У СДС-у су редовни избори

Потпредсједник Главног одбора СДС-а Мирко Шаровић изјавио је данас да се очекује да што прије буде одржана изборна скупштина ове странке на којој би требало да буде изабрано и ново руководство.

Република Српска 27.02.2019 | 22:22
У СДС-у су редовни избори
"Спекулише се свашта, а кандидатуре, изузев по медијима, није нико објавио. То спада у домен спекулација. О том питању заиста нисам размишљао", рекао је Шаровић у Сарајеву одговарајући на питање новинара да ли ће након изборне скупштине постати предсједник СДС-а.

Он је напоменуо да ће датум одржавања изборне скупштине СДС-а зависити од људи који је припремају, изражавајући наду да ће то бити што прије.

"Мислим да је то потребно СДС-у који је имао лошији резултат од очекиваног. Када имате лошији резултат, логично је да имате унутрашње турбуленције и захтјеве за /унутарстраначке/ изборе. Ово нису ванредни, већ редовни избори", рекао је Шаровић.

Он је изразио очекивање да ће СДС јасније дефинисати политику, као и да ће моћи понудити одговоре на изазове и добити снажно руководство, способно да поведе 150.000 оних који су на прошлим изборима партији дали свој глас.

Шаровић истиче да ново руководство очекује и посао да се припреми за нове локалне изборе, напомињући да сматра да СДС треба да буде оно што је био раније јер за то има све предуслове.

(Срна)

Коментари / 85

Оставите коментар
Name

Били

27.02.2019 22:35

Мој Саровицу дабудете дозволили Додику да вас покраде на изборима добилисте сте ви изборе само сто се нисте знали изборити зањих бољег и постенијег од Вукоте нема нит це бити.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Били

28.02.2019 00:31

Узми молите некога коме стварно верујеш нека ти објасни резултате избора 2006,2008,2010,2012.2014,2016,2018 а ово као Добој и Требиње сад нетреба ти ни помињати.

Name

РЕ Били

28.02.2019 07:02

Управо тако. Опозиција, укључујући и преливоду Шаровића, није успјела да спријечи намјештање и крађу избора а, касније, да докаже да су избори покрадени. И птицама на грани је јасно да је дуго и пажљиво припремана крађа избора и да режим побиједио захваљујући само томе. Видјели смо како су се понашали побједници. Нису смјеи ни да славе, како су иначе раније чинили. Наравно, све уз помоћ тзв. међународне заједнице којој итекако одговара слугансни режим и гарнитура која за њих годинама ради. Сада сви, уључујући и Шаровића, под изговором слабих изборних разултата, желе да смијене Говедарицу јер им је он можда једина сметања успостављања отворених (они прикривени постоје годинама) односа са режимским партијама и утапања опозиције у њихове клишее. Значи, пропадање. Шаровић је један од оних који то годинама ради (сарађује са режимским партијама) али је мало препреденији од Цицка, Обрена, Миће...Да се не лажемо, режимске вође парама народа успјели су да, прво купе а, касније, усцјењују све опозиционе лидере, и сада их држе за ДаМу. Јасно к'о дан. Видјели смо како се завршила прича са Огњеном тадићем, Чавићем, Крсмановићем, Обреном Петровићем, Милованом Бјелицом, итд. Ако Вукота успије да придобије већину СДС чланства, поштеног, нека нада ће постојати, у противном нека нам је Господ Бог на помоћи. Јер, очигледно је, да режимски лидери раде по налогу страних обавјештајних служби које су негдје и давно зацртали да западно али и источно од Дрине Срби систематски нестану, односно "легну на руду". Шаровић од како је враћен у политички живот, након санкција, ради тако како ради (а зна се како и за кога) и успут се богати. Ништа мање од оних које никада јавно, отворено и оштро није критиковао. Зашто. Зато што су на истом задатку. Претпостављам да овај коментар и истину нећете објавити, али и то би мени лично нешто значили. Говорило.

Name

Чисти Кукољ

28.02.2019 07:10

Ово је увод у планирану смјену Говедарице и лијегање на руду Рудоњи& ЦО. Провидно. Надамо се да ће Говедарица (види се и осјети се да је човјек поштен) имати снаге да придобије већину чланова скупштине и задржи предсједничку позицију. А овај кукољ који годинама СДС вече на дно (укључујући и Шаровића), одбаци и од њега се исчисти. Јасно ко дан.

Name

ЈАР

28.02.2019 07:23

Крајње је вријеме да се неко (нећемо га именовати, али ћемо га погледати) повуче у Јужноафричку Републику. Да се тамо посвети обитељи (коју је успут запустио) и настави да грицка оно што је годинама систематски стварао и тамо трансферисао. И тамо се придружи "браћи по матери". На домаћем терену потрошио је све "форе и фазоне" које су му пролазиле јер је, за сваку "похвалу", годинама успјевао да народу продаје жваке. Нема више. Крај. Готово је. маске су пале.

Name

А јој, НАОПАКО

28.02.2019 07:27

Да ли овај лик подржава СДС-ов приједлог о испитивању поријекла имовине ? Поуздано: НЕ. А зашто ? Поуздано : јер би то могло да га особно погоди. А гдје то: па у сриду, тј. тамо гдје је најтањи. У доказивању како је зарадио први милион, а онда и оне након тога.

Name

Ко о цему

01.03.2019 05:07

Баба о устипцима. Процитан си Саровицу са свих страна. И уздуз и попријеко.

Name

Младјо Б.

01.03.2019 05:08

Доста је и твог просипања памети на рацун других. Док се успут и уз помоц партије енормо обогати.

Name

Африка, Сандра

01.03.2019 05:09

Вријеме је да се крене пут Африке. Нема ко да води уносне бизнисе

Name

Ко је јамио, јамио

01.03.2019 23:07

Сад му могу пљунути под прозор. Превисе је касно. Цовјек на вријеме јамио. По принципу ко је јамио, јамио.

Name

Скептик

27.02.2019 22:44

На жалост, СДС је изгубио континуитет популарности у народу ,за разлику од СДА и ХДЗа. Разлога има много, али највећи је тај што су Бања Луку изгубили већ прије двадесетак година. Зашто, то је д(р)уга прича.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Били

27.02.2019 23:05

Зато сто смо продане дусе, продали би вјеру за вецеру ради лицног интереса. Србска Историја се понавља кроз вјекове залосно. Код нас је парола ста ме брига сто је комсији цркла крава.

Name

Искорак напријед

01.03.2019 06:01

СДС-у не треба популарност какву имају ХДЗ или СДА. Чланови тих странака су огрезли у криминалу, и то је опшепознато. СДС треба да се ресетује и исчисти од кукоља који странку вуче на дно и руши јој углед. Када би се то десило, народ би то препознао и повјерење би се вратило. Без тога, тешко је очекивати да СДС направи неки квалитетан искорак напријед.

Name

Га, га, га

01.03.2019 06:16

СДС може вратити повјерење народа ако се ослободи оваквих као што је Ђаровић. Који се јаве сваких шест мјесеци да нешто изпаметују када треба да се заштите штеточине и паразити који разарају странку. И да облате оне који поштено раде како би преузели и формалну контролу у странци. Превише провидно да би неко у то могао повјеровати

Name

Вук длаку мијења

01.03.2019 06:19

Овог са слике и из приче, који се сада нашао да нешто паметује, треба питати како то да је од окорелог комунисте постао окорели националиста. Сутра, ако би требало да промијени и вјеру, не би ни трепнуо. Таквих има један броја у руководству СДС-а и таквих се треба ритосиљати. Одмах и за сва времена. Видјели смо како је прошло жртвовање Босића за рачун Обрена Петровића. Вук длаку не мијења али ћуд никада.

Name

Горан

27.02.2019 23:17

Народ још само Вукота није продао,да ли ће видјећемо...

ОДГОВОРИТЕ
Name

Неце, Неце

01.03.2019 05:12

Неце Вукота никад продати образ као овај са слике и његови пајтоси који се одазивају на : Обрен, Мицо, Милован...

Name

Одговор Горану

01.03.2019 06:03

Горане, поносни и честити Вукота неће никада издати народ. Ако не буде могао да се избори са овим издајницима, поносмо ће се повући и странку препустити некоме млађем и перспективнијем. Овим лопужама, укључујући и лика из приче, никада не и ја му на томе дајем подршку. Мада нисам члан странке, али бих мгао постати

Name

Не бој се, Неће ти бити добро

01.03.2019 06:20

Тако је Горане. Не бој се. Вукота никада никога није продао па неће ни сада. бар такав је утисак. Само што је, бар тако изгледа, у мањини

Name

Што би рекао Његош

01.03.2019 09:37

Немаш шта гледати. Вукота није као шаровићева телетина да се продаје у Турску. Тврд је то орах, што би рекао Његош.

Name

КРЦУН

27.02.2019 23:21

Бравоооо? Избори унутар странке све као и пре,дириговано. Мићо, Шаровић, Васић, Бабаљ,Цицко итд.Чему се надати,да задовоље личне интересе, жив кеш и некретнине. Немој те изборе ни спроводити у регијама: Бирач,Семберија Сарајевско Романиска регија.Све већ познато.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Крцун

01.03.2019 05:13

Све си у праву. Неко је од тих, ако не сви, и дио градјевинске мафије која хара Романиском регијом. Све се зна и ниста се не мозе сакрити

Name

Дутзи

01.03.2019 06:05

Вукоти ће бити теко да се ослободи баласта који странку све више вуку на дно. Али мора пробати. Ако пробаш и имаш неке шансе, али ако не пробаш немаш никакве. Овако више не иде. "Или ђа, или бу". Ком обојци ком опанци.

Name

Бирач и Семберија

01.03.2019 06:07

Бирач, Семберију и Романију треба очистити од онаквих какви су Мићићи и Васићи, Бјелице... То је бар јасно. Након тога ствари ће кренути на боље

Name

Немања

27.02.2019 23:23

Јасно да проблеми СДС-а нису од ових избора већ су много раније превазиђени кадрови почели отворено да вуку на страну или потпуно назад! Коме није јасно да су у служби снсд-а редом Калинић,Вучуревић, Нинковић, Крајишник па од ових избора Петровић данас Бјелица и остали! Послије свега Говедарица треба да оснује сопствену странку од часних чланова који не прихвају колаборацију са снсд-ом! Једном за свагда оставити Цицка, Мића-половину и истрошеног Шаровића нека се годе до миле воље са Додиком и нека жваћу изжвакане жваке! Таквој Вукотиној опцији сигурно би се прикључили преварени гласачи НДП-а које су Чавић и друштво најгрубље преварили, као и дио разочараних чланова ПДП-а који не прихватају да слиједе наметнуто руководство (Бореновић.Црнадак.Марковић,Тешановић.Вучуревић,... Вукота само снажно!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Ре Немања

01.03.2019 05:16

Вукота не треба да оснива нову странку него да из постојеце избаци, уз помоц младих постених кадрова, ове паразите, кртице и тројанске коње. Засто би он странку препустио онима, укљуцујуци и Саровица, који странку користе само да би се богатили и увлацили додику у разваљену гуицу

Name

Букачевић

27.02.2019 23:24

Окани се Саровицу Вукоте и његове екипе. Дистанцирај се јасно од њих и тако помози да се странка поново врати на стазу старе славе. Зар не видис ста су Мектиц и он уцинили од СДС-а и колико је то утицало на прослогодисњи резултат? Подрзи Цицка, јер нема цовјека на Сокоцу и Рогатици који не скине капу када га сретне у знак постовања! Скоро сви градонацелници и нацелници опстина из реда СДС су на овај или онај нацин дигли руке од Вукоте. Неки су ( попут Добојлија ) и изасли из странке. Је л нам то треба Мирко? Подрзи свог Рогатицанина Цицка, па да у твојим Стијеницама запјевамо - Од Требиња па до Новог Града, српски народ слозно са Саровицем влада. А вецег СДС-овца од Мркаља до Сјемеца од мене нема!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јеца

28.02.2019 08:47

Ниси ти СДС-овац, него Додиковац, кад толико хвалис Цицка.

Name

РЕ БУКАЧЕВИЋ

01.03.2019 05:27

Надимак који си сам себи дао сам за себе говори какав си лик. БУКАЧ. А можда си и Цицко. Па, Јадниче, управо поштени народ Скоца и Романије уопште веома добро зна које тај лик кога хвалиш. Поздрављају га јајаре и његови послушници, а поштен народ не може ни да га смисли. Ако га поздравља то је из страхопоштовања које је тај твој лик успио да заведе за вријеме своје страховладе и страховладе браће Далтона.

Name

Бук Бук

01.03.2019 06:22

Е мојти Букачко. Са којег марса си ти спао. Гдје ти живиђ. Па на Романији и мала дјеца знају да ситуација за дотичним није таква каком је ти описујеш. Сиђи мало из облака. Завртило ти се у глави

Name

Споропеицас

27.02.2019 23:48

Ја Вукоту цијеним као младу особу . Покусао је несто али ( није имао ) да то заврси. Ја сам за Саровица увек био. Искуство године итд. Само немојте Мицица и Бјелицу . издаце као (обренциц) . Како це га додо бацит у политицку прослост следеце изборе. ☺

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ

01.03.2019 05:29

Пријатељу, очигледно је да не знаш ко је Шаровић. За разлику од "сељака" (извињавам се правим сељацима) Цицка, Миће Трећине, Обрена Кмета, идт. овај је намазан и школован и вјешто продаје "даму за бубреге"

Name

Гаћиновић, Гацко

01.03.2019 06:08

Доста је више и Шаровићеве демагогије а ништа конкретно није покренуо са позиције коју обавља управо захваљујући СДС-у. У оно што он говори не вјерује више ни он сам, а да му вјерују остали у странци. Доста и у пензију

Name

СКОЈ

28.02.2019 02:58

Само Бјелицу напоље из странке и опет це мо бити главни. Вама г. Саровицу не треба објасњавати које је то зло од цовјека

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ СКОЈ

01.03.2019 05:30

НИШТА ТИ ТАЈ ШАРАЦ НИЈЕ ДРУГАЧИЈИ ОД БЈЕЛИЦЕ. САМО НАМАЗАНИЈИ И ЛУКАВИЈИ. НИТИ СМРДИ НИТИ МИРИШЕ. ИМА ГА КАО И ЗАЧИНА У СВАКОЈ ЧОРБИ И ВЈЕШТО СЕ ПРОДАЈЕ. РОДЂЕНУ МАТЕР БИ ПРОДАО ЗА ЛИЧНУ КОРИСТ. ТО ЋЕ ТИ РЕЋИ СВИ ОНИ КОЈИ ГА ДОБРО ПРОДАЈУ ИЗБЛИЗА

Name

власеница

28.02.2019 03:22

сдс,ал стварно,народ,српство,демократија и наравно колектив дубиоза

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бл

28.02.2019 06:27

Вукота је мој предсједник! Предсједник странке и моје Републике Српске . Нико није гласао за Жељку.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ БЛ

01.03.2019 05:33

Тачно је да за Жељку није гласао али ђедина побиједи. Зна се. , на покраденим изборима. И зато овај упиш од политичара не смије да напада Вукоту, јер зна, или би требало да зна, да су избори намјештени и покрадени. Зато, није ни он ништа бољи од оних који отворено раде против странке

Name

Бане

28.02.2019 06:42

Огласи се и Саровец,конацно.Гдје је био сво ово вријеме?Као да је у СДС све фантастицно.Саровиц се затрпао у својим БиХ пословима и ниста друго не види.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ бане

01.03.2019 05:34

ДОБРО КАЖЕШ, шАРОВИЋ СЕ ЗАТРПАО ВЛАСТИТИМ БИЗНИСИМА И ЗА СТРАНКУ ИМА ВРМЕНАНА САМО КАДА ТРЕБА НАПАДАТИ ОНЕ КОЈИ ПОШТЕНО РАДЕ. оЧИТИТИ СДС ОД ЛОПУЖА ПОПУТ ОВОГ И СВИХ КОЈИ СЕ ОТВОРЕНО СТАВЉАЈУ НА СТРАНУ РЕЖИМА.

Name

Бич Божји

01.03.2019 06:11

Шаровић као да је дошао са друге планете и као да није учествовао у припреми и спровођењу избора у оквиру странке. Ово што прича може само да буде припрема за преузимање странке од њега и његових истомишљеника који се одазивају на : МИћо, Цицко, Обрен,

Name

Краљ је го

28.02.2019 07:03

Крајње вријеме да шаровић отворено скине маску. По принципу "краљ је го"

ОДГОВОРИТЕ
Name

Буђони

01.03.2019 06:14

краљ је го итекако...прочитан и Шаровић...за сва времена... доста је било... доле маске...унутар странке руководство га познаје али гласачи мање...сада и они могу да виде да је скинуо маску...

Name

Пехливан

28.02.2019 07:07

Шаровић годинама "пехливани" (да употребим израз који наша браћа по поријеклу често користе) и балансира измешу позиције и опозиције у СДС-у. Нити смрди, нити мирише. Али се, успут, богати и своју позицију користи да систематски увећава богатство које је годинама стицао још из периода ратне и поатне СДС гарнитуре (Каражић, Крајишник, Мандић, Рогуљић, ...).

ОДГОВОРИТЕ
Name

ХАВЕР

01.03.2019 05:36

Прави опис : ПЕХЛИВАН. Да си га цртао не би га нацртао боље. Човјек пехливани и то му годинама пролази, као и његови бизници које обавља преко својих најближих и најоданијих приватних кадрова и хавера.

Name

Неће Моћи

28.02.2019 07:16

Добро неко рече, СДС и СзП није изгубио изборе. Избори су покрадени. Гдје је нестао камион папира за гласачке листиче. Ко је штампао гласачке листиће. Ма дајете. Шаровићу: зашто о томе никада ниси отворено говорио. О чему ти сада причаш. О лошем изборном резултату. Па и ти си, Мучениче, онда за то одговоран. Не може бити одговоран само један човјек, чак под условом да избори нису покрадени. Ако имате поштења, а тако мислите, зашто се не повучете сви колективно - укључујући и тебе - и кажете: повлачимо се јер смо остварили лош изборни резултат. Али не. Нећеш се ти повући и препустити златну коку неком другом. Најлакше је за наводни лош резултат оптужити једног човјека. Неће моћи, ове ноћи...

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ НЕЋЕ МОЋИ

01.03.2019 05:38

Тачно је. Избори су покрадени. Очигледно. И о томе Шаровић, који то поуздано добро зна, ништа не каже. Зато није коректно да напада Говедарицу за покрадене изборе. Вукота је побиједио Мацуљу. А Шаровић је са функције коју обавља могао да покрене поступак утврђивања кривичне одговорности за крађу папаира за гласачке листиће и намјештање штампе режимској штампарији. А није.

Name

Ублехаш

28.02.2019 07:18

Ово је типични чаршиски Ублехаш. Слизао се са тајкунима, којима уосталом и сам припада, и с њима хоће да преузме партију. Коју је од почетка своје политичке каријере користио само за личну промоцију и богаћење. А народу, који му је наивно вјеровао, продавао Муд.. за бубреге"

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ УБЛЕХАШ

01.03.2019 05:39

Тачно, слизао се са Чаршијом и бави продајом меса у Турску. А тек млијека...

Name

Сиктеруша

28.02.2019 07:25

Могао би овај да крене у Турску за месом које тамо годинама продаје. Не директно, али преко оних којима је омогућио да то годинама чине. Без разлике на вјеру и нацију. Новац не познаје ни једно, ни друго. Сиктер. Турски ток у обрнутом смјеру.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Јово

02.03.2019 08:41

Намас ти Сиктерусо, како си се назвала, појма о зивоту. Саровиц је створио услове да наси фармери сада могу извозити јунад у Турску и да тога нема, вец би банкротирали од домацих месара који их годинама уцјењују. Не извози Саровиц у Турску, вец фирме из БиХ - Федерације које на тендеру изабере турска страна. Мало се информиси прије сиктања.

Name

КАКО - ЗАШТО

28.02.2019 07:30

А има ли твоје одговорности за лош изборни резултат. Гдје си ти био када су се припремали и одржавали избори. Па ваљда није један човјек СДС. Сваки од ваш издајника има своје гласачко тијело (видјели смо на примјеру Добоја) и боли вас уво за СДС-ов резултат. И сада би, Ти, да само Вукота виси. Е, Бога ми, неће моћи.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Невин у Кољено

01.03.2019 05:41

Ма каква одговорност Шаровића. Он само прикупља позитивне политичке поене. Пред изборе и за вријеме избора он није ни чинио дио партиског руководства СДС. Није био ни члан предсједништва, ни скупштине, ни...Невинашце је то у кољено...Ваћно је да су његове шапе у топлом, а партији како буде.

Name

Посипање Пепелом

28.02.2019 07:38

Шаровић каже : Када имате лошији резултат, логично је да имате унутрашње турбуленције и захтјеве за /унутарстраначке/ изборе". ПРВО: Избори нису изгубљени, него покрадени. ДРУГО : ако су избори изгубљени, и ти за то треба да сносиш одговорност јер си чинио, и чиниш, најужи круг водећих људи партије. ПРЕМА ТОМЕ: ако тражиш (а очигледно је да тражиш) да се Вукота повуче, треба да предложиш-затражиш да се повуку и све остале МАТОРЕ РЕПОЊЕ, укључујући и тебе, и руководство партије препустите млађима. Али, ти то нећеш учинити јер теби партије служи за сасвим нешто друго. Зна се шта. Према томе: ПОКРИ СЕ КРПОМ ПО ГЛАВИ, И ЗАВУЦИ У МИШЈУ РУПУ

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ ПОСИПАЊЕ ПЕПЕЛОМ

01.03.2019 05:42

ЈАРАНЕ, СВЕ СИ У ПРАВУ. ЧОВЈЕК СЕ ИЗМИЧЕ ОД ОДГОВОРНОСТИ А БИО МУ НАЈУЖЕМ РУКОВОДСТВУ КОД ДОНОШЕЊА СВИХ ОДЛУКА. КОЈИ ЛИЦЕМЈЕР

Name

Два Мускетара

28.02.2019 07:44

Опозицији у РС данас више него икада требају револуционари. Попут Станивуковића из ПДП-а и Вукановића из СДС-а. Према томе, СДС треба препустити Вукановићу (и ту Говедарица не би требао да прави проблеме) а ПДС Станивуковићу (е то не би ишло лако поред Бореновића). Режимској хоботници могу да се супроставе само особе попут њих двојице који сби на крају могли да једине те двије партије у једну модерну проевропску народну партију

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ ДВА МУСКЕТАРА

01.03.2019 05:46

Тачно. Вукана и Драшка на чело партија. Млади и револуционарни само могу да промијене нешто. А поштени стари кадрови да им помажу из позадине. Да додају "муницију"

Name

Добро Добро

28.02.2019 08:09

Добро си се сјетио, само размисли ко треба да лети а да ни себе не заборавис

ОДГОВОРИТЕ
Name

Дон Кихот

01.03.2019 05:45

А па он себе не види у кругу одговорних а најодговорнији је што ништа није предузео да се до краја расвијетли изборна крађа. Вукота остао сам у истрајавању на томе, и на крају одустао. Не може сам против вјетрењача.

Name

Скидај Маску

28.02.2019 08:10

Ни Платон ти није раван. Демагогија до неба. Провидно брате Мирко. Скини мало маску. Вријме је

ОДГОВОРИТЕ
Name

МА ИДИ БРЕ

28.02.2019 08:18

ДА СВЕТИ ПЕТАР ПРЕУЗМЕ СДС НИКО ВИСЕ НИКАД ИЗ МОЈЕ ФАЛА БОГУ ВЕЛИКЕ ФАМИЛИЈЕ НЕЦЕ ВИСЕ ГЛАСАТИ ЗА СДС...А ГЛАСАЛИ СМО ГОДИНАМА..ВИ СТЕ СВЕ ОВО РАДИЛИ СТО И СНСД И ДОВЕЛИ СВИ НАРОД ДО ПРОПАСТИ А ВИ БОГАТИ ПРЕБОГАТИ....

ОДГОВОРИТЕ
Name

Па

28.02.2019 09:17

То ти је иста багра само прешла из СДС у СНСД, а по потреби ће се они поново вратити одакле су и отишлу. Ни Бог ме не може убиједити да нису сви исти. Јесу јесу све голи лопов.

Name

РЕ "МА ИДИ БРЕ"

01.03.2019 05:48

За некога друже мораш гласати, иначе они ти украдоше глас. Њима највише и одговарају такви као ти, односно они који не гласају. Идеални су јер са њиховим гласовима могу да раде шта хоће

Name

искрено

28.02.2019 09:59

У СДС, као и ПДП заиста има цеститих људи вриједних постовања.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ ИСКРЕНО

01.03.2019 05:49

Има, има али их треба одвојити од оних (а има их доста) непоштених и оних који странку користе само за личну промоцију и богаћење. Таквима не дати да дишу и ногом у гуицу преко врата.

Name

Милан

28.02.2019 10:02

Јадан сдс ако овај буде мафијас тески од рата питајте ста све има ведри и облаци у Истоцном Сарајеву

ОДГОВОРИТЕ
Name

Милане

01.03.2019 05:51

ми из Источног Сарајева веома добро знамо шта се ту ради и колико и овај преливода тај простор користи за лично богажење. Возач сам једног од утицајних људи и мука ми је кад видим шта овај и њему слични раде. А нардо ко народ. Глуп, заглупљен, наиван...

Name

МИМИ53

28.02.2019 11:49

Цлан сам СДСа од 1990,и знам да нисмо имали коректнијег "сефа" од Младена Босица .Одмјерен ,одговоран и једини странацки водја који је сам дао оставку (од свих странака) након лосег изборног резултата .У овом политицком глибу не мозе Вам помоци ни памет ни знање кад се народ вец продао. Зато су сви будуци избори ВЕЦ ПОЗНАТИ. ДОК НАС НЕ НЕСТАНЕ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

РЕ

01.03.2019 05:54

АЛИ МИ ДУГОГОДИШЊИ ИСКРЕНИ И ПОШТЕНИ ЧЛАНОВИ СДС-А НЕ СМИЈЕМО СЕ ПРЕДАВАТИ И СТРАНКУ ПРЕПУСТИТИ ПРОФИТЕРИМА. ЗНАМО КАКО СУ СЕ ПРЕКО СТРАНКЕ БОГАТИЛИ ЊЕНИ НАЈИСТАКНУТИЈИ ЧЛАНОВИ ЗА ВРИЈЕМЕ РАТА И НЕПОСРЕДНО ПОСЛИЈЕ. А ТОГА ЈЕ БИЛО И КАСНИЈЕ, ПА И ДАН ДАНАС. СДС НИЈЕ ИМУН ОД ПРОФИТЕРА, АЛИ ВЕЛИКА ВЕЋИНА ЈЕ ПОШТЕНА И ОНИ ТРЕБА ДА ПРЕУЗМУ КОНТРОЛУ, КОЈУ У ПОТПУНОСТИ САДА НЕМАЈУ.

Name

власеница

02.03.2019 02:14

Босиц г.дин

Name

Пуце пуска

28.02.2019 12:14

Предлози гњидама попут Цицка, Мицка, Обрена, Саровица ...да се повуку па це и Вукота отици сам.

ОДГОВОРИТЕ
Name

МИЛУН ГРБИЋ

01.03.2019 05:57

и ЈА САМ СИГУРАН ДА БИ вУКОТА СТРАНКУ ПРЕПУСТИО НЕКОМ МЛАДЈЕМ И ЕНЕРГИЦНИЈЕМ САМО КАДА БИ ВИДИО ДА ТАКАВ ПОСТОЈИ И ДА ЦЕ СЕ ОВИ ДЈУТУРУМИ ПОВУЦИ. АЛИ ОНИ НЕЋЕ ДА СЕ ПОВУКУ ЈЕР ИМ ЈЕ СТРАНКА КРАВА МУЗАРА И ПРЕКО ЊЕ СЕ БОГАТЕ. ВИДИ ШТА ЈЕ НАПРАВИО МИЖО У БИЈЕЉИНИ, ОБРЕН У ДОБОЈУ, БЈЕЛИЦА НА СОКОЦУ. СВЕ ТАЈКУН ДО ТАЈКУНА, БОЉЕ РЕЋИ МОЈ ДО МОЈЕГА. А СТРАНКА ТОНЕ

Name

Мићо Трећина

28.02.2019 21:56

Мани демагогију, подржаваш ли увођење закона о поријеклу имовине тачка!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ДУБОКИ ГЛИБ

01.03.2019 05:58

ОН НИКАДА НИЈЕ РЕКАО ДА подржава приједлог закона о утврђивању поријекла имовине. То само по себи довољно говори. Ако је поштено стекао империју, зашто би имао нешто против да се то испита, ако постоји сумња

Name

ЗАСТО

01.03.2019 01:11

ЗАСТО НЕ БИ У ИЗБОРУ ПРЕДСЈЕДНИКА СТРАНКЕ УЦЕСТВОВАЛИ СВИ ЦЛАНОВИ СДСа ЈЕР АКО РУКОВОДСТВО БУДЕ ОДЛУЦИВАЛО РЕЗУЛТАТ СЕ ЗНА....НЕКО ОД ХОХСТАПЛЕРА ЦЕ БИТИ ИЗАБРАН А ПРАВЕ ЉУДЕ ЦЕ ПОТИСНУТИ И ЕТО САРАДЊЕ СА СНСДом СТО И ЈЕСТЕ ЦИЉ ВУКОТИНЕ СМЈЕНЕ....НИСМО ГЛУПИ ДА ЗНАТЕ...ДОСТА ВИСЕ МУЉАЗЕ И ЛОПОВЛУКА ЈЕР СТА И КАКО РАДИТЕ СУМЊАМ ДА ЦЕ НА ДОБРО ИЗАЦИ, ЗАТО УКЉУЦИТЕ ТЕ ТИКВЕ И ВИДИТЕ СТА ВАМ ЈЕ ЦИНИТИ НЕЦЕ НАРОД ДО ВИЈЕКА ТРПИТИ ОВО С*АЊЕ ОД ЗИВОТА У КОЈЕ НАС ЛОПОВИ УВУКОСЕ...У ПАМЕТ СЕ ДОК ЈЕ ЈОС ВРИЈЕМЕ!!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

КСС

01.03.2019 09:06

Само референдумом свих чланова до председника,живјео нам Говедарица

Name

Тројанац

01.03.2019 05:10

Коњ Тројански је Мала Маца за овог бацаца народу прасине у оци. Турска мајка и продавати свјезу говедину без цертификата

ОДГОВОРИТЕ
Name

Они су обични коцкари

01.03.2019 09:33

Баш тако. Горе набројани су обични коњи, Тројански. У странци су а раде против Коцкари (зна се сви од реда) и пропалице. На коцки изгубе и није им довољна ни државна каса да се изваде.

Name

Ееее

01.03.2019 09:12

Ево га, јутрос овај противник Шаровићев поранио, зору преварио, па пише ли пише, коментарише ли коментарише. Брзо пише, мора се признати, осим ако цијелу ноћ није куцкао па јутрос само пушта. На сваки коментар он има свој коментар. Слично све, калуп додуше није исти, али јесте сличан. Све исто, завапи Ристо. Ништа ново, резигнирано ће Јово. Ма важно је да се римује тјеши их Средоје.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Води га куци

01.03.2019 23:12

Води га куци, ако вец ниси

Name

Одговор Ееее-у

02.03.2019 06:38

твоје запажање је веома интересантно, али се ти не бавиш суштином. А суштина је да ли су наводи везани за одређене личности из ове приче, тачне или нису тачне. А то да ли неко устаје рано и пише, или то да ли је прво написао па копирао, итако даље, нема везе са суштином садржаја онога што је написано. Е ту, јаране, треба да се посветимо, прије свега ти, или ви. Твој приступ је класичан балкански. Скретање пажње са праве теме, и бацање прашине у очи. Реци нешто, јаране, о томе ко су и шта су ликови из приче, укључујући и главног лика из ове приче. Наравно, ти на ово питање не,аш, и не можеш имати, прави одговор. Осим оног: овдје се монтира, инсинуира, неосновано мрзи, итд., итд.

Name

Ееее

02.03.2019 19:10

Ееее је само један од бројних преварених гласача, бирача. Гласа против лопова и лоповлука, а лопови и лоповлук стално испливавају на површину, оне друге потискују и даве у дубини. Још од првих 'демократских' избора. и онда је под кринком националног интереса, национализма и шовинизма био лоповлук и лоповке намјере. И послије тога је све исто, сваки пут се гласа против лопова и џаба, ништа ново, само рима и превара.

Name

Шаровић-Говедарица

01.03.2019 13:24

Један од њих ће бити новим предсједник СДС, али као члан СДС предлажем да се на скупштини закуну прије избора да неће сарађивати са Додиком нигдје и никад.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Хе, Хе, Ха, Ха

01.03.2019 22:52

Тражиш од политичара да се закуну. Клели су се Чавић, Кузмановић, Обрен Петровић, ... и шта би

Name

РЕФЕРЕНДУМ

02.03.2019 06:25

Неко рече да се избор предсједника и руководства СДС-а изврши путем референдума, и апсолутно је у праву. Да се види шта укупно чланство мисли. Међутим, како то извести ако се зна да стара гарда, која и вуче на дно СДС, има до детаља разрађен изборни маркетинг. Имају на терену своје људе задужене за принуду, завртање руку, крађе гласова, итакодаље. Они би, а зна се на кога се мисли, сигурно намјестили изборе и комплетну причу окренули у своју корист.

ОДГОВОРИТЕ