U Bijeljini danas je osnovana partija "Snaga naroda".
Republika Srpska
02.11.2013 | 20:15
U Bijeljini danas je osnovana partija "Snaga naroda".
Jedan od glavnih incijatora za formiranje ove stranke je eminentni ekonomski stručnjak iz Bijeljine Aleksa Milojević koji tvrdi da "Snaga naroda" nudi ekonomski program koji će ovu zemlju izvući iz krize.
Nizom reformi može se očekivati već za deset godina rast bruto društvenog proizvoda sa osam na 40 milijardi maraka, te u potpunosti rješavanje pitanja nezaposlenosti.
Pogrešnom privatizacijom u Republici Srpskoj težište privrede preneseno je na pojedince, ali upravo ti pojedinici su najžedniji pljačke naroda, tvrdi Milojević. On smatra da je jedini izlaz iz krize da se teret razvoja prenese na državu odnosno narod.
"Mi moramo da vratimo ono što je oteto narodu, da uradimo reprivatizaciju, da napravimo masovno akcionarstvo radnika i građana", kaže Milojević.
Stranka "Snaga naroda" smatra da je potrebno prirodna bogatstva nižih vrijednosti vratiti u vlasništvo opštine, završne račune Elektroprivrede RS da usvaja Narodna skupština, da država gradi prehrambenu industriju za male poljoprivrednike.
"30 posto sredstava iz budžeta izdvajati u Investicione fondove i time bi stvorena dobra baza za razvoj", ističe Milojević.
On smatra da ovim ekonomskim programom za 10 godina možemo godišnje da ostvarimo 10 milijardi maraka vlastitih investicija.
"Tako da možemo godišnje zapošljavati 35 000 ljudi , da za kratko vrijeme ostvarimo prosječnu platu od 1 500 KM, te da povećamo naše prirodno bogatstvo za pet puta", prognozira Milojević.
Stranka "Snaga naroda" tvrdi da nisu željni poslaničkih klupa pod svaku cijenu, tako da nude i vlasti i opoziciji da prihvate njihov program.
(BN TV)
https://www.youtube.com/watch?v=P1u-K0CB5j4
Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo.
Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda.
Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva.
Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba.
A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova.
Ko zna...
Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo.
Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda.
Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva.
Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba.
A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova.
Ko zna...
Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo.
Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda.
Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva.
Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba.
A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova.
Ko zna...
Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo.
Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda.
Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva.
Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba.
A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova.
Ko zna...
Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo.
Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda.
Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva.
Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba.
A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova.
Ko zna...
Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo.
Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda.
Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva.
Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba.
A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova.
Ko zna...
Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo.
Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda.
Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva.
Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba.
A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova.
Ko zna...
Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo.
Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda.
Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva.
Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba.
A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova.
Ko zna...
Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo.
Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda.
Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva.
Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba.
A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova.
Ko zna...
Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo.
Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda.
Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva.
Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba.
A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova.
Ko zna...
Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo.
Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda.
Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva.
Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba.
A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova.
Ko zna...
Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo.
Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda.
Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva.
Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba.
A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova.
Ko zna...
Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo.
Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda.
Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva.
Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba.
A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova.
Ko zna...
Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
Komentari / 156
Ostavite komentarBerni
28.01.2014 18:01Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo. Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
ODGOVORITEBoris
07.11.2013 00:55Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
ODGOVORITEspas za nas
06.11.2013 18:21Spašavajte ako mozete, okupite pametne, poštene (ako ih još ima) i radne ljude pa pomozite .
ODGOVORITEkole
03.11.2013 12:14Smoluca nisi rekao s kojim se postom slazes:Vaskrsnjim,Božićnim,Petrovdanskim ili Velikogospojinskim....Mozda sa jednodnevnim.
ODGOVORITEDejan
03.11.2013 10:06Ovaj cica je bio na vlasti i u SDS,ne ponovili se
ODGOVORITEsmoluca
03.11.2013 07:49@Kako Slazem se sa postovima..to je to.
ODGOVORITEnil
03.11.2013 07:07Milojevicu gdje su pare koje si pokrao dok si bio na vlasti
ODGOVORITEmojdomoga
02.11.2013 22:53Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda. Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva. Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba. A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova. Ko zna...
ODGOVORITEPatriota
02.11.2013 21:20Samo još i vi falite Kralja na vlast
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:51Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:49Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
ODGOVORITEAlooo
02.11.2013 22:08Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
ODGOVORITEBerni
28.01.2014 18:01Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo. Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
ODGOVORITEBoris
07.11.2013 00:55Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
ODGOVORITEspas za nas
06.11.2013 18:21Spašavajte ako mozete, okupite pametne, poštene (ako ih još ima) i radne ljude pa pomozite .
ODGOVORITEkole
03.11.2013 12:14Smoluca nisi rekao s kojim se postom slazes:Vaskrsnjim,Božićnim,Petrovdanskim ili Velikogospojinskim....Mozda sa jednodnevnim.
ODGOVORITEDejan
03.11.2013 10:06Ovaj cica je bio na vlasti i u SDS,ne ponovili se
ODGOVORITEsmoluca
03.11.2013 07:49@Kako Slazem se sa postovima..to je to.
ODGOVORITEnil
03.11.2013 07:07Milojevicu gdje su pare koje si pokrao dok si bio na vlasti
ODGOVORITEmojdomoga
02.11.2013 22:53Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda. Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva. Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba. A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova. Ko zna...
ODGOVORITEPatriota
02.11.2013 21:20Samo još i vi falite Kralja na vlast
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:51Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:49Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
ODGOVORITEAlooo
02.11.2013 22:08Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
ODGOVORITEBerni
28.01.2014 18:01Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo. Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
ODGOVORITEBoris
07.11.2013 00:55Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
ODGOVORITEspas za nas
06.11.2013 18:21Spašavajte ako mozete, okupite pametne, poštene (ako ih još ima) i radne ljude pa pomozite .
ODGOVORITEkole
03.11.2013 12:14Smoluca nisi rekao s kojim se postom slazes:Vaskrsnjim,Božićnim,Petrovdanskim ili Velikogospojinskim....Mozda sa jednodnevnim.
ODGOVORITEDejan
03.11.2013 10:06Ovaj cica je bio na vlasti i u SDS,ne ponovili se
ODGOVORITEsmoluca
03.11.2013 07:49@Kako Slazem se sa postovima..to je to.
ODGOVORITEnil
03.11.2013 07:07Milojevicu gdje su pare koje si pokrao dok si bio na vlasti
ODGOVORITEmojdomoga
02.11.2013 22:53Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda. Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva. Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba. A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova. Ko zna...
ODGOVORITEPatriota
02.11.2013 21:20Samo još i vi falite Kralja na vlast
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:51Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:49Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
ODGOVORITEAlooo
02.11.2013 22:08Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
ODGOVORITEBerni
28.01.2014 18:01Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo. Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
ODGOVORITEBoris
07.11.2013 00:55Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
ODGOVORITEspas za nas
06.11.2013 18:21Spašavajte ako mozete, okupite pametne, poštene (ako ih još ima) i radne ljude pa pomozite .
ODGOVORITEkole
03.11.2013 12:14Smoluca nisi rekao s kojim se postom slazes:Vaskrsnjim,Božićnim,Petrovdanskim ili Velikogospojinskim....Mozda sa jednodnevnim.
ODGOVORITEDejan
03.11.2013 10:06Ovaj cica je bio na vlasti i u SDS,ne ponovili se
ODGOVORITEsmoluca
03.11.2013 07:49@Kako Slazem se sa postovima..to je to.
ODGOVORITEnil
03.11.2013 07:07Milojevicu gdje su pare koje si pokrao dok si bio na vlasti
ODGOVORITEmojdomoga
02.11.2013 22:53Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda. Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva. Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba. A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova. Ko zna...
ODGOVORITEPatriota
02.11.2013 21:20Samo još i vi falite Kralja na vlast
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:51Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:49Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
ODGOVORITEAlooo
02.11.2013 22:08Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
ODGOVORITEBerni
28.01.2014 18:01Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo. Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
ODGOVORITEBoris
07.11.2013 00:55Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
ODGOVORITEspas za nas
06.11.2013 18:21Spašavajte ako mozete, okupite pametne, poštene (ako ih još ima) i radne ljude pa pomozite .
ODGOVORITEkole
03.11.2013 12:14Smoluca nisi rekao s kojim se postom slazes:Vaskrsnjim,Božićnim,Petrovdanskim ili Velikogospojinskim....Mozda sa jednodnevnim.
ODGOVORITEDejan
03.11.2013 10:06Ovaj cica je bio na vlasti i u SDS,ne ponovili se
ODGOVORITEsmoluca
03.11.2013 07:49@Kako Slazem se sa postovima..to je to.
ODGOVORITEnil
03.11.2013 07:07Milojevicu gdje su pare koje si pokrao dok si bio na vlasti
ODGOVORITEmojdomoga
02.11.2013 22:53Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda. Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva. Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba. A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova. Ko zna...
ODGOVORITEPatriota
02.11.2013 21:20Samo još i vi falite Kralja na vlast
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:51Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:49Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
ODGOVORITEAlooo
02.11.2013 22:08Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
ODGOVORITEBerni
28.01.2014 18:01Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo. Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
ODGOVORITEBoris
07.11.2013 00:55Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
ODGOVORITEspas za nas
06.11.2013 18:21Spašavajte ako mozete, okupite pametne, poštene (ako ih još ima) i radne ljude pa pomozite .
ODGOVORITEkole
03.11.2013 12:14Smoluca nisi rekao s kojim se postom slazes:Vaskrsnjim,Božićnim,Petrovdanskim ili Velikogospojinskim....Mozda sa jednodnevnim.
ODGOVORITEDejan
03.11.2013 10:06Ovaj cica je bio na vlasti i u SDS,ne ponovili se
ODGOVORITEsmoluca
03.11.2013 07:49@Kako Slazem se sa postovima..to je to.
ODGOVORITEnil
03.11.2013 07:07Milojevicu gdje su pare koje si pokrao dok si bio na vlasti
ODGOVORITEmojdomoga
02.11.2013 22:53Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda. Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva. Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba. A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova. Ko zna...
ODGOVORITEPatriota
02.11.2013 21:20Samo još i vi falite Kralja na vlast
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:51Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:49Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
ODGOVORITEAlooo
02.11.2013 22:08Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
ODGOVORITEBerni
28.01.2014 18:01Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo. Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
ODGOVORITEBoris
07.11.2013 00:55Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
ODGOVORITEspas za nas
06.11.2013 18:21Spašavajte ako mozete, okupite pametne, poštene (ako ih još ima) i radne ljude pa pomozite .
ODGOVORITEkole
03.11.2013 12:14Smoluca nisi rekao s kojim se postom slazes:Vaskrsnjim,Božićnim,Petrovdanskim ili Velikogospojinskim....Mozda sa jednodnevnim.
ODGOVORITEDejan
03.11.2013 10:06Ovaj cica je bio na vlasti i u SDS,ne ponovili se
ODGOVORITEsmoluca
03.11.2013 07:49@Kako Slazem se sa postovima..to je to.
ODGOVORITEnil
03.11.2013 07:07Milojevicu gdje su pare koje si pokrao dok si bio na vlasti
ODGOVORITEmojdomoga
02.11.2013 22:53Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda. Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva. Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba. A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova. Ko zna...
ODGOVORITEPatriota
02.11.2013 21:20Samo još i vi falite Kralja na vlast
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:51Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:49Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
ODGOVORITEAlooo
02.11.2013 22:08Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
ODGOVORITEBerni
28.01.2014 18:01Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo. Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
ODGOVORITEBoris
07.11.2013 00:55Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
ODGOVORITEspas za nas
06.11.2013 18:21Spašavajte ako mozete, okupite pametne, poštene (ako ih još ima) i radne ljude pa pomozite .
ODGOVORITEkole
03.11.2013 12:14Smoluca nisi rekao s kojim se postom slazes:Vaskrsnjim,Božićnim,Petrovdanskim ili Velikogospojinskim....Mozda sa jednodnevnim.
ODGOVORITEDejan
03.11.2013 10:06Ovaj cica je bio na vlasti i u SDS,ne ponovili se
ODGOVORITEsmoluca
03.11.2013 07:49@Kako Slazem se sa postovima..to je to.
ODGOVORITEnil
03.11.2013 07:07Milojevicu gdje su pare koje si pokrao dok si bio na vlasti
ODGOVORITEmojdomoga
02.11.2013 22:53Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda. Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva. Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba. A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova. Ko zna...
ODGOVORITEPatriota
02.11.2013 21:20Samo još i vi falite Kralja na vlast
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:51Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:49Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
ODGOVORITEAlooo
02.11.2013 22:08Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
ODGOVORITEBerni
28.01.2014 18:01Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo. Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
ODGOVORITEBoris
07.11.2013 00:55Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
ODGOVORITEspas za nas
06.11.2013 18:21Spašavajte ako mozete, okupite pametne, poštene (ako ih još ima) i radne ljude pa pomozite .
ODGOVORITEkole
03.11.2013 12:14Smoluca nisi rekao s kojim se postom slazes:Vaskrsnjim,Božićnim,Petrovdanskim ili Velikogospojinskim....Mozda sa jednodnevnim.
ODGOVORITEDejan
03.11.2013 10:06Ovaj cica je bio na vlasti i u SDS,ne ponovili se
ODGOVORITEsmoluca
03.11.2013 07:49@Kako Slazem se sa postovima..to je to.
ODGOVORITEnil
03.11.2013 07:07Milojevicu gdje su pare koje si pokrao dok si bio na vlasti
ODGOVORITEmojdomoga
02.11.2013 22:53Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda. Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva. Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba. A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova. Ko zna...
ODGOVORITEPatriota
02.11.2013 21:20Samo još i vi falite Kralja na vlast
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:51Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:49Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
ODGOVORITEAlooo
02.11.2013 22:08Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
ODGOVORITEBerni
28.01.2014 18:01Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo. Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
ODGOVORITEBoris
07.11.2013 00:55Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
ODGOVORITEspas za nas
06.11.2013 18:21Spašavajte ako mozete, okupite pametne, poštene (ako ih još ima) i radne ljude pa pomozite .
ODGOVORITEkole
03.11.2013 12:14Smoluca nisi rekao s kojim se postom slazes:Vaskrsnjim,Božićnim,Petrovdanskim ili Velikogospojinskim....Mozda sa jednodnevnim.
ODGOVORITEDejan
03.11.2013 10:06Ovaj cica je bio na vlasti i u SDS,ne ponovili se
ODGOVORITEsmoluca
03.11.2013 07:49@Kako Slazem se sa postovima..to je to.
ODGOVORITEnil
03.11.2013 07:07Milojevicu gdje su pare koje si pokrao dok si bio na vlasti
ODGOVORITEmojdomoga
02.11.2013 22:53Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda. Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva. Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba. A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova. Ko zna...
ODGOVORITEPatriota
02.11.2013 21:20Samo još i vi falite Kralja na vlast
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:51Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:49Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
ODGOVORITEAlooo
02.11.2013 22:08Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
ODGOVORITEBerni
28.01.2014 18:01Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo. Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
ODGOVORITEBoris
07.11.2013 00:55Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
ODGOVORITEspas za nas
06.11.2013 18:21Spašavajte ako mozete, okupite pametne, poštene (ako ih još ima) i radne ljude pa pomozite .
ODGOVORITEkole
03.11.2013 12:14Smoluca nisi rekao s kojim se postom slazes:Vaskrsnjim,Božićnim,Petrovdanskim ili Velikogospojinskim....Mozda sa jednodnevnim.
ODGOVORITEDejan
03.11.2013 10:06Ovaj cica je bio na vlasti i u SDS,ne ponovili se
ODGOVORITEsmoluca
03.11.2013 07:49@Kako Slazem se sa postovima..to je to.
ODGOVORITEnil
03.11.2013 07:07Milojevicu gdje su pare koje si pokrao dok si bio na vlasti
ODGOVORITEmojdomoga
02.11.2013 22:53Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda. Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva. Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba. A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova. Ko zna...
ODGOVORITEPatriota
02.11.2013 21:20Samo još i vi falite Kralja na vlast
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:51Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:49Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
ODGOVORITEAlooo
02.11.2013 22:08Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
ODGOVORITEBerni
28.01.2014 18:01Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo. Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
ODGOVORITEBoris
07.11.2013 00:55Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
ODGOVORITEspas za nas
06.11.2013 18:21Spašavajte ako mozete, okupite pametne, poštene (ako ih još ima) i radne ljude pa pomozite .
ODGOVORITEkole
03.11.2013 12:14Smoluca nisi rekao s kojim se postom slazes:Vaskrsnjim,Božićnim,Petrovdanskim ili Velikogospojinskim....Mozda sa jednodnevnim.
ODGOVORITEDejan
03.11.2013 10:06Ovaj cica je bio na vlasti i u SDS,ne ponovili se
ODGOVORITEsmoluca
03.11.2013 07:49@Kako Slazem se sa postovima..to je to.
ODGOVORITEnil
03.11.2013 07:07Milojevicu gdje su pare koje si pokrao dok si bio na vlasti
ODGOVORITEmojdomoga
02.11.2013 22:53Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda. Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva. Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba. A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova. Ko zna...
ODGOVORITEPatriota
02.11.2013 21:20Samo još i vi falite Kralja na vlast
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:51Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:49Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
ODGOVORITEAlooo
02.11.2013 22:08Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
ODGOVORITEBerni
28.01.2014 18:01Ono što u ekonomskom smislu Prof. Milojević zagovara, svakako je jedini izlaz iz dužničkog ropstva i opšteg siromaštva u kome se nalazimo. Stranka koju je osnovao treba da zaživi na prostoru cijele BiH.
ODGOVORITEBoris
07.11.2013 00:55Da li ovi što ovim gore post-ovima optužuju dotičnog gospodina Milojevića da je nešto pokrao dok je bio na vlasti (ja ga ne pamtim uopšte iz vladavine SDS-a) imaju nešto da dokažu to? Valjda je bio kreator privatizacije ali je ona pošla pogrešno. Nikoga ne branim niti optužujem, ali sva ta njegova priča meni ima smisla, bar ima više smisla nego šta ovdašnja vlast i opozicija serviraju narodu preko medija.
ODGOVORITEspas za nas
06.11.2013 18:21Spašavajte ako mozete, okupite pametne, poštene (ako ih još ima) i radne ljude pa pomozite .
ODGOVORITEkole
03.11.2013 12:14Smoluca nisi rekao s kojim se postom slazes:Vaskrsnjim,Božićnim,Petrovdanskim ili Velikogospojinskim....Mozda sa jednodnevnim.
ODGOVORITEDejan
03.11.2013 10:06Ovaj cica je bio na vlasti i u SDS,ne ponovili se
ODGOVORITEsmoluca
03.11.2013 07:49@Kako Slazem se sa postovima..to je to.
ODGOVORITEnil
03.11.2013 07:07Milojevicu gdje su pare koje si pokrao dok si bio na vlasti
ODGOVORITEmojdomoga
02.11.2013 22:53Osnivanjem stranke samo znaci da je danas svako zeljan vlasti a sve u ime naroda. Pazi budale : planira da za 10 godina 5x uveca prirodna bogastva. Za 10 godina moze da iznikne samo bagrem i vrba. A mozda planira da kopa kanale pa da Drina tece u 5 smijerova. Ko zna...
ODGOVORITEPatriota
02.11.2013 21:20Samo još i vi falite Kralja na vlast
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:51Странци од нас очекују да будемо колонија, да имамо за кору хљеба и да одржавамо голи-дужнички живот. Никад неће дозволити да будемо своје газде па таман да је у БиХ и диљем Балкана само један народ. Видите Хр. скоро су етнички чисти, дакле нема претпоставке за нациналнополитичка натезања као у БиХ, за шта странци сматрају да је главна кочница свему, ал економски су на респиратору.
ODGOVORITEКако
02.11.2013 19:49Добро збори профа и све речено има смисла, ако се занемари фактор странци. Обзиром да они у знатној мјери диктирају стање код нас а и шире, бојим се да неће дозволити просперитет РС,БиХ,Србије,ЈИ Европе итд. Контролисани хаос њима одговара,они су довели Доду и преко њега дјеловали (сјетите се само споразума-програма енергија 1,2) а он помислио да су га довели што је паметан и да може суверено (аутократски) да влада па претјеро и по њиховим "стандардима", направио умјесто мале велику биједу.
ODGOVORITEAlooo
02.11.2013 22:08Pa ne mogu da vjerujem, umjesto da se ujedinjuju oni se razvodnjavaju. To na ruku ide samo Dodiku, razvodnio je i onako razvodnjenu opoziciju. Vise stranaka znaci 100% pobjedu SNSD
ODGOVORITE