Референдум није најсрећније рјешење

Члан Предсједништва БиХ Младен Иванић сматра да Република Српска има право на референдум, иако референдум који је најављен "није најсрећнији и није изабрано најбоље питање".

Република Српска 12.10.2015 | 22:58
Референдум није најсрећније рјешење

"Овај референдум није најсрећнији, није изабрано ни најбоље питање, али Република Српска има право на референдум и оспоравање тог права је погрешно", рекао је Иванић.

Иванић је за "Прес Републике Српске" истакао да он овакав референдум не би организовао и да се нада да ће предсједник Републике Српске Милорад Додик наћи рјешење "да се извуче из референдумске приче, јер види да га тражи".

Одговарајући на питање да ли ће доћи на састанак код предсједника Додика, који је најављен за петак, Иванић је рекао да се са Додиком може састати само као члан Предсједништва БиХ, али не као предсједник ПДП-а и један од лидера Савеза за промјене јер је то заједничка одлука тог савеза.

Иванић је оцијенио и да нема разлога за било каквим промјенама у Савјету министара БиХ, па тако ни за евентуални улазак СББ у власт на нивоу БиХ.

Он је навео да Савез за промјене има договор са партнерима из Федерације БиХ, да није ничим незадовољан да би било шта мијењао, али да и нико од партнера из ФБиХ до сада није ни понудио улазак СББ-а у власт на нивоу БиХ, док СНСД може да уђе у власт на нивоу БиХ "ако му то омогући Бакир Изетбеговић".

Према његовим ријечима, Савез за промјене чврсто води своју политику и није урадио ниједну ствар на штету Српске.

Коментари / 48

Оставите коментар
Name

Ђорђе С.

12.10.2015 08:32

У колико СБББиХ уђе у власт на нивоу БиХ, СДА ће бити приморана да уведе СНСД. Бакир треба добро да размисли да га Човић и Радончић не превеслају. Члан Предсједништва из РС нема потребе да прича о квази-референдуму Милорада Додика, тиме му придају пажњу.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ре

12.10.2015 08:52

Ти си квази-Ђорђе.

Name

Драган

12.10.2015 08:59

Он је Ђорђе таман толико колико сам ја Бакир. Додуше, можда је Бакиров Ђорђе. Има их још по Сарајеву и Тузли. Шта ћеш, ваља се аги додворити за мрвице са стола...

Name

л

12.10.2015 09:13

Лако је Бакира зедна преко воде превести,само нек се дрзи Фахре и Цовица.

Name

Горан

12.10.2015 10:10

Ма ста је Додик умислио да је он???Бог???Он мисли да су сви као они његови паценици и дупелисцу из СНСД-а па кад он несто казе мора бити тако.Како оно реце ако ја казем данас је уторак уторак је иако је цетвртак...да се забијес у пм...или Зељку да слусају ови из савеза и њезине услове...хахаха...а јесу се умислили јбт...сто пре сватите да је крај лаксе це поднијети хапсења.Запамтите!!!поззз из Бањалуке!!!

Name

Ре Горан

12.10.2015 12:46

Горане сједи један. Ни сам не вјерујес у то сто писес

Name

Горан

12.10.2015 16:49

Оооо варас се ти пријатељу.Ускоро цес да видис и сам.Позззз

Name

Градишка ,Рогољи

12.10.2015 08:37

А, шта Бакир каже !!!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Градиска ново насеље

12.10.2015 10:13

Казе да сте ви,Кесиц и СНСД украли цијели спрат на обнови дома у Рогољима...нисмо ни вас заборавили не брини.

Name

Драган

12.10.2015 08:38

Прича око референдума није ни покренута око тога да буде 'најсрећније решење', већ је покренута да заталаса јавност због некажњавања злочина над Србима. Додао бих, веома мудро покренута. Чак и да се референдум прогласи нелегитимним, а хоће, остаће чињеница да је један конститутивни народ и половина државе незадовољна радом Суда и Тужилаштва БиХ. Ту чињеницу ће бити тешко игнорисати. Због тога се и ала и врана у Са и 'међународној заједници' ( читај хохштаплерају који служи интересима сарајевске чаршије, а не истини миру и помирењу ) дигла на ноге да до референдума не дође. Ако Иванић и остали сматрају да референдум није добар по нас, зашто у Скупштини РС нису гласали против?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Освит

12.10.2015 09:02

Наведите само једањсуд у БиХ и Рс који добро ради и није под утцајем појединих кланова.На насу залосст кланови су на путу да се договоре

Name

Драган

12.10.2015 09:23

@освит: Наведи ти мени колико је ратних злочина над српским цивилима добило судски епилог? Колико је муслиманских политичара, генерала, официра осуђено због командне одговорности? Ако је бивши врх РС, војни и политички, по принципу командне одговорности крив за злочине над Муслиманима, по истом принципу ратни врх остатка БиХ је крив за злочине над Србима. Док се тај принцип не испоштује, сматраћу да суд БиХ сматра да убиство српског цивила није злочин. На тај начин размишља већина Срба у БиХ. Суд има један начин да нас разувери - да осуди починиоце злочина над Србима. До тад, треба да буде предмет сталног притиска јавности. Референдум је одличан начин да се тај притисак учини што видљивијим.

Name

аристотел

12.10.2015 10:10

ре_драган за суд ун Лондону није било довољно доказа против Ејуба Ганица, за суд у Бецу против Јована Дивјака, за суд у Београду против Илије Јурисица, за суд у Свицарској и у Хагу против Насера Орица. Ни један од ових судова није насао основе за оптузницу. Па је моје питање који од судова на овој земаљској кугли вама одговарају? Ја сам за то да се сви злоцинци оптузе и осуде без обзира на страну, али ста мислис да кренемо са доказима а не популистицким и лазним оптузницама у својство скупљања политицких поена или да се неко деградира. Мозда најбољи примјер за то је надавна кампања против Ханке Палдум која је била насловна страна на вецини српских новина. Ја те питам да ли је сада уопсте подигнута оптузница против Ханке Палдум и засто није??

Name

Да

12.10.2015 10:17

А ста це нама референдум кад ми свеједно знамо ста це народ реци. Хоце ли референдум укинути правосудје? Неце! Овдје су у питању неки други интереси и то ме нервира

Name

Драган

12.10.2015 11:02

@ аристотел: Не разумем? Покушаваш да кажеш да нема командне и индивидуалне одговорности за бројне злочине над српским цивилима? ПС И Хашки трибунал је утврдијо да су се у Олуји 'десили несумњиви злочини против цивилног становништва, али да се не може утврдити ко је те злочине учинио'. То је та врста правде... Против ње сваки човек, уколико није гмизавац, треба да устане и да се бори свим цивилизованим средствима. Једно од највећих достигнућа демократије је референдум - изјашњавање народа.

Name

Драган

12.10.2015 11:14

@ да: Неће референдум укинути правосуђе, али ће се морати драстично променити рад једног суда. Ако један народ каже да тај суд не ради у интересу правде и не третира све жртве рата једнако, мораће се мењати рад те установе. Ако се не промени, оголиће неке ствари. Онда је у БиХ злочин над Србима некажњив и народ који је жртва таквог третмана мора размислити о неким другим решењима.

Name

иди бегај

12.10.2015 13:37

Драган 12.10.2015. Ти си стварно наиван ако вјерујеш у то што пишеш. Ко то од политичара ради како народ жели ?

Name

Обрен...

12.10.2015 17:57

Не занима президента ратни злочин, нити га је када занимао. Друге мисли њега море, баш као у некад давно написаној пјесми 'Што се боре мисли моје..'..

Name

Кике

13.10.2015 14:08

За ове сто се буцају у прса и казу гдје су злоцинци за српске зртве... Пресуде против припадника Армије БиХ постоје, ал тацно је да са је то у мањем обиму него за србе Јесте ли се ви питали због цега је то тако. Погледајте злоцине који су поцинили србе а погледајте злоцине који су поцинили припадници Армије БиХ....далеко веци број злоцина какобројем тако и свирепосцу су поцинили срби над другим народима. То су цињенице доказане како пред домацим тако и пред МКСЈ... Зато не лупетајте на ову околност Додик прицом о референдуму зели застити себс и своје дупе...омца се стезе

Name

сократ

12.10.2015 08:38

Рефрендум као референдум није проблем. Питање је шта послије тога?

ОДГОВОРИТЕ
Name

Драган

12.10.2015 08:46

Ништа. Позивати се на резултате истог приликом свих разговора о правосуђу. Референдум је мишљење народа, процедуру можеш оспоравате, мишљење народа не можеш.

Name

Мито

12.10.2015 09:22

После референдума скупстина Српске доноси одлуку да сви наметнути антиуставни и антидејтонски закони који су донесени на заједницком нивоу висе не вазе у Српској Просто ко пасуљ Оно цега нема у уставу БИХ и Анексу 4 Дејтонског споразума висе неце моци егзистирана територији Српске

Name

пдп

12.10.2015 09:20

Све у земљи што желе да протуре код лошег живота народа је њихова одбрана да даље владају.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Шта даље?

12.10.2015 09:43

Надрљали смо како год.

ОДГОВОРИТЕ
Name

сара

12.10.2015 09:47

Нема Раја без Бајиног КРАЈА !

ОДГОВОРИТЕ
Name

Бањалучанин

12.10.2015 12:08

Сарајлија, ова ти је добра! Тад РС постаје бољи дио БиХ!

Name

Обратно

12.10.2015 22:36

Да би било РАЈА, треба нама Баја.

Name

Бањалучанин

13.10.2015 08:58

"Обратно", води га кући па уживај у њему.

Name

Салле

12.10.2015 10:19

Сваки референдум на простору БиХ знаци рат, крвопролице обицног народа, а за политицаре и друге криминалце веце богацење!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Драган

12.10.2015 11:05

Побогу, Сале, што би било било каквог крвопролића ако неко каже да неки суд не ради посао како ваља?

Name

треф

12.10.2015 11:45

У праву си.Ово је проба а права је истина да Милорад вец заговара референдум о независности(јер га само то мозе спасити)а после тога сигурно не би било мира на овим просторима.

Name

Боле ме уши

12.10.2015 11:34

Синоћ спикер на дневнику каже Трстеник на Пељешцу. Аман, људи. Трстено. Па да је једном, него неколико пута.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Уморна од грешки

12.10.2015 13:44

Заиста смо преплављени неписменошћу. Не могу да схватим какав је некоме интерес да прими неписменог новинара у радни однос. Они чак не знају ни прочитати написано. У једној реклами на РТРС-у великим словима на екрану пише"бјел". А прије неколико вечери је водитељка , не могу тачно рећи на којој тв, рекла "рестаурач" умјесто-"рестауратор"иако је било правилно написано испод имена. Просвјетни сам радник и вјерујте ми да се често питам гдје их нађу јер већина ученика научи основну писменост. Откуд баш ови други у медијима? Зато, велико задовољство ми представља читање Васовићевих чланака. ОНн је представник оних писмених генерација, кад нисте морали ни завршити факултет а описменили сте се.

Name

Има на карти

12.10.2015 18:03

Трстеник је омање насеље на Пељешцу, југоисточно од Оребића.

Name

Стоп површности

13.10.2015 08:05

Ако је мање насеље, онда се каже у насељу том И том, на територији општине Оребић, на Пељешцу, а не у Трстенику. Општина Трестеник је у Србији. И нисмо дужни да знамо насеља И да нам се сервирају као градови. Свака чука у оваквим интерпретацијама постаје битна.

Name

РЕ Уморна...

13.10.2015 15:56

У праву сте. Све је више новинара који не знају када се пише '..ије', а када '..је'. То је несхватљиво. То сам научио у основној школи и никад нисам дошао у дилему, нити погријешио у писању. И све је мање новинара који то пишу исправно.

Name

Ја.

12.10.2015 11:36

Нико висе не .ебе додицка ни 5 посто. Цак и цовицу висе није битно дали це снсд бити дио власти на нивоу БиХ или не. Овдје се само ради о томе Комсиц или Радонциц. А како изгледа бице овај други.

ОДГОВОРИТЕ
Name

ЖИКА Ж

12.10.2015 12:29

ИСТИЧЕ ВРИЈЕМЕ СНСД-еу!

ОДГОВОРИТЕ
Name

ФИНО РЕЧЕНО

12.10.2015 13:35

МЛАДЈО, БАШ ДИРЉИВО. У НАС НИ ЖИВОТ НИЈЕ БАШ НАЈСРЕЋНИЈЕ РЈЕШЕЊЕ.

ОДГОВОРИТЕ
Name

МладенДемагог

12.10.2015 14:02

Један од оних случајева кад јасно идемо путањом пакла, сви нас упозоравају али ми смо створени за понор, патњу и пакао. Младене ти си један демагог. Што не кажеш да си јасно и гласно против референдума. Након почетног шиканирања народ би стао уз тебе. Казе референдум је насе право. Па по ком закону Младене? Реци јасно да не то по Милетовом тумацењу. Послије референдума Козарац и многа друга босњацка насеља у РС це суспендовати законе Рс. Онда ми по свом саљемо полицију, крецу до ровољаци из Федерацине па на даље.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Михаило Микић

12.10.2015 15:25

СРБи! Охладите се мало и опасуљите. Разумијем да најавити РЕФЕРЕНДУМ Републике СРБске не може да одговара МЗ и муслуманима али не схватам да има толико пуно СРБа којома РЕФЕРЕНДУМ смета. Референдум је највиша власт у свакој земљи на коме грађани својом слободном вољом одлучују о начину решавања насталих проблема. РЕФЕРЕНДУМ је ЗАТО изван утицаја и власти "политичара" којима због тога ни један РЕФЕРЕНДУМ по било коме питању не одговара. Без разлике на исход РЕФЕРЕНДУМА у Републици СРБској подржавам због тога право народа на одржавање РЕФЕРЕНДУМА!

ОДГОВОРИТЕ
Name

Серафим

13.10.2015 07:39

Овим референдумом Рс и Срби добијају дрзавотворни алиби пред светом зато је референдиум врло вазан да се одрзи јер ако нас цацкају моземо да се изјаснимо за своју дрзаву без привезака.

ОДГОВОРИТЕ
Name

Едо , Слатина - Тузла

13.10.2015 07:43

ПАР ПОДАТАКА ЗА БИОГРАФИЈУ .......... Сеада Палавриц је практицно неписмена зена, и као таква саврсен избор за предсједника уставног суда БиХ.Прије именовања за судију Уставног суда БиХ Сеада Палаврић није имала ни дана радног искуства у правосудним институцијама. Радила као цистацица у ТЕ Тузла ( доста људи о томе говори ). Након рата " испливала " је на поврсину као истакнути и врло послусни странацки кадар. Медјутим, и да има 4 дипломе, њена елоквенција, интелигенција све о њој говоре. Каква дрзава, такав и уставни суд.

ОДГОВОРИТЕ
Name

клапац

13.10.2015 08:59

Ја обично кажем, какав народ таква и власт, и такав и уставни суд.

Name

Није једина

14.10.2015 07:51

Имамо судије, које су студирале по 11 година И то је био плус у одабиру. Можда је то пресудило јер су добро утврдили градиво.

Name

јован

13.10.2015 22:10

дајте људи да зивим попустите нас малоо .ви политицари,,,

ОДГОВОРИТЕ
Name

абц

13.10.2015 23:28

@младендер Цовеце, где ти зивис? Босњака је у РС премало да би могли да саботирају и бојкотују Српску. И то мало се осипа, сто природним путем, сто исељавањем. Ако месас са бројем гласаца, немој. 30 000 њих гласа постом из иностранства, само за Иваница. Не зиве ту да би иког бојкотовали. А Иваниц је горе јасно и гласно рекао да РС има право на референдум, тако да им хвала сто су га изгласали

ОДГОВОРИТЕ
Name

абц

14.10.2015 00:00

Вазно да има право на референдум

ОДГОВОРИТЕ