Lukač nešto krije o slučaju David?

Pred Anketnim odborom Narodne skupštine RS u slučaju smrti Davida Dragičevića danas su na pitanja odgovarali ministar unutrašnjih poslova Dragan Lukač, glavni tužilac Okružnog tužilaštva Banja Luka Želimir Lepir i postupajući tužilac u predmetu David Dragičević, Dalibor Vrećo. Saslušanje ministra Dragana Lukača bilo je posebno napeto. Lukač je odbio da odgovara na pitanja Borislava Radovanovića, suspendovanog pripadnika MUP-a koji je u Anketnom odboru predstavnik grupe "Pravda za Davida".

Republika Srpska 25.05.2018 | 21:20
Lukač nešto krije o slučaju David?
U vrijeme pronalaska tijela pokojnog Davida Dragičevića bio sam na službenom putu u Africi, rekao je pred Anketnim odborom ministar unutrašnjih poslova Dragan Lukač.

Lukač je rekao da mu nije poznato da po pronalasku tijela Davida Dragičevića nije izvršen pregled sadržaja džepova, niti ko je donio odluku da se tijelo bez pregleda sadržaja džepova preveze na gradsko groblje kao i da mu nije poznato da li je prilikom transporta i boravka na gradskom groblju tijelo bilo pod policijskim nadzorom.

Ministar Lukač je rekao i da nije bilo uvidjaja u kući koja je navodno opljačkana, da je to propust, ali da pljačka nije odmah dovedena u vezu sa slučajem nestanka Davida Dragičevića.

MUP nikako nije kvalifikovao djelo, a na presu 26. marta je iznesena samo kriminalistička verzija, rekao je Lukač pred Anketnim odborom.

Lukač je rekao i da mu nije poznato da Zavod za sudsku medicinu nema forenzičku laboratoriju za analizu krvi, urina i ostalih tragova na narkotike i da ne može da cijeni ima li nalaz koji je potpisao patolog Željko Karan dokaznu vrijednost na sudu jer to nije njegov posao.

Ministar Lukač negodovao je zbog učešća Borislava Radovanovića blogera i suspendovanog pripadnika MUP-a u radu Anketnog odbora u ime Pravde za Davida i odbio je da odgovara na njegova pitanja.

MUP nije prikrio ni jednu činjenicu završio je ministar Dragan Lukač.



Postupajući tužilac Dalibor Vrećo je pred Anketnim odborom rekao da zbog istrage ne može mnogo da govori, ali je rekao da nikakav problem ne predstavlja to što tužilaštvo još nije okvalifikovalo slučaj.

Na pitanje da li postoji mogućnost da su Davidu podmetnuti predmeti pronađeni u džepovima prilikom transporta od mjesta pronalaska do Gradskog groblja, glavni tužilac Okružnog tužilaštva Banjaluka Želimir Lepir je rekao da se ta mogućnost istražuje.

Član Anketnog odbora Nedeljko Glamočak, Lepira je pitao da li je tužilaštvo dalo naredbu za drugu obdukciju, što je tužilac negirao i naveo da je rađena po zahtjevu porodice, i da nije bio prisutan postupajući tužilac. Naknadno je izjavio da je uzorak mozga iz druge obdukcije uzet i poslat na analizu. (Glamočak ga je potom pitao da li će biti relevantan i uzorak i nalaz?)



"Ja mislim da će biti relevantan. Na osnovu čega, ako ne učestvujete vi u toj drugoj obdukciji"?

"Pa zašto bi bio pravno nevalidan. Pa na osnovu čega ga uvodite u predmet? Nemate naredbe o obdukciji, nemate izvještaj o obdukciji, niste prisustvovali obdukciji.

Pa obdukciji ne mora prisustvovati tužilac, nije predviđeno, ni reobdukciji. Ali uzimate zvaničan uzorak? Pa uzeli smo taj uzorak. Da nismo uzeli uzorak i da nismo koristili i taj nalaz, onda bi zastupnici rekli vi nećete da prihvatate to.

Što ga niste uzeli u prvom nalazu? Što ga niste uzeli iz obdukcije?

Nije uzeo Karan. Zašto? Pa nije uzeo, otkud ja znam. Njegova su pravila bila da uzima sve uzorke, to nije uzeo. I kakva je povreda ako smo naknadno uzeli. Nije nikakva povreda". 

Zaključno sa današnjim saslušanjem Dragana Lukača, Želimira Lepira i Dalibora Vreće, Anketni odbor do sada je saslušao sedam lica: direktora policije Darka Ćuluma, načelnika Uprave za organizovani i teški kriminalitet Darka Ilića, načelnika Uprave krim policije Sinišu Kostreševića i patologa Željka Karana.

(BN) 


Komentari / 93

Ostavite komentar
Name

Roki

25.05.2018 19:27

Sa njima necemo daleko stici!

ODGOVORITE
Name

Sramota

25.05.2018 21:04

Kakvi šarlatani na tako važnim funkcijama.

Name

Cicko

25.05.2018 21:12

Sve sami kriminalci..

Name

Miro

25.05.2018 22:45

Lepir je uvijek bio sklon podvalama još dok je bio sudija.

Name

Dadan 78

25.05.2018 22:49

Ići ćeš ti Lukač u Kinšasu.

Name

Miro

25.05.2018 22:50

I povesćes društvo.....

Name

Hoce li neko

26.05.2018 04:16

Postaviti pitanje, tamo gdje treba, sta je Ministar policije radiou Africi?!? Od kakvog znacaja je za Republiku Srpsku, i njene stanovnike, taj njegov "službeni put", koliko je nasih para iz budžeta potrošeno, i sta se s tim dobilo? Hoce li neko tim pitanjima da se pozabavi?

Name

miloKradovi stručnjaci

26.05.2018 05:11

Eto narode pogledaj sad kakve "stručnjake" plaćaš, to su sve ljudi koje ako ne direktno onda indirektno na pozicije postavio preCednik miloKrad doDick. Krediti se dižu da takvim "stručnjacima" ne zakasni plata ni jedan dan. Pa u entitskim institucijama nema 1% normalnih ljudi, jedini kriterij za zapošljavanje je broj sigurnih glasova koje su skupili ti uhljebi!

Name

Borko

26.05.2018 06:26

Hoce li nam Sinisa Mihailovic u emisiji Revizija objasniti malo gdje to putuje Lukac. Onomad se predano bavio Crnadkom dok im ovaj nije u emisiji uzivo guzove ispomjero.

Name

Ozren

26.05.2018 06:37

Kakva sprdačina od pravosuđa!

Name

Molim Vas

26.05.2018 10:40

Dragi naši iz BN TV, rijetki kojima jos vjerujemo, provjerite ovo, posto nije nevažno - gdje je Ministar unutrasnjih poslova Republike Srpske bio prije 2 mjeseca, posto je sam rekao da je bio u Africi, sta je radio tamo, kakva je korist Republici Srpskoj od tog "službenog puta", koliko to košta, ko je platio te troškove? Vi ste ozbiljna Tv kuca, mole vas vaši gledaoci, pozabavite se ovom temom! Unaprijed hvala!

Name

SRAMOTA

28.05.2018 07:26

SRAMOTA SVE JE OVO JASNO.ONI SE PREPUCAVAJU.NIKO NISTA KONKRETNO NECE DA KAZE KAKO JE MOMAK PRETUCEN I STO SU NASTALI TOLIKI PROPUSTI U ISTRAZ I AFRICI BI LJUDI OZBILJNIJE RADILI ISTRAGU.

Name

'Drzava' Republika Srpska

25.05.2018 19:27

Narodna Skupstina i anketni odbor nemaju nikakve nadleznosti nad pravosudnim sistemom ciji je dio tuzilastvo. Tako da samo dzabe palamude.

ODGOVORITE
Name

Lea

25.05.2018 20:27

Kakav pravosudni sistem???

Name

Za lea

26.05.2018 04:40

Hahaha, bas tako - nazalost!

Name

Vanja

25.05.2018 19:31

Koja je to grupa prevaranata Sve ih u zatvor Ne treba Karan da se izvlači time sto nema svu opremu , da je pošten covjek uradio bi sve sto treba i tražio od dugog zavoda kao i uvijek pomoć da bi okončao slučaj medjutim to nije bila priča i on je mislio da je narod glup i napricao priče govoreći kako je dijete umrlo u četiri sata tačno ! Pa kako ga nije sramota , da je njegovo dijete u pitanju gorjela bi Banja Luka sigurno ali tudja djeca nisu važna samo njihova ! Stoka

ODGOVORITE
Name

Re

26.05.2018 01:54

A vi ste svi neki strucnjaci.

Name

Za vanja

26.05.2018 04:56

Karan ispasta "grijehe iz mladosti", gdje je uhvacen u nedozvoljenim poslovima, pomilovan, al mora dok je ziv za sluzi olosi. Na njemu se vidi i da se odao piću, i da je jedan pr po pao lik. Pogledajte samo njegov "govor tijela" na toj pres konferenciji i sve ce vam biti jasno - natjerali su ga da dodje i da prica to sto je njima milo!

Name

Diletant

26.05.2018 05:06

E moj Vanja i tebi slični koji si ti diletant i neznalica,a sebi si uzeo za pravo da ti komentarišeš struku.Što se Karana tiče čovjek je sve profesionalno odradio,konstatovao sve povrede i utvrdio uzrok smrti utapanjem.Vrijeme smrti u svim službenim dokumentima uzima se vrijeme nestanka osobe koje utvrđuje i saopštava patologu službeno lice ili porodica,a ne patolog.Patolog na osnovu tih saznanjaizdaje potvrdu o smrti koja služi samo za izvod iz matične knjige umrlih,a obdukcioni nalaz se dostavlja isključivo postupajićem tužiocu.Sve druge okolnosti utvrđuju istražni organi,a ne patolog.Toliko o postupku i nadležnostima patologa.

Name

za re

26.05.2018 06:29

Ne ti si stručnjak, a mi smo samo ljudi.

Name

Ja

25.05.2018 19:36

Ovo su ljudi na visokim i odgovornim funkcijama a nista ne znaju.Fuj.Bruka i sramota za njih kao ljude a i "strucnjake". Obraza nemaju a guz...ci se ne boje!

ODGOVORITE
Name

Za ja

26.05.2018 10:47

Nisu to nikakvi stručnjaci, to je bagra polupismena, do nepismena, da kupljenim diplomama, skupljeni sa koca i konopca, a glavna stavka im je da su partijski odgovarsjuci.

Name

Robin hud

25.05.2018 19:37

Radovanovic je strucniji,inteligentniji i posteniji od svih koje je do sada ispitivao anketni odbor. Ministar je nevjest u skrivanju istine kao i njegovi podcinjeni. Zapetljali su se u svojim lazima do te mjere da svaki iole normalan covjek moze jasno vidjeti da se radi o zlocinackoj organizaciji nezapamcenoj na ovim prostorima. Zemunski klan je za njih mala maca. Potpuno je jasno da tuzioci,inspektori,patolog i svi ukljuceni u ovaj slucaj bukvalno strijepe za svoj zivot i drhcu u prisustvu ministra Lukaca .

ODGOVORITE
Name

zorandoc

25.05.2018 21:11

Znate li Vi ko je Borislav Radenovic i kako je radio svoj posao i zasto je suspendovan i zasto je psihijatrijski slucaj? Ili ste samo placeni da pisete lazi. Ne branim nikoga, al nemojte lagati narod...

Name

RAJNA

26.05.2018 06:27

Kaži te Vi gospodine , što znate da i mi znamo. Ono što mi znamo mi smo rekli, a ako vi znate drugo vi iznesite , Kažite zašto je čovjek kako vi kažete suspendovan i psihijatrija . Al poslednja rečenica vam je najbolja, ko vi se brinete za narod, dušebrižnik , e neće moći.

Name

Re Zorandoc

26.05.2018 07:09

Ne znam koje Borislav ali znam ko je Lukač. Plaćenik koji je naplatio svoje rodoljublje . Neko ga zove generalom, za taj čin treba škola da se završi, potom još mnogo da se radi i polaze za svaki čin . Dosta obezvređivanja svega sto se dotaknu. Pravda za Davida.

Name

@ re zorandoc

26.05.2018 10:55

Tako je, sve potpisujem, kakav crni General, koje je on vojne škole završio, dosta vise šupljih prica, i varanja ovog napacenog naroda! Pravda za Davida, pravda za sve nas!

Name

Za zorandoc

26.05.2018 11:13

Radjenovic je skolovani policijski kadar, inspektor, koji nije htio da radi po njihovim "pravilima", da ga polupismeni djilkosi tumbaju, pa se pobunio, i bio suspendovan, a djilkosi tu imaju svoj "recept"- ko ne igra po njihovim pravilima biva proglašen ludim, i kraj priče.

Name

Tuga i žalost

25.05.2018 19:39

Ovi iz tužilaštva nemaju pojma jesu li pošli il su došli! Da si Lepiru davno uradio posao kako treba i jasno definisao procedure ne bi ti svako u tužilaštvu mlatio po vlastitom nahođenju. S druge strane, vama to i paše, tako prikrivate sav kriminal koji radite...

ODGOVORITE
Name

Pravo??

25.05.2018 19:54

Ima li pravo predstavnik Pravda za Davida da postavlja pitanje? Ako ima, s kojim pravom Lukac nece da mu odgovori?

ODGOVORITE
Name

Marija Vlasenica

25.05.2018 19:56

Sve je uvezano sad je potpuno jasno,pojedinci iz policije kontrolisu tuzilastvo kao najobicnije pijune. Ovaj anketni odbor je to sve pokazao. Hvala poslanicima sto su ih konacno javno razotkrili.

ODGOVORITE
Name

Lepir se

26.05.2018 05:13

Iskompromitovao kao Sudija (ko ne zna o čemu je riječ, nek malo pretrazi po internetu), zato su ga i postavili na ovo mjesto da mogu manipulisati s njim po svojoj potrebi. Dragi moji, pa niste valjda mislili da na tako važnu funkciju može sjesti neko posten, i raditi onako kako treba i po zakonu?!

Name

kalimero

25.05.2018 19:56

Jadan je onaj kojeg ove krvopije štite,koje face,koji tikovi,kakav pogled...fuj...

ODGOVORITE
Name

Даре

25.05.2018 19:57

Какви бескичмењаци 2 мјесеца тужилаштво паламуди само да се ме замјере Лукачу и Илићу. Фуј фуј.

ODGOVORITE
Name

Re

26.05.2018 05:20

Jel to Lukač bio na službenom putu u Africi, ma dosta je. Čuj, Afrika. Koji je to bijes.

Name

Za re

26.05.2018 11:25

Da, cuj Africi, bas tako?! Ma svaka čast Africi, nemam ništa protiv, al kakva je to za nas interesna zona, ajde da je Rusija, Kina, il' neka zapadna zemlja, pa bih razumijela, al Afrika?! I zasto on, zar i samo ime njegove funkcije ne govori sta mu je i gdje mu je posao? Gospodo cita li ko ove komentare, i ako cita, hoce li se ko pozabaviti ovim pitanjem, koje narod vec neko vrijeme postavlja?

Name

Сви на робију

25.05.2018 19:59

Треба анкетни одбор да закључи само једно: робија за прикривање и заташкавање убиста и тачка.

ODGOVORITE
Name

Goran

25.05.2018 19:59

E neka je Borenović isključio mikrofon Lukaču.

ODGOVORITE
Name

Vala baš!

25.05.2018 20:41

Bilo je lijepo gledati kad ga ukinu, a ovaj se raspištoljio u svoj svojoj oholosti. Čovjek je zlo na dvije noge...

Name

@ vala bas

26.05.2018 05:17

Mali PRCKO! Kuku lele, dobro kaze stara poslovica :"otrov je u malim flasama"!

Name

KO JE LUD A KO ZBUNJEN?

25.05.2018 20:04

"Lukač je rekao i da mu nije poznato da Zavod za sudsku medicinu nema forenzičku laboratoriju za analizu krvi, urina i ostalih tragova na narkotike i da ne može da cijeni ima li nalaz koji je potpisao patolog Željko Karan dokaznu vrijednost na sudu jer to nije njegov posao." Otkud njemu onda podaci (koje iznosi na skupštini) o prisustvu alkohola,marihuane i LSD??? Pogledajte izjavu nakon 31:10 pošto cijeli video traje 1:25:24 https://www.youtube.com/watch?v=_p_bWBmBhqM

ODGOVORITE
Name

Milan

26.05.2018 06:16

Nije sudski validan dokaz. Svaki advokat bi to mogao da obori na sudu . Ali može da pokaže i da pomogne u istrazi ako je lice konzumiralo ili bilo u dodiru sa takvim supstancama. Recimo po evropi na aerodromima te u pojedinim slučajevima na takav način kontrolišu da li su putnici pod dejstvom neceg zabranjenog ili na svom prtljagu ili odjeci imaju tragove istog.i u svakom slučaju je jeftinija i brza varijanta. I sudski ne može da bude dokaz. Mislim da je ovo sve prenaduvano .I da narod troši energiju bez potrebe.

Name

Licenca

26.05.2018 07:02

Da li Karanov nalaz može biti sudski dokument ako nema licencu za rad? To je kao da vozite auto bez registracije. Da bi imali licencu morate imati redovno prisustvo na stručnim predavanjima, kongresima... jer je to dokaz kontinuirane edukacije. Ne ulazim u stručnost, ali raditi bez licence je krivično djelo.

Name

Re licenca

26.05.2018 08:43

Ja sam računovođa i svake godine moram produžiti licencu jer bi u protivnom poslodavaci kojima vodim knjige bili odgovorni zbog angažovanja neovlaštenog lica. Šta onda reći u slučaju kad taj nalaz odlučuje o nečijim životima?

Name

Зоки

25.05.2018 20:04

Какви људи сједе у институција ма и још су неприкосновени па то је страшно?

ODGOVORITE
Name

Tako treba,

26.05.2018 05:09

Takav im vođa..

Name

Lea

25.05.2018 20:28

Lukač otišo po alibi u Afriku...

ODGOVORITE
Name

RAJNA

26.05.2018 06:31

Voli čovjek safari po prašumama , voli on to iza drveta, " čovjek" je svestran , voli i napred i otpozadi, loviti divlje životinje.

Name

mirko

25.05.2018 20:39

Ovi iz anketnog odbora su sepo mom misljenju trebali bolje potkovata prije svakog razgovora sa pojedincem. Kao lukac kaze nisam rekao da je imao narkotike u krvi ili sta vec odmah pustit snimak sto je izjavio da je david to koristio. More ja bi njih ispreskakao samo tako. To bi uostalom mogao svaki normalan covjek koji ima zdrav um i nije zatrovan politikom. Ovdje i budala vidi da nesto ne stima, nijedan odgovor niodkoga nije dobijen gdje neko stoji iza svojih rijeci, samo prebacuju loptu, ne znam, to je njihovo, ja se ne uplicem u to, to oni znaju itd itd itd. Kakav zemunaki klan pa italijanska koza nostra je za ove cica maca, lud vakat.

ODGOVORITE
Name

Re

25.05.2018 21:17

U principu teške seljacine na vrhu institucija i mi se čudimo sto nam je ovako.Ja ove ljude nisam mogao slušati, jer govore šatrovačkim jezikom ili jezikom čaršije,ulice.Svaka druga je ne znam,nisam čuo,nisam bio.Ko zna možda. Zlo od ljudi za nevjerovati ocima.

Name

Za mirko

26.05.2018 05:30

Pa zato je on u startu onako i pobjesnio na Borislava, jer je znao da mu najveća opasnost upravo od njega dolazi! Nije tu nista slučajno! I samo vam jednu stvar mogu reći, tesko pojedincu koji upadne ovakvima u šake - onom djetetu nek Bog da Carstvo Nebesko, tesko su mu bili zadnji časi! Zato prijatelji i braco drzimo se zajedno, ustrajmo i istjerajmo istinu i pravdu do kraja da se ovo nikom vise ne desi!

Name

lukavenko dodicenko lepiricenko stevndicenko spiricenko

25.05.2018 21:03

Znaju oni sve sve na davidov trg pa po kratkom postupku vjesala emem I'm fameliju.

ODGOVORITE
Name

nikola

25.05.2018 21:14

Lukac je najopasnija karika u SNSD.On drzi Dodika u saci i tako radi sta hoce.

ODGOVORITE
Name

Dragan Simić

26.05.2018 06:13

U pravu si! To je toliko vidljivo, sramota je da niko ne podnosi ostavku. A Dodik nikoga iz MUP-a očigledno ne smije smijeniti zbog držanja u šaci...

Name

Najslabija karika zločinačkog lanca je

26.05.2018 07:03

Lukac.

Name

Strijela

25.05.2018 21:24

Koji su to likovi, prosto mi vrijeđa inteligenciju. Pravi diletanti na pozicijama.

ODGOVORITE
Name

Frankfurt

25.05.2018 21:54

Majko Milan samo kad se procitaju prezimena ovih likova Lukac. ..Vreco. ..Lepir. ..Culum stice se neki negativan utisak. Ko ih skupi sve na jedno nesto.

ODGOVORITE
Name

kuku nama sa nama

25.05.2018 22:20

A šta ima da ovaj zna..on kao da je posljednji prašinar,pa ako šta načuje u stanici,dobro i jeste!

ODGOVORITE
Name

@ kuku nama sa nama

26.05.2018 11:36

Ne brini ti, kako on znade za sebe- toliku imovinu nabrati- vile, stanove, poslovne prostore, hotele...a ovamo kao mutav, ništa ne zna! A zna na slabijima od sebe trenirati strogoću?!

Name

BUKA

25.05.2018 22:32

Treba sad Buka opet da napravi analizu tj poređenje svih izjava...

ODGOVORITE
Name

Kanada

26.05.2018 04:13

Zamislite , sluzbeni put u Afriku . Ni manje ni vise nego bas u Afriku. Mozda u Juzno- africku republiku da mu prenesu iskustva u ubijanju mladih crnaca. Da " covjek" utvrdi znanje kako ubiti nekog I pri tome mirno spavati. Vjerovatno smatra da ce mu takvo iskustvo trebati I u ubuduce. A mozda je isao na odstrel africke djece tek toliko da smiri uzavrelu poganu krv. Ovo dvonogo bice je monstrum I od njega je svasta ocekivati. Imam utisak da bi bio u stanju I da ubije onu djecu na trgu sto su uz Davora samo da ostane u fotelji . Za ovog Vrecu nije nikakakv problem sto tuzilastvo nakon skoro dva mjeseca nije okvalifikovalo slucaj. To jedino moze da znaci da ga nikad nece ni okvalifikovati . O onom svilenom necu ni da komentarisem . Uzas ! I on glavni tuzilac!? Ima li te Boze? Ni All Kaponeova mafija I'm nije dorasla. Nazalost, izmucenom Davoru preostaje duga I mkotrpna borba. Osim ako se ne desi desavanje naroda sto je , izgleda , jedini nacin da se odstrane ove sotone iz institucija RS. Naglasavam da me ne interesuje nijedna politicka partija tamo I da zadnja recenica nije usmjerena ni prerma kome sem prema ovim sotonama. Presli su sve granice onog sto ljudski mozak moze prihvatiti. Licno , svima njima zelim samo da produ ono kroz sta je prosao I kroz sta prolazi Davor Dragicevic . Svjestan sam da je surovo ali bolje nisu ni zasluzili sta rade ovom covjeku. Nazalost , vi koji zivite na tim prostorima ste navikli na ovakva I slicna desavanja. Za mene koji dugo zivi u Kanadi takve stvari su nepojmljive I izazivaju u meni buru emocija. Onako monstruozno ubistvo necijeg djeteta I svo to takode monstruozno zataskavane i to od vodecih osoba u institucijama se nije desilo nigdje u svijetu. Sta treba jos da vam urade da biste se probudili?

ODGOVORITE
Name

Milan

26.05.2018 06:19

Ala tavoris kao stomačni virus . Ti treba da mu odredjujes gdje će putovat.

Name

Dijaspora

26.05.2018 07:05

Upravo on i njemu slični su kompetentni da to kažu . Žive u urođenom sistemu, gdje se novac poreskih obveznika ne troši tek tako.

Name

Re: Milan

26.05.2018 10:21

Koji si ti bolid. Isao cova onarodnim parama na placeni godisnji da po Africi malo ubija antilope i zebre snajperom, ko sto je radio u ratu. Osladilo mu se da ubija snajperom ko poslednja pogan...

Name

Za Milan

26.05.2018 11:45

E sinko moj, idi radi neki posten posao, da te se djeca jednog dana ne bi stidjela, kad cuju sta je tata radio,i kako je za siću obraz prodao - ne brani bagru, juce je to bio David, a sutra možeš biti ti.

Name

Blamaza

26.05.2018 04:27

26 na pres konferenciji nije iznesena krim8nilasticka verzija kako tvrdis ministre vec ozbiljne optuzbe na racun pokojnika za koje vi ni onda ni sad ni nikad nemate niti cete imati dokaze.Kako ste saopstili da su dzepovima pokojnika nadjeni cakija (svajcarska)i kljucevi a sada tvrdite suprotno da niste bili upoznati zasto skrivate istinu.Suspendovali ste inspektora kiji nije napravio propust oko uvidjaja u spornoj kuci jel se naeradi o vecoj materijalnoj steti i vrijednosti.Imate slusbenu zabiljesku o svemu kad u koje doba i na koje okolnosti je kontaktiran vlad ik sporne obijrne kuce sto ste preko Ilica pokusali poturit pokojnom Davidu Dragicevicu i nemozete to odbraniti sad i dokazati vec se vodite pretpostavkama a ne kljucnim i odlucujucim cinjenicama.Zasto niste suspedovali Ikica i Culuma pa oni su iznijeli optuzbe na pres konferenciji na osnovu cega.???????

ODGOVORITE
Name

Za blamaža

26.05.2018 11:51

Upravo tako, i Ilića i Ćuluma, ali i Lukač da leti, kao i kompletna Vlada, ovakva naka...na, kakva jeste. I da se povede istraga o njihovim djelima i nedjelima. Amin!

Name

Iikovi

26.05.2018 04:35

Cuj nece da odgovara na pitanje suspendovanog ookicajca.Pa ministre pravide psihijatrijski slucaj od covjeka koji je pametniji i inteligentniji od vecine i vise od polovine sadasnjih inspektora mupa sramota neka vas je ....

ODGOVORITE
Name

Top

26.05.2018 04:45

Ha ha cuj nece da odgovara na pitanja covjeku protiv kojeg mup vodi postupak kakve veze ima discipkinski postupak sa temom Ubistvo Davida Dragicevica.Neka ministar objasni ako je cist cega se boji i pkasi.Radovanovic je sposoban policajac ali znamo kako prolaze sposobni i dobri pilicajci obicno najebu u zivotu a oni kriminogeni e oni napteduju u vise cinove to je problem svih policijskih agencija u BiH jel ih kontrolise i postavlja pokitika......

ODGOVORITE
Name

M

26.05.2018 06:36

Magistar Lukač,je kompleksaš i veoma frustrirana osoba. Sad smo vidjeli koliko mu smeta,zapravo,ovaj inspektor iz Prijedora,smeta mu jer nije lažnjak kao on,smeta mu jer je obrazovan i veoma inteligentan čovjek.Za razliku od "magistra"Lukača,kod kojeg je sve lažno,počev od diplome,trebalo bi ga pitati gdje on završi njegovu školicu? I drugo,"magistar pravnih nauka",Lukač bi trebao znati da su i Nikola Tesla i Ajnštajn liječeni u psihijatrijskoj bolnici,ali "magistar",da bi to znao, morao bi pročitati bar jednnu knjigu.

Name

borac

26.05.2018 04:52

Dali su toliko nesposobni da nemogu naci pocinioce ??Mozda sastavljeno je to po politickoj podobnosti.

ODGOVORITE
Name

Re borac

27.05.2018 05:58

E moj borče, ima kod njih još po koji obrazovan i sposoban inspektor, ali stvar je u tome, da oni ne žele da otkriju krivce, već se svim silama trude da ih sakriju, i da cijelu stvar zataskaju.

Name

legija

26.05.2018 05:48

Ovaj Lepir nezna ni ovce čuvati.

ODGOVORITE
Name

Re Legija

26.05.2018 16:38

Kako te nije sramota?! Vidi se da ih zna cuvati!

Name

BOBI

26.05.2018 05:54

SVI SMO ČULI IZ USTA DARKA ILIĆA RIJEČ ZADESNA SMRT A LUKAČ TVRDI DA NIKO IZ MUPA NIKAD NIJE KVALIFIKOVAO SMRT (UPORNO)I SAD MENE STAVLJA U NEPOVJERENJE A ŽELIM VJEROVATI MUPU!

ODGOVORITE
Name

Za bobi

26.05.2018 12:11

E brate dragi kako ces vjerovati, kad vidis kakav je to ološ- to što je Ilic tad ispričao na toj konferenciji, važilo je za tad, pokušali su to odraditi tako, na brzinu, osramotiti momka, usput pokojnog, i njegovu familiju, staviti tačku na sve, gurnuti u ladicu, i mislili su to je to- pa ne bi im bilo prvi put da su ti tako odradili?! Al diže se otac (u svom svom radu i bolu), podrža ga narod, i nasta problem po bagru?! Sad, izmedju ostalog, treba objasniti, te teorije, sa te konferencije, jer to jednostavno, vise ne drzi vodu.

Name

Mladjan

26.05.2018 06:01

Svi su nervozni cupaju po sebi na licu zbunjenost izbecenost Upetljani u mrezu.

ODGOVORITE
Name

M

26.05.2018 06:09

Ovakve glupane još svijet nije vidio.Oni kao da su došli sad od ovaca Ovaj "magistar pravnih nauka",kompleksaš malo veći,on je nizak i malen,samim tim je iskompleksiran,način izražavanja im je vrlo zanimljiv,ne odaju utisak visoko obrazovnih ljudi.Ova dva glupana me ne čude,oni su školice kupili,ali me iznenadjuje Lepir,ipak se on obrazovao u nekim boljim vremenima ,da mu je tako vokabular siromašan,moglo bi se reći prost.Zanimljivo,za republičkog javnog tužioca još pred penzijom. Baš zanimljivo kakvi nepismeni i neobrazovani ljudi,obnašaju takve značajne funkcije.Ali,šta očekivati,u zemlji u kojoj vlada,prostak,primitivac i kreten.

ODGOVORITE
Name

Ima toga..

26.05.2018 09:41

Samo treba poslušati kako govori i izlaže onaj Tegeltija, precednik VSTS, pa sve odmah bidne jasno.

Name

Nepismena Slavica Matijaš

26.05.2018 06:18

Lukač kao i svi iz pravosudnopoliciske zločinačke organizacije kriju nepismenu Slavicu Matijaš koja je po direktivi organizacije radila uviđaj i poturila ukradene predmete Davidu u džepove,a svjesni su da je nepismena Slavica Matijaš najslabija karika pravosudnopoliciske zločinačke organizacije i boje se da će propjevati! Zato bilo ne pozova dežurnog tuzioca koji je radio uviđaj,a to je nepismena Slavica Matijaš! Pod hitno uhapsiti Slavicu Matijaš i eto idealanog svjedoka suradnika!

ODGOVORITE
Name

M

26.05.2018 06:55

Slavica Matijaš bi imala štošta za reći,anketni odbor se treba pozabaviti sporednim likovima i slugama zločinačke organizacije,kao što je Nepismena Slavica Matijaš,takodje Radjeni i Ćulumi,

Name

ZOKI

26.05.2018 06:40

Lepir je seljacina,muljator i posebna prica koji je spreman na sve,a posebno kad je u pitanju lova.Njemu se nemoze vjerovati,a sam govor i rijecnik o njemu govore sve,dosta arogantan i nadmen.Jadna Drzava sa ovakvim ljudima u titinoj drzavi je jedva Advokat bio.

ODGOVORITE
Name

Za Zoki

26.05.2018 12:49

Ne branim Lepira, ali "seljačina", svakako nije, fin je kao komšija i poznanik, pažljiv, diplomu je stekao na vrijeme, u mladosti, i pošteno. E sad čovjek voli popiti, a šta ćemo sad, niko nije idealan, tu su ga vjerovatno, u uhvatili, pa se desilo to sa tim stanom, i kad jednom udješ u to vrzino kolo, tu odstupanja nema. Nema naravno, ni opravdanja, ali za razliku od ostalih likova, intelektualac je prve klase, a i gospodin!

Name

@za zoki

26.05.2018 14:16

Što bi se reklo, dala baba dinar da udje u kolo, a sad bi dala pet da izadje!

Name

Pevaljka - sve džukac do džukca u vlasti

26.05.2018 06:56

Ovaj ministr, Dodikov poslušnik u paketu će otići sa cijelom svitom sa trona, samo je pitanje vremena. Dobro su se upetljali, mislili da će im i ovaj puta proći, al se žestoko zaje*ali.

ODGOVORITE
Name

Dijagnoza

26.05.2018 08:19

Lepir, Vrećo, Ćulum, Lukač, Karan, Dodig... Ima li neko na ...ić?

ODGOVORITE
Name

@ dijagnoza

27.05.2018 06:01

Nema, to je trenutno zabranjeno!

Name

Minja

26.05.2018 09:08

Isli smo u Afriku da sadimo papriku :)))

ODGOVORITE
Name

Komentar

26.05.2018 10:14

Cuj, na sluzbenom putu u Africi! Nije on bio na sluzbenom putu, nego uzeo placeni odmor da malo o drzavnom trosku ubija zivotinje po Africi...

ODGOVORITE
Name

Za komentar

26.05.2018 13:03

Pa bas fino, o Državnom trošku kažeš, pa ja koliko se u to razumijem, ta Državnom smo mi, i to onda znači na naš trošak. Malo sam proguglala, pa vidim da se cijene npr lavova za odstrel kreću od 25 do 50 hiljada evra, ili dolara, zavisi da li su uzgajani za tu svrhu, ili divlji, pa to ne bi bilo loše ispitati, ako ima neko u ovoj našoj, upripaštenoj Drzavi, da se time bavi?! I da se sazna ko je to platio, budžet, tj mi, ili on, jer ako je i on, odakle mu tolike pare za takve gluposti, dok prosječan gradjanin nema šta da jede?!

Name

djuro cvorovic

26.05.2018 13:45

Borislav Radovanovic je proveo nekoliko mjeseci u psihijatrijskoj ustanovi na posmatranju, gdje mu je konstatovana psihijatriska dijagnoza.Ovo je zvanicna iznesena pred anketnim odborom od strane ministra Lukaca.Pa ako je to istina onda je svaka prica suvisna.Drzava u kojoj psihijatrijski dlucajevi ispituju najvise zvanicnike entiteta.Bravo i to je moguce samo u BiH!

ODGOVORITE
Name

samson

26.05.2018 14:27

Dobar je Boro kakvih budala u miliciji ima

Name

Sojic

28.05.2018 06:35

Sluzbeni put u africi ha ha ha notorna laz....privatna posjeta lov o trosku mupa.

ODGOVORITE