Nudi Dodiku NATO referendum

Predsjednik SDA Bakir Izetbegović kazao je danas novinarima da je moguće da Savjet ministara BiH bude formiran u narednih sedam ili osam dana kako je to kazao i Dragan Čović, predsjednik HDZ BiH.

Bosna i Hercegovina 21.06.2019 | 16:59
Nudi Dodiku NATO referendum
Izetbegović je istakao i da je neophodno naći kompromis kada je NATO put u pitanju. Na pitanje šta taj kompromis podrazumijeva, on je rekao da to znači slanje redovnih godišnjih izvještaja.

"Mora se naći kompromis kada je u pitanju NATO put BiH. Treba zadovoljiti srpsku stranu tako što se ništa po pitanju NATO-a neće donositi bez nove odluke Predsjedništva ili referenduma u BiH'', rekao je Izetbegović.

On je kazao i da su se čelni ljudi SDA i HDZ-a sastali te da su približili stavove u vezi imenovanja direktora Federalne uprave policije.

(NAP)

Komentari / 87

Ostavite komentar
Name

Petar

21.06.2019 15:02

Putuj u NATO Igumane i ne gledaj u REPUBLIKU SRPSKU. Mi cemo sa REPUBLIKOM SRBIJOM. Kud oni tu i mi. Jedino ako hocete opet da preglasavate srpski narod kako ste to radili 1992 a onda neka nam je svima Bog na pomoci.

ODGOVORITE
Name

Svi

21.06.2019 15:38

Svi su u vlasti vec osim Burle,a Burle naobecavao baš,toliko da čak i Stevandić postaje nervozan.Hahahahah.Red se otegao,u RS im neda nista a na nivou BiH nervoza,kada li je Obren na redu,hahhahah

Name

Ne se.i

21.06.2019 15:40

Ja sam Srbin i hoću u NATO,šta sad?

Name

Petre

21.06.2019 15:41

Opet si prestao uzimati lijekove.

Name

Kapetan

21.06.2019 15:43

Hahaha odavno nisam pročitao bolji komentar. Veliki pozdrav!

Name

Re

21.06.2019 15:45

Samo ti idi za Srbijom ti si za Srbijance glupi bosanac cisto da znas tako da manite nas vise tog srbstva gdje ti je veliki sef bio kad se branila Republika Srpska DEZERZER eto gdje je bio dosta vise prestave za narod i dusanja u prsa ja srbin ja ovo pokazali ste ko ste i sta ste tako da mrsssss

Name

Gidra

21.06.2019 15:55

Polako, knozi.

Name

Re

21.06.2019 16:15

Petreeeee,hoces ti k.sa Srbijom,Bosna je tvoja drzava ko i moja,RS je entitet,postuj to.BiH referendum to je normalno.Sta rece bolan preglasavanje,nema tu preglasavanja,vecina je vecina,ko izgubi ima pravo da se ljuti.

Name

Re

21.06.2019 16:17

Petreeee opet lupas.Na referendumu nema Srba ili ovih ili onih,gradjani glasaju pa ko osvoji vecinu.Ne referendaju narodi ili nacije vec gradjani,alooooo Peraneeeee.

Name

@inspektor

21.06.2019 16:29

I Srbi iz Hrvatske su htjeli sa Srbijom pa im Hrvati ispunise zelju,tako isto i Srbi sa Kosova su htjeli sa Srbijom i Albanci im ispunise zelju.Uciti malo iz Istorije .

Name

Milan

21.06.2019 16:42

Ma hajmo mi opet ratovati jedno četiri godine pa onda sjesti i dogovoriti se ko ljudi.

Name

Penzioner

21.06.2019 16:54

Kada dodje na red MMF I krediti za socijalni mir, pitaj se onda sta ce vlast uraditi, NATO ili ne

Name

Re@ inspektor

21.06.2019 17:18

Nisu ništa ispunili ni hrvati ni siptari već upravo taj nato koji nije dozvolio Srbima da se brane.samo da te napomenem pokušali ste 92 pa se niste sjajno proveli.probajte opet.blizu je turska.

Name

re

21.06.2019 17:22

Pa demokratski Je da vecina odluci , sta Je tu problem Sa srbima ? Manjina odlucije??

Name

re

21.06.2019 17:23

Srbovanje vas izbrisa, dobar izbor!

Name

Bajo

21.06.2019 17:30

NATO baze postaviti Na Drini!!

Name

Peki

21.06.2019 17:57

Moze referendum ali u srpskoj

Name

Re Milane

21.06.2019 18:00

Hahahahaha. Dobro me nasmija. Kakve su budale na vlasti ako pročitaju tvoj komentar garantujem da ga neće razumjeti. I eto belaja.

Name

Rebajro

21.06.2019 18:13

Možeš samo gdje ti je tabla da ulazis u Republiku Srpsku a izlaziš iz bosne.

Name

Re re

21.06.2019 18:15

Jest ko i 92 kad ste htjeli islamsku bosnu pa na prevaru ste referendum održali.zato sad imamo Republiku Srpsku u kojoj su naša pravila

Name

075

21.06.2019 19:40

@Petar Pazite što želite, da vam se snovi ne ispune, ali da bježite kao i Srbi iz Hrvatske ili Srbi sa Kosova, a u najavi je bijeg Srba iz Crne Gore!

Name

re Petar

21.06.2019 21:06

Ovo je vrhunska logika. NAS ne smije niko da preglasa, ali svi drugi moraju da rade onako kako mi hoćemo. Ako ne budu slušali, šta...? Opet ćete rat započeti? Bujrum.

Name

Referendum

21.06.2019 21:52

Moze ali u RS, potpisujem.

Name

Re ne se.i

21.06.2019 21:53

Nisi ti nikoga izgubio i nisi ti prosao golgote sa mudzahedinima. Ti si vjerovatno manjina.

Name

99% protiv

22.06.2019 16:44

Ovi Bakirovi botovi što se pretvaraju sa "ja sam Srbin hoću u NATO" bi baš vidjeli da je referendum u R. Srpskoj.

Name

Refrenrendum

21.06.2019 15:03

Moze. ZA.

ODGOVORITE
Name

Re Ne Se.i

21.06.2019 17:01

Eto nikakav problem ako ti hoćeš u NATO kao srbin, ja na primer kao srbin neću. I neka taj kompromis bude( pošto znamo da u Federaciji postoji velika većina za taj savez) referendum u RS i ako ovdje većina bude za ja srbin protivnik cu prihvatiti odluku većine, I neću postavljati pitanje kao možda ti da je taj referendum pokraden.Znaci ja sam srbin demokrata pa iako mi ta odluka nebi bila po volji poštovao bi volju većine.

Name

maks

21.06.2019 21:03

I ja sam Srbin,i ja hocu u NATO

Name

Zulum

21.06.2019 15:08

I ti zujane Bakire mlatis posnu slamu.

ODGOVORITE
Name

Re

21.06.2019 16:18

Mislis,razmisli malo,oni su vecina

Name

Re re

21.06.2019 18:16

Jesu na 18.7 % .znade koje u Republici Srpskoj.

Name

Re

21.06.2019 21:07

Paa ne znam odakle ti taj procenat. Prvo, Bošnjaci su većina na nivou države, a, drugo, pod direktnom kontrolom Bošnjaka je više od trećine države. Neko broji kamenje, a neko bebe :)

Name

Milanka

21.06.2019 15:08

Meni je NATO super stvar. Oni su garancija mira i ja ne moram misliti isto kao Dodik koji je 2010. potpisao zakon za NATO a sad je kao protiv, a prekosutra mozda bude opet za i tako dani idu u nista....

ODGOVORITE
Name

Па

21.06.2019 16:03

Иди, ко ти брани!?

Name

Asad

21.06.2019 18:30

Evo prilike povedi Izedbegovica i Zvizdica pravo u Iran pa se uvjerite u Nato demokratiju

Name

Njegoš

21.06.2019 15:10

Može referendum na teritoriji REPUBLIKE SRPSKE što da ne. Može i odluka predsjedništva BiH što da ne ali onda ako preglasaju predsjednika iz REPUBLIKE SRPSKE ide zahtjev za zaštitu vitalnog nacionalnog interesa na razmatranje u skupštinu REPUBLIKE SRPSKE. Ako Skupština REPUBLIKE SRPSKE kaže zahtjev je opravdan ta odluka je na štetu interesa REPUBLIKE SRPSKE odluka predsjedništva BiH ne važi kao da nije ni donesena. Nećemo u NATO , Samo ako SRBIJA ide u NATO idemo i mi. Kraj.

ODGOVORITE
Name

Re

21.06.2019 16:49

Ma ici ces, necete vi stalno nesto kociti i glumiti mora se vas nesto slusati...ima vas 30% i drzite 50% teritorije. Hoces li je ti braniti? Ajde da vidim, ici cemo u Nato a vi pokusajte sprijeciti.

Name

Re re

21.06.2019 18:17

Eto mi nećemo pa vi pokušajte spriječiti.il se opet nadate pomoći amerike ko i 90 godina.posto niste bili u stanju sebi ni naciju stvoriti

Name

M

21.06.2019 15:11

Ja neznam kako ovaj mamlaz ne razumije Srpski jezik.Nema u nato dok god se pita Reoublika Srpska.a bogami pitacese i to narod a ne dodik i ostali politicari

ODGOVORITE
Name

Durmitor

21.06.2019 15:56

Nije mi jasno u čemu se to pita RS? Da li vidiš da niko ozbiljan ne želi da pregovara sa vlastima u RS, ni na lokalnom ni na međunarodnom nivou? Jedino što pojedini iz RS uspješno rade, jesu koraci koji unazadjuju ekonomsko političke odnose, ne samo u BiH, nego u regionu. Kacite se za Vučića koji je očito na zadatku priznavanja Kosova, ali mu treba vremena da kuknjavom pripremi narod. A u ostalom RS ne ne pita ni u RS, piita se 5 ljudi koji se kriju iza lažnih interesa naroda. Ovaj narod želi samo jednu stvar, a to je da sretno živi od svoga rada. Dokaz tome je egzodus sa ovih prostora. Idu ljudi tamo gdje nogu da žive od svoga rada a da ih pri tome zaboli lijevo j.je ko je na vlasti.

Name

Re durmitor

21.06.2019 16:49

Eto vidiš sa vama oće.prvo moraš znati da mnogima nije drago što su Srbi ustali medju prvima u odbranu od islamskog terorizma, upravo onima koji su podržavali i stvorili terorizam i smeta Republika Srpska. Amerika, velika britanija su medju prvima.samo moraju znati dokle god se Srbi nesloge, tj neće nikad tzv beiha neće ić nikad u nato.sto sad uslovljavaju.sto reko sojic puta se Srba i te kako

Name

RE RE I OSTALI

21.06.2019 22:48

ne pisite gluposti, NIKAD U NATO. to je privatna vojska nekih tajkuna koji Srbiju bez ičije dozvole bombardovaše da bi joj oteli kosovo i napravili naj veću NATO bazu u evropi...ko od Srba potpiše pristup NATO zločincima neće se glave nanosati...

Name

Sa strane

21.06.2019 15:13

Može, ali na nivou entiteta.

ODGOVORITE
Name

Novi izborni zakon

21.06.2019 15:41

I to se da pokrasti ako je u interesu mafijaske vlasti.

Name

role

21.06.2019 15:52

Na nivou opstina

Name

Patriota

21.06.2019 16:26

A entitet je vlast države, to je isto ko kad bi sa tvojim tatom dogovarali da nam proda svoju kuću a ti pederu kažeš ja sam njegovo dijete i mene morate pitati, entitet nema veze sa vanjskom politikom i odbranom države, ulazkom u nato savez je garancija za mir i stabilnost, a srbija ona sa nama nema ništa ama baš ništa a onaj ko voli i hoće srbiju vrata su mu otvorena, pravac beograd i tamošnji ciganluk...

Name

Re patriota

21.06.2019 17:21

Pa nije ni bosna država.ako te zanima imaš i ti tursku pa izvoli medju mudjehedine.a Srbija i Republika Srpska će uvijek biti jedno.sve što imaš na nivou tzv beiha je silom nametnuto.tsko će trajati još 100 god.i nikad nema drzave

Name

Zarobljeno drustvo

21.06.2019 18:32

Mafijaska vlast ce to odraditi, ako bude na nivou entiteta, a kao bit ce da je to volja naroda. Kakav god rezultat bi bio, znaci da je pokradena volja naroda i da je mafijaska vlast za takav ishod. Tacka.

Name

Khal Drogo

21.06.2019 15:21

За било какав референдум на нивоу читаве државне заједнице БиХ, неопходна је одлука ПС БиХ. То јест кроз тзв ентитетско гласање и подршка из Српске. И наравно да те подршке из Српске неће бити. Ни сад, нити било када. Зашто би Срби омогућили ново прегласавање? И није до Српске, до Срба, имамо та искуства 1990-92 када је небројено пута бестидно погажена свака воља једног народа, до оних је који су ту вољу газили. Тако да се Бакир прави мутавим. Референдума на нивоу БиХ нема, апсолутно је немогућ, тако и о неком путу ка НАТО-у. Референдум може наравно, на нивоу Српске, у коначници да видимо да ли је народ у Српској за НАТО или није. Ту је и декларација НС наше отаџбине о војној неутралности, од пута државне заједнице БиХ ка НАТО-у нема ништа. Било би добро ставити на ово питање тачку, и окренути се важнијим питањима, но није до Срба, до ових из ефбиха је. По вољи им.

ODGOVORITE
Name

Горан

21.06.2019 16:13

Потписујем сваку твоју реч, најбоље је позвати руску војску у Р. Српску, да не би бакир изазвао нови рат, као и отац му, алија.

Name

Re

21.06.2019 16:50

Ruske p....e nesto nama govorite da se dodvoravamo okupatorima a vi svako malo iza ruske suknje se krijete.

Name

X6

21.06.2019 16:59

BiH nije nikakva drzavna zajednica pajdo. BiH je drzava dva ravnopravna entiteta i tri konstutivna naroda na cijeloj teritoriji BiH.

Name

Re re

21.06.2019 18:22

Prvo majmune nauči istoriju koju vi nemate.Srbija je uvijek bila na oslobodilačkoj strani što se za vas nemoze reci.dalje i dalje lizete dupe okupatorima koji su svuda po svijetu napravili pakao.nema više amerike da vas štiti a da vi glumite heroje.suta bi vi nas napali da imate mu.. I da vas Rus ne prati.

Name

Re ×6

21.06.2019 18:25

Nije bogami ni država.prvo nauči pojam drzave pa onda konentarisi.dokpem god imaš strance koji silom donose zakone, imaš 3 policije, 3 himne, 3 zastave , 3 presjednika i ostale stvari bosna nije država.knjigu u šake i uči pojam Drzave.

Name

Milko

21.06.2019 15:29

eto, sad znamo i to sta ce biti: predsjednistvo se nece sloziti oko ulaska u NATO. Bice referendum. Natpolovicna vecina ce glasati za NATO. BiH ce uci u NATO. Doduk ce i dalje biti nacionalni heroj jer se "hrabro borio" da do toga ne dodje. Svi zadovoljni, jedino glupi narod nece ahvatiti da je opet izigran.

ODGOVORITE
Name

Re

21.06.2019 17:24

Prvo neće se odvijati na nivou tzv beiha jer beiha nije država.znaci ako gradjani Republike Srpske neće u nato onda i nema morate svatit iz prošlosti da vam nije uspjelo da budete sefovi.mozete al na 18,7%

Name

Posavski gonic

21.06.2019 15:33

Referendum 70 % za NATO i sta onda. Tvrda granica na Drini i moguca traktorijada.

ODGOVORITE
Name

Re mrzim bosnu

21.06.2019 17:26

Pa eto nećemo u nato.mozda 70 % u sarajevskom pasaluku.pa šta cekate krepnite tastatura radnice.al nije više amerika ko prije da vam čuva guzice.

Name

re re mezim bosnu

21.06.2019 22:32

Hm, da nije slucaj bio drugaciji? Znam da je Nato vasu guzu spasio, inace bi bili traktorijada kao u hrvatskoj.

Name

boro

21.06.2019 15:38

prvo referendum u RS o samostalnosti , a vi onda provodite sta hocete

ODGOVORITE
Name

Baki

21.06.2019 17:37

Od toga nema nista

Name

izraelac

21.06.2019 15:52

jesam vam rekao da može referendum po tom pitanju a vi se čudite...

ODGOVORITE
Name

glupost

21.06.2019 16:05

dzaba ti to bakire jer ovdije ima toliko ovaca koji prate rudonju i srbiju....

ODGOVORITE
Name

tacno

21.06.2019 16:24

svi oni koji vole ovaj rezim nece u NATO jer znaju sta ce donijeti NATO uredjenje i pravna drzava

Name

Re

21.06.2019 17:28

Prvo mi nećemo sa vama u nikakvu državu.da smo mogli živjeli bi u jugi.nema juge,bogu fala nema ni tzv beiha.vi idite niko vam ne brani.al Republiku Srpsku ne dirajte.

Name

glupost 2

21.06.2019 21:29

kao sto rekoh dok je ovaca i rudonja ce biti bog a dok svi ovdije ne pocnu koristiti svoj mozak tako ce nam biti kako jest

Name

re re

23.06.2019 18:37

Mi vi oni ... svi smo godinama u istim go***a i ako nam neko stvarno zeli pomoci da se poboljsa zivot ovdije sa vladavinom prava kao u ostalim evropskim drzavama, ja odmah potpisujem... svi odavde bjeze u evropu a ne u rusiju a znamo zasto...

Name

Ludi Milojko

21.06.2019 16:06

Mani se referenduma, znaš da ti je i babo pripremio rat sa referendumom. Može referendum ali na nivou entiteta.

ODGOVORITE
Name

Nikola

21.06.2019 16:09

Dodik će sve potpisati,a nama Srbima će to predstaviti kao da to nije tako,i nije mu prvi put!? Glavno oružje za prevaru Srba biće RTRS. I ovo oko referenduma je izlazna strategija u dogovoruDodika i Bakira.Zinulo dupe za vlast,po svaku cijenu!?

ODGOVORITE
Name

Re

21.06.2019 16:48

Nije RTRS već SDS.

Name

Re

21.06.2019 17:36

Nece, ako mu je stalo do pokradenih para sakrivenih u Rusiji

Name

Jbg

21.06.2019 16:44

Jedina garacija da se opet ne pobijemo je NATO, cak mislim da srpski narod ima vise koristi od toga nego ostalo dva naroda. Ovaj put nece biti sankcija na oruzje, Nato je tu granica ce se zatvoriti i bice pod nazorom tako da pomoci iz Srbije nema kao prosli put da stizu kolone tenkova i napada srbijanske vojske preko Drine. Nece biti vise etnickog ciscenja jer sad svjet zna skim ima posla. O ocepljenju se moze sanjati jer ako nije se dozvolilo 92 zasto bi sad. Ovo stanje ne moze jos dugo potrajati svi smo na gubitku. Bojim se da ovaj put nasi Srbi ne prodju kao Bosnjaci zadnji put molimo Boga da ne dodje do toga ako nista bar mislimo na djecu jer kako stvari stoje ostace im samo jad i bjeda.

ODGOVORITE
Name

Bijeljinka

21.06.2019 17:00

Da treba referendum.Dodik voli referendume...

ODGOVORITE
Name

Milan

21.06.2019 17:13

Nikola sve si u pravu rtrs i dodik su ovo i zakuvali i sad će ubijediti lakovjerne da je to najbolje za Republkku Srpsku.

ODGOVORITE
Name

Baki

21.06.2019 17:43

Auuuu dobicemo neko smece od oruzija koje netreba ni rusima ni amerikamcima i idemo stiti neke tudje interese

ODGOVORITE
Name

Marko

21.06.2019 18:47

Jel to on misli ko referendum u proljeće 1992 ? Gluplji je nego babo mu.Trebao mu je neko reći da Socijalistička Republika BiH više ne postoji.

ODGOVORITE
Name

Nostradamus

21.06.2019 19:49

Ovo je odgovor svima.O Natu ce odlucuvati Dodik Covic i Bakir i sva trojica su potpisali koaliciju.A svi znate da je Dodika dovezao Nato i sta je rekao Palmer Dodik zna sta treba da radi.E sad ove Srbende sto su protiv Natoa su Dodikovci koji ce kada im Dodik kaze idemo u Nato grcevito stati iza Dodika i ulasku u Nato.Vi ste Dodikove ovce i nemate ni ovciji mozak nego samo vunu i blejanje.

ODGOVORITE
Name

Mili

21.06.2019 22:19

Zivjela crna gora.

ODGOVORITE
Name

realno

21.06.2019 22:23

Korektno! Sad Federacija nek napravi referendum, dosta lazni referenduma gospodina Duduka. Svakako je Federacija bolji entitet sa vecim brojem stanovnika, pa nek Duduk napravi u RS kontra referendum, da vidimo koliko su iz RS za NATO. Zivjela (ne)demokratija!

ODGOVORITE
Name

Da se zna

22.06.2019 06:58

Rezultati referenduma u RS-a zavise od brojača. Ne od glasača već od brojača. Potvrđeno do sada u praksi, izbori su očit primjer.

Name

genius

22.06.2019 09:27

Može referendum - dvotrećinska većina, uz uslov dvotrećinske većine u oba entiteta. Da li ovaj nudi

ODGOVORITE
Name

Nikiforović

22.06.2019 11:33

Samo vas gledam i kazem vam,kao da ce neko narod pitati,,biće kako Amer i Deutschland kažu.

ODGOVORITE
Name

Razumijem

22.06.2019 16:25

Razumijem politicare ali ne razumijem obicne gradjane rs zbog cega su protiv nato. Ne volim ja nato ali moramo gledati nase interese. A to su smanjenje korupcije zbog cega politicari ne zele u nato. Manja mogucnost ratova kao prosli tako da smo sigurnoji za svoju djecu.Mi smo uvijek i u svim segmentima vezani za zapad i nas veliki dio stanovnistva zivi na zapadu. Dok su politicari uviceni u razne malverzacije sa ruskom mafijom i podrzavaju neku neutralnost koja najmanje nama srbima treba.

ODGOVORITE
Name

SOMBRERO MAČAK

23.06.2019 01:52

Oko čega vi gubiti vrijeme razmišljajući ! Zadnja mi je briga NATO ! Uopste me ne interesuje. Ako dodje dan da se glasa nisam za ulazak ali nikada nebi pričao o NATO spomenuo NATO dok minimalna plata ne bude 2 000 km , e kad to bude onda mozemo pričati o nečemu drugome ! Ali dok god razmišljate o NATO nećete imati za godišnje odmore , dok god se prepirete oko NATO djeca će vam odlaziti u inostranstvo, dok god gledate samo svoj licni interes za glas radice te za 800km mjesečno ! A vi vodite polemiku oko NATO i srecno vam bilo !

ODGOVORITE
Name

jo

23.06.2019 06:45

Zasto moramo u Nato pa nisu svi ni u EU u natou ko da je nato bogastvo mali smo mi dojde li do bilo Cega Dok Nato Reaguje Mi Smo Pregazeni

ODGOVORITE
Name

Mirko

23.06.2019 09:22

N E C U U NATO! Koji referendum ako nije prevara,zna se da srbi nezele u NATO...

ODGOVORITE
Name

Varum

23.06.2019 16:11

Pa što se onda Srbi javljaju na konkurse za vojne misije Natoa širom svijeta..??!! Dosta su brojni..