"У јеку криза није вријеме за гаражу од 35 милиона КМ"

Представници Градског одбора ПДП и посланици у НС РС Јелена Тривић и Драшко Станивуковић обишли су мјесто на коме треба да буде изграђена гаража УКЦ за коју је предвиђено да кошта 35 милиона марака. Њима се придружио и вршилац дужности директора УКЦ РС Владо Ђајић који је покушао да оправда сва средства која ће бити уложена.

Република Српска 29.05.2020 | 17:05
"У јеку криза није вријеме за гаражу од 35 милиона КМ"

Партија демократског прогреса жестоко се противи изградњи подземне гараже за потребе УКЦ РС која би требало да кошта 35 милиона марака. Иако је неспорно да УКЦ РС требају нова паркинг мјеста, ово није тренутак за један овакав пројекат, јер се налазимо у великој економској, али и здравственој кризи изазваној вирусом корона, поручују из ове странке.

„Налазимо се у ситуацији када лежећи пацијенти свакодневно добијају цедуље са списком лијекова и осталих средстава које морају набавити, а трошкови за то падају на терет њихових кућних буџета. Суочени смо са ситуацијом када нам квалитетан здравствени кадар одлази. Одлазио је и прије ове пандемије и то је нешто што ће се наставити и послије ове пандемије ако се нешто не предузме.“, наглашава предсједник Савјета за здравство у Градском одбору ПДП-а Бања Лука, Мира Гаврић.

Из ПДП кажу и да је начин на који је донесена одлука о томе да се гради гаража потпуно невјероватан.

„Замислите да они ту одлуку доносе на основу анкете коју су проводили студенти са пацијентима. То је у најмању руку неозбиљно“, каже потпредсједник Градског одбора ПДП-а Бања Лука Драган Милановић.

УКЦ РС неће добити само гаражу, одговара в.д. директора УКЦ РС Владо Ђајић, који се по доласку представника ПДП-а, заједно са неколико љекара, придружио обраћању медијима. Прозивке да је гаража прескупа и непотребна Ђајић је покушао оправдати сликовито, донијевши скице шта ће то бити изграђено у склопу овог пројекта.

„Да се овдје на овом подручју не могу правити монтажне гараже, што је један уважени посланик неки дан причао. Ово је један лијеп и функционалан објекат. Оно на шта смо ми поносни јесте да квадрат овог простора 402 КМ. Значи не знам да ли је ико направио било какав објекат, а не овакав, европски, свјетски за 402КМ“, каже в.д. директора УКЦ РС Владо Ђајић.

Ово је циркус, поручује посланик ПДП-а Драшко Станивуковић. Додаје да је обилазак мјеста гдје ће се градити подземна гаража имао за циљ да се грађанима покаже гдје се и у које сврхе троши јавни новац.

„То је огроман новац са којим сматрамо да у највећем обиму могу бити покривени трошкови нове болнице у нашем граду. И то је идеја коју ми њима предлажемо. Да од оваквих јавних набавки одустану, јер ово није приоритет. Нова болница која јесте приоритет за Бањалуку, који многи мањи градови имају, значила би да ће ова поменута паркинг мјеста која сада имамо, бити потпуно довољмна и задовољавати капацитете Клиничког центра“, истиче предсједним Градског одбора ПДП-а Бања Лука и народни посланик Драшко Станивуковић.

Изградња нове болнице у Бањалуци, коју предлажу у ПДП-у, омогућила би смањење броја пацијената на УКЦ РС за 60%, јер се у овој установи и лијечи највише грађана из Бањалуке, додају из ПДП-а.  

БН ТВ

Коментари / 28

Оставите коментар
Name

Јадар

29.05.2020 15:14

Станивуковиц је Робин Худ насег времена.Иде правим путем,и мислим да це Бања Лука,и Р.С.,добити правог градонацелника. Његовим идејама нема приговора. Оваквим поступцима и смањењем незаконитог тросења у Српској треба да остане годисње мин 500 милиона км,који се могу искористити у праве ствари а не за бахату власт,тј за борце,незапослене,за здравство,привреду и пољопривреду,науку,културу,образовање,спорт,младе,итд....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Нада

29.05.2020 15:50

Драшко их је натјерао да одустану од шатора а сад ће одустати и од гаража.Страшљиви су ови политичари- мафијаши.

Name

Ухх

29.05.2020 17:14

Дзајицу ко је одговоран за смрт труднице и бебе? Са тим се ти бави а не некаквим гаразама.

Name

Бобек

29.05.2020 18:26

За 35 милиона смо могли купити седам мобилних болница?????

Name

Директ

29.05.2020 20:39

Све пара се нема за пољопривреднике, самозапошљавање, борце, кад оно има се за 35 милиона КМ за паркинг иза једне болнице. Као да је посут сребром! Да ствар буде занимљивија, највећи лобиста за тај паркинг је директор болнице, којем је милији паркинг од пацијената.

Name

Ад

29.05.2020 15:32

Умјесто гаразе треба повецати обим градског саобрацаја на локацију болнице да се градски превоз висе користи а и уједно смањити гузве у саобрацају. Тиме би било и мање загадјивања околине од стетни гасова.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ал би било

29.05.2020 15:36

добро кад би се у БЛ или било гдје друго код нас основао какав Университет, попут онога Станфорд који је покретац Силицон Валлеy-а, у којем би се млади људи обуцавали струци и пословању, оснивању обрта. На тај нацин би таленти остајали у насој земљи а не напустити земљу и негдје у тудјини поцети из поцетка, као надницар неком другом који у својој земљи и код своје куце послује и империје ствара. Размислите о овоме, треба подузетницки дух у народу пробудити који је деценијама угасен био, изумро.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Зелена поврсина

29.05.2020 16:00

Ово је једна од посљефњих зелених поврсина где људи се рестартују, могли су нав старим гаразама радит три спрата, град има проблем мањка зелених поврсина за рестарт градјана од урбаног лудила,

ОДГОВОРИТЕ
Name

Боки

29.05.2020 16:10

Вјероватно је та гаража "уградбена" најмање 20% за моћнике, али заиста у УКЦ недостаје гаража. Ту су (у нормалним околностима) пацијенти из цијеле РС + за неке прегледе и из два Кантона из ФБИХ. Па само запослени попуне сав паркинг тамо, а тротоари и сл. служи за паркирање. Прича о додатним аутобусима (који су у БЛ посебна прича) за горе су глупост јер тамо нико не иде здрав, и већина и није за аутобусе (разносе болест, подложнији су болести , ограниченост кретања итд. итд.).

ОДГОВОРИТЕ
Name

Мм

29.05.2020 17:13

Стварно брука и срамота.Народ оголио до задњег,а толико новца дати за гаразе.То је сулудо.

Name

Милидраг

29.05.2020 17:53

Па хвала богу да се уграђују, тако то Милине србенде стално раде, сваки тендер има подизвођаче радова а сви се масно уграде а овамо РС у срцу, бахате мрцине.

Name

ГАРАЗА

29.05.2020 17:28

Дјајиц реце на скупстини да це се паркинг наплацивати 1км, сто би знацило према рацуници економиста да це се новац вратити послије 15 или 20 година, а након тога је циста зарада. Ста је ту толико лосе? Да ли је у вријеме када је Бан Милосављевиц правио Бански двор било сиротиње? Јест и висе него сад, па су ппет људи градили у противном не би у овом граду остално ниста вриједно помена.

ОДГОВОРИТЕ
Name

555

29.05.2020 17:55

Није проблем да се гради, него цијена је набијена и није вријеме, па што каже Драшко може се болница за те паре направити.

Name

Бане

29.05.2020 17:59

Ре Гаража. Е права си гаража. Па добро људи кажу да за 35 милиона могу направити нову болницу у граду а оно горе на паприковцу да буде болница за лежање болесних и онда ће и онај паркинг бити довољан. Није у том проблем већ ко ће добити оно атрактивно земљиште у Ц града гдје је била стара хирургија и као у свему што су радили и овде је само у питању новац и ко ће колико јамити...

Name

ре

29.05.2020 18:07

За 30 или 35 милиона се не мозе направити клиницки центар, а вјероватно ни болница. Како си успио да повезес локацију код старе хирургије са прицом о овој гарази није ми јасно. То је сасвим друга прица. А да це бити борба за ту земљу, бице. Мада мислим да це атрактивност тог земљиста опасти сад кад обнове дзамију у близини.

Name

Ре

29.05.2020 18:21

Боте, није вријеме за гараже. Не знам да ли знаш шта су приоритети?

Name

ре Бане и 555

29.05.2020 20:26

Да је набијена цијена, вјерујем у то, али да се мозе за мале паре направити такодје сам свјестан да не мозе. Такодје прица о томе да се болница мозе направити за 35 милиона км ми звуци невјероватно јефтино и мислим да се нико није упустио у озбиљну анализу да ли је то могуце, вец је то био произвољни коментар. Сто се тице временског тренутка, о томе сам вец писао. Није био ни временски тренутак да се гради Бански двор и друге градјевине због кризе, али су ипак изградјене. Кад бисмо исли том логиком, кроз историју, јако мало или нимало "монументалних" објеката било гдје у свијету па и у БЛ би било направљено. БЛ свакако треба бити нас главни град и као таква захтјева одредјене институције како у нематеријалном тако и у опипљивом, материјалном, смислу. Да, потребно је много новца да се такви објекти направе, да се краде краде се, али овде се није говорило о уградјивању вец о временском тренутку и (не)постојању потребе да се гради такво несто. Лицно мислим да је несто такво потребно али увазавам и другације мисљење.

Name

Гараза

29.05.2020 17:34

Ако иста треба градити то је гараза у УКЦ. Ко год је присиљен ици горе зна какве су муке за пронаци паркинг мјесто и колико је загусен прилаз и у хитним ситуацујама. У УКЦ долазе најтези болесници из цијеле РС и дијела Федерације, дневно хиљаде пацијената. Не разумијем да неко нормалан мозе реци да нам ово није потребно и коцити изградњу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

30.05.2020 12:28

Да, али баш за толике паре?

Name

Поготово

29.05.2020 17:37

У јеку страсне, теске економско социјалне кризе,коју је ова власт у континуитету и изазвала.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

29.05.2020 17:48

Велика свјетска економска криза постојала је од 1929. до 1936. године. У Бањалуци је у том периоду изградјена зграда опстине, Бански двор и Храм Христа Спаситеља, обиљезја града. Да се бан Милосављевиц водио том логиком овај град би био тотална безлицна маса зграда и једна велика спаваоница. И сада је али у том слуцају би био јос висе.

Name

У овом слуцају

29.05.2020 19:20

Је упитању пљацка, кроз те градње, како без кризе тако и са кризом. Криминал је све оковао....

Name

Огорцена

29.05.2020 19:17

ДРАСКО ЈЕ ПОСТАО ИДОЛ ЗА ГРАДЈАНЕ РС СВИ ПРИЦАЈУ САМО О ЊЕМУ СВИ ГА ПОДРЗАВАЈУ ДА ИСТРАЈЕ У СВИМ АФЕРАМА РАЗОТКРИЈЕ И ОНИ ОДУСТАЈУ ЕВО И ОД ГАРАЗА ЦЕ ОДИСТАТ ЈЕР ТО ЈЕ ВАН СВАКЕ ПАМЕТИ САД ТОЛИКИ МИЛИОНИ МОГУ У БОЉЕ ДА СЕ ПОТРОСЕ А ПРОСИРОТИ ОНЕ ЗЕЛЕНЕ ПОВРСИНЕ СВЕ ПРЕТВОРИТИ У ПАРКИНГ

ОДГОВОРИТЕ
Name

Младен

29.05.2020 21:59

Треба направити ову гаразу висе и ону гузву и руљу склонити са тротоара. Па не мозе се никако прици болници од аута. То нема нигдје и на толику болницу одавно је требао паркинг.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Директ

30.05.2020 12:31

Да, само шта ће им толико новца за паркинг? Па зар очекују неког шеика да се разболи и да паркира ту свој Ферари. :)))

Name

Аман заман

30.05.2020 06:49

Ово нема нигдје. Најсиромашнија и најбједнија регија Европе гради најскупљи паркинг..??!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Није шала

30.05.2020 21:11

И то на кредит. Улазе у толики кредит због прескупог, пренадуваног паркинга.

Name

Залосно

30.05.2020 16:04

Док се гараза заврси и поцне да враца новац од паркинга неце висе бити зивог ни једног инвалида, борца а и многи цивили це помријети зато сто су апарати неисправни. Онда це власт реци ето видите да је добро сто смо направили као и Бански Двор али нико неце спомијати да су плацени зивотима хиљада несрецних људи који нису имали основне услове за лијецење.

ОДГОВОРИТЕ