Majka objavila nalaz obdukcije

Suzana Radanović, majka nastradalog Davida Dragičevića, objavila je detalje rezultata obdukcije tijela mladića, a koje su dobili iz Zavoda za sudsku medicinu RS.

Republika Srpska 11.04.2018 | 12:42
Majka objavila nalaz obdukcije
U ovom nalazu navedeno je da je odmah po nalasku tijela u rijeci Crkvena, sa velikom sigurnošću konstatovano da se radi o Davidu. Pregledom odjeće u džepovima je nađen mobilni telefon, čakija zvana “švajcarski nož”, ključevi, te tri novčanice od po 50 maraka i po jedna po 20 i 10 KM. Zatim se navodi da je u Zavod došao Davor Dragičević, koji je potvrdio da se radi o njegovom sinu.

Potom je u nalazu detaljno opisana odjeća koja je nađena na Davidu, kao i povrede koje su nađene na tijelu. Objašnjeno je koje su od povreda mogle nastati za vrijeme života, a koje poslije smrti Dragičevića.

“Pregledane su kosti glave, vrata, trupa i ekstremiteta i na njima nisu ustanovljeni prelomi”, piše u nalazu, koji je potpisao ljekar Željko Karan.

Na kraju nalaza se nalazi zaključak u kojem je konstatovano da je leš izvučen iz vode u stanju početnih truležnih promjena, te da je smrt nasilna i nastala utapanjem.

“Na lešu su ustanovljene spoljašnje povrede, nagnječenja i krvni podlivi, locirane u predjelu glave, trupa i ekstremiteta, koje su nesporno zaživotne. Opisane povrede mogle su nastati u fizičkom sukobu sa jednom ili više osoba. Opisane povrede, pojedinačno i skupno su lake tjelesne povrede i ne mogu se dovesti u vezu sa smrtnom posljedicom”, piše u zaključku.















Davidovo tijelo nakon šestodnevne potrage pronađeno je na ušću rječice Crkvene u Vrbas.

Policija je nakon toga organizovala pres-konferenciju na kojoj su ustvrdili da se radi o zadesnoj smrti, dok roditelji vjeruju da je mladić ubijen, a da policija prikriva počinioce tog zločina.

Osim roditelja, brojni građani Banje Luke, ali i drugih dijelova BiH sumnjaju u dosadašnje rezultate istrage, zbog čega svake večeri u 18 sati organiziraju okupljanja na Trgu Krajine u Banjoj Luci, ali i drugim gradovima, tražeći "Pravdu za Davida".

(banjaluka.com)

Komentari / 57

Ostavite komentar
Name

Hare

11.04.2018 10:46

Samo idiot može reći da momak nije ubijen od početka se nešto krije dobro i da su tijelo našli

ODGOVORITE
Name

DOKTOR

11.04.2018 12:33

Ako se momak utopio u nalazu obdukcije treba pisati da je u plucima nadjena voda.Ako je smrt nastupila utapanjem u plucima mora biti velika kolicina vode.To nigdje u nalazu obdukcije nepise.To znaci da je smrt nastupila prije nego sto je tijelo baceno u vodu!

Name

Re

11.04.2018 13:00

Vi ste u pravu, jezik medju zubima ukazuje da mu je manjkalo vazduha, ali gde voda u plucima. Dobro je on ovaj nalaz svuserio. Mogao je umret od gusenja, da je ugusen bilo cim pa bacen u vodu. Gluplji nalaz obdukcije nikad nisam videla, i nejasniji i kontradiktorinij itd....necu se nisakim raspravljati od vas ali u tuzilastvu imaju strucnjaka medicinske struke, pa ako njima ovo ok onda sam ja trnoruzica, neka par puta procitaju i videce da nista nestima. Izuzev ako je na jednom mjestu ubijen na drugom bacen.

Name

nikson

11.04.2018 13:54

Ajde da i ne sumnjamo u izvještaj patologa jer nigdje ne navodi da li postoji mogućnost da mu je neko "pomogao" da se "oklizne" i padne u Crkvenu nego gdje je po izvještaju policije Tužilaštvu se taj dogadjaj mogao odigrati i da li je David po pričama drugova, poznanika ikada hodao tim dijelom puta odnosno da li je imao suicidalne misli kako nam pokušavaju objasniti? Valjda bi neko nešto znao!

Name

Sakib

11.04.2018 13:56

Ovo je sekta neka isto kao u Srbiji familija one pjevaljke.

Name

površnost i proizvoljnost

11.04.2018 14:35

Ovo je sramota da je potpisao prof.dr med. ito specijalista sudske medicine. Morao bi objasniti kojim je to pouzdanim pregledom ili analizom dokazao da udarci u glavu i navedene povrede nisu mogle dovesti do potresa mozga i gubitka svijesti. Ovo zbog toga što je zaključio da su lake tjelesne povrede i da se ne mogu dovesti u vezu sa smrtnom posljedicom. Ovakav zaključak je proizvoljan i nije zasnovan na nekom pouzdanom pregledu i analizi. Pregled ili analiza koja omogućava ovakav zaključak ne postoji. Zbog navedenog dijagnoza kod leševa iz vode sa zaživotnim udarcima u glavu ( povredama na glavi) se ne smije olako zaključiti i tako slučaj zatvoriti, bez poznavanja okolnosti u kojima je došlo do dospjevanja tijela u vodu. Pogotovo što su ovdje postoje i odbrambene povrede ( povrede koje nastaju kada žrtva pokušava zaštiti glavu od udarca ) Nema podataka o starosti zaživotnih povreda tj. koliko vrmenski su nastale prije utapanja. Da li su sve povrede nanešene istim povrednim sredstvom, pogotovo što se navode i rane na glavi. Malo čudno da su rane na glavi postmortalne( nastale nakon smrti) a nalaze se na istom mjestu gdje se nalaze i krvni podljevi koji su zaživotni ( nastali prije smrti) nevjerovatna slučajnost. .....

Name

007

11.04.2018 10:50

Opet protesti????

ODGOVORITE
Name

Kole

11.04.2018 13:35

Šta ove sitne duše imaju od ovoga što su toliko zainteresovani za ovaj slučaj, pitanje je sad!!? Pa policija radi svoj posao, istraga još traje, ovo je zamršen slučaj, angažovani su stručni ljudi, propustite malo i porodicu i narod. Vi se kao zabrinuli za Davida i porodicu, aha malo sutra, lovite u mutnom ali ste provaljeni. Sve će se saznati, još malo.

Name

Kole

11.04.2018 14:17

Ljudi se brinu za svoj zivot, jer svi smo mi David.

Name

KOLE

12.04.2018 16:33

Evo baš maloprije u direktnom prenosu na BNTV u 18h na trgu Davidov otac je rekao imena i prezimena osoba na koje sumnja da su povezani sa ovim ubistvom.Filip Ćulum,Nikola Ćulum i Strahinja Momić.Isto tako je spomenuo vlasnika sporne kuće Đorđe Rađen.Pozvao ih je da sutra u 18h dođu na trg u Banja Luci i da kažu javno šta znaju,a pozvao je iz Mupa Lukača,Ćuluma i Ilića da takođe sutra dođu na trg!

Name

Brko

11.04.2018 11:02

Pa gledam komentare po fb, ljudi toliko lupetaju da je to strasno, pa ni ono sto procitaju ne razumiju, a pricaju da je 130 km pronadjeno, pa gospodo da li znate bar racunati do 200, a sto lupetaju za USB, pa to je privjesak i on je na kljucevima, zato nije posebno izdvajan, tako da manite se lupetanjaaaaa, trebalo je po vasem misljenju istragu voditi sa vama tu na ulici, mozda da je vi vodite najbolje, a sta mislite!?

ODGOVORITE
Name

Re za Brko

11.04.2018 11:56

Ne do 200, već do 180. Kako znas da je USB privjesak ?

Name

A JE A

11.04.2018 13:59

Ovaj Brko je sigurno umijesan u sve ovo.Ajde krezuba botino Brko pricaj golube botino crvena?

Name

Nikola

11.04.2018 11:03

Nedao Bog nikom! Iako stalno nad nama lebdi pitanje "Ko je sledeći"!?

ODGOVORITE
Name

Brko

11.04.2018 12:34

Pa do 200 da zaokruzimo, lakse ti je racunati, a za usb znam rekli mi ljudi i tako je sigurno.

Name

Re za Brko

11.04.2018 12:47

Eto vidiš. Rekla - kazala

Name

A JE A

11.04.2018 13:57

Krimosi iz policije sve cine da zataskaju ovo ubistvo!

Name

Re2Re

11.04.2018 15:44

I šta mila, pitaš nekog odavde ko je stručnjak za forenziku? Pa ovdje na prste ruke mo'š nabrojati svršene srednjoškolce jbt. Ali, naravno, za nekog kome je DIjeca i dalje pravopisni tačno, nema mjesta čuđenju.

Name

Konpleksu

11.04.2018 16:45

Svrseni srednjoskolac to se tako u tvome selu prica. Mili konpleksu nije to tema, ti neznas ni sta je tema, a niste ni deca ni dijeca ni djeca, nego idioti i ti i takvi ko ti. Cim ste mogli tako pretuci momka. Sta mislis mi neznamo da ti lajes jer se bojis. E pa ja se tebe nebojim, kad bi mi na metar prisao bilo ko od osumljicenih za ovo ubistvo, pucala bih bez razmisljanja.

Name

BANJALUČANIN

11.04.2018 11:08

Ovo što je napisao ŽK mogao je da napiše svaki čovjek koji ima dva oka i vidi na daljinu do jednog metra. Ta njegova zapažanja niti su stručna niti su na bilo čemu drugom zasnovana. Kakve su modrce podlivi i koje vrste sa kakvim predmetima su nanesene. Sigurno modrice tupim predmetom po glavi i tijelu bezazlene i za ŽK ne predstavljaju nikakav dokaz o mogućnostima i predpostavkama uzroka smrti. ŽK je uredio nalaz prema izvještaju policije a što je potvrdio i plaćeni (naručeni) vještak iz Srbije.

ODGOVORITE
Name

Re

11.04.2018 11:43

Jest ali nesto nestima, ja sam milion puta procitala ovaj dio: povrede u predelu nosa jagodica itd uglavnom ulubljena na licu, napisao je da su posmortalne neke a neke zazivotne. Hajde neka mi neko objasni kako mogu biti posmortalne, te povrede ulublnenja po licu su mogle nastat samo ako je bacen na prednji dio u plicak, a kako su posmortalne odnosno posmrtne ako je bio ziv bacen, nije se mogao u padu ugusiti odmah. Ovaj patolog ili je bio supjan zazivotno ili je David na drugom mjestu ugusen a tu bacen.

Name

?????????

11.04.2018 11:49

Tereba objaviti i nalaz obdukcije koju je radio patolog iz Beograda, možda neke stvari budu jasnije.

Name

Re BL

11.04.2018 12:07

Pročitaj pažljivije, u dijelu zaključci. Nemože ovo napisati baš svaki čovjek koji ima dva oka u glavi i vidi bar metar. Budi objektivniji. Mislim da je ovaj zapisnik korektan. Dalje je na istrazi, odnosno na inspektorima da rade na ravjetljavanju slučaja.

Name

@BANJALUCANIN

11.04.2018 12:11

Da. Vidi se da si ti dosta stručan i da poznaješ materiju. Svakoj šuši koja ima "dva oka u glavi" (može i jedno) dozvoljeno je - na žalost - napisati i konstatovati bilo šta po bilo kom pitanju pod kapom nebeskom. Ostaje, međutim, činjenica da su to "odokativna" (sa dva ili jednim okom, sad svejedno) pisanija i konstatacije pripitih naklapala ispred seoske zadruge. A to, slava gospodu, nema nikakvu težinu za razliku od konstatacija koje potpiše prof.dr sci. Još uvijek! Ako se to - ne dao bog - jednom promijeni, onda smo definitivno ugasili.

Name

Re

11.04.2018 12:15

Da nesto nestima, dvaput je bacan po ovom nalazu jednom ziv jednom mrtav. Treba videt taj drugi nalaz. Ili je on zaista na drugom mjestu ugusen pa tu donesen bacen, ili je patolog bio napusen za vreme obdukcije.

Name

re re

11.04.2018 13:12

Pa to sto ti nerazumijes je normalno.Pa zato ti ne radis obdukciju nego dr.spec.patolog,a za to treba mnogo godina ucenja i prakse,a ti hoces da ti neko na sajtu objasni sve razlike zazivotnih i posmrtnih povreda.Covjece to je jedna cijela nauka.

Name

Re

11.04.2018 13:21

Problem je sto ja znam da su posmorte povrede posle smrtne, i kako koje nastaju. Odkud ti znas cime se ja bavim, i za razliku od tvoga doktora ja nuzimam mito.

Name

DOKTOR

11.04.2018 13:32

U pravu si prijatelju.Pise da se momak utopio,a nigdje nema u nalazu da su pluca u tom slucaju trebala biti puna vode sto znaci i svakom laiku je jasno da je smrt nastupila prije nego sto je David bacen u vodu!

Name

Re

11.04.2018 14:00

I ovo sto sam ja pitala da mi se objasni nije uopste u domenu patologije nego forznetike, ja sam pitala nekoga ko se bavi time ako takvih ima, da mi objasni kako posmortne odnosno posle smrtne povrede mogu biti po licu ako je ziv bacen. Jer je ocito bacen za noge i ruke i prema tlu cim je na lice pao. Ali se nije tako brzo mogao ugulsiti. Ispade ugusio se u letu sto je nemoguce. Ili je negde drugo ugusen pa tu bacen ili je patolog mitoljub uzeo opet mito. Ali ja skrenula paznju pa ljudi kojim je rekonstrukacija dogadja struka neka to objasne kada utvrde. A one sto neznaju nisam ni pitala. Logicno!

Name

Re

11.04.2018 14:16

U pravu ste osoba koja se prestavlja kao doktor, zaista nigde nepise da ima vode u plucima. Ovaj patolog Mitoljub i Milokrad mogu pod ruku do Ilica Zataskivaca.p

Name

bl

11.04.2018 11:47

A Ilicu sta ces sad Karan sebe ogradi odnosno napisa kako jest

ODGOVORITE
Name

Istina

11.04.2018 12:13

Decko je ubijen to je sigurno..

Name

123

11.04.2018 12:32

OVAJ KAKO OPISASE MRDIJI VRSNI PATOLOG SA VMA -BEOGRAD MOGAO JE DO SADA ZAVRSITI OBDUKCIONI NALAZ. DAJ TE DA SE UPOREDE NALAZI DVA STRUČNJAKA OVE OBLASTI.ZASTO SE KUPUJE VRIJEME I UNOSI SUMNJA DA SE OVDE RADI O REZULTATIMA PO MJERI POLITIKE I DUBOKO PODJELJENOG NARODA.SRAMNO JE ŠTO LUKAČ DOZVOLJAVA DA SVAKO IZNOSI SVOJE STAVOVE.HEROJU IZIĐI PRED NAROD I KAŽI ISTINU.CJENECI PO SVEMU OVO OKUPLJANJE I PROZVOLJNE PRICE ODGOVARAJU LUKAČU I PREMIJERKI.AMATERI SKUPO ĆE VAS OVO KOŠ TATI IGRANJE SA RAJOM SIROTINJOM.

Name

Krajina

11.04.2018 13:19

Završen je obdukcioni nalaz patologa sa VMA , samo što još nije u posjedu porodice.

Name

♥️ nije kamen

11.04.2018 14:17

Heroj ti je pogledao u crnu zemlju, heroj ti je ostao bez riječi, heroj ti je mislio lako ćemo! Ne može heroj s puškom na goloruki roditelje i narod koji ih podržava u borbi za istinom! Upitaj se može li heroj doći u 18 časova ispred Boske na trg za Davida Dragičevića reći šta to kriju! A onda se upitaj zašto ne može! Kriju tuđu djecu, kriju djecu koja su krvnički presudila oduzimanje života! Tvoj heroj i njegova družba su SAMOUBICE TUĐE DJECE, BAŠ TAKO, oni su SAMO SAMOUBICE TUĐEG ŽIVOTA! RUKOVODEĆI ILIĆ SE UHVATIO PREVRUĆEG KOLAČA, MISLIO DA MU MOŽE PROĆI KAO UVIJEK! KAKO JE SMIŠLJENO BLATIO TUĐE DIJETE! ALI ISTINA JE NAŠLA SVOJ PUT! PRAVDA ZA DAVIDA I SAMO PRAVDA ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Name

Nadati se istini i pravdi

11.04.2018 14:48

Mali je svijet, čujem ,priča se, da ovaj patolog iz Beograda ima novih čenjenica. koje se baš ne poklapaju sa prvom obdukcijom, zato vjerovatno još obdukcioni nalaz patologa sa VMA nije u posjedu porodice.

Name

Re

11.04.2018 15:15

Nesto korisno i od tih prica....ja cula i po Njemackoj se prica da su ga ubili zbog neke cure. Mali svijet za nas tacno. Ako je to istina, mozda bi nam ta ljepotica mogla reci ko je sve bio zaljubljen u nju da znamo ko ga je tukao. Mala konktuj se ziva bila.

Name

Dorada

13.04.2018 20:06

Ako se zapisnici ne poklapaju, a nalaz drugog patologa jos nije dosao do porodice, onda sta razmisljati? DORADJUJE SE, tj. usaglasava se sa prvim. SVI OVI PROPUSTI NAVODE NAROD DA NITI PATPLOZIMA, NITI POLICIJI, A NITI TUZILASTVU-NE VJERUJE. Zato postoje ove duge pisanije. Nije narod kriv. Narod nagadja...

Name

Zašto?

11.04.2018 14:17

Zašto nije urađena analiza vode u plućima, ja sam laik, po meni bi sve bilo jasno.

ODGOVORITE
Name

Opet

11.04.2018 15:34

Opet tražiš hlor i koka-kolu u plućima, jel' da?

Name

Re opet

11.04.2018 16:04

Polako čovječe, pitam iz razloga da li su urađene mikroskopske i hemijske analize vode iz pluća, koje zasigurno mogu potvrditi ili demantovati da li je utopijen.

Name

Na noge B.Luko za Davida i ostale

11.04.2018 14:20

Na noge B. Luko. Na noge BiH. Danas i svaki slijedeći dan na noge i na protest protiv onih koji skrivaju ubice. Ne izdržimo li sada do kraja, mogli bi se desiti da oplakujemogu već sutra vlastitu djecu, braću, sestre, drugove....Vlast žrtve ne bira. Mafijaškim metodama uklanjaju sve sto im je na putu. Pogledajte samo oči i izraz lica ministra Lukaca. Sakriva pogled dok govori. Zlo mu iz očiju viri.

ODGOVORITE
Name

obojica su idioti

11.04.2018 15:29

"Ostavka ministra Lukaca se nalazi na raspaloganju predsjednika Dodika.."

Name

Opa

11.04.2018 15:38

Opa, opet Bošnje 'dižu' Srpstvo uspavano? Veliš, "ajmo BiH"? Dokle bi rođeni?

Name

re.Opa

12.04.2018 15:04

Ovaj gore je neki multikultibratstvojedinstvo retard bosnjacki...moguce da je iz tuzle..

Name

Re

11.04.2018 15:11

U najblazem slucaju, momka su tukla dva lica i bacila sa mosta u vodu gdje je mogao nezgodno pasti i udariti glavom, izgubiti svijest i ugusiti se. Da policijski inspektori kazu za ovakve dokaze da je smrt zadesna, a imaju dokaze o fizickom konfliktu. Narode, sa ovakvom vlasti, i policijom, lose nam se pise. Svima ce se prije ili kasnije ova vlast i drzava odbiti o glavu. Saucesce porodici, i neka istraje. Moju podrsku sigurno imaju!

ODGOVORITE
Name

Re

12.04.2018 09:10

Samo da spmenem. Patolog sa VMA ovo je naveo kao mogucnost u svom nalazu. Pad i udarci sa manje visine. Problem sto nalaz kazuje da ubijen kasnije nego sto Karan tvrdi.

Name

Dr.

11.04.2018 15:50

Koliko vas sto pametujete ovde na portalu razumije u obdukcioni.nalaz???Koliko?Šta vi znate sta je autopsija?I dajete sebi za pravo da pametujete ovde ..Ne kazem.da se nesto ne krije ali zaboga miloga,pa vi i ne znate koliko čovjek ima zuba a da znate nesto o autopsiji..

ODGOVORITE
Name

Re

11.04.2018 18:21

Za ovo ne treba biti strucnjak. Da si ucio kako treba za Dr znao bi to. U nasem jeziku Dr. znaci drugi. Zato drugi, zasuti!

Name

Masta

11.04.2018 18:47

Ja sam Kim Kardasin ako je on doktor, pa primjetio bi nepravilnosti u nalazu, to je jos jedan od ubica. Providni su skroz.

Name

yika

11.04.2018 19:05

bas tako, vecina ne zna broj zuba u glavi a komentarisu obdukcioni nalaz, i degutantno je da se ovo objavljuje, zaista, familija je prsla totalno, ocekivano, njima treba strucna pomoc/

Name

Xxxxx

11.04.2018 19:27

Ako me neka tema nezanima negledam, brani se samo krivac. Jeste li vi glupi ili ludi pa neko nekontate da se izdajete. Imaju pravo da pokazuju sta hoce, oni nemaju sta kriti nisu svi kao vi.

Name

Za yika

13.04.2018 08:28

Ti si nam ok za davanje mišljenja kome treba pružiti stručnu pomoć. Možda znaš kako su se dogovorili da ovu nesreću što prije zaboravimo i da ne pričamo o njoj kako da nas se ne tiče! Sve nas se tiče da zna. Svi imamo puno pravo reći da želimo znati šta se desilo i zašto su tvoji izopačeni lažovi blatili dijete koje su njihovi sinovi krvnički ubili!

Name

Zoki

11.04.2018 20:27

Kako Vas nije sramota.Koji ste Vi likovi,pa Vas osamdeset posto sto komentarisete je nepismeno.Samo se stavite na mijesto tih roditelja i nadam se dacete prestati sa tim vasim glupim komentarima pa i lud covijek zna da je momak ubijen,da je sam skocio u rijeku s mosta zadobio bi teze tjelesne povrede pametnjakovici jedni sta Vi znate,ko je od Vas bio na tom mostu,prestanite sa glupostima.

ODGOVORITE
Name

Xxxxx

12.04.2018 04:05

Zoki pameti nasa, ti neznas sta koja rijec znaci a pametujes, kako ce lutko neko pisati ako je nepismen. A nisi u pravu Darko Ilic i dosta takvih ovo vidi ko zadesnu smrt. I nek pise svako dok se to nenazove pravim imenom.

Name

Xxxxx

12.04.2018 05:16

Pitaj Zoka Ilica jel ubijen, pa ces skontat sto se ljudi prepucaju, jedni ga brane jer su dobri i drugi ga klevecu jer se osecaju prozvanim jer su ga tukli. I treca kategorija takvi kao ti " veliki mudraci" koji neznaju ni koja rijec sta znaci, reci da je neko napismen ko pise, je isto ko reci da je neko nijem a prica. Ljudi pisite pisite pisite i pricajte pricajte sve dok se ne prestane pominjat zadesna smrt a ne pocne upotrebaljavat rijec ubilacka. Hajmo ljudi nauciti zvati stvari pravim imenom. I prstat lijecit svoje konplekse, trenutno smo nebitni.

Name

Cg

13.04.2018 19:47

Ovo se samo monstrumi od doktora sudske medicine igraju sa ljudskim telima. Masakriraju pokojnike Jel vi vidite koji masakr je uradjen nad davidom i sta nista sta je dokazano nista Slusao sam nekada davno profesora doktira sudske medicine stankovica i on je tada rekao bilo koji doktor da pogresi il on sam da pogresi u procjeni kaze lepo zemlja pokrije Strasno je sta se desava i radi dotakli smo dno dna nema vise dalje Izgubljene sve norme istine pravde postenja mudristo smirenosti molitve Molimo se za davidovu napacenu dusu molimo za njeggove roditelje da istraju u bolu A ovi sto su uradili ma doci xe vrijeme kad cesami priznati al ce im tada biti kasno.

ODGOVORITE