U ponedjeljak idu nove tužbe

Nećete mi podmetnuti dvojicu inspektora, u ponedjeljak ide prvih hiljadu tužbi!

Republika Srpska 19.05.2018 | 19:37
U ponedjeljak idu nove tužbe
Još jedno okupljanje u Banjaluci - Pravda za Davida!

Davor Dragičević se obratio okupljenim Bnajalučanima: "Dragi moj sine, dušo moja, Dragi naš Davide, dušo naša".

"Ekshumiraću ga još 100 000 puta, i biće još ekshumacija" rekao je Davor Dragičević.

"Jataci, skrivači dokaza, saučesnici i ubice u predmetu brutalnog ubistva Davida Dragičevića su za sada Darko Ilić, Dragan Lukač, Dalibor Vrećo, Željko Karan, Darko Ćulum, ima ih još... Nećete mi podmenuti dvojicu inspektora...To ne dolazi u obzir. David Dragičević je bio momak dijete od 21 godinu, ja sam učestvovao u stvaranju ove države. Vi ste ubili moju dušu, ne mogu na grob da odem. Neću vam nikad oprostiti svu našu djecu!" rekao je Davor Dragičević

"Mi imamo dušu za razliku od vas i zato nećemo živjeti u ovoj državi zajedno više nikada..." poručio je on.

Nakon pjesme Klinac u getu, Davor se zahvalio svima na podršci. 

"U ponedjeljak u 12 ide prvih hiljadu tužbi", rekao je Davor Dragičević

On se zahvalio i kako je rekao čovjeku, kojemu je nanesena duševna bol od 8000 KM,  a koji je u skupštini rekao kako je David opljačkao kuću, aludirajući na izlaganje ministra unutrašnjih poslova RS Dragana Lukača na posebnoj sjednici NS RS na temu bezbjednosti u Banjaluci i RS.



(BN/Buka)

Komentari / 173

Ostavite komentar
Name

Dodik to navikao

19.05.2018 17:44

Dodik bi se i žene odrekao a i sve familije za vlast,jedino možda nisu upitni sin i unučad,tak da ništa u tome ne čudi.

ODGOVORITE
Name

Poliz

19.05.2018 18:15

Nemoj o toj papcini vise molim te!

Name

Glas naroda

19.05.2018 19:22

Pokazi nam te ponude!!! Sve manje vjetujemo u te prica,gubis povjerenje !!!

Name

VALA

19.05.2018 19:29

U pravu si!

Name

kuduz

19.05.2018 20:08

Skoro je pustena iz zatvora ekipa mladih inspektora. Možda poturaju nekog od njih ili..?

Name

re Glas naroda I Vala

19.05.2018 21:58

Mamlazi jedni, ovo nije rialiti šou, o čemu vi to. Vama dosadilo čekati, ma marš u rupu, miševi.

Name

DI

19.05.2018 22:23

Baja (i svi njegovi jarani) bi mater prodao prije nego fotelju.

Name

Mladen

19.05.2018 22:23

"Jataci, skrivači dokaza, saučesnici i ubice u predmetu brutalnog ubistva Davida Dragičevića su za sada Darko Ilić, Dragan Lukač, Dalibor Vrećo, Željko Karan, Darko Ćulum, ima ih još..." pa što onda dragi Davore podnese prijavu protiv NN lica!? Mani se Vaskovića, njemu su bitne samo pare.

Name

Uh umalo

19.05.2018 22:28

Uh,umalo da zaboravim da pozelim crvenim botivima sve ono sto pisu,sve ono sto su im usadili u glavu i da im se desi sve ovo u sta vjerju da nije pa da im ova nasa vladujuca garnitura skupa sa strucnjacima forenzike i mupa vrsi uvidjaj.Taman tako kako misle da nije da im bude zato jer JESTE,UBIJEN JE I UBILISTE GA.

Name

Darko

19.05.2018 22:33

Prije dva dana mu nudili dvojicu inspektora a tek danas to Vasković objavio! Momci sledeći put se malo više potrudite, a ti Davore prestani se provaljivati, uzeo si pare od narko mafije pa sada moraš da šutiš.

Name

Mk

19.05.2018 23:02

NEKA OBJASNE NA KOJI NAČIN SU SPASILI ČAĐU.KADA TO OBJASNE NA RED ĆE DOĆI DA OBJASNE AFERE GORAN LAKTASI I BOBAN LAKTASI.I JOŠ MNOGO MNOGO AFERA DUDUKA I NJIHOVIH KRIMO UBICA

Name

Re

19.05.2018 23:34

Ovo je postao cirkus vise neznaju sta hoce pravda za pravdu

Name

Realno

19.05.2018 23:35

Polusvijet. Tacka.

Name

Bl

19.05.2018 23:56

Kako ste pali u ocima javnosti,nemate pojma,da imate pojma ne bi ovo forsirali. Da znate koliko se u mojoj banjaluci gadite ljidima,prestali bi pisati ove bljuvotine i lazi

Name

Re

20.05.2018 00:01

Bijednice tebe su SE odrekli tvoji ukucani her si SE öd reko i vjere i morala fukaro

Name

Re

20.05.2018 00:02

Da bogdom tvoja pirodica progleda pa da te SE odrekne ako vec nisu

Name

Re poslednji komentar

20.05.2018 04:07

Nije baš rijaliti,ali je vrlo blizu rijalitija. Ovog čovjeka će uništiti blogeri i mediji, te ljudi koji na njegovoj muci nastoje nešto ušićariti i od ovog slučaja praviti upravo rijaliti kako bi oni ostali što duže u fokusu.

Name

Mladenko Šepur

20.05.2018 04:47

Nema potrebe da se ovdje nagađa, na taj način ponižava se nevina žrtva a,još više njegovi bolom i tugom slomljeni roditelji.Objavljene slike Davida kazuju više od hiljade riječi.Ko hoće da vidi, dovoljno mu je da pogleda njegovo unakaženo tijelo.Pravda Za Davida.

Name

kkk

20.05.2018 06:22

Siguran sam da Predsjednik ne podrzava Lukaca i da ce ovo biti brzo rjeseno.

Name

Aa

20.05.2018 06:52

Nema od ovog ništa, vrijeme vlastima ide u prilog a oni razvlače sve vise i vise, te radili ovi, pa preuzeli oni, pa će anketni odbor vuci jesen dva i ništa od toga

Name

Đuro

20.05.2018 07:09

Dodik...lukač i ostali su saučesnici u ubistvu.

Name

Re glas naroda

20.05.2018 07:26

Kog naroda je to glas. Vi ste izglasali sami sebe. Kad narod izađe na glasanje vi idete u one zatvore koje ste sagradili. Čeka vas SUD NARODA.

Name

Milan

20.05.2018 08:10

"Jataci, skrivači dokaza, saučesnici i ubice u predmetu brutalnog ubistva Davida Dragičevića su za sada Darko Ilić, Dragan Lukač, Dalibor Vrećo, Željko Karan, Darko Ćulum, ima ih još..." pa zašto onda Davore dragi podnosiš tužbu protiv NN lica!?

Name

YYY

20.05.2018 09:30

Crveni vi ste ubice i saučesnici! Sve je istina što Vasković piše. Crveni bolje da se ne javljate. Vi ste neljudi! Ako je vama dobro. U ovoj državi 90% ljudi jedva preživljava. Vama sendvič i pivo zatvore usta. Mi ostali živimo bez toga. Imamo svo JA, a ne tuđe. Pravda za Davida pobjeđuje!!!

Name

XXX

20.05.2018 17:26

Ima nešto i pozitivno što primjećujem na skupovima. Veliki broj mladih iz SNSDa dolazi na skupove i osuđuje što je Davidu urađeno. To su ljudi koji misle svojom glavom što je za svaku pohvalu. Slušam komentare i oduševljavam se razumu. Ipak narod počinje da misli svojom glavom. Pravda za Davida pobjeđuje!!!

Name

Spin

21.05.2018 05:12

Pa nigdje ne spomenu naslov "Necete mi podmetnuti dvojicu inspektora"... Strasno sta se pise.

Name

Odgovor na: Dodik to navikao 19.05.2018 19:44

22.05.2018 03:56

Dodikovi teoreticari "obojene revolucije" pricaju kako su R Srpskoj strane sluzbe podmetnule Pravdu za Davida, a isticu kako je Lukacev MUP trazio pomoc americkog FBI u ovoj istrazi? Pa zar to nije smijesno? Samim tim priznaju da MUP R Srpske nije sposoban da stucno i valjano zavrsi ovu istragu. Sta kaze na to poznati Dodikov "balkanski spijun" Predrag Ceranic, "doktor pravnih nauka" bez i jednog polozenog polozenog ispita iz prava (zavrsio je filozofiju u Satajevu)?

Name

Khal Drogo

19.05.2018 17:49

Ма добро, Давидов отац је скрхан болом, доживио је и емотивни слом и требаће времена да се врати у нормалу, и њемо нико немаправо замјероти. На жалост, лака мета за смутљиве и лешинаре који се настоје окоростити на овој причи. Пуне му главу, манипулишу са несрећним Давором, и за њих је он корисни идиот (жао ми је због Даворовог менталног стања,л ал то је тако). Тако и ова будалаштина о некој двојица инспектора (који су то и ко је то понудио?), трач из кухиње једног љигавца блогера. Ту имамо и ове перфомансе на Тргу Крајине, несрећног корисног идиота прати ова лоботомирана свјетина који себе зови ПиЗДе (скр. "правда за Давида", да неко не би погрешно протуимачио), и перфоманс својствен навијачким скупинама ал овакав митинг поводом личне трагедије, помало гротексно.

ODGOVORITE
Name

Re

19.05.2018 18:16

Aj' ti botino po sendvič!

Name

xXx

19.05.2018 18:16

Ne treba čovjeku zamjeriti ni 1%. Ali ovi pojedinci oko njega pretjeruju.. Smatram da donose više štete nego koristi.

Name

Plata

19.05.2018 18:23

Sendvic sok,dalje!

Name

Re Khal Drogo

19.05.2018 18:25

Cure imaju veca mu.. nego Ti Dodikov papcicu !

Name

Za licemjernog dusebriznika

19.05.2018 18:29

Sta tebe boli racku za Davorom?Sta ti smetaju mirna okupljanja na trgu,trg je opste dobro i svi imaju pravo da stoje na njemu i govore.Tako je bar u zemljama koje nisu totalitarne.Ovdje se bilo kakvo izrazavanje misljenja odmah etiketira.Al ne pusi vise narod tu vasu spiku.

Name

Kanada Re, Khal Drogo

19.05.2018 18:36

Ti nisi ljudsko bice. Ti si repata sotona ili, tacnije receno, repati sluga sotonin. Sve drugo sto bih rekao bilo bi suvisno, a posto se I sotone kote bolje bi da te neko unakazi kao Davida . Ucinio bi dobro djelo , ne bi se ti mogao dalje mnoziti I radati buduce sotoncice. Molim te Boze , zastiti I sacuvaj moj narod of sotona. Amin.

Name

Brany

19.05.2018 18:39

Za neke je ovo "prica"...da li bi bila prica da vama ubiju dijete??? "Lobotomirana svjetina" su jos uvijek ljudi u pravom smislu rijeci jer reaguju ljudski a ne kao stoka koja nema emocija prema svojim mladuncima vec tupo gleda kako krepavaju...ovaj izraz razumiju upavo oni kojima je i namjenjen ovaj tekst... Nazvati covjeka koji je izgubio dijete i svoju traumu dijeli sa drugima "korisnim idiotom" moze upravo idiot...jer ono sto nemamo u sebi ne znamo prepoznati kod drugih... Jos nigdje ne pricitah da sebe clanovi grupe nazivaju "P..De" pa molim "hrabrog " lika bilo da je musko ili zensko, jer ko se krije i pol mu je tesko identifikovati...i koji se krije iza nestvarnog filmskog lika da ne bude on ili ona P.zda... pa da nas prosvjetli dajuci nam link gdje to pise??? A ko stoji iza teksta jasno pokazuje na cijoj je strani i u "ciju tikvu duva"... Naravno hljeba i igara sit...ko sto su Rimljani svoju svjetinu smicali sa pravih problema u drzavi... Na ovoj zemlji nema pravde ali ona obicno kao grom iz vedra neba stigne upravo one koji ne razumiju tudju muku i koji se rugaju tudjoj patnji...bilo da im se vrati na djeci, imovini ili bolesti...Nicija nije do zore sjala pa nece ni takvima kojima je bolje da pociste svoje smece ispred vrata i poklope se usima jer sigurno imaju oraha u dzepovima... Vjerujem u pravdu koja nikad ne zakaze a to je Bozja...za koju misle mnogi da je nema ili da kasni... Na srecu ne kasni samo ceka pogodan trenutak...pa preko noci padaju carstva a kamo li vladari... Ko je taj koji misli da ima pravo vjerovati da je zivot od Boga dan nesto sto se smije oduzeti i ostati nekaznjen? Znam mnoge koji su ubili i od kuce im se nikad smrt nije vise odmakla... Cuvajte se prosudjivanja o smrti radi sitne koristi koja vam ce se kao bumerang vratiti...

Name

Krajina

19.05.2018 18:49

Zašto ovakvi svadjalacki komentari? Covjek je iznio svoje mišljenje. Nema pravo na to? Znaci svi moramo misliti isto? Pa šta je to nego jednoumlje ! Naporni ste sa tim :bot, sendvič, sok. A za ovog "Kanada" :sta je tebi? Kakvo proklinjanje? Ako želimo drugom zlo i nesreću, za kakvu pravdu se to borimo?! Ako ne dozvoljavmo cuti više mišljenja,kako da saznamo šta je istina? Ko god proklinje, i želi zlo drugome, isti je kao i onaj koji je ubio Davida!

Name

Re Kanada

19.05.2018 18:50

Okani se ćorava posla, opet ti kažem. Ti si čovjek sa nekim kompleksom, očigledno. Sve si lijep i uglađen, a onda vrijeđaš čovjeka. To je njegovo mišljenje kao što i ti imaš svoje i zašto ga vrijeđaš i nazivaš pogrdnim imenima. Gledaj svoja posla, a vidim da je i bolje što si otišao u ti Kanadu. Tu i ostani,a nemoj ovdje nama držati predavanja pobogu čovječe. I naući se lijepo ponašati. Vjerovatno to nisi znao ni kada si bio ovdje,a tamo nisi ništa naučio od njih.

Name

Re Khal Drogo

19.05.2018 18:57

Kako je sa dna stranačke hijerarhije raditi isključivo za interese onih sa njenog vrha? Jadno zar ne?

Name

MILE RONHIL

19.05.2018 19:08

Idite uzmite sendvice i slusajte sta ce vam narediti vasi sefovi kriminalci i dezerteri.

Name

re

19.05.2018 19:15

Drogeru, upijaš svaki članak, gledaš na trg, monstrume jedan!

Name

svi ste vi isti

19.05.2018 19:23

Svi vi koji ovo opravdavate i lažete ste isti,svi bi vi ubijali...Dijete samo dijete je ubijeno monstrumi,pljujete po mrtvome djetetu,svi ste isti svi bi ubijali opet,pitam se sa kim čovjek živi i radi.Kakva vas je majka rodila i dojila idioti jedni,ali zapamtite "krčkaćete se u svojem loncu sami"do tačke ključanj,prisješće vam taj novac što ga trošite s mrtvih glava.

Name

Boxon

19.05.2018 19:30

Pa ovaj gospodin spominje javno imena Filipa, Ilića, Ćuluma, Karana... a nece sad da kaže dva imena inspektora? Kao sve je transparentno i javno, ali uvijek nesto zamršeno. Dosadni ste više. Recite javno "Marko Markovic je rekao to i to i ponudio 2 inspektora ta i ta"! Ovo ostalo je šuplja priča!

Name

dusanculi

19.05.2018 19:52

Sve je to u redu što je neko na strani policije a neko na strani roditelja. Mene interesuje jedna stvar koja je izrečena na onoj famoznoj konf. za štampu gdje su nadležni naveli da je konsultovan i FBI koji je potvrdio nalaz policije RS, pa u vezi toga ide moje pitanje gdje se može vidjeti taj nalaz FBI-a, odnosno da li uoppšte postoji? Ja bi rekao, onako na osjećaj, da nas policija mulja!

Name

B.LUKA

19.05.2018 19:56

Jarane,ako imaš ono nešto,dođi na trg pa reci Davoru u lice da je idiot što traži ubice svog djeteta.Bolestan si bote.

Name

re Krajina

19.05.2018 20:05

A, za vas je on izneo mišljenje. Mišljenje u kom vređa sve koji podržavaju grupu, mišljenje u kom kvalifikuje oca kao izbezumljenog, kojeg treba pustiti kraju ili ignorisati jer ne zna sta radi. Pored niza činjenica vi samo potvrđujete svoju pomucenost. Mora da ste u MUP-u na platnom spisku,, oni vicevi nusu slucajno nastali.

Name

Dragica

19.05.2018 20:08

Je li realno da covjeka nazivas idiotom,smecaru jedan dupelizacki i ljude koji zele istinu PizDama? Jadni beskicmenjacki propali abortusu!!!!

Name

re khal

19.05.2018 20:24

Najbolji komentar ...ali bas ...bravo bravo bravi.

Name

@khal drogo

19.05.2018 20:26

Sta se to tebe tice, ako nisi lično pogodjen. Ako ti se ne svidja, ne čitaj, ne gledaj, i tacka. Bolje idi radi nestao korisno, nego sto ovdje zagadjujes prostor! Davore uz tebe smo, samo naprijed!

Name

Re khal drago

19.05.2018 20:32

Ovaj khal drago bi dao da ga j**u za kasiku ajvara,pa sto ne bi napisao i pogan komentar za sendvic sa parizerom,jos ako mu daju i casu soka pa gdje mu je kraj.

Name

Re boxon

19.05.2018 20:34

Nije ovo suplja prica,nego ne tebi suplja glava,pa ne mozes da shvatis!

Name

Re Brany

19.05.2018 20:41

Odličan komentar.

Name

Banja Luka

19.05.2018 21:29

Botine vaša priča ne pije vode.Pravda za Davida,uz Davora do kraja.

Name

Reci ne drogo

19.05.2018 22:26

Možda ni tebi ne treba zamjeriti na ovim podlostima koje pišu tvoje ruke, možda ti je prijećeno smrću da obaviš posao. Ali ipak pogrešno je pogrešno, ma kako bilo upakovano.

Name

Tatjana

19.05.2018 23:24

Stoko jedna neotesana., kad moram ovako. Rekla bih ti "Dabogda tu bio na Davorovom mjestu pa da izvodis perfornans", ali necu da grijesim dusu i zelim zlo nicijoj djeci...pa ni od takvog ispljuvka kao sto si ti. Nas je 300 hiljada clanova grupe i POBIJEDJENI STE SVI VI ZLOTVORI...

Name

Re re

19.05.2018 23:41

A ti fasisto po pivu stid bas bilo zloupotrebljavate neciju bol ne srecu vi gazite ovoga jednog roditelja gdje su van dolazi gdje je vaskovic da dokazima obmanjujete ovoga jednog napacenog covjek stid bas bilo sutra da GA uhapsen svi BI pibjegli bijednici

Name

Re re

19.05.2018 23:44

A ti u sokolac fukaro kako te nije sramota iza coska davat podrsku koliko puta si bio u banjaluci il si samo cuocza banjaluku takvi nam netrebaju davat podrsku pravda i istina za davida

Name

Te dalje

19.05.2018 23:46

KO diijeli govedarica il borenovic

Name

X

20.05.2018 06:24

Skolski si primjer grotekstne "intelektualne avangarde" - providno jeftinim pokusajima manipulacije sa elementima istine, da bi njima istjerao lazi i krivdu za Davida, Davidovu majku i oca. Grotekstno banalan si primjerak sistemskog uvlaciguza i zbog takvih amoralnih ljiigavaca desavaju se Davidi, Dzenani i ne sinovi i kceri vladajucih oligarha, nego "nicija djeca". Podzemljoumni suznju sistema po tvojoj mjeri, nisi sposoban svojim intelektom shvatiti da je cio region i svijet, ukljucujuci i FBI i drugi strani faktori duboko empaticni prema "slucaju" - David. "Grotekstnim performansom" markiras sve koji su na strani Prave za Davida, a zasto? Zato da bi zastitio pravila igara prljavih, zlocinackih aktivista oprao "incidentom" u kome je Davidov otac "emocionalno i mentalno skrhan trenutno" - mozda si i sam dio Davorovog "trenutka"? Vrlo ubjddljivo zvucis da jesi na fonu Krivde za Davida. Budalo.

Name

Mama u boji

20.05.2018 06:37

Ako se već pravite pametni, onda naučite da se kaže groteskno ! I da, obavezno popijte jogurt uz sendvič !

Name

re dusan culi

20.05.2018 06:42

Ma to je šuplja priča Lukača i Darka Ćuluma da se interesovao FBI. FBI nema nikakve ustavne i zakonske nadležnosti da vodi istrage na području Bosne i Hercegovine i Republike Srpske

Name

Za Khal Drogo

20.05.2018 07:08

Nažalost tisi več dugo godina i jednom psihičkom mentalnom stresu koji je hroničan i nema ljeka.U tom svome bolesno psihičkom delirijumu godinama manipuliraju stobom i takvim popuz tebe groteskom delirijum tremensu i botovskoj tribini jadnoj bjednoj na kojojse okupljate Kao nagradu dobičete nove ludačke košulje jer ove stare od prevelikog koriščenja su se izlizale.Bolesnici poput tebe nebi trebali niti na obom portalu nego na terapiji RTRSa i ordinacijiSNSDa.Kad se svemu ovome doda primitivno seljačko rokansko krkanski roktanski mentalitet .Jasno se vidi da je preko potrebna izolacija od normalnog svjeta Jer živiš u groteskim halucinacijama jer kao što bolesnik vidi bjele miševe tako ti vidiš svoga predCednika tvoje sunce na ctvenom nebu SNSDa.Za ovakve budaaaale poput tebe nema ljeka.Zato zavuci se tamo odakle si i izašao i uvuci o nogice.Zatebe Pravda za Davida je viša mstematika uzmi i diljaj žestiku i ne seri.

Name

Mag

20.05.2018 09:01

Svaka ti na mjestu.

Name

AB

19.05.2018 17:51

Jbg. sad' Vi počnite paljbu po meni ali meni je ovo više sve isto svakim danom. Da ne kažem patetika. Što sad' on ne može otići na groblje, kakve su to gluposti sada? Pa ne ide zapaliti svijeću nekom drugom , nego svom sinu. Ja mislim da ovdje više niko i ne zna šta radi. Ni vlast ni ljudi sa Trga.

ODGOVORITE
Name

RE AB

19.05.2018 17:59

Nije ni replika vec koliko vidim i cujem po gradu ovaj skup nije postigao cilj vec se pretvorio u lud.zbunjen normalan i zato je sve manje ljudi na trgu-dozvolio je da se preko njega obracunavaju politicari i proce kao zeljko vulic.

Name

Upravo tako

19.05.2018 18:21

Potpisujem svaku. Ovo postaje prava šizofrenija...

Name

CudoRS

19.05.2018 18:21

U pravu si. Dosadan je vise, svaki dan ista prica, meni je Davora zao, al realno on sve zna i ko su ubice i saucesnici, a tuzbu podnosi protiv nepoznati osoba, pa koga on vise zajebava. Ovo je sve politicki smisljeno, a narod glup ko i do sad, prvo glasaju za Dodika sad ga pljuju, sad su ko ovce sa pastirom koji ih vodi. Ne Bog nikom tu nesrecu, al nijr potrebna ova halabuka.

Name

Pravda

19.05.2018 18:23

Heh smradovi... Dosadilo vam da gledate svaki dan isto. Pa sto gledas idiote, jel te neko tjera? Nije ti debiLna vlast dosadila i zasmetala. Tebi je dobro. To je, da bitno, da vas 10% imbecila, lijepo zivi. Heh mam.. Vam vise seljacko retardiranu.

Name

Bubana

19.05.2018 18:23

A sta bi htio druze, da klepas Bubana svaki dan iz pocetka ali na drugi nacin? Hajmo papcine ne drzite predavanje nego predjite sa prazne price na djela. Ceka vas Bubana, a za drugo cekajte kise da dobro oblati i okaljuzi..

Name

Re Botovi

19.05.2018 18:35

Stidite se!!!! Sta bi vi pricali,i kako pisali da se ovo isto desilo vasoj djeci???

Name

banja luka

19.05.2018 18:40

Prikrpila se i gospodja Sanda.

Name

RE GOVEDA

19.05.2018 18:54

Nedo bog da se vama desi ovo,sto je se desilo ovom covjeku,ljudi bez dusa,bolje vam je da cutite,onda ste pametniji.

Name

AB za Pravda

19.05.2018 18:56

Nisam nikoga vrijeđao, a ti vrijeđaš, pa ću ti i odgovoriti u "tvom stilu". Prvo, tata ti je idiot, znaš. A drugo, majku mi ne pominji i ne psuj, imaš svoju. Treće, sramota je što koristiš ime Pravda. I četvrto, riječ imbecil koristi samo kada opisuješ sebe. Pozdrav "građanine".

Name

Re Ab

19.05.2018 19:00

S tobom nesto nije u redu.Ako ti je dosadno potrazi nesto da se zabavias.Nama ovo nema veza sa dosadom ili zabavom.Mi zelimo istinu i pravdu i dlsaxjivacemo van dok zve ne priz ate.Panjimaes durak.

Name

Za AB

19.05.2018 19:10

Oni na trgu znaju sta rade ,cekaju strpljivo da institucije kriminalne drzave pocmu raditi svoj posao. A tacno je da vlast ne zna sta radi.

Name

Re za sve

19.05.2018 19:14

G.ovna pogana,Da bog da dozivjeli isto kao i Davor.Kako vas nije sramota,nije vam dodijala ceca,helikopter i ko zna sta jos a dodijala vam bol i patnja jednog postenog covjeka.Smradovi odvratni,necete jos dugo.

Name

Laktasi

19.05.2018 19:40

Tesko je ibjasniti ljudima koi nemaju dusu sta je dusa i kako ona boli.

Name

Laktasi

19.05.2018 19:44

PRAVO CUDO DA CUDO NISTA NE RAZUMIJE A AKO NE RAZUMIJETE ZASTO KOMENTARISETE, COVJEK ZNA STA RADI A VAMA NEDO BOG DA IKAD RAZUMIJETE NJEGOV BOL

Name

re

19.05.2018 19:55

Sram vas bilo. Da je vaše dijete u pitanju da li bi vam dosadilo? Kakvi ste vi neljudi.

Name

Za AB

19.05.2018 21:55

Kazes kako ne moze otici na groblje, nemoj to vise nikada pomisliti a ne reci. To je bol prevelika. Ja ga na zalost razumijem.

Name

RE BANJA LUKA

20.05.2018 05:47

Alo zemljak ubicu on ne trazi vec od smrti sina pravi sou a narod to vidi i zato za mjesec nece biti ni 20 ljudi -savjetnici ga ubise.

Name

realan čoek

20.05.2018 07:56

Davor samo bez veze prijeti.On nema snage ni za sta!Niti ga iko ozbiljan podrzava.A i sta se stvarno desilo,on zna samo djelimicno.Izvjestaj ankete ce biti veliki blow za njega i jos vise za ove koji ga savjetuju,mada ce Borenovic&ostali,vjerovatno,da zamjeri nekim institucijama neke greske,neprofesionalizam u nekim postupcima.Davoru predlazem neka nade ozbiljne advokate,kao sto su to uradili Radeni i da se ostavi ovih strucnjaka tipa 3 u 1.(inspektor+advokat+politicar)

Name

Mladenko Šepur

19.05.2018 18:31

Sve je jasno,ko hoće da vidi i čuje, Davor traži ono što bi svaki od nas tražio.Ko mu je ubio dijete,ko je ili su ubica(e)?Šta je ovdje nekome nejasno,pa ga vrijeđaju u njegovoj boli?!Pravda Za Davida.

ODGOVORITE
Name

CudoRS

19.05.2018 18:37

Niko njega ne vrijedja samo dosadan je stom pricom, ako zna ko je ubio Davida ko sto vice svaki dan, sto onda tuzbu podnosi protiv nepoznati lica???

Name

Re

19.05.2018 18:43

Izgubilo je dosta ovog naroda dusu za Dodikove vladavine, pa ne razumije vise bol i patnju drugoga. Osnova pravoslavnog naroda je topla slavenska dusa. Ovu vlast treba tuziti za moralni genocid nad svojim narodom.

Name

RE cudo rs

19.05.2018 18:56

Pokrij se govedo,usranom krpom,i nebulazni vise,bote.Sto jedes go..a kad je kifla marka.

Name

Skeptik

19.05.2018 19:08

Od kada je pronađeno tijelo Davida Dragičevića stalno me kopka jedna stvar a za koju nisam čuo da je neko komentarisao a to je lokacija gdje je tijelo pronađeno, na ušću Crkvene u Vrbas. Često prodjem autom kroz Dolac i uvijek se na mostiću na Crkvenoj kod pijace osvrnem prema ušću koje se nalazi ispod Kastela udaljeno nekoliko desetina metara.Sa lijeve strane Crkvene kuće su udaljene isto tako dvadesetak metara . Cijeli taj dio od mostića do ušća je zarastao u šikaru a cijeli opisani pojas se noću nalazi u totalnom mraku, nije osvjetljeno. Samim tim tu noću nema slučajnih prolaznika tj. očevidaca. Čak i sa ceste tj. sa pomenutog mostića i sa bilo koje strane gledano to ušće je totalno nevidljivo i neuočljivo tj. diskretno. Šta hoću reći, mislim da u Banja Luci NEMA IDEALNIJEG MJESTA GDJE BI SE UBICE MOGLI NEOPAŽENO OTARASATI DAVIDOVOG TIJELA. Očigledno da je tu tijelo ostavljeno a ne kilometar uzvodno na Laušu.

Name

Pravda

19.05.2018 19:13

A STA BI DAVOR TREBAO ,ICI KUCI I PRIHVATIT KAKO MU JE DRZAVA UBILA DIJETE. COVJEK CEKA I SVAKA MU CAST, DA JE OVAKVIH U PROSLOSTI BILO NEBI DO OVOG SVEGA NI DOSLO.

Name

Djunta bl za Mladenko

19.05.2018 19:17

Pa ti očito nemaš pojma! Pretpostavka je da ga je neko ubio a da sistem krije tog nekog čime su isti saučesnici! O tome se radi slijepac!

Name

RE

19.05.2018 20:19

Ovu vlast treba tuziti za dusevni genocid nad svojim narodom. Amin!! Tacno tako, nemoralna bagra postadosmo.

Name

ISTINA

19.05.2018 21:06

PODRSKA ZA PRAVDA. KOGA OVO NE ZANIMA NEKA SE NE INTERESUJE I NEKA SE ODMAKNE I UZIVA U SVOM PRLJAVOM ZIVOTU.

Name

RE PRAVDA

20.05.2018 05:50

Majmune ja neradim bio u ratu ali ne pravim heroja od sebe a ne pustam djete da mi u 4 sata zjali po gradu i optuzujem nasumice jbm.

Name

ANTIBOT✊

19.05.2018 18:35

Pa hajde da se još jednom osvrnemo na Karanov iskaz pred Anketnim odborom. Naime, Karan kaže da je rekao:"NIJE NIKAKO" kada su ga novinari neodređeno pitali " Da li ste klasifikovali smrt Davida Dragičevića? ". E tu je Karan DVA PUTA slagao. Prvi put kada je rekao da je NJEGA novinar pitao. Nije tačno, nivinar je pitao onog ćelavog. A drugo je važnije SLAGAO, pitanje je bilo postavljeno vrlo jasno: DA LI POLICIJA TVRDI DA JE ISTRAGOM UTVRĐENO DA JE DAVIDOVA SMRT ZADESNA?" On je rekao NE NIKAKO. Uostalom, vjerovatno je slagao sve što je iznjeo u iskazu .

ODGOVORITE
Name

Re

19.05.2018 19:10

Smaraš inspektore.

Name

Odali se

19.05.2018 19:11

Karan je odao Ilića-jeste, da svakako ga je odao!

Name

mnogo volim da lažem

19.05.2018 19:13

Slagao i kad je rekao da potvrda o smrti nema forenzički dokaz. Salagao da na pres konferenciji nije otkrivao detalje obdukcinog zapisnika, pa čovjek nabrojao povrede, razvrstao zaživotne i posmortalne, rekao koje su težine povrede, rekao uzrok smrti, rekao da povrede nisu u vezi sa uzrokom smrti, malo li je, pa gotovo sve bitno iz obdukcionog zapsnika rekao. Salagao da je besmisleno uzimanje vode iz pluća za analizu, možda bi analiza pokazala da je utopljen u vodi koja nema sadržaja kanalizacije. Slagao da je opštepoznata činjenica da skrinig test urina nema dokaznu vrijednost i da to svaki policajac i tužilac zna. danas sam pitao pet policajaca i nijedan nije znao.

Name

ISTINA

19.05.2018 19:15

SVE SU SLAGALI, STA VAM JE LJUDI. SVE JE NAMONTIRANO. UBILI SU MLADICA.

Name

OČIGLEDNO

19.05.2018 19:26

Re=Karan. Šta kažeš, smaraš inspektore. E moj Re tj Karane spremaj polako četkicu za zube i aparat za brijanje...

Name

Re Antibot

19.05.2018 20:39

Ti se pravis ili si prava budaletina, nije covjek tako rekao, nego bas kako je i bilo, a to je kad je novinar postavljao pitanje Iliću i daj ne rise vise mrcino.

Name

Za antibot

19.05.2018 20:52

Karan je njihov igrač, uhvacen za ucjenu i iznudu, "pomilovan", pa sad kad god treba da vadi kestenje iz vatre, on to MORA! Al da mu je bilo prijatno, nije brate- pogledajte još jednom tu konferenciju, i njegov "govor tijela" ce vam sve reci - od huktanja, bečenja, ceskanja, meskoljenja...primoran je na to i nije mu bilo prijatno!

Name

BVS

19.05.2018 21:10

SKEPTIK, DA. UPRAVO TAKO, TU JE TIJELO DONESENO TU POSLEDNJU NOC.

Name

ANTIBOT✊

19.05.2018 21:53

Za Re Antobit, ne laži majmune botovski. Pa čak ne vjerujem da si BOT već KARAN LIČNO! Ništa nisam slagao i izmislio već upravo TI! Usporedi tu sramnu konferenciju za stampu sa iskazom Karana pred Anketnim odborom i sve će biti jasno. KARAN LAŽE KAO I ĆELAVI ILIĆ! To svi vide osim tebe, BOTE IDIOTE! Uostalom, ako nisi lično KARAN zašto ga braniš? Koji je tvoj motiv da ga braniš? " Univerzalna istina i pravda?" Čisto sumnjam. Moj motiv je da stanem na stranu Davida Dragičevića čijeg su sina ubili je taj da se to isto ne ponovi mojoj djeci i bilo čijoj drugoj djeci , A sve to što radi režim a i TI je vređanje esencijalne ljudske inteligencije . Vi ste opasni ali vas se ne bojimo. Zato što nas ima više. I vjerujemo u pravdu, u ljubav, u Boga. U sve ono što ti i režim ne vjerujete. Nervozni ste jer znate cijelu istinu i da vam se bliži kraj. Oktobar je blizu. To je ono što vas jedino muči. Znamo mi da nije godina izbora da bi sa šmrkovima oprali ono obilježje za Davida, da bi uhapsili ili ubili njegove roditelje, Vaskovića i Radovanovića. I u krvi rasturili Pravdu Za Davida. Ali i mi znamo da su izbori u oktobru. Pa vas se ne bojimo. Znamo da nam nećete nauditi, jer više volite vlast nego išta drugo na svijetu. Ali, tome je kraj. I vi to znate. PRAVDA ZA DAVIDA ✊! PRAVDA ZA SVU NAŠU DJECU!✊

Name

modricanin

19.05.2018 18:36

Samo ne treba popustit, po reakcijama placenika sto pisu po portalu, vidi se da su blizu ivice pucanja, da ce jedan drugom krv pit i optuzivat drugog samo da on nije kriv. Potom dolazi rasulo u cijeloj sekti, sve se domine ruse od presednika do zadnjeg uhljeba.

ODGOVORITE
Name

kozara

19.05.2018 19:17

Superiorna masinerija od 300000 glasaca i dalje besprekorno funkcionise.Svaki otpor je uzaludan.

Name

Samo vas posmatram

19.05.2018 19:55

Upravo tako, u toku je očajnički pokušaj režima da se čitava stvar spasi . Cijeli ovaj dogadjaj je za režim došao u najgorem mogućem trenutku-PRED IZBORE. I još bitnije- u BANJA LUCI. Bez patetike, Banja Luka se "probudila i otvorila oči ". To je za režim najgora noćna mora. Ako izgube Banja Luku onda će izgubiti cijelu RS. Još ću jednom ponoviti, Dodik će na kraju morati smeniti Lukača &co. ako želi pokušati spasiti izbore. Ušutao se i on, đavo odnjeo šalu. A i botovi su izuzetno povećali aktivnost, stvar za njih postaje alarmantna.

Name

Re Modričanin

19.05.2018 20:03

Tebi svako ko ima svoje mišljenje je plaćenik..ali ako ćeš tako lakše spavati, onda de...samo tako razmišljaj...istina je da dosta ljudi ovo sve čitaju sa velikom rezervom i uspijevaju zadržati zdrav razum...sorry, ali ovdje ima ljudi koji ne podržavaju ovu strukturu, ali smatraju da su ove teorije već prevazišle svaki zdrav razum...

Name

Vjeruj

19.05.2018 21:19

Uglavnom ljudi koji su članovi vladajuće stranke govore i trude se da misle da je vlast dobra, pravedna, poštena, lijepa, da nije kriva za ubistvo Davida, da se previše digao pritisak, da čovjek koji oplakuju dijete treba da bude kod kuće i bude u žalosti... Da bi oni isti mogli mirno nastaviti svoj život, šetati se "gospodskom" i zaboraviti da se u Banjoj Luci mogao desiti ovakav montruozan zločin. E pa ne možete, neće vam biti ispunjeno! Banja Luka nije sigurna sve dok zločinci slobodno hodaju oko nas. Banja Luka je usred svog krila doživela zločin, a kada se desi zločin onda slijedi kazna za njega! Djeci osnovne škole prvog razreda ste u ruke poturili telefone, zivkate ih po 100 puta, da čujete jesu li, gdje su li... A tuđu djecu ste u stanju prešutjeti! Stidite se i bojte se, ovo je i vaša stvar makar vi to psovali svaki božji dan!

Name

Za Re Antibot ponovo

20.05.2018 06:11

Alo stručnjak, hajde malo hladne glave pogledaj preskonferenciju, a vidis sta ti pišeš Davidu ubijeno djete, znači prebacilo te, permutovao si, ja nikoga ne branim samo pišem o činjenicama, a Boro i Vasković, šta će oni, voljeli li bi i oni da su kao ostali svijet.

Name

Kanada

19.05.2018 18:44

Ovde se nema vise sta reci. Preostaje samo da se divim ovom covjeku, ovim mladim - velikim ljudima I svima iz grupe PRAVDA ZA DAVIDA. Kako neko na ovom portalu rece : " ovaj voz vise niko ne zaustavi " . Svim srcem se nadam da je u pravu.

ODGOVORITE
Name

Wodolija

19.05.2018 22:15

Da u pravu ste.....ja sam to rekao....bio sam na trgu ...doputovao iz daleka....da čak i ličnim prisustvom podržim hrabrog borca za pravdu..(drago mi je da sam uspjeo sa gospodinom Dragicevic da razgovaram)....na trg treba doći da se doživi ta jačina atmosfere....zato sam i rekao da taj voz niko neće zaustaviti....i to se definitivno ne može zaustaviti....pogotovo ko je bio na trgu taj je svjestan toga .... Samo naprijed !

Name

Wodolija

19.05.2018 22:33

Tragično je da takvi primitivni ljudi upravljaju RS.... Kroz sve ove diskusije....sjednica NS...je jako upadljivo da baš ti spomenuti....krše zakon i to javno.....što je više nego očigledno da je to svakodnevna praksa.....da ne spominjemo lažnu slobodu medija.... Ubistvo Davida je bila kap u punoj čaši.... Narod je sit diktature....narod želi da živi u demokratski uređenom društvu.....nevjerovatno da se u 2018 i za ono najosnovnije mora boriti....Tragedija je to velika.....

Name

Re Wodolija

20.05.2018 10:03

Hajde brate malo smanji doživljaj. Kakva jačina atosfere, slušaš šta klinci i klinke umišljaju i konstruišu.

Name

Još jače

19.05.2018 18:50

Uz Davora stati i ne odustajati.To hoće mafija da se narod umori i sve to u ladicu narednih 200 godina.Da se nikad ne sazna prava istina.On je tu za sve nas na ovim prostorima i da se takav zločin nikad nikom ne ponovi.Podrška iz cijelog svijeta.Ljudi na Davidovom trgu se mijenjaju , nisu uvijek isti.PRAVDA ZA DAVIDA.

ODGOVORITE
Name

USKORO

19.05.2018 19:20

Pravda za Davida ♥️

Name

007 Bond

19.05.2018 18:57

Тако је. И останите ту, у вашој Републици Српској. И изборите се за правду, и изборите се за сваког човека у Р.Српској. И само јако, јер у народу је снага. И да скинете са власти све те који вас пљачкају и који уништавају Р.Српску.

ODGOVORITE
Name

banjaluka

19.05.2018 19:02

Banjalucki portali su blikirani od strane vlasti tako da javnost nezna mnogo toga, ekipa sa lauša predvodjena BOJANOM KARANOVIĆOM vedri i oblaci gradom ,to je javna tajna ,tako su i ovog mladog covjek ubili jer im je bio nepodoban,pogledajte koje sve nekretnine posjeduju po BL i inostranstvu a sve od plate od 800km pino je ljudi sprenmo svedocit o ovome samo se boje jer aktuelna vlast to sve amenuje i tako da bi svi bili optuzeni pa cak i ubijeni kao ovaj neduzni covjek koji je nevin platio svojim zivotom.

ODGOVORITE
Name

re Banja luka

20.05.2018 04:59

Banjalučki portali su blokirani od strane vlasti. Pa neka su informacije odlaze u svijet sve više. Dojče Vele su pisali o ovome, čujem i neke Švajcarske novine, Hrvatska slobodna dalmacija, rtl. Treba vijesti da dođu i u Rusiju. Treba pozvati ruske medije

Name

ISTINA I PRAVDA

19.05.2018 19:19

Ljudi moramo izdrzati, ovo nam se ukazala sansa da ova nasa jadna zemlja profunkcionise. Vidite sta ovi PLACENICI PISU, NEMAJU NIKAKAV OSJECAJ ZA BRUTALNO UBIJENOG MOMKA. MOlIMO VAS LJUDI NE POPUSTAJTE.

ODGOVORITE
Name

А?

19.05.2018 23:42

Која земља?

Name

Glas naroda

19.05.2018 19:27

Moras dokazati pod hitno to sto pricas,u protivnom izgubio si povjerenje!!!

ODGOVORITE
Name

Smo jako

19.05.2018 21:19

Pa ako ti do sada nisi vidio dokaze, ništa ti pomoći neće. Što se podrške tiče, Davor je ima od svih normalnih ljudi bez obzira na vjeru, naciju, boju kože ili stranačku pripadnost.

Name

Re glas naroda

19.05.2018 22:38

Vidjećeš u oktobru kome narod veruje... Gotovi su

Name

Neutralni fels

19.05.2018 19:30

Koliko smo mi zavadjen narod, ovo je nevjerovatno. Iskreno ne vjerujem u ovo, ali ajde. Nego pogadja me ovo, samo se prepucavamo, samo se svadjamo, haos. Sta nam politika radi, nek nam je Bog na pomoci. Samo toliko.

ODGOVORITE
Name

Jovan

19.05.2018 19:49

Ovo ce na kraju da bude kao sa onom pjevacicom cas je ubio muz cas svekar cas biciklista cas je ubili na nasipu cas je ubili u kuci pa doneli u tepihu svi sve znaju svi znaju ko su pocinioci i ubice samo niko da se osudi i tako godinu dana citamo isto i slusamo isto sad izgleda da cemo to i da gledamo i na sjednicama umesto da se raspravlja recimo o nasipu i o zaposljavanju mi cemo slusati ko je u bl ubio nekoga skim mi veze nemamo.

ODGOVORITE
Name

Pih šta je botova

19.05.2018 21:20

Jadno bote, jadno.

Name

Glas naroda

19.05.2018 20:17

Po marku 100000 km dovoljno da pokrije troskove Istrage!!!a sta ako je 5 napuni se budjet mrske nam vlasti,sve lici na cirkus,ostavi te svoje mentore i mislim da ce pravda tada pobjediti!!!

ODGOVORITE
Name

Sa strane

19.05.2018 20:35

Za sve ove koji palamude o tome kako Davor priča istu priču imam pitanje. Šta to, po vama, on treba da priča? Nije on ulični zabavljač, nije on tamo da bi vama bilo zanimljivo. Čoveku je nastradalo dete, pod veoma sumnjivim okolnostima. Bolji je čovek od većine nas jer postojano traži dve stvari - istinu i pravdu. Od mene zasigurno bolji, jer ja se, da sam ne dao Bog, na njegovom mestu ni oglasio ne bih. Oglasilo bi se moje oružje, a noć bi jela one na koje sumnjam sve dok ne ubiju i mene. Davor je Hrišćanin veći od mnogih koji se busaju i iz crkve ne izlaze. On se ne sveti, on traži istinu! Kao čovek i otac poštujem ga zbog toga. Ne poštujem one koji bi njegovu nesreću politički da kapitalizuju. Njega poštujem! Toliko.

ODGOVORITE
Name

Vidi ih bože

19.05.2018 22:52

Davor je sve u jednom čovjeku. Samo oči kada mu pogledate sve vam se kaže. Pokušavaju poništiti čovjeka, ali neka znaju da je David onog trena poslao svoju snagu svome ocu uz kojeg stojimo mi. Više niko od njih nije sam. Upamtite svi vi koji nalazite riječi odbrane, opravdanja za ovaj gnusan zločin nad Davidom, dolazi trenutak kada će sve biti svijetlo kao dan.

Name

Re sa Strane

20.05.2018 05:30

Nazalost to se upravo desilo!

Name

Re Khal Drogo

19.05.2018 20:36

Što je najgore likovi kao ti ne rade za sendvič nego u državnim institucijam a i narod vas plaća. Vjerovatno si završio i neki privatni fakultet za godinu dana. Da li vi stvarno mislite da je narod toliko glup... Gotovi ste

ODGOVORITE
Name

Pravda i Krivda

19.05.2018 20:47

SKEPTIK i ja tako razmišljam pogotovu što svaki dan prolazim tom rutom! Ima tu nešto mnogo krupnije nego što mislimo! Znaš šta se meni mota po glavi - zašto je David te noći bio sam, gdje je bilo društvo? Eto za jednog od drugova se zna da je bio u Sloveniji na nekom koncertu, cure su vjerovatno morale kući a gdje su bili ostali drugovi? Malo je sve to čudno! Tužno je to što se desilo, tako nije smjelo biti! Eto svjedoci smo nestanka djece svaki dan! Neka djeca budu pronađena ŽIVA a neka na žalost ne! Bože dragi šta se dešava, zašto? Ne daj Bože nikome da sahrani dijete, ne daj Bože! Iskrena podrška Davoru, Velikom Čovjeku a svoj nevino stradaloj djeci, tim Divnim Anđelima neka je laka crna zemlja! PRAVDA ZA DAVIDA i, PRAVDA ZA SVU NAŠU DJECU!

ODGOVORITE
Name

123

19.05.2018 21:39

I ja kazem isto kao ti. I jos da kazem da j...em politiku i politicare.Ovo nam je politika i donijela.A svu svoju imovinu neka ponesu sa sobom u grob,i auta i kuce i bazene i fensi restorane.Dzaba im sve. Davoru nista ne zamjeram.Ama bas nista.Gledao sam snimak sa sahrane,toliko se dostojanstveno drzao a raspadao se.Ne daj Boze vise nikad nikom da dočeka da sahranjuje dijete.Nije ovo bila Davidova sudbina.Ovo je necij kako reče njegova Emilija dubok dzep.Necija bolesna igra.Hodam gradom i zagledam se u ljude i mislim :Mozda ga je ovaj udarao,mozda da je ovaj davio i sjekao........Uf nepravdo kako izjedas i gusis.Neka stoji Davor na Trgu,neka prica sta hoce,neka proziva,neka ponavlja.Sahranio je sina.Nije prvi naravno,ali je prvi koji je glasno rekao Istina,prvi koji se uhvatio u kostac sa sestokrilim djavolima i svaka mu cast.Samo da se nikad vise ne ponovi David.

Name

For 123

20.05.2018 07:55

Trci klinickom psihologu iz ovih stopa i pokazi mu ovo sto si napisao. Mozda i bude pomoci...

Name

Srbin

19.05.2018 21:36

Ovde nesto meni sve cudno da na kraju ne bude ona poslovica zavadi pa vladaj. Nas je narod sklon optuzbama i podvodljiv ali sta se iza brda valja to i nije bas uvek upsevao da dokuci.

ODGOVORITE
Name

Re Srbin

19.05.2018 22:51

Sada ste u fazonu jadni, naivni ljudi ne vide da su izmanipulisani, kao što pokušaše da objasne sinoć na Rtrs ona dva "eksperta". Narod nije glup, samo većina nije izlazila na glasanje po principu svi su isti... Sada ste razljutili masu i izaći će na glasanje i onaj koji nikad nije, uključujući i masu klinaca koje tek politika nije zanimala, a sada ih verujte jako zanima... Pakujte se

Name

Vlado

19.05.2018 22:58

Iza brda se valja istina i pravda. A seoske varalice na vlasti nisu navikle na te pojave. Sad se dijelimo na ljude i neljude. Mozda najbolja podjela.

Name

Mozda bude

20.05.2018 00:02

Mozda se dogodi narod? Svi budu na jednoj strani sem ovih sto su dobili posao u drzavnoj firmi? Tih je malo. Nas je vise. Pravda za Davida !!!

Name

Teslic

20.05.2018 05:49

Tacno tako. Zato Mile pustaj ...... ne mogu oni nista reci o tebi sto mi vec ne znamo. Ebes tvoje milione, djavo donio, djavo ce ih i odnijeti. Zato pusti vodu, nega g.... odu.

Name

Gledajte život realno a ne kako vam drugi nameću

20.05.2018 06:25

Iza brda se valja da smo trpne kukavice koje se zadovoljavaju mrvicama, da smo zbog straha i kukavičluka prhvatili da je normalno da nam djeca idu u tuđinu, da je normalno da nam se rađaju unučad koja ne znaju i ne pričaju srpski, a mi zbog kukavičluka i straha stalno nasjedamo na foru šta se iza brda valja, dok ti koji to nameću uživaju u stečenom bogatstvu. Mi srbi smo mali narod, koji je dezorjentisan u vremenu i prostoru, kojim lako manipulišu političari, i stalno nas plaše nekim opasnostima i nekim iza brda, a sve zato što su im savjetnici rekli da smo kukavice i da se bojimo miševa. Izvinjavam se ako sam nekog uvrdio, neka mi argumentovano obrazloži da sam u zabludi i da smo herojski narod koji svaki dan se okplja i traži od vlasti da otvaraju fabrike, traži nova radna mjesta, traži da se smanji nepravda i krađa, da se za nezakonite rabote odgovara. Prodaju se prirodna bogatstva, radimo kod stranaca koji su pokupovili u RS-u sve što je profitabilno, a mi se i dalje pitamo šta se iza brda valja.

Name

Re:Srbin

20.05.2018 08:13

Nek se valja šta god hoće. Ne boj se promjena , boj se ucmalosti. Ovako će mo se usmrditi.

Name

BVS

19.05.2018 21:43

NEKA VLADA KO GOD HOCE SAMO DA NE VLADAJU OVI KRIMINALCI.

ODGOVORITE
Name

SIVORI

20.05.2018 04:08

Ne treba prekidati proteste. stvari se moraju do kraja isterati na cistac.

Name

pravda i istina

20.05.2018 05:39

Režim nema izlaz za slučaj „David Dragičević“, koji je pokazao svu nemoć zarobljenih institucija, kao i druge nagomilane probleme u društvu. Umjesto da riješi bar neki od nagomilanih problema u društvu, premijerka u nedelju zakazuje hitnu sjednicu Vlade zbog migranata!? Zbog ozbiljnosti situacije sjednici Vlade RS prisustvuje i predsjednik Milorad Dodik. Laik bi pomislio da je Republika Srpska raj na zemlji u kome sve cvjeta, u kojoj sistem funkcioniše a narod živi lagodno i bezbrižno, a jedini problem je nekoliko stotina migranata koji prolaze kroz BiH na putu u zapadnu Evropu. Očito je da režim na sve načine pokušava skrenuti pažnju javnosti sa problema koje ne može da riješi, i pokušava izvesti još jednu jeftinu predstavu kako bi došao do daha i izašao iz defanzive. Ne daj Bože da se ikome desi što se desilo porodici Dragičević, ali utjehu mogu naći u podršci svih dobronamjernih ljudi. Tragična sudbina njihovog sina je prevazišla sve barijere u ovoj zemlji, policija u javnost izlazila sa kontradiktornim izjavama u vezi ovog ubistva, to dovoljno govori da se slučaj pokušava zataškati. Lukač je na sjednici parlamenta tvrdio da “niko od pripadnika policije nije učestvovao u premlaćivanju, otmici, mučenju i likvidaciji Davida Dragičevića”! Otkud onda sada ponuda da dva “mlada inspektora, koji su, u nekom stanu, pretukli i ubili Davida” ?! Ovo je dovoljan argument da Davor Dragićević i ovaj pokušaj prijavi , privede "ponuđača" ovako sulude ideje, neka upravo taj sada propjeva (a ne donosi mliciozne ponude) KO JE NARUČILAC TEŠKOG UBISTVA DAVIDA DRAGIČEVIĆA.

Name

Re;

20.05.2018 08:11

E tu si u pravu.Ovo sto imamo poslednjih 12 godina je zlo od vlasti.Siledzija je postavio nastavnicu za predsj.vlade milicioner mu ministar,vozači veće licnosti od profesora na fakultetu,preduzetnik mu ministar finansija i cijela bulumenta sa kupljenim diplomama vlast.Korupcija od vrha do dna,kriminal u kupovini firmi,tenderi milionski idu poltronima i tajkunima. To je stvoreno namjerno da bi se moglo krasti i bogatiti a stranaca investitora ni na vidiku.Niko u ovaj entitet neće investirati ni marku sa strane jer Evropa vidi šta je ovdje stvoreno.Nisu oni dileje pa da njih voza ovaj režim. A predsjednik nam silni čak živi pod sankcijama USA i još se kandiduje za vrh vlasti u BiH. Neka nam je svevisnji na pomoći.

Name

Draško

19.05.2018 22:04

Činjenice: 1. Ubijen mladić u BL. Policija neće i ne želi da otkrije imena ubice ili ubica. 2. Otac je opravdano izrevoltiran i sve čini da se pravda zadovolji. 3. Režim smatra da nije važno otkriti ubice, ne čini ništa da ovu dramu okonča i ponaša se kao glava noja u pijesku. 4. Režim ima procjenu da nema opasnosti po njihovu vlast i pored svakodnevnog okupljanja građana. 5. Otac je uporan i ne želi odstupiti i ima podršku masa. 6. Podršku Davidovom ocu daju pored patriotski raspoloženih građana i opozicija, što nije opasno po Republiku Srpsku. Rekao bih čak obrnuto. 7. Podršku Davidovom ocu daju i neprijatelji Srpske što je presedan i dovodi u opasnost Republiku Srpsku. Režim ne vidi opasnost. 8. Režim ne želi da žrtvuje ministra MUP-a, direktora MUP-a i zamijeni ih poštenim ljudima i time da pokaže građanima Srpske da želi pravedno rješenje za situaciju oko ubistva Davida. 9. Osim MUP-a i nečinjenju ništa ističe se i Tužilaštvo. 10. Opozicija nije iskoristila situaciju i pozvala građane na suprostavljanju nepravdi i bezakonju. 11. Borci, porodice poginulih boraca, ratne žrtve rata i druge kategorije nisu podržale Davidovog oca koji je ratni vojni invalid i kojeg je zadesila teška sudbina. 12. srpski narod ne pokazuje dovoljno empatije za stradanja Davida, a pojedini predstavnici bošnjačkog naroda daju lažnu podršku sa namjerom da nestne Republika Srpska.

ODGOVORITE
Name

Marko

19.05.2018 22:20

KAO STO TI TRAZIS PRAVDU DAVORE TAKO JE JA TRAZIM OD TIH STO IM IDES U SARAJEVO VEC 20 GOD ALI JE NE NADJOH ZA MOGA SINA STO GA UBISE U DOBEOVOLJACKOJ SA 20 GOD I SADA SLUSAM OPET PRICU O BRATSTVU I JEDINSTU NIKAD VISE NA TU PRICU NASJESTI NECU ALI NIKADA A NECE NI MOJI UNUCI DALEKO IM LEPA KUCA I NJIHAVA FEDERACIJA

ODGOVORITE
Name

No pasaran

20.05.2018 10:31

Тако је, у Републику Српску је уложено много младих живота да би била срушена због једног давида драгићевића.

Name

SNSD_BH_NIVO

20.05.2018 15:28

Dok je 8 godina SNSD imao vlast u Sarajevu koliko je uhapseno srba? Jel iko spomenuo dobrovoljacku? Postavili su svoje direktore i nisu nista radili - i sudije i tuzioce i opet nisu nista uradili. SNSD Pitajte gdje i sta - oni su se borili za ovakvo stanje.

Name

Brany

20.05.2018 21:55

Mnogi i jesu dali svoje zivote i dijelove tijela...svoju djecu i imovinu da bi imali Republiku Srpsku! A da li je vode patriote kao oni??? Da li su se zrtvovali da njihovo dijete ima manja prava od djeteta ratnog profitera?! Da li su se zrtvovali za to da u vecini domacinstava u Republici Srpskoj je nosilac prihoda penzioner?! Da li su se zrtvovali za Republiku Sepsku u kojoj ce vlast da umjesto radi na bijeloj kugi ubija djecu boraca?! Da li su se zrtvovali da bi gledali zla ocima svakog dana, drzavu koju vode kriminalci raznih profila, i njihove sponzoruse da ne kazem prostitutke?! Da li su se zrtvovali za Republiku Srpsku u kojoj postoje samo tri nacina dolaska do posla:1)po partiji, 2.) po "babi i po stricevima" 3)preko kreveta...?! E pa gospodo, odgovor se sam po sebi namece... Stoga ovima koji lupetaju o ukidanju Republike Srpske porucujem da se informisu da to nije moguce...i da otvore oci ako vec nisu da ova drzava nema buducnist sa ovakvim olosem koji je vodi u sigurnu propast i zaduzivanje?! Vjerujem da se uvijek mogu naci posteni i kvalitetni ljudi koji svacije radno mjesto mogu da popune u drzavnim institucijama...MUPu... Da vas podsjetim:puna ih je evidencija Biroa za zaposljavanje. I zasigurno bi se postenije i revnije borili da rade na dugo cekanom radnom mjestu a ne kao ovi do sad sto su srasli sa stolicama na kojima sjede i radnim mjestima koja zloupotrebljavaju...

Name

Za Marka

22.05.2018 12:10

Pa Davor traži pravdu jer je i sam ucestvovao u stvaranju RS i bio učesnik VRS i RVI gospodine. Pa valjda zaslužuje kao stvaralac ovog entiteta da mu vlasti daju neke odgovore u vezi sa smrću svoga sina, kao što i vama ova RS to duguje. Ne vidim čemu takav komentar čovjek niti ruši Republiku niti pljuje po narodu RS ali da ima pravo da proziva korumpiranu vlast brate ima .....

Name

GANDI

19.05.2018 22:44

Davore Legendo da ti Bog pomogne da istrajes.Ti si ogledalo svoga pokojnog sina. Kakav tata takav sin,nemoze Davida niko pocrniti.Drzi se Pravde i Istine i nebrini.

ODGOVORITE
Name

Dado

19.05.2018 23:17

Ovdje niko nece odustati i to je sad vec svima jasno. Teško je povjerovati da je neko nekog ubio ali fotografije govore vise od riječi. Pa kad se uveca fotka ledja, predjel butina i donjeg dijela kicme to je nevjerojatno da je moguce, a vidimo svi da jeste. Zbog čega?

ODGOVORITE
Name

Pitanje

20.05.2018 04:04

Pratim desavanja od pocetka. Nadam se da ce Pravda za Davida pobijediti.Gledam slike sa obdukcije,jezivo brate,kakve muke je pretrpio jadni momak. Radjeni sigurno znaju sve i njih treba pritisnut.Jos se pitam: da li su ikad saslusani policajci koji su vrsili uvidjaj taj dan u Crkvenoj? Ko je dojavio da je tijelo u Crkvenoj?

ODGOVORITE
Name

M

20.05.2018 05:06

Ilić zna koje ubio Davida,Djordje Radjen takodje zna sve u vezi Davidovog ubistva,u tužilaštvu Nepismena Slavica Matijaš zna ubice,ona je omiljeni tužilac ubica,dilera i banjalučkih kriminalaca.

ODGOVORITE
Name

Ficko

20.05.2018 05:41

Ne dizite bunu bar dok mamica brbljivica i tatica rogonja ne zavrse zapocete gradjevinske radove u nasem gradu. Izbije frka a ono ostanemo bez lijepih podzemnih garaza u samom srcu grada. Mamaaa mamaaaa rodila si genijaaaaa.....

ODGOVORITE
Name

Baka

20.05.2018 05:47

Čitajući komentare vidim Ima tu jedan veliki kulturološki feler. Imajući u vidu cjelokupan događaj moralan čovjek sebi neće dozvoliti da piše pogrdno o ocu poginulog mladića, ma koliko ovaj bio ili ne u pravu. A u ovom slučaju ovdje se izgleda ne biraju riječi. Očigledan je sudar između zaslijepljenih podanika vlasti i naroda koji jasno vidi šta mu se dešava. Gospoda u vlasti naravno u sprezi sa kriminalnim miljeom nesumnjivo su upleteni u ovaj monstruozni čin ubistva. Dva mjeseca ne oglasti se i ne otkriti šta, kako i zašto se desilo je neprihvatljivo, znači vlast smrdi ili su pak toliko nesposobni. Da ima pravde i poštenja ovaj monstruozni događaj bio bi rasvijetljen u roku nedjelju dana. Sve je jasno. Dajem punu podršku ocu usmrćenog mladića i skupu PRAVDA ZA DAVIDA. I na kraju nikako ne posustajati dok se bagru iz političke žabokrečine okorjelu u kriminalu ne sruši, Više strahu mjesta nema, Dodikove karike polako ali sugurno u nepovrat pucaju.

ODGOVORITE
Name

za baku

20.05.2018 14:23

O kakvom kulturoloskom feleru pricate a upotrebljavate izraze koji nisu u duhu kulturnog ( bagra). Budite samo objektivni i odmah ste i kulturni. Srdacan pozdrav!

Name

RE: Baka - za baku

20.05.2018 22:36

Riječ bagra je najmanje moguće nekulturna u odnosu na sve ono što se ovdje može pročitati i potpuno je adekvatno usmjerena, u granicama realnog okvira, ka onima o kojim sam pisala. Ako predstavnici vlasti sebi uzimaju za pravo toliki luksuz i bahatost da ignorušu monstruozni događaj ubistva mladića, ako učestvuju u rušenju banaka, milonskim aferama, ne kažnjavaju počinioce kriminala, konstantno lažu i manipulišu narod, pa kakvu riječ bi onda trebala birati za te ljude... da kažem gospoda iz vlasti, a tako su daleko od gospode. Ne umiju ni pravilno da se izražavaju u duhu srpskog jezika, neki su gotovo polupismeni, sa kupljenim diplomama. U skladu sa tim koliko ih govori neki od svjetskih jezika.... Uzmimo za primjer način izražavanja predsjednika Republike Srpske, koliko je puta opsovao i prostački prijetio ispred kamera. Imajte na umu, to je prvi čovjek ovog naroda. I vrlo važna stvar prvo je bio švercer, pa postao predsjednik. No, u svakom slučaju hvala Vam što ste mi se obratili. Sve najboje !

Name

re

21.05.2018 16:39

Ako si stvarno baka,moje pitanje je, ušta su ti prošle godine, kada razmišljaš kao teenager?

Name

odgovor za AB

20.05.2018 05:50

Svaka ti je na mjestu! Saosjecamo svi sa porodicom ali ovo je postalo smijesno.Na Trgu su i maloljetna djeca koja o ovome ne znaju nista. Neko ih zloupotrebljava mimo svakog zakona i reda a poziva se na zakon.

ODGOVORITE
Name

Kakav zakon?

20.05.2018 18:21

A ne smeta vam kad toj maloletnog djeci bušite uši, dajete im telefone u ruke, kad maloljetni psuju i igraju se ružnih igrica u vrtiću, školi! A kad ih roditelji vode sa sobom na trg to vam smeta!

Name

Da li znate

20.05.2018 06:06

Da li neko zna da bi bila proglašena smrt da mora biti napisano vrijeme smrti? Da li je to istina što je rekao doktor Karan da li neko zna?

ODGOVORITE
Name

da se zna

20.05.2018 11:19

To što je rekao dr. Karan je glupost. Onako precizno vrijeme smrti se može odrediti samo kad neko bude u prisustvu osobe koja umire i gleda na sat. U slučajevima kada je tijelo nakon smrti brovilo nekoliko dana u vodi, onako precizno vrijeme smrti se može napisati ako ti neko kaže da je vidio osobu da u to i to vrijeme skače ili ulazi u vodu u kojoj se utopio. U konkretnom slučaju potvrdu o smrti je trebalo napisati na slijedeći način: Pronađen pa datum i vrijeme pronalska, a tek u obdukcionom zapisniku, kada se urade dodatne analize i prikupe svi relevantni podaci, se izjasniti orjentaciono o vremnu smrti tj. datumu a nikako satu jer za to ne postoji stručno i naučno gledano nijedna analiza niti metoda koja to omogućava. Ljudski je grešiti ali nije ljudski grešku tvrdoglavo i neargumentovano braniti, to je opštedruštveno opasna pojava.

Name

Arhandjelo

20.05.2018 07:00

Zasto se gospodja Papak Bjelocizmic ne izjasni o radu ministarstva unutrasnjih poslova?Svakako da bi bilo jako interesantno cuti njeno misljenje sobzirom da je pokrenut postupak o ubistvu Davida Dragicevica.

ODGOVORITE
Name

Vlado

20.05.2018 07:02

Koliko to interesuje vlast i predsednika najbolje govori podatak da je predsednik otišao u Bg na fajnl for,a za mrtvu djecu ga bili uvo....

ODGOVORITE
Name

ters

20.05.2018 09:10

Hoce li potomak obitelji Maric da se kandiduje za predsjednicu Srpske?

ODGOVORITE
Name

Правда

20.05.2018 09:19

Подметаће они кога хоће могу подметнути и мене и вас и нашу дјецу да бих себе заштитили то је њихов систем.Убице слободно ходају градом и ликују како им нико неможе ништа а народ кији је на њихобој страни шути.Док ми тражимо правду они нам се смију јер ће на крају наћи некога ко није крив и подметнути га као кукавичје јаје.Ми идемо даље правда за давида и сву дјецу било било које вјере.Правда

ODGOVORITE
Name

Правда

20.05.2018 10:00

Мене само онтересује колико код нас кошта људски живот живот који је некоме дао отац и мајка а не позиција и опозиција није ми ни Додик дао живот нико од политичара зато немају право да ми га одузимају и да се играју са мојим и било чијим животом.Оцу су узели сина треба да плате своје грријехе и нека ако сви који су грешни у овом случају нека им се суди а они не знају да њихово по Божјем закону испашта девето кољено па чак и унучад и дјеца.Срамота је убити некога јер је то велики гријех за дјецу ако их имају сутра када би се неко од њихове дјеце хтио удати и оженити за некога од мога ја би рекла то је син или ћерка од убице у моју кућу неће никада ући па нека сам грешна стотину пута ја тако мослим.

ODGOVORITE
Name

Razum

20.05.2018 13:21

LSD za Davida i litar vinjaka!

ODGOVORITE
Name

koka

20.05.2018 14:03

Koka za ministra, inspektore i cice u pratnji. Ovaj put ne u Sokolskom domu. Ovaj put u Taliji.

Name

Zorana

20.05.2018 15:16

Dečka više nema i ne može ga ništa vratiti. Da je ubijen jasno se vidi i ne treba zatvarati oči pred time. Nadam se samo da će ubica ili već koliko ih je bilo biti kažnjeni u visini zločina koji su počinili.

ODGOVORITE
Name

RE

20.05.2018 22:46

Ovdje treba razlikovati dvije stvari , jedno je ubica ili ubice, a drugo je vlast koja obstruira otkrivanje ko je ubica ili ubice. Znači imamo dva krivca izvršioca /nalogodavca i vlast koja štiti izvršioca/nalogodavca. Možda je čak i sama vlast dvostruki krivac i bica i skrivač ubice.

Name

Banjaluka

21.05.2018 08:47

Pod predpostavkom da je skočio sa mosta na Laušu i da ga je nabujala Crkvena nosila 2 km do ušća i da se u ta 2 km utopio (čisto sumnjam) postavlja se pitanje : Kako ga voda neodnese još tih par metara u Vrbas?Logika,ili je tu ubijen,ili mrtav donesen.

ODGOVORITE
Name

Bl

22.05.2018 08:44

Nemojte mu dizati repinu covjek ne zna gdje udara,ubice nekoga,pravite heroja od njega,kakav davidov trg o cemu pricate.

ODGOVORITE