Srbima treba jača saradnja sa SAD

I Srbija i Republika Srpska treba ozbiljnije da rade na razvijanju jače saradnje sa Sjedinjenim Američkim Državama ako misle da poboljšaju položaj i obezbijede sigurnu budućnost srpskom narodu, izjavio je u emisiji „Puls“ ekspert za bezbjednost Darko Trifunović.

Republika Srpska 14.12.2017 | 23:03
Srbima treba jača saradnja sa SAD
On smatra da srpski političari, igrajući na više karata, gube glavnog igrača a to je zvanični Vašington.

"Srpski političari ne zastupaju srpske interese već su uvijek u kanalima nekih bivših administracija nekih drugih super sila sa istoka , što je politika koja uvijek Srbe skupo košta".

Trifunović smatra da oslanjanje na Rusiju, a okretanje leđa SAD-u ne donosi pozitivan kurs za srpski narod.



"Rusija je koristila našu mizeriju devedesetih godina da bi provodili svoju spoljnu politiku. Mi Srbi na ovim prostorima njima služimo kao istrument za potkusurivanje i to je legitimno za rusku stranu. Nije legitimno da mi na ovim prostorima vodimo rusku ili američku politiku. Mi treba da vodimo srpsku politiku. Naš zadatak broj jedan je da sačuvamo narod i teritoriju.

Kada pogledmao Rusiju, vi imate Putina i njegove saradnike to je politika krađe ruskog naroda. Po zadnjim istraživanjima, Putin i njegovo okruženje od kako su došli na vlast imaju 23 milijarde funti. To je isto kao sa našom političkom mafijom u Srbiji i Republici Srpskoj. Oni ne mogu da objasne na legalan način odakle im taj novac", kaže Trifunović.

Trifunović podvlači da srpski narod putem Trampove politike može da zada udarac mudžahedinima u BiH koji su, ako to i američki sud potvrdi, učestvovali u teroristickom napadu 11. septembra 2001. u Americi. To može da preokrene mnogo toga i na ovim prostorima, smatra Trifunović.

"S obzirom na to da je napad po toj tužbi, izvršen iz BiH preko mudžahedina koji su ovdje, po presudama Haškog tribunala, činili najgore, najmonstruoznije zločine u BiH, jer Visoki saudijski komitet je dovodio mudžahedine. Ako se dokaže pred američkim sudom da su oni odgovorni za 11. septembar, onda Srbija, Republika Srpska i BiH mogu da traže materijalnu odštetu upravo za te zločine koje su činili ti teroristi", kaže Trifunović.

Osvrnuvši se na obilježavanje 25 godina od obnavljanja srpsko-izraelskih odnosa, Trifunović je rekao da to treba da bude šansa i za Srbiju i Republiku Srpsku da učvrsti saradnju sa Izraelom.

Tu su dugogodisnje istorijske veze dva naroda, ali i važan potencijal za ekonomski razvoj našeg područja.



(BN televizija)

Komentari / 46

Ostavite komentar
Name

Lud Zbunjen

14.12.2017 22:09

Nisam čuo veće nebuloze odavno od ovog eksperta nije mu ni Dźevad Galijašević ravan:)

ODGOVORITE
Name

Lud zbunjen

15.12.2017 08:24

Pa bolje bi ti bilo da cutis.Sve sto je rekao ovaj covjek je istina.

Name

ŽIKA Ž

15.12.2017 08:25

MOĆ NOVCA, kako te nije sramota Trifunoviću, toliko laži u 1,5 sat. Jedina istina što si rekao za Dodika da pokrade Republiku Srpsku preko Ruske Mafije.

Name

Go West

15.12.2017 08:48

Nisam odavno čuo realniju analizu stanja i položaja srpskog naroda , hrabrost mu ne manjka , mada kada govoriš istinu nemaš se čega plašiti.Svaka čast Trifunoviću

Name

jasna stvar

15.12.2017 10:16

Tacno tako, trebali bi privrednu saradnju unaprijediti. Neka nam Ameri izgrade jednu vojnu bazu..

Name

$

15.12.2017 10:30

Ко му плати више да га хвали тај је нај већи пријатељ Српског народа. Кад му је Додик престао да даје од нај бољег постао је најгори...

Name

Kosta

15.12.2017 20:30

Zalost je kad ovakvi kvazi eksperti i nacionalisti puni mrznje, lazi i gluposti sebe nazivaju srbima , e tugo moja , Saudijska arabija milijarde ulaze u Srbiju, kupili aerodrom u Beogradu... I ti gluposti valjas o nekim mudzahedinima, a gdje ti je drug Dzevad Galijasevic? Pitaj ga gdje je bio u ratu i za koga je ratovao a sad gdje je znamo. Takvi kao ti, on i slicni ce svojim glupostima pokopati srpski narod. Al evo ja tebi predlazem da sve arape protjerate iz Srbije za pocetak pa onda pricajte nama, nismo mi ovce Trifunovicu

Name

Izraelac

18.12.2017 13:51

Jelstel vi Srbi Dimitrija Ljotica koji zagovaraju seljacko cetnistvo i nacisticku propagandu eu ? aj nadjite o Dimitriju Ljoticu vasem dobrom cetniku i cetnickim ideologijama ? na tim ideologijama pociva raspad naseg drustva .. rusija takodje ne voli cetnicke ideologije kao ni amerika.. tako da srbi koji nisu ni uz USA ni uz SSSR su oni glupi seljaci koji su biracko tijelo svake vlasti na kome pociva korupcija... ni citati ne znate kamol svoju istoriju.. ni zemljoradnici niste do kraja da vas ucimo poljoprivredi. samo gledate da pobjegnete za njemacku da cistite wc tamo...

Name

500 zaboravljenih

14.12.2017 22:24

E moj Trifunoviću, pročitaj knjigu 500 zaboravljenih od Gregori Frimena, kako su nam se Ameri zahvalili za spašenih 512 pilota u II sv ratu. Sravnili su Srbiju sa zemljom, Beograd bombardovali 11puta, Niš 15 puta, svaku veću varoš u Srbiji su bombardovali. Ubili su više od 22000 civila. Porodilište u BG su pogodili. O tome se ne priča.Da nisu možda ustaški hitlerov Zagreb bombardovali? Ne! Pa onda oluja, protjeraše nas iz neo ndh, pa nas bombardovali u Republici Srpskoj, pa ponovo 1999, Srbiju i CG, oteše Kosovo i Metohiju, protjeraše iz Sarajeva, iz Federacije, sa Kosova i Metohije. Moj Trifunoviću, nemoj nas sa njima vezati, kaže Njegoš kome zakon leži u topuzu tragovi mu smrde nečovještvom!

ODGOVORITE
Name

500

15.12.2017 08:32

Od tada se jedno 500 000 puta promijenila politika u Amera.Kod nas se promijenila jedno 200 000. Izgleda da ti od politike i ne znas bas puno kad se uhvatis za jednu knjigu.Nadji negdje knjigu u slucaju kad su Ameri bacili atomsku bombu na Japan pa je uporedi sa danasnjim stanjem.Toliko...

Name

Rep za 500

15.12.2017 11:45

Jel to treba da znaci da Srbe Amerikanci sad vole.Moguce da je to odlazeca administracija.

Name

500 Zaboravljenih

15.12.2017 12:26

Bombardovanje Srbije i CG 1944., Rat u SFRJ 1992-1995, Bombardovanje Republike Srpske i Republike Srpske Krajine 1995, Bombardovanje Srbije i CG 1999, da li se ovdje radi o kontinuitetu američke politike ili se promijenila? Nemoj biti smiješan, ili ne poznaješ srpsku istoriju ili te ne interesuje.

Name

re

15.12.2017 21:26

Sa njima nije dobro biti neprijatelj ali prijatelj je jos gore...!!

Name

Pihh

14.12.2017 22:30

Koji je ovo hohstapler! Muka mi je od njegove price.

ODGOVORITE
Name

grok

15.12.2017 09:26

:))) STA IMA U FEDERACIJI ???

Name

Međurečje

15.12.2017 11:30

Istina je negde između.Od njegove priče ima nešto ispavno,a to je praćenje dešavanja u SAD i da se pridružimo tužbi pred američkim sudovima protiv Saudijske Arabije zbog mudžahedina koji su učestvovali u zločima protiv Srba u ratu i 11 septembra i naplatimo veliku odštetu.Ovo za lopoviju srpskih vladara sa obje strane Drine i kiparske pare su istina.Priča o S-300 je čudna,otkud kod Hrvata 93-će da li od Rusije ili Ukrajine i da li je baš on sa ministrom pregovarao sa Putinom 1998 godine o S-300 I avionima da se kupe od kiparskih para i da je Putin odbio da se nezamjeri zapadnim partnerima je misterija jer trebalo bi bar još neko iz te delegacije to javno potvrdi pa bi njegova mržnja prema Putinu bila opravdana.Priča o Madlen Olbrajt je degutantna jer činjenica što su je spasili u drugom svjetskom ratu Srbi nisu od nje zaslužili uranijumske bombe,pogotovo je luda priča da Srbi u Zagrebu ruše jevrejsko groblje koje su Hrvati-ustaše napunili,pa neka objasni ko je devastirao masovnu grobnicu srpske djece na Mirogoju da nisu opet Srbi.

Name

rajko

15.12.2017 00:24

Trifunovic govori o saradnji Srba i Izraelaca, a NI JEDNOM RJECJU ne pomenu sramotni proces rehabilitacije Milana Nedica koji je od Beograda napravi prvi 'Juden Frei' grad u Evropi

ODGOVORITE
Name

Korekcija

15.12.2017 07:19

Nije Nedić nego nacisti, nemoj da podvaljuješ!

Name

Re Korek..

15.12.2017 07:56

Pa upravo je Nedić u Berlin slavodobitno poslao poruku da je Beograd 'Juden Frei'.

Name

re

16.12.2017 09:52

Nedic niti je ikada bio antisemita niti je bio Hitlerofil ili narodski,fasista.Lupate kao i obicno,jer ne znate vlastitu istoriju.Posve druga je stvar kada je u pitanju Dimitrije Ljotic,on jeste bio Hitlerofil.Nedic se prihvatio one funkcije na nagovor nekih intelektualaca iz Srbije da spašava šta se spasiti može.A Srbiju i sve Srbe u tu tesku situaciju su gurnula dva diletanta,generali Dusan Simovic i general Bora Mirkovic.

Name

Realitic

15.12.2017 02:55

Mislim da je i ovaj posjetio americku ambasadu vise puta i da je dobio keša od njih za ovakvu pricu. Ali izgleda da je zaboravio koliko su ameri nam zla nanijeli. I uvijek ce nam zlo ciniti.

ODGOVORITE
Name

re Realitik

15.12.2017 10:41

Ako su Ameri spali na ovakve tipove,onda im se dobro ne pise.

Name

Drago

15.12.2017 03:52

Jos jedan libista amerike i NATO zlikovaca

ODGOVORITE
Name

BiH Sarajevo

15.12.2017 04:19

Gos.Darko Trifunovic,dajete,zanimljiv intervju.Pitam vas zasto bas sad,zasto to prije niste uradili.Suradnja sa SAD je pozitivno.Sto se tice 11.septembra i mudzehedina i BiH tu sam sokiran i nemogu da vjerujem u vas intervju.Sad se pitam sto bi oni iz BiH isli u SAD da ruse,kad je pomogla bosni,da se zaistavi genocidni rat.Imali su tu blizu Beograd i Zagreb koji su rezirali rat 91-95 u biv.Jugoslaviji.Po vasem ja se brinem za Beograd,samo u BiH nema aviona,cije li ce posuditi.

ODGOVORITE
Name

borac

15.12.2017 04:39

Srpska politika je jos uvijek sta je djed rekao.

ODGOVORITE
Name

re

15.12.2017 10:10

Bravo :)

Name

zasto

15.12.2017 05:10

Pa oni su nasem predsjedniku uveli sankcije. Dzaba. Oni nas mrze zato sto lazemo.

ODGOVORITE
Name

Ejjj

15.12.2017 08:01

Nema mira, nema pomirenja sa US sve dok se 'našem' precedniku ne skinu sankcije. I ne pruži adekvatna ljudska satisfakcija, šteta dok se ne namiri. I moralna i politička i psihička i materijalna. Šteta po narod i čovječanstvo, nažalost, ne može se izbrisati.

Name

kahva so mlekom

15.12.2017 06:17

Sada bi trebao da pocasti kolacima gosp. Vigemark zbog akciza, a poslastice od Amerike tek treba da kusamo. Ovo do sada je bio post.

ODGOVORITE
Name

Thanks

15.12.2017 06:25

Ameri djeluju u Siriji bez mandata Saveta bezbednosti UN. Dakle srpskp prijateljstvo ili neprijateljstvo ne igra nikakvu ulogu. Gospodin je bas naivan.

ODGOVORITE
Name

Da

15.12.2017 08:24

Potpuno si u pravu. Ameri, ako imaju interes, radice protiv tebe bez obzira na to da li se izjasnjavas da si im prijatelj i djelujes kao njihov prijatelj ili ne. Bitno je, ukoliko prepoznamo da nam nisu naklonjeni, a nisu, da pokusamo da pronadjemo barem nekog jaceg koji ce biti na nasoj strani, da barem ublazi njihovo negativno djelovanje prema nama. Druge nam nema.

Name

PetarPan

15.12.2017 06:47

Ocito je da je Trifunovic profesor sa kupljenom kaabojskom diplomom koji u svojim izlaganjima se koristi gotovim receptima u borbi protiv Isila . Ne samo to on i ispoljava posebno i neskrivenu mrznju prema bosnjacima. Kaubojski profesor!

ODGOVORITE
Name

maky

15.12.2017 07:08

Mora da ce tako biti ,cim si ti to rekao kao njihov covjek.

ODGOVORITE
Name

strava

15.12.2017 08:04

Ljudi sta ce nama ovi tzv.experti.Dovodimo sebi ljude koje hocemo slusat jer nam se uvlace pod kozu pricama kako smo mi dobri a svi ostali losi.Tako isto i muslimani sebi na federalnu dovode slicne govornike.I nigdje kraja ni boljitka.Oni znaju bolje od nas sta smo radili gdje smo ratovali koliko nas je bilo, koju municiju smo koristili pa i staze kojima smo se kretali.Pa tako i mene hoce da ubijedi da to nisam bio ja vec neko drugi.Sad kad mi je dijete place prvi komsija pita da nije gladan nigdje mog predsjednika ,generala svakakvih voda.Kad svatimo da je komsija uvijek prvi bit ce lakse.

Name

Draško

15.12.2017 07:41

Ko će srpskom narodu objasniti što su Ameri stali na stranu svih osim na srpsku? Ko nam je napravio vojnu bazu na sred Kosova? Ko nam je oteo 15% teritorije bez ikakve nadoknade? Ko nas bombarduje svakih 40-50 godina? Ko prijeti Srbiji svakodnevno preko američkih ambasadora? Ko sprečava Srbima da stanu na noge, a pomaže šiptarima, izdajnicima iz Crne Gore, Makedonije. Ko pomaže muslimane u BiH? Ma neće oni nas oni su druge izabrali, a mi smo na drugoj strani.

ODGOVORITE
Name

Slazem se

15.12.2017 08:26

Tako je. Evo Makedonci ih nisu nicim izazivali i nisu prijatelji Rusa, pa ih Ameri opet rasturise. Izabrali su im vlast i rade s njima sta hoce. Odnosno rade za Albance koji ih placaju.

Name

Re

15.12.2017 08:45

Ameri pomogoše Montenigersima da se pridruže civilizovanom svijetu , pomogoše sada i Makedoncima to isto , Srbi glođu ruske kosti , pričaju o nebeskom narodu , a zemlja im osta pusta , kolone mladih stoje pred zapadnim ambasadama (nema ih pred Ruskom) i odoše u civilizovane zemlje.Pametnom sve jasno , ti glođi i dalje rusku kosku debilu

Name

re Drasko

16.12.2017 10:16

Sve je to moj Drasko stara Austrougarska politika.Sve to isto je radila Austrougarska.Bas sve.Jos jedino fali da se dio Makedonije pripoji Velikoj Albaniji,a veci ostatak Velikoj Bugarskoj.A Srbiji koja ju je oslobodila od Turaka,sipak( i koja je zemlja Cara Dusana,Marka Kraljevica,V.Brankovica..).To se jedino još nije desilo zbog toga sta je jedan znacajan dio Makedonaca energicno protiv toga. A i ovaj Zaev svaki cas ide u Bugarsku.Da Makedonija treba da pripadne Bugarskoj nisu samo mislili u germanskom bloku,vec i nasi vrli saveznici Eng i Fr.Kada je A-U konacno okupirala Srbiju, odmah su se dali da uspostavljaju prisne veze sa Albancima i Muslimanima tamo.Ništa ovo nisam izmislio,sve to ima u knjigama istorijskim.Istoricari:Miloš Kovic,Andrej Mitrovic,Ljubodrag Zivojinovic.

Name

kameleon

15.12.2017 08:24

SAD - drzava koja je nastala englesko - nemacko - francuskim genocidom nad severnoamerickim indijancima i to zna ceo svet. Prema nekim podacima pobijeno je na desetine miliona indijanaca zbog pohlepe Engleza, Nemaca i francuza! SAD - drzava koja ima kracu istoriju nego spisak ratova i vojnih intervencija koje je zapocinjala, ucestvovala ili vodila! SAD - drzava koja je na ratove potrosila vise para nego ceo svet zajedno! SAD - drzava koja skoro nikada u svojoj istoriji nije napala nekog sebi ravnog ili jaceg, veceg i brojnijeg suparnika. skoro uvek je napadala visestruko manje, slabije i siromasnije zemlje. SAD - drzava koja je u prvom svetskom ratu usla tek 1917 godine i to kad se vec nazirao i pobednik i kraj rata! SAD - drzava koja je u drugom svetskom ratu usla tek 1944 godine i to opet kad se vec nazirao i pobednik i kraj rata! Inace je vodila svoj mali prljavi rat protiv Japana u kome nikad nebi pobedila da u jesen 1945 nije bacila dve atomske bombe na Japan.

ODGOVORITE
Name

sux de lux

15.12.2017 09:28

Tako je Darko !!! Uzivam slusajuci emisije sa njim i dobro ga kontam...

ODGOVORITE
Name

Petar

15.12.2017 10:17

Tesko onome koga Rusija brani i Grcka hrani.

ODGOVORITE
Name

zux

15.12.2017 17:45

Covjek je pogodio u centar...Milosevic je najveci zlikovac i grobar srpskog naroda...sve smo ratove izgubili i zavadili se sa cijelim svijetom...vidim mnogi kazu nije imao izbora...nemate vi pojma kakav je on izbor imao, ali mu je vlast bila draza...odvesti svoj narod na NATO giljotinu i na kraju kapitulirati je najstrasniji poraz srpskog naroda u istoriji...da smo bar casno izginuli ili da smo krajem 80ih potpisali pakt sa đavolom, a ovako smo jadni i bijedni...bravo Trifunoviću, uvijek pricas otvoreno i jasno i ima nas koji to znaju cijeniti...

ODGOVORITE
Name

`Lemi

15.12.2017 21:15

Meni se isto ne silazi sa vlasti.

Name

Dejana

15.12.2017 22:45

Slazem se, ali mi Srbi smo uvijek birali pogresnu steanu. Tako je i danas.

ODGOVORITE
Name

Direkt

17.12.2017 12:58

Nema nista od toga, pusti snovi. Mnogi americki Srbi i ne znaju da su Srbi. Jedina kvalitetna spona izmedju nas i Amerike ne postoji na nivou da mozemo uticati, a nema ni jake saradnje sa Jevrejskim lobijem, kao niti saradnje sa drugim uticajim etnickim grupama u Americi. Nema proaktivne borbe u prvim redovima, sve se svodi na organizaciju folklora. Tako mi vidimo povezanost sa Amerikom. To sto i ostali Amerikanci ne znaju ni da smo zivi, a kamoli da nas ima nekoliko miliona u Americi, nije ni cudo zadto ne znaju kada ni mi se deklarisemo kao Srbi (mislim na Srbe u Americi). Srbija i RS treba da promovisu srpsku kulturu i to ne samo u Cikagu vec u citavoj Americi kako bi Amerikanci znali za nas i kako bi americki Srbi ponosno, a ne uz grc, mogli da kazu da su Srbi.

ODGOVORITE
Name

Izraelac

18.12.2017 13:48

Za pocetak im treba jaca saradnja sa samim sobom. podizanje kolektivne svijesti po odredjenim pitanjima odnosa proslosti i buducnosti ... izbacivanje generalizovanja kolektivnih krivica i nekih lelemudanskih predizbornih istoriskih spinovanja.. i djecu treba poceti bolje obrazovati bez politickih uticaja radikalnih politika.. i jos svasta nesto pa tek onda da srbe neko dozivi ozbiljno !

ODGOVORITE