Demanti izjave Filipa Ćuluma

Članovi grupe Pravda za Davida su poslali demanti izjave Filipa Ćuluma, koji prenosimo u cjelosti:

Republika Srpska 23.04.2018 | 22:53
Demanti izjave Filipa Ćuluma
"Prema saznanjima članova grupe "Pravda za Davida" a s obzirom na današnje saopštenje Filipa Ćuluma u Nezavisnim novinama, Filip Ćulum nije osoba bez policijskog dosijea.
 
Prije 2 mjeseca je učestvovao u tuči u kojoj je najmanje jedno lice zadobilo teže tjelesne povrede. Takođe, prošle godine je ista osoba imala fizički obračun i sa pokojnim Davidom Dragičevićem.
 
Velo sumnje koju njegova izjava baca na njegovog rođaka Nikolu Ćuluma očigledno ima namjeru da prikrije istinu koja se dogodila te noći.
 
Prema posljednjim snimcima koji su se pojavili u javnosti i na kojima se jasno može vidjeti da je David Dragičević u centru grada bio u periodu od 2:20 do najmanje 2:34, dok dotični Filip Ćulum alibi za to veče ima samo do 2:00 do kada je bio na radnom mjestu.
 
Ukoliko je zaista siguran u svoju nevinost u ovom slučaju postavlja se pitanje zašto, kao i njegov rođak Nikola Ćulum, koji je sa roditeljima bio u kući Davora Dragičevića i sljedećeg dana se pojavio na trgu i pred okupljenim građanima izjavio da nije kriv.
 
Filip Ćulum navodi da je slao poruke ocu pokojnog Davida očekujući od njega da ga on pozove na razgovor.

S obzirom da sam izjavljuje u pismima upućenim na adrese najviših institucija Republike Srpske da mu je život ugrožen, smatramo da je svu tu agoniju davno mogao prekinuti iskrenim i istinitim iskazom roditeljima pokojnog Davida ali i policiji". 

(Glas Banjaluke)

Komentari / 122

Ostavite komentar
Name

Advokat

23.04.2018 16:44

Neće biti čudo ako ovi današnji sudovi i tužilaštva svojim neradom i korupcijom dovedu do povratka krvne osvete.

ODGOVORITE
Name

Re

23.04.2018 17:04

Ja koliko vidim ovdje nema ko nevodi istgragu? Sada je aktuelna i Fejsbuk grupa. Ovo je kao slučaj ubistva one pjevačice u Srbiji.

Name

Vojvoda

23.04.2018 17:39

Ovo je predaleko otislo, ocito neke igre. Ja imam dva sina od 19 i 23 g., do 23 h navece im je dozvoljen izlazak, poslje mogu u parku na klupi da spavaju. Gledajuci slike tog Davida vidi se da je bio velika cvijecka i uzoran momak koji je hodao po citavu noc i tukao se vrlo cesto. Samo bog zna istinu pravu, a naci nekog za zrtvu poput Culumu je dno i to bez dokaza. Niko se bez razloga ne ubija, al niko nema pravo da to uradi i naravno da osudzujem i ne daj boze nikome. Imamo MUP koji je nesposoban. Nadjite ubicu i popustite nas vise s ovim svaku dan.

Name

Psihologija je čudo

23.04.2018 18:09

U vezi ubojstva srbijanske pjevacice, postignut je cilj. Mnogi smatraju to smaranjem i ne čitaju uopce ni do kraja bombastične naslove, tekstove pogotovo. već duže vrijeme iritiraju i vrijedjaju inteligenciju prosjecnog gradjanina. Razlika sto ovdje postoji ulica.

Name

Za Vojvodu

23.04.2018 18:16

Čisto sumnjam da ti djeca ne ostaju poslije 23 sata , čuj imaš sina od 23 godine i ti mu ko fol zabraniš izlaz.Recimo da to nije ni blizu istine a ti piši šta oćeš , da ne kažem grublji izraz za tu tvoju bajku.

Name

Re Vojvoda

23.04.2018 18:31

Smrdljivi režimski bote. Kako te nije sramota?

Name

Julio

23.04.2018 18:40

Vojvoda, ako nemas sta pametno napisati, bolje ti je da se poklopis ušima.

Name

Re Vojvoda

23.04.2018 18:42

Da li si se ikad upitao Vojvodo zasto tvoja djeca, odrasli ljudi, mogu ostati do 23 sata? Zasto ne mogu, kao njihovi vrsnjaci u normalnim zemljama, ostati dokad im je lijepo? Pa druze, necemo rijesiti problem ako djecu zatvaramo u kuce. Sutra ce nam poceti provaljivati u kuce, sta cemo onda? Da pobjegnemo u neku pecinu?

Name

vojvodi

23.04.2018 19:03

Jedina žrtva je David, to je jedino istinito što znamo. Nemoj pisati neku istoriju, nema potrebe, jer mi se čini jako lažna.

Name

RTRS

23.04.2018 19:06

Sutnja je zlato..brzo ce kraj pa cete vidjeti kakve ste vi gluposti pricali..mnogo ce ih otici niz vodu. A nemoj suxiti momka zago sto je izasao u grad kao sva omladina..

Name

Vojvoda za re re re

23.04.2018 19:43

Ja sam svoje odgojio u pravoslavom duhu , a ne da se bodu iglama i kosurine hasisarske pustaju, da se opijaju, tuku.... Iza 23 h nema nista dobro, a kako vi odgajate svoju djecu vidjet cete rezultate s vremenom. Moja djeca moraju da idu u crkvu , da se drze pravoslavlja koje nalaze da budu dobri ljudi, vjernici, da postuju starije, cine dobra djela, da se obrazuju i skoluju, a ne da se opijaju i tuku , kradu i da mi policija dolazi na vrata. Od djece treba napraviti ljude , a dobri ljudi su pravi hriscani. Sta je vama sporno? Ko se s djavolom igra nece dobro proci, zato ce biti jos Davida na zalost. Drustvo nam je u velikoj krizi i sve su vrijednosti poremecene. Od vas koji meni replicirate nista pametno. Od takvi roditelja kakva djeca da budu??

Name

vojvodo

23.04.2018 19:58

Gotovi ste ti i tvoji crveni, lazljivi sektasi poslije oktobra

Name

Vojvodo

23.04.2018 20:41

Svaka vama cast na lijepom vaspitanju vase djece, a na ove crve ne obracaju paznju. Obicni klosari, sta bi oni sada da zavode red u citavoj drzavi. Uzas!

Name

Vojvoda

23.04.2018 20:42

Ja sam SDS- ovac , u ratu bio komandant jake jedinice koja je sva ratista prosla, odlikovan licno od dr.Radovana Karadjica za zasluge u otadjbinskom ratu, vi niste kompetentni da meni pricate bilo sta , 6 puta ranjen u borbi, iz rata izasao kao covjek bez ijedne mrlje kao i moji saborci, vecina vas ne zna ni da se prekrsti, a po vasim komentarima se vidi da niste ni u skolu isli. Vi ste Dodikovi botovi , SNSD bolumenta je unistila i ono malo srpstva sto je bilo u narodu, borci popljuvani i ponizeni, a u oktobru ce vas veliki laktaski boss otici na politicko smetljiste kao i sva garnitura nesposobni funkcionera. Mi smo se borili da napravimo stabilnu drzavu gdhe ce biti svima ugodno i fino, gdje ce borci biti postovani i njihova djeca, porodice poginuli biti nesto posebno, al od toga nista ne bi. Kad vidim kakav smo narod zao mi je one 4 godine rata sto provedo za nista da bi smece danas bilo na cijeni a stvaraoci RS niko i nista. Vama je nenormalno da se djeca odgajaju kao ljudi, a normalno kao klosari, e jadno je ovo drustvo. Nemam potrebu da komentarisem vise. Vasa djeca su vas proizvod, kako ih odgajate i koliko im pustite takvi ce i biti. Vi trebate svoju svijest promijeniti, a politicari dolaze i odlaze. Razmislite malo.

Name

Za Vojvodu

23.04.2018 21:21

Je li realno da si napisao da se niko ne ubija bez razloga? Je li realno? Ja sam dijete, djevojka odgojena u pravoslavnom duhu. Svaku nedelju sam isla, idem i ici cu u crkvu. Postim, ispovjedam se i pricescujem. Ako si vjernik, kako mozes napisati da se niko ne ubija bez razloga? Koliko je ljudi nedužnih stradalo od monstruma? To sto je decko izlazio, neka je ...Mislis da ces postici nesto sto "tjeras" svoju djecu u crkvu? Vjera se nosi u srcu, i ja vjerujem da je pokojni David imaso vise vjere u svom srcu nego ti. Kako jedan otac moze tako nesto da napise ... Srami se! Molicu se za tebe

Name

sveti Sava hašišar

23.04.2018 22:31

Pitanje za primitivca vojvodu 90% svetaca, oslikanih na ikonama, ima dugu kosu, je l' to znači da su i oni hašišari ?

Name

MARKO

24.04.2018 04:54

VOJVODO TI SI NEKA US.... LAŽOVČINA TEBE JE SAMO DODIK RANIO U DU,,I SNSD TI NISI NI BLIZU KOMADANTA A KAMOLI SDS-a

Name

Alo

24.04.2018 05:29

Sest puta ranjen...Vojvoda smanji malo...aj velika jedinica...aj odlikovan....ali sest puta ...precero si.

Name

Kanada re, Vojvoda

24.04.2018 06:06

O tom Culumu necu da komentarisem jer ne znam. Nadam se da ce se doci , konacno , do istine. Sto prije to bolje, ali tebe Vojvodo pitam na osnovu cega , I to samo sa slika, tvrdis da je David bio " velika cvjecka" . Zbog frizure, zbog naocara ? Jesi li bio s njim svaki dan pa tvrdis " da je hodao citavu noc I tukao se vrlo cesto? Kazes da si vjernik I da vaspitavas svoju djecu u hriscanskom duhu, to je tvoja stvar, Znas li da je bozja stvar da te kazni kada blatis tude , u ovom slucaju jos I ubijeno dijete, koga nisi ni poznavao. Ne mozes ni zamisliti sta ti bog moze da uradi. Tvoje rijeci " niko se bez razloga ne ubija" su jezive , davolske , satanske, sektaske , paklene. Cuvaj se Vojvodo , ne of mene , ne of ljudi , nego of svojih rijeci I boga. Bog I satana su na suprotnim stranama zar ne? Cuvaj se Vojvodo neljudskih rijeci . Zbog svoje djece. Ljudi ce ih procitati I zaboraviti ali Bog nece sigurno. Pamti on sve I kaznjava. Ne moze ni on sve oprostiti.

Name

Za Vojvodu

24.04.2018 06:57

Nedaj se i neobraćaj pažnju na komentare. Ovo je totalno ludilo,i nisam nogao vjerovati da živim okružen ovakvim ljudima.

Name

Re Vojvoda

24.04.2018 07:32

Takvi kao ti su i sisli u opancima i sad moralisu iz supaka kojekakvih cinovnika za meke protekcije koje imaju.Sve go nepismeni sljam koji se nazivaju tako kako si i napisao "Voojvoda" i sl.

Name

vojvodi

24.04.2018 08:42

Ajde Vojvodo, ovdje nisi ništa rekao za ovu "djecu" što su ubila drugo dijete? Reci ti nama koliko je junački da nekoliko momaka bije jednog? Je li to za ordenje? Koje majke se ponose takvim sinovima?

Name

za Vojvodinu re

24.04.2018 08:55

Tako Vojvodo, ne daj se, ne obraćaju pažnju na komentare... Ajme koja podrška od nisam mogao vjerovati. A da ti ubiju dijete šta bi nam radio, sigurno ne bi tražio istinu, već bi nas tom svojom tandžarom smakeo. Znaš tada se radi o tvom djetetu. Ljudi hoće preko Ćulumovih leđa sprati ljagu. Taj momak bolje bi mu bilo da priča istinu, a ne da neko iz policije izdaje saopštenja i lažno piše za njega da nije ovo, nije ono, hoće zaštitu, privatno obezbjeđenje. Vau!

Name

Re za Vau!

24.04.2018 09:29

Vau! Baš su kul i fazonu jbt. Vau!

Name

re za vojvodu sds-ovca

24.04.2018 11:17

U velikoj si zabludi. Dobro si rekao u prvom komentaru za istinu a ostalo je zabluda. Kad vec pises o pravoslavnom duhu i kako odgajas djecu i kako drugi nisu pisemni a ti jesi, trebao bi da znas da se rijec Bog pise velikim slovom.

Name

Guh

24.04.2018 12:05

Cuj da se drze pravoslavlja....nqvracte sopstvenu djecu na zlo.

Name

Oj Vojvodo

25.04.2018 09:53

Fulao si skroz. Svako ima pravo da odgaja djecu u duhu kojem želi. Niko nema pravo da nameće svoje mišljenje i niko ne može reći da je nečije mišljenje i svjetonazor ispravni a nečije nije. ALI, ako neko ubije nekog to se mora istražiti, a to treba da radi policija. Kod nas to policija ne radi, nit je ikad radila, ni za vrijeme tvog SDSa, nit sad, i to je glavni problem. Tog momka Filipa Ćuluma je na više mjesta to veče imenovao pokojni David, i legitimno ga je pitati gdje je bio i šta je radio. Očigledno je da je policija namjerno pripremila i predstavila niz događaja kako bi taj isti FĆ imao alibi, ali ovaj zadnji video to sve opovrgava, i on umjesto da javno izađe i kaže ja u to nisam umiješan izdaje saopštenje "zaštitite me ". Pritom glavešine iz MUPa koji su prezentovali očigledno fabrikovane dokaze se odjednom ne javljaju, a znali su održati pres konferenciju 26.3. kako bi oblatili lik pokojnika. Ajde sad ti meni reci ko je ovdje lud i dali otac ima pravo na ovo što radi ?

Name

Novi sastav

23.04.2018 16:46

Novi sastav inspektora valjda ima kod sebe zapisnik o saslušanju i dva puta poligrafisanje kako on kaže. Pošto istraga ide iz početka neka ga opet saslušaju. Mada to neće dati rezultate. Interesuje me onako kao građanina u kom kafiću radi Filip Ćulum? Da li je to negdje u centru grada pošto je i Davor Dragičević prepoznao svog sina na novim snimcima ispred Boske??

ODGOVORITE
Name

Re

23.04.2018 17:40

Ovdje se mnogi igraju vatrom. optužuju ljude bez dokaza, praktično crtaju ljudima metu na čelu. Eto, i ti tražiš u kojem kafiću radi taj mladić. Zašto zo radiš? Da odeš sa grupom i prebiješ ga možda? Da li si ti i da li ste vi ostali uopšte normalni?

Name

za 'novi sastav'

23.04.2018 18:06

Bozeee ovo ide predaleko. Tvoj komentar je za svaku osudu! Targetirate ljude bez validnih dokaza!!

Name

Novi sastav

23.04.2018 18:12

Pogrešno si me razumio ne prizivam linč niti želim da se dogodi Filip Ćulumu nešto. Interesovalo me je jer Filip ima navodno alibi do 02.00 a pokojni David se negdje na kamerama pred Boskom pojavio u 02.20 ako se dobro sjećam. Da li je možda Filip Ćulum mogao da bude jedan od četvorice na trgu ako radi u blizini. Mada slažem se to nedokazuje da je Filip Ćulum saučesnik u ubistvu. Situacija nije laka i samo taj mladić zna kako je kada ga javnost proziva

Name

Re

23.04.2018 18:26

Sada i ti vodiš neku svoju istragu, a nisi ni svjestan što je najgore šta sve možeš učiniti i nedaj Bože inicirati. Čovječe, pa šta i da je taj Filip bio pred Boskom u to vrijeme? Šta da si ti slučajno prošao pored tih momaka te večeri i kamera te snimila? Mani se ćorava posla i prestani pisati nebuloze. Glumiš Šerlok Holmsa.

Name

reRe

23.04.2018 19:43

Ništa se ovdje ne inicira. Da li sam ja prošao te noći ili neko drugi nije važno. Riječ je o nestanku Davida te noći i da je zadnji put viđen na ovim kamerama. Za sada je tako. U roku od 16minuta nije mogao da stigne do one kuće na Laušu.Žao mi je što takvi kao ti čitaju samo naslove. Pa zašto je Davoru Dragičeviću stalo da se dozna ko su ti mladići koji očigledno poznaju Davida. A ja ne mogu i ne želim da im sudim

Name

Vojvodo

23.04.2018 22:07

Kad si tako lijepo odgojio djecu u hriscanskom duhu onda treba i da znas da ljudi koji se mole bogu,poste,idu u crkvu i vjeruju nebi trebali da osudjuju druge i pljuju i kritikuju i negativno komentarisu neciji stav,vjerovanje i zivot.

Name

Re

24.04.2018 04:12

Ne čitam naslove idiote jedan. Čitam ono što si ti napisao i molim se Bogu za tvoje mentalno zdravlje.

Name

RE reRe

24.04.2018 05:35

Dosta toga sto si rekao nije tacno.Zadnji put je vidjen u pekari u ulic Janjetovica i snimljen i svjedoci,a drugo za 16 minuta fizicki normalan mladic moze preci 1,5 km a od Boske do te kuce u lausu ima oko 1 km.

Name

naravno

24.04.2018 09:27

Sve je to tačno. Ali ako se ide pješke. Znaš da je otišao pješke? Neko od drugara ga nije odbacio? Vidiš kako se uz nagađanja dođe do drugih nagađanja.

Name

re Vojvoda

24.04.2018 21:21

U koju crkvu tacno djecu tjeras da idu? Onu u kojoj je pedofilija stvar koja se tolerise, ne kaznjava, tacnije odobrava? Ili u onu ciji su popovi politicki puleni vlasti, voze aute od sto hiljada km, uzimaju vjernicima crno ispod nokta? U onu koja dijeli ljude po frizuri? Koja je u tvojoj crkvi društveno prihvatljiva, razdjeljak na lijevu ili desnu stranu? Crkvu čiji se zakoni razlikuju od sela do sela? Jesu li Grigorije i Kačavenda, i njihova djela uzor tvojoj djeci?

Name

Milanka

24.04.2018 21:53

Svaka cast na odgoju i vaspitanju vasih sinova " Pa vjerovatno idu na molitvu kod Svestenika i vjeroucitelja .....Milana Jordovic i Zorana Marinkovic .....Molitva se vjerovatno i odradi do 23h.

Name

ZA Re re RE

25.04.2018 06:55

E, tu te cekam druze. "fizicki normalan Mladic"...sad vam je normalan - prakticno maratonac, a po potrebi drogiran... koja kontradiktornost! PRAVDA ZA DAVIDA!!!

Name

Klupko se odmotava

23.04.2018 17:02

Vrlo je interesantno sto taj Filip trazi zastitu od ovih lazova. Zasto? Cega se boji, ako nije kriv? Bice da on zna mnooogo toga...

ODGOVORITE
Name

re klupko

23.04.2018 17:40

E nek si ti eto pametan, ko zivotinje svi na Culuma. Bog vas je... imate li vi svoju djecu ? Zamislite da vasu djecu neko lincuje kako bi se osjecali? Ma nosite svi vise

Name

Re

23.04.2018 17:47

Da li je slučajnost ili ne, ispravite me, kako se danas obraća institucijama, nakon sinošnjeg snimka sa trga?

Name

RE KLUPKO SE ODMOTAVA

23.04.2018 17:55

PA GOSPODO VIDJELI STE UREDNICU ATVa CIJI JE SIN IZBODEN ALI NIKOG NE ETIKETIRA JOS SU JE IZVIZDALI NEMOZETE ETIKETIRATI LJUDE NAPAMET I DOVODITI NJIHOVE FAMILIJE U HAOS ..PREVISE STE OTISLI SA IZJAVAMA OVAJ ONAJ..UBIO??

Name

Klupko

23.04.2018 18:04

Ne psuj Boga Dragog, sotono! I Davor je bio roditelj, dok mu neko djubre nije ubilo sina. Svako ko je nevin ima pravo JAVNO DA IZADJE I TO KAZE. Stara narodna izreka kaze: gdje ima dima, ima i vatre. DAVORU APSOLUTNO VJERUJEM I PODRZAVAM GA DO ISTINE! VRIJEME CE POKAZATI!

Name

Klupko

23.04.2018 18:07

Izboden? Ko ga je izbo? Sta izboden, pa treba da cuti? Neka se pridruzi Davoru i trazi pravdu. Sta je sporno?

Name

Re klupko

23.04.2018 18:12

Ma ne seri više, pitao bi te da je to tvoje dijete, momka zovete ubicom, bez ikakvih argumenata...ali vama treba neko da ga linčujete, danas on, sutra tužilac, prekosutra baba sera u kafani...

Name

Pinki

23.04.2018 18:17

Ovo sds vodi hajku citavo vreme

Name

RE KLUPKO

23.04.2018 18:23

ALO NEMOZE BEZ OBZIRA NA SVE ETIKETIRATI 10 LJUDI I NJIHOVE FAMILIJE DOVODITI U OPASNOST A AKO ZNA NEKA KAZE IME A NE NAGADJA...RAZUMIJEM OGORCENOST ALI PREVISE JE OTISLO ..SA ETIKETIRANJEM

Name

RE KLUPKO

23.04.2018 18:23

ALO NEMOZE BEZ OBZIRA NA SVE ETIKETIRATI 10 LJUDI I NJIHOVE FAMILIJE DOVODITI U OPASNOST A AKO ZNA NEKA KAZE IME A NE NAGADJA...RAZUMIJEM OGORCENOST ALI PREVISE JE OTISLO ..SA ETIKETIRANJEM

Name

Klupko

23.04.2018 18:24

Cega se boji i od koga trazi zastitu? Neka dodje mirno u 18 h i kaze da nije kriv, ako nije... I zasto trazi zastitu nakon mjesec dana? I da, NE OSJECAMO SE NI MI BEZBJEDNO ZA RAZLIKU OD DODIKOVE DJECE I UNICICA KOJE CUVA POLICIJA!

Name

@Klupko

23.04.2018 19:24

Znači da dođe i da se izvini što nije ni u čemu učestvovao? Koji se ovdje bolesnici okupljaju mila mati. Svi bi da budu istražioci, sudije i egzekutori, njima stanje bezvlašća sasvim odgovara. Zato nema mjesta čuđenju nad masovnim zločinima 1992, najgora fukara je tada dočekala svoje vrijeme. Nova generacija krvožednika nestrpljivo čeka svoju šansu.

Name

Žedni smo

23.04.2018 19:35

Jesmo žedni i gladni PRAVDE I ISTINE! I da, čekamo da vas vidimo u prugastoj odjeci sa lisicama na rukama!

Name

Misko

23.04.2018 21:06

O botovi, nismo svi isti. Ima nas koji svojom glavom mislimo za razliku od vas koji ste svedeni na nivo malog djetata i koji sebi dozvoljavate da vas neko prevari 100 puta na istu foru.

Name

psovačima

24.04.2018 09:08

Jeste odmotava se, možda preko Ćulumovih leđa, što opet stoji policija iz njega i na čelu vođa. Pa opet vidim psovače kad neko nešto konkretno komentariše, pogane riječi i sve fazonu "kako bi tebi bilo da ti linčuju dijete". Pa jeste li se vi upitali kako je roditeljima kojima su ubili dijete, imam osjećaj da niste. Poruke su vam jako agresivne, poput onih što su u tužilaštvu stigle "bićeš ubijen od samog sebe", jako ste agresivni. Šta bi nam tek uradili da nas možete dohvatiti. Ali neka, pišite, samo pišite da znamo kakvi ste.

Name

NikomNevjerujem

24.04.2018 15:31

Posto je ATV, od nedavno nenarodna TV, bilo je i ocekivano da neko iz te kuce napravi potez kao sto je glavna urednica to uradila. Umjesto da se, kao majka, pridruzi Dragicevicu, ona mu dijeli lekcije. Sada bih mogao povjerovati da je "napad" na njeno dijete bio isceniran kako bi imala razlog da dodje na ovaj skup. Nisam ja kriv sto vise nikome ne vjerujem. Cini mi se da su mnogi prije naroda krivi. Narodu je do guse i treba da trazi odgovornost za ovo stanje od VLASTI.

Name

RE RE KLUPKO

25.04.2018 10:25

Aman čovječe. Niko NIKAD NIJE FILIPA ĆULUMA NAZVAO UBICOM. Tražilo se da izađe pred ljude kao čovjek i kaže nemam ništa sa tim ili da kaže šta zna o tome. NAĐI MI KAD I GDJE JE DAVOR DRAGIČEVIĆ REKAO DA JE FILIP ĆULUM UBICA ? TRAŽIO JE OD NJEGA DA KAŽE ISTINU !!!!

Name

Boxon

23.04.2018 17:28

Ljudi, pa jel normalno da ovog dječaka, mladića otac stalno proziva po medijima? Pa zamislite da vašeg sina neko tako označava? I na kraju ko je ubio Davida? Vrećo, Ilić, Filip, D. Ilić ili komunalni policajac, inspektor policije ili inspektor gradske uprave? Ili bilo ko drugi ko misli drugačije? Shvatam tragediju ali ovo je već zloupotreba.

ODGOVORITE
Name

Man

23.04.2018 17:57

Sudeci po tvom komentaru nista ti ne shvatas.

Name

za 'boxon'

23.04.2018 18:07

Ma dzaba njima pricati...

Name

U pravu si

23.04.2018 18:07

Ovo je prešlo sve granice...Momak je razapet i sad kada se oglasio ne valja ni to...A šta bi da njihovu djecu neko danima naziva ubicom i poziva na njihov linč! Sramite se više! Nema koga niste prozvali ubicom, kao radite u miru i dostojanstvu, ma fuj više!

Name

Hgh

23.04.2018 18:10

Volio bih samo da cujem reakciju oca ovog filipa culuma. Sigurno je pricao sa sinom i stoji iza njega u svim situacijama. Covjek se ne oglasava. Ovdje meni vise nista nije jasno, masa je glasna, ali to ne mora da bude apsolutno ispravno...

Name

Ko je razapet?

23.04.2018 18:27

Evo botova, kriminalizacija zrtve i obratno, zamjena teza. Dobro su vas istrenirali, tj isprali mozgove. Osjetis li ti tu promaju u glavi?

Name

Tvoj sin

23.04.2018 19:21

Gdje se momak oglasio, kome? Ne razumijete vi zločinačku smrt nad jednim mladićem, a kamoli nepravdu nad drugim. Stidite se toga što jeste, jer niste niko i ništa što može da parira jednom ocu koji se NEUSTRAŠIVO bori na golom asfaltu!

Name

@Kojerazapet

23.04.2018 19:26

Ja ću da ti kažem: razapet je Filip Ćulum, a ti si među onima koji to čini.

Name

Zasto

23.04.2018 19:33

A zasto je razapet? Zato sto je sadio cvijece po BL?

Name

@Zašto

23.04.2018 20:42

A radio je, po tebi, tačno šta?

Name

RE MISKO

24.04.2018 09:12

EJ TA RJEC BOTOVI JE SVOJSTVENA TAKVIM KAO TI DA TI I NEKOLICINA GOVORIS KO JE UBICA .KO JE UKRAO.KO SKRIVA CINJENICE ..NEMOZE POJEDINAC SUDITI LJUDIMA BEZ OSNOVA STO OPOZICIJA I MEDIJI KORISTE.

Name

Milanka

24.04.2018 22:00

Ljudi koji nemaju svoju djecu nemogu da komentarisu roditelje koji su izgubili svoje dijete ..... Vidite sta je ustanju da uradi jedna majka koja izgubi dijete ... U sekundi presudi i sebi .....

Name

GANDi

23.04.2018 18:02

Pa to i jeste zalostno i sramota sto Mup ili nece ili nezna.Narod se plasi jer je u pitanju sigurnost djece.Neznam sta ovi u vlasti ocekivaju od nas roditelja,da sutimo,da nas ne zanimaju sumljiva ubistva djece.

ODGOVORITE
Name

Msl

23.04.2018 18:46

Po meni, MUP mora, ali mora izaći sa istinom i činjenicama, naligodavcima i ubicama, kako bi ovo jednom stalo. I za porodicu, i za ovog momka i za nas. Plaćamo vas da nas branite, izađite i recite.

Name

Joj

23.04.2018 20:12

Gandi ti si 100% iz Drvara.

Name

Igor

23.04.2018 18:16

Jbt clanovi neke fejsbuk grupe postase neki faktor!!! Daju demantije saoostenja... Svjetina obicna. Strasno. Sve otislo dovraga

ODGOVORITE
Name

BL

23.04.2018 18:28

Haha odlicno. Dokone domacice i frustrirane kokoske bistre domacu politiku, rjesavaju slucajeve ubistva i u sve se razumiju...a rucak sto zagori to nikom nista ;)

Name

Hahahahahah

23.04.2018 18:34

Nemoj tako, to su sve rođeni FBI-evci!

Name

Re

23.04.2018 18:34

Sta je botino? Uplasio se rezim svjetine? I treba

Name

goozica

23.04.2018 19:22

Mene zivo zanima kad se na kraju konacno ispostavi da se decko narokan LSDijem i THCP i alkoholom utopio hoce li se ova svjetina kome izvinuti ? cisto sumnjam, sve znaju pametnjakovici...podrska da se sazna " istina" , ali se bojim da je istina ona koja je i recena na pocetku.

Name

razumijevanje

23.04.2018 19:33

Sve je ovo razumljivo. Oca razumijem jer čovjek je izgubljen, ovo mu je trenutno smisao življenja. Razumijem i svjetinu,takva je ona otkad je svijeta i vijeka, priglupa i povodljiva. Razumijem i medijske i političke šibicare i lešinare, sa svakom novom smrću njima kašika bućne u med.

Name

Re Igor. Laus

23.04.2018 19:40

Jel Igor Culum brat Filipov

Name

re razumijevanje

23.04.2018 20:26

Ti koristiš nek fraze svjetina kao da si negdje u rimskom koloseumu gdje je narod došao da uživa u nekim borbama gladijatora a ustvari u ljudskoj nesreći i patnji. Onih preko deset hiljada ljudi u subotu nije bila svjetina nego ljudi koji znaju da je sve laž što je rekao vrh policije i patolog doktor Karan. Ta tvoja svjetina dolazi na predizborne skupove snsd da sluša nebuloze i lažna obećanja. Ali i te svjetine sve je manje i manje

Name

razumijevanje.re.re

23.04.2018 20:48

Tačno znam šta sam rekao. Jedna od osobina svjetine je i ta manija veličine, brojnosti, glupavog uvjerenja da masovnost, makar i umišljenja, istovremeno podrazumijeva nepogrešivost i pravo na revolucionarnu "pravdu". Izvan tora, radi se, u pravilu, o bijednim i isfrustriranim podmediokritetima.

Name

BL city

23.04.2018 20:54

Mene samo zanima kada je nudjeno da se dovede patolog iz inostranstva u onoj FB grupi 'pravda za Davida' (neko se javio sa kompletnom ponudom i cifrom od 10 000 evra mnogi su to vidjeli) zasto roditelji nisu na to pristali vec sutradan sahranili dijete? AKo nisu vjerovali Karanu zasto nisu prihvatili obducenta, mislim da je u pitanju bila Austrija? Malo cudno. Evo i sad dovedite strane istrazitelje, strane privatne detektive pa neka oni vise jednom za sva vremena razrijese taj slucaj.

Name

Re Bl c

23.04.2018 21:58

U pravu ste, vezano za patologa iz Njemačke. Postojale su 2 opcije :da se tijelo preveze van i vrši obdukcija, ili da patolog dodje iz Njemačke uz naravno visu cijenu i da obdukciju izvrši u Bl. To je sa grupe Pravda za Davida uklonjeno u roku 2h i drugi dan je sahranjen. Interesantno!

Name

re BL city

24.04.2018 03:22

Strani ili privatni detektivi po zkp ne mogu da prikupljaju dokaze. U Republici Srpskoj ne mogu da učestvuju u istrazi. Ali može OBA na zahtjev tužilaštva da učestvuje u istrazi. Kada može i na zahtjev kantonalnog tužilaštva Sarajevo može i ovdje. E sada što pojedini političari obu proglašavaju za neprijateljsku to jeste problem.

Name

Sram vas bilo pojedine

24.04.2018 04:51

Za komentare. Svjetina. I svašta natrabunjaste. Ja danina nisam mogao vjerovati u ono što se plasiralo a dokazi govorili drukčije. Kao što ne mogu vjerovati da nakon svega ovoga, ovog snimka pogotovo, niko ne izdaje zvanično obavještenje. Znam da istraga treba da se završi, ali postoji javna odgovornost, gdje je izvinjenje i saopstenje????

Name

Bezbjednost

23.04.2018 19:31

Pobrojana "gospodo" - HOCEMO SVI BEZBJEDNOST! Ko je Filip Culum? Bijeli medo???

ODGOVORITE
Name

23.04.2018 19:40

Stamota sta se radi djetetu... Pa i on je necije djete,ne samo nastradali decko... Ljudi moji svako sebi daje za pravo da sudi i optuzuje... Sramota! Sve pohapsiti treba!

Name

Da

23.04.2018 20:20

A sta bi ti sa Filipom Ćulumom. Znaš li da li je i koliko puta bio na poligrafu. Doveden poligrafista bošnjak iz federacije da nebi rekli kako je potplaćen itd. Znate li da li je pokojnik bio pod uticajem ikakvih opijata, alkohol, droga i sl. Šta bi od one meksičke kaše vaskovićeve, juče piše u 2,29 počela otmica a ono 2,23 na nadzornoj kameri. Jadan David i roditelji a svi vi ste bagra željna senzacije, nebitni likovi koji zbog ovakve vlasti nemaju posla. Eto pametnim dadoh povod za razmišljanje, a vi drugi ospite paljbu da sam ovo i ono. Gadite mi se svi na čelu sa Vaskovićem.

Name

Re da

23.04.2018 22:05

Potpisujem svaku rijec! Ovo je bruka i sramota! Sramota me je gdje živim! Koliko zbog politike toliko i zbog većine mojih sugrađana. Ljudi moji, od kud nekom pravo da vrijedja? !Večeras je bila ogavno debata na grupi Pravda za Davida, zbog Milijane Kos! Koliko su vrijedja li i pljuvali tu ženu, pogrdnim imenima je nazivali samo zato jer je zamolila da se niko ne targetira. Muka mi je bilo i čitati onakve uvrede i prostote na račun jedne žene. Grupa je sve samo nije pravda nikakva. Čast izuzecima.

Name

Tako je

24.04.2018 12:44

SVI HOĆEMO BEZBJEDNOST!

Name

Ja

23.04.2018 19:59

Vojvoda niko tebe netjera da sve ovo pratis tvoja dobra volja

ODGOVORITE
Name

BL

23.04.2018 20:04

Filip Culum kaze da je dva puta kontaktirao Davora Dragicevica i oba puta ga je ignorisao, vlasnik opljackane kuce je zvao Davora Dragicevica da dodje u kucu i da mu pokaze sve sto ga interesuje i to je odbio pa sta je ovo da li on hoce istinu ili ne.Ako imas dokaze da je neko kriv pa daj pokazi narod je sa tobom da zavrsimo vec jednom ovu agoniju

ODGOVORITE
Name

FĆ KAŽE

25.04.2018 07:39

Šta si ti Filipu, kad Filip kaže?

Name

Bijeli medo

25.04.2018 11:10

I, sta bi? Da li je bijeli medo dobio zastitu?

Name

GANDi

23.04.2018 20:12

Dabogda se ovo nije desilo.Nadam se samo da ovaj vaskovic ima neke vece dokaze i da im je uvjek par koraka ispred. Nadam se da ce ove lopove osramoti. Sada svako ima mobilni,kamere na kucama,one dashcam po autima.U ovo vrijeme nesto sakriti je prosto nemoguce. Samo naprijed do istine,da ova Familija vec jednom nadje olaksanje i mir.

ODGOVORITE
Name

E

23.04.2018 22:00

E jest, Vaske će to garant..

Name

Banja luka

23.04.2018 23:40

Kakvi idioti kleveću Davida,zar je Crkvena počela da nanosi monstruozne povrede.

Name

Jel

24.04.2018 09:31

Okej, znači iz Banjaluke si? Jel' se sjećaš kolika je bila Crkvena tih dana? Jel se sjećaš da smo umalo imali poplave u cijeloj BiH (u nekim dijelovima su i bile)? Ako ne znaš, onda nisi iz Banjaluke. Ili namjerno zaboravljaš.

Name

Neso Republika Srpska

23.04.2018 22:16

Da hoce apokalipsa da djavo sve ovo odnese,pa vi ljudi niste normalni,samo sjedite,serije gledate i konstrukcije razne slazete,nek nam je bog dragi na pomoci,manite se fejsbuk grupa,radite nesto sa svojim zivotima!

ODGOVORITE
Name

E

25.04.2018 22:51

Kolika je bila Crkvena?Od potoka dubokog 60cm i to kad nabuja pokusavas napraviti Amazon.Jednog dana ce vasim lazima biti kraj a tad bojte se psi.

Name

M

24.04.2018 01:52

Najvjerodostojniji razvoj dogadjaja te noći,je na blogu Borislava Radovanovića. Sve što je napisao ima logike i sve vrijeme se uklapa. Duboko vjerujem da je ovo istina što je napisao,jer samo ovo ima smisla i logike,vjerujem da i Vasković ovo zna,ali nije objavio. Dakle čovjek kaže da su ta dvojica-trojica sa trga,svjedoci,Davidovi poznanici a druga dva da su inspektori,do najsitnijih detalja je objasnio ovu priču i tvrdi da je to bilo Davidovo hapšenje zbog tuče.

ODGOVORITE
Name

I ovo

24.04.2018 06:21

Nadam se da je tačno ono što je napisao da se ozbiljno radi na slučaju. To je jedino važno. Otac samo da izdrži!

Name

re M

24.04.2018 09:02

Otkada to inspektori traže nekoga po gradu zbog sitne tuče. I to u dva sata noću. Tu je uniformisana policija. Mislim da je ovdje previše pametovanja.

Name

M

24.04.2018 10:11

Možda su inspektori prodavali "nešto" u dva sata noći,možda ih je poslao njihov "magistar pravnih nauka"

Name

Mićo

24.04.2018 06:18

Znate šta ljudi, stvarno mi je žao tog nesretnog momka što je glavu izgubio, i biću veoma sretan kada se otkriju kako je glavu izgubio i zbog njegove porodice a i zbog pokojnika samog da počiva u miru. Al mi nije jasno ovo prozivanje svakoga i etiketiranje ljudi bez nekih čvrstih dokaza, nije sporno neka je osumljičen ali neka se ne iznose stvari u javnost dok barem nebude se imalo imalo čvrst dokaz ili indiciju. Meni moje dijete da tako neko etiketira pogotovo za tako gnusno djelo poslao bih ga u tri p.... m....., a ako se ispostavi da je kriv nešta nebih mrdnuo prstom da ga zaštitim, ni mene nije niko štitio za moja djela ili nedjela, svako nek zanje ono što je posijao. Ako ovom mladiću bude nešta bez razloga ako ga neko prebijen, izbode ili ne daj bože nešta bude još gore ako nije kriv da sam na mjestu njegove porodice pobio bih sve ko ga je prozivao i šuškao narod protiv njega. Ako je kriv neka ga zatvore gdje mu je mjesto a zna se gdje je to i to doživotno...

ODGOVORITE
Name

Mićo

24.04.2018 12:49

A šta bi ti Mićo poručio Iliću koji je javno oblatio Davida koji je ubijen, mučki pretučen? Šta bi njemu uradio?

Name

Rialiti souu

24.04.2018 08:15

Drago mi je sto se ovaj decko obratio istitucijama da ga zastite od javni prozivki.....i on je neciji sin....PITANJE VELIKO zasto su istitucije dozvolile da gradjani kao ja i drugi budu dio ovih dogadjanja..zasto nisu bili profesionalni,pa odradili svoj posao pronasli krivca...PA MISLIM DA SE OVAJ MLADIC I TREBA OBRATITI BAS NJIMA...ovo je njihova krivica a ne gradjana koja samo trazi PRAVDU...DA se posao radio iskreno i casno niko nebi imao nikakav problem vec samo krivci ...Decka mi je zao al ne zaboravite David je ovde zrtva.....pa neka mu istitucije odgovore na sva pitanja.

ODGOVORITE
Name

da.svjetina

24.04.2018 09:41

Da, nema sumnje, David jeste žrtva (koga/čega, to ćemo, nadam se, jednom saznati). Ali on je mrtva žrtva. Čast ljudima koji iskreno traže pravdu ali mi ovde, između ostalog, imamo posla i sa ljudima koji bolesno žude za još kojom žrtvom: jedni bi ubili ovog Filipa, drugi Ilića, treći Dodika i Lukača, četvri Karana a peti sve njih zajedno. E to je ta svjetina, čopor neostvarenih krvožednika.

Name

24.04.2018 09:08

Ovakvim neradom pravosudja koje je korumpiranp do srži i nrkih policijdkih agencija ljudi će pravdu uzeti u dvoje ruke jel drugačije ne ide i ne može.

ODGOVORITE
Name

re ☝

24.04.2018 09:44

Probaj te.

Name

Ameba

24.04.2018 11:07

Sve pomenute aktere treba vratiti na cas Krivicnog procesnog prava kod dr Miodraga Simovica. I ponovo na ispit,molim lijepo!

Name

RVO

24.04.2018 12:53

Poštovani tražite od tužilaštva da izume sve snimke iz policijskih stanica u Bl. na njima ćete vidjeti gdje je priveden i kada je izašao i kaoo je izašao ušao živ izašao se zna kako...

ODGOVORITE
Name

Draško

24.04.2018 13:04

Zločin je napravljen. Ubice treba pronaći i procesuirati, bez obzira o kome se radi. Policija i sudstvo moraju dokazati da su sposobni riješiti ovaj slučaj, kako se nešto ovako odvratno više nikad ne bi ponovilo. Ako se ovo ne dovede do kraja desiće se opet, a to je onda divlji zapad. I zamolio bih pametnjakoviće sa prestanu sa lažima da njihova djeca imaju izlaz do 11 i kao oni sve kontrolišu. Danas je novo vrijeme, djeca su slobodnija nego ranije, brojne porodice se bore sa neimaštinom, porodice su ugrožene i treba imati razumijevanja da postoji mogućnost da brojna djeca krenu putem koji nije dobar. Ali to nije alibi za ubistvo. I kakve veze ima Davidova frizura sa tim? ljudi, odbacite predrasude i shvatite da institucije moraju raditi svoj posao, jer ako to nisu u stanju onda nam je upitna sama Republika Srpska.

ODGOVORITE
Name

Za vojvodu

24.04.2018 17:10

Vrati se u školu , pa neka te na času vjeronauke nauče da smo svi jednaki pred Bogom. I ćelavi i čupavi i nosati i narkomani i prostitutke... Banja Luka kandidat za grad kulture, znaci bas punooo dešavanja nakon 23 h. Kako da zaštitimo tuđu djecu ako ne možemo svoju. Iritantna ti je ova urbana mlada ekipa koja se digla, to tebe boli . Odsustvo empatije kod tebe vojvodo je zabrinjavajuće. Žalim tvoju djecu, ako ih imaš.

ODGOVORITE
Name

Koji crni vojvoda

25.04.2018 06:58

To je ono - ja tebi serdare, a ti meni vojvodo, a mi znamo koja smo govna! Fuj, skotovi! Pravda za Davida!

Name

mali joza

25.04.2018 11:23

VOJVODA, pa napisi kako se zoves kad si takav covjek. napisi gdje zivis?? Mi u B.luci smo izlazili i prije rata citavu noc i druzili se, pa ratovali , sad nam djeca takosje izlaze i idu u crkcu i bave se sportom i pisu pjesme i studiraju ali ti si mali BOT

ODGOVORITE
Name

Pravda

25.04.2018 20:49

Tako je! Banja Luka, nikad nije spavala, dok nas seoski dziberi neopkolise. Navikli ste legati ko kokosi, a ustajati sa pijetlovima, pa nije za vas grad, jer ne poznajete sta znaci urban grad. Unazadili ste nas, otkako ste dosli, e pa vrijeme je da se vratite, jer se rat davno zavrsio, sve je oslobodjeno. Zbogom zohari

Name

Ivan

26.04.2018 10:19

Ne znam što se ložite toliko na lažova, samo ga treba ignosati. A tek kada mi neko napiše da djecu odgojio "u duhu pravoslavlja" najradije bi ga kocem među rogove opalio.

Name

Ivan

26.04.2018 10:16

Vojvodo sve lažeš i izmišljaš! Je li ti Kačavenda djecu vaspitao?

ODGOVORITE
Name

Dobojlija

26.04.2018 10:21

Sta napravise od smrti jednog covjeka. Politicku predstavu. Kako vas nije sramota i stid. Savez za promjene ovo koristi za sopstvene interese. Fuj! Da li je David ubijen ili se ubio to vise nije bitno njega nema i istraga to treba dokazati. Sramota me sto zivim u ovakvom drustvu. Danas po Doboju setaju za Garica. E zabole njih za njega vec SDS skuplja jeftine politicke poene. Nazalost nema nade svi ste isti i SNSD i SDS a i PDP , DNS ...... uberi sto vise poena za cetiri godine mandata pa za cetri godine opet e moj tupi narode!

ODGOVORITE
Name

Posmatrač

26.04.2018 12:48

I šta konkretno predlažeš?

Name

Dobojlija

26.04.2018 14:39

Tebe za predsednika postao ocito nemas pametnija posla!