19

Sve dok ti (i tebi slični ljudi na svim stranama) uzimaš zdravo za gotovo ono što ti političari serviraju imat ćeš tako mišljenje. Samo me interesuje zašto bi 3 stranca više volili muslimane od drugih??? Možda ljudi sude samo realno, a to što mi ne podnosimo apelacije (već sve hoćemo na silu) tamo gdje smo u pravu i ne rješavaju se sporovi u našu korist nam i stvara takav privid da je sve protiv nas

Name

re Romanija

03.09.2016 08:46

Romanijac neznam dali si uopste normalan.Nisu to stranci,oni su prihvaceni i potpisani u Daytonu i uvedeni u Ustav BiH a jedan od potpisa je i srpski i ne lupetaj vise gluposti.Dobro ti ovaj rece ako Srbima nesto ne odgovara izvolite tužite sudovima a ne k.rciti se i rjesavati to balvanima.

Name

Ovako se to radi

03.09.2016 08:47

To da je Ustavni sud muslimanski su Dodikove priglupe nebuloze koje su ljudi prihvatili bez imalo kritickog osvrta. U aktivnom sazivu Ustavnog suda sjedi najvise pravoslavaca. Vrlo moguce da se stavovi stranih sudija cesto poklapaju sa bosnjackim ali to nije zato sto su stranci u Sudu "muslimanski placenici" nego zato sto su izuzetno profesionalni i zato sto po definiciji moraju stititi Ustav BiH i vladavinu prava. Taj i takav Ustavni sud je dio Dejtona i ko ga ne postuje taj rusi Dejton.

Name

Separatista za re

03.09.2016 09:13

Kako podnijeti apelaciju Ustavnom Sudu za npr. konstituivnost Srba u 4 federalna kantona kad od toga nikakve vajde nema. A i ako izglasaju kojim pukim slučajem da su Srbi u pravu to bi bilo ignorisano kao i dosadašnjih 27 odluka koje se ne provode. Ustavni sud je itekako naklonjen Bošnjacima i to je i više nego očigledno svih ovih godina. Do sada je nekako i moglo ali sad dirnuše u dan RS. U svetinju. E pa dosta je bilo.

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

03.09.2016 09:57

Ако сагледаш пажљиво све пресуде тог суда до сада су против Срба, по том суду по вама Муслимима , Бакиру, све што се тиче Срба је неуставно... О чему онда да причамо?

Name

re s r k

03.09.2016 10:50

Smatraj i dalje,šta i ti ja mogu,strane sudije ustavnog suda BiH su dejtonska kategorija.Ni meni se mnogoštošta iz Dejtona ne sviđa ali ga se moramo pridržavati

Name

Don

03.09.2016 11:47

Bukvane s Romanije,to je po Dejtonskom sporazumu,ne moze se ukidati ono sto tebi pase a ostaviti ono sto tebi opet pase,tako da ce ti stranci u sudu sjediti sve dok se ne dogovorimo.

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

03.09.2016 12:22

@Дон Рођени сам Сарајлија, за разлику од неких , који када су кретали од родних кућа говорили су Збогом Босно одох у Сарајево, оних који петком послеподнева из Сарајева у колони крећу ка родним селима, а недељом у вече се враћају у колони у Сарајево...

Name

Don

03.09.2016 15:44

A odakle su ti baba i deda?

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

03.09.2016 16:19

Из Сарајевског поља .

Name

Re svima

03.09.2016 16:58

Zasto federacija ne isplacuje penzije srbima koji zive u RS a koji su penzije zaradili u Federaciji? Do sada je Fond PIO RS isplatio za te penzije oko milijardu maraka za proteklih 21 godinu. A postoji i zakon i presudda Suda u Strazburu. Zasto visoki predstavnik nereaguje i u ovom slucaju? Zar to nije diskriminacija i drzanje jednoj strani. Ako je to pravda,zasto onda Federacija neisplacuje penzije svojim gradjanimakoji zive u Federaciji a penzije su zaradili u Austriji ili Njemackoj? Ko koga onda ovdje j.b. u zdrav mozak i prica o pravdi i pravednosti. Pozdrav svima.

Name

re Romanija

03.09.2016 22:26

Pa sta ti majke ti glumis,ugledaj se na svoje predke i zivi tamo gdje su i oni zivjeli.Mani se predrasuda i gluposti ako nisi ukaljao ruke u ratu,tamo ti je mjesto jer te predci zovu.

Name

Uči Mile, uči

03.09.2016 07:14

Mile nikad neće dostići ovaj način komunikacije, mudro, odmjereno, kulturno...Njemu je "šatra" prirodno okruženje

ODGOVORITE
Name

tzhc

03.09.2016 07:23

Promijenio plocu?Nista nije rekao sto vec nije receno ranije.On ustvari nije sposaban da ima misljenje.

ODGOVORITE
Name

es

03.09.2016 07:27

Ma nije on nista promijenio. Citam na komentarima da sad zele da zabrane da se krsne slave proslavljaju kao Dan opstine.

ODGOVORITE
Name

borac

03.09.2016 07:31

Niti referendumi ni dani entiteta se ne doticu gradjana imaju oni ozbiljniji problema mnogi ne obiljezavaju svoj rodjendan a mnogi su bacili i krsne slave to je tema za politicare ako ih uopste tako mozemo nazvati .

ODGOVORITE
Name

Francuz

03.09.2016 07:33

Iduci put ces trazit da i vjerske praznike pomjerimo samo da budemo tvoji "jarani " i da bi mogli

ODGOVORITE
Name

S.Ostojic

03.09.2016 07:35

Vi gradite politiku samo na galami,Srbin sam iz Federacije i nek se svi srpski politicari u RS-u stide sto su se svih Srba van RS-a odrekli .Mi vam sluzimo da lijecite svoje frustracije a kad nam stvarno zatrebate,nogdje vas nema.Jos jednom vam kazem:"Sram vas bilo".Bas me zanima hoce li komentar biti objevljen i da cujem od ovih kvazi Velikih Srba koji vise po portalima.Pozdrav svim ljudima dobre volje.

ODGOVORITE
Name

Milos

03.09.2016 08:06

A kako se osecaju srbi u federaciji

Name

re.Milos

03.09.2016 08:41

Isto kao i Srbi u RS-u

Name

Poslednji kineski car

03.09.2016 08:42

Ostojicu potpuno si u pravu i podrzavam tvoj komentar. Srbi u federaciji nemaju nikakvu podrsku nasih bajnih politicara iz RS. Niko Vam i ne pomaze,niko Vas nece ni da obidje za razliku federalnih polticara. U budzetu RS nema stavke za srbe u Federaciji a tolike pare se trose ubudale ili bolje reci kradu. Mogli bi svake godine obnoviti 100 kuca za srbe povratnike ,dovesti im struju u selo kada vec nece federalni politicari. Srbi u institucijama BiH takodje nece da pomognu srbima povratnicima a ima sredstava u budzetu za te namjene samo ih koriste muslimani za svoje povratnike u RS. Opet kazem ,potpuno si u pravu ,Vas su pustili da se smi brinete o sebi,a onda se nasi politicari ponose sto Vas je u federaciji samo 2,5%. Siguran sam da je dobar dio odgovornosti zbog toga na nasim politicarima,i to svima od 1995. pa do danas.

Name

Re ostojić

03.09.2016 08:45

Ajde ostojiću budalo ćuti,ti treba da galamiš na islamiste u federaciji a ne na Republiku Srpsku!!!

Name

Kiki

03.09.2016 08:48

Srpska nije samo srpska,ona je i nasa. To Srbi ne mogu skontat,jbg.

Name

Намојло

03.09.2016 14:15

Као неко ко је морао побјећи са огњишта,никада нећу подржати Србе који су остали уз наше непријатеље...зашто,да чувате куће,и ја сам своју оставио,ви сте се опредјелили и чак вас и не сматрам Србима...немате право да се тако називате издајници

Name

Re S.Ostojic

03.09.2016 14:56

Eto Ostojicu ,imas par odgovora od velikih srba kao sto je ovaj Namojlo. To sto pise cirilicom i sto bljuje vatru i netrpljeljivost po njemu ga cini VELIKIM SRBINOM. Zalosno je sto on nezna koliko je prije svega mali COVJEK,a tek onda srbin.

Name

Nisam OVCA

03.09.2016 08:39

Tenis meč Bakir-Dodik. Spinuju narod a rade zajedno. Na čijoj li je strani terena sad loptica.? A publike ima ko ovaca . BRAVO ZA OBOJICU

ODGOVORITE
Name

P.S

03.09.2016 08:40

BAKIRE,KAD VI U FEDERACIJI KOJI STE ROĐENI 09. JANUARA SLAVITE ROĐENDAN ? SLAVITE LI TOG DATUMA KAD STE ROĐENI ILI DATUM KAD JE NEKO DRUGI ROĐEN ?

ODGOVORITE
Name

RE P.S.

03.09.2016 15:45

Bravo! Genijalno!!!

Name

Činjenica

03.09.2016 08:43

Mi Srbi smo baš glup narod,imamo sve u svojim rukama a uvjek sve izgubimo. Republika Srpska bi morala samo da prijeti referendumom o nezavisnosti i sve preoteto bi nam vratili isto tako protjerane bi vratili nazad,zločince bi pohapsili,slično kao što su šiptari radili na kosovu. Tek Srbija šta bi mogla ostatku Evrope da radi sa ovim migrantima,pogledajte samo Erdogana,ne volim Erdogana jer je turčin al zato taktiku ima aj zdrao,vuče za nos ameriku,Rusiju,Eu kao u cjeli nato. Ali Srbijanci nisi i nikada biti neće Srbi bar ne ovi na vlasti.

ODGOVORITE
Name

Savisa

03.09.2016 08:53

Ko laze taj i krade. A svaki poiticar laze. I u stanju su ponovo izazvati rat dabi zastitili svoje guzice. A ti sirotinjo gini. Prepucavamo se ko je u pravu. J.... Nas ko nas sastavi

ODGOVORITE
Name

Sarsjevo

03.09.2016 08:54

Odakle vam to da je promijenio plocu.Nije nista promijenio vec mudro i pametno radi.Dan RS-niko ne osporava i treba da ga ima.Sud je donio svoje i mora se postovati.Ljudi moji,niko nije protiv krsne slave,slavite je i trebate u crkvi u kuci sa svojim najmilijim i svako ce vam pozeljeti svako dobro.Ali razumite nemogu institucije ili ustanove imati krsne slave nije RS vjerski ustrojena nije to Iran ili Arabija,mislim da me razumijete sta zelim reči da ne nabrajam. Sretna vama i krsna slava i dan RS-a.

ODGOVORITE
Name

Poslednji kineski car

03.09.2016 09:34

Re Sarajevo. Dobar ti je komentar. Ovo i jest kost da se narod igra sa njom i da je glodje a gladan je sto kazu kao vuk. Meso sa te kosti su odavno pojeli politicari i uvijek ce ga pojesti ,sve dok se narod konacno jednom ne otrijezni i prestane se zadovoljavati sa mrvicama. I ja se slazem da institucije nemogu imati slavu. To je stvarno glupost. Slavim Djurdjevdan i zna se gdje se to slavi i obavlja i koliko traje. Kakve slave opstine ,policije, boracke, republike. Samo prave krkankluk na racun naroda. popovi to podrzavaju jer je i to jos jedna prilika za laku i brzu zaradu plus dobar rucak i pice,a po obicaju im se zapakuje da malo ponesu i kuci kao da su gladna djeca iz Etiopije. Sramota.Ko je od obicnog naroda bio gost na slavi RS. Niko. Samo odabrane guzonje. Nisam vjernik ,postujem vjeru i crkvu, ali se na ovakav nacin samo skrnavi vjera i obicaji.

Name

re Sarajevo

03.09.2016 10:41

Upravo tako,potpisujem

Name

srbin bd bih

03.09.2016 11:04

U podpunosti se slazem stobom komentar na mjestu bravo

Name

Poslednji kineski car

03.09.2016 11:49

Hvala bogu da jos ima pametnih ljudi. Pod ovim ne podrazumjevam sebe pametnim. Drago mi je da u poplavi neprikladnih i nedostojnih komentara mogu procitati komentare koje smatram ispravnim i to mi daje neku vjeru da u ovoj zemlji nisu bas svi pobudalili i krenuli za pamecu politicara. Nasu djecu treba da ucimo pravim vrijednostima kako bi bili dobri ljudi i postovali druge. Aki ne postujes druge onda nepostujes ni sebe. Ne mislim razvijati nikakvo vjestacko bratstvo i jedinstvo nego odnose treba graditi na postovanju i toleranciji. U ovoj zemlji ima mjesta za sve ,kamo srece da nas je vise i da svoju snagu usmjerimo u rad ,ekonomiju i bolji zivot, malo koga bi onda zanimala politika i necija krvna zrnca...

Name

re

03.09.2016 13:46

Zato sto su je oni i zakuhli a sad se peru.

Name

BMW

03.09.2016 14:00

Pozdrav za vas sve i drago mi je da ima jos razumnih ljudi.Vjera je privatna stvar!Drzavne i entitetske institucije treba da budu ciste od vjerskih obiljezja.Ucimo djecu da postuju svoje a takodje i drugog i drugacijeg od sebe.Graditi drustvo na toleranciji i razumjevanju a ne na podjelama i mrznji.Samo tako mozemo dalje.Zelim vam svima da drzavne a takodje i svoje vjerske praznike provedete u blagostanju.

Name

colt

03.09.2016 08:54

Nikakav kompromis sa srbomrscem, zlocincem i ratnohuskacem Izmetbegovicem!

ODGOVORITE
Name

A vi kako 'te?

03.09.2016 17:17

Ajdeee?

Name

RadikalNO

03.09.2016 09:14

Turčin laže sve što ti kaže.

ODGOVORITE
Name

kopi

03.09.2016 09:47

Ako laže znači da niste za kompromis pa onda nek bude šta mora biti !?

Name

Ne kontam....

03.09.2016 09:29

Zasto niko u Njemackoj nije uvrijedjen npr. Vaskrsom ili Bozicem kao drzavnim praznicima? Inace Njemacka ima milion(e) gradjana muslimanske vjeroipovjesti. Zasto Bavarska ima svoje "vjerske" praznike koji istovremeno nisu praznici u drugim ili svim Njemackim republikama, a to nikome ne smeta? Zasto vrhovni sud bas u toj Njemackoj ne ospori takve praznike, a u Bosni se ista takva vrsta suda mjesa u republicke ili entitetske stvari? Eto Njemacka je samo primjer, ali ima ih vjerovatno jos i u drugim drzavama.... Ne kontam....

ODGOVORITE
Name

BiH SA

03.09.2016 10:09

Ako to ne kontas onda ti nema pomoći ... glasaj za SNSD i ne razmisljaj puno da ne opteretis neki neuron u mozgu...

Name

ja

03.09.2016 16:34

ovde kod nas ne zive muslimani,nego bosnjaci,zato se oni bune,vise su osjecajniji,osjetljiviji nego ti vasi evropski muslimani

Name

Md

03.09.2016 19:31

Zato sto Muslimani u Njemackoj nisu konstitutivni narod.

Name

re:MD

03.09.2016 20:41

Da u pravu si. I Srbi su vec prije 92 bili konstutivan narod, pa opet preglasani. Fazit je bio rat i danasnji entiteti. Entiteti imaju svoja imena koja ipak nesto znace. I ako se jedan entitet zove Republika Srpska onda to ima neko znacenje. nego sta je sa ona 4 kantona gdje Srbi nisu konstitutivan narod u federaciji????

Name

Edo,Slatina-Tuzla

03.09.2016 10:00

Bakire , ne volim vas , skoro da je znak jednakosti između vas , Dodika i Čovića , ali nema kompromisa ovako više ne ide jer smo svi mi taoci Dodika 10-tak godina !! Najgora je ova " pat pozicija " , ili mi koji smo za državu BiH ( ne samo Bošnjaci , bosanski Hrvati , Bosanci itd. ) ili oni koji su za secesiju ( Dodikovci i većina hercegovačkih Hrvata ) !

ODGOVORITE
Name

Jovan

04.09.2016 08:30

Koji bosanci. Na ovim prostorima žive Srbi,Hrvati,Muslimani i drugi narodi. Ako se stvar gleda po državljanstvu onda se kaže Bosna i Hercegovina. Neko ko živi na geografskom području Hercegovine nemože biti bosanac.

Name

RODOLJUB Sjedinjene Srpske DRZAVE.

03.09.2016 12:25

Ne prihvatamo Kompromis Ako se Pokajes I Izvinis Mozes Doci na proslavu Dana Republike Srpske.

ODGOVORITE
Name

takoje to

03.09.2016 12:29

Ti Bakire se razumis u kompromis koliko marica u neku ... ti bi i svoga babu iz groba prodo samo da ostanes na polozaju gdje bi mogao glumiti nekog ko funkcionera,a znas da si nepismen totalno ali te nije sram.Takvi su isti tvoji partneri iz druga dva naroda nazalost ali imate svi lopovske skole.

ODGOVORITE
Name

objektivan

03.09.2016 12:43

Sto se meni ovj covjek gadi,pa jel moguce da su nasi lideri Dodik, Izetbegovic i Covic,mi nisamo ni zasluzlil bolje kad glasamo za ove ljude

ODGOVORITE
Name

ZMAJ

03.09.2016 20:12

Objektivni?-Ajde kupi Auto na Groblju Automobila,ili nađi u Kanti za SMEĆE čistu maramicu.

Name

mister

03.09.2016 13:23

Bakire Izetbegovicu,Narod Bosne te ne voli,Seljaci glasaju za tebe a takvih je ponajvise u tom vilajetu,Povuci se iz poliitike i uzivaj u parama sto ti babo ostavio u amanet,Slab si ti igrac da prestavljas Bosnjake.

ODGOVORITE
Name

re

03.09.2016 18:20

potpisujem

Name

mami

03.09.2016 13:37

Ma lider kao lider nije mi se gadio nijedan, svakog je birao narod! Ali brate zgadio mi se kada je promovisao svoju zenu za direktora bolnice! Dodik mi se zgadio kada je sina spasio od droge uticući da dobije 3.000.000,00km kredita! Ma ogadili vise ne mogu ih ni gledati ni slusati! TV i ne gledam!

ODGOVORITE
Name

Re

03.09.2016 15:38

Ja lično njega ne mogu baš, ali što se tiče rada njegove supruge svaka njoj čast. Žena je očistila i opštu i univerzitetsku bolnicu od nerada. Ko je god radio u tim bolnicama i plus još privatno morao je se odlučiti ili javna ili privatna bolnica, što je sasvim logično jer ne možeš istovremeno biti na dva mjesta. Mnogi univerzitetski profesori su "otišli" sa klinike, ali oni su zapravo na klinici bili samo na platnim listama, jer su radno vrijeme provodili na fakultetima i svojim privatnim ordinacijama. Ovo su samo djelići od onoga što je pozitivno uradila

Name

mami

03.09.2016 17:32

Ako je tako njoj svaka cast, ali ne i njima dvojici!

Name

Mališa

03.09.2016 14:24

Mislim da Bakir manje k.nja od Dodika, ali šta vrijedi kad nam obojica zajedno zagorčavaju život. (Ne)strašivi Incko bi trebao posegnuti za Bonskim ovlašćenjima i poslati ih u ćošak kako ne bi gurali narod u belaj.

ODGOVORITE
Name

re malisa

03.09.2016 16:39

MOGU TKZ BONSKA OVLASTENJA ALI ZA TEBE -ZA INCKA BI BIO KRAJ KAD BI POMISLIO NA DODIKA SA OBZIROM KO STOJI IZA DODIKA I ZAPAD I .....

Name

B.L

03.09.2016 20:05

Incko za Bonskim Ovlaštenjima,Baja za Banskim ovlaštenjima,i Bakir za Bosanskim ovlaštenjima,svatrojica sa Velikim primanjima a NARODU K.U,D..e-prevedite ovu skraćenicu pravilno.REFERENDUMIRAJTE!!!

Name

brzina

03.09.2016 14:56

Nakon toliko godina potego to pitanje 9 og januara i to baš kad je opozicija u RS u bila nagazila Dodika...Pa iz aviona se vidi da time spašava Dodika i da rade zajedno...a nase je samo da blejimo

ODGOVORITE
Name

kirba

03.09.2016 16:36

To pitanje je potegnuto prije vise godina ali je tek skoro donesena odluka us bih.

Name

Suljo veličanstveni

03.09.2016 15:37

vrati se svojim korijenima , dugoročno gledano ispalativije ti je

ODGOVORITE
Name

ting

03.09.2016 15:46

ja mislim da ce bakir nadmudriti milorada....sve je to igra zapada protiv dodika...dodik je jos mjesec na vlasti

ODGOVORITE
Name

zvornik rs.

03.09.2016 17:09

predlazem da se bakiju da kakendar crkveni pa nek ubode kog mucenika il veliko mucenika ce mo da slavimo kao dan rs. on ne konta da mi svaki dan slavimo nekog svetca

ODGOVORITE
Name

Ел хамдул'ила!

03.09.2016 17:11

Види "паметнице"!? Ма, љуби га бабука (б)Алија у ћело о'ниско! Како би оно бирвактиле, диванио бабука (б)Аљо, отац "нације" и хаирли-ефендије бАкира: - "ДО ПОДНЕ МИСЛИМ ЈЕДНО, А ПОСЛИЈЕ ПОДНЕ НЕШТО САСВИМ ДРУГО!" Да и не помињемо онај антологијски "бисер": - "ЖРТВОВ'О САМ МИР ЗБОГ СУВЕРЕНЕ, 'НЕОВИСНЕ' беЈХА!" Е, сад лијепо, - Шућур Аллаху! - бАкире и остали сљедбеници бабуке "нације" (и сина му насљедника), уживајте у плодовима "визиЈонара". Сви на тефериЋ! Понесите сваки своју "златну кашику", замезетите, па удри у пјесму: - "НЕ БИ С'ЈАЛА 'ВАКО ЈАКО, ОВА НАША ФИЛЂАН А(В)ЛИЈА - ДА ТЕ НИЈЕ, БАБУКА (б)АЛИЈА!"

ODGOVORITE
Name

Re

03.09.2016 17:26

Steta samo vremena i truda kojeg si ulozio dok si napisao jednu ovakvu glupost. Za to vrijeme si mogao nesto korisnije i pametnije uraditi. Recimo iscjepati pola metra drva. Na panju si mogao istresti svoje frustracije.

Name

Сарајевско-Романијски Корпус ВРС

04.09.2016 07:27

Одлично брате

Name

pa ja

03.09.2016 17:40

normalno da ste za kompromis tako I treba da se dogovarate oko svega a ne da jasete svi samo po Srbima.

ODGOVORITE
Name

nino

03.09.2016 19:16

To im je mentalitet,jahali po Srbima 500 godina pa bi i dalje.

Name

zvornik rs.

03.09.2016 19:13

a jest ruzan ovaj bakir

ODGOVORITE
Name

jeremija

04.09.2016 06:44

Ne treba ljude vrijedjati u vezi fizickog izgleda. Dodik nije ruzan pa to ipak ne mijenja stvar. Shvatite ljudi ovo je njihova igra zbog lokalnih izbora, valjda je to svima jasno ili ipak nije. Nas j... Rusi, njih Turci kao i uvijek i tako od vajkada. Samo Vucic dugim i mukotrpnim radom moze ovu stvar prekinuti ako nadje saradnika u muslimanskom narodu. Ko glasa za SNSD na ovim izborima a nema direktne koristi ili ne mora taj treba ljekaru podhitno.

Name

Miki

03.09.2016 20:29

Ma kakav kompromis Izeebegovicu. To nas je dovde i dovelo. šta to mi svi izmisljamo i BiH neke Zakone, Poreze jednakost i td Sve to ima u EU i treba prepisati a ljudi treba da žive od svog rada i da ih niko ne ponizava u vjerskom nacionalnom i svakom drugom smislu.

ODGOVORITE
Name

Jovan

04.09.2016 08:23

Kada vi prihvatite da slavite bajram sutra dan, to bih bio kompromis.

ODGOVORITE
Name

dott

05.09.2016 08:18

Bunite se zbog toga sto vam je istorija i vjera bez bitnih datuma, postite od 1. 03 1992 godine, valjda je tada bio onaj referendum najbitniji u vasoj istoriji.

ODGOVORITE