Pretučeni Bruno napustio BL

Batinić je u Policijskoj upravi Banjaluka proveo dva sata, potom je prebačen u Hitnu pomoć, a onda na pregled u Univerzitetsku bolnicu u Banjaluci

Republika Srpska 21.06.2019 | 13:02
Pretučeni Bruno napustio BL
Šezdesetšestogodišnji Bruno Batinić napustio je danas Banjaluku i vratio se u Švedsku, čiji je državljanin, nakon što su ga sinoć bez ikakvog razloga u centru grada uhapsili pripadnici policije i nanijeli mu tjelesne povrede. 

Bruno je došao u Banjaluku na odmor i ne sluteći kakvo će ga zlo snaći. Sa suprugom Snježanom krenuo je u večernju šetnju i u parku između Hrama Hrista spasitelja i Palate Republike sreo je građane koji mjesecima traže pravdu za ubijenog mladića Davida Dragičevića. To što se pozdravio za aktivistom neformalne grupe „Pravda za Davida“ Ozrenom Perduvom, bio je okidač da ga policija legitimiše. Bruno je odbio da im pokaže lične dokumente, tražeći od njih pojašnjenje zbog čega ga legitimišu. Umjesto objašnjenja, šestorica policajaca su nasrnuli na njega, oborili ga na zemlju, stavili mu lisice na ruke i odvezli ga u policijsku stanicu.

Notorno je da je Batinićevo legitimisanje bilo potpuno nezakonito, jer zakon jasno kaže: „Policijski službenik upoznaje lice s razlozima zbog kojih se vrši provjera identiteta.“ Kao što je potpuno nezakonito da mu se onemogući prisustvo advokata prilikom saslušanja. 



Batinić je u Policijskoj upravi Banjaluka proveo dva sata, a potom je prebačen u Hitnu pomoć, a onda na pregled u Univerzitetsku bolnicu u Banjaluci. 

Prema saznanjima Žurnala, u UKC-u mu je zbog istegnuća vrata stavljena „kragna“ i konstatovane su povrede glave i hematom na licu. Prvo je primljen na kardiologiju, a potom prebačen na neurohirurško odjeljenje. Zakazana mu je kontrola za sedam dana, ali je Batinić odlučio da se odmah vrati u Švedsku.
Njegova supruga Snježana kaže da se vraćaju kući da bi Bruno tamo uradio sve nalaze, jer se ne osjeća dobro, pošto „ne može da upravlja rukama i da ima problema s ramenom“.

Ozren Perduv, sudionik besramnog i bezrazložnog napada na vremešnog Brunu Batinića, izjavio je za Žurnal da je policija ta koja želi incidente, kako bi iz centra grada „počistila“ preostalu šačicu ljudi koji se svako veče okupljaju tražeći istinu i pravdu za ubijenog Davida Dragičevića. 
„Ono što su ljudi pokazali sinoć jeste želja da se ne podižu dodatno tenzije. Mi hoćemo mir. Smirivanje situacije. To očigledno ne žele organi ‚reda‘“, istakao je Perduv. 
On je ukazao na potpuno neprofesionalno ophođenje policije, koja ne želi odgovoriti na jasno pitanje: „Zašto me legitimišete?".

„Isti policajac koji je Brunu legitimisao, meni je na to pitanje odgovorio: ‚Šta si ti? Jesi li ti unutrašnja kontrola u MUP-u? Sklanjaj se‘", kaže Perduv. 

U cijelom slučaju potpuno je besprizorno saopštenje Policijske uprave Banjaluka, koja optužuje novinare da „zlupotrebljavaju činjenično stanje , šire neistine i iznose grube informacije“. 

Prema policijskoj verziji, nigdje se ne navodi da je Bruno Batinić švedski državljanin već se samo konstatuje da je rođen u Mrkonjić Gradu. Potom se navodi da je Batinić uhapšen, jer je „odbio da pokaže lična dokumenta prilikom pokušaja policijskih službenika da ga legitimišu“, te da je pružao „aktivan otpor“ i da je tom prilikom „jedan policijski službenik zadobio povrede“.

Možda bi neko i mogao povjerovati u saopštenje policije da ne postoji snimak na kojem se jasno vidi kako šest policajaca, u punoj snazi, opkoljavaju šezdesetšestogodišnjeg Batinića, obaraju ga na zemlju i stavljaju mu lisice. Batinićeve povrede su zadokumentovane, a javnost ne zna koji je to policajac navodno povrijeđen i kako je uopšte mogao biti povrijeđen. 

Pritom, nijedan od policajaca koji su učestvovali u hapšenju Batinića i koji iz večeri u veče maltretiraju ljude u parku u centru Banjaluke nemaju na uniformama pločice sa imenima, što su po zakonu dužni. 

Odmor Brune Batinića i njegove supruge Snježane u Banjaluci prekinut je na najgori mogući način. Vratili su se u Švedsku i najavili su tužbu protiv Policije Republike Srpske. O hapšenju Batinića izvjestili su i pojedini švedski mediji. Banjaluka definitivno nije grad koji, kako to stalno ponavlja njen gradonačelnik Igor Radojičić, treba da postane evropska prijestolnica kulture. Banjaluka je danas geto u kojem je ljudima, koje je režim targetirao kao svoje protivnike, zabranjeno da mirno izraze svoj stav, da slobodno govore i da se slobodno kreću.



(zurnal.info) 

Komentari / 176

Ostavite komentar
Name

A

21.06.2019 11:06

A jada! Posta Banjaluka najnesigurniji grad u cijeloj RS, a i BiH! Sramota!

ODGOVORITE
Name

Realno

21.06.2019 11:49

Banja Luka je smrad od grada. A ni vi koji tamo živite spadate u istu kategoriju. Bar većina koja trpi ovo nasilje i podržava ga. Da ste ljudi a niste, danas ste trebali svi izaći na ulicu. Ali vi ste plašljivi zečevi i jajare. Čast izuzetcima iz grupe PzD.

Name

re

21.06.2019 11:55

Kako su osposobljeni naši policajci, da bi savladali jednog deku od 66 godina potrebno je šest do osam jačih policajaca a baku mogu polomit četiri prosječna, bake su žilave ali oni su jači, brži, sposobniji, inteligentniji. Ovi što imaju sveske i olovke znaju pisati i računati do sto. Tablica množenja malo teže ali prošli su testove za vođe smjena. Spremaju se da naprave raciju u svim parkovima da pohapse sve starije od šezdeset godina jer je to najopasnija kategorija po državu.

Name

SALE SLOVENAC

21.06.2019 12:00

NIJE GRAD KRIV ,NEGO SELJACI KOJI SU ŠLJEGLI. GRAD NE CINE ZGRADE NEGO LJUDI

Name

Sigurica

21.06.2019 12:00

je za turiste u Banjaluci ,dođeš ,prebiju te ,uhapse i nikom ništa. Ovo je prešlo sve moguće granice ,čovjek nije siguran porazgovarati sa nekim ako nije konsultovao Lukača i Dodika. Sad se pitam : zašto uopšte normalan i pošten narod živi u Srpskoj pogitovo u Banjaluci ??? prinuđeni smo da masovno pakujemo kofere i odemo u neke zemlje eu.

Name

Banjalucanin SDS

21.06.2019 12:24

Ruzno je vredjati ljude. Volio bih da svi vi koji niste iz BL a citate ove vijesti da dodjete u ovaj grad , da vidite da su mediji jedno a istina nesto sasvik drugo. Okrenulo se sansa je bila npr. Veliki skup Pravda za Davida , posije toga ljudi su presli na drugu stranu ne mogu ocima gledati Perduva i ekipu. Samo bih volio da to sto vredjas dodjes , budes moj gost 5 dana i provodacu te po svakom kutku banjaluke. Naroda nema na ulici zato sto su mediji prepumpali 300 posto desavanja i zato nekom ko ne zivi ovse a cita izgleda kao da se desava ne znam sta.

Name

Luki Cuki

21.06.2019 12:27

Bruno je provokator koji radi za Sarajevske politicke strukture poslan da urusava Republiku Srpsku i njen ugled u svijetu.

Name

Janko

21.06.2019 13:15

GOSPODO, OVO JE SRAMOTA!!!! Vi pišite šta god hoćete, niko me ne može ubijediti da je ovaj deda napao šest policajaca!!!! Čak i da ih je pokušao napasti, upotrijebili su prekomjernu silu, odgovor nije bio proporcionalan prijetnji, ako je deda uopšte prijetnja,! Da li ste ikada čuli za izraz da je upotreba fizičke snage dozvoljena samo onoliko koliko je potrebno da se policajac odbrani od napada!!! a napada nije ni bilo! Ovako se šiptarska ROSU ponašala u Kosovskoj Mitrovici i drugim mjestima kada "legitimno" napada Srbe!!!!!

Name

MRV

21.06.2019 13:19

Banjalučanine in SDS! Jeste, ružno je vrijeđati ljude, ali ti vrijeđaš nama svima inteligenciju. Šest policijaca skoči na jednog dedu samo za to što im odmah nije dao LK, odnosno tražio objašnjenje zašto mu traže dokumente i ti kažeš da je to napuhano 300%!!!! Biserka je prema tebi preskromna, ona bi rekla 113%.

Name

MLATKO TEŠKOŠAKIĆ

21.06.2019 13:31

Šta ako je dobio batine, pa prezime mu je takvo. Čovjek je dobro prošao. Samo se pitam ko će platiti milionsku odštetu, MUP ili građani Republike Srpske. Nije to isto kao preteći novinara Kovačevića i slična prebijanja.

Name

vas bruno

21.06.2019 13:38

Uh sto je fina komunikacija sa tim organima od zakona nezavisnih demokrata

Name

Za BANJALICANINsds

21.06.2019 13:46

Ja dolazim u BL non stop i nikad problem ni jedan nisam imao a grad je prepun predivnih ljudi,ja nisam nikad ništa skrivio niti se imam čega plašiti a stranka me ne interesuje.L.p.

Name

Ratko

21.06.2019 14:10

Zna li iko kako se zove ona dobro ugojena policijska svinja, koja je oborila gospodina Brunu na zemlju, taj podatak bi nam bio od velike koristi ? Ajmo zemljaci javite se, vidi se da je to neki nesposobni policajac bez ikakvog profesionalnog znanja i iskustva

Name

Milan..

21.06.2019 14:26

Smatram da vlas u RS pravi velike greske ali u svakoj normalnoj zemlji policija ima pravo da legitimise gradjane.Ako nemate dokumenta privesce vas da utvrde identitet.

Name

turista

21.06.2019 14:42

Danas sam bio u Sarajevo...prepun je grad turista, ljubaznih ljudi, ugostitelja, ljudi na ulici veseli..i dok sam dosao u ovu nasu vukojebinu odma mrak sivilo...premlacivanja, ne smijes da kazes ono sto moslis...fuuujjj zgadili su mi se ovi nasi krkani sto su u vlasti

Name

Crkva Bosanska

21.06.2019 14:52

Vratiše čika Brunu na fabrička podršavanja. Malo mi i žao našeg Brunčeka, ono čovjel mislio mali prošetati, konta nesmiju mu ništa jer ne strani državljanin kad ono kod Milinih divljaka to ne vrijedi. Mislim da se od stida nikad više neće vratiti bar dok je ova ekipa na vlasti a onda nek ga učlane u neku stranku pa u Narodnu skupštinu.

Name

Dragan Kostić

21.06.2019 17:47

Evo čitam novine u Švedskoj. Pišu o Bruni i Banja Luci. Hoće li se grad "zahvaliti" svojoj policiji što pronosi sliku Banjaluke kao grada uniformisanih divljaka. Lijepo je pročitati da se pravi Banjalučani ograđuju od tog šljama. Na snimku se sve jasno vidi.

Name

Banjalucaninu SDS

21.06.2019 18:41

Svaka cast brate,postujem tvoje misljenje ali iskreno, slika,snimak govori vise nego milion reci. I jos iskrenije nije ovo jedini snimak u kojem su glavni akteri ovi u plavim kosuljama.Ako podrzavas ovakve vrste ,,legitimisanja", svaka cast.Eto i sam pises da nema ljudi na ulicama. Verovatno se boje novinara i nesmeju da izadju u setnju.

Name

Nikola

21.06.2019 20:53

Baš lijepo leglo getoiziranog kriminalnog drustva. Mjesto da je ponos demokratije ovo je dno dna. Zanima me kako policija mirno spava kod svojih kuća kada znaju da je ovo čisti fašizam na djelu!

Name

ROBERT

21.06.2019 20:57

STRAŠNO, KAKO TERORIŠU GRAĐANE, SVE JE TO DODIKOVO MASLO.

Name

Christian Sweden

21.06.2019 21:26

Banja Luka nije ona od pre rata, stanovnistvo se ismjenilo 90%. No sad vise nema odakle da se izmijeni jedino kad crnci navale pa da EU stavi tu a to ce se desiti.Oni ce danashnjim stavnicima BL doci glave, jer gori od vrovaca. Neka bude kako biti mora, a znam da ih ima tona iz grupe koji su u takozvanoj grupi iz dijaspore, tako da smumljam da i doticni nije bio pa je sa razlogom dosao tu.

Name

za ratko

21.06.2019 23:03

Taj za koga pitas ce dobiti odmor od komandira dok ga narod ne zaboravi..

Name

Direkt

22.06.2019 11:43

I dok neki gradovi na svijetu su nesigurni zbog mafije, Banja Luka je nesigurna i zbog mafije i zbog rezima koji stiti mafiju i kaznjava obicni svijet.

Name

Koji svedo

22.06.2019 12:43

Bruno Batinić iz Mrkonjić Grada je Švedski državljanin isto koliko i Marko Polo

Name

Banjalučanin

22.06.2019 22:10

Ne može biti sigurniji grad.... Ako ne tražiš probleme niko te neće dirati, možeš noću u parku spavati niko te neće pipnuti...

Name

Ja

23.06.2019 13:48

E da bar znamo svi pobjeci odavde i od ove gamadi,ali glupi smo i za to,znamo samo komentarisati iza ledja i praviti se pametni,sve ovo sto se desava sami smo napravili i to podrzavamo,da nije tako ne bi ni bilo ovako.

Name

sarajlija

24.06.2019 09:41

Bruno brate nedaj se otpjevace i ti dikatatori niko nije vjecito vladao pa nece ni Dodik ..

Name

Jaffa

21.06.2019 11:08

Stanje redovno.

ODGOVORITE
Name

ma

21.06.2019 11:46

kaze Lukac...

Name

Boki

21.06.2019 12:20

Pa šta bi hteo, da ga policajac pomazi po onoj celi. Svaka cast policiji. Bravo momci

Name

No1

21.06.2019 14:48

sve će to zemljotres regulisati. pred svaku nesreću narod poludi.zapamtite dobro zemljotres

Name

ISTORIČAR

21.06.2019 14:54

OVAJ VIDEO SNIMAK JE JASAN KAO DAN I DOKAZUJE DA SU NAJMANJE TRI "UNIFORMISANA SLUŽBENA LICA" PREKORAČILI SLUŽBENA OVLAŠTENJA I SIGURNO ZASLUŽILI SUSPENZIJU I OTKAZ, A KASNIJE I KRIVIČNO GONJENJE, KAO I EVENTUALNU GRAĐANSKU PARNICU I NAKANDU ŠTETE OŠTEĆENOM... TREBA UVESTI RED I IMENOVATI MINISTRA POLICIJE KOJI NE PRIJETI "ZABIJANJEM KRAMPA U GLAVU" I ZBOG KOJEGA SE NEMJENJA ZAKONODAVSTVO...

Name

Selam

21.06.2019 15:21

Arogantna policija, Bruno oko moje moras da pokazes legitimaciju iu BL i u Svedsku, pa se poslezali i nagadjaj, zasto i kako.

Name

Direkt

21.06.2019 22:41

Diktatura svakodnevna.

Name

Marko

22.06.2019 18:25

SVAKA OSOBA MORA IMATI KOD SEBE NEKI DOKUMENT I MORA JE POKAZATI SLUZBENOM LICU.

Name

Re Boki

24.06.2019 05:42

Bravo za policiuju:Pronašla je ubice:Nikole, Davida,

Name

Direkt

24.06.2019 11:55

Marko, policija nema pravo da tuce zbog nepokazivanja licne karte. To je krsenje zakona!

Name

Pop

21.06.2019 11:12

Kako se policija ponaša pred malom decom oni to bree sve gledaju dal ste normalni glumite Boga ocaa ma vi ste svi ovce za sisanje .

ODGOVORITE
Name

Milovan

21.06.2019 12:05

Kakvi ljudi takva policija,narod birao,narod dobio

Name

Re Milovan

21.06.2019 13:35

Slažem se, narodu ovo odgovara, izgleda

Name

Re Pop

21.06.2019 13:50

polako se steze obruc. Cak i oni koji se raduju diktaturi zazalice veli brzo. Ne mozes podrzavati zlo a da ti se vraca dobro. Oduvijek je tako bilo.

Name

Direkt

22.06.2019 11:49

Milovane, narod nije odabrao represiju, diktaturu i batinanje.

Name

MG

21.06.2019 11:13

Bruno zvani Drasko Stanivukovic i kragna oko vrata ovo sad nova moda okovratnik.

ODGOVORITE
Name

Re

21.06.2019 11:48

De ti reci koju ljakse iz Mrkenjćaaaa usta te jebem seljacka

Name

X

21.06.2019 12:10

Alo vracaj se gore i povedi kajicu i sve ostale Sad ce igor zatvoriti saobracaj a lukac hapsiti Ljudi sta je ovo?

Name

Lule

21.06.2019 13:12

MG ovcama!

Name

Direkt

21.06.2019 22:43

Lisice su sljedeca moda za koju godinu.

Name

re

22.06.2019 07:45

Joj,VI IZ MRKONJIĆA,ko vas ne zna ,skupo bi vas unovčio!!!Vi kobiva ste sad za Dodika i to .............Odavno vi već tajno radite da smaknete Dodika a da vi sa svoim kapitalom zasjednete .Kako bi nam tek sa vama bilo možemo zamisliti.Kao da se ne zna da ste vi prešli preko masovnih grobnica u vašem gradu i svega što vam je hvo učinio,a sve zbog kapitala.Kao da vama Bruno i BRUNE nisu dragi i ostalo sve što uz to ide

Name

Sa lica mjesta

21.06.2019 11:16

Odjednom su izašla četvorica policajaca, po dvojica su išla sa rokovnikom i počeli su legitimisati. ONI SU IŠLI NAMJERNO DA PRAVE INCIDENT, KAO I PRETHODNIH DANA, SVE U CILJU ZASTRAŠIVANJA I REPRESIJE. U TO SVRHU SU OKLJUČILI I POLICAJCA SA KAMEROM KOJI SNIMA NAROD. BANDA!

ODGOVORITE
Name

Re

21.06.2019 14:03

Bila sam tamo. Dva policajca sa rokovnicima su prosli I sve nas pogledati kao da nekog traze.

Name

Re ,

21.06.2019 15:17

Hrvati to sve snimaju, več dugo, ne budalasaj previse.

Name

SRAMOTA

21.06.2019 21:39

Ala me nasmeja ovaj gospodin na nikom Sa lica mjesta. Velis idu sa rokovnikom i poceli legitimisat hahahahahahahahahaahah Sta ce bijeda oni neznaju za tablete i ne znaju ih ni koristiti pa moraju nositi rokovnike i hemiske da pisu.Isto kao kod Kima njegovi pisari svaki rijec moraju pisati .PRAVA DIKTATURA . BJEZIITE NARODE IZ TOG VILAJETA ZV RS A VI KOJI STE OTISLI NE VRACAJ TE SE PA NI NA GODISNJI ODMOR. IMA SVIJETA OSIM BOSNE TRULE

Name

Banjalucanin

21.06.2019 11:21

Zna li neko ime onog bljuzge policajca sto je oborio starca na beton ako neko zna nek napise kako se zove

ODGOVORITE
Name

Lepa

21.06.2019 13:33

Nije to bitno, njega su napucali ko ćuku. A šta uradiše čovjeku na pravdi boga. Nek nam Gospod bude na pomoći. Amin

Name

MUP RS

21.06.2019 13:48

Mi znamo i daćemo ti njegovo ime i adresu, kada ti ovdje objaviš svoje ime i prezime i JMB.

Name

Re MUP

21.06.2019 14:40

I oni znaju vas I znaju sta radite. Vi ste u njihovoj milosti.

Name

Crni

23.06.2019 05:09

ZA MUP RS , sta je levati trta, moci cete jos malo ko i vas baja samo do Srbije. Nikome ne trebaju krkani kao vi a posebno ne evropskim zemljama. Spiskovi se prave i idu u ambasade...

Name

Marko

21.06.2019 11:24

Kad se setate banjalukom obavezno u ruci nositi licna dokumenta i cim vidite policajca prici mu i dati da vas legetimise inace mozete biti pretuceni privedeni i kaznjeni.

ODGOVORITE
Name

Corleone

21.06.2019 12:10

Ne lupaj

Name

Direkt

21.06.2019 22:48

Kako je krenulo, Banjalucanima ce trebati dozvola MUP-a RS da izadju iz zgrade. Ukoliko izadju bez dozvole, bolnica im ne gine, kao i zatvor cim izadju iz bolnice.

Name

Marko, Budalo,

22.06.2019 10:44

urazumi se vec jedanputa, isti moment kada se rodiš !;i dobijete rodni list; automatski mostajes drzavno vlastnistvo ' neces da svatis da je dokument dokaz kosi sta si ljudi morate imeti da sobom "identitetami dokument ukoliko stvaraju probleme drzavi! Država ima prav o da ti oduzme drzavljanstvo , na određeno vreme, dok ne dođes pameti' i tada ces morati imati garanta , do postaneš opet živ ; mislim da češ ti to tesko razumeti.

Name

Direkt

22.06.2019 11:55

Drzava ti ima pravo napraviti pravi pakao od zivota, ako nekog od predstavnika iste mrko pogledas. :)))

Name

Ostaviću politiku i PZD sa strane

21.06.2019 11:24

I pitaću kako je moguće i zašto da službeno lice MUPa nema tu zakonom propisanu identifikacionu pločicu na košulji ili bluzi? Ako je prekršaj to što neko nema kod sebe lični dokument za identifikaciju prekršaj, da li je nenošenje identifikacionog dokumenta pripadnika MUPa takođe prekršaj? Ili je u pitanju svjesno činjenje krivičnog ili prekršajnog dijela? Mislim iskreno, sutra može bilo ko obući uniformu pripadnika MUPa i legitimisati kako pješake tako i učesnike u saobraćaju.

ODGOVORITE
Name

RE

21.06.2019 11:46

Danas konobari, hotelijeri, medicinske sestre, kasirke, i generalno svako ko poslom dolazi u kontakt sa strankama ima na neki način jasno istaknuto ime, prezime, titulu ili šta već neophodno za identifikaciju... A čitam prekjuče policija traži akreditacije od novinara a da pri tom sami ne nose istu... Kako ne zaborave pendrek, ili stop palicu, ha, ha, ha.

Name

tacno

21.06.2019 11:47

dobro zapazanje!

Name

Odgovor

21.06.2019 14:53

Mislim da je u pitanju 113% svjesno cinjenje krivicnog dijela.

Name

Xx

21.06.2019 11:24

Trebo je pokazat dokumente i bio bi u pravu

ODGOVORITE
Name

Direkt

21.06.2019 22:51

Trebali su ga odvesti do mjesta gdje bi im on pokazao svoju licnu kartu. Tako su trebali postupiti.

Name

Xx

21.06.2019 23:23

Pa kako da ga odvedu kada čovjek neće da ide. Samim tim je još više sumnjim. “Zbog čega odbijaš da te identifikujemo ako si čisto” ?

Name

Direkt

22.06.2019 00:31

Onda su ga trebali samo uhapsiti. Ne prebiti i uhapsiti.

Name

da da

21.06.2019 11:25

kao sto kazete, NEFORMALNA GRUPA PZD,u startu nemate zakonsko uporiste da se okupljate, jer niste ni registrovani, svi bi da komandujete a niko nece da snosi odgovornost da se registruje, jer sljedi odgovornost. Lagali ste javnost da ste registrovani, a ovaj Bruno nije ni trebo dolaziti ovde, ni on ni ovi nasi dijasporci sa takvim rusilackim stavovima. Bruno u svoju Hrvatsku a ovi nasi kod svojih policija inostranih neka masalaju

ODGOVORITE
Name

re

21.06.2019 12:02

Znači ako slučajno izađem sa svojom porodicom i sjednem na klupu pored hrama, najebali smo jer nas ima četvoro.

Name

Re da da

21.06.2019 14:11

Ajd budalo ćuti. Bruno je Srbin I zivio je prije rata kod apoteke 1.maj, a rodom je iz Mrkonjic Grada. Drugo, stajanje u Parkiću nije skup. Trece, Bruno I ostali dijasporci imaju pravo doci kuci I u grad koji je više njihov nego nekog Lukača.

Name

Direkt

21.06.2019 22:54

Imaju pravo na osnovu slobode govora, slobode okupljanja, slobode izrazavanja....

Name

Boris

23.06.2019 14:33

Nije on prebijen daj ne lazi

Name

Sa strane

21.06.2019 11:26

Ćao, Bruno! Svrati nam opet.

ODGOVORITE
Name

BL

21.06.2019 12:09

Gosp.Roki molim Vas nemojte se izvinjavati u moje ime.Ja sam u Banja luci malo duže nego što Vi mislite.Inače gosp.Brunu poznajem malo duže vremena.Radi se o čovjeku koji je samo na papiru šved.Dotični ima dva stana u Banja Luci i vrlo često je u svom gradu tako da se ne može svrstati u turiste.Gosp.Bruno inače ima dosta radikalne stavove o RS.Ovo sve Vam govorim jer sam često bio u društvu Brune i dobro se poznajemo.A sad nešto o svim ovim događanjima.Sve i jedna država se brani od osoba koji je na bilo koji način ugrožavaju.Tako se desilo i sa mojim Brunom.Povucite ručnu i malo dublje razmislite o svim ovim događajima.Samo se zapitajte zašto ne možete angažovati više građana drage nam Banja Luke.Pozzz.

Name

Boki

21.06.2019 12:23

Bruno imaš svedsku. Nemoj nam dolaziti. Kako je svaki ili hrvat ili musliman koji ima problema sa policijom. Svi vole srpski hram pa se tu okupljaju. Bravo momci bravo policijo.

Name

Re BL

21.06.2019 14:43

Brunin djed Djordje je bio solunac. To je otac njegove majke Jevdokije I nemojte izmisljati. Vi koji nasu Srpsku iseljavate I ubijate njenu mladosti bas ste bez skrupula.

Name

Direkt

21.06.2019 22:57

Ne znam za Brunu, ali znam da ce nas mnogi Svedjani ove godine izbjegavati.

Name

Činjenice

22.06.2019 10:54

Činjenica je da su na mnogim ključnim funkcijama RS-e čistokrvni Hrvati i Muslimani, mnogi se vuku čak dugi niz godina. Kakve ima veze narod ili prolaznici u cijeloj priči?

Name

re

23.06.2019 05:14

Ne da tebi krkane nece svratiti Bruno nego ce svako iole normalan zbog takvih kao ti i ovih rezimskih kerova zaobilaziti Banjaluku na 1000 kilometara. Ali zato ce ti dolaziti emigranti i izbjeglice naoruzani i divlji pa uzivaj magarac.

Name

Iz Svedske

24.06.2019 06:28

Za onog sto tvrdi da ce ovi iz Svedske zaobilaziti Banja Luku ove godine. Ove godine svakako dolazim u Banja Luku jer vidim da postaje polako grad kakav treba da bude.

Name

Direkt

24.06.2019 12:00

Ima i toga, samo koliko.

Name

Roki

21.06.2019 11:29

Gospodine Batiniću, upućujem Vam izvinjenje u ime svih poštenih građana Republike Srpske , koji se ograđuju od nezakonitih postupaka nadležnih institucija.

ODGOVORITE
Name

Re

21.06.2019 11:55

Samo u svoje ime.sto je traži o i dobi o.ezo ja dolazim iz dijaspore pa nemam problema nikakvih. I ne pravim se lud ko tsj

Name

Re za Re

21.06.2019 21:04

Tvoja dijaspora je Bosanski Petrovac i okolina.

Name

Banja Luka

23.06.2019 12:02

Na zahtjev policije duzan si pokazati identifikacioni dokument,ovdje na snimku se vidi da ovaj odbija pokazati dokument i opire se policiji.Sta je trebala policija uraditi?Udaljiti se od njega i zahvaliti mu se?Policija ispravno postupila Mene je policija do sada x puta do sada zaustavila,trazila dokumente,ja pokazao i sve ok.Sta je problem?

Name

Direkt

24.06.2019 12:04

Banja Luka, trebali su ga uhapsiti i sprovesti u policiju, ako je odbio se legitimisati, a ne da ga prebiju i sprovedu u policijsku stanicu. Nasilje je bilo nepotrebno i protivzakonito.

Name

Arhangel414

21.06.2019 11:29

Banda crvena!

ODGOVORITE
Name

Marko

21.06.2019 11:32

Hahaha drugi put ce dati dokumenta i da ne traze. Hahahaha 100%

ODGOVORITE
Name

re Marko

21.06.2019 14:24

Ako u ovom cijelom slucaju necega nema to je svakako razlog za smijeh. Marko! Pod hitno za radi sopstvenog dobra posjeti psihijatra, jer cijeneci ovu tvoju prosto prosirenu recenicu utisak je da vec sutra moze da bude kasno. Kao neko kome je za stvaranje RS preko ruku preslo mnogo ranjenih i poginulih boraca gospodinu Batinicu zahvaljujem sto je se sastao sa Ozrenom i zbog svega sto je dozivio juce u centru slobodarske Banjaluke duboko izvinjavam.

Name

Зоки

23.06.2019 09:43

Други пут ће они Бруну обилазити у широком кругу

Name

Bakica

21.06.2019 11:41

Neka je napustio nije trebao ni dolaziti .Bas mu lijepo stoji ta kragna eto ga kao Soic.Ponio je i suvenir oko vrata za uspomenu.

ODGOVORITE
Name

Ре

21.06.2019 11:57

Бако Бако зашто ти је толики нос.

Name

Bagra

21.06.2019 11:48

Javno objaviti imena svih policajaca koji ovo rade.

ODGOVORITE
Name

re

23.06.2019 05:16

i poslati svim ambasadama i medijima

Name

Odlično Igore

21.06.2019 11:48

A sada, kandidatura za Evropsku prestolnicu torture. Lakše je to. Mani se kulture sa ovim bolidima. Naravno, polako, kad se probudiš na radnom mestu.

ODGOVORITE
Name

Direkt

21.06.2019 23:00

Evropska prestonica torture. Ova je dobra.

Name

Akcija - nisu kvalitetni al' su jeftini!

21.06.2019 11:55

Odred botova rezervnog sastava već formiran. Selekcija je očigledno temeljito rađena. Tri rečenice k'o papagaji. Ko bi se drugi i prihvatio takve blamaže?

ODGOVORITE
Name

Bakica

21.06.2019 11:59

E Bruno Bruno ponesi tu ogrlicu svojim zemljacima ,ako su i oni imali namjeru dolaziti u otadzbinu a nepostovati propise drzave takvu ce dobiti .

ODGOVORITE
Name

Direkt

21.06.2019 23:03

Bakice, jednoga dana ovaj anti-narodni rezim ce odgovorati za sve sta su cinili. Nadam se da su isti toga svjesni.

Name

Goja

21.06.2019 12:00

Srecan put Bruno ,sledeci put se nauci kulturi kad cika policajac trazi dokument ti fino dadnes i nema problema a ti dosao mlataras rukama glumis silu pa nismo mi domoroci,pokusaj to isto uraditi u Svedskoj pa ces vidjeti kako ces proci,jos jednom srecan put i pamet u glavu.

ODGOVORITE
Name

RE Bakica I Goja

21.06.2019 12:08

Razmislite šta pišete... Obično takvi kao vi "veliki Srbi i patriote" prvi dižu glas, optužuju i psuju kad se slično desi našim Srbima u Hrvatskoj, na Kosovu i sl.Tada burno reagujete na slične komentare, skoro identične vašim, ali su zmjenjene uloge... Srbin je dobio kragnu a neko drugi drži palicu. Budite realni i razumni, mržnja neće pomoći.

Name

007

21.06.2019 12:24

TAKO JE GAJA. POTPUNO SI U PRAVU. NEKA SE DOTI;NI KUR;I TAMO ODAKLE JE I DOSAO.

Name

Golja a ne Goja

21.06.2019 17:09

Sa koje si ti vrljike sa'šo? Gdje nađe ovaj glagol dadnuti i u kojoj si to školi naučio ako si u školu uopšte išao? Dr'ž se svoga sela, svoje njive i stoke biće bolje za sve. Treba se naučiti prvo živjeti među ljudima.

Name

TIRANI

21.06.2019 12:03

NISU NASKOČILI NA PRAVOG. BANDA

ODGOVORITE
Name

Banjalucanin

21.06.2019 12:07

Tuzba protiv entiteta mupa licna tuzba protiv ovog olosa u uniformi maximalno ih otresi dobijas sve parnice i trazi krivicnu odgovornost za policajce posebno za ovog bljuzgavog sto ti nabija glavu kao da si ratni zlocinac a ne deda od 65 godina bruka i sramota nepismene bagre sa sela

ODGOVORITE
Name

Rr

21.06.2019 12:07

Najljepsi grad je BL sta pricate koda kod vas nema nista koliko djece navece sjedi kod crkve ove mazge dodu pocnu galamiti stoka nevidena sto ne idu u park namjerno izazivaju to im sef diriguje iz Austrije i oni sto i placaju pola beskucnika onde ima

ODGOVORITE
Name

Re Rr

21.06.2019 21:49

Banja Luka nikad nije bila ljepša. Gdje god se okreneš gradi se i uređuje. Radi se o modernoj srpskoj prestolnici ineki su mnogo ljubomorni...

Name

Direkt

21.06.2019 23:11

Najljepsi u svome kraju i nekoliko opstinica dalje. Sve sama ostra konkurencija da bi se imao s kim usporediti. :)))

Name

Zelim

23.06.2019 19:36

I tebi i toj djeci kojima smeta pzd mnogo srece u zivotu!

Name

Ccc

21.06.2019 12:26

Pandurcine!

ODGOVORITE
Name

MA

21.06.2019 12:51

NE BI ONI TEBE GOSPIDINE.NEGO TI PREZIME BATINIC PRIJETNJA ZA POLICIJU I VLAST..DA SI UVLAKAC..NE BI ONI TEBE..

ODGOVORITE
Name

Bato

21.06.2019 13:13

Prestonica nekulture, primitivizma i bahatosti. Kakav Dodik, takva i BL. Ali eto, hoćete Republiku, pa još da bude samo Srpska po mogućnosti... i evo, dobili ste je, i sad u njoj uživajte. Ćao adio!

ODGOVORITE
Name

Re Bato

21.06.2019 21:50

I tebi bi kragna dobro stojala.

Name

Лука

21.06.2019 13:30

Dole rezim! Stop represiji i nasilju, fizickom i mentalnom, nad cestitim i mirnim gradjanima! Dabogda vam se vratilo na najtezi nacin, nasilnici jedni! Vi, policajci, koji ste i juce napali starijeg covjeka, da li se imalo stidite? Gledajte snimak i sebe ubijedite da ste to trebali uraditi?! Osjecate li se kao rezimski heroji, sest na jednoga bez ikakve potrebe?! Otkazite poslusnost zvjerski nastrojenim u MUP - a kada vam narede da tucete svoj narod, stanite uz mirni narod i tek tada cete postati heroji, ali narodni! Ovo je, ljudi, uzas, dno dna demokratije i ljudskih prava! Neka nam Bog pomogne ako se ovaj rezim ne obuzda!

ODGOVORITE
Name

@Роки

21.06.2019 13:37

Е мој Игоре и ти си Милорадова подрепна мува. Направи један велики кружни ток око Бањалуке али без улаза и излаза,ко је ту нек кружи воза се а ко није неможе нам ни доћи.

ODGOVORITE
Name

Sokrat

21.06.2019 13:42

Kljucno potanje: Da li ovaj narod zasluzuje bolju vlast?

ODGOVORITE
Name

Re Sokrat

21.06.2019 21:51

Stručan odgovor: NE. Kome ne odgovara pravac Federacija ili Njemačka.

Name

Direkt

21.06.2019 23:13

Sve je bolje od ove propasti od aktuelne vlasti.

Name

IG

21.06.2019 13:45

Policajac mu govori “Pođite sa nama”, a on kao neće i pruža otpor prilikom privođenja. Mogao je kulturno da ode do auta i sve bi se završilo kroz par minuta bez ikakvih incidenata. Jel treba možda 5 policajaca da ga moli da pođe sa njima ?!

ODGOVORITE
Name

Ne dajte im povoda, oni su psi, zato tu pred Hramom i stoje

21.06.2019 17:50

Slažem se sa ovim. Ali isto tako se ne slažem da ga onaj "policajac" nije upozorio na to nijednom, nego je odmah krenuo da se hrva sa njim.

Name

Direkt

21.06.2019 23:16

Ne, potrebno je bilo 5 policajaca na jednom covjeka i to penzionera. Ovaj rezim je u ogromnom kurcu.

Name

Neko

21.06.2019 13:50

Zasto recimo kada nas u Austriji Njemackoj ili bilo kojoj drzavi policija kontrolise ne pitamo zasto to rade?Uredno das pasos pogledaju i cao.On pametan pita zasto ga legitimisu.

ODGOVORITE
Name

RE NEKO

21.06.2019 14:45

PAMETNI STVORE, IMAS NA JUTJUBU VISE OBJAVA ,KAKO SE PONASATI SA POLICIJOM (NARAVNO KULTURNOM). MALO PROGUGLAJ PA PISI ONDA. POLICAJAC TI NISTA NE SMIJE URADIT A DA LJUBAZNO NE OBJASNI ,,ZASTO,,. OVO NIJE POLICIJA OVO JE BANDA, RULJA KOJA SE KRIJE IZA INSTITUCIJE.

Name

Re neko

21.06.2019 15:01

Ne seri, jade jadni. Živim u Njemačkoj već 30 godina i svaki, ama baš svaki put kada sam legitimiran, na upit sam dobio ime policajca i razlog kontrole. Hebala te kompletna crvena partija, podrepna muho

Name

Modrica

21.06.2019 13:51

Ako je odbio da pokaze dokumente sluzbenom licu . Onda nevidim sta je sporno sto su ga uhapsili. Imate na hiljade snimaka na youtube iz raznih zemalja gde se gradjani opiru hapsenju i pokusavaju raspravljat sa policijom .Dobro je proso. Da je se zadesio bilo gde na zapadu proso bi dosta gore.

ODGOVORITE
Name

re Modricanin

21.06.2019 14:38

E moj Modricanine, tesko da si ti u zadnjih 12 godina makeo dalje od Duge Njive. Ovde je poenta u tome sto je se gospodin Bruno Batinic setajuci uz put pozdravio sa Ozrenom Perduvom i tako privukao krdo policajaca na sebe. Nisam cuo da je ikakvo drugo zlo napravio. U svim normalnim zemljama, a obisao sam ih bar 5 ne racunajuci drzave bivse YU policija ako ima potrebu da nekoga legitimise, a pogotovo privodi °sto znaci lisavanje slobode° pokazuje nalog za takvu radnju ili usmeno saopstava razlog. Da je gospodin Bruno recimo ucinio kakvo teze krivicno djelo prije nego je uhapsen, ko je taj ko mu moze uskratit pravo na pravnu pomoc? Naravno kod vas u snsd se pod pravdom i pravom ko zna sta sve podrazumijeva? Sigurno ne jos za dugo.

Name

Re re modricanin

21.06.2019 17:28

Legitimisala me policija u Njemackoj, Italiji, Austriji, Turskoj, HR, SRB , nikada mi niko nije pokazao nalog za legitimisanje ! Pogledaju datum ulaska u zemlju, eventualno pitaju za lokaciju gdje sam smješten i to je to. Mogao sam ja i da odbijem, ali vjerovatno bi morao u stanici da objasnim zbog čega sam to uradio !

Name

AMG

21.06.2019 14:07

A sve ovo samo zato sto je Davor na FB Pravda za Davida objavio snimak kako drotovi štimaju snimak ulaska NN lica u kucu pedera Radjena.

ODGOVORITE
Name

STA JE

21.06.2019 14:50

Sta je misevi podrzavate anarhiju policija kad trazi legitimaciju ima da je pokazes -sta hocete anarhiju

ODGOVORITE
Name

xXx

21.06.2019 17:31

Ja identifikacione dokumente i nosim zbog policije. Neće mi ih sigurno tražiti ona teta na trafici, nego neko službeno lice !

Name

Direkt

22.06.2019 12:16

Ovo sto radi ovaj nakaradni rezim preko Lukaceve rezimske policijske hunte je uvod u anarhiju (bezvlasce i bezakonje).

Name

Jovan

21.06.2019 14:51

Bruno, Bruno!

ODGOVORITE
Name

Svedska

21.06.2019 14:57

Bruno i svako drugi mora da pokaze legitimaciju i U Svedsku i u Banja Lukku, nazalost, policija je pokazala neprofesionalnost i brutalnost.

ODGOVORITE
Name

He He

21.06.2019 15:00

Matori je ocigledno bio bahat, naletio na jos bahatije, ha ha... , toliko lijepih destinacija a njemu zamirisali cevapi.

ODGOVORITE
Name

Ja

22.06.2019 01:09

He He, ti si očigledno ćorav. Iz filma koji možeš naći bilo gdje na iternetu jasno se vidi i čuje da građanin nije učinio ništa što bi moglo izazvati lokalnog kabadahiju u uniformi da ga počne tući. Dakle, napadnuti građanin nije bahat, nego samo uniformisano smeće. Kad se podvuče crta, ovo će građane RS-a koštati par miliona maraka, jer neće ovo Rudonja i Lukačenko platiti iz svog džepa.

Name

Veliki Patak

21.06.2019 15:06

Zakon se mora poštovati. Policija je na bezobrazluk (ne pokazati legitimaciju i pružati otpor) postupila ispravno. Zamolio bih sve koji misle drugačije da dođu u EU i postupe kao Bruno, pa će vidjeti kako se policija ponaša.

ODGOVORITE
Name

Ratko

21.06.2019 16:23

A`j ne se.i, ja sam dugo godina na zapadu pa i kad zaboravi dokumenta, sto se jednom desilo a bio kontrolisan, cak ni kaaznu nisam platio, dam im kreditne kartice, bilo koji dokument, zavrsena stvar.

Name

Za Ratka

21.06.2019 17:37

Ti Ratko mudruješ. Daš im kreditnu karticu, pa iako je tako bar si nešto dao i nisi pitao zašto. Za tvoju informaciju, sestra mi je u sudu u DE, a rodica policajka u A. Ja sam u veoma teškoj situaciji pobjegao iz Tuzle 1992 u A. Baš bi volio da si policajac pa da vidim kakav bi bio.

Name

Ja

22.06.2019 01:05

Veliki patak, pogledaj film tog terora, pa onda dalje pričaj. A imaš na dnu ovih komentara i tekst pod nazivom "Lupetanja". Čovjek koji pozna zakon ga je fino citirao. Pročitaj to, pa ako si pismen, shvatićeš da je glupa pandurčina postupila suprotno zakonu u bilo kojoj zemlji na svijetu. Ovo nema veze sa nekadašnjom profesionalnom jugoslavanskom policijom, koja je bila oštra, ali i kompetentna. Ova takozvana policija je najcrnji šljam, skupljen sa dna kace, koji se prodaje diktatoru Laktašenku za par stotina maraka mjesečno.

Name

Darko

21.06.2019 15:10

Sta je ovo ljudi moji.Pa to se vise ne moze tolerisati.Kao ovce smo.

ODGOVORITE
Name

xxx

21.06.2019 15:17

Nek ide i Svedsku i nek odbije gore policiji da pokaze dokumenta

ODGOVORITE
Name

Direkt

22.06.2019 12:19

Svedska policija ne bije u ovim i ovakvim slucajevima.

Name

Banjalucki Papcina

21.06.2019 15:37

Danasnja Banjaluka je tvorevina Banjaluckog Papka i njegovih pristalica. Njima je svaki oblik primitivizma kao prelijepa muzika. Nisu oni naucili na kulturu, respekt, obhodjenje i ostale civilizacijske norme. Sto vise primitivizma to im je ljepse. Zato normalan svijet bjezi u inostranstvo. Nije sve u novcima, vec u osjecaju. Kad vidis da si okruzen govedima koji zele da te uniste, moras da bjezis jer se sa govedima ne mozes nositi.

ODGOVORITE
Name

BL

21.06.2019 17:53

Ko ode vani kao govedo, on je i kad dođe na odmor govedo, a priča kako je vani med i mlijeko.

Name

Direkt

22.06.2019 12:21

U Svedskoj problemi, dok ovdje je med i mlijeko. :)))

Name

Karakas

21.06.2019 15:38

Ovdje se baš teško može razaznati ko je crveniji. Mojdik i represija il bradoxsi ortodoxs dupelizci i zlatoljubi i pookoji sadistički GAJ.

ODGOVORITE
Name

Drago

21.06.2019 15:56

U svakoj zemlji je tako kad ti pandur zatraži ličnu kartu moraš je pokazati ako si je zaboravio a stojiš pred stanom kazna ti je 100chf i mogu te odvesti u stanicu da te ispitaju ko si šta si a ako se još opireš dolazi još veća kazna tako da taj čovjek došao iz EU i tu se kurci i sad svi pizdite

ODGOVORITE
Name

Re

22.06.2019 11:19

Kad si zadnji put vidio uniformisanog policajca na ulici i kada su te zadnji put legitimisali?

Name

Tuzba

21.06.2019 15:58

Tuzice Policiju. Nas sud, haha, onda ide Zeneva. Bice placen iz budzeta.

ODGOVORITE
Name

niko nikanovic

21.06.2019 16:12

Perduv ga je navukao, sto je trazio to je i dobio.

ODGOVORITE
Name

Ma

21.06.2019 17:15

Nije ga on navukao, on voli kad njega navuku. On je diivan kao djevojcica.

Name

SpaceLord

21.06.2019 20:19

Kakva je ovo sramota. Kaže nekojadni mladi policajci. Ma to su obične fukare nadrogirane bez mozga. ja sam se u njihovim godinama borio za prava, išao na studentske demonstracije, braniomostove po Beogradu, radio nešto od života, a ne živio kao uš. Fuj kakav mladi ološ od pilicajaca. Ništavilo. Bolje je da Banjalukom marširaju prajdovi i LGBT ekipe, nego da imamo ovaku policiju da maršira bilo kuda.

ODGOVORITE
Name

Lupetanja

21.06.2019 20:51

Policajac mora pokazati značku ili legitimaciju i mora navesti razlog legitimisanja što ovdje nije bio slučaj. ZAKON O POLICIJI I UNUTRAŠNjIM POSLOVIMA (“Sl. glasnik RS”, br. 57/2016 i 110/2016 III – OSNOVNI PRINCIPI U PRIMJENI POLICIJSKIH OVLAŠĆENjA Identifikacija policijskih službenika Član 24 (1) Policijski službenik ima službenu policijsku legitimaciju i policijsku značku koju izdaje direktor. (2) Policijski službenik je obavezan da se prije primjene policijskih ovlašćenja identifikuje pokazivanjem službene policijske legitimacije i/ili policijske značke. (3) Ukoliko policijski službenik primjenjuje policijsko ovlašćenje u uniformi, nije obavezan da postupi na način iz stava 2. ovog člana, osim u slučaju kada to od njega izričito zahtijeva lice prema kojem se primjenjuje policijsko ovlašćenje. (4) U izuzetnim slučajevima, kada identifikacija iz st. 2. i 3. ovog člana može ugroziti bezbjednost policijskog službenika ili drugog lica ili dovesti u pitanje postizanje zakonitog cilja koji opravdava primjenu policijskih ovlašćenja, policijski službenik može lice prema kojem preduzima policijska ovlašćenja upozoriti riječju: “POLICIJA!” ili odgoditi identifikaciju. (5) Po prestanku okolnosti iz stava 4. ovog člana, policijski službenik se identifikuje pokazivanjem službene policijske legitimacije i/ili policijske značke, ako za to postoje uslovi. Legitimisanje Član 32 (1) Legitimisanje je službena radnja koju preduzima policijski službenik radi provjere identiteta lica. (2) Legitimisanje se vrši usmenim obraćanjem licu koje treba legitimisati, zahtjevom da pokaže i preda na uvid policijskom službeniku ličnu kartu ili putnu ispravu. (3) Izuzetno, provjera identiteta može se vršiti i pomoću drugih javnih isprava sa fotografijom, kao i pomoću lica čiji je identitet provjeren. (4) Policijski službenik ovlašćen je da izvrši legitimisanje lica prema kojem primjenjuje policijska ovlašćenja, kao i kada je to potrebno radi obavljanja policijskih poslova i zadataka. (5) Policijski službenik upoznaje lice o razlozima zbog kojih se vrši provjera identiteta. (6) Kada je neophodno, provjera identiteta uključuje i provjeru boravišta ili prebivališta.

ODGOVORITE
Name

Draško

21.06.2019 21:41

Bruno u Banja Luku bez kragne, Bruno sa kragnom iz Banja Luke. E Bruno Bruno jebo li te patak.

ODGOVORITE
Name

Direkt

22.06.2019 12:26

Imam ideju za meme. Slika Brune sa kragnom i natpis "Hvala vam, dodjite nam opet". :)))

Name

Poznavalac

22.06.2019 00:54

Ovu bandu na vlasti održavaju samo dva izvora: MMF i dijaspora. To su im dva najveća izvora prihoda, bez kojih bi i ovakav tupav narod poludio i krenuo na njih golim rukama. E, sad, ako dijaspora ima pameti, neka samo 6 mjeseci prestane dolaziti i ostavljati pare ovoj bandi, i oni će odumrijeti prirodnim putem. Na sve tri strane.

ODGOVORITE
Name

Direkt

22.06.2019 12:30

Nezvanicni moto ovog nakaradnog rezima je: "udri po ruci koja te hrani". Smeta im dijaspora i MMF, a da njih nema, nebi isti imali platu.

Name

Realno

22.06.2019 12:06

Nazalost unutrasnja kontrola je samo da sjebe običnog policajca prasinara ,za spavanje,kasnjenje na posao ili ako popije pivo.Ako se zalite na rukovodioca e tu je problem on je zastićen ko beli medved jer su to stranački podobni botovi a ne profesionalci većina ih je pokupovala diplome ,dif ,menazdment ,i te gluposti koje nemajh veze sa policijom i činovanjem.

ODGOVORITE
Name

ovi su najbolji

22.06.2019 16:36

Da se ne lazemo, MUP je za ovaj konkretan zadatak nadziranja i pritiska na grupu PzD odabrao i angazovao najkulturnije i najtolerantnije policajce - jer ipak se sve desava ispred novinarskih kamera. A gdje su tek oni policajci slabijih zivaca, gdje su oni nabildani kockastih glava, gde su kriminalci angazovani na povremenim poslovima i ugovorima o djelu u MUP-u. A vi kukate na ove najbolje i najmekse.

ODGOVORITE
Name

Direkt

24.06.2019 12:16

Ne zna se koji su policajci meksi: oni sto su tukli protestante u decembru ili ovi sto su tukli Brunu. Nasilje je nasilje. Bilo rezultat istog ubistvo ili modrice, ogrebotine, posjekotine, slomljeni vrat itd.

Name

Max

22.06.2019 16:37

Nije li svako duzan pokazati dokumente na zahtjev sluzbenog lica??!! Iki ja nesto propustam ovde!!

ODGOVORITE
Name

Direkt

24.06.2019 12:21

Duznost je i policije da ne krsi zakon. Policija nema pravo da bije zbog neposjedovanja licne karte.

Name

borchaSRS

22.06.2019 19:48

U SAD pucaju ako odbijes saradnju sa policijom tako da je " Svedjanin" dobro prosao.

ODGOVORITE
Name

Direkt

24.06.2019 12:24

Amerika zemlja velika. Isto tako u Americi postoji i odgovornost policije, kao i jaka javnost. Ovdje toga nema (ili nema u toj mjeri).

Name

Sveti Petar

22.06.2019 21:27

Stanje brale ! Sta je trazio to je i dobio . Kao prvo je trebao imati i pkazati licnu kartu . Svaka budala koja je rodjena tamo zna da se licna karta mora imati poslije 18 godine . Kao drugo .. ne treba gurati nos gdje ne treba ili kako ?

ODGOVORITE
Name

Direkt

24.06.2019 12:26

To ne daje pravo policiji da razbije ili cak ubije!!!

Name

D2

22.06.2019 22:45

Koja bruka za Banjaluku. Osramotiše ovi policajci celu državu.

ODGOVORITE
Name

To Bruno

23.06.2019 09:57

Glavno je da ja Šanc na vratu, bez toga se ne ide dalje!!! Bruno a sad pravac u Švedsku pa se rukuj s kim god hoćeš, i radi šta god hoćeš, i pregledaj se kod koga god hoćeš, ako misliš da možeš!!!

ODGOVORITE
Name

Direkt

24.06.2019 12:28

Tako je, turisti nam nisu potrebni. :)))

Name

Dado Banja Luka

23.06.2019 12:05

Pitanje za sve ovdje sto komentarisu.Sta je trebao Bruno uraditi kada mu je policija trazila identifikacioni dokument?Sta je trebala policija uraditi kada je Bruno odbio pokazati identifikacioni dokument?

ODGOVORITE
Name

Evo zašto..

23.06.2019 16:07

Bruno se rukovao sa Ozrenom Perduvom i sa njim kratko razgovarao. Perduv je blizak Pravdi za Davida. A policija inače identifikuje svakog ko stupi u kontakt sa inkriminisanim licima. Da se složi lepeza simpatizera..

Name

xnxx

24.06.2019 07:36

Sve pišete a ne pišete ko je Bruno, neko ko je izjavio da ne prizna RS i policiju, neko ko je dok je radio u Mrkonjiću više bio na bolovanju, kada je otišao u Švedsku i tamo je muljao dok nije otišao u invalidsku penziju, kako je govorio sreća što je bio šaht otvoren a on nosio dve vreće cementa, čuj uuređenoj Švedskoj otvoren šaht, toliko o otme poštenjačini i uzornom građaninu

ODGOVORITE
Name

RE XNXX

24.06.2019 09:31

UHLJEBU, KAKVE TO VEZE IMA SA CEMENTOM, SAHTOM, I SL. TAKO STE ISTO DAVIDA ,ZRTVU, KRIMINALIZOVALI. TO JE VAS METOD. VAZNO JE DA POLICAJCI LICE NA ZIVOTINJE. I VAZNO BI BILO DA OVDJE U JEDNOM KOMENTARU PROCITAS KAKO POLICIJA TREBA DA POSTUPA. TI UZEO PRICAT ,KAKO JE BRUNO DOSAO DO PENZIJE. HAHAHA. PA JE LI MOGUCE DA POSTOJE OVAKO OGRANICENI LJUDI???