Zašto boračka udruženja ćute?

Banjaluka i Republika Srpska su na nogama, traži se pravda u ovom učmalom i kriminalizovanom sistemu u kojem institucije MUP Republike Srpske kao i Tužilaštvo ne rade svoj posao ili u konačnici saučestvuju u prikrivanju dokaza o ovom slučaju, iz hiljade grla svakodnevno se čuje: “PRAVDA ZA DAVIDA” i “PRAVDA ZA SVE ŽRTVE”, svi daju svoj doprinos u cilju pronalaženja pravde samo boračka udruženja proistekla iz proteklog odbrambeno-otadžbinskog rata ĆUTE. Evo prilike da ih sve javno pitamo: “ZAŠTO ĆUTITE?!”

Republika Srpska 25.04.2018 | 18:46
Zašto boračka udruženja ćute?
Njihovo uporno držanje po strani ne bi bilo shvatljivo čak ni da otac pokojnog mladića Davor Dragičević nije bio borac u proteklom ratu, a kamoli što jeste bio učesnik i njihov saborac u najtežim danima koji su zadesili Državu.

Mnogo puta je i sam Davor prilikom obraćanja na trgu Krajine prozivao i pozivao ove institucije kao i svoje ratne saborce ali bez uspjeha, malo je onih koji su mu pritekli u pomoć u najtežim danima koji traju. Svakako da ovo nije i jedini slučaj u Republici Srpskoj gdje se boračka udruženja drže po strani letargično posmatrajući na sve što se događa, tako da smo slobodni i da već sa sigurnošću možemo pitati i ovo: “ŠTA JE ZAPRAVO SMISAO NJIHOVOG POSTOJANJA?!”

Od jednog krovnog udruženja godinama poslije rata zbog mnogih neslaganja unutar istog a u cilju boljeg i većeg aktivizma stvarana su mnoga druga koja su obećavala više i bolje, jaču i radikalniju borbu za prava boračke populacije, ali kako se koje udruženje rađalo tako je postajalo jednako letargično i ozbiljno nezainteresovano za bilo koji problem pomenutog društva zbog kojeg je i ozvaničilo svoje postojanje. I nakon svega jasno je da je narod prepušten sam sebi tražeći pravdu pojedinačno ili kolektivno.

I tada, obavezno, za vlast i institucije sistema narod nikada nije u pravu, ako iskaže svoj bunt postaje glavni neprijatelj svoje Države u kojoj živi, koju je stvarao i za koju se borio. Postaje “SOROŠEV PLAĆENIK” svako ko se usudi na glas reći da je ugrožen, gladan ili izopšten iz društva, postaje još veći rob kojem priljepe etiketu i kojeg trajno upišu u crnu knjigu nepodobnih pojedinaca.

Izvor: Pokret Treći blok

Komentari / 85

Ostavite komentar
Name

Тешко питање, још тежи одговор

25.04.2018 16:53

Оном ко је изгубио сина јединка, и још је рањаван у рату, а онда му власт у којој су већина дезертери и непријатељи народа и државе, они који су пуцали против државе, веома је тешко. И не дај Боже ником овако изгубити сина јединка. Али треба сагледати и другу страну медаље. Ако је покојни младић заиста диловао дрогу, колико је његово дјеловање угрозило живота дјеци других ратних војних инвалида и палих бораца. Не оправдавам убиство Давида, али да се очај смањи, и спусти лопта на земљу, да се смире страсти, треба погледати и другу страну медаље.

ODGOVORITE
Name

re

25.04.2018 17:18

Boracku vode kriminalci koji su clanovi SNSD sekte, sta bolje od bagre da ocekujete od miseva?

Name

Борислав

25.04.2018 17:31

Најлаше је све решити оптужбама да је покојни Давид био криминалац. То је и власт покушала тврдити али се показало да Давид није провалио у неку кућу. Зато је важно да се открију праве убице па да се све расветли.

Name

boro

25.04.2018 17:45

Ako , ako , ako , u redu shvatam šta pišeš . Mom djetetu da da neko drogu nema ni suda ni sudije osim mene , ali AKO NIJE , e onda jedino važi oko za oko , neko mora da odgovara taman to bio funkcioner na najvišoj funkciji . .

Name

gorki

25.04.2018 17:46

Otkud vam ta informacija da je dilovao drogu???

Name

Tesko...

25.04.2018 17:48

A ko ga je ubio? Sigurno nisu roditelji djece narkomana. Probaj malo da koristis mozak, za promjenu.

Name

AKORD

25.04.2018 18:06

Ovdje neko svjesno hoće sve i svakog uključiti i "uvući" u ovaj slučaj, i tako dodatno po meni "zakomplikovati" cijelu stvar.Vidim da je izvor ove informacije neki Pokret Treći blok. Dosta toga pratim, ali prvi put sada čujem za njih. Inače, Boračka organizacija nema šta da se uključuje u ovaj slučaj, jer nije nadležna, ona neprovodi istrage. Čuo sam da je g-din Davor borac VRS, a onda postoji obaveza Mjesne BO i Gradske BO BL /bez obzira da li je član BORS ili nije/ da posjete čovjeka i pokušaju mu pružiti prije svega moralnu podršku,a preko Gradske uprave i odgovarajuću materijalnu /novčanu/ pomoć koja se prvenstveno odnosi na troškove sahrane njegovog sina. I tu se posao BO završava. Znači, ništa politika, ništa miješanje u istragu i ostalo,jer to nije posao Boračke organizacije mada vidim da bi to neko htio, i da bi po tom Trećem bloku to bilo poželjno. Boračka se nemože i nesmije baviti politikom jer su članovi BO borci koji su opet svojim izborom podjeljeni u sve političke partije i takvo djelovanje bi bilo pogubno i za borce i za Boračku organizaciju.

Name

Ре: Борислав

25.04.2018 18:59

Само на глас размишљам, а ово пишу Бањалучани: https://www.banjalukaforum.com/viewtopic.php?f=4&t=67915&start=1320 Може се још наћи интересантних детаља тамо...

Name

Re: Tesko Pitanje?

25.04.2018 19:15

Jesi li ti stvarno retard, ili nemas pojma sta se desava? Sta mislis zasto su decka koji je tek poceo da zivi, a imao vise hrabrosti od svih vas komentatora, da zaprijeti kriminalnoj hobotnici, oteli u klasicnoj sacekusi i ubili na najgnusniji nacin?

Name

Re Boro

25.04.2018 19:22

E moj Boro.Prodavali su oni nasoj djeci drogu pred osnovnim skolama dok smo mi bili u rovovima.I danas im niko nista nece.

Name

ре: ре

25.04.2018 19:52

`Ајде објасни свима. Ово све више личи на убиство оне пјевачице у Србији. Тамо убијена пјевачица, овамо неки студент, сви знају шта је било, и нико ништа не зна. Додик је направио грешку што није на време схватио да се убиства не могу сакривати у недоглед. Стао је на страну полиције која заташкава убиство. И тако сијече грану на којој сам сједи. Једна изрека каже, да о покојнику треба говорити најбоље, али треба бити реалан. У својој ауторској пјесми пише да дијели пакетиће. Да ли је то само пјесничка машта или аутобиографија, не знам. Зашто је баш он међу 150-200000 становника Бањалуке запао неком, да га неко убије. Па не коље се ни кокош тако како се коме ћефне, а камоли да се момак у цвјету младости убија. Протести пред Боском неће дати ефекта као пред зградом МУП-а и Тужилаштва. Ако је тамо застој у расвјетљавању случаја и задовољењу правде, онда тамо треба и тражити решење проблема.

Name

Borac

25.04.2018 20:00

Sva boračka udruženja su pod direktmom komandom SNSD-a i mile lično. Savčić je bruka i isto zlo kao i Pantelija, običam šljam koji je popljuvao svoju boračku prošlost. Uvukao se u skute vlasti i glođe ono što je namjenjemo borcima. Nadam se da će mu preteći.

Name

In

25.04.2018 20:23

Za tesko pitanje. Sram te bilo bolje da sutis .. David nije imao nista sa drogom a cak i da jeste postoji sud zakon a ne lisavanje zivota. Sramota me vise i reci da postoje borci , ubijen je sin njihovog saborca a oni sute ko p.....e . Jeste se za to borili gospodo borci

Name

sta reci a ne zaplakati

25.04.2018 20:37

Takozvane veterane vode prevarant Dusko Vukotic i notorni kriminalac iz Laktasa Zeljko Milinkovic, ciji je jedini zadatak za okupe dezerterske kriminalce u korist necasnih radnji i kriminala. Inace, taj lopov Zeljko Milinkovic, inace konobar, vodi paraveteransku organizaciju u Banjaluci, jer je legalni i legirimni predsjednik ratnih veterana Banjaluka prof. Petar Djuricic, potpukovnik i ratni komandant.

Name

Runi

25.04.2018 21:15

Svi vidimo da snsd je problem u svakoj sferi zivota ali ljudi dokle podrzavati tu bagru.

Name

НЕ РАЗУМЕШ

25.04.2018 22:35

Нико не оправдава убиство Давида. И сад осим за Давида, за којега постоји снимак да је приведен од полиције у цивилу или неких који су се лажно као полицајци представили, треба траити рјешавање случајева Ђуровића, Вукелића.... Додик је правио замке свакоме, сад се кува у властитој каши. И даље глупан мисли да га уцјене и притисци могу сачувати од пропасти. Умјесто све прозване убице, који су убили Вукелића, Ђуровића, Давида... да приведе правди, без обзира на цијену која ће га коштати, он само даље са тим преступницима тоне у дубину и они су му воденички камен око врата. Али опет понављам, треба сагледати и другу страну медаље.Зашто је баш Давид убијен. Да ли је била нека сумња или клевета на њега, па како неки блогери претпостављају да се премлаћивање приведеног измакло контроли, или како Васке тврди да су га ради неких других разлога мучили и убили то треба размотрити.

Name

Bijeljinac

26.04.2018 05:29

Iz aviona se vidi da je natucen komentar.

Name

Zoki

25.04.2018 17:00

Ma koja boracka,oni su sramota cestitih boraca,jer celnici boracke su ucutkani novcanicama,a najvece razocarenje je Savcic.

ODGOVORITE
Name

RE ZOKI

25.04.2018 17:39

PA KAKVE VEZE IMA BORACKA SA SLUCAJEM KOJI JE OTISAO U POLITICKI SVJET...A NIJE TI VALJAO CURGUZ SAD SAVICIC..KOGA HOCES??

Name

KAKAV GENERAL I GENERALI

25.04.2018 17:46

Savicic jest general ali pozadinac,vise vremena je proveo na sigurnom kao njegov vodza koji je rat proveo u Beogradu i kao vojnik na aerodrumu Oni koji su bili na frontu vecina ali vecina nemaju nikakve podrske,od vlasi i njihovih satelita vrha borackih organizacija ili uhljeba koji treba da odu kao i ova vlast

Name

PAJA

25.04.2018 17:47

I studenata nema.Svaka cast pojedincima.

Name

CETNIK

25.04.2018 18:04

Savcic je u ratu bio mis mekinjas, a sad Dodikov placenik. To je jad koji se prodao za saku dolara, bio u pozadini i nikad nije vidio ratiste kao Ratko Mladic. BORS je sramota i ponizenje za sve prave borce.

Name

A popovi pravoslavni

25.04.2018 18:29

Ni duhovne vođe popovi se ne oglasiše.Boje se za svoje vile auta i trbušine.

Name

Niste u pravu

25.04.2018 18:36

Savčić je rijedak aktivni oficir koji je ratovao i koji je bio na frontu. Uopšte niste u pravu i dajete paušalne ocjene. Neznate o njegovom putu ništa i molim Vas da onda o tome i nepišete. Nisu svi neinformisani o njegovom ratnom putu, to bi Vi trebalo znati.

Name

re CETNIK

25.04.2018 21:25

Ako vam je sve istina kao ovo sto govorite o generalu Savcicu onda je ovo sve lakrija i laz.Savcic je bio komadant najelitnije i najbolje jedinice u vojsci Republike Srpske i bio je tesko ranjen u borbama.

Name

Za Akord

26.04.2018 07:01

A šta je ako nije politika ds borci i rvi protestiraju kisnu po parkovima šatorima i niko im neobrača nikakvu pežnju samo politički kriminalci u crnim limuzinama prodju pokraj nji kao pored turskog groblja i odu u kafanu na prasetinu janjetinu i sve to na račun tog istog naroda koji nema šta jesti a ni za protezu.Jednom rečju ko ih je...e samo šuti i mirno i dalje kisni u parku a ja ču sutra opet malo pokrasti u limuzinu i na prasetinu.Akord ne Se..i

Name

AKORD

26.04.2018 08:24

Imam ti reći nekoliko stvari: Prvo, nauči se biti kulturan i uljudan kada pišeš komentare i replike, i nemoj nikog' vrijeđati. Vrijeđati je najlakše i to mogu svi bez obzira da li su i koliko pametni. Drugo, kada pišeš replike na komentar onda nastoj "da pogodiš" mjesto gdje se nalazi komentar kojem repliciraš. Treće, ti uopšte neznaš šta sam ja napisao i na što se odnosi moj komentar, kao i što neznaš mjesto i ulogu Bor.org., pa ti uopšte i nezamjerim. Ovaj tekst, kao i neki ranije, je podobro "naručen i serviran" kako bi se blatili i borci /a što se vidi po komentarima/ i Bor.org., a i general Savčić koji je uzgred časno i pošteno odratovao rat vodeći elitnu jedinicu VRS. Kada vidim kako ljudi komnentarišu o njemu onda znam "odakle vjetar duva".

Name

Peri deri...

25.04.2018 17:00

Aha,ako dreknu nece dobiti ni ovo sto sad dobijaju od Rs. Poklopili se svi u svojim problemima.

ODGOVORITE
Name

RVPVO

25.04.2018 17:01

Sva ta udruzenja su redom parodija na bilo kakvu gradjansku organizaciju. U Srbiji su udruzenja za zastitu zivotinja nemjerljivo ozbiljniji vid gradjanskih inicijativa u odnosu na boracka dzabalebaroska udruzenja u RS

ODGOVORITE
Name

Mi smo taoci nepravde

25.04.2018 17:02

To treba pitati sve predsjednike borackih udruzenja,jer bi trebali do sad da se oglase bar 1000 puta zbog Davora koji je krv prolio za ovu zemlju a sad sa nogom kracom 3,5 cm trazi pravdu koje nigdje nema za svog sina.

ODGOVORITE
Name

doktor

25.04.2018 18:17

Ljudi moji dozovite se pameti,bivsi sam borac,ranjavan 2x,sve boracke organizacije na svim nivoima vodeposlusnici i poltroni,ja samo pitam bivse borce gdje su,gdje da podrze ove ljude koji samo istinu traze,gdje su obicni gradjani rs jesu i vas zastrasili i kupili za pivo i pola kg pecenja pod satorom predizbornim,ljudi dozovite se pameti dok ima vremena

Name

Država? ???

25.04.2018 17:03

"U najtežim danima koji su zadesili Državu" Koju jadnu Državu. Zar se i to leglo kriminalaca i ubica može državom nazvati. Je li to Tužilaštvo i MUP pretstavljaju tu Državu? Ako je tako, trebamo se sto prema odreći i Države i drzavnosti. Izgleda da nam je svjma me sto negdje na koridora pod Grmecom, pod šatorom. Toliko smo intelektualno dogurali. Zar su nama pored ovakvih državnika potrebni još i neprijatelji????? Sigurno nisu!

ODGOVORITE
Name

Re

25.04.2018 17:22

O kojoj državi govoriš? Što prije prihvatiš da je RS entitet a ne država biće ti puno bolje. Prihvaćanjem Dodikive uporne priče da je RS država..toneš i to tako brzo da se nećeš zadugo oporaviti.

Name

NN

25.04.2018 17:38

Entitet drug, kakva drzava..

Name

Dno dna

25.04.2018 18:49

I "entitet" je previše za ove naše " drzavnike". Nisu u stanju ni vlastita domaćinstva da vode a da ne čine kriminal. Narode otvori oči. Previše su se posilili pa počeli nam i ne dužnu djecu ubijati. Vrijeme je odavno bilo da ih pošaljemo u p.....u prošlost.

Name

Drzava

25.04.2018 20:41

BiH je odron drzava, a RS je odron entitet (zapravo bolji dio odrona). Nije ni cudo kad cobani kolo vode.

Name

Re Drzava

25.04.2018 21:22

Slazem se, ali sta drugo ocekivat od drzave koju sistematski neko unistava jos od 92 god.Sve dok se drzava ne pocne graditi a to je BIH, nista na bolje nece ici, samo moze jos na gore. Svi se fol Dejtoma drze a SVI znamo da nam je to svima lanac oko vrata, bar nama obicmim smrtnicima..Ali neko vise voli da se zove neki dio BIH po njegovom nego buducnost moje i tvoje djece. LP.

Name

podrška

25.04.2018 21:36

Svaka čast.

Name

Za Državu

26.04.2018 07:06

Nije čak ni država više nešto kao opština jedan mali Entitet i ništa više.Ogromna razlika izmedju Države Republike i entiteta koji samo nosi naziv Republika Srpska največs prevara Srpskom narodu.

Name

BLuka

25.04.2018 17:05

Jasno mi je da treba traziti pravdu i vinika ovog zlodjela,u redu je da svi borci daju podrsku i ucestvuju ali boračka kao boračka ne bi trebala da se direktno mijesa.

ODGOVORITE
Name

VETERAN

25.04.2018 17:29

RE, BAŠ TAKO, NIGDJE DA SE NEMJEŠA VEĆ DA ĆUTE, KLIMAJU GLAVAMA UVLAČE SE U DUPE OVOJ REŽIMSKOJ BAGRI. BORACA VIŠE NEMA, SADA SAMO SKUP POLTRONA I LJIGAVACA

Name

Па

25.04.2018 18:07

Ако нема бораца дигни ти своје ветеране

Name

Jeca

25.04.2018 18:11

Zasto ne treba da stanu uz svog saborca. On je izgubio sina i to kako na zvjerski nacin mucen i ubijen i bacen u vodu. Jesu lu se borci ikad za ovih svih godina pobunili protiv ovakvog kriminala i korupcije i dezertera koji su mahom svi na vlasti. Kakvi su to iskreni borci koje ih Milorad Dodik kupi za 50 km jedan obican dezerter,svercer i lazov. E Borci borci sto nevidite sta se radilo u susjednim nam drzava gdje su boci bili godinu dana pod satorom u centru Zagreba, trzili svoja prava. A vi sto cutite ste se priklonili vladajucoj garnituti. Cast izuzetcima.

Name

re BLuka

25.04.2018 18:18

U strukturama OBO Modriča sam zadnjih nekoliko godina. Ušao sam sa predubjeđenjem da će ta organizacija da bude zaista "nevladina" spona lijevih i desnih, faktor povezivanja. Bojim se da smo od zamišljenog postali dobro organizovana grupa klimoglavaca. Neku veče na redovnoj skupštini OBO Modriča sam pokušao pod tačkom razno da spomenem slučaj pogibije Davida Dragičevića u formi neviđenog uznemiravanja javnosti cijele RS, da sam kao neko ko živi u Modriči razočaran što još uvjek nije se na trgu organizovalo par ljudi da pruže podršku kao što se to uradilo u nekoliko gradova RS. Rekao sam da bi bilo i lijepo da to uradi BO Modriča zbog Davorove pripadnosti istoj, a prije neki dan mi neko reče da bi gospodin Davor mogao biti porijeklom iz Ledenica što nije daleko od Modriče. Na moju žalost većina od nas 30-ak me nije shvatila. Neki su djelovali neupućeni. Jedan od prisutnih mi reče da taj slučaj BN svakih 15 minuta spominje i pretjeruje sa tim. Neznam šta ti isti misle o svemu sad kad je se u subotu vidjela masa od 10 000 građana na trgu Kraine? U svakom slučaju mišljenja sam da ako iko je pozvan da izvrši pritisak na institucije na što skorije rješenje ovog i sličnih slučajeva to je svakako i dužna i obavezna BORS. Pravda za Davida

Name

Poslednji kineski car

25.04.2018 18:23

Boračka organizacija nema više boraca, jer su se borci podijelili, pa tako sada svaka politička partija ima svoje borce. To je istina. Borac više neće sa borcem ako vidi da nije "njegov politički" saborac.

Name

25.04.2018 17:11

Udruzenje boraca "Beli Vukovi" 20 godina vodi istu borbu kao sto je Dragicevic vodi poslednjih mjesec dana!!! Dovoljno receno za sve koji imaju gram mozga....

ODGOVORITE
Name

@ Tip top

25.04.2018 17:12

Interesna udruzenja,mi vam ovo ,a vi nama tako.

ODGOVORITE
Name

Logicno

25.04.2018 17:33

Neki dan leglo po sto marona na godisnjem nivou,opa...

ODGOVORITE
Name

SPAS

25.04.2018 17:45

Ćute zato što dobijaju pare da šute. Inače, govore samo onda kad im to kažu oni od kojih dobijaju pare. SVI IZAĆI NA IZBORE!!!

ODGOVORITE
Name

Па

25.04.2018 17:53

Шта има ту да се мијеша борачка организација кад имамо Покрет трећи блок.

ODGOVORITE
Name

Borac

25.04.2018 17:56

Borac am ali ne pripadam ni jednom udruzenju sve su to sumnjive podijeljene i korumpirane grupe

ODGOVORITE
Name

BOBA

25.04.2018 18:33

U ZLU SE POZNAJU JUNACI.PA SVI MI ZNAMO KO JE U BORAČKIM ORGANIZACIJAMA.ONI SAMO MEŠETARE PROVODE SE.ZBOG VLASTI ĆE PRODATI SVE.NE ZNA SE KO JE GORI SVI SE POZNAJEMO .NIKADA MI NIJE BILO JASNO ŠTA ONI IZIGRAVAJU KAD NISU BILI NIKO I NIŠTA ALI UVLAKAČI SU BEZ PREMCA.ODVRATNI LIKOVI ČUDIM SE BORCIMA DA IH TRPE.PRAVDA ZA DAVIDA .

ODGOVORITE
Name

Treci Blok ,prvi put ......

25.04.2018 19:32

Cujem ,za tu organizaciju ,moze i cetvrti ,sto se mene tice ,ali ,Boracku i Borce ne uvlacite u taj problem ,nije korektno i nema veze ni sa cim navedenim u tekstu .........

Name

odgovor

25.04.2018 18:46

Zasto cute, ZATO sto mi borci kad smo stvarali REPUBLIKU SRPSKU smo bili dobri. SAD od ove djece DEZERTERA a bogami i pripadnika nekih boraca djeca nam se ISMIJAVAJU. E djeco moja tucite se, ubijajte se , drogirajte se mi vam ne mozemo pomoci. KOLIKO samo ruznih komentara od ovih balavaca na pojedinim drustvenim mrezama za borce. Pa i ovo NEKAKAV TRECI BLOK pita zasto i sto cute. Zali boze naroda sto izginu za fejzbuk dripce. Treba nama neki balavac od tate dezertera da pametnuje. IZVOLITE, samo naprjed , drogirajte se, ubijajte se, zalosna je ona zemlja na kojoj takva omladina vraca dug na takav nacin kao sadasnji podmladak. Naj veci argumenti su, STA TI ZNAS, NEPISMEN SI, a samo znate da bljuvotine ovde pisete. NORMALNO cast za pojedinu djecu. SAD ovi pismeni , napuseni krenite sa komentarima, to vam je naj veci domet

ODGOVORITE
Name

Poslednji kineski car

25.04.2018 19:20

@odogovor: Apsolutno te prije svega razumijem, jer i sam doživljavam nešto slično. Da nedužim, vidi se iz teksta veliko ogorčenje kod tebe što je i razumljivo, a komentar ti je jedan od najboljih na ovom portalu koji sam ja pročitao. Veliki pozdrav saborcu. I, neobraćaj pažnju na replike i komentare koje ćeš vjerovatno izazvati. I neka ćeš! Guraj dalje i nedaj se.

Name

re odgovor

25.04.2018 19:21

U potpunosti se slazem sa tobom. Treci blok, nek im kroji buducnost.

Name

Zoki ODGOVOR

25.04.2018 19:23

Nije bitno dali he dijete dezertera,borca ili bilo kga drugog,niko nema pravo nikom da ugrizava ili oduzuma zivot;a nadam se da si ti bio neki BORCINA;necu da te vrijedjam da si nepusmen to je tvoje pravo;ali nemas pravo da druge omalovazavas.

Name

za poslednji kineski car

25.04.2018 19:51

HVALA MNOGO SABORAC!!!! Ujedno se zahvaljujem BN na objavljenom komentaru.

Name

svasta

25.04.2018 18:59

No komentar.

ODGOVORITE
Name

Munja

25.04.2018 19:01

Da nije to treci reih

ODGOVORITE
Name

Pravda Za Davida

25.04.2018 19:09

Dokle god razna udruzenja dobijaju narodne pare od sektaskih ministarstava, niko od njihovih funkcionera koji bas lijepo zive, nece se pojaviti na trgu. Oni zakmece o nekoj pravdi samo kad im Vlada zavrne dotok narodnih para. Sve su to prodane duse. A prodane duse mogu da ga....

ODGOVORITE
Name

sale slovenac

25.04.2018 19:14

ULOGA BORSA JE DA IDE PO PARASTOSIMA,KRKA KRMETINU,DJELI POSMRTNO ORDENJE. NEZAPOSLENIM DEMOBILISANIM BORCIMA KAO STO SAM JA PISE PREPORUKE NA KOJIMA PISE ZA KRST CASNI I SLOBODU SLAVNU. A BOGAMI SU DOBRO PLACENI ZA NERAD I DEMAGOGIJU.

ODGOVORITE
Name

Ri

25.04.2018 19:16

Strasno i nepravedno

ODGOVORITE
Name

Lemi

25.04.2018 19:39

Mi koji smo stvarali Republiku Srpsku zadnja smo rupa na fruli.Nije meni krivo na dezertere vec na nase saborce.

ODGOVORITE
Name

patriota

25.04.2018 19:44

Znam da ste nezadovoljni radom borackih udruzenja s pravom zato smo mi borci l.Kr.korpusa osmislili jedan proekat tj.strategiju kako da stanemo pod jednu kapu i konacno ostvarimo svoja prava.Vrlo brzo cemo se oglasiti i pozvati sve nase saborce sirom RS da nam se pridruze.

ODGOVORITE
Name

Totala

25.04.2018 19:50

Njegoš Tomić, njegov Treći blok i demagogija. i vi svašta i svakoga objavljujete

ODGOVORITE
Name

ovo je ,

25.04.2018 20:31

Smisljeno uradjeno ,vidi se po komentarima ,odnosa prema Borcima ....Borci se vec nazivaju Borcine ,posprdno ....ODGOVOR vam je dao pravi ODGOVOR ,ovo nema veze sa Borackom i Borcima !

Name

Jovan

25.04.2018 19:56

Kada je persijski kralj Kserkso uputio ultimatum Spartancima i rekao..AKO zauzmemo Spartu pobicemo svu djecu a žene vam odvesti u roblje.Spartanci su mu odgovorili samo jednom rečju:AKO!!!P.S.pametnom dosta

ODGOVORITE
Name

sarkazam

25.04.2018 19:57

To bre, obradujte svakog ko mrzi Republiku Srpsku i Srbe...

ODGOVORITE
Name

Nebors

25.04.2018 20:03

Borac sam VRS i tvrdim da ne postoji nikakva boracka organizacija nego samo grupa ljudi zloupotrebljenih od vlasti i pptkupljenih.Boracka organizacija je svjesno urusavana 20 godina i dovedena ni do cega,zato nemojte uzaludno trositi rijeci oko toga da neko iz boracke pruzi podrsku ili pomoc.Mislim da jedino borci mogu pojedinacno pruziti podrsku ocu ubijenog,kao bivsem saborcu i to je sve

ODGOVORITE
Name

Sa strane

25.04.2018 20:16

Zato što ne mešetare kao političari.

ODGOVORITE
Name

Re sa strane

25.04.2018 20:30

Odavno se nisam nasmijao kao tvom komentaru. Politicari bar kradu na veliko, a tzv. borci rade za sendvic i sokic.

Name

Hercegovački korpus

25.04.2018 20:28

Borac sam i svako veče sam na trgu.Oni koji sjede na čelnim pozicijima BORS-a su placeni parama dezertera.

ODGOVORITE
Name

Svetozar

25.04.2018 20:34

Kako da se oglasi boračka organizacija kad više od pola opštinski boračkih organizacija vode Dodikovi borci, valjda vam je sad jasno dokle je Čurguz doveo borce.

ODGOVORITE
Name

Svetozar

25.04.2018 20:36

Molio bi pojedince ako neznaju da bar nemate svašta o Savcicu, što niko ne kaže šta je Čurguz od nas uradio.

ODGOVORITE
Name

ELEM

25.04.2018 20:56

Rogic on da se oglasi taj folirant Dodikov.

ODGOVORITE
Name

GANDI

25.04.2018 21:30

Bas sada imate priliku zasluziti postovanje vi Borci.Pokazite kako se brani svoj Narod od vanjskih kao i unutrasnjih neprijatelja. Podrska svim koji se bore za pravdu,oni su pravi heroji i Borci.Pravda za Davida!!!

ODGOVORITE
Name

Luki

26.04.2018 04:39

Sds lopovi svi dzaba lazete ovaj narod.

ODGOVORITE
Name

Laki

26.04.2018 06:26

SNSD jedino govori istinu!

Name

Neće bidne

26.04.2018 05:22

Pa ne mogu na dvije ili više strana. Ne može se uz narod i uz nenarodnu vlast u isti čas. Borački, veteranski, logoraški, porodični, sindikalni, penzionerski i slični glavari, guraju se za mjesto uz koljeno kneza (ne)čestitoga.

ODGOVORITE
Name

Desimir...

26.04.2018 05:24

Neznam u sta se ti ljudi pretvorise.... Samo im treba jos Rade Rakulj i neka cekaju dva po dva procenta kada ce im povecati dok ne pomru...ha...haaa.. jadna majko!!!!

ODGOVORITE
Name

Jok more

26.04.2018 07:45

Jedno dupe ne može na dvije ili čak više štokrla. To ne biva, kako bi rekli u onom simpatičnom filmu o Zoni zamfirskoj.

Name

vojo

26.04.2018 06:59

Sta ima boracka sa ovim slucajem.

ODGOVORITE
Name

Milan

26.04.2018 22:45

Ćute zato što su pizde, kupio ih Mile za siću.

ODGOVORITE
Name

Boracka

27.04.2018 07:11

Tu su izgleda oni tipvi koji su ratovali SAMO DA BI OSTVARILI SVOJ INTERES. Kao, nazalost, i LUKAC, kome je svetinja braniti kriinalce, koji rade protiv svoga naroda, a on ih stiti ZA VELIKU PLATU KOJU DOBIJA OD NARODA. Sramota-nevidjena i ne procitana.

ODGOVORITE