Da li je moguća nezavisnost RS?

Sve glasnije izjave predsjednika Republike Srpske Milorada Dodika o eventualnom otcjepljenju Srpske iz Bosne i Hercegovine nemaju uporište u realnosti. Takva odluka nema podršku ni Srbije ni Rusije, niti Republika Srpska ima ekonomsku moć za takav korak, tvrde sagovornici emisije "Globalno" BN televizije.

Republika Srpska 22.11.2017 | 23:01
Da li je moguća nezavisnost RS?
Dodikove referendumske priče su prazne, jer para nema, pa ni referenduma, tvrdi Nebojša Vukanović iz Pokreta "Za pravdu i red".

"Sa nekim žalom se može reći da Republika Srpska sada podsjeća na praznu vreću, jer para nema. I kada bi htio da raspiše neki referendum, Dodik bi morao da podigne kredit da odštampa papiriće i plati referendumsku komisiju, pa da ga provede.



Ako nemate novac da provedete referendum, onda je sada suludo govoriti o referendumu.

Smatram da volja građana Republike Srpske ne bi bila nezavisna Srpska, već dio zajednice sa Srbijom, a možda i Crnom Gorom kada bi se promijenile okolnosti", kaže Vukanović.

On smatra da bi sada to bio korak bez podrške međunarodne zajednice, ali i Srbije.

"Dodik nije smio provesti referendum o Sudu i Tužilaštvu BiH koje su vandejtonske kategorije, a govoriti o referendumu o nezavisnosti je sipanje prašine u oči i ja se pitam kada će ovom narodu da dosade njegove jeftine manipulacije i trikovi", kaže Vukanović.

Delegat SDA u Vijeću naroda Narodne skupštine Republike Srpske Samir Baćevac smatra da je apsolutno neprihvatljiva priča o referendumu o nezavisnosti Republike Srpske.



"Vidjeli smo kako je to završilo sa Katalonijom, sigurno bi takav debakl dožvio i referendum o eventualnoj nezavisnosti Republike Srpske", tvrdi Baćevac.

Ipak stalni pritisak s ciljem centralizacije BiH, otimanje nadležnosti koje je na sceni dvije decenije neminovno vodi ka neodrživosti ovakve zajednice tri naroda, smatra politikolog Aleksandar Pavić.



"Ali kako mogu da budu Srbi zadovoljni. Na kraju su pristali na silu da budu izbačeni iz zajedničke države kojoj su pripadali i onda se ni to ne poštuje.

Nećete nikada ovdje imati saglasnosti i mir, ali ako je mogao nelegalni, jednostrani referendum 1992. godine, može referendum i ove godine i sljedeće godine i bilo koje druge godine, samo je pitanje procjene kada to treba uraditi, pošto izgleda nijedan drugi način ne funkcioniše", kaže Pavić.

Analitičari ipak ocjenjuju da kada bi se BiH integrisala u Evropsku uniju sigurno bi splasnule tenzije o eventualnom otcjepljenju Republike Srpske.



BN televizija

Komentari / 86

Ostavite komentar
Name

Da je pameti

22.11.2017 22:13

Da je pameti. Ovaj haški sud je ukopao republiku. Mozda bi srbi trebali sjesti i razmisliti kako i sta dalje. Ja sam za to da se promjeni ime i da se oznaci novi datum osnivanja. Recimo republika srboslavija ili drinska republika? Tako nesto je bilo i u prvom planu. I tu onda se odjednom brisu sve prijasnje presude i nebuloze natovarene na srpska ledja. Ovako nesto ima i onda bolje osnove za referendum i prihvatanje u svijetu.

ODGOVORITE
Name

Aqua

23.11.2017 00:55

E ti si stvarno totalna budalisavija. O zemljo otvori se. Cuj mu naziva srboslavija. Svasta i ova zemlja drzi.

Name

kiki

23.11.2017 01:34

E jesi ti kratke pameti. Pa promjena imena ne mjenja stvar..sve ti se pise istorijski gledano pod novo ime. Ti ko djete da si..pu pu vise ne vazi..hahaha.

Name

RE

23.11.2017 05:57

Eh , svašta se piše ali ovaj je prevazišao sve .

Name

ro

23.11.2017 06:29

Koje crno odcepljenje ? Pa zemlju mraka i kriminala neće niko.Vidite i sami da je RS na infuziji i pitam se da li još postoji ? Samo popunjavate TV termin i palite ovaj jadni narod,bolje pustite neki film.Danas u svijetu jedva opstaju velike države koje se bore sa ekonomijom a u RS vodeći privrednici su PIJAČARI.O čemu pričati dalje.

Name

analiticar

23.11.2017 07:35

Ako si vec ogranicen ne moras to javno pokazivati...RS je medjunarodno priznata u Dejtonu...

Name

Sanja

23.11.2017 07:38

A jest vam federacija bolja.

Name

za sanju

23.11.2017 08:24

Da bas pricaju ko da zive u svicarskoj.

Name

re Sanja

23.11.2017 08:44

Ne zna se koji dio BiH je bolji.

Name

Sole

23.11.2017 12:37

Slazem se, Republika Srboslavija bas zvucno mocno.

Name

Misko

23.11.2017 19:06

Sta mislite da li je ustavno i legalno da Brcko DC raspise referendum i postane drzava.

Name

re da je pameti

23.11.2017 22:38

Bog nikad budalama nije oskudjevao,ti to sigurno potvrdjujes.

Name

re Misko

24.11.2017 11:53

Odličan komentar, apsolutno, Brčko distrikt je dejtonska kategorija, ima sve institucije koje imaju i entiteti. Brčko distrikt BiH dijeli RS na dva nepovezana dijela time je njegova vrijednost daleko veća, Brško je jedna od najboljih stavki glede dejtonskog mirovnog sporazuma i same državnosti BiH.

Name

pamet

24.11.2017 12:27

Ne treba dirati ime RS,ne treba puno gledati u Hag,on je prošlost a RS budućnost.

Name

XXX

24.11.2017 18:27

Od samostalnosti nema ništa. Uzalud trošite vrijeme i energiju. Biće kako veliki kažu. Nas se ništa ne pita. Upamet se ljudi da izvučemo maksimum koristi. Budimo mudri u svemu ovome. Mi imamo problem sami sa sobom. Lopovluk i bezakonje nas uništava.

Name

re Sanja

25.11.2017 12:38

Nema federacija veze sa ovom temom, F BiH nema namjeru izdvajanja iz BiH, RS je prazna ljuštura u kojoj je kompletna vlast uzurpirana od jednog čovjeka, u federaciji toga nema, F BiH je decentralizovani entitet dok je RS totalno unitarni.

Name

dragi vukane

22.11.2017 22:15

Dosadan di do bola

ODGOVORITE
Name

Dodi

24.11.2017 17:02

Ovoj ekipi je samostalna Rs ipak samo sprdnja,trebaju doći drugi ljudi za taj posao.Dodiku su važne samo pare a RS je zgodan biznis i priča za zajebavanje naroda

Name

Zuca

25.11.2017 07:11

Hoce hoce,kad na vrbi rodi voce,Milence se samo zajebava sa vama i drpa li drpa...Sve sto ste stariji sve ste budalastiji i jos vise zatucanuji.

Name

e moj vukane

22.11.2017 22:18

I na danasnji dan pored ovakve presude,ti opet opleo po Dodiku,sram da te bude

ODGOVORITE
Name

Aqua

23.11.2017 01:00

Vi neznate il bi piskili il kakili. Toj istoj presudi je dodik puno i doprinio. Nemoze on juce nekoga pljuvat a sutra ga ljubit. Šokac uziva u blagu koje je Mladic stvorio a on neka starost provodi po celijama. Daj jebo vas vise dodik sta ga branite.

Name

Nikola

23.11.2017 01:08

Zamisli koji idiot treba biti i napisati "i na danasnji dan ti po Dodiku" a taj isti Dodik poslao Mladića u Hag i rekao da i on i Karadžić idu i ne drže cijeli narod u zarobljeništvu...Nikada neću razumeti ove budale koje misle da je Dodik veliki Srbin,jer taj isti Dodik je obični oportunista i prevarant koji opstankom na vlasti krijući se iza sopstvenog naroda po svaku cenu čuva svoj sumnjivo stečeni kapital i ništa drugo!?

Name

re nikola

23.11.2017 06:09

Sve to stoji glupane jedan,iz sarajeva od svih muslimana dolaze takve reci na danasnji dan ti napao opet po svom gospode boze,bslir i ekipa preko dve milijarde iz srebrenice ukrali pa ti moj nidzo od njih to necujes.a pogotovo ne na jucerasnji dan nego su samo opleli po Mladicu,eto nas Srba jajara...

Name

ističe vrijeme pristrasnom sudu

23.11.2017 08:54

Jučerašnja presuda jeste nažalost šok za Srbe ali pošto više nema niti haških bjegunaca niti otvorenih predmeta protiv haških pritvorenika i ovaj nepravedni i pristrasni haški sud se uskoro gasi a zatvorenicima koji su još na izdržavanju kazni izrečenih u Haagu će vjerovatno vremenom pomalo neki drugi sudovi smanjivati kazne zbog dobrog ponašanja u zatvorima i novih dokaza koje će nalaziti odbrana. Ratko Mladić je prije hapšenje imao tri moždana udara pa je vjerovatno da će on umrijeti u zatvoru a za druge koji još izdržavaju kazne iz Haga vidjećemo ko preživi neka priča.

Name

cccc

23.11.2017 10:21

Kad su dva muslimana u studiu i raspravljaju ima li ili nema RS pravo na otcjepljenje odnosno na nezavisnost onda su muslimani protiv a Srbi za.

Name

Analiza zapada

22.11.2017 22:25

Radi boljeg zivota ima program neka odvoje zasebno sve oblike finacija pa ajmo dalje

ODGOVORITE
Name

Srbo

22.11.2017 22:29

E moj Paviću...kažeš može referendum, danas , sutra, ako je mogao onaj 1992.! a šta kažeš mo li se desit referendum na nivou cijele BiH o ukidanju entiteta ? previše vi pričate o referendumima, kao da je to ekskluzivno pravo nas Srba u RS, možda i drugi požele da malo referendumiraju, ali na našu štetu tj. štetu RS ?? to tebi i Dodiku nije palo na pamet! dovoljno da samo Bošnje glasaju ZA i biće 51%, bez Srba i Hrvata

ODGOVORITE
Name

Aqua

23.11.2017 01:03

I ja cu glasati ZA i ako sam Pravoslavac.

Name

Re SRBO

23.11.2017 10:29

Samo da ti kažem kad neznas RS nije ni formirala Federacija već gradjani i rukovodstvo RS odnosno skupstina RS,i na tvoju žalost samo se ovi faktori pitaju o njenoj daljnjoj budućnosti a ne Federacija. Inače da te podsetim RS je unela svoju drzavnost u ZAJEDNICU sa Federacijom i time formirali BiH. I tako kako je ušla u zajednicu koja ne funkcioniše i druga strana ne postuje dogovoreno tako ce i izaći.

Name

Poslednji kineski car

23.11.2017 11:11

Za re SRBO: Lijepo si napisao i lijepo izgleda kada se pročita, ali ima samo jedan mali problem? Nije tako druže moj. Srbo je u pravu.

Name

re

23.11.2017 11:50

To što Mile govori o državnosti, a ovce poslušno bleje je jedna stvar. Inače puno vas nikad nije pročitalo ni DMS ni Ustav BiH, a puno pametujete oko toga. Između ostaloga, u članu 1 stoji: "Republika Bosna i Hercegovina, čije je zvanično ime od sada "Bosna i Hercegovina", nastavlja svoje pravno postojanje po međunarodnom pravu kao država, sa unutrašnjom strukturom modificiranom ovim Ustavom, i sa postojećim međunarodno priznatim granicama." Sve jasno? Nema na čemu, i drugi put.

Name

RE Re Srbo

25.11.2017 07:53

Dodikova škola i njegova interpletacija dejtonskog mirovnog sporazuma ( aneks 4). Pričaš laži, izmišljotine i nebuloze, RS nije ništa unijela u BiH, BiH nije nikakva "zajednica" entiteta, BiH nije federalna država. Ako nađeš te podatke u mirovnom sporazumu o nekakvom "udruživanju entiteta" JA ĆU SE JAVNO IZVINUTI

Name

Djekna

22.11.2017 23:06

RS, prije svega, nema geografski obik da bude uspješna država. I kad bi imala pogodan odnosno kompaktan geografski oblik, nema dovoljnu veličinu teritorije, i BiH je ništa u tom smislu a o RS da ne pričam. RS nema industriju, nema naučnike, nema više ni iženjere koji će konstruisati proizvode a nema više čak ni majstore koji će to proizvoditi. Ima samo retardirani narod i kriminalce tipa Mile Duduka koji su sve u njoj razvalili. RS je bolesnik o kojem treba brinuti. To ne može ostatak BiH a ni Srbija a ni Hrvatska. Amerika i EU su od Jugoslavije napravili mnoštvo kopiladi koja ne mogu opstati. Budućnost nije nimalo svijetla. Toliko da se ne zanosite.

ODGOVORITE
Name

Re Djekna

24.11.2017 11:59

Ne razumiju to ovce, one samo travu jedu, a trava raste cijele godine.

Name

silnici

23.11.2017 00:18

Samo srbuj do groba

ODGOVORITE
Name

RS je vec sada nezavisna

23.11.2017 00:41

Pa koji je bio motiv boraca koji su dali svoje zivote? Sigurno nije bio buduca drzava sa tim istim neprijateljem!?

ODGOVORITE
Name

Па

23.11.2017 08:03

Слажем се. (Све остало је само замлаћивање овог смушеног народа и тамо и амо).

Name

re

23.11.2017 10:10

Šta ćeš, ta bitka je izgubljena.

Name

za RS je vec sada nezavisna

23.11.2017 13:04

Moj motiv je bio da se branim da me ti ne upucaš a tvoj motiv bi trebao da je bio da ti sačuvaš glavu od mene takođe. Samo je mali broj Bošnjaka i Srba imao motiv da uništava i pljačka, da ubija i siluje, da kolje, strijelja... Svi ostali su imali kuratu sreću da budu vojno sposobni u tom vremenu a i nismo imali pojma šta je rat. Svi mislili da su rambo i da kad pogineš, poslije scene odeš kući na pivu i mezu. Baš bih volio da vidim te borce koji bi sad voljeli opet, al sad sa iskustvom, uzeti pušku i 10 dana ležati u nekom rovu u zemlji u nekoj vukojebini i čekati kad će glava sa ramena!

Name

re

25.11.2017 07:59

Bio je motiv ujedinjenje sa Srbijom, ali Srbi su potpisali DMS i toga se odrekli, čitaj između redova (izgubili rat).

Name

Generacija '83

25.11.2017 13:49

Ujedinjenje sa Srbijom tek slijedi, rat nije nikada ni bio zavrsen. Zato camimo ovih 22 godine u jednoj zamisljenoj zemlji koja neme perspektive! Federaciji licno zelim sve najbolje, ali sa RS ne treba da kalkulise.

Name

Malena_BL

23.11.2017 00:49

Da li je nezavisnost RS moguca? Hajmo preformulisati ovo pitanje u sledece: koliko dugo jos moramo sinhronizovati drzavne odluke sa bakirovom dzamahirijom, i da li je to nas cilj? Koji je nas cilj uopste - o tome je trebala gospoda da raspravi, ovako imamo suplje price.

ODGOVORITE
Name

@MaleHna

23.11.2017 01:30

Zar ti nije bilo lakše prvo provjeriti značenje riječi džamahirija prije nego javno napraviš budalu od sebe? Riječ "džamahirija" u prevodu sa arapskog znači "Narodna republika", iskreno bih volio upoznati iole obrazovanu osobu koja će se uvrijediti zbog te riječi. Što se tiče referenduma o oCepLJenju, može sutra, samo pamet u glavu. Prvo pripremiti potrebnu logistiku za bježaniju preko Pavlovića i ostalih ćuprija i nema frke. ❤❤❤❤❤

Name

malo poveca BL

23.11.2017 01:42

Dokle svita i vika.

Name

murga

23.11.2017 06:00

Kakvo otcjepljenje ...eno Gorazde i Foca razmisljaju o novim infrastrukturnim projektima....

Name

Poslednji kineski car

23.11.2017 11:14

Libija je bila Džamahirija, tj. Libijska džamahirija iliti u prevodu Libijska narodna Republika. A mnogi od nas griješe i misle pošto je ta riječ arapska da simbolizuje islamsku vjeru, što nije tačno.

Name

re

23.11.2017 11:51

Kad su većina obične ovce ispranog uma koje slijepo vjeruju nekada RTS-u, a danas RTRS-u.

Name

To je moguce

23.11.2017 01:10

Nema mjesta za pored je nje s jedno kraljevina koja je i vojna diktatura. Ljudi misle o plažama, kupovini, ali malo koji piše o ljudskim pravima i zovo tu običnih Spanaca, Katalonci. Zakon o uredi člana kraljevske kuće lèse-majesté je na snazi u Španjolskoj it'd. Bosna i Hercegovina je američki protektorat i ima samo ime iz SFRJ. Bih je u svoj svojoj i storija bila i zdjele na na nekakve okrug i regionen. Zadnji rat nije ostavio mjesta nastavku jugoslavenskog življenja. Kraj će doći dok Dođik ode. Kog od da dođe mora uraditi ono što narod hoće to je nezavisnost od svih. Nema pripajanja niti ponižavanja.

ODGOVORITE
Name

AR

23.11.2017 04:15

Kakav referendum pa nemamo hljeba da jedemo A baja o otcjepljenju i referndumu.A sad su nam I djnerala dokrajcili I stavili nam jos vecu sramotu oko vrata O tome treba brinuti da trazimo oprost I da zivimo normalan zivot.Sad Je sve dokazano I svima vec jednom treba biti jasno sta se desilo tokom rata.

Name

Sanjar

23.11.2017 04:48

Samo to sanjaj svoje sne na snove se ne plaća a Bosne je bilo i biće za to nebrini! A ko hoće referendum o neovisnosti bujrum izvolite.

Name

Borac

23.11.2017 05:40

Citam ove komentare pa se ponekad i nasmijem ovakvim ne bulozama svi oni koji prizivaju ocjepljenje samo sebe ucvrcuju na vlasti RS je napravljena takva da se nikad nemoze ocijepiti pogledajte samo granicu kakvaje kao da su sakali poderali sve ovo stanovnistva sto ima nemoze je nad gledat nama treba reda i rada idobrog zivota tad nam nece ni padat na pamet ni RS ni Zamahirija.

Name

Re sanjar

23.11.2017 07:25

Bosne nema niti ceje biti vise.a sto se tice osmostaljenja niko vas zelene nece pitat.imate beiha na 18 %.!I to su vam drugi stvorili.

Name

re re Sanjar

23.11.2017 09:44

Bojim se da cemo ih morati pitati dok god ih ima vise nego nas, a niti se pitamo mi niti oni, pita se MZ i glavne sile.

Name

58zemo

23.11.2017 02:06

Kada moze irska katalonija i pomogli da otmu kosovo zasto nebi mogla republika srbska [jedini razlog je sto nevicemo sveti otac papa isveta skemlija iz rima]

ODGOVORITE
Name

Sanjar

23.11.2017 08:13

Pa eto vidi kako se Katalonija odvoji od Španije pobježe im presednik van bez puške nema nezavisnosti pa ti sad izvoli a bogami nije ovo 92ga god. Bosne je bilo i biće...

Name

borac

23.11.2017 05:26

Nekada se polagala rijec sta kazu i misle akademci danas imas na vlasti sljam i polupismenu mafiju koja najvise dreci na one koji nesto znaju kud ide ova zemlja.

ODGOVORITE
Name

Re Borac

23.11.2017 07:21

Beogradski akademci su ti i napravili to sto sad imas al ti si tako zaglupljen da to "nikad" neces spoznat....

Name

IT

23.11.2017 05:50

Presipanje iz šupljeg u prazno...

ODGOVORITE
Name

Rr

23.11.2017 07:14

Realno.

Name

RAZMISLJAM

23.11.2017 05:59

A ko bih toliku granicu obezbijedio? Kakva bih bila valuta ? Kako nešto odcijepiti kada je iz dva dijela, bio bih isti problem kao NEUM ? O BIH BIO PREDSJEDNIK, OVAJ SADA ILI NOVI ?

ODGOVORITE
Name

Re

24.11.2017 12:02

A dok razmišljaš, glagol "biti" samo u prvom licu jednine sadašnjeg vremena glasi "bih".

Name

Osvit

23.11.2017 06:49

Budu li ovakve teme dominirale u drustvu ,Republiks Srpska ce se sama ukinuti jer ce bankrotirati.Ionako vec danas stranci suvereno vladaju u Republici Srpskoj bankarskim sektorom, energetikom trgovinom na veliko i malo i sto je najpogubeljnije preuzeli su upravljanje ljudskim resursima buduci da se drzava i politika bave sami sobom.Devet hiljada djece je upisano u prvi razred, toliko se upisuje u gradu od petsto hiljada stanovnika i da apsurd bude veci najbolja perspektiva im je baustela u zapadnoj Evropi.

ODGOVORITE
Name

Realnost i potreba

23.11.2017 07:18

Nije pitanje može li vec treba za rad opstanka srpskog naroda to je pitanje nacije i pitanje opstanka Srba na ovim terenima!!!

ODGOVORITE
Name

Rep

23.11.2017 07:56

Mislis.

Name

Mislim man

23.11.2017 07:52

Evo program: Svu omladinu i sav narod pošaljite vani da radi i molite se da će doći na ljeto da ukanu koju marku. Onda dalje saljite nebuloze preko TV odasiljaca o otcjepljenju (20-godina;jedna generacija je već odrasla tu i otisla vani u toj prici o samostalnisti) a vi i dalje možete tu priču o toboze ekonomskoj moći, funkcionalnom društvu, prosipati penzionerima oboljelim i onim što se nadaju... hajd sretno

ODGOVORITE
Name

Biznis

23.11.2017 08:25

Ja koji mnogo saradujem ekonomski sa federacijom bi zrtvovao sav svoj biznis za otcjepljenje RS od BiH. Jednostavno ako ovako nastavimo sa stalnim islamskim podmetanjima , pokusajima unitarizacije nema nam suzivota. Kakva EU, ona je vjestacka tvorevina gora od SFRJ, niko nikog ne voli i raspad je neminovan.

ODGOVORITE
Name

baš vala

23.11.2017 09:16

Sviđa mi se...

Name

@Biznis

23.11.2017 09:47

Jak ti neki biznis sigurno.

Name

re

23.11.2017 10:12

Ima praonicu u Lukavici, tamo federalci dolaze da jeftino peru auta.

Name

BABA11

23.11.2017 10:15

Ee moj propali biznismenu kokošaru! Pakuj kofere i traktor pa pravac Srbija glupsonu!

Name

re biznis

23.11.2017 12:42

jak ti biznis,,imas stand na buvljaku hahahaa...

Name

Re biznis

25.11.2017 19:41

Glupak najobicniji ovo nije vidjelo biznisa. Ko god ima biznis i pare zaboli ga za RS, sta pricas i trubis gluposti.

Name

djiljkos

23.11.2017 09:00

Stavrno je ovo sprdacina i od republike i od naroda cuj ih kakol mlate praznu slamu a svi zano da istina koja je bvolna je jos gora od ove koju nam svi plasiraju.

ODGOVORITE
Name

realnost je Dejton iz 11/1995

23.11.2017 09:01

Republika Srpska se ne može niti odvojiti od BiH niti utopiti u jedinstvenu BiH. Jedini problemi u narednim godinama u cijeloj BiH će biti ekonomski, neki politički i demografski problemi.

ODGOVORITE
Name

Francuz

23.11.2017 10:23

Evo mi iz dijaspore placamo za sebe i rodjake .. Samo organizujte !!

ODGOVORITE
Name

banjaluka

23.11.2017 11:27

s obzirom da nemamo podršku a ni mogućnost za nezavisnost treba da radimo kao muslimani i hrvati u bivšoj Jugi... sve ok, radimo, jačamo, kulturno i perfidno (barem privatni sektor ima odriješene ruke) popunjavamo radna mjesta Srbima i čekamo priliku.I ova njihova dijaspora, laju na nas ali defakto neće se vratiti oni u RS... tako da samo mudro, i strpljivo... i najbitnije na izborima pomesti ove što koriste referendum u dnevnopolitičke svrhe i ličnu promociju a s druge strane nas vode u propast, pljačkaju, lažu...

ODGOVORITE
Name

re

23.11.2017 11:53

Grohotom se smijem. Da, vidi se golim okom da kultura i privredno RS jača u svakom pogledu.

Name

BOBA

23.11.2017 15:29

OVAJ PAVIĆ MORA DA JE SA OVIH PROSTORA A ŽIVI U BEOGRADU UOPŠTE MI SE NE DOPADA ALI NIJE BITNO POZDRAV BORISU MALAGURSKOM.

ODGOVORITE
Name

NO BOSNIA

23.11.2017 21:02

Niko i ne trazi nezavisnost, Srbi samo traze postovanje Dejtona, koji se krsi svakodnevno! Jedno moze sasvim sigurno da se kaze vec sada, Bosna i Hercegovina nikad nece biti unitarna i bosnjacka, makar se prije toga raspala u milion dijelova, jer Srbi osim Republike Srpske nemaju vise nista da izgube!

ODGOVORITE
Name

Re

24.11.2017 12:08

Bosna i Hercegovina, Svetog Save dedovina!!!

Name

re

25.11.2017 15:36

Ko krši Dejton se vidjelo kad se usprotivilo odlukama Ustavnog suda BiH, dejtonske kategorije.

Name

Kao u priči

24.11.2017 07:33

Moguća je moguća, kako da ne. Recimo, u pričama čuvenog barona Minhauzena.

ODGOVORITE
Name

ЗБОГОМ БОСНО...

25.11.2017 19:28

За СФРЈ сте говорили да није могла опстати зато што је била вишенационална држава, а сада кажете да Југославија у малом мора опстати. Да не би!

Name

Viktorija

25.11.2017 01:57

Bas ste svi pametni i pitam se koje skole ste zavrsili gospodo? Moguce da ste bas Vi buduci parlamentarci BIH.Sve je moguce onom ko vjeruje! Vjerujete medijima koji i dalje vrse pranje Vaseg mozga i lako Vas zavode. Ocigledno je da provodite dosta vremena pored tv,a to Vam nijr dobro za zdravlje. Ko nema svoj zivot-bavi se drugima. Kreirajte Vi spostvene zivote i poslove,pustite druge. Jer,ko nema sta da radi-neka svaki dan radi na sebi.TU UVIJEK IMA POSLA. VELIKI I MOCNI CE ODLUCITI O SVEMU. KOME SE RATUJE-ONDA IZVOLITE-VI BIRATE,SAMO PAZITE DA OPET NE BUDETE ZRTVE KAO I OBICNO. HVALA BOGU STO ON IMA SVE POD KONTROLOM. SVE OSTALO JE LJUDSKA FILOZOFIJA. MI ZIVIMO U POSLJEDNJIM VREMENIMA. BICE-KAKO BITI MORA.JER BOZIJA JE NAJJACA I POSLJEDNJA RIJEČ. AMIN

ODGOVORITE
Name

ЗБОГОМ БОСНО...

25.11.2017 19:18

Само мирна дисолуција.

ODGOVORITE
Name

ХАХА КОМЕНТАР

25.11.2017 19:30

Не мора се Српска отцепити. Само нека се бих распадне, а за даље ћемо већ видети...

ODGOVORITE