Objavljen nalaz druge obdukcije

Tijelo pokojnog Banjalučanina Davida Dragičevića (21) provelo je u vodi od dva do najviše četiri dana, piše u drugom obdukcionom nalazu, koji je na društvenim mrežama objavila njegova majka Suzana Radanović.

Republika Srpska 12.04.2018 | 08:52
Objavljen nalaz druge obdukcije
U tom dokumentu, koji potpisuje Ivica Mirosavljević, načelnik Odeljenja za sudsku medicinu na Vojno-medicinskoj akademiji (VMA), navodi se i da smrtni ishod Dragičevića nije mogao nastupiti prije tog vremena.

"Promene na šakama i stopalima ukazuju da je leš pokojnog proveo u vodi od dva do najviše četiri dana, što znači da i smrtni ishod nije mogao nastupiti pre navedenog vremena", stoji u nalazu obdukcije.

Nestanak Dragičevića prijavljen je u nedjelju, 18. marta, a tijelo je u rijeci Vrbas pronađeno šest dana kasnije, odnosno 24. marta, što znači da je, sudeći po ovom dokumentu, David bio živ minimalno dva dana nakon što je nestanak prijavljen.

Prema dostupnim informacijama, David Dragičević je od kuće otišao u subotu, 17. marta oko 19 časova. Kako je ranije objavljeno, posljednji put viđen je u nedjelju ujutro, oko 3.30 časova, a nestanak je prijavljen nekoliko sati kasnije.

U koritu rijeke Vrbas, na ušću Crkvene, 24. marta pronađeno je tijelo dvadesetjednogodišnjaka.

U prvom nalazu koji potpisuje Željko Karan navodi se da je smrt Dragičevića nastupila do maksimalno sedam dana prije momenta obdukcije.












(BN)

Komentari / 80

Ostavite komentar
Name

Kukavice

12.04.2018 07:18

Zalosno, sto se tice Karana zao mi je njegove djece ako ih ima jer je i njih ovim prodao. Karane ovo ti nije trebalo, udario si pecet na sebe koji ti niko nece skinuti. Mnogi su te smatrali za profesionalca ali ovim si pokazao da nisi to.

ODGOVORITE
Name

Па

12.04.2018 07:29

Кукавице: не лупетај празну сламу. Ти да причаш о др Карану

Name

Re

12.04.2018 07:44

A..Teslic i visemilionska pljacka opstinskih cinovnika...

Name

синиша

12.04.2018 07:55

О чему ти то причаш? Шта је то Каран погрешно урадио?

Name

Nikada

12.04.2018 07:55

Nikada taj nije bio profesionalac.A roditelje saavjetujem da slucaj hitno pokrenu pred medjunarodnim sudovima.Trebali su prihvatiti i da FBI uradi analizu.Na zalost dok se oni izvuku iz laznog Dodikovog zagrljaja procice dugo vremena a to njemu odgovara da se samo sve zabiravi o prodje.Da je ozbiljna covjek u najmanju ruku bi trazio ostavke u MUP i ostavku ministra.Onakvo lupetanje policije svijet nije vidio skoro,gledate li filmove ministre ako vec skole nemate?

Name

Krajina

12.04.2018 09:11

I šta sad? ! Koji nalaz, tačnije koje vrijeme smrti uzeti kao relevantno?! Oba nalaza sačinili stručnjaci! Koji je pogrešno utvrdio?! Prisustvo LSD-a objašnjava mnogo toga. Kakav propust policije! Ne znam kako onaj Ilic hoda, i kako još nije sankcionisan. Izuzev ako policija ne stoji iza svega ovoga!

Name

Re Siniša

12.04.2018 09:20

Kakav je to stručnjak kad piše po diktatu mafije ono što njima odgovora?A šta si ti Siniša?Što se kriješ iza ćirilice i Srpskog imena?Šta ćeš jadan ne bio ako ti jednog dana proradi savjest i pamet pa uvidiš da si svoj narod prodao za par maraka.

Name

ре

12.04.2018 09:32

Хаха. Смијешан си, људино. Као да ме познајеш.

Name

PRAVDA ZA DAVIDA

12.04.2018 09:38

Na FB ima grupa PRAVDA ZA DAVIDA koja ima vise od 70000 članova.Svi tamo svaki dan mozete vidjeti istinu koja se nemoze sakriti!

Name

Svedska

12.04.2018 10:02

Aida Hadzialic, ministar obrazovanja u Vladi Svedske zbog dve case vina koje je popila i sjela u auto i uhvatila je policija odmah dala ostavakukao i citava Svedska vlada.U drzavi RS policija zataskava ubistvo i niko da se pocese.Ljudi moj gde vi to zivite.Svaka drzava ima mafiju ali u RS mafija ima svoju drzavu

Name

Re Re

12.04.2018 10:46

Samo da odgovorim onom debilu koji spominje neku pljacku cinovnika neke tamo Opstine- debilu ovdje je rijec o mladom covjeku koji je bezdusno ubijen, cija je smrt poresla Republiku. A tebe idiote bi trebalo malo propitat mozda imas nekih saznanja vezano za ovo ubistvo pa skreces temu i komentare. Idiote i psihopato.Pravda za Davida i ne dao Bog da icije dijete dozivi tako nesto.

Name

Pravda

12.04.2018 13:11

Ili mi se cini ali Dodik nije nista u ovom slucaju kriv, stoji da je Milokrad i sirovina. Ali sto se tice ovog slucaja konkretno, ispao je fer. Eto neka jos poodpusta te mitoljube iz policije i nadje novog patologa posto je Karan pretjerao skroz stim muljazama, i oprao bi se skroz Dodo. I po mojoj procijeni vrjeme smrti bi moglo biti oko 22, kazem tada je ubijen, jer LSD, bi ispario da je pre, logicno. Jer druga obdukcija ako je radjena 27 tako ga dodje. A i rekli su 20 ili 22. Hajde nek se sada nadju i pocinioci ovog monstruoznog djela i sve ok za nas. A za njegove roditelje, nikad.

Name

Kanada Re, Svedska

12.04.2018 14:24

E, moj Svedska, to je ono sto nas narod tamo ne moze da shvati. Ne moze da shvati da postoje uredena drustva gdje se postuje zakon, procedure, nadleznosti, norme ponasanja I gdje za one koji se ogrijese of to postoje konsekvence pa bio to predsjednik neke drzave, vlade ili obican cinovnik. Cak , naprotiv , sto si na vecem nivou vlasti vise si pod lupom javnosti I odgovornost ti je veca. Nasem narodu je tamo godinama ispiran mozak, nametnute su I'm neke kvazi velicine koji misle da ako obuku odijelo I stave kravatu da su bogovi. Fuj! Da tamo imalo ima bilo kakvog reda , do sada bi morali biti uhapseni I minister policije I director policije I onaj Ilic I krivicno procesuirani.

Name

veljo

12.04.2018 15:46

Odmah sam znao da Karanov nalaz ne štima i više je logično da je smrt nastala posle, tako da ni njegova izjva o nasilnoj smrti nije opravdanje. Međutim pometnju je unelo to što je prvobitno rečeno da su nalazi isti. Sad je sve jasno i hvala gospodinu da je imao hrabrosti da uradi valjaniju analizu. Ovo je sramno i zaslužuje svaku osudu i procesuiranje celnika MUPa..

Name

nikson

12.04.2018 08:11

Leš u vodi je proveo najviše 2-4 dana, ne više od 4 dana. To je ključ, gdje se izgubiše ostali dani!?

ODGOVORITE
Name

jasno ko dan

12.04.2018 08:21

Pa bio zarobljen u kuci nekoj i mucen i masakriran, vidis da mu fali pola glave i jetre ???

Name

Skeptik

12.04.2018 08:53

Pa naravno da je to ključ svega. To je Karan propustio da navede. A samim tim pada u vodu kompletna priča Ilića i ostalih iz policije, pogotovo ona gdje su tvrdili kako je david poslije "pljačke kuće" otišao do Crkvene, u nju pao i udavio se. Znači, to je bila njihova čista izmišljotina i sugerisana tvrdnja za javnost. Samo zbog te činjenice svi bi morali podnjeti ostavke ali i odgovarati krivično, od ministra pa sve do Ilića.

Name

Re

12.04.2018 08:57

Bas tako. Vaskovic je bio u pravu kada je rekao da je bacen izmedju 20. i 22. a ne 18. kako je Karan napisao.

Name

Colic

12.04.2018 09:22

Djecak je očito kidnapovan, zadržan, mučen i drogiran. Kako policija stiti počinitelje, plasim se da je ovo djelo nekoga od policijskih službenika. Ko drugi ima kapacitet za tako nešto?

Name

Re jasno ko dan

12.04.2018 09:26

A gdje ti to pročita da mu fali pola glave i jetre? Bože sacuvaj kakve gluposti pišeš!

Name

za skeptika

12.04.2018 09:27

Dva nalaza, po kojem će Tužilaštvo dalje djelovati, je pravo pitanje?

Name

Skeptik

12.04.2018 10:16

"Za skeptika", pa zašto je zatraženo da se izvrši druga obdukcija ako se neće koristiti u istrazi?

Name

superhik

12.04.2018 10:23

Mozda ga je policija uhapsila i drzala negde u prostorijama MUPa i posle ga likvidirali.Ko zna sta se sve krije iza ovog slucaja i kakve mracne tajne u koje je ukljucen najvisi vrh policije i drzavne mafije

Name

??

12.04.2018 10:29

LSD moze biti i podmetnut...

Name

!!!

12.04.2018 13:49

Malo mi smeta kad o obdukciji komentare pišu oni koji zaista malo ili gotovo ništa ne znaju o istoj. Slučajno sam imao obavezu 1984 da prisustvujem jednoj sudskoj i jednoj kliničkoj obdukciji koje je radio dr Curkić. U ratu sam slučajno u selu Jošava identifikovao 2 leša u fazi raspadanja. Uzimao sam uzorak krvi pokojniku za alkotest kako bi sudija znao hoće li ili neće tražiti obdukciju. Nikako se ne smatram stručnjakom te oblasti ali pošto sam pročitao pukovnikov nalaz pade mi u oči "moždano tkivo prisutno u grudnim dupljama nakon prve obdukcije" Treba li veći dokaz od ovog da je prva obdukcija rađena pod pritiskom na obducenta da se pošto po to što prije uradi. Obdukcija je po definiciji "otvaranje leša, vađenje njegovih organa, pregledanje pod mikroskopom... Nakon svih tih radnji se sve mora vratiti na svoje mjesto" može se uzeti dio nekog organa ili čitav organ samo ako je to naučno opravdano. Eto kao sad se sjećam riječi dr. Curkića prije 34 godine. Ima tu još možda i jačih rečenica u pravnom smislu, ali ova mi je zaista pala u oči. Što se tiče prisustva narkotika posle svega nije nemoguće da ga je neko čak kljukao istim u cilju umanjenja bolova i držanju u stanju somnolentnosti za života. Ovo ne tvrdim nego kažem kao "možda" Nek da dragi bog da sve ovo istina i samo istina izađe na vidjelo. Davida vratit ne možeme, al kao društvo istinom možda iskorijenimo pojavu. Nek mu je laka crna zemlja.

Name

komora lekara SRBIJE

12.04.2018 08:23

Karan OBJASNIO kako se radi obdukcija, podrska kolegi iz Srbije, Hrvatske i Slovenije...nepismeni narod moze da ti pljune pod prozor dragi kolega...

ODGOVORITE
Name

Čolić

12.04.2018 09:24

Lagao je za vrijeme smrti da bi zataškao zločin. To ljekar??? To je saucesnik u zločinu!!!

Name

Botino

12.04.2018 10:04

Kako te nije sramota da se potpisuješ "komora lekara SRBIJE", kada oni imaju svog poptparola koji je jedini zadužen za javne nastupe u ime te organizacije. To što spinuješ i pokušavaš se tako predstaviti samo još više povećava sumnju u sve zvaničen nalaze. Pa nisu ljudi ovce botino nepismena.

Name

za komoru lekara

12.04.2018 10:12

Zavod za sudsku medicinu BL nema hemijskotoksikološku laboratoriju niti obučenog stručnjaka ( toksikologa) koji radi hemijskotoksikološke analize. nije jasno ko je i gdje radio hemijsko-toksikološki skrining urina na sredstva zloupotrebe i lijekove.

Name

Re

12.04.2018 10:43

Taj patoloski lazov Karan je saucesnik u svemu ovome jer laze i prikriva ubistvo.

Name

Dire Straits

12.04.2018 08:31

Bez namjere da ikoga vrijeđam, optužujem ili "kačim" bilo kakve epitete, pitam, znači li po drugoj obdukciji da je pokojni mladić bio pod uticajem narkotika: marihuana i LSD? Da li tako piše u nalazu?

ODGOVORITE
Name

Marko

12.04.2018 09:18

Da gospodine, dobro ste procitali, to pise u obdukcionom nalazu. Ali isto tako pise da je Davidovo tijelo u vodi provelo 2 do 4 dana. Sto znaci da je bio ziv, zarobljen, zatocen, mucen, brutalno prebijen, drogiran i tako bacen u vodu.

Name

Krajina

12.04.2018 09:24

Da. Piše da je toksikoloskom analizom utvrdjeno prisustvo marihuane i LSD-a. To mnogo govori onome ko razmišlja. Takođe, u želucu je pronađeno i nesvarene hrane, što znači da je pokojnik neposredno prije utapanja jeo. Maksimalno prije 4-5 sati. Ne vjerujem da bi ga neko prvo nahranio pa ubio.

Name

Čolić

12.04.2018 09:27

Da, piše. Ali piše i da ih je moguce naci do 5 dana u urinu. Poslije nije. Obdukcija uradjena 25.03, a on nestao 18.03. Uradi matematiku. Najmanje dva dana je praznina. Logičan zakljucak je da ga je neko držao i drogirao, a na kraju nesvjesnog bacio u Crkvenu gdje se i utopio. Osim toga, nisu uradjene adekvatne analize i ne moze se sa sigurnoscu reci da se udavio u Crkvenoj.

Name

Dire Straits

12.04.2018 09:31

@Marko: Druže, ne ljuti se, nikakve loše namjere nemam, a tako sam i napisao. Vidio sam u izvještaju koliko je tijelo provelo u vodi i sad mi je to sve totalno sumnjivo. Neko nešto krije debelo. Iz ovog da je bio pod uticajem narkotika nisam izvlačio nikakve zaključke niti htio da pokojnig mladića optužim za bilo pta.Pozdrav.

Name

za Dire Straits

12.04.2018 10:09

Treba da se ljuti, ovdje danima spinuješ o momku sve najgore, iako se iz svega može zaključiti da je momak ubijen. Naravno, kako neko ko može slušati tu pedersku grupu "Dire Straits" može imati ispravno mišljenje o bilo čemu.

Name

RE KRAJINA

12.04.2018 13:54

Tako se samo u Krajini razmislja ( donose zaključci).Nigdje vise!

Name

Dire Straits

12.04.2018 14:07

@Za replikanta: Pogrešan si zaključak izveo. Totalno. Vezano za ovaj slučaj, niti šta kako kažeš spinujem, niti sam nešto posebno i komentarisao u vezi sa tim. Neznam gdje si vidio da pišem o momku sve najgore? Možda ti smeta što ja u svojim rijetkim komentarima nepatetišem i neglumim da sam veća žrtva od tog dečka ili da mi je teže nego njegovim roditeljima, a takvih ima previše i ovdje na portalu a i na trgu u BL. To sam zaključio čitajuči komentare,a i vidio sam uživo. Ipak,misli šta hoćeš, to je tvoje pravo. Lično, volio bih da se sazna istina, zbog žrtve, zbog roditelja i zbog budućnosti, kako se ovakve stvari više nikad' i nikom' nebi desile. A,o muzici, o grupi Dire Straits, izvini, ali vidim da nemaš blage veze iliti pojma. Pozdrav!

Name

USKORO

12.04.2018 08:41

Šta još nije jasno! Svi su upleteni jer ne rade svoj posao pravedno! Javni psovač Boga, samoubica Ilić, Karan, heroj budno prati, svi su javno i lažno blatili Davida jer je trebalo da preduhitre ono što se stvarno zbilo. Dovoljno je da se pogledaju, nazovu u bilo koje doba noći i da smisle kako će! Sve smišljeno krijete male zlotvore ubice. Javite se vi zlobnici koji pišete domaći za njih ovdje, a to radite svugde drugdje i u prolazu! Je li teško za njih oprati ono što se ne da skinuti? Najteže je ukloniti istinu, jer koliko god se trudiš ona je uvijek ista, jedna jedina koja se ne mijenja, opet izlazi na vidjelo! Svi vi koji podržavate ubice ste isti kao i ubice, svi vi koji lažno govorite preko televizije, radija, kada krenete preko dnevnika lagati Davida, vi ste još jedan potencijalni ubica nečijeg života, našeg djeteta. Svi mi budimo veći od sebe, vratimo se pravednosti ili će nas pojesti vukovi gladni sebe samih. Uskoro pravda za Davida ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️

ODGOVORITE
Name

Miodrag

12.04.2018 09:00

E sada neka mi neko od vas genijalaca koji branite ovu spodobu zvanu Željko Karan, a samim tim i rukovodstvo policije i republike, objasni kako neko ko je izvađen iz vode 24.3.2018. godine mogao preminuti 18.03.2018. godine u oko 04:00 h, ukoliko je smrt nastupila utapanjem u vodi u kojoj je proveo 2-4 dana...Znači u vodu je dospio najranije 20.04.2018 ili kasnije, što dalje implicira da je Karan slagao vrijeme smrti a samim tim i sve drugo... Ajde baš da vidim, genijalci, kako ćete ovo objasniti, živ nisam dok ne čujem...

ODGOVORITE
Name

????

12.04.2018 09:31

Treba objasniti i čenjenicu preloma nosne kosti, koju je utvrdio patolog iz Beograda a dr Karan je napisao da na kostima nema preloma.

Name

Re

12.04.2018 09:34

Prijatelju svako normalan vidi da ste u pravu i da celni ljudi policije Lukac,Culum i Ilic lazu i na sve moguce nacine pokusavaju da zataskaju i sakriju istinu o ubistvu Davida Dragicevica.Ovi drugi smrdljivi botovi i gnjide rezima koji se ovdje ubacuju pisu lazi u koje moze povjerovati samo neko ko je glup i neobrazovan i to im je i cilj da bas ti krezubi i nepismeni glasaci povjeruju u te lazi.David je ubijen i to je nama svima jasno i lazovi iz policije istinu nemogu sakriti!

Name

Re Miodrag

12.04.2018 09:40

Evo ja cu ti objasniti ovu zadnju stranu je neko falcifikovo.

Name

?????

12.04.2018 09:58

Prelom nosne kosti opisan na strani 2 i 4 a ne na zadnjoj strani

Name

Re-re Miodrag

12.04.2018 10:13

Ajde RE objasni, strpljivo čekamo.

Name

re ?????

12.04.2018 10:45

Fisura nije prelom.

Name

????

12.04.2018 11:23

Fisura (franc.) pukotina. U medicini se upotrebljava kod linijskog ( pukotinastog) preloma,

Name

Disije xxxx

12.04.2018 10:38

Ostavka Karana,Lukaca,Culuma i Ilica pa oni su ukljucenii u skrivanje dokaza oko ubistva njihove izjave bez dokaza pausalne ne smiju se dogoditi nekom ko je profesionalac ovde je slucaj da im se zurilo samo da se slucaj zatvori a ne istina i pravda.Strasno i zalosno tuzno i jadno.

ODGOVORITE
Name

МУП- Мафија У Плавом

12.04.2018 11:14

Интервентна јединица за подршку - Дастер... Дарко Илић - супруга - " "самоубиство у породичној кући" Каран - патолог .... МАФИЈА У ПЛАВОМ !!!

ODGOVORITE
Name

D

12.04.2018 12:50

Zamislite da je neki obicni gradjanin ovo uradio kako bi sad velicali mup i dodika a posto je necije dete od nekog cate ucinio zlocin onda lopovi sve kriju pa gde ceim dusa ubiti momka i kretati se mirmo.

Name

Ostavke!!!

12.04.2018 11:19

Ovo ne ide u dobrom smjeru, sve je više nezadovoljnih. Bolje je da ministar odmah podnese ostavku, a odgovorni uhapse i kazne, nego da na jesen padne vlast zbog jednog ministra i grupe nasilnika.

ODGOVORITE
Name

Mekta

12.04.2018 11:29

Mekticu ukljuci se i smjeni ovu bagru SNSDovsku

Name

Kakve ostavke

12.04.2018 11:39

Kakve ostavke....krivična odgovornost....a onda će ostavke doći same po sebi....a posebno taj ilić....sva banja luka zna ko je on i šta je radio....neka ilić kaže koliko firmi ima....neka lukač kaže koliko poslovnih prostora ima...isto i ćulum....

Name

Objektivan

12.04.2018 11:22

https://www.cin.ba/namjestena-svjedocenja/

ODGOVORITE
Name

Ko zna?

12.04.2018 11:22

Ocigledno je da se vrijeme smrti drasticno razlikuje,a moglo bi da bude presudno za rjesenje ovog slucaja.Dva eminentna strucnjaka...kome vjerovati?Jedna"sitnica".Dr Karan izbjegao zatvorsku kaznu zbog laziranja nalaza obdukcije iz '97.godine sumnjivim pomilovanjem koje nije objavljeno u sluzbenom glasniku RS.Mozda je zato prinudjen da laze?

ODGOVORITE
Name

sve piše u knjigama samo treba čitati

12.04.2018 16:33

Možda dr Karan nije pročitao stranu 60 knjiga Sudska medicina, Milovan Milovanović, gdje između ostalog piše: Ubilačko utopljenje, ono se može izvršiti nad osobama koje su predhodno onesvešćene, odnosno drugačije onesposobljene za odbarnu i samospašavanje, npr. udracem po glavi. A kada se čita obdukcioni zapisnik pokojnog Dragičevića vidi se da je on imao oko 6-7 udaraca u glavu i zbog tog je zaključak, dr Karana, da se povrede glave ne mogu dovesti u vezu sa smrtnom posljedicom u suprotnosti sa onim što piše u knjizi Sudska medicina, M. Milovanović strana 60

Name

Znalac

12.04.2018 11:30

Pod hitno KGB Putinov da se ukljuci,necemo FBI imperijalisticki

ODGOVORITE
Name

nikson

12.04.2018 12:56

Gdje je izvještaj FBI, neka ga pokažu.

Name

?

12.04.2018 11:50

Patolog iz Srbije je iznio obdukcioni zapisnik a Karan Potvrdu o smrti. Tako sam ja shvatio. Ako grijesim ispravite me.To su dva razlicita dokumenta. Samo da se pocinioci ovog gnusnog djela izvedu pred narod.Pravda za Davida.

ODGOVORITE
Name

Ljudi

12.04.2018 13:11

Ja sumnjam da ce se otlriti ubica ili ubice, znate svi onu narodnu vrana vrani oci nevadi, na moju i vasu zalost ubidtvo Davida i druga ubistva još niko iz mupa i tuzilastva nije okrivio i osudio, zalosno i nepravedno jest sto nam se ubice rugaju.

Name

Istina

12.04.2018 12:59

Zašto niko ne uzme u obzir rezultat toksikoloskog nalaza? Informišite se kakve halucinacije izaziva taj narkotik. Pokojnik je bio drogIran opasno. Razumijem da nijedan roditelj ne može prihvatiti činjenicu da mu se dijete drogira, ali zašto masa kao bez mozga tvrdi da je ubistvo? ! I ovdje na netu svako sebi daje za pravo da ocjenjuje nalaz obdukcije! Ljudi, to je nauka. Pustite struci neka o tom sudi. Od dana pronalaska tijela majka tvrdi da je ubijen! Uz dužno poštovanje, ali s koJim dokazima?

ODGOVORITE
Name

re za Istina

12.04.2018 13:26

Zašto ona konferencija za štampu i u onom sastavu ?

Name

Vjeruješ li

12.04.2018 13:32

Dobro si se upitao, ali sam sebi si odgovorio kada kažeš zašto masa ljudi tvrdi da je ubistvo! Sada sebi odgovori. Ti ne razumiješ šta čitaš, pričaš, pišeš, a pišeš da je dijete drogirano! Zato masa ljudi zna, a znaš i ti očigledno samo pažljivije poslušaj glas u glavi. PRAVDA ZA DAVIDA JE ISTINITA ♥

Name

Za ovog Istina

12.04.2018 15:41

Ljudi su poznavali svoje dijete. Bili mu posvećeni. Porodicu Dragičević poznajem 15 godina i imam pravo da kažem da David nije bio narkoman. David je bio izuzetno inteligentan i veoma dobro potkovan znanjem iz svih sfera. Igrao je košarku odlično, imao smisao za humor.Da li ste ikada pročitali neke stihove koje je on pisao? Naravno da ne. Ali to sada nije ni bitno. Više je zabrinjavajuća stvar što otac već 17 dana kao ranjena zvijer stoji na Trgu i ljubi sliku svog mrtvog djeteta a da mu se niko od vlasti ne obrati! Zašto ne izađu i ljudski se ne obrate? Oni ignorišu. Pokušali su da podvale priču da je lopov i narkoman i samoubica ali im nije uspjelo. Imam ja štošta još da kažem ali moram na Trg.

Name

Re

12.04.2018 17:29

A urin, dnk je ostavio prvi patolog, aki zatreba naknadno, tako je pisalo na dnu nalaza koliko se secam. Ako je drugi patolog to koristio,odnosno iskoristio, ko zna cije su to izlucevine. Slagao je vreme smrti moze podvalit i lazne izlucevine.

Name

re istina

12.04.2018 18:39

E mamlaze gdje pokupi tu pamet? Kaži nam da to mjesto zaobilazimo u širokom luku.

Name

Re

12.04.2018 13:06

Sumnjam da je pocinioc jedan, jer je momak imao podlive na unutrasnjim stranama oba koljena, i podlakticama i oba rucna zgloba. Tragovi snazne borbe. Jedan pocinioc tesko moze sve ovo da uradi, jer se David borio. Narod RS ima apsolutno pravo da se istrazi istina do posljednjeg detalja i sprovede pravda! Saucesce porodici!

ODGOVORITE
Name

Re Re

12.04.2018 14:04

Naravno, toliki podlivi ne upucuju na utapanje, nego na borbu za zivot!

Name

Paja

12.04.2018 13:06

Ato branis KARANA kada je USRAO i sebe i struku.

ODGOVORITE
Name

FBI

12.04.2018 13:31

To za FBI je najveca podvala.Oni su bili u BL sasvim drugim povodom,i praksa je i obaveza da se jave lokalnoj policiji,a ovi su to iskoristili da predstave kako se konsultuju sa njima u vezi istrage.U stvari sve je bilo u domenu neobavezne price uz kafu.

ODGOVORITE
Name

Re

12.04.2018 14:18

Ma videli FBI na tv, pa tako kada je bal neka je maskenbal. Izmastali neobavezno caskanje uz pletenje, i zanimljivo FBI ih pohvalio. Svaka ih izjava dosad izbija iz opanaka nak malo.

Name

Kanada

12.04.2018 14:04

Ubistvo, podmetanje dokaza ubijenom, ciljano blacenje imena ubijenog je mogla da odradi samo policija ili najmanje, bila je scenarista I pokrovitelj tog monstruoznog zlocina. Sva dogadanja , pocevsi of onog kriminalnog izvjestaja ukazuju na to. Izvjestaj samo dva dana nakon Davidovog pronalazenja u kome je accent stavljen na pljacku kuce I blacenje Davidovog imena I'm je bio plan " A ". Ocigledno da su bili uvjereni da niko nece ni razmisljati ako ga okarakterisu kao pljackasa I konfliktnu licnost. Nisu ocekivali reakcije. Ovo strasno iscrpljivanje Davidovih roditelja I sve ostalo I'm je plan " B ". Sad slijedi pritisak na tuzilastvo ( taj Lukac se vec direktno eksponirao u tom pravcu). E, pa narode sad , nakon svega ovog, stanite u red za klanje ( ubijanje) umjesto da izadete svi na ulice I zahtijevate istinu na koju imate pravo da se ne bi desilo isto vama I vasoj djeci.

ODGOVORITE
Name

Da

12.04.2018 18:10

U red,kao nad ivicom jame a niko ne pokusava da pobjegne.

Name

Istina

12.04.2018 17:24

Svasta svasta svasta sada citam u grupi pravda za davida, pise se da ljudi koji stoje na trgu nisu pozeljni u pojedinim kaficima, jel moguce. Uzas, BL pola ludo pola normalno ljudi. Normalnim ludi oduzimaju sve jedno po jedno.

ODGOVORITE
Name

Pravda za Davida

12.04.2018 17:58

Ma pustite te gluposti! Neka mala je zapalila cigaretu u lokalu , što nije dozvoljeno, pa je gazda opomenuo. Mala od tog napravila priču. Obrisana je objava u grupi. Mala neke svoje lične frustracije pokusava liječiti i skreće pažnju u masi ljudi.

Name

Ok

12.04.2018 18:27

Aha,,samo napred ko je iz BL, nemojte odustajati od tih skupova. PRAVDA ZA DAVIDA, pozdrav!!!!

Name

Marcone

12.04.2018 20:49

Drzava miseva i picki u sapi kriminalne vlasti .Ovaj slucaj u normalnoj drzavi bi bio rasvjetljen za 24h najvise i to da rade pripravnici.U ovom ubistvu je veci broj saucesnika,sto direktnih sto indirektnih.Npr Karan,da bi frizirao nalaz obdukcije neko mu je morao reci kako da radi,sta i kako da pise u nalazu i umjesto da odmah iznese u javnos takav pritisak on je kao picka najveca se svrstao u indirektnog saucesnika.Vlasnici kuce su sasvim sigurno povezani sa zlocinom,sad u kojoj su ulozi i koga stite to bi u normalnoj drzavi za 2-3 h bilo poznato.Ti Culumi,dvojica se spominju,jedan u poruci,drugi u tuci,znaju nesto i imaju veze.Zena koja je gledala tucu o kojoj je govorila prvi dan poslije pronalaska Davida je usutkana i taj detalj niko od nadlezni nije nikad ni spomenuo.Uzimanje otisaka rade kad neko ukrade srbrnu narukvicu, a sad nisu uzeli nakon kradje sa smrtonosnim ishodom vec su zakljucili da je to bio David po necemu,toboze zbog istrage ne mogu detaljisati po cemu,valjda po izmisljenom bureku iz pekare(kamera ga snimila iz obliznjeg objekta,samo nisu bili sigurni da li je bio burek ili sirnica).Tako da to nije ubistvo u kojem su zrtva i egzikutor ucestvovali 1:1 na nekom mracnom i usamljenom mjestu,vec se radi o cjeloj grupi ljudi koji su dobili uloge u maskiranju i zataskavanju ovog zlocina da bi se zastitio neko neciji,jedan ili vise njih.I oni koji su imali dilemu(npr kao moj deda,on pamti onu Titovu policiju,kakvo god imali misljenje o toj policiji,imali su morala) da nebi policija mogla tako nesto raditi,vise nemaju !

ODGOVORITE
Name

M

13.04.2018 15:09

Ja se pitam da li su ovi novinari u Bluci sačekali Karana npr.ispred kuće,ispred posla,da ga pitaju o čemu se radi,šta je u pitanju?Da li su otišli pa sačekali inspektora koji vodi istragu da pitaju gdje se stiglo sa istragon.Ako sam dobro shvatila da je ministar policije davao neke izjave o slučaju smrti ovog mladog čovjeka,ne razumijem šta ministar ima da komentariše ne čiju smrt,on nije inspektor ni javni tužilac. Sve je pogrešno ovdje,mislim da svi ovi ljudi na trgu trebaju zajedno sa roditeljima ubijenog dječaka,prvo tražiti od novinara da oni vrše pritisak na istragu,pošto je Karan uradio to što je uradio,on zna zašto je uradio,na njega se treba vršiti pritisak svaki dan,svaki sad,jer samo pod medijskim pritiskom takvi ljudi popuštaju

ODGOVORITE
Name

.........

14.04.2018 06:10

Karan zna da udraci u glavu mogu dovesti do potresa mozga i gubitka svijsti i da u tom stanju jedino može nastati utapanje u potoku ( rječici) Zna da nema pregleda niti analize na osnovu koje je mogao onako precizno utvrdi vrijeme smrt, ali to neće da kaže. Neće da kaže da je pokojnik ima veći broj udraca u glavu da je imao prelom nosne kosti, da je imao odbrambene povrede po rukama, te još monogo toga. Treba da kaže na osnovu kojeg pregleda i analize je utvrdio da se povrede ne mogu dovesti u vezu sa uzrokom smrt tj. kojom je to analizom utvdio da pokojnik nije bio u besvjesnom stanju kad je dospio u vodu, ako to kaže nauka će mu biti veoma zahvalna.

Name

Galeb

13.04.2018 22:05

Nema pravde bez motke i vila toje poznato Ronhil bjezi sa oplackanim blagom a bratija ga uzurbano napusta i bjezi u svom pravcu nego motke i vile pa Hapsi tu gamad dok nije pobjegla ili trpi jaram

ODGOVORITE