Šesti dan od nestanka Davora

Prošlo je šest dana od kako se izgubio svaki trag Davoru Dragičeviću, čovjeku koji je u proteklih devet mjeseci svakodnevno bio na Trgu Krajine u Banjoj Luci tražeći samo istinu i pravdu za svog stradalog sina Davida.

Republika Srpska 05.01.2019 | 12:28
Šesti dan od nestanka Davora
Davor Dragičević je 30. decembra predvodio protestnu šetnju građana u Banjoj Luci koja je trajala duže od šest sati, nakon čega su intervencijom specijalne jedinice policije okončani protesti u Banjoj Luci. Davor je nestao.

Od tog trenutka pojavilo se mnogo (dez)informacija u vezi sa Davorom Dragičevićem. Prve su govorile da je on uhapšen, što je odmah demantovano iz banjalučke policije. Kružile su glasine da je napustio zemlju i da se skriva u Ambasadi Velike Britanije u Sarajevu, što je takođe zvanično odbačeno.

Njegovi bliski prijatelji i članovi grupe Pravda za Davida zabrinuti su za njegovu sudbinu s obzirom da se nikome nije javio danima. Suzana Radanović, sa kojom je Davor imao sina Davida, kazala je da nema kome prijaviti njegov nestanak. Davorov advokat Ifet Feraget s javnosti nije dijelio informacije gdje bi se njegov klijent mogao nalaziti.

Vojin Mijatović, učesnik protesta i jedan od opozicionih političara koji podržava grupu Pravda za Davida i veliki kritičar vlasti u RS, u razgovoru za Klix.ba je kazao da je vlast uspjela potpuno okrenuti situaciju da Davor od žrtve porodične tragedije postane bjegunac.

"Postavlja se pitanje gdje se Davor sada nalazi. Nažalost od žrtve, kao što jeste, dolazimo do pravno formalnih činjenica da je on danas bjegunac pred Zakonom. To pokazuje koliko je režim na čelu s Miloradom Dodikom bio preplašen i riješen da prekine čitavu priču oko Pravde za Davida", smatra Mijatović.

Policijska Uprava Banja Luka dan nakon nestanka raspisala je potragu za Davorom Dragičevićem i još četiri osobe zbog sumnje da su počinili krivična djela i prekršaje jer se nisu pridržavali obaveza propisanih Zakonom o javnom okupljanju RS, te su, kako je navedeno iz policije, prekinuli zakazani koncert estradnog umjetnika Harisa Džinovića.

Mijatović se pita da li se samo čekao trenutak da grupa Pravda za Davida postane formalno registrovana kako bi se i krivično mogle goniti određene osobe.

"Posljednji protesti su prvi put organizovani sa zahtjevom grupe koja se registrovala kao nevladina organizacija. Da li se čekalo upravo to da mogu formalno pravno pokrenuti lavinu prekršajnih i krivičnih prijava protiv ljudi iz grupe i opozicije? Grupa insistira na traženju pravde i istine. Većina opozicionih partija podržava tu priču, iako neki pokušavaju da se okoriste od to, a režim pokušava sve prikazati kao obojene i šarene revoluciju jer su u strahu velike oči. Putem režimskih medija su krenule konstrukcije i izmišljanja", kazao je Mijatović.

Od tog trenutka društvenim mrežama i medijima bliskim aktuelnoj vlasti u RS kružile su vijesti da je grupa Pravda za Davida planirala pokušaj, kako su nazvali, državnog udara, nasilni ulazak u zgradu RTRS-a te izazivanje nemira širokih razmjera. Išlo se do te mjere da su se pojavile informacije kako su učesnici protesta nosili i plinske boce koje su namjeravali aktivirati.

Vojin Mijatović ističe kako se nada da je Davor dobro i da mu se nije dogodilo ništa loše.

"Nadam se da će priča nastaviti jačim intenzitetom, ali na pametniji način. Bojim se da ovako neartikulisanim potezima dajemo argumente režimu da divlja u nekontrolisanom smjeru. Odgovornost je i na političkim partijama da usmjere stvari na pravi način do istine i pravde na miran i dostojanstven način kao i u prethodnih više od 280 dana".

Ističe da ovo nije samo borba u Banjoj Luci, već da se tiče svih u BiH te je citirao Suzanu Radanović.

"Kao što je Suzana rekla, ona i Davor će otići i šta onda? Ovo je borba za uspostavljanje sistema."

Svi učesnici protesta, posebno opozicioni političari koji podržavaju grupu Pravda za Davida, kazali su da se vodi opšta hajka protiv svih koji žele saznati istinu o smrti Davida Dragičevića odnosno tačne detalje kobne noći u martu 2018. godine.

Borba se, kažu, nastavlja do kraja, pod svaku cijenu.

(Klix)

Komentari / 168

Ostavite komentar
Name

Kesten

05.01.2019 11:33

Podrska Davoru. PRAVDA ZA DAVIDA !!!

ODGOVORITE
Name

Re

05.01.2019 11:47

Nikad mi jasno nece biti kako ljudi mogu podrzavati nekoga ko krsi zakon. Mislim da je to jedna od stvari ubog koje nam je ovako kako jeste.Znaci ko krsi zakon,ne treba da ima podrsku nikoga.

Name

Re ZMiljenkoE

05.01.2019 11:52

Pa gdje je taj Zakon u slućaju zadesnog ubistva mladića Davida? Zar Zakon ne treba biti isti za sve?

Name

Skeptik

05.01.2019 11:53

Re, ako misliš na Lukača i Dodika potpuno se slažem s tobom.

Name

seka

05.01.2019 11:54

Podrška Davoru.

Name

Boki

05.01.2019 11:57

Davor je mjesecima spreman da radi protiv RS. Prvo je instruisan od engleza da Baja ne dobije izbore, kada ih je Baja razbio na izborima onda su nazovi politicari probali da ruse tu vlast na ulici, kada ni to nije proslo, onda je davor okupio kriminalce i osvjedocene protivnike Srpske. Pokusao nasilno da rusi drzavu, Policija je perfektno odradila svoj dio posla. Batrgate se i vi i davor i ti stranci, od mrznje ne vidite sustinu, srpski narod visi nikada nemoze da prevari, a na silu nista vise ne moze da se uradi, ojacala Srbija, Ojacala Rusia, pravi prijatelji RS

Name

razumio

05.01.2019 11:58

Oni koji krse zakon odavno su Burle i Gaco, da ne nabrajam zasto. To i ptice na grani znaju. Ne znam gospodine na koji zakon vi mislite: gradjanski, mafijaski ili Republike Srpske? Pomenuti predstavnici vlasti primjenjuju ovaj drugi.

Name

Re Boki

05.01.2019 12:29

Bez obzira šta ti i slični botovi pišete suština je da su se stvari promjenile. Davor vas je razotkrio, ogolio do kosti, vašu pohlepu, bahatost,kriminal kako nijedna opozicija nije. Došlo je dotle da ljudi ne da vas ne vole, nego vas mrze. I samo je pitanje vremena kada ćete završiti kao i svi ostali nasilni režimi. A u vaše spinove ne vjeruje više niko.

Name

RE RE

05.01.2019 12:36

MENI NIKAD NECE BIT JASNO DA POSTOJE TAKO OGRANICENI LJUDI. NIKAD. KOJI ZAKON, CIJI ZAKON. DA JE BILO ZAKONA NISTA SE NEBI NI DESILO.

Name

A rezultati rada?

05.01.2019 12:45

Koliko mogu da se zagrijavaju debele fotelje?

Name

Re

05.01.2019 12:46

Pa imate milion slucajeva koji jos nisu rijeseni..npr pjevacica u Srbiji..Pa niko ne kaze da je Vucic ubio..

Name

re re

05.01.2019 12:59

Rezimlije krse sve zakone i ruse drzavu RS.Pljacka se budzet drzave RS,stotine miliona maraka je do sada opljackano,javna preduzeca se pljackaju ,citava drzava je ogrezla u kriminalu i korupciji.Rezimlije zive luksuzno na racun napacenog naroda .Pogledaj samo sta imaju Spirc.Skrbic,Dodik i ostali iz nanarodnog rezima stanovi po Becu,vile po Dedinju,stanovi u monte karlu itd itd Nije to od plate vec od pljacke naroda i drzave RS.Rezimlije kradu nedomacinski trose narodni novac,najbolji ti je primjer ministarstvo obrazovanja gde prosli ministar kupuje limuzinu da se svrcka za 150 hiljada km a pola skola u drzavi RS mu prokisnjava a vecina nema uslovne wc ali bitno je da se on zavali u skupo auto i da sa njim obavlja privatne poslove a sto djeca nemaju gde u wc sta ga briga.Stidi se kako mozes sa lopovima

Name

re re

05.01.2019 13:03

Ovo pišu neki mupovci bliski Lukaču i Ćulumu.Ne zna se ko je ubica pjevačice u Srbiji ali se Vučić nije mješao u istragu kao što to radi Burle.Burle ide kući Dragičevića da izrazi saučešće i nakon par dana psuje Boga i napada porodicu

Name

18

05.01.2019 13:07

Vučić nije ubio pjevacicu to je tačno ,al reče da će poslije izbora reći ko ju je ubio,pa ne reče,zašto se uopšte oglašavao po tom slučaju zato valjda postoje institucije

Name

Kapetan

05.01.2019 13:10

Re ,kretenu. Nas nezanima tudje dvoriste nego nase i utuvi sebi u tu bolesnu glavu manijace. TKO OPSTRUISE ISTRAGU O UBISTVU I ZASTO ,to je pitanje svih pitanja.

Name

RE BOKI

05.01.2019 13:12

TI SI NAJGLUPLJA OSOBA NA OVOM PORTALU. TACNO ZAMISLJAM KAKO IZGLEDAS. NEKI LJIGAVAC, LOKALNA VLAST GA TAPSE PO RAMENU JER SE PENTRA PO BANDERAMA I LIJEPI PLAKATE, OBECAVAJU MU POSAO .. EVO SAMO STO NIJE .. JADAN BIO, SVAKI REZIM U SVIJETU NA ISTI NACIN ZAVRSI. PA NEK POTRAJETE GODINU ,DVIJE .. PA EVO NEKA BUDETE PET, PA STA .. SAMO DIKTATOR REPROGRAMIRA ROBIJU. VAZNO JEVDA CE OVA TRENUTNA LAST STRUNUTI U ZATVORU PA DA CE ZA 10 GODINA. I STA CE DOZIVJET NJIHOVA DJECA? BRUKU I SRAMOTU, KAO I POTOMCI SVIH ZLIH VLADARA.

Name

Re kapetan

05.01.2019 13:28

Pitaj Antu Nobila 'tko' opstruise istragu.. Tvoja briga za slucajem je jako potresna..

Name

Radmila

05.01.2019 13:31

Ako odustanete samo ste gore napravili. Ubice su u mupu R-Sa a od vrata imaju podršku. Oni sami sebi suditi nece. To nevidi samo onai koi bi mogla iste ZLOČINE praviti. Volila bi da grijesim Ali moje mišljenj je da Davora više vidjeti necemo, njegov sin je ubijen a bice još PUN DAVIDA ako se sad odustane. PRAVD ZA DAVIDA PRAVDA ZA ĐENANA PRAVDA ZA SVU DJECU. PRAVDA ZA NAROD

Name

Re radmila

05.01.2019 13:46

Imas li ti kakve dolaze da je Mup RS kriv za Dragicevica? Ja bih licno svakoga tuzio ko me optuzi za nesto za sta nema dokaza,sto nije istina. Nadam se da ce i Mup. Usput,zgodno bi bilo povesti racuna o gramatici..

Name

Re re radmila

05.01.2019 14:06

pusti gramatiku nismo u skoli.Pola BL zna da MUPovi inspektori rasturaju drogu po BL ,da se bave reketiranjima ljudi,da rade za zelenase itd Mnogo toga je i isplivalo u javnost.Onih par inspektora koji su razotkriveni upornoscu narko dilera Ninkovica koji ih je snimio tajno.pitanje dali bi to ikad izaslo u javnost da Ninkovic nije snimio zlostavljanje od strane inspekktoara i poslao snimak opoziciji i u SIPU.Podsjetio bi te i na slucaj zelenasenja izvjesnog Smiljanica zvanog Celo gde su inspektori i policija za racun ovog zelenasa privodili gradjane i premalacivali ih u prostorijama MUPa itd itd.To je samo dio onog sto je isplivalo u javnost ali javna je tajna da policija rastura drogu i da se bavi reketiranjem gradjana,pa i ovi saobracajci iskoce iz zbunja i kazu daj 20 km inace pisem kaznu i to je jedan vid reketiranja

Name

Ruzvelt

05.01.2019 14:08

Radmilina sumnja je opravdana, jer ko jos iole pametan vjerujeMUP-u koji je u nizu prakticnih primjera pokazao da ne vrijedi tog posla za koga je namjenjen.

Name

Istok

05.01.2019 14:28

Re Re Nikad mi nece biti jasni ovi koji moralisu , pitaju se i cude ljudima koji krse zakon. Pri tom budale se prave na sav kriminal i krsenje zakona od strane njihovih gazda Dodika Cvijanoviceve ,Lukaca ...... Majko moja , ovde samo dobar degenek moze pomoci.

Name

Rado

05.01.2019 14:31

Koliko nerjesenih ubistava ima u svijetu ,kao i kod nas? Ako gledamo po tome trebale bi non stop biti demonstracije neprekidno! Dali smo normalni?

Name

ĆORKA ZA DAVORA

05.01.2019 14:33

Boki kralju...gađaš u sridu !

Name

Re KAPETANE

05.01.2019 14:43

Smanji malo tenzije. Brzo ce sve biti rijeseno. Davor ima sve informacije od policije i obavjestavan je stalno. Ali je covijek pukao i ima u glavi samo svoju istinu. Drugo da ti kazem, slazem se da je Lukac trebao otici a jos vise da lopove Ilica i svitu oko njega treba izbaciti iz policije i procesuirati za sve sto su uradili.

Name

Re boki

05.01.2019 14:46

Ti si moralna i ljudska nakaza, nemaš ti ničega ljudskog u sebi, ne uopštavaj stvari, ti nisi srpski narod, ti si poltron vlasti i zna se gde ti je mjesto

Name

BOKI

05.01.2019 14:49

Dragan Lukac preko Darka Ilica Cele i njegovih narko dilera inspsktora Bojana Karanovica i Dubravka Kremenovica dila i prodaje cisti kokain po klubovima Fabrika,Opium,Drama,Del Kapo,Smuggler i drugim klubovima po Banja Luci.Kokain potice iz kuce Lukacevog kuma Regodica gdje je Lukac naredio da se ubije narko diler Cubrilovic.Tom prilikom je nestalo 4 miliona evra i 160kg cistog kokaina.

Name

Zaza

05.01.2019 15:04

Taj slučaj će morati rešiti neka druga zemlj

Name

Googo

05.01.2019 15:53

Gaco, evo jedno lakse pitanje: Kakvo je stanje saobracaja na kruznim tokovima unutar nase Banje Luke?

Name

Re re

05.01.2019 16:24

Cinjenica jeste da je bilo slucajeva gdje su policajci umjesani u kriminal..Ali to nije samo slucaj kod nas,ima takvi slucajeva svugdje u svijetu.. Ali mora se priznati jedno..Sjecate li se policije prije 5,6 godina? Kako god ali Lukač je doveo policiju u red, obukao ih,naoruzao,kupili su nova vozila,otvorili centar u Zaluzanima... Dosta je mladih,skolovanih policajaca zaposleno,ratnih kadrova ima jako malo.. Nema vise ni blizu korupcije kao prije,kulturnije se ponasaju,obracaju,civilizovanije ponasaju.. Nema kradje automobila,nema organizovanog kriminala... Molim lijepo,to su cinjenice..

Name

Re za Re Re

05.01.2019 17:01

Mislim da ste u pravu. Naša policija je zahvaljujući uvaženom ministru sada sofisticirana. Nema sad da nešto na silu, već lijepo priđu i kulturnim tonom kažu: imamo najbolji kokain u regionu, uzmite, nećete se pokajati. I na drumovima su sila. Zaustave vozilo sa novcem, fino i uljudno se obrate obezbjeđenju, sve rječim: Budite ljubazni i predajte nam novac. I djevojke koje se bave najstarijim zanatom toplo preporučuju gostima sa strane. Bože, Bože, od miline bih se rasplakao.

Name

kizo

05.01.2019 17:39

Meni je zao mladog covjeka on nije kriv i oca koji je to dozivio ali ovaj otac koji je podlegao politici ne zna sta radi. Mislim da nema kraja ovom ludilu kome radi on i PRAVDA ZA DAVIDA: Jos jednom zao mi je za tog mladog momka

Name

Re re

05.01.2019 17:44

Ako mislite da ste duhoviti,varate se

Name

MastJag

05.01.2019 17:45

Podrska porodici Dragicevic.

Name

Re: RADO

05.01.2019 20:57

"Koliko nerjesenih ubistava ima u svijetu, " To su ubitstva izmedju mafijasa, ane vlasti. A pitam te kakav je standard gradjana u svijetu?

Name

U straha su velike oci

06.01.2019 04:15

Boki: "ojacala Srbija,ojacala Rusija",a ja iz Bluke imam pasos Bosne i Hercegovine,"ojacala Srbija",a srbi sa Kosova imaju pasos Kosova.Jednom,samo jednom davno,je Srbija imala sansu da bude snazna i jaka drzava,a to je bilo nakon Prvog svjetskog rata,a tada Nikola Pasic,kojeg mnogi slave a ja licno mislim da je bio idiot,smatrao je da nema Srbiji sta da daju britanci,francuzi i ostali,jer je to srpska zemlja,pa je pohrlio da zagrli slovence i hrvate,da ne bi italijani dobili dio Slovenije i Hrvatske,jer je bilo pola-pola sa Srbijom. Budala,Pasic. Ali,nije tema Pasic i Srbija ,Boki,nego je tema David i Davor Dragicevic. Pitaj tvog sefa Ilica,da li je uspio naci pare koje je David,sklonio sa njegovog i Gacinog racuna?

Name

Banja Luka

06.01.2019 09:02

Re Korumpirani Presednik VLADA i vecina ljudi u vladajucim strankama PLJACKOM I KORUPCIJOM krse zakon .Davor je pisten covjek clanovi SNSD bagra nemoralna vecina bi u normalnoj drzavi bila pohapsena. A ti RE NEMORALNA NAKAZO.

Name

Vica

05.01.2019 11:35

Pravda za Davida ide dalje i jos zesce.Burle i Biserka ce jednog dana odgovarati za sva ucinjena djela nad svojim narodom.Zivio Davor Dragicevic.Jednog dana pravda dolazi sigurno.Bagra nemoze biti vec BAGRA.

ODGOVORITE
Name

Re

05.01.2019 11:52

Tako je . Pravdaaa

Name

Re re

05.01.2019 12:30

Pravda!!!!!!

Name

Koliko ja znam

05.01.2019 11:35

Davorov advokat je kontaktirao tužilaštvo i nudio da se Davor pojavi ali da mu ne bude odredjen pritvor. Dakle, advokat zna gdje se on nalazi.

ODGOVORITE
Name

Re koliko ja znam

05.01.2019 12:31

A to je javio rtrs! Onda dobro!

Name

re Re koliko ja znam

05.01.2019 12:55

Ne to je tuzilastvo odgovorilo na pitanje TV N1,a da nije tacno pa Feraget bi vec demantovao tako da tu nema dileme da se zna gdje je.U ostalom pitaj te advokata.

Name

Strano

05.01.2019 21:57

Tesko drzavi i narodu u kojoj posteni ljudi moraju da se kriju,a jos im ubiju dijete.

Name

ZMiljenkoE

05.01.2019 11:35

Režim ga skriva, bit će pronađen poslije 09.01., negdje vjerovatno ZADESNO umro!

ODGOVORITE
Name

Da

05.01.2019 11:52

Da Rezim ima neke veze sa Davidovom smrcu, nikad niko ne bi nasao njegovo mrtvo tijelo. Ovako je malo prozirno ispalo...

Name

Re

05.01.2019 11:58

I meni se tako čini. Država kad ubija oni znaju kako to uraditi a da ne bude sumnjivo. Ovo sa pokojnim Davidom sve nešto providno.

Name

Re da, re

05.01.2019 12:33

Misliš onako kao Olivera Ivanovića? Ili Stambolića koga ipak iskopaše na Fruškoj Gori? A opasniji igrači od Dodika

Name

Vladana

05.01.2019 12:40

Rezim je mislio da ako izadju i kazu da je bio narkoman i sitni kriminalac da ce u to svi povjerovati i zaboraviti na Davida. Kao i ona sramna konferencija za stampu...mislili su mi cemo tamo izaci slagati ljudi su glupi i zavrsili smo posao...ali ne biva...

Name

ZMiljenkoE

05.01.2019 13:42

Režim je mislio da je dobro ušuškao svoja djela ali se prevario. Davor i PzD su ogolili mafiju i sada su postali problem koji mafijaški režim ne može riješiti do likvidacijama! Padnemo li sada, ubijat će nas kao zećeve u sezoni lova.

Name

Re

05.01.2019 13:47

Cuj narkoman!!! Rekose drotovi koji regrutuju djecu da radi za njih. Sta burle prica kad njegkv sestric znojavi Vico Zeljkovic otvoreno dila. Jos ga hvale kako ima najbolju gudru. Ne vidim kako se nase drustvo moze izvuci iz ovog blata.

Name

Re

05.01.2019 14:08

Ma koga boli patka za njim..Samo neka se postuje zakon.

Name

Borac

05.01.2019 14:46

Mali mis je tu negdje. Brzo ce se on pojaviti.

Name

Krampas

05.01.2019 16:27

Zasto MUP obmanjuje javnost u pogledu ubistva Dragicevic? Kako je moguce da se obezbjedjenji dokazi gube unutar prostorija MUP-a? Ima li MUP security sluzbu ili ga potkradaju cak i sitni lopovi?

Name

005

05.01.2019 11:37

Treba optuziti policiju jer su ga Oni proganjali,nek dokazu da nisu,Pravda za Davida idemo do kraja sad nema stajanja,jer je ionako sve predaleko otislo,vlasti su najvise krive za Ovu situaciju

ODGOVORITE
Name

Strasno

05.01.2019 11:55

Strasno su ga proganjali 9 mj. Lajo je sta je htio i sta mu se dosapne i sad mu neko kriv.

Name

MILKA

05.01.2019 12:20

TAKO SU URADILI I SA POKOJNIM DAVIDO. DOK SU GA RODITELJI PRIJAVILI NESTALIM I TRAZILI GA, POLICIJA GA JE DRZALA I TUKLA U NJIHOVIM PROSTORIJAMA.

Name

Re Strasno

05.01.2019 13:25

On je lajao sa razlogom,a koji je tvoj razlog da lajes na covjeka koji ti nista u zivotu nije skrivio i koji je samo trazio istinu za mucki ubijeno dijete.Mozda ti jednostavno stalno tako lajes i to na sve sto je pravedno i u korist budala sto im nista nije sveto!!

Name

Re Strasno

05.01.2019 13:48

Nije prozvao nikog postenog. Sve go olos je prozivao.

Name

Represija

05.01.2019 14:08

Tako-nekako...

Name

re strasno

05.01.2019 16:02

Od lajanja niko nije umro.

Name

Lol

05.01.2019 11:37

Ćaća nikad neće biti sam!

ODGOVORITE
Name

caca

05.01.2019 11:58

Caca vas izdao viste sami prijavite se u policiju

Name

Dosljeno

05.01.2019 12:03

Caca je rekao da ce ostati zadnji i da nece ostaviti nikoga.

Name

Re Dosljedno

05.01.2019 13:50

A ko kaze da je ostavio nekog? A i da je najgori i nacrnji, ko ubi Davida? Ko ubi Vukelica? Ko ubi Nikolu Djurovica? Ko je sljedeci?

Name

синип

05.01.2019 14:19

Ти?

Name

reza Re Dosljedno

05.01.2019 14:26

ostavio je narod koji se digo zbog njega a on pobjeze

Name

O

05.01.2019 21:33

Ostavio ne ostavio pojavio ne pojavio al je USPIO STO NIKO NIKO NIJE RASKRIKATI MAFIJU NARODU OTVORIO OCI...BI STA BI ON VAS JE POBJEDIO...DAVIDA CE MNOGI SANJATI....VISE NIKAD NECE BITI STO JE BILO BOTOVI..bojite se imedju sebe..

Name

XL

05.01.2019 11:45

Nadam se da si dobro kao što ti želim i molim Boga za tebe i da dođemo svi zajedno do pravde i istine. PRAVDA ZA DAVIDA PRAVDA ZA SVE NAS!!!!

ODGOVORITE
Name

Javor

05.01.2019 11:46

sto je pobjegao ako nema potjernice‚nije ga niko diro 9 mjeseci? sto se ne trazi čovjek‚sto se ne dizu ljudi da ga traze? STO? oni na grupi samo pisu ne pitajte gdje je davor‚ znaci da je dobro? Odjednom pomjeren veliki skup sa proljeca na 30. ? CUDNO SVE NAMJERNO?

ODGOVORITE
Name

hm

05.01.2019 11:57

I meni je ovo sve cudno. Kao nestao i niko nista ... interesovanje za to 0 bodova. A lik 9 mjeseci trazi pravdu za sina. Mislim da se iza ovog svega krije nesto drugo. Ili ga je policija otela ili je on negdje otisao uz dogovor s nekim. Nesto smrdi. Siguran sam!

Name

Pzd

05.01.2019 11:58

Vjerujem da je Davor uhapšen a policija krije hapšenje dok ne prođe 9.januar a jedno pitanje ostaj e Ko je ubio Davida ?

Name

Pzd

05.01.2019 12:00

Ko je ubio Davida ?

Name

simo pendrek

05.01.2019 12:38

I meni je cudno da tek tako nestane u masi i da bas niko nista ne vidi niti cuje nesto o njemu , ko da je u zemlju propao. Sto je jos interesantnije, s njegovim nestankom nestali su i protesti... da li su ga vanzemaljci oteli, pije li kafu u americkoj ambasadi il ima neki dogovor sa vlastima za koji niko ne zna to su samo nagadjanja...ostaje da vidimo

Name

V

05.01.2019 13:36

Ako je ziv i zdrav moglo bi se lako desiti da je covjek pravdu uzeo u svoje ruke oko za oko zub za zub

Name

re

05.01.2019 14:19

Pojavit ce se Davor posle 9Januara kad prodje dodikova parada ponosa.Sto kazem dodikova parada ponosa pa i jeste on ce da se sepuri i da slavi kao da je on stvarao RS a ne narod koji nesmije biti prisutan na toj paradi. Zali Boze onoliko zivota da bi sad jedan svercer uzivao u tome

Name

nika

05.01.2019 11:47

Ovo je strašno šta se dešava. Nadam se da je Davor pobjegao i da je dobro, ali moguće je isto tako da ga je Mup uhvatio i drži ga negdje. Možda ga nikad više ne vidimo. Što je najgore, i to će proći... kod zombiranog naroda sve prolazi.

ODGOVORITE
Name

re

05.01.2019 11:53

Da se sumlja da nije dobro vec bi se digli oni mu najbilzi?

Name

Re Nika

05.01.2019 13:56

Zombirani narod. Ova ti je dobra. U tome i jeste suština problema. Ali šta je uzrok tome? Šta nas čini zombiranim? Truju li nas nečim? Jesu li povezani sa iluminatima iz novog svjetskog poretka? Možda je problem mnogo širih razmera. Možda režim podržavaju stranci, dok su se prodane duše dobro snašle u tome, tako da su ti egoisti ostvarili korist za sebe, pa brane sistem. RS i tobožnji patriotizam im je izgovor. Zato se sve ovo i dešava. Strašno je. Srce mi za Bogom vapi i za Božjom pomoći. Bože gde si? Oslobodi nas grijeha i spasi narod svoj. A Davor, ako se ne pojavi živ 10.januara, Bog zna. Ali, zaklela se zemlja raju da se na njoj tajne znaju. Možda je ovo Božji propisao. Možda je kiks onih koji kriju istinu. Živjela RS. Živio Davor. Živjelo pravoslavlje. Živio srpski narod. Pomozi Bože jaki nejakome. Mislim da nas Bog priziva da mu se obratimo, gdje god da smo i u crkvi i u porti, na ulici, kod kuće, u školi, na poslu, gdje god živ čovek diše i postoji.

Name

Tužna istina

05.01.2019 14:19

Nema šanse da je pobjegao!Nekoliko stotina policajaca na malom prostoru,gdje je mogao pobjeći.Uhvaćen je i ubijen.Nekoliko dana prije nestanka počeli su pričati da je greška što nije ubijen i da ga treba ubiti.Nikad ga više niko neće vidjeti.Ovi jesu glupi,ali nisi toliko da dva puta naprave istu grešku

Name

ZMiljenkoE

05.01.2019 11:54

Padnemo li sada, ubijat će nas kao zečeve u sezoni lova.

ODGOVORITE
Name

Sto

05.01.2019 12:06

Da ne!

Name

Takav je nas narod

05.01.2019 12:01

Prihvata samo ono što mu odgovara. S jedne strane traži da se provodi zakon, s druge strane podržava kršenje zakona, sve zavisno od toga ko je u pitanju. Kad jednom budemo objektivno gledali na sve i budemo poštovali naše obaveze jednako kao naša prava, biće nam bolje.

ODGOVORITE
Name

Re takav je....

05.01.2019 12:39

A jesi pametan, mora da si i ti neki mr, dr kao Lukač i onaj alien Perišić.

Name

mima

05.01.2019 13:20

A po kojem zakonu se održa ona skandalozna konferencija? Optužiše mrvtvog momka za sve i svašta,izgubiše dokazni materijal i još roditelje optužuju za rušenje institucija.Zakon mafije.

Name

CIA

05.01.2019 12:06

Dodik se malo oteo kontroli Amerikanaca.Umislio da je malo veci frajer od njih.Ovo nasilje je grcevita borba da ostane tamo gdje jeste.U stvari je pusten niz vodu.

ODGOVORITE
Name

Milos

06.01.2019 22:30

To i ja mislim.danas je u Beogradu dok je govorio izgledao kao neko ko guta zive zabe.Osim toga Seselj je dao intervju u Kuriru u kojem govori kakav je "patriota" i Srbin.

Name

Sasha

05.01.2019 12:08

Nazalost, njega je mrak pojeo. Zvanicno je trazen i "kriv" i vodi se kao u bekstvu, ali istina je verovatno da du ga neki kidnepovali i verovatno vec ubili i nigde pokopali.

ODGOVORITE
Name

re

05.01.2019 12:29

Niko ne brine gdje je covjek‚ niko paniku ne diže da se ide traziti Davidov tata - halooo Davidov tata a vjeruju da ga drzi mup? malo morgen‚ljudi izlagali se opasnostima‚etiketiranju‚dobijali otkaze....zapostavli svoje zivote-ne mogu vjerovati!

Name

gandra

05.01.2019 12:13

PRAVDA ZA DAVIDA.

ODGOVORITE
Name

синип

05.01.2019 14:33

Правда за Амбасаду.

Name

Re Sinip

07.01.2019 12:40

Dole Ministarstvo za Ubistva i Pljacke RS-a!!!

Name

Jasmina

05.01.2019 12:13

Coveku je ubijeno dete nije mu stalo do rusenja vec do istine.

ODGOVORITE
Name

Jao

05.01.2019 13:15

Zeno sto si ti naivna?!!! Pa kao da je to bitno da cega je Davoru stalo. To je mozda bitno u tvojoj glavi. Ali to u realnost nije bitno nikome, a pogotovo ne interesnim sferama koje finansiraju interese krupnog kapitala i proteste na Balkanu i sire. To je sve orkestrirano sa visih nivoa, a Davidova smrt se uklopila na pogodan nacin jer su vidjeli da se ljudi loze na pravdu i to je jedina veza. Protesta bi bilo i bez toga i svrha im nije razrijesenje zlocina. Vec kao i uvijek interesi krupnog kapitala. Zar vi stvarno mislite da ijedan politicar bilo gdje moze sjesti u fotelju i na bilo koju funkciju od znacaja po volji bilo kog naroda? Svaki prvobitno mora biti odobren od strane odredjenih interesnih grupacija koje sjede u Sitiju u Londonu, Njujorku, Vasingtonu i po bijelom svijetu.

Name

Re jao

05.01.2019 14:27

Da kao rupa seljacka toliko bitna da amerikanci imaju vremena da bacaju na nju, sanjajte seljaci.

Name

???@JAO,

05.01.2019 15:41

Koliko ima vas, Dodikovih savjetnika?

Name

Jelena

05.01.2019 12:15

Zamislite da vam nestane dete. Onda kazu da je narkoman i da se ubio sam Dokazete da nije narkoman i da je bio odlican djak i student. Dokazete da je konferencija bila sramota za coveka i da je dete ubijeno. Zamislite u toj muci budaletine vas optuzuju da rusite drzavu. Pravda za Davida je pravda za svu decu.

ODGOVORITE
Name

синип

05.01.2019 14:34

И онда се пробудиш и сконташ да си гледала превише америчких филмова...

Name

Mile

05.01.2019 12:22

Ljudi...Davor je ubijen 10000 % samo kriju... toliko dana je prošlo a ni traga ni glasa Davorovog pa koliko moraš biti glup i vjerovat nakon svega, da je čovjek još živ... Ovo je propast ....ispalit se svi iz ove Države i jada...

ODGOVORITE
Name

daca?

05.01.2019 12:23

Veca je enigma gdje je Daca. Niko od nje nije vise puta uzviknuo IDEMO DO KRAJA, CACA I MATER NIKADA NECE OSTATI SAMI. I onda na profilu poziv da se BEZI iz ove rupe. Da li je to ona napisala, ako nije zasto ne demantuje neko. Bilo kako bilo neki su mozda vec i pobjegli. Ako je neko pokleknuo, ne treba da obeshrabruje druge. Ako je uopste sve sto citamo autenticno. Ako nije, neko ko zna mora da kaze.

ODGOVORITE
Name

Re Daca

05.01.2019 13:05

Daca je i prije poslednjeg protesta bila na radu u Njemackoj, Otisla zena raditi jer ovdje nema posla za nju ..Ko da joj da posao kad svi vire iz MIline zadnjice??

Name

Re

05.01.2019 13:18

To moze da se razume ako se govori za bilo koga, generalno. Mnogo teze da se shvati kad je ona konkretno u pitanju. Svako ima pravo da se povuce iz ovih i onih razloga. Ali dati savet onima kojima si bila svetionik i bastion otpora da BEZE, pa moglo je i bez toga. Jer to BEZITE je pogubnije od DRZAVNI UDAR.

Name

Re RE

05.01.2019 13:59

Vidjela zena ko smo i kakvi smo Svi porzavamo PzP u toploj sobi , uz kaficu iza monitora.. A oni sto su najhrabriji dobiju op Palicajaca...

Name

irina

05.01.2019 12:42

Po kazivanju ljudi iz pzd zadnji put je vidjen ispred ferhadije, znaci dzamija mu je bila sigurna kuca, a odatle ovi iz pzd znaju gdje je otisao,nema logike da bjezi a da nije kriv..!?

ODGOVORITE
Name

Re Irina

05.01.2019 13:02

A sta bi ti da te love Neciji *civili*? Predala se, kad znas da bi sutra dan bilo da si se objesila plahtom U zatvoru? A ako treba naslo bi se tu i pismance.. Pravda za Davida! Ziv ti nama bio Davore

Name

re irina

05.01.2019 16:05

Ovdje si kriv čim ne misliš kao vladajuća struktura.

Name

Podrska!

05.01.2019 12:51

Ko ga je posljednji vidio? Mislim da bi rodbina trebala prijaviti nestanak, za svaki slucaj. Ocito je da je covjek sklonjen, e sad da li trajno ili dok ne prodje 9. januar...

ODGOVORITE
Name

Kome

05.01.2019 14:30

Kome da prijave nestanak.Onima kojima su prijavili nestanak sina pa ga nadjose ubijenog od tih istih kome su prijavili nestanak. Daj ne bulazni.

Name

ReKome

05.01.2019 16:34

Svi mi bulaznimo. Sjedimo i nagadjamo bilo je ovo, bilo je ono. Znaju jadni roditelji kako im je. Meni i tebi je sve ovo vijest u novinama na koju nismo ravnodusni i koju komentarisemo, Dodiku i Lukacu je ovo sve dio posla kojim se nazalost bave, a Davoru i Suzani je ovo realnost i zivot. Previse se ocekuje od ovih ljudi, sve ih kao podrzavamo, savjetujemo, huskamo a na kraju na skupovima sa njima svakodnevno budu njihova rodbina, prijatelji, pokoji komsija.

Name

Marquez

05.01.2019 12:56

Znaju burlini lazovi gdje je Davor. Evo sta danas pisu https://www.rtrs.tv/vijesti/vijest.php?id=322113

ODGOVORITE
Name

RTRSove laži

05.01.2019 16:13

Postoji li u ovoj zemlji i jedan normalan čovjek koji vjeruje RTRSu.Ubili su Davora i sad prave teorije zavjere.

Name

Marko

05.01.2019 13:02

Strasno, i nikom nista. Pravda za Davida dragicevica. Pravda za oca davora..

ODGOVORITE
Name

Allah dželešanuhu

05.01.2019 13:08

Pravda za Davida. Pravda za sve nas! Dolje zlocinacki mup rs !

ODGOVORITE
Name

Re

05.01.2019 18:32

Pravda za pobijene Srbe u Kravici njih 158,na današnji dan 1993. god.Niko nije odgovarao.

Name

za re

05.01.2019 21:00

Bravo!!!!

Name

Rade

05.01.2019 13:13

Cisto sumljam roknuli su oni tebe a svi sute i prave se budale da moze javijo bi se ali,posto ga muce kao i sina mu zbogom republiko srpska nek te slave 9 januara ubice zlocinci i koji podzavaju ovo zlo ja i moja djeca necemeo sigurno

ODGOVORITE
Name

re rade

06.01.2019 18:45

Ma niko njega nije rokno jer on sam od sebe rokce..

Name

SVI PAMETNI

08.01.2019 11:06

JAVI SE RADE. DA LI "SUMLJAŠ" I DALJE? A 9. JANUAR CE SE SLAVITI I BEZ TEBE I TVOJE DJECE ( ŠTETE ŠTO IH ZALUĐUJEŠ). TI ĆEŠ MOZDA SLAVITI NEKADA U MARTU:

Name

SM

05.01.2019 13:15

Zaboga, ljudi, Davoru I Suzani je ubijeno dijete. Mozete li zamisliti sebe da gledate svoje unakazeno dijete na obdukcionom stolu onako kako je Davor gledao svog Davida? Prije nego iko bilo sta pomisli I napise treba da stvori tu slik u svom mozgu. Ove bolesni botovi to ne mogu pa se ovo na njih I ne odnosi. Kakvo crno rusenje RS? Hiljadu puta I on I Suzana su ponovili uhapsite ubice I nas nece vise biti na trgu. Zasto vlast to nije uradila nego su ih mucili toliko vremena I nema sta nisu prezivjeli da bi na kraju rezim uradio ovo sto je uradio s namjerom da potpuno eliminise Davora I zastrasi narod da vise ne smije ni da dise . Na sta vam ovo stanje lici?

ODGOVORITE
Name

Razum

05.01.2019 14:52

Odogovor na pitanje zašto policija ne uhapsi ubice je - jer nema čarobnu lampu da sazna ko su ubice plus što je u ovom slučaju mnogo veća vjerovatnoća da se ubistvo nije ni dogodilo nego da je pokojni David izvršio samoubistvo ili stradao nesrećnim slučajem- padomu vodu usled alkoholisanosti.

Name

Za @Razum

05.01.2019 15:16

Ne postoje te riječi da opišu količinu bijesa i PREZIRA i ZGRAĐENOSTI koje sam osjetila kad sam pročitala tvoj komentar. Stidi se, ako znaš za stid, a po svoj prilici, ne znaš. Bijedo ljudska.

Name

Sta je istina?

05.01.2019 13:22

U ovom slucaju sve institucije radile su pod ogromnim pritiskom. Pod pritiskom je bila i ishitrena konferencija MUP-a i sve ostale greske koje je MUP napravio bile su zbog pritiska sa kojim se nije znao nositi. Mislim da se radi o vrlo teskom slucaju i sve konstrukcije kako je policija izvrsila ubistvo ili drzava pale su u vodu. Sve sto se desilo, desilo se u toj spornoj ulici na Lausu. Momak je zavrsio u vodi i utopio se. Da li ga je neko gurnuo ili je bjezeci od nekoga sam upao velika je enigma i oko toga istraga tapka u mjestu. Tuzilastvo nema dokaza da je izvrseno ubistvo ali ni dokaza da nije i to je zacaran krug. Sve ostalo su manipulacije. Sve one slike koje su servirane javnosti su slike nakod druge reobdukcije i zato tako i izgledaju. Slike prije prve obdukcije su sasvim drugacije i njih nikad niko nije ni objavio jer ruse tu kocepciju koju je Vaskovic gurao jadnom ocu mjesecima. Sad je puno ljudi vidjelo kako su izmanipulisani. Istinu ce biti vrlo tesko utvrditi i mislim da ce tuzilastvo BiH zatvoriti istragu zbog nedostatka dokaza da je izvrseno krivicno djelo. Zivi bili pa vidjeli.

ODGOVORITE
Name

Re

05.01.2019 13:58

Ni blizu toga sto rece. Zna Davor sta i kako se desilo. Konferenvija za novinare je BRUKA i ishitrena je samo zato sto nisu znali kvalitetno odraditi ono sto su naumili: zataskati likvidaciju.

Name

Re

05.01.2019 14:07

U pravu si. Pod pritiskom, da. Ali čijim pritiskom. Mislim na press mupa

Name

Miso

05.01.2019 13:24

Nikako mi nije jasno kako narod ne razmislja svojom glavom i onako bezglavo i pored dokaza koje je i Mup prihvatio, kako staje na steanu ubica a koji su u vrhu vlasti. Stvarno je cudan taj sklop u glavi da se opredijelis da prihvatis ubice i dilere droge u Mupu na celu sa lukačem i Ilićem . Kukavica je ovaj narod. Podrska roditeljima .

ODGOVORITE
Name

Arena

05.01.2019 13:54

Oni su svojim otvorenim i nehumanim postupcima otjerali ove roditelje na ulicu.Oni su pred nasim ocima produzili njihovu tragediju i od njihovog zivota napravili igru gdje publika navija za jedne ili za druge.Javno su nam pokazali kako se postupa da onim ko im kaze ne.Mnogo su se uigrali u svoje uloge,ali ova predstava kao i sve druge,ima svoj kraj.

Name

Re

05.01.2019 14:48

Ljudi se boje za posao svoj, za kredite, boje da se budu ponizeni i iskoristeni po hiljaditi put. Naravno da trebaju da izadju na ulice i da ne podrzavaju ubistvo. Natavno da je konferencija bila skandal, ali doveli su nas do granice siromastva nas sretni, nasmijani narod koji je sviju podrzavao, slao novac za djecu, Bugare, kada je trebalo graditi Kosovo. Ko nas sada pita cije je imovina na Kosovu? Cijih je milijarde imovine tamo za koju su svi ljudi odvajali od plate po procentima? Dajte, izigrani smo kao niko nikad i svako se bori kako zna i umije. Najlakse je optuzivati narod, optuzujte one kojima je odgovarala ova situacija i koji gledaju mirno i dopustaju sve ovo, a i Dodikovu svitu koja je opljackala taj isti narod, praveci ga ludim i glumeci zastitnike nosajuci zastave.

Name

Neso

05.01.2019 13:25

Nije nestao covjek SE sprema I priprema za plan B . UBICE I SKRIVACI UBISTVA NIJE GOTOVO ..IGRA TEK POCINJE. Hocemo ostavku Lukaca i kompletnog vrha Mup a . Zbog ubistva Davida Dragicevica. Zbog Ubistva Milana Vukelica Zbog Pokusaja ubistva pokojnog Zeljka Kopanje. Zbog pljacke vozila sa novcem koji su pocinili pripadnici Mup a Rs. Zbog mnogi zlocina koji cine Pripadnici Mup a RS. Zbog politicke Represije prema Gradjanima. Hocemo sigurnost i vjeru u policiju necemo kriminalce i zlocince. Uz duzno postovanje casnoj Policiji koja radi svoj posao korektno i profesionalno.

ODGOVORITE
Name

....

05.01.2019 13:26

Dobri covjece, posmatrao sam kako se boris da saznas sta se desilo tvom sinu. Nikada nisam dolazio na trg. Ako mozes procitati ovo sto ti napisem shvatices sta se desilo. Mali broj ljudi zna sta se tacno desilo tvom sinu. Ni ti nisi siguran, jer trazis istinu, ali kao otac znas da opis ponasanja tvog djeteta koje je dat na press konferenciji nije njegov opis. A ono sto je nesporno je sljedece: Press konferencija je protivzakonita bila, iznesene su cinjenice za koje nisu bili dokazi ni tada ni sada. Iznesene su tvrdnje o kretanju tvog sina, koje su kasnije oborene (prostorno i vremenski se ne podudara kretanje tvog sina sa izjavama datim na press konferenciji). Ispitivana je masa gradjana, cak je i odredjen pritvor jednom licu. Tuzilastvo je radilo tehnicki posao po ZKPU. Medjutim, tako se u ovom predmetu ne moze utvrditi istina. Istinu mogu utvrditi organi koji kontrolisu rad MUP-a i Tuzilastva. A oni da su radili utvrdili bi propuste u radu tuzilastva i mupa, e vidis ti propusti koji su uradjeni, a mnogo ih je bilo (komunikacija sa licem koje nije pripadnik mupa, nepostojanje blagovremene naredbe za sprovodjenje istrage iako je postojao les, neizuzimanje snimaka sa kriticnih lokacija, unistavanje materijalnih dokaza od strane inspektora, nepravilno izuzimanje DNK materijala, brisanje dolaznih i poslanih poziva sa prepaid broja tvog sina, i dr.), su osnov za krivicno gonjenje lica koja su ucestvovala u policijsko-tuzilackim radnjama. Samo vodjenjem pravilne, zakonite i objektivne istrage protiv lica koja su ucestvovala u prikupljanju dokaza (policijski sluzbenici, postupajuci tuzilac, radnici Mtela koji su pomogli da se izbrisu pozivi)moze se utvrditi istina u ovom predmetu. Odnosno moze se utvrditi ko su pomagaci, ko narucioci, a ko izvrsioci krivicnog djela. To je jedini put, a ako ni to ne ide e onda treba poslusati ministra MuPa i njegov savjet sta uraditi ako neko nekome cvoku opali.

ODGOVORITE
Name

Korektan

05.01.2019 13:48

komentar i dobar savjet. Ne smije se nikako dozvoliti da ovo bude zaboravljen slučaj zbog nedostatka dokaza ili zastare.

Name

5

05.01.2019 14:00

Pun pogodak!!!!

Name

Kanada

05.01.2019 13:32

Zasto su roditelji ubijenog Davida uopste prisiljeni da traze pravdu I izlaze na trg? Pa, valjda se podrazumijeva da je osnovni zadatak policije a I tuzilastva zastita svih gradjana , pa I Davida Dragicevica, otkrivanje I procesuiranje pocinilaca krivicnih djela . Sta da David nije imao zive roditelje ili blizu rodbinu? Sta da je ubijen neko ko nema srodnika? Da li ste svjesni u kakvom sistemu zivite? Da li se bojite za svoju djecu? Da li mislite da je to sto se desava tamo normalno? U 21. vijeku neko vam kidnapuje I ubije dijete a institucije nece rijese ubistvo. To je nesto sto zdrav razum ne moze ni da pomisli a kamoli da prihvati. Davidovo ubistvo nije carka izmedju mladica koja se nesretno zavrsila. U ovo su umijesani neki mnogo , mnogo " vazni". To je ocigledno.

ODGOVORITE
Name

re Kanada

05.01.2019 15:35

Preduzmite vi iz dijaspore nešto iz Kanade,SAD,Australije,NJemačke,Francuske,Belgije,Austrije.Obratite se vladama svojih zemalja i zatražite sankcije protiv Dodika i rukovodećih ljudi u MUPu

Name

Krije se ili

05.01.2019 13:37

Možda jeu bolnici. Krije se on ne zbog straha nego da podigne tenzije. Kako su mu djeca? Šta ona misle o njemu, svojim mamama, svojem bratu i polubratu. Ne mozete dovesto slucaj do kraja bez navedenom. Mozda se dobije jasnija slika i usmjeri se istraga.

ODGOVORITE
Name

Aristotel

05.01.2019 13:41

Dokle god je Davor ziv,oni ce zivjeti u strahu.Zato im je bolji mrtav nego ziv.Zato i salju kriminalce da oklagijama na narod.Mnogo su se uplasili,mnogo.Ocajno se bore da ostanu.Ne pali vise odvajanje Republike Srpske,ne pali vise ni zastava,odtao jos otvoreni teror i zastrasivanje.U stvari su oni mnogo uplaseni.Posledice njihove vladavine su po nasu Republiku katastrofalne,sada su oni na redu da snose posledice svoga djelovanja.

ODGOVORITE
Name

Bilo bi

05.01.2019 13:43

dobro ako se Davor uspio izvuči one noći. Teško je povjerovati da se nigdje ne bi oglasio. Zato, Suzana ili neko iz porodice mora prijaviti nestanak. Civili koji su tukli simpatizere PzD sigurno ga ne bi milovali i pitali za zdravlje. Ako je dospio u ruke onima koje je tražio i optuživao, lako je pretpostaviti šta mu se desilo.

ODGOVORITE
Name

Za Bokiiii

05.01.2019 13:43

Aaaa ako je Rusija ojačala zbog čega Baja trazi kredite od MMF???

ODGOVORITE
Name

007 Бонд

05.01.2019 16:16

Јер је Србија исто то урадила. Србија је само у 2018-тој вратила 1 МИЛИЈАРДУ евра спољног дуга. Србија је једина од бивших YU република чији се дуг смањује. ...Република Српска ради све исто што ради и Србија.

Name

Re 007

06.01.2019 22:57

Dug RS-a se povecao u 2018 za 780 miliona konvertibilnih maraka i vec iznosi oko 5,5 milijardi.U narednim godinama ce se sigurno povecavati iz vise razloga.Jedan od njih je gubitak ljudskih resursa.Drugi je sto se RS mora zaduzivati da bi vracala kamate od duga.

Name

Realno

05.01.2019 14:48

Davor je izdajica i namjerno ga kriju stranci u nekoj od ambasada a on namjerno nece da se oglasi pravi famu oko svega sad je kao on zrtva progona pa Davore pravio si haos vreme je da odgovaras a nadam se da ce i ubice biti uhapsene ali sramota je kakvog oca ima pokojni David

ODGOVORITE
Name

Nika

05.01.2019 15:22

Sramota si ti, za ljudski rod. FuJ.

Name

Sasa

05.01.2019 15:23

Kakav glupan trebas biti da napises ovakav komentar?! Kretenu glupi istina ce izaci na vidjelo kad tad, jedino ce tvoja glupost ostat zanavjek!!!

Name

Za realno

05.01.2019 15:38

Sramota i grijeh i necovjecno je uzivati u necijem bolu.Realno i sigurno ti roditelji nisu pruzili roditeljsku ljubav jadni,zlobni covjece.Dok god je ziv,Davor nikad nece stati ni prestati da voli svog Davida.

Name

Sanski

05.01.2019 15:41

E svaka ti cast,realno si mu rekao,nazalost nece procitati,al oce ovih 70% koji piskaraju,kladio bi se da svi tmuje usrane

Name

ZNANJE

05.01.2019 16:01

Moj realno, ono što je realno bilo, a to je da oni koji se danas zaklinju u Republiku Srpsku i optužuju druge da su imali namjeru da izvrše državni udar, su po logici stvari izvršili udar kad su na tenkovima SFOR-a došli na Vlast. Nije bio državni udar ni prije, a pogotovo se sadašnja dešavanja u vezi PRAVDE ZA DAVIDA ne mogu po .nikakvoj ni teoriji ni praksi dovesti u korelaciju sa državnim udarom. Ovo se sve dovodi u vezu sa pohlepom za vlašću, etikom i moralom, odgovornošću, neradom, zaštitom krivih i mnogo čime drugim što ne priliči današnjem vremenu, demokratskom društvu i osnovnim ljudskim pravima. Zato treba biti strpljiv, jer niko vlast ne može da obezvrijedni kao ona sama sebe. Posle duže vladavine vlast ne vidi ono što treba da vidi i ljudi poslije dužeg vremena na vlasti postaju drugi ljudi sa manje osnovnih ljudskih vrijednosti. Nisu u SAD-u slučajno izmislili da predsjednik ne može biti duže od 10 g0dina. NIKO ČOVJEJKA NE KVARI KAO VLAST.

Name

синип за Реално

05.01.2019 16:35

Видим да ти је познавање овог случаја јача страна. И велиш Давор издајник?! Занимљиво. Није ми јасно јеси ли глуп или кваран. Или обоје.

Name

Prele

05.01.2019 15:15

Zasto cuti njegov advokat?

ODGOVORITE
Name

Zasto

05.01.2019 15:41

se zataskava ubistvo Davida Dragicevica?Zasto se kriminalni rezim brani siledzijama sa oklagijama?Ko je ubio Davida?

ODGOVORITE
Name

ja

05.01.2019 16:06

Treba bježati pod hitnooooo

ODGOVORITE
Name

zakon

05.01.2019 16:21

hahah sta kazete nestao..dl je on stvarmo nestao drugaciju bi vi pjesmu pjevali plus sarajevo plus zagreb plus pristina..sve provjereni srpski prijatelji hahah zavirite u ambasadu britansku..al cega ga odgovornost..to ga ne amnestira ..sve po zakonu

ODGOVORITE
Name

SPIN portal DNEVNO .BA I RTRS

05.01.2019 18:15

Ljudi moji sta je ovo....izašao je najnoviji SPIN na portal dnevno.ba ..koji piše o prebacivanju Davora od strane obavještajne strane službe u drugu zemlju regiona...a preneo RTRS...čisti SPIN ..vlasnik portala Nikica Gović ...Čovićev čovjek od povjerenja...a sam portal je okarakterisan kao neozbiljan jer daje lažne vijesti....STRASNO ZIVIMO U SVJETU LAZI I SPINA

ODGOVORITE
Name

Sinisa

05.01.2019 19:22

Svaka cast Davoru na istrajnosti i borbi.Covjeku su ubili Sina i on se bori ko Lav .Malo bi ko imao hrabrosti za tako nesto.Pogotovo poslije takve tragedije.Prolazio sam par puta pored trga kad su se okupljli i kad je drzao govor.Da je neko ubio Davida to je zagarantovano i to neko jako mocan.Sad se prica ne vrti vise oko ubistva nego oko politike nacionalizma patriotizma itd.Zar nije lakse osuditi krivca nego pakovati price o drzavnom udaru i tuci svoj narod po trgu.neki su za neki protiv.Al jedno je sigurno mnogi ljudi ce pobjeci iz RS.Mislim da je Nacionalizam zlo za Drzavu i da nemoze to dovijeka ovako.Treba doci nesto novo.Ovo sad je propast definitivno...

ODGOVORITE
Name

Arhandjelo

06.01.2019 13:27

Ma gdje bio znaj Davore da sam obecao i Sebi i Tebi da nikad neces ostati sam. IDEMO DO KRAJA DAVORE

ODGOVORITE
Name

re

06.01.2019 14:55

Obecao je i on da ide do kraja i da nece nikad ostaviti ljude koji su uz njega zbog toga su imali hrabrosti ?? on pobjeze a ti narode idi do kraja jel?

Name

Re re

06.01.2019 22:50

Nit je pobjegao nit je odustao od borbe.

Name

Čaire

06.01.2019 16:12

Sinoć je Aca Lukas trebao imati koncert u nekoj kafančurini u Lijevče polju,toliko je bio nadrogiran da usta nije mogao otvoriti.Još jednom se Darko Ilić pokazao kao pravi domaćin.

ODGOVORITE
Name

Googl

07.01.2019 00:25

Tu je DAVOR gleda sve motri i vidjecete uskoro........KAD SE POJAVI SVI PADAJU....POKAZACE SNIMKE I ONDA LUKAC I EKIPA IDU BESTRAGA....

ODGOVORITE
Name

BALKAN

07.01.2019 05:50

NEZELIM DA ZIVIM U TAKVOJ DRZAVI NA BALKANU,ZIVIM U PRAVNOJ DRZAVI I STO SE MENE TICE ZA MENE POLICIJA NETREBA ZELIM SVAKOM COVJEKU SVAKO DOBRO A NEMOGU DA RAZUMIJEM DA VI VOLITE I GLASATE ZA KRIMINALCE PA ETO VAM IH I MUCITE SE SA NJIMA.

ODGOVORITE
Name

Dobrovoljac

07.01.2019 07:22

Zivim za dan koji dolazi. Dan kad cemo na Davidovom trgu ponovo svi Mi stati i reci Pravda za Davida Pravda za svu nasu djecu Pravda za sve nas I idemo do kraja

ODGOVORITE
Name

Dan Republike i Kraj Lopova u MUP-u

07.01.2019 07:34

Svi u RS-u da Obiljeze Dan Republike Srpske na Ulicama u znak protesta Lopova u MUP-u i Tuzilastvu RS-a. Otjerati Bagru iz institucija 9-tog Januara 2019 i proslavljati taj dan kao istiniski narodna, demokratska i Pravna Republika Srpska.

ODGOVORITE
Name

istina

07.01.2019 08:29

PAVDA ZA DAVIDA !

ODGOVORITE
Name

За ....

07.01.2019 11:02

Први прави и стручан приједлог,свака Вам част на анализи.Мислим да је Давор показао да је велики човек и да је његово тиховање разлог да се мирно прославе Празници да не буде већих искушења над члановима групе и нама осталим који подржава и његову лавовски борбу за Истину и Правду.

Name

Dosada

07.01.2019 11:24

Nadam se da neće mi vratiti se više dosadio je i bogu i nar

ODGOVORITE
Name

Re

07.01.2019 20:42

A ja se nadam da se nece desiti jos beki slucaj kao sto je Davidov. Ili Nikole Djurovica. Sta ces ti ako ti dijete pokupi neki ministar na semaforu?

Name

Mile

07.01.2019 17:02

Dva policajca u Sarajevu su deca ili oni nisu ljudi? Da nisu policajci-roboti? Ko njih ubi?

ODGOVORITE
Name

Re

07.01.2019 20:43

A jel Davor rekao ili uradio nesto lose po tom pitanju? Na pogresnoj si adresi.

Name

Istina

07.01.2019 19:13

Dragi Davore, ti si naše svijetlo na kraju tunela. Pravda za Davida!!! Nemoj nas ostaviti!!!

ODGOVORITE
Name

Сергеј

07.01.2019 20:38

Neće vas ostaviti, jer je g. Soroš uz vas.