PIK poručio NSRS: Pogrešno ste tumačili Dejton!

Ambasadori zemalja članica Upravnog odbora Savjeta za primjenu mira odbacuju usvajanje Zaključaka od 11. novembra 2019. od strane vladajuće koalicije u Narodnoj skupštini RS, s obzirom na to da se oni zasnivaju na pogrešnom tumačenju Dejtonskog mirovnog sporazuma, saopšteno je danas iz OHR-a

Republika Srpska 13.11.2019 | 09:54
PIK poručio NSRS: Pogrešno ste tumačili Dejton!
Kako je saopšteno, interesima Republike Srpske se služi ne putem poništavanja suštinskih reformi, nego provođenjem reformi okrenutih ka budućnosti kojima se podržava i jača sigurnost, stabilnost i prosperitet Bosne i Hercegovine i smanjuje njeno oslanjanje na međunarodnu superviziju.

 Upravni odbor Savjeta za implementaciju mira podsjeća da je BiH priznata kao suverena država 1992. godine, te je potpisivanjem Dejtonskog mirovnog sporazuma transformisana u državu koja se sastoji od dva entiteta. Zaključci Narodne skupštine Republike Srpske su u suprotnosti sa ovim činjenicama.

BiH uživa suverenitet, a Ustav BiH ne ostavlja prostor za „suverenitet“ entiteta, koji pravno postoje samo na osnovu Ustava BiH. To je u više navrata potvrdio Ustavni sud BiH.

Republika Srpska nema pravo na otcjepljenje; djeluje u skladu sa Dejtonskim mirovnim sporazumom, koji priznaje teritorijalni integritet, političku nezavisnost i suverenitet BiH. 

Ustavni sud BiH je svojim odlukama uspostavio sveobuhvatnu sudsku praksu o BiH, njenim nadležnostima i statusu konstitutivnih naroda. Odluke Ustavnog suda BiH su konačne i obavezujuće i Narodna skupština Republike Srpske nije u poziciji da bira koje odluke će provoditi, a koje neće. Prisustvo stranih sudaca u Ustavnom sudu je utvrđeno Ustavom BiH i nadležnost za odlučivanje o njihovom prisustvu pripada Parlamentarnoj skupštini BiH.

Republika Srpska na osnovu Dejtonskog mirovnog sporazuma ima obavezu da djeluje u skladu s odlukama institucija BiH i da „pruža svu neophodnu pomoć vlastima BiH kako bi im se omogućilo da poštuju međunarodne obaveze BiH“.

Ambasadori zemalja članica Upravnog odbora Savjeta za primjenu mira u potpunosti podržavaju institucije na državnom nivou koje su potrebne za uspješno funkcioniranje oba entiteta i pozivaju organe Republike Srpske da se suzdrže od podrivanja tih institucija.

Ambasadori zemalja članica PIC-a u potpunosti podržavaju visokog predstavnika i njegov mandat te izražavaju pohvale za napore visokog predstavnika u implementaciji Dejtonskog mirovnog sporazuma. Data je podrška svim agencijama koje su uključene u implementaciju mirovnog sporazuma. Međunarodna zajednica zadržava neophodne instrumente u svrhu očuvanja primjene Dejtonskog mirovnog sporazuma.

Ruska Federacija nije saglasna s ovom izjavom.

(Agencije)

Komentari / 102

Ostavite komentar
Name

sRBIN

13.11.2019 08:58

NEDAJU NAS RUSI - e stvarno smo na#ebali

ODGOVORITE
Name

TRLJANJE JEZIKA

13.11.2019 09:44

DODIK JE OD TRLJANJA JEZIKA NAPRAVIO VRHUNSKI CIRKUS. I ŠTA SAD. ŠTA ĆE SAD NENARODNA SKUPŠTINA SA SVOJIM ZAKLJUČCIMA.

Name

Srbin 2

13.11.2019 09:57

Videcemo rusi nikad nisu istrajali kada smo mi u pitanju.Daj boze

Name

delija

13.11.2019 09:58

uskoro cemo dobit ekonomske sankcije,sve je upereno protiv nas.Onda ima sve da poskupi.

Name

Ahaaaa

13.11.2019 09:59

pa narodni novci su uvRusiji tamo je baza !!!i narod cuva Rusija za radi kapitala nasib politicara i njihovih tajkuna!!!! narid u rasulu samo stranke politicko pozicione i opozicione priperci uzivaju u svojem carstvu

Name

re

13.11.2019 10:10

Rusija se zalaze za postivanje Dejtona a zapadne sile otvoreno krse dejtonski sporazum.BIH je drzavana zajednica i entiteti imaju suverenitet nigde u ustavu BIH ne pise da BIH ima sud i tuzilastvo,SIPU,OSU,OS BIH i brojne druge zajednicke institucije koje su neustavne i nelgalne

Name

CARLITO

13.11.2019 10:12

Dokle god Visoki Predstavnik odbija da smjeni ovo zlo u RS vjerovaću da zlo ima podršku međunarodne zajednice i da narod ovdje nema šansu da preživi

Name

TAKO TO FUNKCIONISE

13.11.2019 10:14

Svi mi dobro znamo da je jedini tumac Dejtonskog ustava Visoki predstavnik uz pomoc savjeta za implementaciju mira, a ne tamo neki savjetnici Baje od srpske, USPUT PONIZAVAJU NARODNU SKUPSTINU I SPUSTAJU JE ISPOD OVLASTI DIKTATORA.

Name

@re

13.11.2019 10:46

nemaš ti pojma, Bajini socijal demokrati su ti isprali mozak, ali to je tvoj problem. Dejtonski ustav je okvir za uređenje države, dejtonski mirovni sporazum je predvidio sve, stvaranje novih institucija i prenos nadležnsoti, sve nadležnosti je prenio SNSD.

Name

burke

13.11.2019 10:47

Re:Re.Ko ti reče da je BiH "državna zajednica"? Ko Vam tumači pravo,jeste li pismeni,normalni? Hoćete li dobro ili zlo sebi i svojoj djeci? Nije se federacija i republika srpska udružila u državnu zajednicu BiH nego je država BiH podjeljena ratom na dva entiteta.To što rusi tumače mogu okačiti mačku o rep,oni imaju uvijek protiv ali ne znaju ni sami zašto nego samo u kontru. Republika Srpska je ekonomski opljačkana,ruinirana,zapuštena i rasprodana a kukuze niti ko voli niti ko hoće.Milorad misli da će mu sve pljačke biti oproštene ako zarati?

Name

re burke

13.11.2019 11:45

Isti onaj koji savjet ministara BiH naziva "pomoćnim organom predsjedništva", cilj tih izmišljotina je "razvodnjavanje" BiH kao države, niko nikada nije priznao da je u Dejtonu potpisana kapitulacija veliko srpske politike, djelimično je to priznao bivši predsjednik Srbije Toma Nikolić, ja sam jasno čuo njegovve riječi, pokušat ću nači na youtube, "san o velikoj Srbiji je propao".

Name

DAVID ŠTRBAC

13.11.2019 12:08

Da smo narod normalan ne bi nam se ovo dešavalo

Name

Re

13.11.2019 12:11

Srbi imaju ogromnih problema kad ovakve biraju da ih predstavljaju . Drugo ! Narod se svadja a oni se dogovaraju i djele fotelje .Maljkicka dobila fotelju uz pomoć SDA , Bakir uz pomoć HDZ, Denis Zvizdis uz pomoć SNDS.. Itd Itd ..

Name

Re

13.11.2019 12:17

BiH je priznata bez kantona , Distrikta i entiteta... Unutrašnje uredjenje se mjenja i može mjenjat a granice spoljasne se ne mjenjaju.

Name

Re

13.11.2019 12:43

Ljudi sve objasnili. Uostalom ko hoce moze i sam procitati Ustav i cijeli Dejtonski sporazum. Da se ne lazemo bezveze moze ovo moze ono.. zajednica itd. Uzmes lijepo Ustav i procitaj. Pa ja..

Name

za..pic..

13.11.2019 12:44

Nije nsrs pogresno tumacila dejton nego glavni politicki mesetar na balkanu

Name

@Re

13.11.2019 13:34

Tačno tako, dejtonski ustav je promijenio unutrašnje uređenje BiH koja je već bila priznata kao država, to je tako očito ali eto neko ima želju da izvrće činjenice, zašto i kako ne mogu jasno odrediti, izvrtanje činjenica mi izgledao kao neka naknadna pamet i žaal zašto to ustvari nije tako bilo, kao ,voljeli bi smo da se to ustvari tako i desilo. ali nije ,na sreću ili na žalost ,ovisi sa koje se strane gleda .

Name

075

13.11.2019 15:20

Upravni odbor Savjeta za implementaciju mira podsjeća da je BiH priznata kao suverena DRŽAVA 1992. godine, te je potpisivanjem Dejtonskog mirovnog sporazuma transformisana u državu koja se sastoji od dva entiteta.

Name

Re

13.11.2019 16:32

SVI SU PRAVNICI PA I MOJA BABA TUMACI DEJTON

Name

Dijasporac

16.11.2019 05:54

ajde da jednom za sva vremena razjasnimo Bajino laprdanje: http://www.ohr.int/?page_id=63370 Clan 1, stav 1: BiH nastavlja svoje pravno postojanje (continuation). Dakle nije BiH "nastala' u Dejtonu kako Burle tvrdi. Zasto Ustav BiH na engleskom? Zato sto se ta verzija uzima kao osnovna za tumacenje a ne na srpskom. Burle, sjedi...jedan za znanje.

Name

Ludi Milojko

13.11.2019 09:03

Citav svijet na jednu stranu samo Srbi i Rusi na drugu, ko li je u pravu?

ODGOVORITE
Name

Za Ludojka

13.11.2019 10:31

Baš si pravi ludi Milojko? Koji bre cijeli svijet?? Nauči se malo geografije, pa da vdiš koliko je država na svijetu.

Name

Босанац

13.11.2019 11:17

Ма који свијет Нисмо ми од свијета Босна је моја дједовина Али ово није начин. Овај закључак ПИКа је фикција међународне заједнице и међународног права. Не разумијем сврху постојања ентитета уопште а и сврху БиХ без ентитета - Дејтонски споразум. По Дејтону РС је држава у држави. На другој страни у оквирима једне суверене државе Србије грубо арушавајући међународно право - Међународна заједница отима и подржава милитантне исламистичке групе и формирање једне пара државе Косово. можда се то сад дешава и у Сирији. Апсурд

Name

Sale

13.11.2019 12:20

Srbi rusi kinezi indijci, samo oni su pola svijeta, a koliko još država ima koje drukčije misle od onoga što javno govore.

Name

Miromo

13.11.2019 12:22

To brate mi znamo ali pjedinci sa vladajučim okreču naopako radi svog kapitala oni bu nas u građanski rat uveli kako nebi odgovarali i sklonjeni Oteti kalital od naroda stečen prevarom i otimačinim u uništavajuči sve što je državno bilo

Name

Re

13.11.2019 12:39

Hahaha pa Rusi su unistili rafineriju brod, ovaj Indijac Mital u zatvoru zavrsio kod nas, Kinezi nisu placali poreze za one svoje trgovine, kad dodje na naplatu zatvore i nestanu iz Bih. Jadni smo mi ako mislimo da su nam to prijatelji.

Name

Re

13.11.2019 09:03

A ko je izglaso nezavisnost Bih o kakvoj konstitutivnosti pricaju

ODGOVORITE
Name

Хахаха

13.11.2019 09:04

Шта то они има да одбацују? Они своје ми наше и тако ево 25 година све дубље и дубље ми тонемо они пуне своје џепове.

ODGOVORITE
Name

Re

13.11.2019 10:19

Kad ste budale

Name

Pogrešna politika

13.11.2019 09:04

Ovo nam uopšte nije trebalo. Molimo OHR da shvati da su ove zaključke usvojili SNSD i brojni papci. Narod nije.

ODGOVORITE
Name

Re

13.11.2019 10:31

Najveći papak si ti koji vređaš .. papku jedan.

Name

Nikola

13.11.2019 11:03

Nije ni SDS i PDP

Name

Nostradamus

13.11.2019 11:16

U pravu ste pogresna politika.Ja sa tim nemam nista.

Name

Panter

13.11.2019 16:27

Ne brini, doci ce Burle na naplatu svega.

Name

Savo

13.11.2019 09:06

Nema bosne bez rs kazete konstitutivni nardo jel to srbski narod nije konstitutivni narod u sta se kuceta kako je onda BiH priznat bez saglasnosti jednog od konstitutivni naroda

ODGOVORITE
Name

Re

13.11.2019 10:20

Ajd ne rise,vidis da BiH ima i bice je RS je upitna

Name

Mujo

13.11.2019 10:29

Moj jarane,pa vama je bilo il potpisati il pali trakore,pa bili ste pred porazom,pitaj svoje generale,taj potpis vam je sacuvao i spasio glave na ramenima,da nebi potpisa za 2 mjeseca bili bi preko Drine

Name

re

13.11.2019 10:35

Otrijezni se.

Name

re Savo

13.11.2019 10:49

Bukvar u šake

Name

Za sve

13.11.2019 11:20

Mujo nije mi drago sto ste to napisali.Ali u pravu ste ja to znam vec vise od 20 godina.Ali pod Dodikom i Snsd-eom mi ce mo nestati kao sto smo mogli nestati te 95 gofine.Jer na kraju kada nestanemo moci ce te da primite milion izbjeglica.

Name

Mex

13.11.2019 09:06

Ovaj Rus se izgleda samo slozi s podom kad se napije.

ODGOVORITE
Name

007 Бонд

13.11.2019 09:07

9 од 10 људи из тог ПИЦ-а појма немају да дејтонски документ има 10 000 страна. Република Српска уз помоћ Русије само треба да цитира текст из дејтона и ове незналице из ПИЦ-а ће бити ућуткане. И онда ин све треба тужити због тога што раде на штету Републике Српске и треба им узети паре. А Српска да настави свој процес.

ODGOVORITE
Name

Treba vratiti

13.11.2019 10:13

na fabričke postavke

Name

Re

13.11.2019 10:22

Ti lud kao i uvijek.

Name

betmen

13.11.2019 10:28

Koji proces? Samouništenje ide izgleda najbolje a samoopredlenje je upitno.

Name

re

13.11.2019 10:32

hahaha Kakav si ti glupan,elitni!

Name

SRBIN

13.11.2019 10:36

Gde nađe 10.000 stranica za miloga Boga ? Pita čovek koji je isčitao sve anekse Mirovnog sporazuma, kao i sami tekst tog sporazuma ?!

Name

Blago tebi

13.11.2019 11:08

Ti mora da imaš i svoju planetu.

Name

Lažno Ime

13.11.2019 11:12

Šta znaju ovi iz PIC-a sa svojim završenim medjunarodnim pravom i ostalim doktoratima, nek si nas ti prosvijetlio!

Name

rfe 007 bond

13.11.2019 11:50

Otkud za tebe ne znaju da te uzmu za savjetnika?

Name

Šta sad

13.11.2019 09:09

Hoće li sad biti posebna sjednica, da se ne prihvati navedeno odbijanje onih 20 odluka maratonske sjednice?

ODGOVORITE
Name

Ništa više

13.11.2019 09:10

Papci nam kroje politiku, sve koje je kupio Dodik a koji su uglavnom izdali SDS.

ODGOVORITE
Name

BL

13.11.2019 09:13

Hahahaaaaaa,eto vam ga sad,RS nema pravo na otcepljenje,odnosno suverenitet,RS mora postovati Ustav BiH,BiH je drzava itd itd.E jeste se bili uzdigli i us.urcili.Ustavne odluke su obavezujuce i RS nema pravo ni da komentarise a mora ih sprovoditi.Eto vidis rudonja sta si napravio,sad te mogu išćerati(tvoj nivo govora) iz politike.

ODGOVORITE
Name

guz

13.11.2019 09:20

Rusi su sigurno obrazlozili zasto su protiv.

ODGOVORITE
Name

Logika

13.11.2019 09:22

LOGICNO!!!

ODGOVORITE
Name

Mile

13.11.2019 09:27

4 S =Samo Sankcije Srbe Smiruje...

ODGOVORITE
Name

veliko postenje

13.11.2019 09:29

cegase pametan stidi budalase ponosi

ODGOVORITE
Name

Dzoo

13.11.2019 09:31

Samo mi Ruse da slusamo i osta ce nas kao u Hr kao statisticka pogreska.

ODGOVORITE
Name

TITO

13.11.2019 09:33

DACE DODIK 5 MILIONA DOLARA DASE SLIKA SPUTINOM ONDA SIRITI PRICU KAKO RUSI NAS STITE BRACO SRBI TRAZIMO POSO KOD PUTINA NEMOJ DA IDEMO NJEMACKA AUSTRIJA I OSTALE CIVILIZOVANE DRZAVE ZIVELA SEVERNA KOREJA

ODGOVORITE
Name

Novka BL

13.11.2019 09:34

Stvarno sta reci osim DOKLE ce nas taj covjek ponizavati i praviti sukob u ovoj zemlji. Dobro je sto opozicija nije nasjela na njegovu ponudu jer njemu Dodiku treba sad da se vadi iz stanja u koji je zaglavijo. Sad bi da podjeli ANP i sve druge nevolje sa opozicijom. Dodik ocigledno privlaci i priziva neko vandredno stanje gura narod u neivjesnost, ovakvim postupcima ce se RS umanjiti jos vise i ostati prazna kako bez naroda tako i bez nekog znacaja. Zato narode/gradjani pamet u glavu ne nasjedajte na predizborne govore koje SNSD promovise tj.satore/janjce/prasice/pjesmu itd. Unistili su vjeru/nadu u zivot sa drugima vise nego rat na ovim prostorima. Jednostavno moraju otici sa politicke scene.

ODGOVORITE
Name

re Novka BL

13.11.2019 10:32

Svaka cast na komentar al ima nas vise gladnih pa cemo opet podrzati vožda kako bi svake dvije godine jeli jance, prasiće itd pod satrom.

Name

kiki

13.11.2019 11:02

Dodik nema koga da unisti osim svog naroda za radi ostanka na vlasti...nesrba je tek 10% u Srpskoj a oni su il dobri privatnici il penzioneri. Zao mi je mojih komsija...jedu krompir i jaja svaki dan, na hiljadu nacina...

Name

borac

13.11.2019 09:46

Ma smirite se ovo je predizborna prica za one koji nemaju pojma ni o cemu pa jos pivo i prasetina!!Ma zivio Dodik.

ODGOVORITE
Name

Xx

13.11.2019 09:49

Ovi sektasi rade sve samo se.ne bave gorucim problemima, a to su privreda i odlazak stanovnistava iz RS.

ODGOVORITE
Name

Ja

13.11.2019 10:34

Tako je,ovi vladajuci mlate praznu slamu I love u mutnom.Ali eto ide im posto su ovdje ostali uglavnom glupi I kupljeni.Nekolicina se ne moze boriti sa bagrom.

Name

Robin Hud

13.11.2019 09:54

Još jednom...on,Rudonja, se " svjesno i potpuno kordinisano" ...zeza s Narodnom Skupštinom, podsmijavajući se svemu, svakom i svačemu što nije dio i koncept sistema , organizacije i ustrojstva, ove zemlje...dokaz da to neko, koristeći ga vješto koristi, a on pošto posjeduje tu "urođenu" hazardersku i prevarantsku crtu vješto koristi u vlastitu svrhu i u korist bogaćenja , jer i tako više od objesti nezna štaće i kud će s a sobom....način na koji je iskoristio svoju nacionalnu pripadnost je da svrstan u sredinu bude između desnih i lijevih, četnika i partizana, lako pronalazi istomišljenika jer ne posjeduje ozbiljan i čvrst moralni,časni i stav ...malo bi bio četnik, pa partizan...pa jedno i drugo, ali u stvari za njega je to šprdačina jer niušta ne vjeruje sem u pare i lični interes, a za njim je gomila takvih koji samo poput Špirića,Radmanovića,Stevandića, Majkićke bi volili da "komšiji crkne krava" ...jer kad oni pričaju oni gledaju negdje drugo i nevjeruju....to je odlika SNSD "Srba" rukovodilaca i srednjeg sloja u hijerarhiji ove stranke....

ODGOVORITE
Name

007

13.11.2019 09:58

Milorade, milorade

ODGOVORITE
Name

BL

13.11.2019 12:38

Vi ste isti šljam za narodi borce RS kao i ova ogavna vlast svih ovih godina u RS.

Name

logika

13.11.2019 10:02

"rusi" se ne slazu ali nikakav argument niti razlog ne daju osim da su protiv i da s tim samo zele jos vise ovaj napaceni region da napate ! i koriste Dodika i kompaniju da zastupaju njihove interese, RS im sluzi kao pion to je ono sto vi koji mislite da vas Rusija voli i stiti, danas svak samo sebe gleda pa i Rusija !

ODGOVORITE
Name

Sale

13.11.2019 10:05

Samo polako Mile,i vece su mnogo vece od tebe bacili na smetljiste. Dosao si blizu crvene linije.

ODGOVORITE
Name

Ma ne daju

13.11.2019 10:05

Ma ne daju ni Francuzi naši lažni saveznici. Pogledajte istorijsku analizu na you tube na kanalu Srbija Global pa ćete vidjeti da nam ni Francuzi u prvom svjetskom ratu nisu bili pravi saveznici.

ODGOVORITE
Name

chombe

13.11.2019 10:07

Odluka NS je puna netačnih konstrukcija, nebuloza i gluposti. Brucoš na pravnom fakultetu će sve insinuacije proglasiti za smijuriju, zna se dobro šta je u Dejtonu potpisano, pod broj 1. kontinuitet države Bosne i Hercegovine . Kakvo nastajanje, sastavljanje, ujedinjavanje i slične gluposti .

ODGOVORITE
Name

Khal Drogo

13.11.2019 10:08

Били засновани на "погрепном тумачењу" или не, допадали се неком или не, ти закључци стоје, они су обавезујући за све представнике из Српске. Да ли су проводиви у неким будућим процесима, зависи и од околности, а околности ће се мијењати, и неће увијек ићи у правцу по жељи неких. Узгред нема шансе да је ПИЦ тако срочио одговор, вјерујем нека интерпретација медија у сарај Шехерану (ако су тако срочили, приличне су дилеје). Српска има супремацију над уставом БиХ, она га је одобрила, устав јесте октроисан, наметнут, нијеје спорно, али ако погледамо текст на енглеском (https://peacemaker.un.org/sites/peacemaker.un.org/files/BA_951121_DaytonAgreement.pdf, нема лажи, емапреваре), анекс 4, устав БиХ одобрава овлаштени представник Српске у Дејтону, тада М.Крајишник. И сваку будућу промјену устава, укључујући и неко преуређење ове дејтонске долине плача, мора добрити Српска, а о судбини Српске ће се у Српској одлучити уз наравно подрпку важних играча, ту су неки чиновници и њинова саопштења небитни.

ODGOVORITE
Name

Паметно дрогирано

13.11.2019 11:33

Не замарај се и не чекај. Прогласи отцепљење ти кад неће онај продавач магле.

Name

re

13.11.2019 12:00

Javio se ekspert za sve i svasta

Name

kuku nama sa nama

13.11.2019 10:09

Sah....Milorade..

ODGOVORITE
Name

smrt fašizmu

13.11.2019 10:09

Što su Srbi dobro prolazili kad su ih Rusi branili a i Turci Bošnjake, to nema na zemaljskoj kugli. Malo je "braće" kakvu Srbi i Bošnjaci imaju. Uvijek završe k'o kusur.

ODGOVORITE
Name

@rere pejina unuka

13.11.2019 10:12

Devedeset posto ljudi u RS vjeruje Dodiku i njegovoj kliki.ili sami sebe zavaravaju da je BIH SASTAVLJENA od Entiteta što nema nikave veze sa stvarnoščuBU je priznata 92 1995 j je Dejtonskuim sporazumon redefinisana na dva entiteta.......i nastavila svoje postojanje i članstvu u UN od 22 maja 92.Eventualnom gašenjem .ukidanjem Dejtonskog sporazuma ostaje BIH ko 92Ona se i sada moeže dugačije redefinisati al nestati nikako.

ODGOVORITE
Name

Dosada

13.11.2019 10:12

Ovo stvarno postaje dosadno ocekujem odgovor bosnjacke strane pa da ebe lud zbunjenog, Ovo je preteralo sve mjere

ODGOVORITE
Name

oko

13.11.2019 13:37

posle ovih njegovih ispada i gluposti, vjeruje mu mozda 10% u RS, vjeruj mi.....

Name

Meho

13.11.2019 10:33

Teško nama kad smo ovolike budale! Kada odemo u Beč i zajedno radimo niko nikome ne smeta, zajedno radimo, pijemo, družimo se...a ovdje nas političari samo hebu direkt u mozak. Svako bi trebao da počisti svoje dvorište, a ljudi će zajedno funkcionisati...živjela neka nova Juga...

ODGOVORITE
Name

Meho

13.11.2019 11:23

Sjedi u Becu u tim barakama i radi.Mani se politike

Name

Asis

13.11.2019 10:51

Ovako je i Sloba pisao uz vetar pa krepa u celiji.

ODGOVORITE
Name

Decko

13.11.2019 10:57

Ne ginu nam sankcije!

ODGOVORITE
Name

Domi

13.11.2019 11:01

Djaba ste krecili' ahaha

ODGOVORITE
Name

Peki

13.11.2019 11:25

Kako se brzo reaguje na sve sto dolazi iz RS.

ODGOVORITE
Name

ipe

13.11.2019 11:28

Fakat ova vasa skupstina me podsjeca na Nusicevu Gospodju Ministarku

ODGOVORITE
Name

Mladen Šekerac

13.11.2019 11:56

Ja kao obični građanin RS-a očekujem ozbiljne sankcije.mislim da se prelila čaša. To je moje lično mišljkenje, nisam član niti jedne stranke.

ODGOVORITE
Name

Salle

13.11.2019 12:03

RS je država ,al u Laktašima!!!

ODGOVORITE
Name

Svjedok dogadjaja

13.11.2019 12:05

Teritorija bivse SR BiH, na kojoj je trajao rat, je u Dejtonu podijeljena na dva entiteta, koji imaju sva obiljezja drzave. Tamo nije ustanovljena nikakva drzava Bosna, koja ima Ustavni sud i ostalo, vec dva entiteta! Nakon rata, raznim komisijama medjunarodne zajednice se smanjuju ovlastenja entiteta, pogotovo srpskog, a jaca se uloga nepostojece drzave Bosne. Dakle, nije cudo sto se tzv.visoki predstavnik i OHR ne slazu, ode im licni interes. Znate li koliko oni zaradjuju na nasoj muci? Da je pameti u Srpskoj, pa da se sve srpske partije drze zajedno u takvim stvarima, niko nas ne bi mogao ni na sta natjerati. Ali kod nas vladaju sitni sicardzijski interesi, po onoj staroj "poslije mene potop". Zivi bili i radimo svi na ocuvanju Srpske, ma kojoj partiji pripadali!

ODGOVORITE
Name

Učesnik za svjedoka...

13.11.2019 12:41

Pročitaj ponovno text ako ti nije jasno i popi apaurin, biće ti lakše.

Name

RE Svjedok

13.11.2019 13:46

Slab si ti svjedok, u Dejtonu se nije vršila reorganizacija SR BiH već međunarodno priznate Republike BiH, to je jasno naznačeno u prvoj tački ustava BiH (aneks 4). Ustavni sud BiH je dejtonska kategorija, o čemu ti pišeš ,? Nisu komisije prenosile nadlećnosti to je radio parlament BiH kao i NS RS. najsmješniji dio je kada kažeš "jača se uloga nepostojeće države" pa bog ti jadan bio, kako se može jačati nešto ako ne postoji ccc, nevjerovatno,,i na kraju PS. VOJSKO VOLJNO (snsd)

Name

da

13.11.2019 12:08

Ono sto je najbitnije za Republiku Srpsku jeste da su predstavnici naroda u NSRS donijeli jasne zakljucke, da su cvrsto stali u odbranu drzavnosti RS, da su zakljucci velika podrska nacelu zakonitosti i u skladu sa Dejtonom a da Ruska federacija kao veliki zastitnik medjunarodnog prava potvrdjuje isto. Sta misle u defakto drugoj drzavi tj. Federaciji i sta truli Zapad misli koji sam sa sobom vise ne moze da se poveze sem u rijetkim temama poput mrznje prema Srbima ... to je apsolutno nebitno za drzavu RS i njen narod.

ODGOVORITE
Name

kuku nama sa nama

13.11.2019 12:34

Taman tako..."milorade"

Name

Istina

13.11.2019 13:32

Ti druze ne razlikujes osnovne stvari kako god republika srpska nije drzava tako nije ni Federacija ne znam sta bi tebi trebalo predočiti da bi to shvatio ili znaš ali se pravi š da ne znaš.

Name

D

13.11.2019 12:25

Ništa novo od mednarodnih institucija,podržavanje jedne strane u BiH,imaju isti cilj ,čim više oslabit RS,Žalostno od njih da nisu nikada ama baš nikada realini-pravični,Naravno da tome doprinosi i Dodik koji jih nonstop napada ,dok jim se sarajevo ulizuje,budimo realni ,ulizice uvjek profitiraju ,

ODGOVORITE
Name

uroš

13.11.2019 14:27

Samo nastavite i dalje da im ližete guzicu .. i molite boga da je što manje peru .. da bi bar malo profitirali ...

Name

mislim

13.11.2019 12:28

I sta sad kao i dosad trla baba lan.

ODGOVORITE
Name

Dobar dan svima.

13.11.2019 13:12

Pitanje za silne "strucnjake" : da li je Parlamentarna Skupstina BiH , od zavrsetka gradjanskog rata pa do sada, ratifikovala aneks 4 ( ustav BiH) Dejtonskog mirovnog sporazuma.

ODGOVORITE
Name

Zenica

13.11.2019 13:42

Ma,PIC nema pojma o bilo cemu... "Valjaju" gluposti i osporavaju "autenticno" tumacenje Dejtonskog sporazuma (made by) "vladajuce garniture" "ekonomski mocne" RS cime kao takva moze ostvariti sve zeljene promjene,naravno... Slijedi "vrijeme preporoda" (u Dodikovoj reziji) ,sjajno,zaista...

ODGOVORITE
Name

sve su mu rekli

13.11.2019 13:42

Polklopili ga.

ODGOVORITE
Name

Razum

16.11.2019 07:25

Ko je Dodik što harači Republikom Srpskom ? Masonerija ga postavila, isto kao i Vučića. Toliko očigledno lošeg od jednog čovjeka i niko mu ništa ne može. A zašto? Interes moćnika ... A narod otupio totalno.

ODGOVORITE