Kandidatura Čavića uslov za podršku?!

Kandidatura Dragana Čavića, lidera Narodnog demokratskog pokreta (NDP), za poziciju budućeg predsjednika Vlade RS uslov je za podršku ove partije kandidatima Saveza za promjene (SzP) za pozicije predsjednika RS i člana Predsjedništva BiH iz RS na opštim oktobarskim izborima.

Republika Srpska 17.03.2018 | 09:30
Kandidatura Čavića uslov za podršku?!
Ovo je "Nezavisnim" uoči današnje sjednice Predsjedništva NDP-a potvrdio Krsto Jandrić, zamjenik predsjednika stranke, koji navodi da su stajališta ove partije otprije poznata.

"Mi ćemo ponuditi Dragana Čavića za predsjednika Vlade, ne samo Savezu za promjene, nego i građanima, nevladinom sektoru i javnosti, jer smatramo da je on najkompletniji kandidat koji nema tutora, koji misli svojom glavom i koji ima neprocjenjivo političko iskustvo", rekao je Jandrić u petak.

On je naveo da će NDP na sjednici Predsjedništva stranke donijeti konačne zaključke o nastupu na predstojećim izborima, koje će predočiti javosti poslije sjednice.

Zdravko Krsmanović, potpredsjednik NDP-a, u petak je poručio da će se ova stranka ponašati u skladu s već izrečenim stavovima, odnosno da se neće "ni na koji način odlučiti da podrži samo dva kandidata kao kandidata, a da iza toga ne stoji velika kampanja i dvadesetak ljudi".

"Dakle, mora se odmah znati ko će biti predsjednik Vlade RS, mora se odmah znati ko će biti predsjedavajući Savjeta ministara, jer ta pozicija po rotaciji sada pripada Srbima, mora se odmah znati ko će biti predsjednik Narodne skupštine, (do)predsjedavajući parlamenta BiH, ko će biti ministar policije RS koji će ove kriminalce pohapsiti...", kaže Krsmanović.

Poručuje da ispod toga NDP "sigurno neće ići", jer bi u suprotnom dali podršku samo kandidatima, a ne kampanji i političkoj platformi.

"Takođe ćemo od Saveza za promjene tražiti i obrazloženje zašto ovi kandidati na ove funkcije (Mladen Ivanić za člana Predsjedništva BiH i Vukota Govedarica za predsjednika RS)", dodaje Krsmanović.

Podsjeća kako je odranije postojao dogovor unutar SzP da onaj koji bude imao najveću podršku u javnosti bude kandidat za predsjednika RS.

"Prema istraživanjima, Ivanić ima daleko najveću podršku, a pozicija predsjednika RS je najznačajnija za nas", dodaje Krsmanović.

Na pitanje šta ukoliko ostale partije Saveza za promjene ne pristanu na zahtjeve NDP-a Krsmanović odgovara kako se nikada nije bavio spekulacijama.

"Mi smo još od oktobra tražili ovo. Dakle, na sjednici Predsjedništva stranke jasno ćemo zauzeti stav o poziciji unutar SzP-a i s kakvom platformom idemo u naredne izbore", zaključuje Krsmanović.

Izvor: NN

Komentari / 103

Ostavite komentar
Name

007

17.03.2018 08:34

Ražanj se pravi.a zeca ni na vidiku.Počelo je počelo.

ODGOVORITE
Name

Re

17.03.2018 08:48

Sto puta sam napisao ovde da zbog Cavica..Sukala i Krsmaanovica izgubicemo izbore...al jok..glupaci odmah osudjuju tu izjavu

Name

Sinny Boy

17.03.2018 08:58

Sa druge strane još nema ni zeca ni ražnja.

Name

Borko

17.03.2018 09:25

Neka ga kandiduje SDP, svakako mu je pola kombi stranke tamo preslo, a tamo mu je i uzdanica Vojin Mijatovic u koga se kleo. Najvise papaka je u zadnjih 10 godina iz Ndp, izgubio dva puta za gradonacelnika. SzP neka se zahvali Cavicu, a on neka gleda kako ce preci cenzus.Prava prilika da ga otkace.

Name

Rekoh

17.03.2018 09:36

Trebate napisati i ministre da na izborima ni 2o poslanika nemate. Ivanic je imao sansu a ja mu poljoprivredni proizvodjac porucujem da sada ce ga ovaj iz Laktasa pobijediti ko niko nikog. Cuj krsmanovic predlaze a sebe vidi na mjestu gde lova. Bec danas cestitam zeljki i dodiku jos jedan mandat.

Name

Nikola

17.03.2018 09:41

Bravo Čava, dosta je bilo više laži i prevara. Samo čvrsto.

Name

Jadno

17.03.2018 09:46

Pa. Meni se cini da su odnosi unutar SzP skrojz poremeceni. Cuj ovo obecajte vi meni da cu biti ministar policije pa barem da se sepurim kroz kampanju s tom titulom. Bezveze, a ankete pokazuju SNSD preko 40%, smijace im se narod, daleko su oni od podjele tih funkcija

Name

Marko

17.03.2018 09:52

Cavic mudro pokusava ono sto SAD ambasada odavno zeli i trazi od njih, izfingirati svadju sa SDSom i potom da on kao najslabija karika SzP pokusa izvuci DNS iz vladajucih i tako stvoriti neki treci blok a i ojacati SzP. Te igre su djavole igre jer DNS ima manju podrsku od PDP koliko god se hvalili a njihovim napustanjem vlasti Dodik ide sam na preko 50% a oni smanjuju rejting za 2-3%

Name

Za Vukotu

17.03.2018 10:02

Vukota osvijesti se na vrijeme. Zans li da je u Banjoj Luci na proslim izborima NDP osvojio 5 mandata, a SDS 2 ? Znamo da je Banja Luka najvaznije biracko tijelo. Ne igraj se, nego kao najodgovorniji u SzP, ucini sve da nam NDP ne ode. Onda vise nemamo nikakve sanse.

Name

re

17.03.2018 10:16

Krsmanovicu zdravku dati odma sve objedinjene funkcije u R.S. i BIH.od predsjednika do savjeta ministara.svi ostali u pjesadiju.sa sve njegovih 17 odsto glasova iz Srbinja.ili ce nam ga oteti evropljani i odvesti sebi za predsjednika .svi da berete razanj,da lovite zeceve,a treci od tri kandidata na izborima u Srbinju ce komandovat JELI JASNO >???

Name

TORRO

17.03.2018 10:51

OPET SE "GURA" DODIKOV SPIN DA SDS SJEDNE U TUDJI TAKSI I DA GA VOZAJU... U SVIM PREDIZBORNIM KOALICIJAMA - VLADA SE BIRA POSLIJE IZBORA PREMA REZULTATIMA STRANAKA - SAMO SE DOGOVORE PRAVILA - ZAR SDS IMA IMALO ANALIZA - PA PDP KADROVI SU URNISALI REZULTATE VLASTI NA NIVOU BIH... A SADA BI NDP MJESTO PREDSJEDNIKA VLADE - ČAVIĆU DOBAR SI POSLANIK I TO JE TVOJ MAKSIMUM !!! STRANKA TI SE RASPALA !!!!

Name

... DA ČIKO B'ONU...

17.03.2018 12:49

Bravo odličan predlog!!!

Name

RE

18.03.2018 14:46

SVAĐA VEĆ POČINJE,zna to narod,od promjena ništa

Name

oo1

18.03.2018 19:50

Čava svjestan da brod tone,neće Bl Vukotu pa makar morali za Milu glasat.

Name

oo1

19.03.2018 21:08

Političko iskustvo ima majku ti božju.U čemu političar može biti iskusan?

Name

Borac prve kategorije

17.03.2018 08:36

Pravi izbor podrzavam sto posto

ODGOVORITE
Name

Slavko

17.03.2018 09:08

I,prve kategorije.

Name

Re

17.03.2018 09:52

Svidjalo se kome ili ne ali svi znamo da he Cavic daleko ispred dvih drugih politicara u RS. Posebno bi bio dobar kao premijer. Mi iz SDS treba da znamo da ce odlucivati par hiljada gladova na izborima, a Cavic je realno 2016. na izborima, sam u Banjaluci imao 50 hiljada glasova. Nemojte da i njih izgubimo.

Name

Banshee

17.03.2018 10:18

Logično je da g. Cavic bude Pemijer. Možemo Ga voljeti ili ne, covjek je pokazao i dokazao da realno razmišlja. Ne obećava, govori kakvo je stanje. Ne obećava, pa laze za posao., Sto ovcama smeta. Pa glasaju za druge koji ih nakon izbora izigraju, od posla ništa.

Name

Re Banahe

17.03.2018 10:40

Najprecizniji opis stanja. Slazem se u potpunosti. Nekad i pomislim da je najveci ,, nedostatak” Dragana Čavića što i on ne laže, ne kalkuliše i ne pristaje na ovaj mulj u kome se valjaju ostali političari. U današnje vrijeme, to je neophodno ako hoće da bude ,, igrač”. Ali eto, ima nas jedan dio koji ga cijenimo baš zbog toga. Većina voli da ih lažu i koriste.

Name

re re.barashen

17.03.2018 15:05

Cava, jel ti ovo sebe hvalis? Svi tvoji su saradnici su otisli od tebe.

Name

@Banjalucanin

17.03.2018 08:37

Svi pricate jednu pricu,a kad dodjete na vlast prva stanica je Beograd koji vam daje radne zadatke.Vi ste njihovi poltroni i oni vas koriste za svoje ciljeve u Bosni.Narod ko sta pita narod i onako vise vole da bude bolje Srbima u Srbiji nego njima u Bosni.

ODGOVORITE
Name

Matematicar

17.03.2018 08:42

Ama staces ti tri glasaca cojek ima oce za precednika vlade mozE bit direktorica komunalnog ako oce?

ODGOVORITE
Name

Па

17.03.2018 09:33

Не љутите Чаву ако вам он оде тек сте га онда надрљали. Опет како кад су га ишћерали из СДС а сад би му они лично дали главну функцију у РС- у. И ако може једна мала молба: молим вас немојте ми Шкрбу оставити ни о чему. Мислим оно...ипак је он...

Name

ahaha

17.03.2018 08:43

Krsman hoće da se odma' podijele sve funkcije, šta sad ima veze što će iznijeti gaće na štapu. Za njega predvidjeti funkciju kapetana na belu lađu.

ODGOVORITE
Name

Re

17.03.2018 10:07

To bi bilo i pametno i posteno, da mi glasaci odmah znamo na cemu smo i za koga glasamo, a ne da se kadnije rastaljuju kako hoce. NDP je po meni u pravu. Kad se vrsi vlast, sve ove funkcije su bitnijza ibicnog covjeka i svakodnevni zivot, nego funkcije predsjednika RS i clana Predsjednistva BiH. I jos jedno, sta je problem da Cavic bude premijer? Pa nema niko bolji i odgovorniji za to mjesto. Dakle, slozite se ljudi i svi zajedno naprijed da rusimo bandu!

Name

boro

17.03.2018 08:43

Nipošto se to nesmije dozvoliti , kakav Čavić on je Dodikov piun i nikad ništa nebi bilo od zakona o porijeklu imovine . Samo mlađi ljudi na vlast inače spasa nema sa ovim koji se upravo boje ovog zakona .

ODGOVORITE
Name

Igor

17.03.2018 09:08

Pisi propalo. Stari su svi isti ili slicni , mladih nema.

Name

re boro

17.03.2018 09:57

Boro, upravi si. Cava nije igrac SZP..

Name

Re

17.03.2018 10:17

Čavić je jedini SzP 100%! Ostali samo gledaju licno interes. Zato je i popizdio. Znam puno stvari o tome ali ne zelim javno da iznosim nase nedostatke. Zato zivio Szp, zivjeli glasaci Szp-a i u oktobru, s Bozijom miloscu, da otjeramo zauvjek unistoce RS i srpskog naroda!

Name

Re Igor

17.03.2018 11:41

Cavic je jedini od njih koji ide ukorak s vremenom. I ovo mi se svidja, javno, jasno i glasno kaze sta misli, sta hoce a sta nece. Ovi jos ko nekad komunjare, po kafanama uz janjetinu prave talove u tajnosti. Naravno, o znanju i strucnosti gospodina Cavica nema potrebe ni da se govori. Ako ima neko u RS da je u potpunosti spreman da se s strucno i posteno uhvati u kostacstac sa sra...a koja je dosadasnja Vlada RS napravila, onda je to DRAGAN CAVIC

Name

Jeleche

17.03.2018 08:44

Ostavite Govedaricu koji ce imati podrsku naroda. Cavic shvati da je tvoje proslo.

ODGOVORITE
Name

Kurta Sjasi Murta Zajasi

17.03.2018 08:47

Da bi djelili funkcije prvo treba da imate vecinu.Cavica izbacili iz SDS a sada da im on bude adut za sastav vlade.Mislim da bi pored eko toplane trebala i jedna eko deponija za sve istrosene politicare koji su u politici zadnjih 20 godina.Sve do jednog na tu deponiju pa mozda nam onda malo krene.

ODGOVORITE
Name

RAJNA

17.03.2018 08:50

Gospodin Čavić je svojim znanjem zaslužio da bude predsjednik Vlade, čovjek je završio Ekonomski fakultet , kada se na znanje završavalo, a ne ko ova sad tekuća predsjednica Vlade, sa večernjim fakultetom. Da do sada ništa nije uradi, zavrijedio je da bude predsjednik Vlade kad je onako hrabro i stručno izašao pred onu dvojicu pajaca i u facu im reako da su lopovi i da bez imalo stida i srama hoće da opljačaku ovaj narod i da ga stave pod kontrolu gazda. Svaka čast gospodine Čaviću, ja što ih odddddddddddddddddddduvaste, pakazali ste da su mangupi iz Banja Luke ipak jači od Bihaćkih i Mrkonjičkih seljana i došli.

ODGOVORITE
Name

Valkyre

17.03.2018 10:47

U pravu ste Rajna. Cavic je idealna prilika za Premijera. O tom pitanju u SzP ne bi trebalo da bude sumnje. Lično ne vidim nikog boljeg.

Name

ре:007

17.03.2018 08:50

Ништа није почело. И раније је Чавићева партија излазила са овим ставом.А неко се оглушио на то. Не заборави да СзП има три чланице а не двије и коректно је да се зна распоред функција, тј. шта припад и НДП-у након пто су се намириле две јаче чланице Савеза. Никад није касно да се ово дефинише и да у кампању иду растеећени. Јер могло би се десити да већину функција покупе пдп и сдс а да ндп остне на маргини иако има квалитетне кандидате. Право трећег избора има НДП, јер су. 1. и 2. мјесто заузели Сдс и Пдп. Ово је ссвим исправно и правично а настрану што је Чавић ибједљиво најбољи кандидат за предсједника владе мада би он и као предсједник НСРС направио реда

ODGOVORITE
Name

re

17.03.2018 11:41

Prethona situacija te demantuje.Crnadak je ministar,a PDP nema nikog u Parlementu.NDP ima mesto u Parlamentu,a nema nikog u SM.Razmisli.

Name

re re 007

17.03.2018 12:09

Cavica je kao outsidera na lokalnim izborima SzP podrzao kao kandidata za gradonacelnika Banja Luke, SDS kao najjaca stranka saveza nije istakla sopstvenog kandidata, Cavic je na tim direktnim uzborima potucen do nogu, kampanju je vodio mlitavo traljavo i brzidejno. Sada bi da se njemu i njegovoj kombi stranci koja je uzfred budi receno puna tipova koji suruju sa crvenima unaprijed da najznacajnija funkcija izvrsne vlasti u RS. Pitam se cime su to oni zasluzili sa 2 skupstinska mandata? Porucio bih SDSu da ne pristaje ni na kakve ucjene od tzv politickih saveznika po cijenu raspada SzP i izbacivanja ove kombi stranke iz Saveza, Vlada se sastavlja na osnovu vecine i prirodno je da stranka sa najvise osvojenih mandata koja ucestvuje u formiranju vecine da premijera, zna se fobro ko je postao premijer sa 2 mandata i na koji nacin i koliko nas je ta odluka kostala i koliko nas jos uvijek kosta, a ovo tvrdjenje pazara i trazenje raznja dok je zec u sumi moze se okarakterisati i kao pokudaj vlasti da izazove sukobe u SzP i oslabi ga i omete priprme za predstojecu kampanju i izbore, sada nije trenutak za takve price salje se losa slika u javnost kako se i opozicija samo otima oko komada vlasti i kako joj je samo to bitno, treba sve snage usmjeriti na pripremanje kampanje i kontrole izbornog procesa i u to ukljuciti samo one koji su spremni da u borbu idu do kraja jer su ovi izbori poslednji boz za RS i opstanak srpskog naroda na obim prostorima, svako ko to ne vidi ili nece da vidi i stavlja sopstvene i syranacke interese ispred toga treba se tretirati kao SNSDov ubaceni element i mora biti udaljen od stvarnih boraca za promjene po svaku cijenu, Vukota ne dozvoli ucjene i ne pristaji na trule kompromise zarad privida nekog jedinstva pred javnosti.

Name

Slavko

17.03.2018 08:51

E to bi bas bilo ono vrh vrhova nema dalje.

ODGOVORITE
Name

Alan Ford

17.03.2018 08:51

To ti je kada jedna kombi stranka postavlja uslove. Bolje neka kažu koliko glasova mogu da dobiju. SDS se treba riješiti ovih parazita u tzv SzP i sam izaći na izbore.

ODGOVORITE
Name

Re

17.03.2018 10:12

Ako si stvarno SDS, trebalo bi da znas da su oni iz NDP prije dvije godine u BL osvojili 5 mandata, a mi iz SDS 2 mandata. Ne stojimo nikako u BL, i ono sto smo imali otislo je. Moramo biti realni, bez NDP nemamo nikvih sansi. Dosta osipanja, moramo djelovat jedinstveno. Btw, meni je Cavic vide SDS nego pola trenutnog SDSa, tako da nemam nista protiv. S ako si bot snsda, koji mavija da se SzP tadpadnr, uzalud vam trud trovači

Name

ACO V.

17.03.2018 08:54

Odbiti ,neka izadju iz koalicije!

ODGOVORITE
Name

Re

17.03.2018 10:22

I sta onda?! Zbog sujete jednog ili dva covjeka u SDS, treba da dozvolimo da nas snsd unisti do kraja? Uostalom, NDP - u to i pripada ako hocemo njihove glasove.Nista nemam protiv da Cavic bude premijer iako sam SDSovac. Meni je samo zao sto se Cavic nije vratio u SDS.

Name

Па

17.03.2018 08:56

Мала бара а крокодилчића сила божија. Јој ђе да их сбе смјестимо. Ђе ,ниђе, пукла тиква. Предпостављам да ће исто овакво бити и у овој владајућој коалицији само што они још ћуте о томе. На крају ће испасти да се не зна ни ко с ким хоће ни ко с ким неће. Биће овдје 3 а можда и 4 блока плус оних који нису пристали нигдје. Мала бара.

ODGOVORITE
Name

Zoka

17.03.2018 08:57

Nikako Čavica za presednika vlade nego za ministra policije pošto nema dlake na jeziku.

ODGOVORITE
Name

Па

17.03.2018 09:35

Јок ту ће Шкрба или Мекта

Name

Rob

17.03.2018 08:58

A koliki je moj dio

ODGOVORITE
Name

Па

17.03.2018 09:36

Да гласаш за њих. ( зар ти је то мало )

Name

re rob

17.03.2018 13:16

Hocu svoj dio necu da me prevarite...hahaha prvo da Cava uzme fotelju..... Cava prica po kafanama jos jedan manndat u NS RS i penzija

Name

Pele

17.03.2018 09:01

U PRAVU JE NDP. SAMO ČISTI RAČUNI SU GARANT ISPJEHA.

ODGOVORITE
Name

Car ,

17.03.2018 09:01

Sto dalje od krsmanovica.

ODGOVORITE
Name

Bojic

17.03.2018 09:02

Vi iz Ndp postavljate uslove, A ni cenzus nećete preći, jade jadne!!!

ODGOVORITE
Name

re bojic

17.03.2018 09:53

Upravu si,pukla partija..nigdje nikog samo 6-7 ljudi koji se stalno vrte...u mini kombi penzioNERa

Name

Re Boji i re

17.03.2018 10:27

50 000 licnih glasova Dragan Cavic u Banjaluci 2016. NDP 5 mandata, a SDS dva, iste godie. 2012. Dragan Cavic sam vise gladova od kadidata SDS-a, u Banjaluci. Eto, ti je ta ,, kombi” stranka. Ima duplo vece biracko tijelo od SDS-a u Banjaluci, a taj grad odlucuje izbore. Prema tome, SDS treba dobro da razmisli

Name

re bojic i re itd

17.03.2018 12:37

Cavic 2016 imao 39 000 glasova Igor 57 000..Ndp 4 odbornika a 3 SDS...3 PDP...to je bilo poslije izbora A sad je ovako 2 NDP, 1 PDP i 1 SDS... iz Ndp otisli svi operativci po dubini...svi organizatori GrO, tako je u ostalim partijama samo u manjem obliku

Name

rw re re re bojic re

18.03.2018 12:02

Upravu si, NDP nepostaji u B.luci svi su ga napustili. Postavite sebi pitanje zasto njegovi saradnici odlaze? NDP nema cenzus, ostali u Banja luci i imaju jer imaju vise para u Partijama.Nisu sve odnijeli kucama i kupovali placeve i kuce pravili i zgrade kao NDP. PDP razvaljen od Poligrafa...SDS od DNS...Socijalisti uzimaju Cavine ljude na Lausu. Pukli a foliraju kao premijer..da mozda pokusa do iti direktan mandat

Name

Što da ne?

17.03.2018 09:05

Šarović lako može pobijediti za člana Predjsdništva BiH, Ivanić lako dobija funkciju predsjednika Srpske. Jedini problem je što opozicija ne može skupiti većinu od 42 poslanika, pa bi u tom slučaju čavić ostao bez mandata predsjednika Vlade, a Ivanić bi morao predložiti SNSD-ovca za predsjednika Vlade. Zna seda bi u tom slučaju Dodik bio predsjednik Vlade.

ODGOVORITE
Name

Па

17.03.2018 09:40

Како си ти наиван. Може све лако а не може добити 42 посланика + оно мало оних. Како, како болан не може?

Name

STEVAN

17.03.2018 09:08

SZP, ha ha ha ha, samo ovi botovi sto su placeni da pisu dobro za njihvjeruje da ce oni pobjediti i da su ok. Nisu ni pobjedili oni djele fotelje ha ha ha sad i lud vidi ko je szp, ALI SAMO IH VELICAJTE SENDVIC VAM PLATE PA VI ZA NJIH TIPKAJTE, HA HA HA E ULJEPSA MI DAN OVA VJEST

ODGOVORITE
Name

re

17.03.2018 11:57

Zdravo kolega botu....

Name

@krkan

17.03.2018 09:08

A sta na sve to kaze Zmaj od Sipova,kome ce on podrsku dati.

ODGOVORITE
Name

Re:

17.03.2018 09:26

Zar taj zmaj nije obećo podrsku Dodiku. Bilo bi bas steta da se je predomislio. . Cak i stranku je osnovo vidio sam na Tv Ne bi vise bio reliti zvjezda ako naseg Predsjednika ne bi podrzo. Zmaj je vec šator razapo.

Name

Kapetan

17.03.2018 09:39

Pisemo komentare a nitko da kaze zasto nebi trebao ili zasto bi trebao biti premijer. Ukoliko ste pratili rad NSRS morali biste analizirati rad svakog pojedinca pa tako i gos. Cavica. Svaka njegova diskusija i analiza rada vlade nije bila bez argumenata na sta ukazuje i zanemarljiv broj replika na njegovo izlaganje. U samom duelu izmedju Cavica i Dodika u NSRS nemozete reci da je Dodik oduvao Cavica ,naprotiv jedino je njega respektovao kao licnost sa kojom se politicki nemoze mjeriti a sto je i sam priznao. Kvalitetan politicar koji nema strah da kaze ono sto misli. Nemam razlog da nevjerujem ovakvoj podjeli funkcija jer i ova monotonija od zivota kakvu sad imamo nevodi nikuda . Vrijedi pokusati ukazati povjerenje i ovakvoj politici kakvu zamislja SZP. Ali opet kazem ,opet dobro izvagati kvalitete svih politicara koji se nude na izborima pa odluciti za najbolje. Nije poenta samo kritikovati vec je poenta odabrati za nas sto je najbolje. Kako nas narod kaze"Triput mjeri jedanput sijeci".

Name

Па

17.03.2018 09:43

Зна се. Он ће да подржи Додика као и сви остали. Па ја

Name

re Kapetan

17.03.2018 10:56

Čavic nema racionalne pameti.To je i dokazao,a i nanovo svake prilike pokazuje.

Name

Re Re kapetan

17.03.2018 11:16

A sta ti je ta racionalna pamet, majke ti? Ne zanas ni sta pises a ocjenjivao bi Cavica.

Name

Kapetan

17.03.2018 12:32

Ovaj gospodin ili gospodja sto mi replicira opet neargumentovano kritikuje a ja lijepo navodim argumentovano da gos. Cavicu i sam predsjednik Dodik priznaje da je politicar sa kojim bi sutra djelovao politicki bez ikakvog straha jer ga od svih u SZP najvise respektuje. To su cinjenice i nema dalje. Pa ljudi moji ako vas i iz protivnickog tabora respektuju onda znaci da nesto vrijedite. Ovakve komentare bez argumenata ,tipa izdajnik,neracionalan, kombi stranka itd.nevrijedi ni komentarisati jer dolaze od ljudi koji politiku shvataju kao ono , dok su moji na vlasti nek je meni dobro a za ostalih milion bas me briga. E takvu politiku ja nikad necu podrzati.

Name

fočko

17.03.2018 09:15

Najdalje do kraja 2018.,a možda i ranije Krsmanović prelazi u SDP .

ODGOVORITE
Name

Па

17.03.2018 09:47

Коначно да се и он смири. ( наравно код брацике )

Name

Re ALEN

19.03.2018 08:36

Kako ovi fočaci što su igrali uz Zdravka, a prije toka uz masu stranaka, o'čas posla pljunu sebi u lice i sve što su pričali pogaze. Lične interesdžije vi ste ovu državu i upropastili!

Name

Boki

17.03.2018 09:20

Zdravko ti si prošlost u politici .

ODGOVORITE
Name

Па

17.03.2018 09:49

Чуј прошлост. Богати кад ти је он био неки паламар?

Name

Slavko

17.03.2018 09:20

Pa koce sad na celo vlade,kako rece onaj vas poslanik vi ovih dana smjenjujete vladu...

ODGOVORITE
Name

Па

17.03.2018 09:51

Биће Чава у техничком мандату

Name

borac

17.03.2018 09:22

Ima moj glas Ima muda vise nego ostali.

ODGOVORITE
Name

mali Joza

17.03.2018 09:47

Borac, nema muda nego jezik.... sta je uradio kad je bio zamjenik Predsjednika i Predsjednik RS.... partija mu se raspala u Banja luci a u ostalim gradovima ne postoji.... Uzima 4000 kao sef kluba poslanika i nista nije uradio sem sto samo prica a jadan narod slusa .....i NISTA

Name

Re Re

17.03.2018 11:07

A šta je posao poslanika?! Da operiše tumor, da vozi bager, da hapsi?! Civjece, Cavic je poslanik ito iz opozicije. Ni vlasti, ni moci da nesto uradi. A svoju hrabrost je pokazao kad god je bio u prilici. I u ratu kao borac u rovu od prvog do posljednjeg dana, i kao predsjednik kad je spasavao MUP RS , i kad je smjenjivan, i kad su mu lijepili lažne etikete. Cavic je najcasniji predsjednik RS od zavrsetka rata.

Name

re re re moj Cava

17.03.2018 12:58

Bio su u pozadini do pola rata pa si otisao u fabriku duvana.....spasio si VRS ??? A MUP RS je Dodik spasio...Dodik je pravi politicar RS i dobro je sto si mu dao mandat Dodik do pobjede

Name

Re Re Re moj...

17.03.2018 17:47

Ako ćemo pravo, istine radi, pritisak na MUP RS je popustio i olabavio za vlade Pere Bukejlovića i ministra Darka Matijaševića. Vlada Dodik Milorada je došla na gotovo što se toga tiče. Oslobođeni i pritisaka lišen MUP, kao kruška im je pao u krilo, a da se ni oznojili nisu.

Name

Hik

17.03.2018 09:23

Samo sto ce sa druge strane biti i zec i razanj a na ovoj ce i dalje ostati samo razanj kao i predhodnih godina.

ODGOVORITE
Name

Srki

17.03.2018 09:24

Sad je sve jasno..ovo nije trebalo SzP nikako..niposto..sustina je sjasi Kurta da zajase Murta..sto posto osudjeno na propasts..nemate sanse..daj jos ministre ..sirektore..upravnike..referente.. Pa vi ste iskreno SPRDNJA..

ODGOVORITE
Name

Re Srki

17.03.2018 11:21

Upravo suprotno. Ja kao glasac hocu da znam ko ce mi biti zaduzen za zdravstvo, prosvjetu i nauku, rad, i ostale oblasti od kojih zivimo. Predsjednik i clan predsjednistva su ljudi koji se bave politikom, ito onim dijelom koji se najmanje tice svakodnevnog zivota. Vlada ti je ko preduzece i hocu da znam ko ce upravljati njime. Zato mislim da je takav koncept koji se sad prvi put pojavljuje, jako dobar i postsn prema biracima.

Name

ja kao glasac

17.03.2018 13:06

Nikad nisam znao ko ce biti ministar,pogotovo kad je SZP bio na vlasti. Oni i sad stalno mjenjaju zamjenika ministra pogotovo NDPe. A sta ako neko odustane i prevarite ga....a on potrosio svoje vrijeme i novac za kompanju sa vi mu ime potrosili u javnost....pa vama niko nevjeruje zato vam i ne trebaju imena ministara

Name

Crni

17.03.2018 09:40

Cezarizam koji je zavladao...

ODGOVORITE
Name

e moj Cava

17.03.2018 09:56

Prvo fotelju hoces , da s tim varas ovaj narod a svi znamo da od tog nema nista...i ljudi iz SZP znaju da si ti prvi poceo cijepati SdS a zadnje cijepanje je uradio tcoj sef kabineta Ognjen Tadic...znaju to ljudi SDSa

ODGOVORITE
Name

Re

17.03.2018 10:47

SDS je unistio Mladen Bosic. Bosic je istjerao Cavica iz SDSa svojim spletkama, kao i veliki broj drugih casnih SDSovaca. Za vrijeme Cavica u SDSu, Ognjen Tadic je bio sef kabineta, i to mu je maksimum. Za vrijeme Bosica, Ognjen Tafic je bio kamdidat za predsjednika RS?! Toliko o tome ko je podrzavao Tadica i ko je rasturio SDS. Uvijek se sjetim one Vucuroviceve da ce Mladen Bosic bit stecajni upravnik SDS-a. Tako i bijase.

Name

Па

17.03.2018 09:58

Одлазим. Видимо се кад дођем.

ODGOVORITE
Name

NDP

17.03.2018 10:02

Predsjednik Čavić je jedini pravi lider opozicije

ODGOVORITE
Name

Proleter

17.03.2018 11:14

Cavic je nosioc opozicije nema te funkcije koja moze pokriti njegovo angazovanje Opozicija bez Cavica binlioteka bez knjiga. Nemojte se nadmudrivati svedno nemate para da prodjete na izborima

Name

Rade

17.03.2018 10:04

Cavica vratiti u SDS,a Krsmanovic neka ide kod Djokice,onda moze biti kandidat

ODGOVORITE
Name

Re

17.03.2018 10:49

Bas tako. Cavica za potpredsjednika SDS, casni ljudi iz NDP dobrodosli, a ovi kalkulanti iz NDP koji su izmjenjali sve partije i koji su kamen o vratu i samom Cavicu, naka idu i naprave sebi neku stranku pod nazivom Mjenjačnica.

Name

!!!

18.03.2018 16:20

Kamo lijepe sreće da Krsmanović pobijedi u namještenim izborima za predsjednika socijalista, kad Đokica prevarom i ko zna sve s'čim ne pobijedi na jedvite jade. Sad u vrijeme kad Banjalučka "eko toplana" sama ruši sve mitove o vladajućima u RS, načinu vladanja, javašluku, fušeraju zbog kojeg ni mrtvi na obližnjem groblju nemaju mira, građani najvećeg nam grada svakodnevno udišu ko zna šta? Po meni premijer bi trebao da bude neko ko je u karijeri kaljen u privredi, da je vodio uspješno kolektiv od barem 500 radnika. Čavić jest školovani ekonomista, mislim da bi bolji učinak dao kao prvi parlamentarac među jednakima. No dragi naš SZP nemojte dozvoliti da sujeta uradi svoje. Bio bi grijeh prema ovom napaćenom narodu koji više od deceniju živi u mraku. Dajte da prvo skočimo, a po tom kažemo hop. SZP i tako i tako pobjeđuje ne svojom snagom, nego slabošću protivnika koji su ovu tvrdnja ovih godina mnogo puta dokazali. Vukota će svakako mandat da povjeri najboljem, a možda to bude i Dragan Čavić? Zašto da ne?

Name

Srba

17.03.2018 11:11

Cijenim Čavića kao političara ali mu ne mogu oprostiti što je rehabilitovao Dodika čini mi se 2008. Tada ga je postavio za premijera. Doduše bio je prisiljen a ovaj je to iskoristio i vratio se u život. Od tada nam jaše na grbači. Ono što mi je sumnjivo jeste saradnja istog tog NDP-a u Srpcu sa SNSD partijom a predsjednik srbačkog NDP-a u Sarajevu na poziciji onog što je prebjegao u SDP. Te stvari mi smrde da se kuva nešto iza brda. Nadam se da će Čava ipak ostati u ovom taboru i možda jednog dana vratiti SDS-u

ODGOVORITE
Name

мирко

17.03.2018 12:35

НДП мора истрајати до краја у својим захтјевима.Таман напустили СзП,јер доста је завлачења од СДСа.

ODGOVORITE
Name

Realno

17.03.2018 13:55

Ni u jednoj oblasti nema toga za koga se može reći da nema boljeg od njega. Uvijek postoji bolji, jači, pametniji... Ali ono što je sigurno je to da Čavić najpoštenije odrađuje mandat narodnog poslanika. Nikad na skupštinu nije došao nespreman,diskusije argumentovane, realne, jasne, nastupi korektni i kulturni, nikad ništa uvijeno. Zato podržavam stav da među koalicionim strankama moraju biti jasne kombinacije.

ODGOVORITE
Name

SDS

17.03.2018 16:25

Tako je Čaviću, izdao si Srebrenicu, prodao Vojsku Republike Srpske i na kraju hoćeš da uništiš Republiku Srpsku. Sve si to dobro naplatio i može se sve u ime naroda.

ODGOVORITE
Name

Dogovor

17.03.2018 18:02

E moj Cavicu, iz dna duse Vas podrzavam za bilo koju funkciju, ali sta vrijedi??? Neki visi su kandidovali Govedaricu za Predsjednika RS zato sto znaju da on nece proci (neki visi su Dodik i jedan srbin izvan RS podrzani od svojih zapadnih mentora), a to sve ide na mlin SNSD-a i Dodika koji zapadnom svijetu odgovaraju. Sta je, tu je...

ODGOVORITE
Name

Za Vukotu

18.03.2018 07:05

Daj boze da Vukota pobjedi.premijer mora biti od struke , mlad i obrazovan ekonomija samo ekonomija .Nas moze spasiti samo Vlada mladih eksperata koji imaju znanje i to bez fosilnih savjetnika koje placamo nizasa.Vukota samo naprijed .

Name

Za Vukotu

18.03.2018 07:08

Postujem Cavica i molim ga da podrzi Govedaricu.Poslije o funcijama.Vukota uz tebe smo.

Name

BOBA

18.03.2018 16:18

ČAVIĆ JE ODLIČAN EKONOMISTA, SVAKA MU JE NA MJESTU. NE ZNAM ZAŠTO SU LJUDI LJUBOMORNI NA ONE KOJI POSJEDUJU ZNANJE.ON NIKAD NE GOVORI ONO ŠTO NE TREBA, SIGURNO JE ZASLUŽIO TU FUNKCIJU BOLJEG NEMA. TO JE TANDEM SA JOŠ DOPUNOM MLAĐIH I VRLO PAMETNIH LIKOVA .MISLIM NA ONE SA AUTORITETOM A TAKVIH IMA SIGURNO.ZA MENE LIČNO BIH IZDVOJILA IVANIĆA, GOVEDARICU, ČAVIĆA, BORENOVIĆA ,MILIČEVIĆA I NIKOG VIŠE TOLIKO OD MENE.

ODGOVORITE
Name

Major

19.03.2018 04:43

Važno je da vi podjelite funkcije unaprijed,a da li ćete nešto uraditi na toj funkciji,to je manje važno. Ne shvatam,kako je do te mjere narodu ispran mozak.Da nije jadno,bilo bi smiješno

ODGOVORITE
Name

Marko

19.03.2018 10:51

Pa valjda pvo trebate pobijediti sto kako mi se cini granici sa naucnom fantastikom ! A vi se vec poceli boriti za fotelje ! Na zalost nasu,osim bjega odavde nema drugog rjesenja.

ODGOVORITE
Name

pp

19.03.2018 21:08

Penzija za Cavica... oni poceli svadji oko fotelja, ne dao nam Bog da oni dodju na vlast.

ODGOVORITE