Da, ovi izbori su namješteni?!

Kad pročitate ovaj naslov, vjerujem da vam adrenalin raste. Zato ću koristiti pravne norme, da vam dokažem tvrdnju da Opšti izbori 2018. godine nisu provedeni u okviru važećih propisa. Prihvatam svako suočenje, sa bilo kim, na bilo kojem mjestu, da bismo pričali o 100. 000 nevažećih listića.

Republika Srpska 10.10.2018 | 11:09
Da, ovi izbori su namješteni?!
Prvi element

Kako to kaže izborni zakon, u svome članu 5.17. o tome da bi se glasački listić proglasio nevažećim? Taj stav zakona kaže sljedeće:

ako nije ispunjen, ili je ispunjen tako da nije moguće sa sigurnošću utvrditi kojoj je političkoj stranci, koaliciji, nezavisnom kandidatu ili listi nezavisnih kandidata birač dao svoj glas;

ako su dopisana imena kandidata; ili

ako je označeno više od jedne političke stranke, koalicije, nezavisnog kandidata ili liste nezavisnih kandidata; ili

ako se na osnovu oznaka, koje je birač dopisao na glasački listić, kao što je potpis, može utvrditi njegov identitet; ili

ako birač označi glasački listić na način drugačiji od onog koji je utvrđen u članu 5.14 ovog Zakona.

I onda vam nastane problem. Znate zašto? Zato što oni u biračkim odborima, u najvećem broju slučajeva, vrlo svjesno, možda i pod političkom direktivom proglašavaju nevažećim listićima i ono što jeste i ono što nije. Ovdje nastaje jako važan problem. Prvo, Izborni zakon BiH je temeljen na tome da se ustanovi namjera glasača i da to pripiše kao legitiman glas.

Drugo, birački odbori ovo ne poštuju i sve što oni smatraju, a ja tvrdim da nisu dovoljno obrazovani po tom pitanju, proglašavaju nevažećim listićem sve i svašta. Tu leži prvi dio problema. Prvi od njih jeste da članove biračkih odbora imenuju političke stranke (malo i trgovina), pa onda kroz izbornu kupovinu, ovladavaju biračkim odborima, što im daje priliku da rade svašta nešto. Drugo, jedan značajan broj biračkih odbora ne radi po Izbornom zakonu BiH.

Drugi element

Dakle, ako postoji glas na određenom mjestu (znate ono x na poziciji političke stranke li kandidata) i na tom istom glasačkom listiću postoji još i iscrtan cvjetić ili liniju sa strane, bilo šta, to ne osporava glasačku namjeru i taj bi glasački listić trebao biti važeći. Kako to članovi biračkih odbora ne znaju ili neće da znaju, onda je cjelokupan birački proces na tom biračkom mjestu kompromitiran i to, vidno, na organiziran način.

Odnosno, vrlo izvjesno, na jako mnogo mjesta se glasački listići proglašavaju nevažećim, od strane biračkih odbora i to potpuno nezakonito. Tu nastaje ozbiljan, jako vidan problem, koji CIK radi svoga integriteta i komoditeta, najčešće zanemaruje i izbjegava utvrđivanje tačnosti po Izbornom zakonu BiH.

Ti isti birački odbori, pod direktnom su kontrolom zainteresiranih političkih stranaka, sa zadatkom da učine što veći broj nevažećih listića, u korist stranke koja ih je angažirala, a na štetu svih suparničkih stranaka.

Da zaključimo...

Ovih 100.000 nevažećih glasačkih listića, jasno govori da je neko u namještanju izbora dobrano prebacio normu i time debelo zagazio u nezakonitost. Gdje je OSA, gdje je SIPA da zaštite zakone u ovoj zemlji? Nema ih. Veoma jasno, oni, koji to svojim akcijama svjesno i planirano proizvode ili proglašavaju nevažeće glasačke listiće, očito da ovo jako dobro znaju šta rade, pa se iz tih razloga povinuju stranačkim naredbama i prihvataju da, za minimalnu novčanu kaznu, učine sve ove nepodopštine, tako što njima neodgovarajuće glasačke listiće proglašavaju nevažećim.

Zato je jako važno da se brojanje glasačkih listića ponovi, ručno, i to po svim izbornim jedinicama, ali u skladu sa članovima 5.14 i 5.17 Izbornog zakona Bosne i Herceovine, pa da glasači ove zemlje imaju tačnu informaciju o tačnom stanju glasanja. Ne može se baš sve proglasiti nevažećim listićima, iako to birački odbori, politički motivirani, veoma izvjesno nezakonito rade.

I niko da te članove biračkih odbora i članove CIK-a, pozove na krivičnu odgovornost. To je napad na vladavinu prava i izborni sistem Bosne i Hercegovine.

Na kraju, vrlo otvoreno pitanje CIK-u: Zašto glasački listići nisu numerirani serijskim brojevima i za koga radite vi iz CIK-a?

Još jednom razmislite da u skladu sa članovima 5.26. i 5.27 općinske izborne komisije trebaju objaviti prve preliminarne rezultate izbora 24 sata, nakon zatvaranja biračkih mjesta. Da li je bilo baš tako, razmislite?

O nedostatku numeriranja glasačkih listića, serijskim brojevima, koji bi riješili mnogo šta, da i ne govorim.

Autor: dr Slaven Kovačević

slavenkovacevic.blogspot.com

Komentari / 131

Ostavite komentar
Name

Hare

10.10.2018 09:13

Krmelji uvedite elektronsko glasanje nema krađe izlaznost je veća i nema poništenih listića

ODGOVORITE
Name

Rukaljico

10.10.2018 09:34

Tu bi bilo kradje 30% , znast ti sta je hack

Name

Hare

10.10.2018 09:41

Ja kao npr.brojač na izborima uvijek mogu olovkom šarnuti listić i on je ne važeći

Name

Re Hare

10.10.2018 09:41

Sta ces ako nestane struje na nekom od 6000 glasackih mjesta , Bosna je to , Krmeljko elektronski .

Name

Hare

10.10.2018 09:46

Kad smo GLUPI ugledajmo se makar na druge---- -Svaki građanin Estonije posjeduje osobnu iskaznicu sa elektroničkim čipom (slično kao nove osobne iskaznice u hrvatskoj), što mu omogućuje da glasuje preko interneta. Osobna iskaznica se stavi u čitač pametnih kartica povezan s računalom. Nakon što se potvrdi njegov identitet (koristeći elektroničku osobnu iskaznicu kao neku vrstu digitalnog potpisa), birač može glasovati putem interneta. Glasovi se ne smatraju konačnima do kraja izbornog dana, odnosno birači mogu promijeniti svoje glasove sve dok službeno ne završi izborni dan. Popularnost on-line glasovanja u Estoniji uvelike se povećava diljem zemlje, tako da je na izborima 2014. i 2015. gotovo trećina estonskih glasova poslana online putem. Inače ovim putem se u Estoniji glasuje već 13 godina.

Name

SEKULA

10.10.2018 09:48

Hare..mnogo si glup..nabroj zemlje koje imaju elektronsko brojanje glasova. Sta ti znas o tome?

Name

Da

10.10.2018 09:50

Niko ne kaze da je bilo organizovanog pokusaja kradje ako ne i kradje. Naravno odmah kao i sve upletu Dodika u to zli jezici ali istina je sasvim drugacija sa jakom medijskom hajkom opozicija je uporedo sve cinila da podvali bilo sta kako se br. listica ne bi poklapao ako vec nisu uspjevali krasti. Uglavnom bolje da se barem oni ne javljaju i nadam se uskoro pravom casnom i patriotskom vodji opozicije ovo je do sad bila smijurija i zato su dozivjeli debakl

Name

Mislim Man

10.10.2018 10:03

Ja sam uvijek za. Firme imaju mogucnosti za elektronski nacin regulisanja poreza, privatne osobe mogu imati bankovnu identifikaciju i lako se moze na isti nacin identifikovati na bilo koju bazu podataka, cak i na izborni... Ne znam zasto bi ovo nekome predstavljao ikakav problem (Osim onome koji krade glasove) U ovom stoljecu digitalizacije nas sve to ceka, digitalna identifikacija, drustva bez kesh-a recimo izmedju ostalog. A placanje racuna digitalno, placanje poreza, osiguranja, i registraciju vozila je sasvim normalno svugdje u Evropi pa i kod nas. Vidim, ako bude politicke volje, da ce i ovaj nacin glasanja, Fala Bogu, ozivjeti jednom... Pitanje: Kako ja, koji nisam glasao, mogu provjeriti ako je neko glasao za mene? - Odgovor - nikako, ili jedino ako se glasa elektronski, tj, onaj ko glasa papirom isto mu e glas registruje elektronski na licu mjesta na mjestu glasanja od funkcionera, i onda poslije se lako moze provjeriti elektronski da li je taj funkcioner lazirao

Name

re Rukaljico

10.10.2018 10:12

Ne može tu biti krađe kakav te hack snađe, elektronsko glasanje je najbolje i najsigurnije, nažalost u parlamentu BiH su ga osporili HDZ i SNSD. Biračka mjesta sa najvećim brojem nevažećih listića je potrebno ponovo prekontrolisati i komisijski prebrojati. Svi oni koji su vršili malverzacije u biračkom procesu moraju na sud. Ne mora SIPA podnijeti prijavu, to može uraditi i politička stranka. Ipak mislim da će to teško ići.

Name

PRIJEDORČANIN

10.10.2018 10:21

Davor je u pravu:nema države, institucije ne funkcionišu, državu ćemo praviti na trgu. Predsjednika izabrati sa "UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU" ? Svaka čast al, ovo je udar na ljudski um.

Name

Vuk

10.10.2018 10:32

Evo jedno jednostavno pitanje za ovog uvaženog stručnjaka koji nam "naučno" dokazuje da su izbori namješteni :) Zna li on možda koliko u BiH (RS i FBiH) danas u 21. vijeku ima onih koji se još uvijek ne znaju potpisati, tj. koji u općini, sudu, banci stavljaju otisak prsta ?? Mislim da ne pretjerujem ako kažem da je od onih 50% izišlih birača, njih bar 25% iz prethodno navedene kategorije.

Name

Drasko

10.10.2018 10:47

Izbori su pokradeni.!!!!!gledao sam kako ponistavaju propisne listice.clan komisije.

Name

Realan

10.10.2018 11:11

Gde ti vidje cvijetice majke ti. Ja sam mnogo puta brojao i vidio sam prazne liisstice, prekrizen listic, napisan uvredljiv sadrzaj, glasanje za vise stranaka i mozda 1 slucaj da smo razmatrali sta je namjera glasaca. Dok je jedne prilike kad su bili Radmanovic i Ivanic kandidati bilo visee od 10 posto nevazecih

Name

Re Drasko

10.10.2018 11:28

Kakav si ti član komisije? Čime su poništavali, crvenim olovkama? Ako je bilo plavih, zašto nisi tražio prije brojanja, kada ste morali prebrojati neiskorištene glasačke papire, da se zajedno sa njima spakuju i sve plave olovke, kako je bilo propisano od strane CIK. Da li znaš da si ovim što si rekao sam sebe optužio, druže?

Name

Lakrdija

10.10.2018 12:42

Zemlja lakrdija. Ovo je istocna Tunguzija medjunarodne zajednice. Fuj.

Name

Re Hare

10.10.2018 12:53

Profesionalac! Samo 1 pitanje. Koje boje su bile olovke na stolu u momentu istresanja sadržaja kutija na sto?

Name

mj.za Hare

10.10.2018 13:20

Godpodine niste vi sami za stolom kao brojac.a duga stvar nemozete imati olovku kod sebe.olovku ima samo pr.bir.odbora i to crvenu a svi listici glasacki ispunjavaju se plavom olovkom.trece sbi brojaci su obavezni zasukati rukave i pokszati posmatracima ruke sa rasirenim prstima.cetvrto svi listici kada se razvrstavaju okrecu se naopacke da de nevidi kome glas ide i kada se razvrtavaju po kandidatima onda ce okrecu i vidi se tek tada za koga je glas.Bas bih te volio da vidim kakav si ekspert da ga tada svljnes pre nad petnaestak.

Name

075

10.10.2018 16:48

Ponavljam, narode(i) ili "ovce" u BiH, svaka država ima svoju mafiju samo mafija u BiH ima svoju državu!! Mislite li vi da vas nisu pokrali "složna braća" Bakir i Milorad na svim nivoima!! Ovo se odnosi na Bošnjake i Srbe, Hrvati su mnogo lukaviji tj. pametniji!!

Name

Re vuk

11.10.2018 15:06

Pa u ovome se slazemo. Ima bar 30 % nepismenih na izborima. ALi takvima se mora zabraniti glasanje, jer samim tim sto su nepismeni i zaostali unazadjuju i drzavu i ostale gradjane glasajuci za SNSD:

Name

BOBA

10.10.2018 09:17

PA TO ZNAJU I PTICE NA GRANI DA DUGO VEĆ ŽIVIMO U NE STVARNOJ,NE UREĐENOJ I TRULOJ RS.POZDRAV.

ODGOVORITE
Name

Re BOBA

10.10.2018 10:00

Na izborima 2014. kad je pobijedio Mladen Ivanić bilo je 53.000 nevažećih listića samo za taj nivo. Dakle 13.000 više nego na ovim. Provjerite na sajtu CIK-a. Niko se tada nije bunio, jer je to naša realnost. U tim ciframa su "bijeli listići", dopisani kandidati i jedan broj nevažećih listića koji su, nažalost, nastali iz razloga nepismeosti. Usput, treba čestitati pobjednicima. Narod je tako odlučio.

Name

Profesor

10.10.2018 10:14

Ne dirajte Republiku,kome se ne svidja neka ide,Republika je svetinja,ko god da vlada u njoj.

Name

Aa

10.10.2018 10:36

Pa razguli iz "trule" Republike Srpske,sta cekas

Name

Kuzan

10.10.2018 11:03

Gledao si i cutao,eee nesreco jedna.

Name

Da

10.10.2018 11:19

Botovi, vi cete na kraju bjezati, ne mi iz svoje zemlje koju smo u krvi napravili. Kradljivci jedni, sve ste pokrali pa sada hocete i izbore. Nece moci! 4 godine imamo laznog predsjednika. Dokle vise???

Name

Petyr Baelish

10.10.2018 11:39

E moja budaletino, pa svako pametan je razgulio, ili će razguliti za godinu-dvije dok sačeka radne dozvole ili vize. Agencije za učenje stranih jezika cvjetaju. Tamo sjede uglavnom mladi, sposobni ljudi koji se neće sutra počešati za ovim muljem. Vi ostali srbujte makar slamu jeli.

Name

RE petar belysh

11.10.2018 15:14

JA necu da bjezim . Moj pra djed se borio u hajducima protiv rezima pa na kraju pobjedio. Dokle vise da se pametni sklanjaju budalama. I sta se svi kacite za Srpsku kao neki krpelji. Ja sam stvarao uvu drzavu na Dobojskom ratistu i ja imam pravo da protestvujem gdje hocu i protiv koga hocu a vlast je duzna da dokaze da nisam u pravu. Brojati ponovo i staje problem u tome. Ko nema sta da krije njemu ne smeta. Samo postenu i skinuti kapu pobjedniku. Tu nema nista sporno.

Name

re re Boba

11.10.2018 19:24

A možda se nisu bunili jer su i tada pokrali. Pa ako bi se brojali listići razlika bi bila veća.

Name

Ma nemoj ...Profesore i moj ..p.....

12.10.2018 20:35

Ste ti ,znas o Republici i Svetinji ,i ko je ,dira,,svi vec bjeze ,Ti ,nemas pojma koliko Covjek moze da idrzi ,fizicki i mentalno u ratu ,da bi bila Priznata ,Nije pala sa Neba niti Voljom Boga ,vec Boraca Srpskih.Kakva je sada ,to je dno dna ,karikatura podjela ......glib i blato ,sujeti ,mita ,laznog patriotizma ....pa neka ti oda sa Njom ,vlada tvoj caca i ti ,sto predlozi ...govno jedno.Posrano ,u,mom vodu svaki drugi ranjen ,mladi drugari mrtvi ,nema ih vise ,jebo te onaj stoti ispra mozak.

Name

BMX

10.10.2018 09:18

Čestitam onima koji su u nedjelju bili invalidi za 50, 100 ,150 KM . Njima pripada pobjeda na ovim izborima.

ODGOVORITE
Name

Ko umije

10.10.2018 10:39

Njemu dvije

Name

Kuzan

10.10.2018 11:04

Da,da svetinja je.Ali kako je nastala,to zaboravljas.

Name

Aleksandar

10.10.2018 09:20

Kakve nebuloze. Ajmo na crtu ja i ti pošto si direktno optužio i mene kao člana BO. Mi samovoljno odredjujemo koji je glasački listć važeći, uz priču o cvjetićima itd. Gospodine, sve i jedna glasački listić na mom glasačkom mjestu su vidjeli i predsjednik i članovi i posmatrači upravo iz razloga priče o krađi. 1 član je brojao i listao listiće, ostali su bili kontrolori a svi posmatrači iznad glava stajali i gledali. Da li je važeći ili ne odlučivali smo mi iz BO i to glasanjem i sve i jedan listić je proglašen važećim ili nevažećim jednoglasno. Nemoj pričati gluposti samo da bi pričao. Pa ja nisam vidio glasačko mjesto bez bar 15 lica u učionici tokom glasanja. 5 iz BO ostalo posmatrači što stranački što od nevladinih ... Treba biti malo realan. A ako ćeš mi sada prosipati priču kako neki nisu smjeli prisustvovati istjerivani itd, pa sve se to moglo snimiti, tako da priča ne pije vodu. Inače ove godine sam se prvi put prijavio čisto iz znatiželje da vidim koje su mogućnosti za kraduckanje. Jedina mogućnost je ovaj voz koji ljudi spominju zato što kutije nisu providne, ali i to mi zvuči nevjerovatno u ovolikom broju, nije riječ o 500 1000 nego desetine hiljada razlike ...

ODGOVORITE
Name

Posmatrac

10.10.2018 09:42

Gospodine Aleksandre nije istina da su posmatraci vidjeli svaki glasacki listic.Clanovi BO su brojali listice a mi smo samo posmatrali šta oni rade.Nismo imali pristup stolu sa glasackim listicima.Zamolila bih Vas da ne pricate o postenju koje je davno umrlo u ovoj drzavi!

Name

Ryu

10.10.2018 09:48

A ti bi kao sve priznao kako jeste ko prava poštenjačina....

Name

Aleksandar

10.10.2018 09:49

Neki su takođe spominjali kako je prebrzo išlo prebrojavanje glasova? Ako su pismeni članovi Biračkog Odbora (BO), prebrojavanje ide brzo. Za razliku od nepismenih glasača, obzirom da je veliki broj papirića bio neispunjen, a bogami i veliki broj papirića koji su bili uzduž i poprijeko precrtani, članovi mog BO su bili pismeni. Do 20:30 su i najsporiji trebali završiti za Predsjedništvo BiH. Kod mene su u učionici bili 4 člana BO i 1 predsjednik i preko 10 posmatrača, što stranačkih, što nevladinih. Mi iz BO smo svi izgleda bili mađioničari i uspjeli smo prevariti preko 10 posmatrača, koji su nam stajali nad glavama. Kad je počelo brojanje tražili su svi da jedan lista i broji svaki papirić , a ostali budu kontrolori brojanja, a oni (posmatrači) svi iznad njega nadgledaju da li je listić važeći ili ne i za koju partiju je glasano. Da ne pričam da su članovi BO bili mješanci, iz različitih partija. Očigledno da su članovi BO koji su bili iz SNSD bili bolji mađioničari pa su omađijali pored posmatrača i kolege iz drugih partija, članove BO ... I onda je svizac zamotao čokoladu ... Jel` da?

Name

Sarma

10.10.2018 09:50

A sta je Aco sa mrtvima ili sa ljudima koji nisu u gradu a glasali su?

Name

Predsjednik BO

10.10.2018 09:51

Sve se slažem s tobom 100% . ne važećih litića sam imao oko 7% a zvanično je oko 6,7%. Moguće je jedino poslije predaje upakovanih vreća i koverata u IK da je došlo do krađe. Jednostavno SLAŽU podatke. zato treba ponovo prebrojati ali ne znam ko to radi i kakva je procedura. Na mom glasačkom mjestu na periferiji Banja Luke (inače osinje gnijezdo SNSDa) svi rezultati su u procentima slični javno objavljenim OSIM ZA PREDSJEDNIKA RS gdje su Vukota i Željka imali u glas isti broj glasova. Pazite, u osinjem gnijezdu SNSDa! To sam i prekjuče napiso na ovom portalu da je sasvim vjerovatna POSTIZBORNA KRAĐA u izboru predsjednika RS. Treba insistirati na ponovnom prebrojavanju i neka se uporede svekopije zapisnika sa zbirnim rezultatima na svim nivoima. Da pojasnim, Originalna kopija sa koricama je predata CIKU, jedna jepredata gradskoj IK, jedna je ostala na biračkom mjestu, jedna je ubačena u vreću sa glasačkim listićima a jedna kopija je ostala kod nas predsjednika BO. Možda je samo dovoljno uporediti i sabrati podatke SA SVIH ZBIRNIH ZAPISNIKA, UPOREDITI SVE KOPIJE ZAPISNIKA, možda čak nepotrebno brojati listiće. A pokrali su sigurno.

Name

Srpcanin

10.10.2018 09:51

Sve tacno majstore. Na mom birackom mjestu: dva promatraca kad se ulazi u skolu,dva kraj kutija,dva mjesta za prijavljivanje ,iza njih sa svake strane po 6 promatraca sjedi i biljezi ko je izasao na glasanje,dakle 12,i plus jos neki sa akreditacijama okolo sto se setkaju.Pa bilo je jedno 20 -tak promatraca.Pa ne mozes ni telefon upaliti a da neko ne vidi.Nisu valjda svi bili iz SNSD-a?

Name

Pero

10.10.2018 09:54

Re, aj ne lupaj molum te, i ptice na grani znaju da se jedino sa vama i moglo manipulisati, jednostavno ste kupljeni i tačka, a da ne pričam za nevažeće listiće koje ste vi iz komisija tako proglašavali...vidjećeš da je tako i Sipa će to ubrzo utvrditi...

Name

prijedorčanin

10.10.2018 09:58

tako je Aco, podrzavam te! kod mene su sve i jedan okrenuli i prevrnuli , pa nista nisu nasli, a razlika medju kandidatima je oko 30.000 pa, pitaj ti ko je koga izdao tu, gdje je program rada SzP isli su samo na tragican slucaj, sto je i neke sds-ovce odbilo.... priznajte poraz i stavite nove, mlade ljude!!!!!!!!!!!!!!!

Name

Eh!

10.10.2018 10:00

Eto, ti se prijavio za BO?????? Tamo se ide sa prijavom?

Name

Re

10.10.2018 10:04

Kradje se vrse u opstinskin izbornim komisijama

Name

Re Aleksandar

10.10.2018 10:08

Znači po tvojoj logici ako se u tvom malom mjestu to ne dešava, onda se sigurno ne dešava nigde u univerzumu! Jer ti si centar svijeta, polazna tačka za sve! Dok ti ne otvoriš oči mi svi spavamo... Pa ti si kompletan idiot! Ali zaista!

Name

Re Aleksandar

10.10.2018 10:17

To pismeni pretpostavljam misliš na neki privatni fakultet. Mora da su ti roditelji bili ponosni, prvi u selu završio fakultet. Šta ljudi znaju šta je kupljena diploma?

Name

Banjaluka1968

10.10.2018 10:19

Aleksandre posto si tako siguran da je sve u skladu za zakonom i kontrolom kako da ja Banjalucanin se vodim na birackom spisku u Gorazde.Toliko o lopovluku

Name

Re posmatrač

10.10.2018 10:21

A šta ste vi radili tokom glasanja i brojanja listića. NISTE SKIDALI GLAVU SA MOBILNIH TELEFONA! Bio sam u BO i vidio sam sve. Niste bili pripremljeni za izbore i TAČKA. Ja sam bio predstavnik PDPa i još sam bio predsjednik BO. Posmatrač SDSa je imao 70 godina i9 n ije znao gdje se nalazi. Član BO , takođe SDS nije dobro vidjela, tj. SLABOVIDNA je osoba, da ne kažem ĆORAVA i nije mogla prebrojavati listiće. Morao sam kontrolisati dvačlana DNSa i jednog iz SNSDa. A predstavnik SDSa je bio BESKORISTAN kao njihov posmatrač. Sve je bilo javno i transparentno, posmatrači su bili odmaknuti najviše jedan metar od stola.Ponavljam opet, krađa je bila poslije brojanja i tek kad smo vereće predali u IK. Vukota nije mogaom izgubiti od Željke. evo pitam Aleksandra, kakvi su kod tebe su rezultati za izbor predsjednika RS? Kod mene u osinjem gnijezdu SNSDa su bili POTPUNO IZJEDNAČENI u glas. Što znači da je Vukota morao dobiti izbore!

Name

re Aleksandar

10.10.2018 10:21

Hvala ti na komentaru, mnogi ne znaju procedure u biračkim odborima pa ako možeš još neki detalj iznijeti po tom pitanju..,Što se tiče "voza", nema tu veze da li je kutija providna ili ne, potrebno je da neko ima set glasačkih listića u džepu koji su već ispunjeni za određenu stranku, glasač uzima prazne listiće ALI ih ostavlja kod sebe a već ispunjene koje je donio sa sobom ubacuje u kutiju i tako se postupak ponavlja. Glasač iznosi sa birališta prazne listiće, popuni ih za željenu stranku i daje sledećem biraču. To je taj "bugarski voz". Spor je to proces ali kada ih se više udruži može dati određeni rezultat.

Name

Aleksandar

10.10.2018 10:28

Na mom Biračkom mjestu je bilo ovako kako sam i rekao, a to sam i naglasio u prvoj poruci (prelaz iz 2gog u 3ci red). Ja ne mogu tvrditi za sva BM niti bih dozvolio sebi takvu slobodu, obzirom da sam radio na jednom. Meni je nevjerovatno da pricate kako niste imali pristup stolu, jer su kod nas svi posmatraci prvo to trazili prije samog brojanja i dobili su dozvolu od članova BO uz zahtjev da niko ništa ne dotiče na stolu. Svako je vidio i gledao šta je želio. čak su tražili da jedno lice lista sve papire nakon razdvajanja po pojedinom subjektu, kako bi se uvidjelo da li postoji prelijevanje glasova izmedju subjekata. Očigledno da niste bili upućeni u svoja prava jer je i u pravilniku koji se tiče posmatrača napisano da imate pravo tražiti uvid u svaki papir i da imate pravo tražiti ponovno brojanje za pojedino liste partija ili pojedinaca. U mom BO niko nije tražio ponovno brojanje obzirom na susretljivost BO, koji je dozvolio da svi iz blizine posmatraju šta mi radimo. Zamolio bih Vas da mi ne stavljate u usta nešto što nisam rekao. Hvala

Name

Predsjednik BO

10.10.2018 10:45

Za ZA Aleksandra, ne možeš tako vrijeđati čovjeka, pre svega što mislim da je i on kao i ja bili smo predstavnici opozicije. Zato tako i reagujemo. Evo postavljam nekoliko pitanja opoziciji, 1. Zašto nisu radili barem tri mjeseca na terenu sa svojim biračima i objašnjavali im kako da glasaju, 2. Zašto se nisu postarali da na SVIM BIRAČKIM MJESTIMA imaju svoje članove BO (barem jednog ili dvojicu), 3. Zašto se nisu postarali da imaju svoje posmatrače na SVIM biračkim mjestima,4. Zašto se nisu postarali da već izabrani članovi BO i posmatrači budu hitri, mladi, pouzdani i pametni ljudi.5. Zašto se nisu postarali da nas od opozicije izabrane predsjednike BO i članove BO obuče za naš posao , pa MAKAR JEDNOM KONTAKTIRAJU I DADNU NAM MAKAR JEDAN JEDINI SAVJET. Pa čovječe, da li znaš da mene niko nije kontaktirao iz partije koja me je predložila a kamo li da me OBUČI šta da radim. Borenović mi je lično samo rekao da širom otvorim oči!!!?? I to je bilo sve (to mi je rekao na mitingu na Davidovom trgu), Sve što sam skontao oko krađa sam shvatio sam čitajući po intarnetu. Dobro je opozicija i prošla kako je NEOZBILJNO prišla ovim izborima. Kada to kažem mislim na dve stvari ,dobro su i dobili naklonost birača i 2. dobro da još više nisu pokradeni. To je kao kad ostaviš automobil na parkingu, nisi zaključao vrata, nisi stavio kandžu, i još si ostavio ključ u bravi! A onda ideš okolo i vičeš kako ti je neko ukrao auto. Razumiješ?

Name

Aleksandar

10.10.2018 10:49

Hvala na komplimentu. Nažalost opet moram da vas demantujem, nisam iz malog mjesta. 1. Moje mjesto je najveće u Republici Srpskoj. 2. Nisam ja kriv opozicionim partijama i njihovim kandidatima što im je stranačka struktura manja od strukture partija na poziciji i što ne brinu dovoljno o svim krajevima Republike Srpske. 3. Vas već u prva 2 dana nakon izbora demantuju dvije najjače karike koje imate poslednjih godine. 4. Umjesto da trazite problem u sopstvenim redovima uvjek trazite i gledate preko plota zato što ste vi jedini normalni. 5. U Banjaluci su opozicione partije dobro prošle samo zahvaljujući Davoru Dragičeviću. Da se nije desilo ubistvo, ne biste dobili ni 10% glasova, što je nažalost istina, a istina uvijek najviše boli. 6. Sinhronizovanost opozicionih partija se vidi na svakom koraku, dok jedni slave najbolji uspjeh, koji je nažalost došao na krilima 1 čovjeka, mislim na Draška Stanivukovića, drugi opužuju pobjednike za kradju, treći se ni ne javljaju. 7. A da sam idiot, idiot sam, važno je da si ti jedini pametan i normalan ...

Name

Aleksandar

10.10.2018 10:58

Što se tiče pitanja o rezultatima opozicione partije su dobile većinu na svim nivoima na mom mjestu u BL, od 50 do 80 glasova prednosti što za pojedinačne liste što za stranačke. Ne znam koliko znate, ali obrasci koji su se popunjavali za CIK su imali nekoliko kopija, jedna od njih je žuta koja je lijepljena na zid i uvid su imali svi u podatke koji su bili upisani na tim papirima. Kod nas su ljudi slikali mobilnim telefonima originalne papire koji su popunjavani, tako da žuti nisu bili interesantni nikome.

Name

???????

10.10.2018 11:02

Pa kako ti pošteni brojaču objašnjavaš ovo dvoje što su se kandidovali u Doboju koji nisu dobili nijedan glas kao da ni rodbina a ni sami za sebe nisu glasali. I sve se to dešava pored kako ti kažeš pored toliko posmatrača a ko će znati šta se još radilo pored takvih posmatrača.

Name

Predsjednik BO

10.10.2018 11:04

Pa da pojasnimo i taj BUGARSKI VOZ, To je stari, provjereni način disciplinovanja i ucjenjivanja birača i one nema nikakve veze sa brojanjem glasova niti sa važećim listićima. Nova verzija bugarskog voza je da svoj svoj listić dobiven na biračkom mjestu ispuniš, uslikaš pored svog indentifikacionog dokumenta i pošalješ svom šefu. To može raditi i opozicija ali nema načina da ucjeni bilo koga jer nema poluge vlasti na terenu. kada kažem da uslika svoj listić pored indent. dokumenta sad će neko reći PA OSTAVIO JE LIČNU KARTU NA STOLU KOD BO ali ne zaboravite da svi koji to čine imaju i drugi ind, dokument, vozačku dozvolu ili pasoš. Smatram da krađa nije izvršena na biračkim mjestima već poslije u Iku i CIKu. neko namjerno spinuje biračka mjesta da se ne priča o OGROMNOJ POSTIZBORNOJ KRAĐI . Ne napadajte nas koji smo braniličast opozicije na biračkim odborima, nemate pravo na to. Vi koji nas kritikujete upitajte sebe šta ste vi učinili da pobjedi opzicija. Na raspolaganju sam opoziciji i za naredne izbore ali da sjednemo i ozbiljno razgovaramo svi zajedno. Ostaviti mlade i ambiciozne ljude u partijama, Govedaricu, Stanivukovića, Šukala i t d. Zahvaliti se zauvijek Bosiću, Mičiću, Obrenu , Ivaniću....Njih je pregazilo vrijeme totalno.

Name

Aleksandar

10.10.2018 11:04

Što se mrtvih tiče na mom mjestu nije zabilježen nijedan mrtvi koji je glasao, bilo je ljudi koji su imali pomoć srodnika najčešće supružnika ili djece, ali nikome nije dozvoljeno da pomaže više od 1 osobe, jer su i posmatrači to pratili i upisivali imena onih koji su pomagali. Ja ne znam kako se to u pojedinim sredinama odvijalo, očigledno da ljudi koji su bili zaduženi za praćenje nisu odradili svoj posao ako je sve tako kako pričate, mada mi više liči na bajke. Ja znam kako je rađeno na mom BM. Samo 1 pravi posmatrač iz bilo koje opozicione partije mogao je da napravi dar mar na biračkom mjestu samo ako je znao šta smije.

Name

Aleksandar

10.10.2018 11:09

Sada moram da demantujem i ove, što kažu da je član BO mogao šarnuti nekog iz druge partije da bi bio listić nevažeći. Ove godine CIK je uveo pravilo da se prije brojanja glasova, neupotrebljeni listići prvi broje i pakuju na propisan način zajedno sa svim plavim olovkama, a nakon toga na stolu su ostale samo 2je crvene olovke kojima su se unosili podaci za CIK. Uz prisustvo nad glavom 10+ posmatrača i 1 predsjednika i 3 člana BO, baš mi je bila milina šarkati po glasačkim listićima ... A onda je svizac odmotao i pojeo čokoladu ...

Name

Aleksandar

10.10.2018 12:15

Ja da mogu dati odgovor na sva vaša pitanja ne bih se zvao samo Aleksandar, zvao bih se Bog. Zamolio bih BN da objavi još ovu poruku pošto niste objavili onu vezanu za moju stručnost. Ponoviću još jednom, ja sam završio državnu ekonomiju na Banjalučkom univerzitetu odavno, kada se studije nisu završavale u 3 4 godine. Dobio sam priznanje, ne od profesora, nego od mojih kolega studenata, koji su me proglasili ludakom obzirom da mi nije bilo teško da sam Diplomski rad pišem 6 mjeseci i branim kod uvaženog profesora, kasnije i rektora Stanka Stanića iz predmeta zbog kojeg je 90% upisanih studenata strepilo da li će ikada i završiti ekonomiju. Ja da sam završio privatnu "praksu" koju tretiraju danas FAKULTETOM, ne bih se ni javljao ovdje. A ja bih sada Vas zamolio da vi meni odgovorite samo na 2 pitanja. 2 dana nakon izbora dio opozicije priznaje, ček spominje jedinstveni nastup, dok dio ne priznaje rezultate. O kakvoj vi sinhronizovanosti i kakvom jedinstvu govorite? Pa mnogi kandidati iz opozicije iz manjih sredina su govorili lokalnom stanovništvu: "Dajte meni glas a za predsjednika glasajte za koga hoćete, to me ne interesuje." Ko je ovdje lud?

Name

Predsjednik BO

10.10.2018 13:27

Aleksandar, i ja sam završio državni fakultet, mašinstvo, tako da se razumijemo potpuno. Kontamo obadvojica na isti način o istim stvarima. Rekao sam dan poslije izbora, bilo je teško i naporno ali jedino što je bilo korisno je to da sam shvatio kako stvari funkcionišu. Smatram da 90% opozicionih lidera nije znalo kako se broje glasovi tj. nisu znali (a i sada ne znaju) koja je procedura kod prebrojavanja glasova. A izgleda da neće nikada ni shvatiti. Npr , umjesto da svojim pristalicama ovjašnjava kako da popuni listić Dragan Čavić je samo vikao JA HOĆU DA BUDEM PREMIJER! Pa evo, neka bude.

Name

RE

11.10.2018 18:23

Ljudi moji o cemu vi raspravljate. Zasto rizikovati sitnim kradjama kad fino dobijes izvjestaj od svog clana BO koliko je izaslo na izbore na tom GL: mjestu pa fino uzmes listice iz Atlantik stamparije , koji su kao i originalni bez seriskog broja, Pa fino u miru za sat sve to ispunis kako ti odgovara i doneses to poslije na biracko mijesto a prave bacis ili zapalis uz pomoc policije koja to cuva. I dobio si izbore. Pa kakva struktura radi za rezim na ovim izborima mogu ih dobiti sa 100 % ili cak sa 113 % . Fakticki. I zato vam kazem da je ovo odlican rezultat opozicije s obzirom protiv cega su bili na izborima. Ovi iz odbora sto brane izborni postupak su u pravu. Ima ljudi preko 50 % koji su to posteno uradili. Kradja dolazi nakon brojanja listica jer ako si bolji nemas potrebu ni da krades.

Name

neregularnost=ponistenje rezultata

10.10.2018 09:20

Ovo jeozbiljan problem! Potrebno je vanstranacki pregledati nevazece glasacke listice i ponovo ali realno utvrditi stanje stvari!!!

ODGOVORITE
Name

Ko kaze?

10.10.2018 10:28

Ko kaze da je neregularno ?

Name

Jasm reziserd

11.10.2018 07:16

Ja savjetujem one koji hoce da pobijede i mogu javno o tome govoriti ali za novac kao sto se to radi i u izborima Za laziranje treba novac a njega za te poslove imaju kriminalci pobjednici sa ranijih izbora Postoje ovo unosan posao nedajmo promjene ostacemo bez zarade

Name

Hrsuz

10.10.2018 09:21

Kakvi bola listići, to su čaršafi........i gdje su se štampali?

ODGOVORITE
Name

Iznenađenje

10.10.2018 09:21

Bas sam iznenađen.Kako je to moguće da se dogodi u ovako uređenom sistemu sa ovamo poštenim ljudima koji redovno obilaze svoje vjerske institucije.Ja mislim da su oni u pravu a da mi jednostavno nismo dorasli da razmišljamo svojom glavom.

ODGOVORITE
Name

Re iznenađenje

10.10.2018 10:09

Pa naravno, ko smo mi da mislimo svojom glavom kada postoje oni da nam kažu šta je i kako je...

Name

POSMATRAC

10.10.2018 09:23

Pa ljudi kod nas je gdje god dodjete mucka i korupcija, a da nece na izborima biti!

ODGOVORITE
Name

Rukaljico

10.10.2018 09:36

Tu se najvise isplati

Name

BOBO

10.10.2018 09:52

Naravno da je sve mućka,i za sve ti treba veza! Neko ugane ruku pa dobije od osiguranja 250 km,a neko slomi nogu na dva mjesta pa dobije 0!

Name

Re rukaljico

10.10.2018 10:10

Kako kome, za onih 100km prodaš budućnost svoje djece. Nema šta prava pogodba!

Name

ИСТИНА

10.10.2018 09:25

БРАВО !

ODGOVORITE
Name

Khal Drogo

10.10.2018 09:29

Једна бесмислена прича. Неважећих листића ће бити увијек. И неким земљама уочи избора смо имали покрете који су кампању водили (тзв "бијели листићи" самим тим неважећи). Разлози неважећег листића су разни, некад је то од лица који изађу али су оперисани од политике, некад је и недовољна едукација (па бирачи означе више кандидата), погреши се на самом мјесту, погрешно означи итд. Ми на свим изборима задње 2 деценије за неки ниво имамо око 5% неважећих листића. Нешто их је у правилу мање у Српској и више у фед.БиХ (не знам разлог). На овим изборима кмечање је било за ниво предсједника Српске. Ту смо имали 6,85% неважећих листића (благо повећање од "нормалних" 5%), имајући у виду прљаву кампању, да су од 2 озбиљна кандидата, једног прозивали за дезертерство а другог/другу за усташтво (а на усташтво су људи осјетљиви, иако су у питању огавне лажи) више него извјесно је да се то неком % бирача огадило и мене овдје чуди што је било мање од 10% неважећих листића. Овај дрмр оваквим текстом мало себе промовише, али испразна и банализована прича.

ODGOVORITE
Name

Re Khal Drogo

10.10.2018 10:14

Jao kretenu, idiote! Jel moramo i dalje da čitamo tvoje nebuloze? Aman, ok pokrali ste izbore, idi malo uživaj.. Treba potrošiti sve te pare koje si dobio! A onda za par dana koliko će da traju... Ko i mi ostali... Od prvog do prvog dok se kreteni i njihova djeca bahati, a tvoja nemaju za patike! Ako i za to!

Name

Logicno

10.10.2018 12:27

A da u federaciji nisu veci brojevi nevazecih listica zato sto skoro ima duplo vise biraca?..bas si inteligencija.

Name

Rale

10.10.2018 09:30

Prevare i pljacka se nastavljaju izgleda dovjeka.

ODGOVORITE
Name

Alo

10.10.2018 10:28

Alo strucnjak ko si ti ?

Name

xxl

10.10.2018 09:33

Kod nas su izbori obesmisljeni onog dana kada je mezimac Medelin Olbrajt postao premijer sa 3 narodna poslanika. Od tada glasanje ovdje u RS nema nikakvog smisla. Sto se tice federacije BiH, pa sta rec, SDA ih vara od 1991. Pa kako su oni dosli na vlast? Tako sto su nategli Babu, a onda ga politicki unistili strpavsi ga u Hrvatski zatvor. Sta se ovdje radi, ja vjerujem kad neko i isprica nekome ko zivi u normalnoj drzavi ovaj ne moze da vjeruje i misli da lazes. Probao sam... i ispalo je tako. Sagovornik je bio iz njemacke. Ne vjeruje sta govorim, ne vjeruje sta se ovdje radi. Da budemo na cisto, moj sagovornik je obicni gradjanin ne bas izuzetno upucen u politiku cak i u svojoj zemlji.

ODGOVORITE
Name

Namjesteni izbori

10.10.2018 09:35

Pa kada je sve tako zasto ne intervenise SIPA? I ne blokira CIK. Znaci postoji niz argumenata i dokaza o kradji, o krsenju ljudski prava,... a EU presucuje! Strasno! Imate do sada 12% nevazecih listuca tj.glasova naroda i dozvoliti da to prodje u 21 vijeku!?!! Do sada se trebala OSCe, OEBS, oglasiti i intervenisati!

ODGOVORITE
Name

Rastaman

10.10.2018 10:40

Pa naravno da cute jer bi u suprotnom ugrozili muslimane, pre svega SDA i nastavak unitarizacije BiH. Jeste malo problem za zapadnjake taj Dodik, ali sredice oni to, vec daljom sorosijadom, organizovanjem sator revolucije, kako je to vec bilo na Majdanu u Ukrajini a i drugim zemljama. A vi samo nastavite da pljujete po svom narodu zovite ih papcima, nepismenim, glupim...ali nisu oni budale sto su vam iskulirali te promene, niti su glasali za Dodika jer ga vole

Name

Joja

10.10.2018 12:02

Sasvim sigurno je da SNSD i SDA imaju najvecu mrezu i najskolovaniji kadar za izbore..to je stvar iskustva i pripreme personala i svojih glasaca na svakom izbornom mjestu.Postoje razni nacini kako doci do pobjede koji su sasvim jednostavni.Ustvari ovde se radi na oko 3 hiljade glasackih mjesta i nek se na svakom poniste 5 glasova protivnika i odrade novih 5 za svoju stranku, to je u zbiru 30 hiljada glasova..i to se napravi laganini..Cak i tamo gdje znaju da nemaju vecinu glasova, postoje fore kako da smanje kolicinski gubitak..umjesto 700 glasova razlike smanje na npr 500 glasova..dan je dug..hahaha. Sve te fore su toliko jeftine kad ih poznajes jer ljudi koji rade u birackim odborima su vecinom polupismeni,dosli da zarade dnevnicu i gledaju da li ce im proci listic na kladionici.Sad bi mogo pisat o tome al me mrzi..sto bi rekli ni u dzep ni iz dzepa. Sve to odradi i HDZ al samo u hrvatskim kantonima.

Name

Ovo je "Više od igre"...

10.10.2018 09:36

Čovjek je sve navedeno obrazložio, potkrijepio činjenicama, analitički obradio. Svaka mu čast i poštovanje, a pogotovo na javnom pozivu, svim televizijama i pojedincima ovoga rijalitija "više od igre", a koji su prozvani, da se javno suoče, da se vidi ko laže, krade, obmanjuje, zaglavljuje nas u gore jade, bezizlaznost,...

ODGOVORITE
Name

Е

10.10.2018 09:36

Овај је стварно открио топлу воду. Ч Е С Т И Т А М !

ODGOVORITE
Name

Resavska skola

10.10.2018 10:45

TiP je preuzeo dio teksta iz jednig clanka pre Gruzijske revolucije , made in SAD.

Name

seka

10.10.2018 09:39

Opozicija u BiH na noge i tražiti poništenje izbora. Narod će podržati zahtjev. Kriminal je u CIKu , u biračkim odborima, strankama. Svi koji su imali posla u izborima pa čak i glasači koji su uzimali novac moraju krivično odgovarat . A protiv kompletnog CIK a hitno podići optužnicu i uhapsiti bandu. Sve do jednog. Sad treba opozicija da se digne i traži odgovornost i poništenje izbora. Idemo..... nema čekanja, CIK kaže po Zakonu se ne može ništa dok oni ne objave konačne rezultate. Po kojem Zakonu, pa vreće listića u Tuzli napolju, ljudi nosili kući listiće. Ko je ovdje lud? Koji Zakon? U lice nam se smiju, lažu jer su svi dobili novac. Idemo opozicijo u cijeloj BIH na noge i tražiti poništenje izbora. Ako to ne uradite vjerovaćemo da ste i vi radili iste stvari. Kupovali glasove i radili prljave poslove. Hajde pokažite se, poništite izbore. Imate dokaze, slike, video snimke, svjedoke dosta je bilo

ODGOVORITE
Name

Braco

10.10.2018 10:33

Necemo seko podrzati ovo ne pitaj ljude iz PDOa gdje su im djeca.

Name

BOBA

10.10.2018 09:39

DA LI IKO PRIČA O VOZILIMA U KOJIMA SU SE VOZILE VREĆE, NARAVNO KOGA TO BRIGA.U BUDUĆE ZVATI MAĐIJONIČARE DA TO JOŠ BOLJE ODRADE DA BUDE 100% POBIJEDA.

ODGOVORITE
Name

re

10.10.2018 10:28

Drug moj, vreće se pečatiraju prije iznošenja sa biračkog mjesta uz detaljnu popratnu dokumentaciju, ubacuju u vozilo pod jakom policijskom pratnjom, što se tiče vreća tu nema šanse ni za kakve malverzacije. Nije to baš tako jednostavno kako se predstavlja.

Name

?????

10.10.2018 10:33

?????

Name

aa

10.10.2018 11:12

To i jeste problem što vreće prati lukač

Name

Kanada za Re

10.10.2018 11:30

" Pod jakom policijskom pratnjom" ? Kakva je to sigurnost kad znate cija je policija. Bio je I David pod jakom policijskom pratnjom I zavrsio je u grobu.A sto se tice da nije bas tako jednostavno- slazem se. Nisu imali vremena da usput skrenu na kafu.

Name

Aleksandar

10.10.2018 12:48

Zašto opozicija nije slikala rezultate preko posmatrača i na osnovu uslikanih sa lica mjesta pravila izlaznost, raspodjelu, jednom riječu statistiku izbora. Većina kandidata i članova iz opozicije su završili Ekonomiju. Nemoguće da nisu imali posmatrače na svakom mjestu kada su uoči samih izbora pričali o krađi i prevari. Ako nisu onda ko je ovdje lud? Ja ču da optužujem, ali nećiu ništa poduzeti da bi me ti pokrao ????

Name

Kićo

10.10.2018 09:43

Kod nas je 8-10% listića nevažeće a u Srbiji i Hrvatskoj četiri puta manje. Decenijama tako.

ODGOVORITE
Name

TOP1982

10.10.2018 09:45

NEKO STAVI X PORED IMENA KANDIDATA,PO PRAVILIMA NARAVNO A ONDA NEKO PORED TOG X DODA RECIMO ČAK NORIS ILI PRAVDA ZA DAVIDA, PA TAJ LIST PROGLASE NEVAŽEĆIM. ČINJENICA JE DA IMAMO DOSTA OGRANIČENOG NARODA KOJEM TREBA SVE CRTATI AL 100.000 JE PREVIŠE

ODGOVORITE
Name

Glup ko top

10.10.2018 10:33

Znas li koliko je bilo nevazecih 2014 ?

Name

Aleksandar

10.10.2018 12:49

Čime dodaje, malo mi to bolje pojasni, vidim da si upućen ??? Zna li iko od vas odgovor na pitanje, da li je plava olovka smjela biti na stolu prije istresanja kutija na sto? Šta su u tom momentu radili posmatrači na tim vašim mjestima?

Name

Evo ga....

10.10.2018 09:50

Jos jedan strucnjak za izbore. Serijske brojeve kazes listica ? A pa onda ti ne treba taj ruski voz i fotografisanje svako bi znao za koga je ko glasao i na koji nacin na osnovu serijskog broja koji je predat osobi, a da vidis onda strucnjak problema za ljude koji su glasali protiv pobjednika izbora i revansizama i slicno . Odlicna ti ideja.

ODGOVORITE
Name

Istina

10.10.2018 09:54

Posmatracima po 1000 km i mirna Bosna

ODGOVORITE
Name

Kiki

10.10.2018 11:03

Pa normalno...bas sam posmatro te neke stranacke u birackim odborima..bez znanja kojoj stranci pripadaju, javno tvrdim da bi njih 8 od 10 zazmirilo za 200 km..kakva hiljada.

Name

Rodjo

10.10.2018 09:55

Svice tika tak

ODGOVORITE
Name

Daaa

10.10.2018 10:34

Ali pobjednicima

Name

M.R

10.10.2018 10:01

sve se znalo,ali ko pojedinac nisi nista mogao.Zmalo se kod nas da izlazenj samo formalnos.Sve je to narpd trpio i depresiu pao. Hvala svima koji su dali svoj doprinos na bilo kakav macin Hvala NOVIMARIMA I UVAZENIM OSOBAMA KOI SU POMOGLI DA ISTINA IZADJE NA VIDJELO.

ODGOVORITE
Name

A pre svega

10.10.2018 10:35

Amerikancima koji su nam ovo spakovali ... dobto ima i klenova koji se ovdje javljaju i citaju prepisane materijake i bajate 10 godina

Name

Ilija

10.10.2018 10:01

Posle Tita, Milorad se pita i tacka. Tu je kraj

ODGOVORITE
Name

Посматрач

10.10.2018 10:09

Изгледа да странке не вјерују својим људима које делегирају у одборе и као посматраче. И нека вам приче.

ODGOVORITE
Name

Konsultant

10.10.2018 10:20

Angazujes Njemacku kompaniju da radi eletronsko glasanje i svi mladi ce glasati a ne mozes im servere hakovati jer su u Njemackoj.

ODGOVORITE
Name

mj.

11.10.2018 05:53

Kako onda ameri tvrde da su im se rusi mjesali u izbore.Ko krafe informavije iz pentagona ili MI-6.Slabo se ti izgleds razumjes u hakovanje.Zapadu odgovara elektronsko glasanje jer bi nam tek tada oni odredjivali ko ce u ssrajebo ko za predsjefnika a ko za poslanika.postavljali bi svoje msrionete i rekli tako je narod glasao.Nebudi naivan.

Name

GLAS

10.10.2018 10:21

GDJE SU SADA "WALTERI" KOJI BRANE I UJEDINJUJU SARAJEVO, BANJA LUKU I CITAVU BOSNU I HERCEGOVINU ? NERODE OTVORI OCI ! ISTINSKI POSTENI "WALTERI" IZ NARODA, STOJE VAM PRED NOSOM, SVAKO VECE NA TRGU I TRAZE PRAVDU I ISTINU ZA SVE NAS, ZA SVOJE ZVIJERSKI UBIJENE SINOVE I IDU DO KRAJA, BEZ OBZIRA NA VJERU I NACIONALIZAM. ZA ISTINU I PRAVDU. ZAR CE TE CEKATI DA VAM OVI VLADAJUCI KRIMINALCI SVU DJECU ZVIJERSKI POBIJU I OTJERAJU DOK SE ONI I DALJE BAHATE? ZAR DA SE OSUDJUJETE DOK ZIVITE I SUTITE, U SVOJ VASOJ BIJEDI, DA STE I VI SAUCESNICI ZVIJERSKI UBIJANJA SOPSTVENE DJECE JER TO TRENUTNO I JESTE ? NOVCA NEMATE TOLIKO NI DA DOSTOJANSTVENO ZIVITE NITI TOLIKO DA DOSTOJANSTVENO UMRETE ! PA ZA KOGA ZIVITE, AKO NE ZA BOLJU BUDUCNOST VASE DJECE. SPASAVAJTE SOPSTVENU DJECU I FAMILIJE, JER OVI VLADAJUCI KRIMINALCI SU SVOJOJ DJECI OBEZBJEDILI LAGODAN ZIVOT I SKOLOVANJE U INOSTRANSTVU KOJE VI, NARODE SA SVOJE GRBACE I BIJEDE FINANCIRATE VEC VISE OD 20 GODINA. NJIHOVI BANKOVNI RACUNI SU TAKODJER U INOSTRANSTVU, JER VAMA NARODU, NE VJERUJU I NE DAJU. I ZATO NARODE, USTAJ: "U BORBU ZA SLOBODU, ZA ISTINU I PRAVDU, ZA NOVU SRECU, ZA BUDUCNOST I NASU DJECU!" POHAPSITE VLADAJUCE KRADLJIVCE SOPSTVENOG NARODA, PRESUDITE NJIMA I NJIHOVIMA ZA VASE ROPSTVO I PATNJE ONAKO, KAKO VI MISLITE DA TAKVI KRIMINALCI TREBAJU BITI OSUDJENI I ZIVITE PRAVEDNO I DOSTOJANSTVENO. ZA PRAVDU, ZA ISTINU I DOSTOJANSVO!!!!

ODGOVORITE
Name

gradjanin

10.10.2018 10:21

Naravno da su namjesteni kao i predhodne izbore! Kriminalci su upetljani izborima, zato trebamo ponovo glasati.

ODGOVORITE
Name

Radenko

10.10.2018 10:27

Ukrali su nam živote , ljubav , emocije pare i sve drugo sto se moglo ukrasti, sad i izbore. Ovo se mora jednom zavrsiti ali pitanje je kako? Ovako vise ne ide . Ovaj nas je zajahao i ne silazi, i jos se cinički smije kao on je dibio izbore. Oni pobjedili a gužve na igraonicama , svinodose. Ko ke glasao za njih?

ODGOVORITE
Name

Svetozar

10.10.2018 10:31

U ovoj zemlji je sve moguće samo pošteno nije ništa.

ODGOVORITE
Name

Ranko Banja Luka

10.10.2018 10:42

Može elektronsko glasanje, online tribine, ali kako ćemo i šta sa šatorima , pečenjem , pjevaljkama .......... E kad bolje razmislim...neće da može

ODGOVORITE
Name

Za Da

10.10.2018 10:49

Ma o cemu ti pricas?Ne kazes da je bilo kradje,a spominjes najveceg lopova ovih prostora ikad.5.10 je imao spakovan kofer,na zavrsnom mitingu 500 ljudi! Proslo mu,ima vrh policije za pohvaliti i novac,nas,otet od gladnih usta,bolesne djece...Nije ni on ocekivao da ce proci,gdje je tolika radost i veselje??!On je jedan,obicni,jadnik koga ce stici teska POKORA!

ODGOVORITE
Name

re

12.10.2018 21:12

Amin.

Name

Drasko

10.10.2018 10:51

Gledao sam kako saraju listice koji su ispravni.imam snimak a ima i Bn

ODGOVORITE
Name

TD

10.10.2018 11:00

Pitanje za sve koji pišu na portalu. Kako je moguće da Vukota Govedarica pobijedi Željku Cvijanović u Banja Luci a SDS ima samo jednog kandidata za skupštinu? Samo mi recite gdje je tu logika. O nepravilnostima neću da komentarišem jer nisam kompetentan

ODGOVORITE
Name

Kiki

10.10.2018 12:22

Pa ljudi glasali za Vukotu i PDP..onog malog asfaltanera..bar u vecini slucajeva. Sta ti TD jos nije jasno?

Name

Aleksandar

10.10.2018 11:15

Poštovani, vidim da vi generalizujete i u isti koš stavljate sve koji su na suprotnoj strani proglašavajući nas nepismenima, neškolovanima ili eventualno sa kupljenim diplomama nekog privatnog fakulteta, pa da i vama odgovorim budući da ste me podcijenili. Na Vašu žalost nisam završio privatni fakultet nego je u pitanju Državni Ekonomija poodavno završena u Banjaluci, uz DIplomski rad odbranjen kod Profesora Stanka Stanića, rađen 6 mjeseci, za šta su mi i moje kolege iz studentskih dana odali javno priznanje da nikad nisu sreli većeg ludaka, koji je Ekonomski fakultet odlučio završiti Diplomiranjem kod profesora koji je bio strah i trepet za 90% studenata Ekonomskog fakulteta.

ODGOVORITE
Name

TD

10.10.2018 13:06

ako ste mislili na Draška Stanivukovića on je dobio oko 15.000 glasova u Banja Luci gdje su ostali glasovi. ali da se ne nadmudrujemo oko toga kad je i meni i Vama jasno. Što se tiče asvaltera kako ga Vi nazivate ja kad ga vidim na tv ustanem i poklonim mu se sa punim poštovanjem. On je jedan od najvredniji odbornika u skupštini grada B L a odreko se plate. Sad će te reći on ima i nije mu potrebno, Imaju i drugi i htjeli bi još više jer njihovoj pohlepi nigdje kraja. Zato nam i jest tako, mladi odlaze a odlaze i čitave porodice jer nevide bolje sutra u ovom mraku. Penzioneri sretni da dobiju ono malo da mogu preživjeti ako se to zove preživljavanje.

Name

Мрачајски прото

10.10.2018 11:26

Ја сам то примјетио прије осам година када сам гласао за свог ратног пријатеља. У изборној јединици гдје обојица станујемо добио је само један глас, а знам да су његова и моја дјеца гласали за њега, као и супруге наше.

ODGOVORITE
Name

Војковићи

10.10.2018 12:59

Намјестили су их бирачи.Ко губи има право да се љути али и у љутњи због пораза,треба имати мјере.

ODGOVORITE
Name

mj.

10.10.2018 13:12

Gospodine Kovacevicu ja sam iz Bijeljine i posmatrac sam na izborima vec sesti ciklus i zo sto vi pisete moze biti teoretski moguce aliu praksi nesprovodivo.Evo i zasto.Moze se udruziti komplet bo i svi ostali posmatraci da odrade izbore na gl.mjestu ako sam ja kao posmatrac protiv i ostanem do kraja i slikam zapisnike dzaba im volja da namjeste izborni rezultat jer po objavi rezultata ja provjerim dali je u skladu sa zapisnicima i vidim dali je bilo manipulacija rezultatima a do sada nije.kada su u pitanju nevazeci listici proglasavali smo sve one koji su prazni a njih je obicno oko tri posto na bir.mjedtu i sve one koji su samo precrtani.dopisivane kojekakve poruke.vidno izrazene slikovne poruke.precrtani svi kvadratici i sl.ako ima neki listic gdje je glasac jasno izrazio svoju namjeru za koga glasa a slucajna jednim dijelom olovkom izasaociz kvadratica pa zajacio i natpis ili okvir drugog kvadratica to odbor glasanjem donosi odluku o priznavanju listica a sva obiljezja koja se crtaju van okvira oznacenog za prostor na kome se nalaze imena kandidata sue priznaju kao vazeci,a kod nas ih nije bilo.Najveci broj nevazecih listica napravili su biraci opozicije ispisujucipogrdne poruke na racun Dodikaci Zeljke .Ima ih sigurno vise od dva posto.Ja sam posmatrac ispred RAZLICITIH politickih subjekata do sada i volio bih da se svi nevazeci listici ponovo prebroje pogotovo za pojedinscne funkcije pa da vidite da su moje tvrdnje sto procentno tacne.pozdrav.

ODGOVORITE
Name

MiG-21

10.10.2018 13:20

Da li ste Vi gospodine clan nekog birackog odbora?Prijavite se pod hitno da ovaj jadni i po Vama glupi narod prosvjetlite!!!!

ODGOVORITE
Name

Velibor

10.10.2018 13:46

Toje jasno dasu sve izborne komisije korumpirane a posebno CIK BISERKA NIJE POBIJEDILA SIGURNO A NI BALVAN CIK RADI ZA ONE KOJI PLATE

ODGOVORITE
Name

U Cemu Je Problem

10.10.2018 14:17

Ako zivimo u demokratskom drustvu,zasto glasanje nebi bilo javno,ne trebaju nikakvi listici,pismeni i nepismeni dodju pred komisiju i kaze glasam za tog i tog a komisija je sastavljena od prestavnika svih stranaka.Postavi se ekran da svi mogu da prate rezultate glasanja.Nije mi jasno zasto glasanje mora biti tajno,osim za muljanje.

ODGOVORITE
Name

Austria

10.10.2018 14:25

Pare su sve rijesile dodik ce u doglednom vremenu to podmijeriti cim bude prvi kredit navodno za auto put dobio ako ga dobije mislim da od toga nema nista

ODGOVORITE
Name

Praktično

10.10.2018 15:53

Sljedeće 4 godine pojednostavite izborne liste, nametnite realne kriterije za kandidovanje pa da lista bude 3-4 ovako jedino simpatizeri stranaka znaju kako glasati, moji ‘neutralni rodjaci’ mi kažu da su iz revolta samo prekrižili sve na listiću. Zato toliko nevažećih.

ODGOVORITE
Name

Član

10.10.2018 19:39

Nakon brojanja listića,stavljanja u vreće i zatvaranja pomoću pečata odneli smo te iste vreće sa listićima u zgradu opštine u Laktašima...odmah su skinuli pečat sa jedne vreće tako što predsednica komisije nije skroz stegnula vezicu-pečat.Naravno,instrukciju je dobila iz opštine telefonom.Inače,svi predsednici komisije su bili članovi SNSD-a.Interesantno,slučajno ili ...

ODGOVORITE
Name

Doboj

11.10.2018 07:08

Nije tesko utvrditi dalije glasac pogrijesio ili je brojac namjerno pravio nevazece listice .Toje posao zahna grafologe na osnovu utvrdjivanja dalu je radjeuradjeno istom olovkom i istom rukom.Posto o malverazacijama i kontrolama odlucuju reziseri i prfprfvaranti do ponovnog brojanja i utvrdjivanja nacina prevare sigurno nece doci . PITANJE KOJE PLATIJO 100 kamiona tucanika u doboju treba da utvrdi policija lakoi jednostavno se moze utvrditi

ODGOVORITE
Name

jasta nego pokradeni

12.10.2018 08:33

Svakom je budali jasno da su pokradeni izbori,samo nije jasno dodiku covicu i bakiru znaci da su oni najvise budale nad budalama,samo ulica te diktatore moze oterati i nista drugo.

ODGOVORITE
Name

Nebitan

12.10.2018 10:36

Mislim da ljudi imaju pogresnu percepciju samog pojma "krađa glasova". Veoma teško je ukrasti glas od jedne i dodjeliti ga drugoj stranci. Najčešći oblik manipulacije je kombinovanje unutar jedne stranke (dopisivanje kandidatima unutar iste stranke tj iste liste). Mislim da se sva muljanja dešavaju van biračkih mjesta (ne znam ni ja gdje). Puno je posmatrača, članova iz različitih stranaka..da bi se tako jednostavno i lako zakidali ljudi. Takođe, činjenica je da je u biračkim odborima puno ljudi koji veze nemaju. Posmatrači su često likovi koji su potpuno nezainteresovani. U mom BO, svi posmatrači su mogli prići stolu. Iskreno, mene je najviše smorio momenat koji se odnosi na popunjavanje onih blokova. Moj predsjednik je imao preko 60 god, ne zna da li je posao ili dosao. Sve što je mogao fulati u upisivanju, on je fulao. Pa sve ispravljati..I da, puno sam imao situacija gdje ljudi dođu glasati, nema ih na biračkom spisku i onda se ispostavi da je prijavljen za glasanje u odsustvu (npr nekom gradu u kojem nikad nije bio u zivotu). To su ta muljanja uz pomoć kojih se stvari završavaju. Ovo 1,2 glasa..kod prebrojavanja ne mijenja stvar. I definitivno treba veću pažnju posvetiti obrazovanju posmatrača i članova biračkih odbora. Po mom mišljenju, ovi se blamiraju sa kukanjem.

ODGOVORITE
Name

Sarajlija

12.10.2018 12:56

Ovaj tip je zesci teatralac i vrlo umisljena karikatura. Nije vrijedno plesti dialog na njegovim siromasnim i labavim opaskama.

ODGOVORITE
Name

Sravnjivo

12.10.2018 21:10

Pokradeni izbori 100%, Dodikove štamparije naštampaju kolkio hoće i naubacuju, zato se pojave ti viška bijeli listići jer ne mogu da sravne sve uveče...

ODGOVORITE