Svjedok nesreće opisao kako je reper stradao

Vladimir Polča, vlasnik privatnog broda, koji je sa suprugom Milijanom danas popodne plovio Dunavom, bio je svjedok nesreće u kojoj je život izgubio poznati reper Dalibor Andonov Gru.

Srbija 10.09.2019 | 07:37
Sve se dešavalo na polovini Velikog ratnog ostrva sa banatske strane.

– Supruga i ja smo izašli da plovimo zbog talasa, jer volimo ekstremnije vremenske uslove. Oko tri sata duvala je jaka košava, pa je vrijeme za plovidbu bilo idealno. Ispred nas, na 150 do 200 metara vidjeli smo kajtera i crveni gumeni čamac. Odjednom, sa strane Pupinovog mosta dunuo je snažan sjeverni vjetar. Bukvalno u roku od 10 sekundi vidjeli smo kako vjetar diže kajtera, a onda ga udara o vodu. Bio je to ozbiljan pad, izgledalo je kao da je fića sa visine pao u vodu jednom, uzletio, pa pao još jednom – prepričava za Blic Vladimir stravičnu scenu.

U tom trenutku porodica Polča nije znala da li je osoba koja je upravljala kajtom povređena ili ne, ali su spazili da je crveni gumeni čamac za manje od minuta stigao do mjesta na kom je kajter pao.

– Munjevito su odvezli kajtera ka Zemunu. Supruga i ja smo se borili protiv vjetra i pokupili platno od kajta, pa smo krenuli za njima. Kad smo stigli, vidjeli smo kako nekoga masiraju nasred čamca – priča Vladimir i dodaje da su on i supruga sačekali Rečnu policiju i Hitnu pomoć.

– Nadali smo se da će sa kajterom sve biti u redu. Jednom momku iz čamca sam predao platno i tad sam pitao šta se dogodilo. Zahvalio je što smo donijeli platno, ali je rekao da vijesti nisu dobre i da je mladić poginuo. U tom trenutku nismo ni znali o kome se radi, tek naknadno smo čuli da je u nesreći stradao Gru – kaže Vladimir.

Polča dodaje da je kod Nautičkog kluba Zemun, gdje su Gruovi prijatelji dovezli čamac, saznao da je poznati reper juče kupio kajt kojim je danas otišao na posljednje putovanje.

Podsjetimo, poznati srpski reper stradao je oko 15.20 časova. Iako su ga prijatelji brzo izvukli iz vode, za Grua nije bilo spasa.

Očevici su za naš list rekli da prizor bio stravičan.

– Već je bio plav kada smo ga izvukli i najvjerovatnije se onesvijestio od udarca – rekli su očevici za Blic.

Gru je iza sebe ostavio ženu Danicu i dvoje djece.

(Srpskainfo)

Komentari / 11

Ostavite komentar

ZALOSNO

10.09.2019 06:45

Zao mi je covjeka,zao njegove mladosti,zao porodice koja je ostala za njim,zao roditelja ako ih ima kojima je najteze i iskreno saucesce svima ali brate dragi dosta je vise i tog proseravanjja i glumatanja hrabri sa bozijom silom.

pomen

10.09.2019 07:44

pokojmu dusi nekamu gospod bude pravedan

Goran

10.09.2019 12:19

Neka Gospod bude milostiv, ako bude prevedan niko se neće dobro provesti.

Sančo

11.09.2019 21:47

Znači sumnjaš u pravednost Gospoda Boga ?!

Igor

10.09.2019 09:10

Čuvaj se i Bog ce te cuvati . Ima puno drugih izazova kao npr. izvesti djecu na pravi put , obezbijediti normalne uslove za zivot u ovo ludo vrijeme . Sam naziv "ekstremni sportovi" mi nije najjasnije ali valjda to znaci da je covjek svjestan sta mu se moze desiti . Uzalud izgubljen zivot , otisao je covjek potreban porodici . Zaljenje i pouka . RIP Gru .

Dule

10.09.2019 10:48

zao mi je prve ribe sam muvao uz njegove hitove

Jjj

10.09.2019 11:16

Pokoj mu duši, ali ko je on? Sva štampa u Srbiji samo o tome piše?!

Đijo

10.09.2019 19:55

Zbog njegove smrti kpsarkasi su b8li utuceni.posebmo Bogdan pa izgubise

prosvetitelj

10.09.2019 13:02

Kroz život sam vidio mnogo teških stvari i nakraju zaključio da je "laka smrt"veliko bogatstvo,vječna mu slava i smiraj duše.

Dok Holidej

10.09.2019 13:42

Nema toga ko neće žaliti za mladim životom a iza sebe je ostavio još mlađi života djecu . Iljut sam na takve koji uludo daju život.

Predrag

12.09.2019 14:42

U Doboju to treba ocekivati svakog dana. Obrenov pas na lancu koji predstavlja borce je zauzeo dio teritorije na planini Ozren i napravio uzletište za paraglajding. U vlasništvu drži divlje zvjjeri (medvjeda,vuka ..) i niko mu ništa ne smije ili on bar misli da ne smije. Glumi covjek Arkana a do sada je hapšen za razna djela od droge,oružje,premlaćivanja .... i uvijek ekspresno pustan jer služi Obrenu Petroviću za prepadanje poštenog svijeta.