Referendum nije najsrećnije rješenje

Član Predsjedništva BiH Mladen Ivanić smatra da Republika Srpska ima pravo na referendum, iako referendum koji je najavljen "nije najsrećniji i nije izabrano najbolje pitanje".

Republika Srpska 12.10.2015 | 22:58
Referendum nije najsrećnije rješenje

"Ovaj referendum nije najsrećniji, nije izabrano ni najbolje pitanje, ali Republika Srpska ima pravo na referendum i osporavanje tog prava je pogrešno", rekao je Ivanić.

Ivanić je za "Pres Republike Srpske" istakao da on ovakav referendum ne bi organizovao i da se nada da će predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik naći rješenje "da se izvuče iz referendumske priče, jer vidi da ga traži".

Odgovarajući na pitanje da li će doći na sastanak kod predsjednika Dodika, koji je najavljen za petak, Ivanić je rekao da se sa Dodikom može sastati samo kao član Predsjedništva BiH, ali ne kao predsjednik PDP-a i jedan od lidera Saveza za promjene jer je to zajednička odluka tog saveza.

Ivanić je ocijenio i da nema razloga za bilo kakvim promjenama u Savjetu ministara BiH, pa tako ni za eventualni ulazak SBB u vlast na nivou BiH.

On je naveo da Savez za promjene ima dogovor sa partnerima iz Federacije BiH, da nije ničim nezadovoljan da bi bilo šta mijenjao, ali da i niko od partnera iz FBiH do sada nije ni ponudio ulazak SBB-a u vlast na nivou BiH, dok SNSD može da uđe u vlast na nivou BiH "ako mu to omogući Bakir Izetbegović".

Prema njegovim riječima, Savez za promjene čvrsto vodi svoju politiku i nije uradio nijednu stvar na štetu Srpske.

Komentari / 48

Ostavite komentar
Name

Đorđe S.

12.10.2015 08:32

U koliko SBBBiH uđe u vlast na nivou BiH, SDA će biti primorana da uvede SNSD. Bakir treba dobro da razmisli da ga Čović i Radončić ne preveslaju. Član Predsjedništva iz RS nema potrebe da priča o kvazi-referendumu Milorada Dodika, time mu pridaju pažnju.

ODGOVORITE
Name

ре

12.10.2015 08:52

Ти си квази-Ђорђе.

Name

Dragan

12.10.2015 08:59

On je Đorđe taman toliko koliko sam ja Bakir. Doduše, možda je Bakirov Đorđe. Ima ih još po Sarajevu i Tuzli. Šta ćeš, valja se agi dodvoriti za mrvice sa stola...

Name

l

12.10.2015 09:13

Lako je Bakira zedna preko vode prevesti,samo nek se drzi Fahre i Covica.

Name

Goran

12.10.2015 10:10

Ma sta je Dodik umislio da je on???Bog???On misli da su svi kao oni njegovi pacenici i dupeliscu iz SNSD-a pa kad on nesto kaze mora biti tako.Kako ono rece ako ja kazem danas je utorak utorak je iako je cetvrtak...da se zabijes u pm...ili Zeljku da slusaju ovi iz saveza i njezine uslove...hahaha...a jesu se umislili jbt...sto pre svatite da je kraj lakse ce podnijeti hapsenja.Zapamtite!!!pozzz iz Banjaluke!!!

Name

Re Goran

12.10.2015 12:46

Gorane sjedi jedan. Ni sam ne vjerujes u to sto pises

Name

Goran

12.10.2015 16:49

Oooo varas se ti prijatelju.Uskoro ces da vidis i sam.Pozzzz

Name

Градишка ,Рогољи

12.10.2015 08:37

А, шта Бакир каже !!!

ODGOVORITE
Name

Gradiska novo naselje

12.10.2015 10:13

Kaze da ste vi,Kesic i SNSD ukrali cijeli sprat na obnovi doma u Rogoljima...nismo ni vas zaboravili ne brini.

Name

Dragan

12.10.2015 08:38

Priča oko referenduma nije ni pokrenuta oko toga da bude 'najsrećnije rešenje', već je pokrenuta da zatalasa javnost zbog nekažnjavanja zločina nad Srbima. Dodao bih, veoma mudro pokrenuta. Čak i da se referendum proglasi nelegitimnim, a hoće, ostaće činjenica da je jedan konstitutivni narod i polovina države nezadovoljna radom Suda i Tužilaštva BiH. Tu činjenicu će biti teško ignorisati. Zbog toga se i ala i vrana u Sa i 'međunarodnoj zajednici' ( čitaj hohštapleraju koji služi interesima sarajevske čaršije, a ne istini miru i pomirenju ) digla na noge da do referenduma ne dođe. Ako Ivanić i ostali smatraju da referendum nije dobar po nas, zašto u Skupštini RS nisu glasali protiv?

ODGOVORITE
Name

Osvit

12.10.2015 09:02

Navedite samo jedanjsud u BiH i Rs koji dobro radi i nije pod utcajem pojedinih klanova.Na nasu zalosst klanovi su na putu da se dogovore

Name

Dragan

12.10.2015 09:23

@osvit: Navedi ti meni koliko je ratnih zločina nad srpskim civilima dobilo sudski epilog? Koliko je muslimanskih političara, generala, oficira osuđeno zbog komandne odgovornosti? Ako je bivši vrh RS, vojni i politički, po principu komandne odgovornosti kriv za zločine nad Muslimanima, po istom principu ratni vrh ostatka BiH je kriv za zločine nad Srbima. Dok se taj princip ne ispoštuje, smatraću da sud BiH smatra da ubistvo srpskog civila nije zločin. Na taj način razmišlja većina Srba u BiH. Sud ima jedan način da nas razuveri - da osudi počinioce zločina nad Srbima. Do tad, treba da bude predmet stalnog pritiska javnosti. Referendum je odličan način da se taj pritisak učini što vidljivijim.

Name

aristotel

12.10.2015 10:10

re_dragan za sud un Londonu nije bilo dovoljno dokaza protiv Ejuba Ganica, za sud u Becu protiv Jovana Divjaka, za sud u Beogradu protiv Ilije Jurisica, za sud u Svicarskoj i u Hagu protiv Nasera Orica. Ni jedan od ovih sudova nije nasao osnove za optuznicu. Pa je moje pitanje koji od sudova na ovoj zemaljskoj kugli vama odgovaraju? Ja sam za to da se svi zlocinci optuze i osude bez obzira na stranu, ali sta mislis da krenemo sa dokazima a ne populistickim i laznim optuznicama u svojstvo skupljanja politickih poena ili da se neko degradira. Mozda najbolji primjer za to je nadavna kampanja protiv Hanke Paldum koja je bila naslovna strana na vecini srpskih novina. Ja te pitam da li je sada uopste podignuta optuznica protiv Hanke Paldum i zasto nije??

Name

Da

12.10.2015 10:17

A sta ce nama referendum kad mi svejedno znamo sta ce narod reci. Hoce li referendum ukinuti pravosudje? Nece! Ovdje su u pitanju neki drugi interesi i to me nervira

Name

Dragan

12.10.2015 11:02

@ aristotel: Ne razumem? Pokušavaš da kažeš da nema komandne i individualne odgovornosti za brojne zločine nad srpskim civilima? PS I Haški tribunal je utvrdijo da su se u Oluji 'desili nesumnjivi zločini protiv civilnog stanovništva, ali da se ne može utvrditi ko je te zločine učinio'. To je ta vrsta pravde... Protiv nje svaki čovek, ukoliko nije gmizavac, treba da ustane i da se bori svim civilizovanim sredstvima. Jedno od najvećih dostignuća demokratije je referendum - izjašnjavanje naroda.

Name

Dragan

12.10.2015 11:14

@ da: Neće referendum ukinuti pravosuđe, ali će se morati drastično promeniti rad jednog suda. Ako jedan narod kaže da taj sud ne radi u interesu pravde i ne tretira sve žrtve rata jednako, moraće se menjati rad te ustanove. Ako se ne promeni, ogoliće neke stvari. Onda je u BiH zločin nad Srbima nekažnjiv i narod koji je žrtva takvog tretmana mora razmisliti o nekim drugim rešenjima.

Name

idi begaj

12.10.2015 13:37

Dragan 12.10.2015. Ti si stvarno naivan ako vjeruješ u to što pišeš. Ko to od političara radi kako narod želi ?

Name

Obren...

12.10.2015 17:57

Ne zanima prezidenta ratni zločin, niti ga je kada zanimao. Druge misli njega more, baš kao u nekad davno napisanoj pjesmi 'Što se bore misli moje..'..

Name

Kike

13.10.2015 14:08

Za ove sto se bucaju u prsa i kazu gdje su zlocinci za srpske zrtve... Presude protiv pripadnika Armije BiH postoje, al tacno je da sa je to u manjem obimu nego za srbe Jeste li se vi pitali zbog cega je to tako. Pogledajte zlocine koji su pocinili srbe a pogledajte zlocine koji su pocinili pripadnici Armije BiH....daleko veci broj zlocina kakobrojem tako i svireposcu su pocinili srbi nad drugim narodima. To su cinjenice dokazane kako pred domacim tako i pred MKSJ... Zato ne lupetajte na ovu okolnost Dodik pricom o referendumu zeli zastiti sebs i svoje dupe...omca se steze

Name

sokrat

12.10.2015 08:38

Refrendum kao referendum nije problem. Pitanje je šta poslije toga?

ODGOVORITE
Name

Dragan

12.10.2015 08:46

Ništa. Pozivati se na rezultate istog prilikom svih razgovora o pravosuđu. Referendum je mišljenje naroda, proceduru možeš osporavate, mišljenje naroda ne možeš.

Name

Mito

12.10.2015 09:22

Posle referenduma skupstina Srpske donosi odluku da svi nametnuti antiustavni i antidejtonski zakoni koji su doneseni na zajednickom nivou vise ne vaze u Srpskoj Prosto ko pasulj Ono cega nema u ustavu BIH i Aneksu 4 Dejtonskog sporazuma vise nece moci egzistirana teritoriji Srpske

Name

pdp

12.10.2015 09:20

Sve u zemlji što žele da proture kod lošeg života naroda je njihova odbrana da dalje vladaju.

ODGOVORITE
Name

Šta dalje?

12.10.2015 09:43

Nadrljali smo kako god.

ODGOVORITE
Name

sara

12.10.2015 09:47

Nema Raja bez Bajinog KRAJA !

ODGOVORITE
Name

Banjalučanin

12.10.2015 12:08

Sarajlija, ova ti je dobra! Tad RS postaje bolji dio BiH!

Name

Obratno

12.10.2015 22:36

Da bi bilo RAJA, treba nama Baja.

Name

Banjalučanin

13.10.2015 08:58

"Obratno", vodi ga kući pa uživaj u njemu.

Name

Salle

12.10.2015 10:19

Svaki referendum na prostoru BiH znaci rat, krvoprolice obicnog naroda, a za politicare i druge kriminalce vece bogacenje!

ODGOVORITE
Name

Dragan

12.10.2015 11:05

Pobogu, Sale, što bi bilo bilo kakvog krvoprolića ako neko kaže da neki sud ne radi posao kako valja?

Name

tref

12.10.2015 11:45

U pravu si.Ovo je proba a prava je istina da Milorad vec zagovara referendum o nezavisnosti(jer ga samo to moze spasiti)a posle toga sigurno ne bi bilo mira na ovim prostorima.

Name

Bole me uši

12.10.2015 11:34

Sinoć spiker na dnevniku kaže Trstenik na Pelješcu. Aman, ljudi. Trsteno. Pa da je jednom, nego nekoliko puta.

ODGOVORITE
Name

Umorna od greški

12.10.2015 13:44

Zaista smo preplavljeni nepismenošću. Ne mogu da shvatim kakav je nekome interes da primi nepismenog novinara u radni odnos. Oni čak ne znaju ni pročitati napisano. U jednoj reklami na RTRS-u velikim slovima na ekranu piše"bjel". A prije nekoliko večeri je voditeljka , ne mogu tačno reći na kojoj tv, rekla "restaurač" umjesto-"restaurator"iako je bilo pravilno napisano ispod imena. Prosvjetni sam radnik i vjerujte mi da se često pitam gdje ih nađu jer većina učenika nauči osnovnu pismenost. Otkud baš ovi drugi u medijima? Zato, veliko zadovoljstvo mi predstavlja čitanje Vasovićevih članaka. ONn je predstavnik onih pismenih generacija, kad niste morali ni završiti fakultet a opismenili ste se.

Name

Ima na karti

12.10.2015 18:03

Trstenik je omanje naselje na Pelješcu, jugoistočno od Orebića.

Name

Stop površnosti

13.10.2015 08:05

Ako je manje naselje, onda se kaže u naselju tom I tom, na teritoriji opštine Orebić, na Pelješcu, a ne u Trsteniku. Opština Trestenik je u Srbiji. I nismo dužni da znamo naselja I da nam se serviraju kao gradovi. Svaka čuka u ovakvim interpretacijama postaje bitna.

Name

RE Umorna...

13.10.2015 15:56

U pravu ste. Sve je više novinara koji ne znaju kada se piše '..ije', a kada '..je'. To je neshvatljivo. To sam naučio u osnovnoj školi i nikad nisam došao u dilemu, niti pogriješio u pisanju. I sve je manje novinara koji to pišu ispravno.

Name

Ja.

12.10.2015 11:36

Niko vise ne .ebe dodicka ni 5 posto. Cak i covicu vise nije bitno dali ce snsd biti dio vlasti na nivou BiH ili ne. Ovdje se samo radi o tome Komsic ili Radoncic. A kako izgleda bice ovaj drugi.

ODGOVORITE
Name

ŽIKA Ž

12.10.2015 12:29

ISTIČE VRIJEME SNSD-eu!

ODGOVORITE
Name

FINO REČENO

12.10.2015 13:35

MLADJO, BAŠ DIRLJIVO. U NAS NI ŽIVOT NIJE BAŠ NAJSREĆNIJE RJEŠENJE.

ODGOVORITE
Name

MladenDemagog

12.10.2015 14:02

Jedan od onih slučajeva kad jasno idemo putanjom pakla, svi nas upozoravaju ali mi smo stvoreni za ponor, patnju i pakao. Mladene ti si jedan demagog. Što ne kažeš da si jasno i glasno protiv referenduma. Nakon početnog šikaniranja narod bi stao uz tebe. Kaze referendum je nase pravo. Pa po kom zakonu Mladene? Reci jasno da ne to po Miletovom tumacenju. Poslije referenduma Kozarac i mnoga druga bosnjacka naselja u RS ce suspendovati zakone Rs. Onda mi po svom saljemo policiju, krecu do rovoljaci iz Federacine pa na dalje.

ODGOVORITE
Name

Михаило Микић

12.10.2015 15:25

СРБи! Охладите се мало и опасуљите. Разумијем да најавити РЕФЕРЕНДУМ Републике СРБске не може да одговара МЗ и муслуманима али не схватам да има толико пуно СРБа којома РЕФЕРЕНДУМ смета. Референдум је највиша власт у свакој земљи на коме грађани својом слободном вољом одлучују о начину решавања насталих проблема. РЕФЕРЕНДУМ је ЗАТО изван утицаја и власти "политичара" којима због тога ни један РЕФЕРЕНДУМ по било коме питању не одговара. Без разлике на исход РЕФЕРЕНДУМА у Републици СРБској подржавам због тога право народа на одржавање РЕФЕРЕНДУМА!

ODGOVORITE
Name

Serafim

13.10.2015 07:39

Ovim referendumom Rs i Srbi dobijaju drzavotvorni alibi pred svetom zato je referendium vrlo vazan da se odrzi jer ako nas cackaju mozemo da se izjasnimo za svoju drzavu bez privezaka.

ODGOVORITE
Name

Edo , Slatina - Tuzla

13.10.2015 07:43

PAR PODATAKA ZA BIOGRAFIJU .......... Seada Palavric je prakticno nepismena zena, i kao takva savrsen izbor za predsjednika ustavnog suda BiH.Prije imenovanja za sudiju Ustavnog suda BiH Seada Palavrić nije imala ni dana radnog iskustva u pravosudnim institucijama. Radila kao cistacica u TE Tuzla ( dosta ljudi o tome govori ). Nakon rata " isplivala " je na povrsinu kao istaknuti i vrlo poslusni stranacki kadar. Medjutim, i da ima 4 diplome, njena elokvencija, inteligencija sve o njoj govore. Kakva drzava, takav i ustavni sud.

ODGOVORITE
Name

klapac

13.10.2015 08:59

Ja obično kažem, kakav narod takva i vlast, i takav i ustavni sud.

Name

Nije jedina

14.10.2015 07:51

Imamo sudije, koje su studirale po 11 godina I to je bio plus u odabiru. Možda je to presudilo jer su dobro utvrdili gradivo.

Name

jovan

13.10.2015 22:10

dajte ljudi da zivim popustite nas maloo .vi politicari,,,

ODGOVORITE
Name

abc

13.10.2015 23:28

@mladender Covece, gde ti zivis? Bosnjaka je u RS premalo da bi mogli da sabotiraju i bojkotuju Srpsku. I to malo se osipa, sto prirodnim putem, sto iseljavanjem. Ako mesas sa brojem glasaca, nemoj. 30 000 njih glasa postom iz inostranstva, samo za Ivanica. Ne zive tu da bi ikog bojkotovali. A Ivanic je gore jasno i glasno rekao da RS ima pravo na referendum, tako da im hvala sto su ga izglasali

ODGOVORITE
Name

abc

14.10.2015 00:00

Vazno da ima pravo na referendum

ODGOVORITE