Lukačev vještak: ''Ovo je David''?!

-Vještak iz Slovenije, kojeg smo pozvali, potvrdio je da je na snimku David Dragičević, rekao je ministar unutrašnjih poslova Republike Srpske Dragan Lukač.

Republika Srpska 10.05.2018 | 13:58
Lukačev vještak: ''Ovo je David''?!
Lukač je ovo saopštio danas sa govornice Narodne skupštine Republike Srpske da je vještak iz Slovenije, analizirajući snimak na kojem se vidi mladić kako ulazi u kuću u Ulici Velibora Janjetovića Janje, a za koga se sumnjalo da je David Dragičević, potvrdio da na snimku jeste David Dragičević.

“Vještak iz Slovenije, kojeg smo pozvali, potvrdio je da je na snimku David Dragičević”, rekao je Lukač.

Ostaje nejasno zbog čega je, pored vještaka iz Srbije, pronađen isključivo vještak iz Slovenije?!

(Agencije)

Komentari / 152

Ostavite komentar
Name

Bat

10.05.2018 12:01

Ministre, a kako moze jedna osoba, u isto vrijeme, biti na dva razlicita mjesta. Jeste li vi to otkrili neko novo stanje!

ODGOVORITE
Name

Putovanjee Kroz Vreme

10.05.2018 12:14

Kod psihopata sve je mogučre A ka je onda ono na trgu .Lukačevo djete.Na niske grane ste pali mizerija.

Name

Re:

10.05.2018 12:25

Вријеме на једној од 2 камере је било на љетном, а на другој на зимском рачунању времена. Чест пропуст власника камера. Због тога испада да је истовремено био на 2 мјеста. Лично је и мени стало да се сазна истина о покојном Давиду, али баш комплетна истина, имајући у виду и најситније детаље. И, не само за Давида, него и за многе друге случајеве. Није важан само тај дан, та ноћ, него се узимају у обзир мало дужи периоди који су претходили завршници. За то треба мало више времена.

Name

nepismena Slavica Matijaš

10.05.2018 12:49

Imamo mi stručnjaka za sve s to je nepismena Slavica Matijaš Dodikova dvorska luda i privatni tužilac!

Name

Re Re

10.05.2018 12:52

ooo, pa to ovde imamo herkula poaroa...pa kako se niko toga nije sjetio? zimsko i ljetnje vrijeme? kad se ono sat mijenja, poslednja subota u martu? Aaaa, ti misliš da jedan sat nije pomjeren u oktobru? Ili onaj drugi sat nije pomjeren? BOTE IDIOTE!!!

Name

Lucky

10.05.2018 13:05

Pa na računaru se vrijeme automatski mijenja i to iste sekunde. Imam računara nekoliko i nikad im ja ručno vrijeme nisam mijenjao.

Name

Sony

10.05.2018 13:05

Ma ne mora biti zbog računanja vremena ,ma da može i to.Momak za kojeg se smatra da je David odlazi sa trga u 2.29 a ulazak u kuću je u 2.52.Vjerujte da je to i više nego dovoljno za sve ono što je navedeno u izvještaju policije (da dodje do pekare ,kupi tu nešto i ode do te kuće).Ja ne kažem da je to on ,ali budite malo objektivni.Onaj snimak sa trga nikako to ne demantuje ,da je snimak nastao bar 10 minuta kasnije to bi već stvarno bila ozbiljna sumnja,ali pod uslovima da je na obje kamerama tačno vrijeme.Ovo i dalje nije odgovor na pitanje kako je stradao ?!

Name

Re: Re Re

10.05.2018 13:22

Слушај ти, острашћени. Ако је ико овде против овакве накарадне власти и система, ја сам тај. Разлика између тебе и мене је у томе што те не вријеђам лично и што мислим својом, а не туђом главом. Нико од нас није светац и када бисмо погледали само годину дана уназад, видио би и ти и сви остали своју бруку. Ствари се гледају мало шире од коњске оглавине, ако знаш који је то дио коњске опреме. Сад опет прочитај шта сам написао претходно.

Name

Re: Lucky

10.05.2018 13:31

Вријеме на 90% камера се подешава ручно и нема везе са аутоматским подешавањем датума и времена на рачунару с којим су повезане. Мало се распитај, па ћеш чути од људи који имају инсталисане надзорне камере.

Name

Re Sony

10.05.2018 13:43

Tvoje BOTOVSKO mišljenje uopšte nije važno. Imaš mozak bića sa dna bare. I još si pokvaren i zao.

Name

xcx

10.05.2018 13:54

Ko je I zašto onako na smrt prebio momka i otkud takva brza kvalifikacija? Da li bi vi milione da se izvučete, a zgadija se jeftino kupuje.

Name

Deki

10.05.2018 13:58

Ima li Slovenac ime???Jeli ga Kaja doveo???

Name

Re Re

10.05.2018 13:59

Misliš ako pišeš ćirilicom da si neki patriota? Gori od otvorenih botova jesu oni prikriveni botovi, kao što si ti. Kao, ti si protiv vlasti a ovamo misliš da se David okliznuo i pao u potok...Smeće botovsko!

Name

Neozbiljno

10.05.2018 14:10

Opet se MUP oglasava o vjestacenju.To treba tuzilastvo ali sa dokazima pravim utvrditi dali je covjek nadrogiran i pijan sa 1.5 promila alkohola da dodje sa Trga do Lausa za to vreme pjesice i da kucu obije.Gdje su kamere svjedoci mobilni aparat trag bazne stanice.Ako je bio u alkoholisanom i nadrogiranom stanju tesko bi bilo sto mogao uraditi i jos je imao burnu noc jer se naguravao sa momcima.Cudno

Name

Bony

10.05.2018 14:30

Aloo smirite se ... svasta ce se jos saznati ... ovdje ima svega svega .....

Name

Re: Re Re

10.05.2018 14:51

Сједи, један! 'Ајд сад опет прочитај све што сам написао, па ћеш, можда, из трећег пута схватити. Изгледа си скоро чуо за израз "бот", па га волиш понављати као Жуја ријеч "дакле". И, престани лупетати да је неко написао нешто што није.

Name

Re Bat

10.05.2018 14:55

U RS sve moze i to da je jedna osoba na dva mjesta u isto vrijeme.

Name

Re re Sony

10.05.2018 15:01

Ja ovdje nikoga nisam vrijeđao ,nisam zao i rekao sam da ne znam da li je to David. Na kraju krajeva ni ne zanima me. Ali ne može me niko ubijediti u to da je onaj snimak neki alibi za njega ako se posmatra provala u tu kuću.Ne vidim čemu takva kritika i uvreda na moj komentar.

Name

Inspektor Federalne policije

10.05.2018 16:35

Po cemu je vjestak dobio zakljucak da je u pitanju pokojni David na snimku koji je potpuno nejasan, taman, udaljena osoba? Na snimku se ne vidi vrijeme i datum, ovo je cista sramota za MUP RS i vjestake. Niko se nije obratio FUP-u u Sarajevu koji je opremljen najsavremenijom opremom, tehnikom i kadrom da dodje u Banja luku tim strucnjaka i vjestaka. Mi smo rjesavali najdelikatnije slucajeve, to mi kao strucnjaku i covjeku nije jasno. MUP je trebao sve snimke okolnih ulica i objekata procesljati do mjesta zlocina. Danas svaki objekat ima video nadzor posebno strogi centri gradova gdje smjestene banke, apoteke, kladionice... Zao mi je momka, ne daj boze nikom, podrska iz cijelog Sarajeva i FBIH porodici Dragicevic i da pravda pobijedi.

Name

Rooxi

10.05.2018 17:36

Koliko imas godina ti sto pises cirilicom??

Name

smoluca

10.05.2018 17:49

Gdje je snimak kada ovo lice napusta objekat.

Name

Jakna

10.05.2018 18:49

Momak koji je snimljen kod pekare je u BIJELOJ jakni. Ko koga vise laže.

Name

Re Sony

10.05.2018 19:35

Alo strucnjak sa trga nije otisao na Laus nego u 988 pa onda tek prema Lausu po muriji. A u stvari su ga vec mlatili kod metalske . Imas sajt vesele sveske, idi tamo zabavljaj se. To je tvoj nivo.

Name

Re re Sony

10.05.2018 20:04

Dobro stručnjak. Vidjećemo...

Name

Бат

10.05.2018 21:24

Октобар, Октобар, Октобар некога боли.

Name

Vjestak

11.05.2018 02:12

Po kom zakonskom ovlastenju MUP moze angazovati vjestaka iz druge drzave? Pogotovo sto taj vjestak nije na listi vjestaka RS ni FBIH. Ministar i policija svaki dan krse Ustav RS i bar 10 zakona, a onda spinuju kako neko rusi institucije. Rusi se mafija koja je preuzela te institucije!

Name

Намјерно или не

11.05.2018 03:52

По овом што званичници полиције причају испаде овако: - Човјек се напио, надрогирао, - Отишао купио бурек - У таком стању, провалио у кућу у којој је спавао власник - Био у провали сат врмена - при томе није оставио трагове - отиске и сл. - Украо стик и новац - а при томе онај коме је украден новац - знао бројеве новчаница - Потом се отиша издарао се сам по ногама, тијелу, члави,.. - Скочио у ријеку која је прилично плитка и ту се удавио Тијело у ријеци било преко 7 дана и није се почело распадати нити смрдити Министар пожурио да каже да је случај завршен, а ни преко 40 дана након тога није завршене Након смрти човјек тужен за ствари које му се приписују знатно раније ------------------ Превише нелогчности Прескачу се детаљи колико су нађени трагови наркотика и алкохола - а колика је граница када се сматра да је неко алкохолисан или надрогирана Ако вас засутави полиција и посумља да сте пијани - даће да се уради алкотест. Добију се нумеричке вриједнсоти % алкохола. На основу прописа - каже се граница до које се толерише је толика. Преко те границе човјек се сматра пијаним,... Слично је с наркотицима. Колико сам запазио у јавности није било тих вриејдности. Наведене су само неке нелогичности. Није моје да судим, али све изгледа непрофесионално или намјерно прикривање неких битних, а преувеличавање других. Као лајику за криминалистику дјелује ако се већ спомињу наркотици, да је полиција требала испитивања усмјерити ка корисницима и дилерима нароктитика као и к момцима с којима је био у скукобу.

Name

Re: Re

11.05.2018 09:00

Ma ne lupetajte!!! Kakvo zimsko i ljetno vrijeme na kamerama???. Kako se podesavaju kamere??? Lupetanje... Time pomazete da se sumnja na rad policije podnigne na jos veci nivo sumnje. Tako odmazete, traganju za istinom. Pravda za Davida.

Name

Vedran

11.05.2018 12:10

Iako je bilo ljetnje racunanje vremena. Na svakom video nadzoru se u istoriji podesavanja vidi kada je pomereno vreme i za koliko. Uporedjivanjem te dvije kamere do trenutka objavljivanja snimaka moze se tacno utvrditi vreme radnji zabiljezenih na njima. Tako da nema veze ni godina ni vreme na istima. Stvar je u tome sto vrh ne zeli da razotkrije slucaj. Jer kada bih to ucinili presudili bi sami sebi. Sve i da jeste na spornom snimku pokojni David, postavlja se pitanje sta radi u kuci 50min a da pri tom ne probudi nikoga, pa meni zena krene u wc pa se probudim, a ne da te neko pljacka. I kako pri tom ne ostavi ni jedan otisak ili neki drugi trag. Usao je u obuci, forenzickom obradom (koja nije ni uradjena) moglo se utvrditi sve, otisak stopala, tacna putanja kretanja kroz kucu, otisak prsta. Zbog same frizure koju je nosio, “dredova” kosa je sklona cestom krzanju i opadanju, covek koji je u provali svako deset sekundi se naglo osvrce da pogleda ima li koga, i tom prilikom mu mora spasti jedna vlas sa takve kose. Druga stvar kako to da je telo bilo toliko u vodi sa svim navedenim predmetima. A da pri tom usb moze da se ucita kako kazu, a poznato je da stampana ploca koja nosi menoriju na stiku ne moze u vodi da bude duze od 24h a da ne korozira, mozete pokusati i kuci. I kako to da novcanice budu 7 dana u vodi i da ih nakon toga normalno razdvoje jednu od druge pri tom ne ostetivsi ni jedno slovo niti pocepase ni jednu, pa nisu kod nas australiski dolari majku mu. Ali vratimo se snimku. Ono sto mene zanima je to, gde su dva lica koja su isla u kucu i posle ih nema, i zasto osoba za koju se tvrdi da je pokojni David ulazi normalno u kucu a izlazi sepajuci. Tako dolazimo do zakljucka da to zaista moze biti i on, ali nije bio u provali. Vec je namamljen tu i tu je pocela ekzekucija nad pokojnikom. Lap top za koji Lukac tvrdi da iznosi iz kuce ustvari ne postoji. Deo snimka na kome tvrde da ga nosi ustvari jasno pokazuje na njegovo stanje u prilikom izlaska iz kuce. Sepajuci i drzeci se za rebra, a ne za lap top, odlazi iz kuce, dalje je presretnut i zarobljen. O ostalim aktivnostima grupe koja ga je mucila ne zelim ni da mislim, fuj. Jer povrede na njegovom telu pokazuju jasno da je pretucen od strane pripadnika mupa. A to su povrede bez lomova. Udaranje po bubrezima, dok osoba ne klone i padne na pod, svako u takvoj situaciji rukama i nogama pokriva lice, odatle dolaze unakazene potkolenice i podlaktice. Kada vise nema snage da se brani pada u nesvest. Izvrsilac prilazi hvatajuci ga za kosu i poliva vodom kako bi ga osvestio, i onda nastaju povrede po glavi nanesene pesnicama ili nekim nemetalnim predmetom.

Name

Riki

11.05.2018 22:56

Istina je ovo za vrijeme na kamerama. Na mojoj još uvijek stoji 2015. godina, ali kako sa sigurnošću mogu tvrditi da je ovo on na snimku.

Name

re

12.05.2018 21:51

Nakon par dana u organizmu je pronadjeno promil i po alkohola koji inace izlapi nakon par sati,jos nesto malo droge i raznih tableta i sve to je moguce naci,a da ne kazem kako neko ko je toliko pijan i nadrogiran moze da pogodi ulicu u koju ide al ne, on pogodi kucu i opljacka je bez da ikog probudi tako pijan.Otvara vrata preskace zidove i balkone,i na kraju se tako pijan strovali u potocic od 20 cenata i udavi se. Nije logicno i tacka,nadjite nesto bolje kao izgovor

Name

Lukač

10.05.2018 12:01

Stidi se ministre!

ODGOVORITE
Name

re

10.05.2018 12:26

Potrebno je dati neki odgovor...

Name

Re

10.05.2018 13:21

Bas vjestak iz Slovenije.Sto to nije bio neki vjestak iz neke druge drzave.Mora da je taj neki kvazi vjestak njegov neki koji se krije po Sloveniji a za uslugu mu vraca ovu nebulozu od vjestacenja.Jah vjestaka i rineka.

Name

Re re

10.05.2018 16:08

Vama ništa ne valja, sad pitate zašto vješak iz Slovenije, zašto nije iz recimo Njemačke, a sad da je iz Njemačke onda bi bilo zašto nije recimo iz Švajcarske...itd... Činjenica je da vam ništa ne odgovara ako nije u skladu sa onim što vi vidite...

Name

Kadrovi

10.05.2018 18:29

Ako se angazuje strucni kadar iz inostranstva, znaci li to da institucije RS ne postoje? Tako se da zakljuciti...sve je ovo propalo.

Name

IG

11.05.2018 10:28

Evo ja predlažem Novi Zeland npr... Kakve to veze ima odakle je vještak ,bitno je da je čovjek profesionalac u svom poslu.

Name

anna

11.05.2018 12:22

Ja bih se usredsredila na snimak gde neko, navodno David, napusta kucu. Je li neko pomislio da je taj decko, ako je na snimku stvarno on, namamljen tamo pod nekim izgovorom i da je tamo mucen i maltretiran a da je neko odglumio njega kako izlazi?? prvo, decko koji na snimku ulazi u kucu deluje sasvim opusteno sa telefonom u ruci! tako se ne provaljuje u neciju kucu! drugo, zadrzao se tamo skoro sat vremena a uzeo samo laptop i 200 maraka??? molim vas, pitajte neke iskusne provalnike, one koji su sada iza brave, sta oni misle o ovoj "pljacki". PRAVDA ZA DAVIDA!!!

Name

Re anna

11.05.2018 18:52

Postoje ljudi kojima je posao da se bave tim stvarima,da analiziraju snimke ,prikupljaju dokaze i na osnovu toga donose zaključke.Samo što se ovdje ne pokušava više istjerati istina i pravda ,nego se sve informacije koje policija iznosi odma okarakterišu kao lažne a pisanje nekog tamo blogera se doslovno tumači od riječi do riječi a pri tom čovjek sve to iznosi bez gotovo ikakvih dokaza !

Name

Pitanje

10.05.2018 12:03

Koliko ste ga platili da vjestaci u vasu korist?

ODGOVORITE
Name

Kanada Re, Pitanje

10.05.2018 13:20

Jos jedno pitanje; koliko puta ce utvrdivati cinjenicu da li je ili nije David bio u onoj kuci? Kako sam shvatio vec je objavljeno da je tuzilastvo utvrdilo da na snimku nije David.Ova istraga je sve drugo samo ne profesionalna istraga. Platice oni I crnog davola samo da se izvuku. Imaju para - of dilovanja droge. Neka su prokleti I oni I njihovi potomci. Amin.

Name

XXL

10.05.2018 13:29

IHHH DA MI 20..GOD..NEBI ME VIDJELA OVA PROKLETA AVLIJA BAR50...GOD...ISTINA ZIVA

Name

Re re

10.05.2018 16:11

Ne petljaj, tužilaštvo nikad noje objavilo da na snimku nije on, i sam kažeš da si čuo...Problem i jeste što vjerujete sve što čujete, i to samo ono što se uklapa u vaše viđenje događaja...

Name

Odgovor

10.05.2018 17:21

Nabijem ja tog vještaka na k..ac!

Name

Re: Pitanje

12.05.2018 08:46

Zanima me sta policija radi sa drogom koju zaplijeni u raciji ili po dojavi? Da je mozda ne unistava, javno uz tv prenos i svjedoke? Ili....

Name

Vitez Istine

10.05.2018 12:05

A sta je sa ostalom dvojicom sto su usla u kucu....ko su ONI? Gdje su zavrsili a nisu izasli iz kuce? Joj Lukacu lazovcino stara.

ODGOVORITE
Name

Re

10.05.2018 12:20

Niti si vitez niti se boriš za istinu. Ti imaš svoju matricu po kojoj lupaš li lupaš.

Name

Skeptik

10.05.2018 12:29

Ta dvojica su Benzema i Marselo. A osoba koja ulazi u kuću je Ronaldo, prepoznaje se po kretanju...

Name

A

10.05.2018 12:06

Pa danas David sutra neko od nas, po ovom snimku moze pola svijeta reci jeste David, nije David.

ODGOVORITE
Name

A

10.05.2018 12:15

Kako znas da nije??

Name

Re A

10.05.2018 12:25

A kako se zna da JESTE? Valjda se treba dokazati da JESTE neko na snimku a ne da NIJE, budalo botovska.

Name

Re

10.05.2018 12:26

Pa kazem, pola svijeta moze reci da jeste a pola da nije, kako ti znas da jeste? Niti branim niti optuzujem ikoga, samo postavljam sebi pitanje?

Name

ReKakoZnasDaNije

10.05.2018 12:36

U vremenu u kojem zivimo se morati dokazat da jest , a ne da nije . Ti da ubijes nekoga i optuze te , nemoras dokazivat da nisi , nego Tuzilastvo da jesi . Zaosto si u vremenu i prostoru iz doba kad su ljudi ganjali vjestice . lijep pozdrav.

Name

S

10.05.2018 12:42

A na osnovu čega je utvrđeno da jeste David na ovom snimku?

Name

re re

10.05.2018 12:47

re, BOTINO ŠUGAVA. Koja to polovina svijeta misli da je na snimku David? Tužilac, taj Slovenac, Lepir, Ćulum, Ilić, TI, dvadesetak kriminalaca koji su ga ubili, neki članovi vlade, neki ministri, Dodik, članovi SNSDa...i to je to. A preostalih milion i dvjesta hiljada ljudi misli da nije David na snimku.

Name

Re

10.05.2018 14:00

Re re seljacino jednaa sugava, jel covjek kaze na osnovu snimka moze pola reci da jeste a pola da nije, uostalom u to vrijeme drugi snimak govori da je David bio u centru grada i da nema veze sta ovaj vjestak iz Slovenije prica, citaj malo glupsone pa onda napadaj ...o te Lukac a ti njega

Name

Petyr Baelish

10.05.2018 12:06

A jel' to sigurno? A gdje je tu pečat?

ODGOVORITE
Name

Ja

10.05.2018 12:22

vjerovala bih kameri ako sam ja prva pogledala ako sam je ja postavila.

Name

Ko te tebe pita

12.05.2018 09:42

A ko tebe pita šta bi ti vjerovala,u čemu si ti relevantna da nešto vjeruješ ili ne...a deletanata Bože dragi...

Name

RUMUNIJA

10.05.2018 12:12

NAMA SAMO RUMUNSKI MODEL MOZE POMOCI - ili nas biti nece ?

ODGOVORITE
Name

Re

10.05.2018 12:34

Mars skote jedan

Name

RE - Re

10.05.2018 13:25

A jel si dobio jedan šleper ronhila da braniš "GAZDU" ?

Name

Re re

10.05.2018 13:40

Čovjek je upravu.

Name

Re Rumunija

10.05.2018 15:08

Rumunija - Koji si ti bolesnik.

Name

Re Ruminija

10.05.2018 15:24

E covjece svaka ti je zlatna. To je ono sto niko ne smije da prozbori . RS => Rumunija , Dodik i Cvijanovicka => Causesku i zena mu. Odlicno poredjenje i sa predlogom se potpuno slazem .

Name

Re re Rumunija

10.05.2018 16:22

Elena Čaušesku? E upravo to.

Name

Pravda

10.05.2018 12:14

Ovo je uzas, sta se radi!

ODGOVORITE
Name

Ela

10.05.2018 12:15

O sram te bilo ministre.

ODGOVORITE
Name

Merl

10.05.2018 16:02

Ne bih da uvrijedim nepoznatog covjeka, nemam razloga za tako nesto. Pratim njegove izjave u slucaju David i mogu samo zakljuciti da je gosp. Lukac nesposoban da obavlja funkciju, a uz sve to je psihicki labilan i strucno veoma, veoma diskutibilan! Isto vazi i za Dodika i za Zeljku C.

Name

Ti ili oni

12.05.2018 09:45

Ti sve znaš,pa najbolje da tebe postavimo umjesto njih.

Name

zlaja

10.05.2018 12:16

onda su ga ubili iz te kuce ... a vi zakljucite.

ODGOVORITE
Name

Re Zlaja

11.05.2018 10:31

A čovjek živ izlazi iz kuće nakon gotovo sat vremena ?!

Name

Nina BL

10.05.2018 12:20

A ljudi dragi pa ko jos vjeruje rezimskom ministru,pa on mora tako da govori ili ga nije, jer veliki Baja sve nadgleda iz debele ladovine.

ODGOVORITE
Name

A je C

10.05.2018 12:36

Vjeruje sav normalan i neopterećen teorijama zavjere narod. Danas su maske u potpunosti pale. Kako sada nastaviti priču o silovanju, o polomljenoj vilici itd.

Name

Laž je laž

10.05.2018 19:37

A ne može biti C, a laž je laž.

Name

Re a je c

10.05.2018 20:26

Coravi botu pa jesi vidio slike? I sta ti nije jasno. Pozuri u Podromanijska bb, Sokolac. Tamo ti je mjesto guzicaru rezimski.

Name

Kolko vjerovarno

10.05.2018 12:21

Sa kojom vjerovatnocom ?

ODGOVORITE
Name

Skeptik

10.05.2018 12:22

Ja mislim da bi to mogao biti RONALDO.

ODGOVORITE
Name

Re

10.05.2018 12:27

Mogao bi, tako se kreće kada izlazi na teren. Ronaldo je 100 %!, tj. 113%!

Name

istina

10.05.2018 12:24

Rekao je ministar da je vjestak tvrdio 80 posto sto nije mjerodavno.

ODGOVORITE
Name

DA DA

10.05.2018 12:49

Taj postotak mu ne pije vode.

Name

Istina

10.05.2018 13:00

Interesuje me na osnovu čega je utvrdio da je to David.Isto tako na osnovu čega je i vlasnik kuče tvrdio da mu je David opljačkao kuču a kaže da ga nepoznaje i da ga nikad nije vidio u životu.A mogao bi gazda kuče sa ministrom i Slovencem na poligraf.I zašto nisu dozvolili ds i FBA pomogne u istrazi.I milion drugi stvari.Koga krijete

Name

vjestak

10.05.2018 12:30

Mozdaje dobro placen ili je mozda neki kupljeni komunista ili rod lukaca ili njegove zene stidise ministre ili sumu obecali neku lokaciju u banjaluci.

ODGOVORITE
Name

10.05.2018 12:42

Nekontam sta je posredi ko je vjestak iz slovenije ,ko i kad je pozvao kad je dosao na osnovu cegajeutvrdjeno ako je dosao u Bl kad je dosao lako jeti utvrditi prelazak drzavne granice dokumenti se ocitavaju....

ODGOVORITE
Name

Goga

10.05.2018 15:11

Pa stvarno, dokle se ide sa glupostima. Uporno se tvrdi da institucije ne rade, akad rade zašto rade. Ovaj će nas slučaj koštati miliona, za te pare su ljudi mogli da se leče, a ne da se naglaba sa rekla kazala slučajem

Name

Re Goga

10.05.2018 15:26

Goga- glupa si . Jel ti to neko rekao ?

Name

Re Gogili

10.05.2018 18:12

A zasto ti komentiras slucaj koji nazivas gluposcu? Ti si pala sa Marsa i prokomentarisala nesto ...

Name

Re Re Goga

10.05.2018 22:00

Glupa je .Evo receno.

Name

Re, re goga

12.05.2018 19:21

Valjda si ti dobro ogranicena...pa jos znakove interpunkcije nisi naucila koristiti, jadna ne bila... ali bitno da znas reci za druge da su glupi. Jesi li tako i djecu vaspitala, jadna ne bila?!

Name

Kanada

10.05.2018 12:45

Znaci , zivotinjo, ne odustajes of svojih gnusnih lazi. Jedini zakljucak koji se namece sam po sebi je da si ga ti licno ubio I da zbog tog nemate namjeru nikada odkriti istinu. A sta drugo da zakljucim posle svega sta radite ? Gorio u paklu da Bog da.

ODGOVORITE
Name

Re Kanada

10.05.2018 15:12

A ti već kad si tamo uživaj u blagodetima liberalnog kapitalizma i diskutuj o Trudoovim čarapama

Name

reReKanada

10.05.2018 16:55

Ej ostavite više ovog čovjeka iz Kanada!

Name

Kanada Re, Re Kanada

11.05.2018 00:27

Bogami da znas I da uzivam.Upravo sam na Barbadosu na odmoru I u pravu si , umjesto da iz dosade , diskutujem zasto je Trudo nosio tradicionalnu indijsku nosnju kad je posjetio Indiju, ja se ziv pojedoh zbog toga sto zivite kao u nacistickom logoru, truju vas I jedne I druge I trece, ispiraju vam mozak , kradu vas , pljackaju , oduzeli su vam pravo na normalan zivot I sad su poceli da vam I djecu ubijaju.Ko hoce , kad hoce I kako hoce. Pa zar nije logor? Prijatelji medu kojima su I nasi ljudi kazu mi : " ma pusti, sta TO citas, of njih tamo je I Bog digao ruke" , a . eto , je na mogu . Zao mi Davida I ne mogu da se pomirim sa onim strasnim ubojima na njegovom tijelu I ne mogu da shvatim sta vam ta vlast radi. Meni je to nepojmljivo. Zao mi omladine koja u tom getu ( David je bio potpuno u pravu za geto) nema nikakvih sansi za buducnost. A pametni su I mogu daleko vise da urade za sebe sto dokazuje da su ovde nasa djeca veoma uspjesna. Ali ovde. A tamo ih ubijaju I gaze autima jer vise ne znaju sta ce of sile. I ZA TO NIKO NE ODGOVARA. istrage traju u nedogled. optuznica nema, a necije dijete mrtvo , Dijete pojela maca ka da je dzigerica. Pa zar ste dotle dosli da vam je to postalo normalno? Nego , hajde , umjesto sto ti smeta sto sam na ovom portalu ( pa imate demokratiju) budi " liberalan" pa da se dogovorimo kako da pomognemo nesretnom Davidovom ocu da dode do PRAVE istine o smrti svog sina.Lijep pozdrav sa Barbadosa I svako dobro.

Name

Kanada

11.05.2018 22:53

Dobar si covjek.

Name

dott

10.05.2018 13:08

U pljačku sa upaljenim mobilnim telefonom u ruci, gdje to ima ?

ODGOVORITE
Name

Bas tako

10.05.2018 20:18

A Davidov telefon ugasen u 02 sata i 40minuta.

Name

aha

11.05.2018 06:57

Tako se razmišlja bravo.

Name

Re Bas tako

11.05.2018 10:35

A ko je rekao u 2:40 ?

Name

Kolektiv

10.05.2018 13:09

Cekaj malo ministre: kako neko moze biti u isto vrijeme na dva mjesta?

ODGOVORITE
Name

Hair

10.05.2018 13:17

Putujem krzo prostor, putujem kroz vrijeme, negiram sve moguće fizicke teoreme.....

ODGOVORITE
Name

Zvornik

10.05.2018 13:17

Sram da te bude lukaču! Bezdušni čovječe,imaš i ti djecu,ili misliš da su tvoja sveta,a tuđu da možete gazitii ubijati kako se kome prohtije?!

ODGOVORITE
Name

Dragan

10.05.2018 13:24

Ljud

ODGOVORITE
Name

frojd

10.05.2018 13:25

Koji ekspert ekspertsko ti sunce ..... na osnovu cega dje je izvestaj ime prezime institut koji je radio dajte dokaze a ne vase izjave. A ma i da jeste ovo david i da je obio kucu i da je bio drogiran, covjeve otkud i ko mu nanese onolike povrede zazivotne po tijelu o tom pricajte sunce vam ekspertsko

ODGOVORITE
Name

Gagi

10.05.2018 13:27

90% ljudi koji ovde pisu komentare su botovi raznih političkih partija. Ajde ljudi budite svi malo realni. Nemoze sve biti crno-bijelo.

ODGOVORITE
Name

Zvornik

10.05.2018 14:20

90% ljudi koji pisu i traze pravdu za Davida,su LJUDI,RODITELJI,NORMALNA LJUDSKA BICA,a ne neciji pijuni sa ispranim mozgovima,kojima ni zivoti djece nisu preci od prokletih licnih interesa,za sicu ste se prodali sebe gospodo,doci ce vrijeme kada ce i ova tiranija proci,da li cete se moci pogledati u ogledalo,sram vas bilo,pocrkali dabogda!!!

Name

BLuka

10.05.2018 13:34

Pa sta i ako jeste,pa sta i ako je diler....ko ga je ubio,ko ga je mrcvario,koga stitite????

ODGOVORITE
Name

Biljana Popovic

10.05.2018 14:00

Lukač mora da podnese ostavku

ODGOVORITE
Name

Re Biljana Popovic

10.05.2018 15:29

Ne slazem se . Lukac je odgovoran i za narko dilere i za prikrivanje i za ubistva i za "samoubistva" u zatvoru. Kakva smjena , 100 godina robije malo bi bilo da se iskupi smrad . Kazu da je po Visegradu ubijao neki neduzni narod dok su generala Mladica ganjali , on i neki Andan.

Name

Buba

12.05.2018 07:34

O zar je lukac i mladica ganjao eee arkanova grupa i lukac ganjali mladica!!! Pa nije ni cudo zasto dodig voza ceciu iznad banjaluke!!! Pa to je stara druzina jos iz rata.

Name

drbl

10.05.2018 14:22

Prvo je bio FBI ukljucen u istragu,sad Slovenac....Vrijedjate inteligenciju prosjecnog covjeka....

ODGOVORITE
Name

In

10.05.2018 14:24

Dobro i lijepo ministar zaprijeti svima kad su njegova djeca u pitanju i eto kao roditelj da ga razumijem . A nasa djeca ministre nisu djeca sta su vrece za treniranje strogoce. I dali mislite da ste aamo vi otac pa bi ste licno presudjivali , i drugi ljudi su ocevi sta ako pocnu licno presudjivati vi pozivate na nepostovanje zakona.

ODGOVORITE
Name

In

10.05.2018 14:24

Dobro i lijepo ministar zaprijeti svima kad su njegova djeca u pitanju i eto kao roditelj da ga razumijem . A nasa djeca ministre nisu djeca sta su vrece za treniranje strogoce. I dali mislite da ste aamo vi otac pa bi ste licno presudjivali , i drugi ljudi su ocevi sta ako pocnu licno presudjivati vi pozivate na nepostovanje zakona.

ODGOVORITE
Name

Moralista

10.05.2018 14:41

Pokojni David je izmislio teleporter kojim se teleportovao u blizinu kuce koja je opljackana. Do kada mislite daa lazete ovaj narod??? Casno bi bilo da Lukac podnese ostavku ako trunku casti ima u sebi u sta licno - cisto sumnjam

ODGOVORITE
Name

Zvornik

10.05.2018 15:18

A i ako je on na snimku,ako je zaista bio u toj kuci,ko garantuje da nije namamljen u sporni objekat,ko jos ladno pojede burek,pa onda lagano odseta i opljacka neciji kucu,to mogu samo surovi profesionalci,a pokojni David je bio dijete,tek zakoracio u zivot.Sramota je koliko nas sve podcjenjujete,koliko vrijedjate nasu inteligenciju,ako smo ostali da zivimo u ovoj jadnoj i bijednoj zemlji,to ne znaci da smo toliki levati.

Name

Test

10.05.2018 15:09

Sto neko ne prepjesaci od trga do pekare pa do te kuce da utvrdi koliko vremena za to sve treba? Ili da pretrči? Da vidi je li to realno moguce ako se uzme u obzir i vrijeme sa snimka kad je momak bio na trgu. Takodje, rece li iko ko su druga dvojica koja su zaustavila momka? Puno rupa nije pokriveno. A sve treba biti jasno.

ODGOVORITE
Name

Re Test

10.05.2018 16:26

Kažu danas da ga je kamera kod zgrade Ekvatora snimila u 2.38 . Ko god ne vjeruje neka prošeta tom rutom pa se uvjerite da može stići(normalnim hodom 8-9 minuta).Toliko znam sigurno ,a da li je to on i da li je ušao u kuću ,to neka kaže nekog drugi.

Name

Ze re

11.05.2018 03:57

Eto kažeš da ga je neka kamera snimila u 2:38 a telefon ugašen u 2:40. Kako je na snimku navodnog ulaska u kuću telefon upaljen? Kako su utvrdili da David nije provalio u kuću, a danas opet jeste. Nevjerujem im ništa, nisam im ni vjerovala, sad su se definitivno javno ukopali.

Name

Re Test

11.05.2018 08:35

Ne kažem ja ,nego kaže policija. Ja nikada nisam čuo za taj podatak kada je ugašen telefon,bar ga na press mupa i juče nisu spominjali.Jedino sada onaj snimak momka koji baca smeće(koji je Davor juče objavio a čini mi se da je i Lukač tako nešto spominjao) baca ozbiljnu sumnju.Jer ono sigurno nije isti dečko kao onaj iz centra. Ne znam šta da mislim o svemu ?!!

Name

Kamera

11.05.2018 22:57

A ima li neka kamera da ga je mogla snimiti na trgu sprijeda, kad su ga navodno zaustavili ti neki ljudi? Nije valjda da u centru grada ima samo jedna kamera.

Name

Istok

10.05.2018 15:16

Jel to isti onaj vjestak sto je ekspertski dokazao da na snimku u aferi "papak" zenski glas ne pripada premijerki? Jadan si Lukacu i ti i kompletna tvoja "expertizovana" postava MUP-a. Vi ste izgleda dosli sa istog policijskog kursa iz Aleksandrovca. Ko politicka skola iz Kumrovca nekada.

ODGOVORITE
Name

Zare

10.05.2018 16:00

Ministre, jel taj ,,vještak" iz Slovenije odrađuje onu ,,pozajmicu" od par stotina hiljada km???

ODGOVORITE
Name

Posmatrac

10.05.2018 16:05

Sta ocekivati od Lukaca pa taj covjek je odmah poslije rata radio na unistenju RS kad je sa babom vrsio revoluciju preuzmo policijske stanice u RS sve do Brckog gdje je moro stati jel mu je na put stao Bojo Gasanovic i vratio skota nazad babi.Dalje kad mu je sef rusio instituciju predsjednika RS vrsio logistiku pomenutom sefu dalje stvorio je u Mupu dilersku organizaciju a ovo sa pokojnim Davidom je posledica njegovog djelovanja

ODGOVORITE
Name

Turboskara

10.05.2018 16:13

Odličan naslov koji sve govori LUKAČEV VJEŠTAK.Sve drugo je suvišno.

ODGOVORITE
Name

bo

10.05.2018 18:06

Naslov je mogao biti i “Lukac platio vjestaka iz Slovenije da vjestaci” i ti bi naravno povjerovao u to. Kako neces kad si glup ko tocak kao i vecina komentatora ovdje.

Name

xD

10.05.2018 18:54

Hahahhaa. Nevjerovatno koliko ovdje pojedini ljudi pokazuju odstupanje od realnosti.

Name

brecalo

10.05.2018 16:26

A rs nema strucni ljudi da dokaze vec trazite pomoc iz slovenije a kad je pres onda imate strucnjake da daju lazne izjaave sram vas bilo Jel poslali ste analize na vjestacenje cak u zagreb sta opet nema strucni ljudi da dokazu istinu e da a koliko ste platili slovencu da laze a koliko ce dobit strucnjak iz zagreba da bi izmislijo nesto sto do sad nismo culi cujte bagro politicka IDETE U ZATVOR itu nema stajanja vama ni jedna kriminalna grupa nece pomoci dosta vas je necete nas ubijati i kriti dokaze dosta

ODGOVORITE
Name

Sta

10.05.2018 16:51

Ne valja ni iz EU vise!!!

ODGOVORITE
Name

Н

10.05.2018 16:56

Ако министар каже да су прегледали ток Црквене уз коју сам ја одрасла и која је била затворена односно поплочана када сам ја била дјете прије 50 година како је могуће да мене није никада однијела а хиљаду сам пута сишла у њу.Као дјете које је рођено и одрасло уз Црлвену силазила сам низ коцке и хватала жабе вода је била велика само два пута 99или 98године за вријеме некакве кише више се и несјећам и 2014када су биле поплаве.Мене није пронијела као дјете док сам била малена па није ни Давида све остало око те рјечице је сувисло.Причају глупости лупају од кружног тока кроз пијацу није могла ни гране од дрвета пронијето камоли момка од 70 80килограма.

ODGOVORITE
Name

b

10.05.2018 18:10

Za tvoju informaciju mom drugu je ta ista crkvena odnijela auto sa lausa do vrbasa. Uspio je iskociti prije nego je sletio u crkvenu inace bi bio mrtav. Zimsko doba je bilo kad je vise vode.

Name

Za b

10.05.2018 20:34

Za b : ma ja proslo auto kroz tunel crkvene. Dobro nisi rekao autobus na sprat odnjela crkvena.

Name

Hahaha

10.05.2018 17:30

Pa zato sto je jeftiniji za potkupiti kako bi rekao ono sto odgovara toj crvenoj bandi

ODGOVORITE
Name

Milano

11.05.2018 23:08

O pa majku vam .....vise bolesnu.Ostavite Davida da pociva u miru bozijem stoko.Sve vas treba na goli otok poslati.

Name

ivana

10.05.2018 18:55

Ma kakav vjestak iz Slovenije ,vjestak je iz Drvara provjereno....

ODGOVORITE
Name

Kiki

10.05.2018 20:45

Ma jaa---al ima slovenski pasos jer je radio 30 godina u drvnoj industriji..cjepo drva u Novo Mesto.

Name

xxxx

10.05.2018 19:26

A sto niste pozvali vjestaka iz glamoca,to jest onu zenu sto se javila da je gledala kako ga tuku grupa momaka i zasto ste joj zaprijetili da nista ne smije da kaze,nemojte misliti da je narod toliko lud

ODGOVORITE
Name

David

10.05.2018 19:33

David nista nije provalio niti ukrao.On je bio jedan obican decko iz Bl normalan kao i mnogi.Nekad provod malo se nekad opusti uz koji djojint i to je to.Svi smo tako radili.Ali ovako nesto da se uradi njemu,to je strasno!Mislim da njegov otac zna dosta,ali bojim se da ovi politicki monopoli idu na drugu stranu.Mislim da je 100 % opozicija umjesana,ali bih volio da njegov otac negura prste mudju njih.Neka ustraje za svog sina i za nasu djecu.I da bog sam namjesti i slozi kockice gdje treba,jel narod je PRAVDU ZA DAVIDE MNOGE

ODGOVORITE
Name

Re Jakna

10.05.2018 19:36

Koja je ono pekara,ja koliko vidim nije Zmijanje ?!

ODGOVORITE
Name

BOBA

10.05.2018 20:33

POZDRAV VASKOVIĆU .JEDAN GOSPODIN, ŠARMANTAN OPUŠTEN, RAJA U ODNOSU NA SELJAČINE DA NE KAŽEM KRKANE .FACE IM GOVORE KO SU ,ŠTA SU I KAKVI SU.MOJ OMILJENI NOVINAR.PRAVDA ZA DAVIDA.

ODGOVORITE
Name

Sara

10.05.2018 20:39

Valjda roditelj najbolje zna svoje djete.Ova osoba je starija od Davida , ni blizu 21 god.

ODGOVORITE
Name

Mira

10.05.2018 20:43

Ova osoba nemoze imati 21 godinu , ovo je starija osoba.

ODGOVORITE
Name

Brko

10.05.2018 21:14

A što bi i iz Srbije bio vještak ? Zar nije mogao biti iz BiH??

ODGOVORITE
Name

Vještačenja

12.05.2018 10:50

Ja budala ljudi..što je odavde,a šta nije iz... Božije matere.Sva vještačenja su uradile naše institucije i to isključivo po naredbi postupajućeg tužioca,a ne po naredbi Mupa.Nova-kompatativna vještačenja opet po naredbi tužilaštva rade obostrane institucije i vještaci a sa ciljem veće sigurnosti.To se u svakom ozbiljnom postupku tako radi.Ovi polupismeni diletanti što lupetaju po portalima i vode svoju istragu samo otežavaju porodici i zbunjuju javnost usmjeravajući u pogrešnom smjeru i neće dovesti do istine.Dajte se u pamet ljudi.

Name

Pošten

11.05.2018 02:49

Smarate više,krivične prijave protiv svih što narušavaju institucije RS ! Udri milicijo čelična pesnico komunizma .

ODGOVORITE
Name

rok

11.05.2018 06:34

I slovenci vole marke.

ODGOVORITE
Name

Re namjerno ili ne

11.05.2018 08:21

Kao prvo niko nije rekao da je momak namjerno skočio.Utvrđeno je postojanje alkohola u krvi i u urinu (čini mi se preko 0.15%).Isto tako utvrđeno je i prisustvo narkotika thc i lsd,što opet ne znači da je iste konzumirao baš taj dan.Taman da je i bio pijan,drogiran i da je opljačkao kuću niko nema pravo da ga ubije !

ODGOVORITE
Name

Ribar

11.05.2018 13:56

Majmuni jedni sta see ovde vidi?

ODGOVORITE
Name

www

11.05.2018 13:58

A sada je i ovaj slovenac uključen u zavjeru jel i on saučesnik malo ga preteraste sad će ispasti da se ceo svet ujedinio protiv nekog nebitnog momka. Ajde da poverujem da je sve što Davor iznosi istina krenem pod tom predpostavkom, ono što meni tu se na uklapa MOTIV šta je motiv tako velike zavere.

ODGOVORITE
Name

Realista

11.05.2018 14:37

A da nije kakav sektas,da nije zrtva nekog obreda!

ODGOVORITE
Name

Moje mišljenje

12.05.2018 08:00

Pa šta i da je bio u kući? Pljačkao nije, to je očigledno. Mogli su ga namamiti u smislu da nešto popravi, instalira. Time se bavio, zar ne? Ako je(po njima) ukrao, zašto ga nisu odmah ujutro uhapsili sa svim tim pokradenim stvarima i napravili dosije. Pa mu prislonili tu tuču na Banj Brdu. E, tu dolazimo na glavno. Živoga ga nisu mogli optužiti jer dečko nije kriminalac. Sva ova njihova pravdanja su lomljenje jedine slamke za koju se drže. A tek te silne povrede, toga nisu ni pokušali da se dotaknu.Nek mu je laka zemlja, a porodici strpljenje u traženju pravde.

ODGOVORITE
Name

nedorecene stvari

12.05.2018 09:27

Ako ministar Lukac veli, da je rekonstruisao komlpetno hodanje pokojnog Davida, onda ima neodgovorenih par pitanja - Na Davidu su vidne povrede na ledjima. Ministar veli kako je bilo saketanje. A na ledjima nisu povrede od saka, nego od tupih predmeta kako tvrde patolozi. - Ako je David skocio u vodu, moguce je da je dobio povrede na celu , ali otkuda povrede ledja? - Posto se policija slaze da je na snimku ispred Boske, David, na kome se vidi da je dobro raspolozen i pokretan, otkud na obdukciji tolike povrede koljena i natkoljenica? Zar bi mogao tako da hoda nakon povreda na koljenima? Kako god da racuna, izmedju smrti Davida i dolaska u spornu kucu, David je jos negdje pretrpio zestoke povrede. Zasto ministar nije rekao gdje su se te povrede desile?

ODGOVORITE
Name

hare

12.05.2018 09:59

Recimo da je tacno sve sto policija kaze, ko je pretuko tako djete da i ako je pao u potok nije moga preziviti.Momak je sportista i male su sanse skoro minimalne da tako strada. Sve govori da nesto znaju vlasti a cute tu je problem laz. Poturanje novi lazni dokaza i sakrivanje istine PRITISAK NA DRUGE DA POVEZU I OKACE NEKOM UBISTVO.

ODGOVORITE
Name

Waller

12.05.2018 19:40

Slovenac se zove Zmago.Angazovao ga Crni Gruja.

ODGOVORITE