Dodikovi propali medijski projekti

Ma kako bila izražena želja Milorada Dodika i SNSD-a da ovlada medijima nije im pošlo za rukom, jer su brojni medijski projekti izšli iz te kuhinje propali a milioni maraka su otišli u nepovrat.   

Republika Srpska 28.02.2018 | 19:35
Dodikovi propali medijski projekti
Milorad Dodik u decembru 2009. godine natjerao je svog komšiju iz Mrčevaca, vlasnika kompanije za održavanje i šišanje trave - “Tamaris”, Milorada Janjetovića da poslije stečajnog postupka kupi banjalučku Bel televiziju, koja je trebala biti projektovana kao gradska televizija po uzoru na Studio B. Janjetović je za direktora televizije postavio svoju kćerku Tamaru Janjetović i najavio ulaganja od pet do 10 miliona KM u razvoj BEL-a.

Iza naredbe Janjetoviću da kupi BEL TV krio se cilj SNSD-a da do  izbora 2010. godine pokuša da podigne TV BEL, koja signalom pokriva cijelu Krajinu i tako neutrališe uticaj “nepredvidivog” ATV-a na birače. Iako je BEL primio veliki broj radnika ATV-a, nudeći im velike plate, ova televizija propala je prije nego je uspjela da napravi program koji bi bilo ko gledao. U rukovodstvo kuće imenovani su u javnosti anonimni novinari, izuzimajući jednog Slavišu Sabljića sa RTRS-a. Sama ta činjenica na početku je garantovala propast ove medijske kuće u rekordno kratkom vremenu. 

Tako je ova, samo nekoliko godina ranije, veoma popularna televizija kakvom je uspostavio  iskusni novinar Milan Zorić, propala za manje od godinu dana. Da nešto ne štima javnost je saznala tek nakon što je smjenjena je glavna urednica, u medijima anonimna Vlatka Malidžan (nakon toga zaposlena u Ministarstvu finansija) jer je odbila da potpiše 13 otkaza zaposlenima.

Program je bio do te mjere nekvalitetan a rejtinzi gledanosti katastrofalni da je jedini veliki oglašivač na TV BEL ubrzo postala jedna jedina firma – “Tamaris”. Zbog toga je Janjetović digao ruke i u rekordonom roku u prostoru u kojem je smjestio BEL otvorio diskoteku i svadbeni salon. Televiziju, koja i danas ima dozvolu RAK-a za emitovanje programa koji ne proizvodi odavno, “gratis” je poklonio radnicima. 

BEL nije spasila ni injekcija koju joj je u drugoj tranši nazvanoj "pomoći medijima u doba gobalne ekonomske krize" iz budžeta  uplatila Vlada Republike Srpske u iznosu od 150.000 KM.  

Bilans vladavine SNSD-a na TV BEL je oko 120 zaposlenih na tv u trenutku kada su je kupili koji su ostali bez posla. I svega nekoliko nesretnika, pokupljenih sa ulice, kojima je Janjetović na kraju poklonio veliko ništa.  U medjuvremenu, zaposleni  mjesecima nisu primali plate, niti su im uplaćivani doprinosi za zdravstveno i penzijsko osiguranje.

Slično je bilo i sa medijskim projektom SNSD-a koji je prethodio kupovini TV BEL. Naime, vlasnik kompanije za održavanje i šišanje trave - “Tamaris” Milorad Janjetović, po nalogu Dodika kupio 2007. godine od vlasnika “Nezavisnih novina” Željka Kopanje za 450.000 KM list “Fokus” i sve zaposlene u njemu, uključujući i urednika Radmila Šipovca. Taj list kupljen je s namjerom  da postane udarni tabloid u rukama SNSD-a, uoči izbora 2008. godine, a Kopanja je na taj način pokušao da koliko-toliko oslobodi pritiska svoja druga dva medija, “Glas Srpske” i “Nezavisne novine”. 

Janjetović je registrovao preduzeće “Pres komerc”, koje je bilo izdavač lista “Fokus” i kojem je Vlada Republike Srpske, po nalogu SNSD-a, davala milione maraka pokušavajući od njega da napravi novine broj jedan u Republici Srpskoj.

Međutim, isto kao i u slučaju BEL TV, SNSD, Milorad Dodik i njegovi medijski savjetnici,  ponovo su omanuli, jer ni ovaj put nisu znali da naprave samoodrživ i medij koji ima uticaj. “Fokus” je uprkos milionima koje je dobijao iz budžeta Republike Srpske do svog gašenja bio i ostao list minornog tiraža i opskurne, jeftine i naivne propagande.

U pet godina postojanja, a ugašen je 2012. godine,  “Fokus” je iz budžeta Republike Srpske dobio 1,2 miliona KM. Tako je ,,Fokusu“  2009. godine iz budžeta prebačeno 270.000 maraka, a u julu 2010.  360.000 maraka. Za podršku projektu „Razvoj Srpske, reforma PIO” Vlada je donirala “Fokusu” 200.000 maraka.

Sa tim niskotiražnim listom Ministarstvo finansija RS organizovalo je i plaćalo akciju „Najsrećniji fiskalni račun”, ubrizgavajući u njega stotine hiljada maraka. Pored toga, sva  ministarstva u Vladi Srpske su morala po nalogu SNSD-a da u “Fokusu” objavljuju specijalne dodatke, koji su posebno plaćani, ali i sve konkurse i oglase.

Kada je vidio da brod tone, Milorad Janjetović se ponovo izvukao i “Fokus” poklonio dotadašnjem direktoru lista. Malo nakon toga “Fokus” se ugasio a radnici, kojima plate nisu isplaćivane mjesecima ostali su na ulici. I ne samo to, kao i na TV BEL, i novinarima “Fokusa”, prije nego što su ostali na ulici, 30 mjeseci nisu uplaćeni doprinosi za socijalno i penzijsko osiguranje.

“Fokus” je nestao sa medijske scene, a “Pres komerc”, firma koja je bila izdavač lista, ostala je dužna samo za PDV oko 125.000 maraka, a Poreskoj upravi RS 840.000 KM. Dugovi za socijalno i penziono osiguranje zaposlenima popeli su se na više od milion maraka.  

Naravno, da za ova dugovanja državi ni Janjetović, niti bilo ko drugi nije odgovarao, jer SNSD, kao i u slučaju TV BEL, nije dozvolio kontrolnim organima da provode zakon u njegovim propalim medijskim projektima.

Kada je sve propalo, u julu 2013. godine SNSD je pokušao sa još jednim novinama. U Banjaluci je počeo da izlazi nedeljnik pod nazivom “Novi Pečat”, čiji urednik i direktor je bio “provjereni” Radmilo Šipovac, prvi urednik “Fokusa”.

Taj medijski projekat, brutalan, necivizilozvan i neartikulisan na kioscima se pojavio svega nekoliko puta, a već u septembru 2013. godine urednik i direktor “Novog Pečata” Šipovac osvanuo je na novom radnom mjestu – kao urednik novog projekta SNSD-a “Narodnih novina”.

SNSD se pravljenjem novog tabloida, koji je trebalo da preraste u dnevnu novinu, a samo poslije nekoliko sedmica počeo je da izlazi po potrebi, pripremao za opšte izbore  2014. godine.  “Narodne novine” napravljene su da blate, lažu, kaljaju, montiraju svima onima kojih se SNSD plašio, ali i onima koji se nisu sviđali lideru i njegovim medijskim savjetnicima.

Kao i sa svim medijskim projektima SNSD-a isto se desilo i sa “Narodnim novinama”. Nakon što novinari mjesecima nisu primali  plate, a nikada im nisu uplaćeni doprinosi, “Narodne” su ostale bez ijednog novinara. Urednik novina, koje niko nije čitao iako su se u Vladi Republike Srpske dijelile besplatno,  nakon nekoliko godina “tavorenja” u redakciji “Narodnih novina” nagrađen je nedavno mjestom direktora Novinske agencije Republike Srpske - Srna.  

Ako se svim ovim medijskim sunovratima SNSD-a pridoda i propast Radio televizije Republike Srpske, nakon što je Javni servis po nalogu Milorada Dodika preuzeo njegov šef kabineta Draško Milinović i rekordno brzo uvalio u milionska dugovanja, onda je jasno da su  Milorad Dodik i njegov SNSD najodgovorniji za uništavanje novinarstva i novinara u Republici Srpskoj. Stotine ljudi u medijima je ostavio bez posla i bez uplaćenih doprinosa, bez prava na liječenje i ostvarivanja prava na radni staž.    

U međuvremenu Dodik je iz medija i na taj način eliminisao sve one koji su bilo šta znali o novinarstvu. Istovremeno je hiljade maraka dao svom starom drugu Mati Đakoviću i Miroslavu Lazanskom koje je doveo na Javni servis Republike Srpske.

Kada je riječ o Đakoviću, nije samo novinarstvo ono što mu je bila ulaznica, Dodik je njegovim angažmanom u stvari kupovao informacije iz Tužilaštva BiH, kojima je Đaković raspolagao iz dva izvora, preko svog zemljaka i Tuzle, bivšeg glavnog tužioca Gorana Salihovića, a potom preko svoje, navodno, bliske rođake v.d. glavnog tužioca Gordane Tadić.

Ma kako bila izražena želja Dodika i SNSD-a, poslije svih ovih primjera njihove medijske vladavine, jasno je da niti su znali, niti će ikada znati da naprave i održe medij kojem se vjeruje i koji ima bilo kakav uticaj na javno mnjenje.   

Šta čeka  ATV čiji je većinski vlasnik postao Slobodan Stanković, koji je jedan od odanih Dodikovih ljudi i koga bije glas da je stekao ogromno bogastvo zahvaljujući vezama sa prvim čovjekom Republike Srpske?

(BN)


 

 

 

 




 

Komentari / 49

Ostavite komentar
Name

... da čiko b'onu...

28.02.2018 19:40

Hahhahaa, kakvi ste vi meni kraljevi. Koje frustracije u vama izaziva Milorad Dodik, to je za medalju. Ali, uzalud vam trud svirači, ima da čika Mile uzima ove izbore sa istorijskom razlikom.

ODGOVORITE
Name

Djunta bl

28.02.2018 20:10

Stašo, ti li si?

Name

hahahaah

28.02.2018 20:10

Kakav si ti meni mocan ma za udzbenike!! Samo nastavi,imas moju podrsku hahahahaahahh...

Name

Ako

28.02.2018 20:14

Druze, imas li ti zivot ili 24h cekas neku objavu da bi postavio komentar? Izadji malo do grada, sela, medju ljude, malo da se civilizujes.

Name

mozda

28.02.2018 20:26

Mozda tvoj Mile i uzme izbore ali mozda. Nemoj da zaboravis da svaka stranka mora nekad izgubiti izbore. Izgubili su komunisti, Socijalisti, Demokrate, PDP, SDS, Radikali ITD. Izgubice i SNSD.

Name

Kosarac

28.02.2018 20:56

Angažujete li ponovo i Ranka Pesikana!? Niko vam ne moze pomoći ovaj put.

Name

pravda

28.02.2018 21:11

Za Bosnu bi najbolje bio izbor Dodika za clana presjednistva a Mladica za presjednika RS. oVAJ TENDEM BI NJBRZE UKINUO rs.

Name

ROKI

28.02.2018 21:46

BUDALO AJ VIDI ŠTA TI ŽENA RADI U AKTIVU SNSD-A, ORGIJE SU U TOKU A TI LAJ NA OVIM PORTALIMA...

Name

da

01.03.2018 02:21

Baš jadno koliko je ovdje kompleksa izraženo. Pa ne možete doći na vlast, ljudi vas dobro znaju kao neobrazovanu, nekontrolisanu i na pare poalahomu svitu i džaba krečite.

Name

re pravda

01.03.2018 07:06

I ti lupas onako

Name

Re

01.03.2018 07:31

A cij zena to odavno radi, nije ni cudo sa kakvim je imbecilom, ljudi pricaju blize 2 godine o tome. Sada ti je lako poznati facu, rogovi narasli a nos jos vise , kao u pinokia

Name

Zora

01.03.2018 07:36

Pod hitno se javi ljekaru

Name

Kremenko

01.03.2018 09:18

Re Kosarac. Pa.naravno da trebaju vratiti Pesikana. To je jedini profesiinalac u svom poslu. Ako ga vrate onda SNSD ima da uzme izbore glat. To ce im biti greska ako ne urade.

Name

MAKS 13

01.03.2018 11:19

Mile je vec izgubio , samo ti neznas gledas rtrs , crna lista ga progoni san mu je sve slabiji

Name

re

01.03.2018 15:15

Blago tebi.

Name

Politikolog

02.03.2018 16:49

Re ...da čiko bonu....Sa svim dosadašnjim glupim komentarima kojim truješ ovaj posjećeni portal, s ovim komentarom si prevazišao samog sebe! Četitam!!

Name

kompetencija?

28.02.2018 19:45

Ho-Ruk sistem SNSD-a - tako se samo pali auto na guranje.

ODGOVORITE
Name

Re ,

28.02.2018 21:18

ovo je da covek nepoveruje, ko he taj Dodik ,s cim se on uopste bavi ;mozda neki univerzalac ,koji ce da svet resi ,ili da ga potopi :mislim da je prije ovo drugo,tuga ,tuga a jos veca zalost.

Name

tačno tako

28.02.2018 19:49

Sve tačno sto ste napisali......Jedina alternativa izaći na izbore u Oktobru i ni pod razno NE GLASATI za SNSD, SP, DNS,US, ili bilo koju drugu partiju njima blisku ili pojedinca koji im je blizak. Jedino zdravo rješenje je dati glas gospodinu V.Govedarica, kao nekom koga nikada nije bilo u ovakvim aferama i pojedincima iz opozicionih partija za koje ste uvjereni da vas neće izdati.

ODGOVORITE
Name

re tacno

28.02.2018 20:02

U pravu si ne treba glasati ali na za ove tvoje ne treba glasati ista su to govna,samo izvini mozda si ti uhljebljen preko njih pa tako pricas a znas i sam da su lopovi i jedni i drugi

Name

re re tacno

28.02.2018 21:00

Ne radi se tu o uhljebljenju, već o dva različita pravca, od kojih se jedan već pokazuje 12 godina i jasni su principi na kojima funkcioniše. Drugi je neisproban u punom kapacitetu. E sad, glasanje za prvi i ne glasanje, jasno daje podršku prvom. Na svakom pojedinačno je da izabere. Bez bilo kakve obaveze, moje mišljenje je da treba pružiti šansu mladom čovjeku,odnosno Vukoti i drugom konceptu.

Name

re re tacno

28.02.2018 21:27

Moje misljenje da ne treba dati ni sds ni snsd i u jednoj i drugoj vladaju tajkuni a nemoj da govorim imena i sa jedne i druge strane,jedino ljudi koni nisu bili nikakva opcija i mladji pa da nesto probaju

Name

SAMO FUNKCIONISE BAJA I POLICIJA

28.02.2018 19:56

SVE STO JE FUNKCIONISALO U RS JE UNISTENO, ZA VLADAVINE DIKTATORA BAJE,SMO NEK MI NEKO KAZE STA JE URADZENO. NISTA A NAJGORE DA JE RS. BANKROTIRALA I ODRZAVA SE NA INFUZIJI, RS TREBAJU NOVI LJUDI OVAJ SSND JE TERMINATOR.NEMA VISE NISTA.

ODGOVORITE
Name

zna se

28.02.2018 20:08

Ceka ih prdekana u oktobru.

ODGOVORITE
Name

Vuper

28.02.2018 20:13

To ce biti od sad DTV...

ODGOVORITE
Name

Vedran

28.02.2018 20:19

Neka se spremi ATV. Idemo dalje!

ODGOVORITE
Name

АТВ

28.02.2018 21:16

АТВ чека иста судбина, али то није битно. Сваки медиј је Додику послужио, он је давао народне паре док је требало, зависи који су избори? Као да ће АТВ проћи боље, једноставно ће бити небитни кад сад почну љигаву антинародну кампању. Видим да ШКОРО већ не излази из ..... власти.

ODGOVORITE
Name

jedan odanonimnih bivsih radnika

28.02.2018 22:00

Bio sam jedan od zaposlenih na toj nesretnoj novoosnovanoj Bel televiziji. I tacno je uglavnom sve sto je napisano, s tim da je vec nakon mjesec dana, od pocetka rada, sve propalo. Cim je radnicima trebalo isplatiti plate nastao je problem. Vecina nije dobila ni tu prvu, niti jednu jedinu. Sto se tog vrlog Slavise Sabljica tice imao sam veliki respekt prema njemu kao tkz. bardu novinarstva ali sam se grdno razocarao, rijetko los covjek. Prava ljiga, poltron i beskicmenjak. Ta Vlatka Malidzan ciji je muz neka civija u SNSD-u pa je ona tako i dosla na mjesto glavne i odgovorne nije imala blage veze s vezom, ni o cemu. Totalno prazna i bezidejna, histericna osoba koja nije nizasta a sve konce je vukao Rajko Vasic, iz sjene. Tu jadnu djecu, koja su dolazila tu da rade, nadajuci se necemu uglavnom su slali iz SNSD-a, a najvise MIlan Ljepojevic. Sto se tice kadra atv-a nisu oni doveli nikoga, da se ne lazemo, osim nesto tehnicara, dva snimatelja inace narkomana i neke montazere i tonce alkoholicare, koje smo morali da ganjamo po kafani i vucemo za rukav da montiramo i koji su vec prvu obecanu a nikad dobijenu platu zaduzili u bifeu, koji je jedini zazivio od svega na toj nesretnoj televiziji. Ta Vlatka M. je valjda ranije radila na atv-u pa je pokusala dovesti neke ljude koji su vec bili ogorceni tretmanom i na toj televiziji, maltretiranju i neplacanju, ali nije joj uspjelo, jer vecina je unaprijed znala da je to osudjeno na propast i nisu zeljeli da rizikuju. Tako da su svi koji su dosli da rade bili ljudi koji nisu imali drugog izbora tj. posao. Bilo je tu nekih novinara i urednika iskusnijih i obrazovanih koji su i znali nesto, trudili se i pokusavali, medjuljudski odnosi zaista nisu bili losi. Pojedini ljudi su tu bili samo zbog posla a ne iz politickih interesa. Bilo je i nekih koji nisu ni bili podobni, Ljepojevicu npr. stalno se zalio na njih, jednu urednicu narocito, rijetko kulturnu i obrazovanu osobu, ali televizija nije imala neku jacinu da bi to nekoga bilo briga. Npr. desilo se da nisu pustili neke gluposti koje je on slao. Gazda je npr. trazio da se posalje snimatelj da snima njegovu krsnu slavu!!! I to je moralo ici u program i to po direktivi Slavise Sabljica koji je isao za istim tim gazdom i snimao reportaze po njegovom selu i crkvama kojima je taj bio ktitor i sl. Sjecam se da je taj Janjetovic dolazio i pricao kako su pare za plate obazbjedjene i da to nije problem, cim je trebalo isplatiti prvu nastao je haos. Iskreo ne znam za kojih 15 ljudi je ta Malidzan odbila da potpise otkaz jer niko od novinara i urednika nije ni bio zaposlen tj. prijavljen?! Mozda ona, Sabljic, ta direktorica i neko iz marketinga, ciji je direktor inace bio sin Mire Lolic, kom je Janjetovic valjda bio kum. Ljudi su tu nasamareni, neki su se snasli, uglavnom tih nekoliko koji su bili kadar SNSD-a, ostali i nisu bas, izvisili su i za posao i za plate. I vecinu je sramota i reci da su ikad ista tamo i radili.

ODGOVORITE
Name

Misljenje

01.03.2018 03:21

Hajd sve nekako bi mozda i imalo smisla da ne napisa ovo za Vlatku, koja je i kvalitena osoba i jos bolji drug! Ko god je saradjivao s njom ne moze da se otme zakljucku. Nikad nije bila nadmena i uvijek je bila spremna da pomogne kad zagusti. I da nista ne trazi, zauzvrat. Takva je bila i ostala a ja cijenim to jer je malo takih osoba. Posebno, danasnje vrijeme poltrona, i nazalost kada vecina samo sebe gleda, i gazi preko svih, samo da bi ostvarili svoje ciljeve. E sad, ko god se bavio novinarskim poslom zna sta taj posao sa sobom nosi, u svakom smislu,i vremena i te vrste odgovornosti (tj.sta su rokovi da se nesto uradi), i uopste sta znace sati,minute,sekunde u ovom poslu jer program ne staje, emituje se... E sad porediti nju s nekim histericnim urednicima (realno, vecina ih je takva upravo zbog navedenog) je zlonamjerno i besmisleno. I bespotrebno, posebno, kad ova zena uopste nije takva!!! Pozdrav za Vlatku! Eto, ne dijelimo svi isto misljenje.

Name

revolucionar

01.03.2018 08:29

Ta Vlatka je sada u kabinetu ministra finansija Zorana Tegeltije...kod njega su najkvalitetniji rukovodeci kadar hahahahah....i u pravu si...bezidejna i histericna osoba svi kazu a sada kakav je ko drug to ne znam.

Name

Ne interesuje me sastav finansija

01.03.2018 09:32

Ma ne interesuje tvoja poodlost ni sastav u tom kabinetu ministra finansija, niti generalno kvalitet i kvantitet njegovih kadrova! O'ladi brate. Rijesi probleme koje imas direktno s osobom sa kojom ih i imas! Pa valjda se to tako direktno radi a ne putem komentarisanja po portalima. Pa se onda javljaj i pisi o ishodima jer ova zena niti je bezidejna niti histericna.A danas brate bas svega ima... Vlatka je uvijek bila a i sasa je normalna! I dobra osoba! A nadam se da ce takva i ostati jer se vecina ljudi mijenja i to nagore. Nazalost...

Name

Belovac

01.03.2018 13:22

Potpisujem sve napisano. Sjecam se audicije i tog Ljepojevica bio je tamo. Bilo je prica da je to rezimska tv ali koga briga,ljudima je trebao posao, dosli su da rade za platu. Nije im politika bila ni na kraj pameti.

Name

Radio Igokea ugašen

28.02.2018 22:51

Zaboravili ste da je Radio Igokea ugašen, promijenio ime u Radio Agape po restoranu Dodikove ćerke u centru Banjaluke. Svirao nekoliko mjeseci i on je odavno ugašen.

ODGOVORITE
Name

Agape klijentela

01.03.2018 00:52

I u taj Agape vjerovatno dolazi klijentela partijski poslusnici koji tu dodju jednostavno da bi bili primjeceni.To jest da bi pokazali lojalnost samozvanom vodji

Name

Dr. Janko

03.03.2018 12:16

U Agapeu se troše pare koje Mile otima i krade od svog naroda

Name

Rade

28.02.2018 23:50

Žalosno je sto narod ne može prepoznati napredak RS.Ljudi idu vani a ne znaju da im tamo nije nista bolje.Snsd i Dodik čine sve da nam bude bolje

ODGOVORITE
Name

re Rade

01.03.2018 08:12

Ovaj Rade budalina me podsjeca na one stare partizane i zamisljam ga kako prica da sjedi sa Kocom Popovicem i Josipom Brozom.

Name

Bel,nezav,gla,

01.03.2018 06:20

A sta je sa partijskim agencijama za obezbjedjenje kao sto su Alfa,Bond?

ODGOVORITE
Name

Fuki

01.03.2018 07:10

Sretan 1 mart svim bosancima koji ga slave

ODGOVORITE
Name

Mislis

01.03.2018 07:55

Mislis na Bosnjake jer ga jedino oni slave.Slavi se 1.mart na 30% teritorije BiH

Name

Ni

01.03.2018 07:45

Nisu samo mediski projekti propali sta je god poceo propalo je evo i rs samo sto nije prolala na izdisaju ali on ipak drzi medisku blokadu rs samo jos bn ostala

ODGOVORITE
Name

PAPCI I NOVINARSTVO

01.03.2018 08:17

SVE RADE PO UZORU NA SJEVERNU KOREJU I STOCNU OSETIJU (sta ono bi ta Osetija). Da znaju bolje, uradili bi. Traktoristi ne vode nikakve organe vlasti, nego oru njive. Mozda je u Osetiji drugacije. Ubrzo nastupa pomracenje Sunca na terenu kojim vlada nas Milutin Traktorista. A onda vjecno ledeno doba koje je njegovim izborom prije 15-tak godina vec pocelo. Jedina suncana zraka su SAROVIC, MEKTIC, BOSIC ....

ODGOVORITE
Name

Drasko

01.03.2018 09:20

Nije se smirio dok i nas na RTRS nije sjebao. Danas svaka njegova budala upravlja rtrs telefonskim pozivom naručuje vijesti ili zaposlenja a poltroni koji veze nemaju o medijima slijepo izvršavaju naloge Pere Staše Ceranica Biljane Dijane Andre Raše Ljepoje....i onda se jadan čudom čudi što je u javnosti sve sjebaniji. Pozdrav iz javne medijske kuce RS Nekad smo bili ljudi i novinari Danas smo jade kojima bacaju oglodale koske

ODGOVORITE
Name

re Drasko

01.03.2018 09:47

Vidim da si prepoznao Ceranica kao velikog strucnjaka.Inace spijunsko ime mu je Slavuj.Vjerovatno Slavuj zato sto je prije rata Udbi pricao sve o svojim kolegama studentima.Pjevao je kao Slavuj

Name

Rtrs

01.03.2018 09:51

Jel to onaj Rašo Kovačevic iz SDP što se proslavio pljuvanjem ljudi sa RTRS po tviteru pa osvanuo ko savjetnik u Palati?

Name

Raso

01.03.2018 13:43

Raso je poznat po tome sto je u srednjoj skoli bio najveci kreten....unistio jednu profesoricu, zamisli sad savjetnik predsjednika, jadan i predsjednik i savjetnik Nek mi neko kaze ko vrijedi od Milinih savjetnika..osim mozda ovog malog za politicka pitanja, koji je bio dobar student, ali nema utakmica u nogama. Kao da Mile i slusa savjetnike

Name

pitanje

01.03.2018 17:12

Ko vam je mali za politicka pitanja koji je bio dobar student? Ako mislite na sadasnjeg asistenta na FPN Vranjesa malo se bolje informisite. Lik je padao u srednjoj skoli. :-)

Name

Republika

01.03.2018 23:04

Zaboravili ste Dodikov propali medijski projekat u prvom mandatu sedmicne novine Republika. Dao je za njih grdne novce a ugasile se prije nego su postale. Žao meni ljudi sa ATV čuj Škoro direktor jadna majko jadnih svatova ode jedna dobra televizija

ODGOVORITE
Name

hare

01.03.2018 23:50

Nevjeruje narod vise ni kome u strahu je, mnogi se navikli vec na bjedu, mladi ne znaju za bolje ne putuju.Kad putuju onda je to u jednom pravcu.Nije ni u Evropi najbolje ali mi kad dodjemo za nas je premija na pocetku.Kad upoznas sitem tek vidis sve mane, ali ljudi zive normalno.Politicati kod nas su toliko po medijima toliko pricaju i petljaju da su sludili narod i ne mozes vise pratiti ko je sta rekao . Tesko je sad iscupati se iz ovakog stanja.Samo nas moze spasiti paetni posteni, vredni i moralni ljudu.

ODGOVORITE