Dvadeset godina egzodusa: Kad su sarajevski Srbi prestali biti Sarajlije?

Znate li da je najveći pojedinačni egzodus, za vrijeme rata u BiH doživio srpski narod? A, znate li da je egzodus počinjen od strane Srba ? A, još čudnije, znate li da za to zlodjelo niko nikada nije odgovarao ???

Bosna i Hercegovina 27.02.2016 | 17:25
 Dvadeset godina egzodusa: Kad su sarajevski Srbi prestali biti Sarajlije?

Ne znate ?

Ove godine obilježava se 20 godina od velikog egzodusa skoro 150 hiljada Srba iz Sarajeva i naselja koja su pripala Gradu Sarajevu i Federaciji BiH.

Čovjek bi pomislio ogroman tragični događaj, prema kome se treba odnositi sa dužnim pijetetom, uvažavanjem i poštovanjem. Čovjek bi pomislio. Ali Radovan Karadžić i Momčilo Krajišnik, zajedno sa tadašnjim rukovodstvom SDS-a, nisu nešto pretjerano upisani u ljude.

E, evo i zašto.

Tokom dejtonskih pregovora, Slobodan Milošević je odlučio, kako svjedoci kažu, da Izetbegoviću i Silajdžiću "pokloni" Sarajevo. No, to je ni po muke.

On je predstavnike SDS-a, Momčila Krajišnika, Nikolu Koljevića i Radovana Karadžića, nazivao budalama, pred svim učesnicima pregovora. Ovo ponašanje i odluka su najviše pogodili Krajišnika.

Pretpostavlja se da je jedan od razloga u tome što je Krajišnikova porodična kuća u sarajevskom predgrađu Zabrđe, pored Rajlovca, na sjeverozapadnom prilazu gradu, koje je pripalo Federaciji.

I tada počinje ono što se naziva Egzodus.

U periodu od potpisivanja Dejtona do marta '96 godine, pod ogromnim pritiskom SDS-ove klike, propagandnom mantrom tadašnje Srpske Televizije i psihofizičkim ucjenama na terenu, i staro i mlado se počelo iseljavati iz sarajevskih gradskih opština koje su se Dejtonom integrisale u Federaciju.

Naravno, potpuno je normalno da niko nije očekivao da će doći momentalno do mirne reintegracije.To su bile ratne strane u sukobu, ne treba idealizovati. Nije Sarajevo baš trčalo sa karanfilima da se miri sa tim ljudima.

I zato je bilo lako zaplašiti ljude, jer, realno, moglo im se nešto loše i desiti, rat je tek stao, rane su bile ogromne..Ali...

Ali, promislite samo, iseliti 150 hiljada ljudi, sa malom dječicom, bebama, natjerati ljude onakraj 20. vijeka na morbidni ritual iskapanja mrtvih, pa prenošenje sanduka sa njihovim kostima, vrbovati i prijetiti onima koji žele da ostanu...

Pisati očajne grafite po stanovima i kućama ljudi koji su ostali, i na koncu reći ljudima u povorci da idu ZAUVIJEK i da se NIKADA, NIKADA neće vratiti u svoje rodno Sarajevo. To mora da je strašan zločin. To jeste zločin!

Zločin za koji nikada niko nije odgovarao! Zločin zbog koga su "sarajevski Srbi" sami sebi nadjenuli to ime. Inače, do tada su bili, jednostavno, Sarajlije. Zločin zbog koga taj silni narod raspet kao Prometej zvrnda na relaciji Višegrad-Zvornik -Bijeljina-Banjaluka. Zločin koji je doveo ljude na ivicu mentalnog kolapsa.

Zločin koji je iznjedrio jednu posebnu kvaziintelektualnu kastu otuđenu od same sebe, kastu kojoj "svi ostali Srbi nisu ni do koljena, a u Sarajevo neće nikada". Zločin koji je polučio, na kraju krajeva, fizičko i biološko izumiranje Srba u Sarajevu.

To je zločin koji je izbrisao jedan značajan dio građanskog sarajevskog sloja, koji nije bio ni "papak" niti "đikan", a koji je vremenom ili metastazirao u najgoru sektu nacionalista ili se napola asimilirao u nekoj nedođiji bosanskoj ili bjelosvjetskoj.

Bilo bi red sjetiti se ovog zločina, ovog najvećeg ratnog i poratnog protjerivanja naroda sa svojih ognjišta u BiH. Bilo bi red, uz dužno poštovanje, obilježiti ovu tragediju, uprijeti prstom u krivce, koji su nakon rata, "po izbijanju mira" natjerali svoj narod na egzodus.

Bio bi red ovo nazvati jednim od najrjeđih, ali i najvećih autourbicida u modernoj istoriji. Bilo bi red pomenuti kako je rukovodstvo “sarajevskih Srba”obećalo nesrećnom narodu izgradnju nekakvog novog Supersarajeva, nekakvog Pijemonta negdje na Romaniji.

Bilo bi red kazati kako su se godinama poslije ti “sarajevski Srbi”, kao božjaci prevareni i izmučeni od silnih srBskih Skadara na Bojani, vraćali u svoje stanove u Sarajevu, ne bi li ih kako otkupili, pa prodali. Pokušavali su, shvatićete, prodati stanove za koje im je rečeno da ih OSTAVE.

A, onda vidimo ovaj spot. Ovo ludilo u najavi.

A, spot je upravo vjerna slika samoisprojektovanog, hipnotisanog i pogubljenog Srbina 20 godina poslije.

"Ideal je zasjenio žrtvu i pokrenuo egzodus sarajevskih Srba, zarad mira i ostvarenja sna. Stvaranja Republike Srpske..."

Kakav crni ideal??? Protjerivanje od strane SDS-ove ratne mafije svojih sunarodnika. Pa nije to bilo forsiranje albanskih Planina u Prvom ratu od strane izmučene vojske i naroda! Nije to bilo stihijsko bježanje od raketa, minobacača, haubica i mlaznjaka hrvatskih u akciji "Oluja"! Kakvo je ovo umobolno projektovanje u nešto što nije?!

Šta, sad se svi trebamo zapitkivati u futuru trećem šta bi bilo kad bi bilo, i da su Srbi ostali? Može i to, iako je u najmanju ruku nezahvalno.

Ostali bi živi, na svojim ognjištima. Sačuvali bi materijalni imetak i, što je bitnije, svoj identitet. Ta, nisu li se sve vrijeme baš Srbi iz Sarajeva dičili kako je Sarajevo "drugi srpski grad". Najveći poslije Beograda? Nisu li ga ljubili ponajviše? Sve sa svojim intelektualcima, starim trgovačkim familijama, profesorima, radničkom klasom?

Nisu li ga i ubili najviše, i nisu li se zbog toga povukli i stvorili Egzodus, pitaće zli jezici? Da, jesu, ali to je bila manjina. Većina, ni kriva ni dužna, otišla je i napravila od sebe božjake za vijeke vijekova.

I što je najluđe, današnji srBski nacisti imaju jako "pozitivan stav" po pitanju Egzodusa. Kažu kako bi ostankom Srba, na neki način, ojačalo i Srpsko građansko vijeće, i kako bi Srbi, zapravo, činili jednu građansku, liberalnu okosnicu sadašnjeg Sarajeva, a ne bi se od njih napravio najradikalniji nacionalistički nukleus.

Što bi bilo predivno i, dakako, sa stanovišta srBskog naciste, pogubno.

Nego, na temu! Hoće li zbog svega narečenog ikada odgovarati Krajišnik i silna mu bratija? Nije li baš Milorad Dodik, upravo zbog ovog bestijalnog čina samoprotjerivanja Srba, najviše pjenio kako je Karadžiću i Krajišniku mjesto u Hagu?!

A, onda, dvije decenije poslije, uslijedio je, sve sa vladinim helikopterom, svečani doček Momčila Krajišnika, presuđenog ratnog zločinca. Uslijedila je sveopšta kvaziamnezična amnestija.

Krajišnik je u međuvremenu postao, zajedno sa Draganom Kalinićem, nekakav "Čuvar Republike Srpske", član izbajanog zavičajnog udruženja, koje ima druidsku funkciju. Što će reći, niko za njih nije najtačnije čuo, niko ne zna čime se bave, ali im to ide od ruke i ima novaca u toj storiji.

I zarad kakvog se to sna desio Egzodus, pita se narator u najavi, pa vješto odgovara, zarad Stvaranja Republike Srpske. Ovo je malo u raskoraku sa zvaničnim objašnjenjem kako je Republika Srpska nastala 9. januara 1992. godine, a ne marta 1996. I san je u malom raskoraku sa samim sobom, pošto su "sarajevski Srbi" zarobljeni u noćnoj mori, koja je, istina Bog, jedna vrsta sna, ako ćemo baš cjepidlačiti, ali je eonima daleko od slatkih snova.

No, najveća primijenjena, terenska šizofrenija dešava se u glavama ljudi kojima je objašnjeno da su Muslimani istjerali i etnički očistili Srbe sa svojih vijekovnih "sarajevskih ognjišta".

I kako sada, 20 godina poslije ovog Krajišnikovog "remekdjela" pogledati u oči tom silnom narodu, reći mu 'izvini'? Ko to da učini, jer, Momo sigurno neće? Kako objasniti njihovim razasutim po svijetu potomcima, šta učini tadašnji SDS?

Pa, najvjerovatnije tako što će Milorad Dodik uručiti kakvu povelju, zahvalnicu Momčilu Krajišniku ili nekom od "Utemeljivača Srpske". Ili će mu napraviti statuu? Spomenik, što da ne?

Tek, crnim slovima ostaće u istoriji zapisana proslava i obilježavanje još jednog srpskog mita i poraza. Samo, ovaj put nije bilo Murata, okašnjelog Kraljevića Marka, Šarca mu i izdajnika Brankovića. Nije bilo Arbanasa Obilića, nije bilo ni Lazara. Tek puki Dejton, Momo i protjerivanje sopstvenog naroda.

Zarad ideala, koji je zasjenio žrtvu???

Na sramotu svih onih koji imaju uncu srama i koji su od čitavog jednog grada napravili ukletu kolonu izbjeglica, koja će sa svim svojim kompleksima, bolovima i traumama, vječno, poput duhova. lutati u mislima ulicama nekog drugog starog, olimpijskog Sarajeva.

Koja će pisati traktate kako se nekada živjelo i šta je od svega ostalo. Kako je to Teheran, a ne Sarajevo, a kako su oni zavjetni čuvari kamena srBske sarajevske mudrosti...

Ukratko, ostaće gomile i naraštaji osakaćenih ljudi. Ljudi kojima mnogi odrednicu "sarajevski Srbin" stavljaju u mentalni zdravstveni karton, a ne u toponimiju.

A, sve zbog par budala i jedne kuće na pogrešnom mjestu.

Autor: Dragan Bursac

Izvor: Magazin BUKA

 

Komentari / 115

Ostavite komentar
Name

Sarajevo Vratnik

27.02.2016 16:45

Zahvalite Karadzicu,Krajisniku i prije svih Milosevicu.Iseljeni ste da bi ste popunili Istocnu Bosnu.Da bi se probala anulirati granica na Drini. E pa,zeznuli su se.......Najgore sto su oni i njihove porodice nafatirane ogromnom lovom.Krajisnikovu kcerku vidim non stop u Starom Gradu.......Dok je vecina drugih Srba,prodala budzasto imanja.I danas dan,loze se ljudi na neke suplje price.......I veliki broj njih je danas na ivici egzistencije.... A seljavurdija s Drine danas po gradu hoda.....Milosevic i Aljo sumrtvi Sace Karadzicu presuda....A ubrzo svim drugima,ukljucujuci i Nasera i druge...... Da Bog da svi gorili u paklu

ODGOVORITE
Name

Pasha

27.02.2016 17:54

Svaka ti je zlatna

Name

Sarajlija

27.02.2016 18:17

Komentar je prezican i 100% tacan

Name

s.o.s.

27.02.2016 19:30

Svaka cast Vratnik, ja sam rodjemi sarajlija, otac imao sestoaprilsku nagradu, jos sedamdesetih, i zavrsio sam u istocnoj Bosni u jednoj vuko....ni zahvaljujuci navedenim osobama! Zalosno, do ocaja! Da izadjem iz vlastite koze!

Name

Edo,Slatina-Tuzla

27.02.2016 20:29

Drago mi je da konacno bez obzira na naciju i vjeru se obicni ljudi slazu u skoro svemu,ali strah me je da "veliki igraci" uz njihove Bakire,Milorade,Dragane,Fahrudine i druge ne naprave novi rat jer da su nam htjeli dobro moglo je da do ovoga rata koji nas je sve unazadio da ne kazem vijek nikada ne dodje!!

Name

100%

27.02.2016 21:40

Jedan striček 1997 prodao kuću za 17.000 maraka, drugi za 25, sretno preselili na Koran, obadvije u "muslimanskom" Sarajevu... Prošle godine u Junu, novi vlasnik preprodao kuću od 25.000 za 230.000 EURA, oko 450.000 maraka!!!!! Strina dobila infarkt kada je vidjela svoje bivše imanje na PIK-u. Sada nek joj biznismen Momčilo doplati razliku :-)

Name

revis

29.02.2016 07:41

Vratnik, komentar ti je na mjestu, Uvjek mali placaju ceh u svakom narodu.

Name

toni

27.02.2016 16:48

Nadam se da ce narod dolaziti pameti i skontati neke stvari objasnjene u ovom tekstu. bravo

ODGOVORITE
Name

Re

28.02.2016 09:43

Ovoliko gadosti i prezira odavno ne vidjeh..... Što gospodin Bursać nije dočekao 5. Korpus u Petrovcu i mirno se integrisao? Otkud u toliko mrskoj Banjaluci? Ili što ne dođe te '96 da nam objasni kako nam niko nece nista i da trebamo samo izaći sa kafom i rahatlukom kad Alijina vojska naiđe. Pu volu grmečki.

Name

Novosađanin

27.02.2016 16:50

Dragane Bursaću, žao mi je Sarajeva koliko i pišljivog boba, bez obzira što sam u njemu rođen, školovan i živio u neko normalno vrijeme. Ja sam se držao one: ''Budala živi gdje je rođen a pametan gdje mu je bolje.''Ako ti živiš u Sarajevu, budi srećan, taman toliko koliko i ja u Novom Sadu.

ODGOVORITE
Name

Za novog Novosadjanina

27.02.2016 17:24

Poenta teksta nije u tome dal neko zeli da zivi gdje mu je bolje. Poenta je da neko nije mogo da bira nego je od nekoga bio pokrenut. Jako mali broj Srba je ostao jedva su se spasili i od svojih a poslije je neko vrijeme trebalo prezivjet ove koji su dosli. I bilo je tesko al da su svi ostali ili vecina Sarajevo bi bio multietnicki grad manje vise normalan. Al onda u istocnoj Boani na popisu od Bijeljine do Trebinja ne bi bio skoro niko. To je tako a koliko je morbidno sve bilo je cinjenica da su masovno iskapali mrtve i preseljavali. Sad je taj isti Krajisnik intimus Mile Dosika i skupa s njim se za nesto bori i dok bude isplativo svakako i hoce. Ovi koji su od nekadasnjih Sarajlija postali stanovnici periferije po Semberiji vise nemaju izbor. A onda jesu al su pustili da za njih drugi biraju

Name

BL

27.02.2016 17:32

Bravo za odgovor Novosadjaninu.

Name

Luka

27.02.2016 17:46

12.marta Dodik ce na skupu obiljezavanja 20 godina Momcilu Krajisniku dodijeliti veliko priznanje,a sam Krajisnik kao zvijezda skupa pozdravice prisutne...i to sve uz pokroviteljstvo kabineta Milorada Dodika i prenos uzivo RTTS!? Ubijanje u zdrav mozak.Jadni narod!

Name

marko samardzic

27.02.2016 17:55

Ovo je neki Krajisnikov jaro,pa ljudi ja o zlocinima Krajisnika govorim godinama,krao u ratu,radio o glavi djeneralu Mladicu,kriv je za egzodus sarajevskih herojskih srba,pa je onda sa onim jadom od brata opet napravio zlocin za izgradnju Srpskog Sarajeva I sad hoce jos privilegiju I mi to tek tako posmatramo,otimalu se zemlju po Palama od 1996 do 2000godine itd

Name

prof

27.02.2016 18:11

budala zivi gdje je navikla a ne gdje je rodjena

Name

Re Novosadjanin

27.02.2016 18:14

Znas koliko nam falis ti i takvi kao ti sto u toplini doma negde daleko komentarisu i "brinu" se za stvari ovde? Pisljiv bob je mnogo vredniji od toga...

Name

marko samardzic

27.02.2016 19:40

J**o te Krajisnik usta,spijunu je svejedno gdje zivi!!!

Name

МИХАИЛО МИКИЋ

27.02.2016 21:03

да су СРБи остали у Сарајеву ништа са тиме неби постигли већ би само своје животе изложили опасности и муслиманској влади У Сарајеву послужили као покриће за њезине ратне злочине!

Name

Re

27.02.2016 22:04

Mikicu, veoma je ocito da si bot. Po ceo dan komentarises sve moguce vesti na ovom portalu, naravno uvek prozivas bez dokaza, ali mislim da te mnogi i ne uzimaju za ozbiljno. Zasto bi Srbima bilo losije da su ostali u Sa i oko Sa nego sto im je sada po istocnoj Bosni? O kakvom pokricu pricas? Ovo je bio projekat Vlade RS koji je za Ginisa. Svi ljudi teze i emigriraju u vece i razvijenije sredine osim ovog slucaja... Kao drugo Srbi su ziveli i u toku rata u Sa i sada zive, oni koji su ostali u Sa. Cak i ovaj predsednik logorasa je bio tamo, a bio je predstavnik Srba mislim na Dobrinji, a u zatvoru je zavrsio jer su ga muslimani otkrili da sverca humanitarnu pomoc koja mu je poverena da deli Srbima, a radilo se o velikim kolicinama robe koja je stizala sa zapada u Sa i uglavnom bila svinjskog porekla.

Name

sanja sarajevo

27.02.2016 16:51

Ljudi, ja sam proživjela i preživjela sve to. I nemojte se ljutiti, ali ja veću glupost od ovog teksta u svom životu pročitala. Nemojte se ljutiti, molim vas, ali ovo za mozgom i zdravim razumom veze nema. Osim ovoga, sve vam je na svom mjestu i rado vas prati moja porodica.

ODGOVORITE
Name

Re

27.02.2016 20:01

Tako je. Gdje je bio Bursać pocetkom '96 da nam pokaže kako smije sacekati integraciju. Lako je sad prosipati pamet.

Name

Re

27.02.2016 20:12

Bravo Sanja.

Name

Don

27.02.2016 20:28

Daj nam neki argument Sanja... Zasto nema veze sa razumom? Voljeli bi smo i mi znati...

Name

Sanja Sarajevo

27.02.2016 21:41

Argument je taj što su muslimani ubili skoro 8 hiljada civila srpske nacionalnosti u Sarajevu, što smo se prije toga 4 godine nagledali odsijecanja srpskih glava i silovanja srpskih djevojaka na hiljade. Njihova vojska gdje je god stigla civila tu ga je i masakrirala. Mog prvog rođaka su zarobili i zaklali, a tražili pare i lagali da je živ, ujnin brat sa porodicom je ostao u Pofalićima i dan danas se ništa ne zna za njega. I da to čekamo?! Hoćeš li još ovakvih argumenata, imam ih na stotine, samo neću da ovaj narod i BN televiziju smaram...

Name

Ana

27.02.2016 22:32

I ja se sa Vama slažem,tekst je pristrasan, katastrofalan i neargumentova. Moram dodati još nešto: Iz ovog članka i komentara mi se čini da je većina Srba bila za ostanak u Sarajevu. Zašto onda nisu ostali. Manjina većinu nije mogla otjerati. Zašto, kada su smjeli i kada su sve tako divno i bajno očekivali, nisu ostali? Šta će po istočno - bosanskim vuko........? Zvučaće grubo, ali i nama u Istočnoj Bosni bilo bi lakše, bolje bi ekonomski i finansijski prošli. Ovako nas dvadeset godina od egzodusa još etiketiraju kao loše domaćine, skoro kao krivce. A mi smo sve od sebe dali da umanjimo posljedice egzodusa ( bježanije ispred neprijatelja, jer se dva naroda n isu ljubila, već četiri godine gledala preko nišana. Veoma često odvajanjem od sopstvenih usta, zarad solidarnosti, na svoju štetu. Sva upiranja prstom da se okrive vođe samo jednog naroda i to Srpskog, a ne i drugih naroda, ovaj tekst čini srbofobičnim

Name

Šta reče Sanja?

28.02.2016 05:29

8000 srpskih civila ubili u Sarajevu? Ne bi da se previše raspravljam sa očigledno zatucanom i mržnjom zadojenom osobom, takvi se ne mogu liječiti, prekasno je. Hajde MOLIM TE SANJA daj nam link od bilo koje državne agencije, bilo Srbije, Republike Srpske, Rusije... bilo koga gdje se tvoje tvrdnje mogu provjeriti. Ne trebaju mi seljačka prepričavanja, govorim o SLUŽBENIM, ZVANIČNIM PODACIMA. Gdje se tvoje izmišljotine mogu provjeriti??? Očekujem ozbiljan odgovor, ne prihvatam seljačka prepucavanja, samo konkretne informacije. Pozdrav od Srbina koji misli da si otrovana mržnjom...

Name

re: ana

28.02.2016 06:42

Ovo je samo još jedan u moru srbofobičnih i antisrpskih tekstova od ovog autora, ništa neobično, ne uzbuđavaj se. Ali kada mu neko prigovori da su tekstovi antisrpski, da se niko živ i normalan na svijetu ne slaže sa njima, on zakmeči da je dijete poginulog borca i tako ga njegov pokojni otac, koji je dao život za Republiku Srpsku, opet spasi.

Name

banjalucanka

28.02.2016 09:17

Dragana Bursaca i njegove tekstove moze shvatiti ozbiljno samo neko ko ovdje ne zivi duze od godinu dana. Hoce covjek da kaze da su sarajevski Srbi sami sebe protjerali, iz cista mira. Sram te bilo Dragane!!!!

Name

Re banjaluc.

28.02.2016 12:19

Ti pricas ko sta moze razumeti! Pa ti si kod ociju slep, ko je "proterao" sarajevske Srbe masovno u istocnu Bosni? Bolje je bilo i za njih i za nas da su tamo ostali! Ovako se trpimo

Name

Душан

28.02.2016 18:10

Браво Сања. Текст је идиотски и дневнополитички, нема везе са тадашњим тренутком.

Name

replica

28.02.2016 18:21

@Sanja "Argument je taj što su muslimani ubili skoro 8 hiljada civila srpske nacionalnosti u Sarajevu" Podastri dokaze ili ne piši gluposti,kojih 8 hiljada??? Pitanje:Koliko je krivičnih prijava podnešeno u Istočnom Sarajevu koji su u vezi tih 8 hiljada ubijenih??

Name

Miki

28.02.2016 21:28

Ponosni Sarajlija ...ako sam poslije Dejtona otišao iz Sarajeva( ,Sarajevo nosim uvijek sa sobom kako ja tako i sve moje Sarajlije .To mi nitko ne može oduzeti

Name

Михаило Микић

27.02.2016 16:52

Лако је сада бити паметан када је рат прошао, и сва његова страдања и патње! ЗАТО НЕКА ЈЕ СЛАВА И ВЈЕЧНИ СПОМЕН МЕЂУ НАМА ЖИВИМ И МРТВИМ СРБСКИМ МУЧЕНИЦИМА!

ODGOVORITE
Name

Grobari Milici

27.02.2016 16:57

Bursac ne seri matere ti,idi ti u Sarajevo kad si popio svu pamet ovog sveta.Ljudi su se borili i izborili za svoju slobodu ali je ona budaletina Slobo sve onako dao.

ODGOVORITE
Name

re Sranja

27.02.2016 17:13

Molim te pojasni sta si mislila

Name

Slobo

27.02.2016 17:19

Ja sam bio jedini normalan medju krvolocnim zvjerima. Rekao je Vitali Curkin.

Name

ss

27.02.2016 17:12

Svaka cast za ovaj tekst. Krajisniku su trebali suditi Srbi a ne Hag.

ODGOVORITE
Name

Tiganj

27.02.2016 20:32

Tacno majstore! Svi su trebali suditi svojim idiotima.

Name

konačno istina

27.02.2016 17:19

Do sada najposteniji i najistinitiji tekst o izbjeglim Sarajlijama bez obzira kojem nacionu pripadali a u ovom slucaju radi se o Srbima.Mnogi znaju a svi koji nisu znali sad treba da znaju da su Srbe iz Sarajeva istjerali Karadzic i Krajisnik a ne Muslimani.Svi oni koji su do sada krivili Muslimane treba da im se izvinu i da prave krivce imenuju.

ODGOVORITE
Name

ja

27.02.2016 17:40

SVAKA SLAVA SVAKI PRAZNIK SVAKI ROĐENDAN SVAKA SJEDALJKA SE ZAVRŠE SA SJETOM I NEKOM PJESMOM O SARAJEVU

ODGOVORITE
Name

sarajlija

27.02.2016 17:40

Korektniji tekst nisam odavno pročitao!

ODGOVORITE
Name

Frankfurt

27.02.2016 17:53

Da sam bio pametan pa odma otiso. ..drzali grbavicu..i ..onda predaj ????..nikad mi to nece biti jasno. ..a moralo se. .po svaku cjenu

ODGOVORITE
Name

pale

27.02.2016 17:55

Opet Momcilo Krajisnik vozi novo auto,ima vozaca,benzisku pumpu,firme I ogromne pare. a ko ce jadnom narodu da vrati ono sto je izgubljeno, ko ce da izbrise najtuznije slike iz glave koje se ne mogu izbrisati. I danas postoje mocnici koji prave samo da njima bude dobro,a narod neka pati. E TO JE ISTINA

ODGOVORITE
Name

Zare i Goca

27.02.2016 18:32

Seljaci su ratovali,oni sa fakultetima i kursevuma smisljali kako da se u ratu obogate,to su i uspjeli i sad ti losi ljudi na vlasti.

ODGOVORITE
Name

tf 105db

27.02.2016 18:44

Uzas! samo popratno pitanje-kad su banjalucki nesrbi prestali biti Banjalucani?

ODGOVORITE
Name

Edo

27.02.2016 18:51

Moram da kažem da mi je iskreno zao Sarajevskih Srba. Iako smo bili u ratu ja ipak mislim da su to jedni od najplemenitijih ljudi. Sarajevski Srbi su odrasli skupa sa Bošnjacima i imamo mnogo toga zajedničkog. Jako se dobro sjećam tog vremena. Bio sam pripadnik policije i među prvim sam ušao na Ilidzu poslije integracije u Federaciju. Dobili smo naredbu da nikom nesmije ni dlaka sa glave da fali. Ali ono sto nas je dočekalo naprosto nas je zaprepastilo. Sem nekolicine ljudi nikoga nije bilo, kuće su bile prazne, vrata, prozori i apsolutno sve odneseno, grobovi otkopani. To stvarno nismo očekivali. U to vrijeme smo mogli pratiti RTRS i sjećam se tih poziva i obećanja o novom Sarajevu. Ti ljudi su bili izmanipulirani i prevareni. Ja znam da smo mi policija dobili zadatak da štitimo te ljude i drago mi je reci da svi oni koji su ostali su bili zaštićeni. Znam isto tako da je Izetbegović pozvao sve Srbe da ostanu, amnestirao sve borce. Da budemo jasni nisam ljubitelj Izetbegovica ali to je činjenica. Danas živim u inostranstvu kao i mnogi moji Sarajevski Srbi, sjednemo popijemo kafu, i pričamo o Sarajevu. Svi žalimo za tim gradom. Inače jako dobar tekst i znam da je istinit. Ja sam svijedok ovih događaja.

ODGOVORITE
Name

6-ta genaracija rođenih sarajlija

28.02.2016 07:46

Ne kažem Edo da policija nije dobila zadatak da sačuva mir i civile na Ilidži. Ali znajući šta se sve dešavalo prethodnih dana u Ilijašu, Vogošći, Hadžićima, Grbavici... velika većina Srba nije smjela da ostane. Istina tadašnja zvanična politika RS je apelovala na izlasku Srba, ali niko iz međunarodne zajednice nije sigurao ostanak. Pa i Karl Bilt je nešto pokušao (znam ouzdano) ali je prekinut u nastojanjima da zadrži što više Srba i da im obeća mirnu integraciju uz podršku lokalnih vlasti (nadolazeće vlasti iz Butmira i Hrasnice). Ja konkretno nisam imao hrabrosti da ostanem, a jesam razmišljao o tome. I mislim da sam bio u pravu. Kamo puste sreće da sam otišao što dalje odavde. Jer mi Srbi smo činili zločine, ali ko nije. Ko je pobio silne Srbe u Federaciji i natjerao na iseljavanje. Poslije rata došlo je do takve polarizacije mnogo gore nego 92. Srećno bilo svim dobrim ljudima, ma gdje bili, a slava poginulim.

Name

NEKADASNJI SARAJLIJA

29.02.2016 14:41

EDO SVAKA CAST NA KOMENTRU.SVE JE TO ISTINA.NAJKAJATI SE NE MOGU STO ODOH ZA MASOM

Name

don Kihot

27.02.2016 19:15

E sad stvaraoce republike Srpske treba vratiti u vlast da to i potvrde...jer neće se drugačije moći to verifikovati, Mamicu im j**m.

ODGOVORITE
Name

car

27.02.2016 19:17

Tako su isto prodali i donji vakuf ,text je uredu svaka cast,srbe iz sarajeva su istjerali srbi politicari...uz casu vina,zalosno,i opet vas loze,loze,nikad sebi doc,a njihova djeca po berlinu,becu,londonu,

ODGOVORITE
Name

Dino

27.02.2016 19:20

Jucer sam procitao ovaj tekst od g.Bursaca i online portal BN-a me je pozitivno iznenadio prenosenjem ovog teksta,jos jednom bravo za BN......

ODGOVORITE
Name

Boss

27.02.2016 19:24

Svaka cast autoru gos.Bursacu kad je opisao istinu ko je otjerao srbe iz rodnog Sarajeva radi nekih MOMINIH interesa i intersa tadasnjeg SDSA.Neka narod srpski zna istinu da nesumnja na komsije muslimane.

ODGOVORITE
Name

etnicki inzinjering

27.02.2016 19:37

Sarajevski Srbi su jedna od zrtvovanih grupacija etnickog inzinjeringa dogovorenog još 93-godine.Već tad se znalo da se Vogošća mjenja za Srebrenicu.Sve su to nama naši političari skrojili.

ODGOVORITE
Name

MORE

28.02.2016 17:58

Nažalost, svi su mali ljudi žrtvovani u ovom ratu. Ovo se, samo možda u manjoj mjeri desilo Hrvatima iz Srednje Bosne. Hrvatski političari su ih, u projektu "humanog preseljenja" preselili u Hercegovinu, sagradili im Šuškovo i Bobanovo (koji odvratni nazivi sela) a i danas ih, nakon toliko godina, smatraju došljacima, koji su manje vrijedni.

Name

Realno

27.02.2016 19:46

U cijeloj priči kretanja naroda ni sarajevski srbi niti banjalučki bosnjaci nijedni neprode dobro njihove gradove naselise neki ljudi sa raznih planina i oba grada izgubile sve sto lijepo imase.

ODGOVORITE
Name

vozuca

27.02.2016 20:20

Vozucki Srbi veoma dobro znaju kako su prodani.Znaju oni da kad su branili Staljingrad da Blagojevici i ostali su zbrisali mnogo ranije jer su znali da je Vozuca prodana a obecana pomos vojske RS je izostala

Name

mix

27.02.2016 21:00

meni je zao svih naroda sto su pomjereni sa svog praga.rijec izbjeglica je nastala od rijeci izbjegavanje ,nedo bog nikome.

Name

Ostanak Povratak

27.02.2016 19:59

Znate, nisu se dzaba najvece izbjeglicke organizacije Srba i Bosnjaka zvale Ostanak odnosno Povratak! A vi sami razmislite zasto je to tako, i cija je strategija bolja? Jos uvijek cekam srpskog politicara koji ce hrabro reci da je citava Bosna i srpska! Valjda ce i to doci, vec se nesto desava u Mostaru?

ODGOVORITE
Name

Rekao

27.02.2016 23:03

...Tomislav Nikolic za FTV pa ga godinu dana razvlacili po ustima kao izdajnika i neznalicu svi odreda - od naroda do politicara i pozicije i opozicije i nekih crkvenih zvanicnika, kao mijesa se u stvari koje ne razumije i slicno. Naravno da je BiH srpska drzava u kojoj su Srbi po Ustavu konstitutivan narod, a cinjenica da na ovim prostorima uz povremene migracije - zavisno od prilika zivimo milenijumima. Starosjedioci smo u BiH a ne dosljaci koji su 1992. izvrsili kolonizaciju BiH, a tako smo nazalost predstavljeni u svijetu i svijet misli tako. Boli i to sto nas u zadnje vrijeme neki mediji i zvanicnici iz Srbije tako predstavljaju pa nije ni cudo za strance.

Name

borac

27.02.2016 20:14

Sarajevski Srbi su najveci stradalnici u ovom ratu.koliko je poginulo boraca,koliko je zena,djece poginulo.a onda politickom odlukom iseljeni.koliko je samo fabrika iseljeno,pokradeno od tadasnjeg sds.narod,borci,odbranili svoje kuce,fabrike i izasli iz sarajeva.tuga.danas nezaposleni demobilisani borci iz sarajeva gladuju,rove po kontejnerima.sramota.

ODGOVORITE
Name

NECE ONI MIR

27.02.2016 20:15

KAD SU SRBI DRŽALI 70 ODSTO TERITORIJE 1994 GODINE NAŠA GOSPODA SU ODBILA MIR. PA DAJTE JEDNOM DA TAJ KRAJIŠNIK KAŽE ZAŠTO. BIO SAM U RATU VALJDA IMAMO PRAVO NA TO IL I TO NIKADA NEĆEMO SAZNATI. NISAM IZ SARAJEVA ALI MISLIM DA SU TI LJUDI MORALI I MORALI OSTATI.

ODGOVORITE
Name

Sarajlija

27.02.2016 20:22

Hajde Srbi vracajte se Sarajevo je za sve nas

ODGOVORITE
Name

re

28.02.2016 09:23

Pa da se ne bi doslo do istine(a dolazi se polako) ko je kriv za sve te strahote zato Dodik i govori da se Sarajevo zaobilazi u sirem luku.Zna on dobro ko je kriv za to i na cijoj je tad strani bio dok ga na tenkovima nisu dovezli na mjesto da unisti i ono sto je ostalo.Sve sto se nije unistilo u ratu on sad dovrsava hinjski punih usta Srpstva a koji je najveci dusman Srba ustvari (ne)covjek koji i nije Srbin.

Name

Ruza

27.02.2016 20:23

Koliko je u Sarajevo prezivelo Srba jeli bolje onima pod vasim deponijama i pored Zeljeznice i po celom Sarajevo rasute kosti Ili je zal sto i njih nije stigla sudbina kao i njihove sunarodnike.Zivot je vazniji da su i oni otisli nebi do danas ostala nerazjasnjena njihova smrt.Zalosno je sto to govorite o tom vremenu koji je bio uzasan,svakog KO SE nalazio na terenu suprotne srane.Rat sam po sebi nije mnogima doneo dobro,Ali zavirite malo u svoju serpu sta SE kuva.Da gledate u buducnost,i ne dozvoliti da se to ikad ikome desi.

ODGOVORITE
Name

Don

27.02.2016 20:31

Nadam se da će Sud BiH uskoro podici optuznicu protiv Krajisnika zbog protjerivanja srpskih civila iz Sarajeva, da makar trun pravde bude zadovoljen.

ODGOVORITE
Name

Marko

27.02.2016 20:41

Bursać kao i obično piše budaleštine za malograđane i tzv. multikulturalne spodobe. Koji idiot bi mirno čekao ulazak Armije BiH u Sarajevo? Lako je sad nakon 20 godina biti pametan. Naravno da su Srbi kao građani Sarajeva izgubili svoj grad i time oštećeni, ali nisu jedini. Izgubili su Srbi i Sanski Most, a SDS je pobijedio 90-te u toj opštini. Izgubili smo i Drvar, Glamoč i Grahovo. To nije više srpsko, jer pripada muslimanskim i hrvatskim kantonima i županijama. Greška je što te Srbe intelektualce i građane iz Sarajeva nismo naselili u Banja Luku, Doboj i Bijeljinu i obezbijedili im egzistenciju, a ljude sa sela naselili u Podrinje. Ali to je greška srpskih vlasti nakon rata, ali nije greška bilo napustiti Sarajevo, jer nije bilo alternative. Bio sam na Ilidži, sve smrdi od kanalizacije, žene zamotane hodaju ulicama, sandžaklije na sve strane... nije to više ono Sarajevo. Što Bregović, Čolić, Nele i dr. nisu došli u svoj grad. Obožavam BN portal, ali ovaj tekst ne priliči ovom portalu.

ODGOVORITE
Name

gospodin coban

27.02.2016 22:06

Čekali su oni koje srpska vlast i policija nije uspijela da otjera. Moj prvi komsija je čekao i dan danas zivi na Ilidži.

Name

Dobojlija

27.02.2016 23:37

Ti bi Marko bi naseljavao moj Doboj,e ne može!!!Što se tiče dobojskih intektualaca mnogi gradovi su nam bili zavidni na tome.Doktori su bili jedni od najpoznatijih u YU,o advokatima i inžinjerima da ne govorim.Doboj je bio ponos YU,a takvi kao ti što bi raseljavali i naseljavali ucinili su najsiromašnijim gradom BiH kako u ekonomskom tako u kulturnom,obrazovanom smislu.Tako je i sa Sarajevom.Sto se ne vrate Nele,Bregović i Čola poznata Dodikova floskula koju si kopirao,iz istog razloga sto se Bosnjak neće da vati iz Švicarske u Sarajevo.Dodu oni da održe koncert i promovišu koju knjigu, pokupe pare i kazu poznatu nama svima rečenicu ZBOGOM DŽOHARI!!!!!

Name

re Marko

28.02.2016 01:52

Mozda ste vi izgubili Drvar, Glamoc, Knin, Benkovac al ste zato dobili svu RS da je krcmite, a mi koji smo svoje odbranili smo dobili Spirica, Stevandica, Stevancevica, Mikulica i ostali sljam da nam svima kroji kapu i da nam krv pije, nema toga pobjeguljasa krajiskog da se nedje nije u RS snasao na nekom drzavnom poslu i direktorskoj poziciji svi ste u Sumama, Elektru, Telekomu, Postama, Agencijama, Geodetskim upravama, nema od vas gorih stetocina zajebali ste skakavce, a sa gacama na stapu ste dosli, u realni sektor ne idete ko kad nikad nista niste ni radili, a gdje se samo jedan uvali dovede vas jos sto. Sarajlije Sarajevo nisu izgubile nego su ga odbranile, a vi ste pobjegli kad su ovi zaturirali tenkovima kod Varazdina niste ih ni cekali, i jos sad imate obraza nekome nesto pricati i drzati slovo, sve bih ja vas vracao na buljuke nazad u vukojebine iz kojih ste dosli i nosate cetnicke kapepo Banjaluci i NS, i pjevate "Nema raja", more rat je stao prije 20 godina kuci se vracajte u taj rodni kraj kojeg na svijetu nema i za kojim toliko ricete u pjesmama, al strah je izgleda veci a i ljepse je biti u Gospodskoj i Dunavskoj nego na Ostrelju cekat da okopni snijeg, zalijepio se opanak za asfalt, a djeca vec postala rodjeni Banjalucani i Beogradjani i asistenti po fakultetima i direktori po agencijama i upravama pa nas sad i oni uce srpstvu ex katedra.

Name

zemljak

29.02.2016 14:52

Tacno tako,bravo

Name

Wien

27.02.2016 21:17

Da su bogdo oni ostali u svom Sarajevu i ja bih u mojoj Bijeljini

ODGOVORITE
Name

rodjo

27.02.2016 22:48

Sje**la nas demokratija!

Name

Sasa

27.02.2016 21:38

Nesto mislim da bi Bursac prvo trebalo da napise koju rijec o svom Bosanskom Petrovcu i da ne baljezga o onome o cemu nema pojma.

ODGOVORITE
Name

bosanko

27.02.2016 21:48

Najbolji komentar koji sam procitao je Muslimani su uvijek imali Povratak i to traze i trazit ce uvijek, a Srbi su formirali Ostanak sve receno sta koji politicari misle. A komšije Srbi vratite se vi na svoje u svoje u svojoj drzavi SARAJLIJA

ODGOVORITE
Name

Bane za Mihaila Mikica

27.02.2016 22:05

Izvini moram da ti kazem,koji si ti ker, da ti ni jedna zvijer nije ravna.Pozivas se na vjeru,kao vjernik a u biti nevjernik na kvadrat.Srbin sam, ali mi se tvoji komentari gade.Ispade jade po tebi,svi drugi su losi a ti kao nesto posebno a ni si nista drugo nego smece od covjeka.Mislis da ces nas normalne uvjeriti da se laznim vjerovanjem u Boga stize precicom do raja.VJERNIK JADE POZIVA NA MIR I SUZIVOT A NE KAKO TI PO OBICAJU I DALJE SIRIS MRZNJU.

ODGOVORITE
Name

Илиџанка

27.02.2016 22:08

Овакве небулозе, попут "осврта" гдина Бурсаћа, заиста боле! Гдје је тај господини био 1996. године. Да ли се можда сјећа Алијиних порука "љубави" након потписивања Дејтонског споразума како ће сви Срби који су били у ВРС или у контакту с пушком, завршити у затвору. Зашто не одете код оних малобројних што су остали у Сарајеву - зашто их не питате како су живјели тих првих година реинтеграције, колико пута су им разне "комшије" упадале у куће и пљачкале их, а они у просторији скривени - не смију да реагују, зашто не провјерите колико је Срба убијено у сарајевским општинама у тим првим годинама реинтеграције....Како Вас није срамота господине Бурсаћ да се поигравате, зарад личних ситношићарских поена.....ФУЈ!

ODGOVORITE
Name

re

28.02.2016 10:20

I ja kazem FUJ!!! Ali na ovaj vaš komentar.Znam koliko boli spoznaja da ste prevareni,boli vas što ste otišli sa svog ognjišta.Da bi olakšali bol vi izmišljate najgore scenarije...jer tako je lakše...pet puta izgovorena laž djeluje kao istina i imate opravdanje pred sobom zašto ste otišli...Priznajte koliko puta ste se radovali kad prijatelji ili rodjaci dok su obavljali prodaje stanova i kuća u "Muslimanskom" Sarajevu vraćali sa pričom da su maltretirani,ponižavani (i oni su trebali opravdanje što napuštaju Sarajevo zauvjek)a vama srce na mjestu. Imam sestru koja slično razmišlja kao vi ali ona ima mene da joj ukažem na neke izmišljotine i laži pa se malo popravi. Ja sam Sarajka,Srpkinja ostala na Grbavici i znam kako se sve odvijalo.Noć na jutro kad je krenula reintegracija 5 ili 6 puta su nam u toku noći dolazili na vrata što vojnici VRS što neki hoštapleri koji su nas nagovarali da idemo...Čak su nam predlagali da ostavimo stvari i bježimo a oni će nam kao dostaviti stvari. Zahvaljujući mojoj mudroj svekrvi stvari smo sve složili na sredinu sobe kao čekamo kamion...i tako cijelu noć.Dobar dio noći proveli uz prozor čekajući da svane...Svanulo je u svakom pogledu. A moja sestra malo-malo pa dođe i sa sjetom na licu govori...Što nisam ostala pa da se i ja ovako "patim"..Istine radi, patimo svi...nikome nije dobro i neće biti bolje dok smo ovakvi kakvi smo...mislim na sve narode.

Name

Sarajevska Srpkinja

27.02.2016 22:21

"Poštovani gospodine" Bursać, Bila sam učesnik u tom egzodusu, sa dvoje maloljetne djece. U taj EGZODUS nije me "otjerao" ni Krajišnik ni Karadžić, već briga za život i budućnost moje djece. U pravu ste - sad živim na periferiji, ali sam mnogo srećnija od moje prijateljice koja je ostala u TOM GRADU. Ja sam bez štele i partijske knjižice pronašla neko zaposlenje, moja prijateljica, okružena LJUBAVLJU sarajlija, gle čuda nije. moja djeca uživaju, s radošću su odlazili u školu i učili Srpski jezik, njena Bosanski - u kojom nema Srba već četnici i dešavalo se da uplakani dolaze iz škole kući. Možda ste je trebali Vi, "poštovani gospodine" pitati zbog čega. Ili je bar sada pitajte zbog čega su joj djeca ipak, po završetku srednje škole otišla iz TOG GRADA ISPUNJENOG LJUBAVI PREMA SRBIMA. Kako Vas samo nije sramota "poštovani gospodine" da ovako izvrćete činjenice, da se poigravate sa najbolnijim uspomenama. Jeste li čovjek ili zvijer...

ODGOVORITE
Name

marko samardzic

28.02.2016 06:39

Opet krajisnikov bot,pa gdje nestade silno bogastvo samo iz Rajlovca,sto nije preselio u Srpsko Sarajevo nego pokradeno,bruke jedne UMUKNITE ZAUVJEK!!!

Name

re.s postovanjem

28.02.2016 08:38

Ti si skroz promašila.A sta ti mislis da su Srbi ostali u Sarajevu sad bi vas bilo oko 200 hiljada i to bi bila vec druga priča,imali bi sve pa cak i gradonacelnika.Vidi primjer Srebrenice u kojoj se Muslimani ne osjecaju ugrozeni ne zbog RS-a i vlasti vec zbog vecine.I ovaj text je potpuno tacan.

Name

Re

28.02.2016 09:30

Da ste ostali i Vi i svi ostali vaša prijateljica i njena djeca ne bi bili tako usamljeni niti izolovani. Nigdje nije lako..

Name

Vuk

27.02.2016 22:32

Pa sami ste iseljevali, obecavali su vam da cete jesti iz zlatnih kasika

ODGOVORITE
Name

Roots

27.02.2016 23:11

Srbi su se već počeli "vraćati" u Sarajevo, idu ljudi za poslom, školom, itd.

ODGOVORITE
Name

roma

27.02.2016 23:14

Učesnik sam egzodusa. Tuga jad. Rat završen, iseljavaju se firme, domovi zdravlja, visoko rangirani likovi već otišli a narodu poruka: "ostanite na svojim ognjištima"! Ko ti garantuje sigurnost da ostaneš? Gdje ću se zaposliti ili ću u federaciji ostvariti boračka prava kako bih od nečega preživio. Spakuj što možeš i pridruži se većini. Put u neizvjesnost, prazan stomak. Crijeva se međusobno grizu. Kome od rodbine doći na kašiku kad je svima već svega previše. Potucanje po raznim gradovima. Svi te oslovljavaju: "izbjeglica sarajlija". Nisi niko i nisi ništa, "izbjeglica". Trajalo to 7 godina i riješim se vratiti u Sarajevo, otkupiti svoj stan, zatim prodati i napraviti kućicu na periferiji u RS-u u kojoj živim od maja 2014.g. Eto nisam više izbjeglica sad sam čovječuljak zahvalan Krajišniku i ostalim SDS-ovcima iz stare garniture koji su mi omogućili ovu avanturu.

ODGOVORITE
Name

ti

28.02.2016 00:14

Ovo smo mi posten narod cistih ruko sa svih strana ucinili uzlugu zlocincima i neljudima svih nacija.mi svi smo kolektivna zrtva manjine zlocinaca sa svih strana .ja neznam sto bih nekoga mrzijo i sto mi neko smeta.

ODGOVORITE
Name

M

28.02.2016 02:45

Pa nisu se ni sarajevske vlasti potrudili da se Srbi osjećaju sigurno u Sarajevo!? A da ne pricam o bezbroj logora gdje su Srbi stradali!? Ja mislim da su Sarajevske Srbi izdati sa svih strana!!!

ODGOVORITE
Name

Munja

28.02.2016 06:20

Od kad su počeli granatirati i razarati taj grad

ODGOVORITE
Name

Draga

28.02.2016 06:27

Sarajevski Srbi koji su i ostali bili su ugrozeni, sloboda kretanja, fizicka i pshicka ubijanja, ostali bez posla,napusteni od svih,,bili su prisljeni da moraju izlaziti iz Sarajeva.Djeca nisu bila bezbjedna, prozivana su, tesko bilo, ne ponovilo se.Neka im je na dusu ko je ovo napravio,Bozije kazne su najteze!

ODGOVORITE
Name

Re Sanja Sarajevo

28.02.2016 06:59

Lazes Sanja, lazes... Ti vidjela, a ostali 150.000 nije? Ako si vidjela zasto nisi prijavila... Ratni zlocin nikada ne zastarjeva.. Lazes Sanja.

ODGOVORITE
Name

roma

28.02.2016 07:02

Krajišnik je poručivao stanovništvu da se ne treba napuštati ognjište. To je srpska teritorija, a on je sve svoje Krajišnike već udomio na Palama. On je mogao komotno ostati u svojoj kući u Zabrđu jer bi uživao zaštitu svoga kuma Šabana kome je u ratu slao vreće brašna i ostalih potrebština na Sokolje.

ODGOVORITE
Name

re Sarajevska Srpkinja

28.02.2016 07:02

Ja sam ostao u gradu kao oni drugi (mislim narodi) i nisam dobio posao iako sam clan stranke. To draga Sarajevska nema veze sa temom. Tema je da se nije htjela gradjanska BH u glavama politicara sve 3 strane... To je tema. Strah od gradjana. I to se sad desava. Gradjana vise nema, samo narodi koji se jednim zajednickim imenom zovu OVCE...

ODGOVORITE
Name

Sarajevo/Banjaluka

28.02.2016 07:33

Jos nisam sreo Sarajliju koji zeli da se vrati u Sa bilo koje nacije bio. A sto se tice 96 ( sta citao hodao) Smrad Krajisnik & co , je samo gledao kako ce iseliti , ne narod vec imovinu fabrike i ostalo ( sto je vecinom pokradeno i propalo) Narod im je bio viska. Volio bih videti ko bi nakon onakvog ratovanja sacekao one od preko i zivio tamo. Slazem se da Krajisnika & co trebamo mi , bivsi Sa, suditi a ne neko drugi. Narode, ovaj egzodus je bio i molimo se da se ne ponovi, ali ovi danas se ponasaju isto , nas guraju u pricu o patriotizmu a oni klepaju li klepaju i prave odstupnice / vile po svijetu a mi cemo bjezati goli i bosi ( 96 ja sam njima naftu placao 5 da da pet maraka da iselim roditelje) Narode u pamet se i da gledamo kako ce nam djeci biti bolje a ne da nas ovi majmuni odvedu u propast / opet

ODGOVORITE
Name

re Sarajevo/B

28.02.2016 13:01

Covjece,ne moze se svakih 20 godina zivot pocinjqati od nule.Cuj nece Sarajlije da se vrate,ma nece niko da se vrate,bez obzira odakle dolazi.Ne zivi se 200 godina da se ima vremena za 10 pocetaka.

Name

iseljenik

28.02.2016 08:06

Danas sarajevski Srbi koji su ostali da zive u I.Sarajevu rade u federalnom Sarajevu sve i svasta,ciste,cuvaju dede i nane,gradjevina,djeca sve vise upisuju skole u Sarajevu, zato sto u I.Sarajevu nemaju gdje da se zaposle.Gdje su zavrsile fabrike koje je Krajisnik rekao da ce ostati u S.Sarajevu. sve je bila laz. od domacina koji su godinama sticali,pretvorili su u sirotinju, vecina ih je prodala imovinu u bescjenje da bi imali krov nad glavom.

ODGOVORITE
Name

gavrilo

28.02.2016 08:24

U Sarajevu više niko ne živi dobro osim sanđaklija i tajkuna. Ako su Srbi"prevareni" i napustili "voljeni"grad, ko prevari Hrvate(više od 80 posto) Pa da oni ostave ovu vehabijsku ljepotu. Ne trebali su čekati svi da ih pknovo vode na kazane,Viktor Bubanj...

ODGOVORITE
Name

M.

28.02.2016 09:25

Ucesnik sam tog egzodusa niko nikoga nije tjerao da ide ili da ostane u Sarajevu.To je bila realnost toga vremena a ja licno sam vaspitan da nikoga ne mrzim a mislim da je bolje da svako ide svome narodu a postujmo jedni druge.Kriminala ima kod svih i to je druga prica.

ODGOVORITE
Name

blbl

28.02.2016 10:17

Lazes. barem u danasnje vreme nije problem naci na yuotubu snimke gdje Krajisnik nagovara stanovnistvo da iseljavaju. Ima masa snimaka gdje Srbi unistavaju svu svoju imovinu i kako kazu da ne ostane Aliji. Mnogima je poslije rata kada su trazili nazad stanove renovirano ono sto su oni unistili. Sramota . Mi se nalazimo vec 25 godina u jednom kolektivnom ludilu gdje ne znamo jesmo li posli ili dosli.Citav zivot nam prolazi u lazi i petljanju.

Name

bole

29.02.2016 10:12

Najbolji komentari od M i blbl.

Name

Лија

28.02.2016 09:26

Циљ оваквих писања је покушај амнестије сих злодјела које су починили муслимани сарајевским Србима. Ето као, да су Срби остали у Сарајеву 1996. године никоме се не би ништа десило. А оно што је почињено од 1992 до 1995 године, ником ништа.Читам лицемјерне коментаре у којима муслимани наводно жале што су сарајевски Срби напустили град.Мој стриц је вјеровао тој силној ''доброти'' и остао у свом стану. и данас га нема, нестао, нема му ни костију, прогутала сарајевска депонија. У његовом стану ''уживају'' у градском животу, исти они који су га увјеравали да му неће фалити длака са главе,а за главу му нису гарантовали.Ма здраво што рекао легендарни Ђуро из надреалиста.

ODGOVORITE
Name

kk

28.02.2016 09:43

NOVO NASELJE KOD VOGOŠĆE: Ulagači iz Emirata prave luksuzne vile. Vile će koristiti bogati bošnjaci koji su novac zaradili kupujući jeftine srpske nekretnine 1996.Prvu vilu će kupiti ovaj 100%.Dajte jednu i Bursaću za neizmjernu ljubav prema Sarajevu.

ODGOVORITE
Name

re kk

29.02.2016 08:06

Pa i vi pravite na Dedinju... Da ste ostali nebi bilo ni tih iz Emirata. Ali ne... Preca vam je bila nacionalnost od zivota, posla... Gleda se ko je covjek.. Jel to mislis da je neko pametniji ili bolji ako je bijelac, crnac, zut, crven? Ili Englez, Afrikanac, Kinez? Iili ono najgore, jeli bolji covjek ako je katolik, pravoslavac, musliman, budist? Hocete li napokon misliti kao gradjani i ljudska bica??? Pa i majmuni uimaju vise mozga od ovih sto uporno stavljaju nacionalnost ispred ko je kakav covjek...

Name

sjenka

29.02.2016 17:02

Odgovara ti Beograd na vodi i 4 milijarde a kada se nesto gradi kod Vogosce to nije u redu od Arapa

Name

HhhH

28.02.2016 10:54

Svaka cast za Srbe samo trebali su makar u Rusiju otici.

ODGOVORITE
Name

Džalalabad

28.02.2016 15:02

Turistička razglednica multietničkog, multikulturnog, multi...multi...SARAJEVA: Opljačkana Tajlanđanka na Bijeloj tabiji. U nedostatku Srba može i Tajlanđanka. Samo nek nije ponovo ''Konzum''.

ODGOVORITE
Name

xy

28.02.2016 18:24

Ne mogu se nakajati sto odoh iz svog rodnog kraja.Politika tako izmanipulisa masom ljudi.Cak nas rasporedise u koje gradove je pozeljno da odselimo.Napravise od nas najvecu bijedu.Bolje da smo svi ostali,gdje smo i zivjeli prije rata.Napravljena katastrofalna greska.Ne mozemo rece da su nas istjerali muslimani.SAMI SMO OTISLI BEZ PROGONA SVOJOM VOLJOM.Da smo poslusali Nedjeljka Prstojevica,danas bi bili gospoda,ko sto smo uvijek bili.

ODGOVORITE
Name

bravo ljudino

27.01.2018 20:36

Bravo ljudino.

Name

milivoje

28.02.2016 19:46

DA SMO SE MI BORCI UVAŽILI KOJI SMO TRAŽILI DA OSTANEMO U SARAJEVU SVE BI BILO DRUGAČIJE. JA EVO I SADA KAO OSNIVAČ SDS U NOVOM SARAJEVU ŽIVIM U SVOM SARAJEVU BEZ IKAKVIH PROBLEMA. NAŽALOST ŠTO SE NAŠ ZAHTJEV KOJI SMO PREDALI NIJE USVOJIO NEGO SMO MORALI IĆI U EGZODUS POD PRIJETNJOM AKO OSTANEMO. HVALA GOSPODU BOGU DA SAM SHVATIO NA VRIJEME GREŠKU I VRATIO SE NA SVOJE I OČEVO IMANJE. DAJ BOŽE DA NEKO ODGOVARA ZA OVU NESREĆU, JER MI SMO IMALI I STVORILI REPUBLIKU SRPSKU, BORCI A NE ONI PROFITERI, FOTELJAŠI!

ODGOVORITE
Name

pepeljugsa

29.02.2016 02:28

VI DECKI OCIGLEDNO NISTE ISLI U SKOLU TO SE VIDI IZ VASIH KOMENTARA dA STE UCILI ISTORIJU ZNALI BI NESTO NE BI OVAKO LUPETALI A TO SE NAROCITO ODNOSI NA NA OVOGA NOVINARA STO JE I NAPISAO OVAJ NAKARADNI TEKST. OCIGLEDNO DA JE TEKST CISTO POLITICKE PRIRODE JER SE OVIM NASRCE NA KRAJISNIKA I TADASNJE RUKOVODSTVO .ZNAMO DA JE PONOVO AKTIVIRAN STARI SDS PA GA SADA VALJA OCRNITI.KAKO RECE JEDAN KOMENTATOR GORILI U PAKLU I JA SE SLAZEM ALI OVI STO DOBRO I PERFIDNO ZAVADJAJU SRPSKI NAROD A TO JE TV BIJELJINA

ODGOVORITE
Name

Senad Kljucic

13.02.2018 23:09

Ako si se borio za nesto cisto Srpsko u BiH,nemas onda sta trazit u multietnickoj federaciji BiH,to je licemjerstvo!!!

Name

njegos

29.02.2016 13:25

Молим те, Боже, да прођем кроз сваки лепи град Само не дај ни у сну да прошетам Сарајевом.

ODGOVORITE
Name

Nick

29.02.2016 15:32

Kako rece Sanja i sarajka koja je napustila Sarajevo 1996 zlocini koji su se desili sarajevskim Srbima od 1992-1996 su bili tako monstruozni da niko nije mogao da vjeruje da oni koji su organizovali i potsticali takve zlocine kao Alija Izedbegovic i njegovi ratni zlocinci ce "mirno integrisati" sarajevske Srbe sa Ilidze i Grbavice. Svi iz srpskog sarajeva su znali za Kazane, Viktor Bubanj, Centralni zatvor, javne kuce za srpkinje hotel Zagreb, Evropa i Bristol. Osnovne skole su koristene za privatne logore. Pljacke i maltretiranja.. Pa ko ce onda zivjeti sa njima. Ovi muslimani koji se javljaju kao da zale sto predratni Srbi ne zive jer im se multietnicnost od sandzaklija, Siptara, Cigana i vhehabija bas ne svidja. Veoma tendenciozan tekst bukavlno krivi Srbi za egzodus a ne kreatore mrznje koji je poceo rat SDA i Izedbegovica

ODGOVORITE
Name

Srbin iz Sarajeva

29.02.2016 16:51

Pod br. jedan svaka cast Gosp. Bursacu na clanku. Citam ove komentare i ne mogu da vjerujem koliko ljudi nisu shvatili poentu clanka. Srbi su izgubili dijelove Sarajeva koji vrijede kao sve povrsina od Bijeljine do Trebinja!Dobili smo Istocno Sarajevo koje danas popularno zovu " Spavaona" jer je grad bez ikakve privrede... i da.. samo da vas podsjetim da 70% gradjana Istocnog Sarajeva danas radi u federalnom Sarajevu,u fabrikama koje su izgrajdne na njihovim imanjima koje su oni prodavali da bi se prehranili. Za ove sto kazu kako se ne moze zivjeti neka odu do Brckog i vide kako narod zivi normalno.

ODGOVORITE
Name

Stari kec

29.01.2018 18:53

Zna se šta je bilo. U redu ali nije mi jasno zbog čega ste imovinu rasprodali? Svi oni koji su željeli mogli su se vratili poslje 2002. Ti ljudi su sami izabrali da se ne trebaju vraćati. Čemu danas kukanje?

ODGOVORITE
Name

Ilidza1

27.12.2019 19:07

Da li so ti lud ili se samo pravis.

Name

Видо

22.02.2021 14:14

Кажу да на просторима Куге нико не може бити глуп и сиров ко крајишник. Ова сировина Бурсаћ је најбољи и најаутентичнији доказ за ту тврдњу.

ODGOVORITE