Amerika Dodiku: Nema otcjepljenja

Reagujući na izjavu predsjednika RS Milorada Dodika da Republika Srpska želi da bude u zajednici sa Srbijom, američka ambasada u SAD je saopštila da Dejtonski sporazum i Ustav BiH ne daju mogućnost otcjepljenja entiteta.

Republika Srpska 19.09.2017 | 07:47
Amerika Dodiku: Nema otcjepljenja
"Stav SAD-a po ovom pitanju je dobro poznat i nepromijenjen. Mi smo predani principima Dejtonskog sporazuma - Bosna i Hercegovina je demokratska, multietnička, suverena i nezavisna država i njen teritorijalni integritet je neupitan", naveli su za N1 iz Ambasade SAD u BiH.

Kako se dodaje, ni Dejtonski sporazum, niti Ustav BiH ne daju mogućnost entitetima da se otcijepe.

Retoričke špekulacije, kako se navodi, prvenstveno služe da preplaše investitore, unište radna mjesta i skrenu pažnju sa veoma važnog posla kojeg vlasti trebaju obavljati u interesu svojih građana.

"Bilo koje radnje preduzete s ciljem disolucije BiH predstavljale bi kršenje Dejtonskog sporazuma i neprihvatljive su. Mi uzimamo veoma ozbiljno sigurnost i stabilnost BiH i regiona, i posvećeni smo njihovom očuvanju", navela je Ambasada SAD.

Izvor: Tanjug

Komentari / 133

Ostavite komentar
Name

borac

19.09.2017 05:52

Zna to Dodik kao i vi ali nezna glupi narod a on to narodu obecava

ODGOVORITE
Name

Sta?

19.09.2017 06:28

Kao, on bi nesto da otcjepljuje? Pa Duduk je vec otcijepio Brcko od Srpske - od Duduka dosta!

Name

@Borac

19.09.2017 07:18

USA ga je dovela na vlast, pametnome dosta, a ovce neka ostaju ovdje do sljedeceg sisanja. Dodik, Bakir i Cova su ko jedno, UPAMTITE TO vec jednom..

Name

Pitanje za srbe.

19.09.2017 07:20

Je li hocete da zivite u islamskoj drzavi koju niko u EU ne voli. Ja ne zelim.

Name

@pitanje za tebe

19.09.2017 07:38

Bakir malo o genocidu, Dodik malo o vehabijama i odcepljenju a Covic o majorizaciji i tako u krug, dok takve budale poput tebe padaju na te floskule i sire mrznju po portalima, i da na kraju pitanje.........Sta to gore navedena trojica imaju zajednicko? Za ispravan odgovor dobices peticu☺.

Name

Dijagnoza

19.09.2017 07:43

Dali je nekad neko od zvaničnika iz Srbije rekao da želi ujedinjenje sa Republikom Srpskom?

Name

Re

19.09.2017 08:00

A ko tebi to rece da Bosnjaci hoce Islamsku drzavu.Da to hoce mogli bi to uraditi kad god zazele koja bi se zvala Muslimanska Republika Bosna.

Name

Realno

19.09.2017 08:24

Milokrad hteo ili ne BiH je baksuzu oduzela drzavljanstvo a nece ga hteti ni Srbija karta u jednom pravcu Kina ili Hrvatska

Name

Miso

19.09.2017 08:27

Ovaj sto nece islamsku drzavu da ko biva u njoj zivi budalast je.Nepostoji niti ce postojati takva drzava ima saml Bosna i Hercegovina drzava svih naroda i nine nikom tjesna.A sad ako necas u njoj granice otvorene imas pravo gde god hoces.

Name

Dragutin

19.09.2017 08:51

Raspad BiH ne može niko da zaustavi,pa ni SAD!!!Prvo hrvati i HDZ može da organizuje referendum o izlasku Herceg-Bosne iz BiH?Drugo BiH je skupa država ima mnogo administracije i tih skupšina gornji,donji dom,ko će to sve da finansira?Da li će bošnjaci moći pošto ih ima najviše da plaćaju sav porez i koliko će još dugo moći siromašno da izdrže da žive,da bi finansirali taj projekat BiH koji je unapred osuđen na propast???U ovoj BiH ne radi ni jedna ozbiljna fabrika koja bi donosila državi prihode,turizam BiH je mnogo slab,jer BiH nema ništa da ponudi turistima,nema morsku obalu???BiH je opterećena nacionalizmima i trvenjima među narodom,koji je još uvek jak iako je rat završen još 1995-te!!!U BiH se svi međusobno mrze :Hrvati,Bošnjaci i Srbi,čak postoji unutrašnja podela između SDA i Fihretovih Bošnjaka koji su međusobno ratovali!!!Jedino rešenje za BiH jeste potpuni razlaz svih i kraj priče!!!To je najbolje rešenje!!RS-a i Bosanska krajina i treba ponuditi Fihretovim bošnjacima ako hoće sa nama Srbima u savez,to bi bilo najbolje rešenje za nas Srbe u BiH!!!SUPER REŠENjE!!!

Name

Re Dragutin aka James Bond 007 Bacvanin

19.09.2017 09:56

Gledaj Bacvanina prešao na latinicu. Ćirilica latinica pa latinica pa ćirilica ne zna ni on sta bi radije ? Ali tajni agent je opet na zadatku ...Jarane sve sto si napisao je vrh ! Nema sta da se oduzme i doda ..Uživaj u svojim uvjerenjima .Ne mogu ti to zabranit ..

Name

re Dragutin

19.09.2017 10:10

Samo ti sanjaj Dragutine, snovi su besplatni, a za ostalo se ne sekiraj, i 1992. godine ste govorili da niko ne može da zaustavi raspad BiH, kad ono... cvrc!

Name

Re miso

19.09.2017 12:52

Jesil si se ti to vratio srpskim korjenima.nema bosne I hercegovine.samo Republika Srpska i federacija.imas svoj tor pa uzivaj u njemu

Name

Nako

19.09.2017 14:32

Dragutin kao i sef mu, malo mozga u glavi, pa kad nema sta da radi, pise gluposti

Name

@re miso

19.09.2017 21:21

Ograničen si (umno), baš kao tor!

Name

NEMA ŽIVOTA

20.09.2017 08:51

NEMA DISOLUCIJE. PA NEMA TU NI SOLUCIJE. NIKAKVE. PROPAST.

Name

zuco

20.09.2017 11:52

Amerika se nepita vise nista toliko od mene

Name

hare za Dragutina

20.09.2017 13:19

Pomalo su me iritirali tvoji glupi kometari sad cak su i simpaticni ali sam jos u dilemi dali si ti svjestan svog ne znanja situvacije u kakoj bjedi nas narod u bosni zivi.Dragutine misli na djecu svoju ako ih imam od tebe je i Bog digao ruke.

Name

Stvarmo,

19.09.2017 05:52

niti ustav yuge nije dozvoljavao, pa eto dogodilo se.

ODGOVORITE
Name

Čitaj

19.09.2017 06:13

Ustav SFRJ iz 1974., Član 1. stav 1-9 i ne lupaj gluposti!

Name

Bake

19.09.2017 06:23

Zato je Srbija manja za 15%.

Name

re

19.09.2017 06:26

Ustav iz 1974. godine jeste dozvoljavao.

Name

re Stvarmo

19.09.2017 06:36

jugu su takvi kao ti rasturili pa sada ste umislili da možete rasturati i dalje. Dodik na otvaranju manifestacije u Bgd "Dani eresa u Srbiji" drži govor o otcjepljenju, tako se eres predstavlja u Beogradu. Ta manifestacija najobičnija politička sprdačina, šta to eres ima predstaviti u Beogradu??? dodikove izjave su stalno kontradiktorne, primjera je jako puno, mrsko mi pisati

Name

Nenad

19.09.2017 06:39

Ustav Juge je dozvoljavao ocjepljenje. Medjutim, samo Slovenija se ocjepila legalno. Hrvatska i BiH su mogli samo da se osamostale ako svi konstitutivni narodi to zele...

Name

Re

19.09.2017 06:47

Tacno tako,to su bile Republike sa pravom otcjepljenja.A ti Dodo balvanu jel ti jasno nema otcjepljenja i mars ne zavadjaj narode,mada mislim da ga niko ne uzima za ozbiljno,on je ludak sa papirom.

Name

re Stvarno

19.09.2017 07:10

Tako je, uskoro Preševo Republjik, a potom i Sandžak, pa Vojvodina, Kosovo je završeno...itd. Ti misliš da imaš neku moć, da si sila, da možeš sve rasturati, nema više jna, nema više ništa, niko vas se više ne boji, pedalj bosanke zemlje odnijeti nikuda nećeš, usudi se, stisni petlju ili nastavi živjeti mirno.

Name

ze Nenad

19.09.2017 07:14

ima još Makedinija, Crna Groa, autonomne pokrajine. Kod tebe je i srpska konstitutivnost po potrebi, jesu li Srbi u C. Gori konstitutivni?? je li C. Gora dobila nezavisnost kršeći konstitutivnost?? Za samostalnu BiH je glasalo 64% građana BiH a C. Gora je dobila smostalnost sa neki 52%. Ja ti savjetujem da ne čačkaš mečku u p, a ti nastavi kako hoćeš.

Name

rere stvarno

19.09.2017 07:32

Od tvojih prijetnji ledi se krv u žilama, ko fol....

Name

@reStvarno

19.09.2017 08:12

Ne lupaj gluposti, zasigurno si rat video na youtube i sada ovdje kenjas. Kao castan srbin recu ti samo jednu stvar, rat nije smeo da se desi 90ti jer nista nismo uspeli ni jedni ni drugi ni treci, a cinjenice su takve da smo izmesani i da zivimo jedni pored drugih. Rasplet ovoj kulminaciji je jasan, BOSNJACI I SRBI moraju pruziti ruku jedni drugima jer oba naroda su toliko slicni i nemaju utemeljene mrznje u fundamentima recimo kao Hrvati. Oni su uvek tezili da budu bolji od samih zapadnjaka, i neka im, samo mi je zao celog srpskog naroda koga su proterali 90ih.

Name

Re Stvarmo

19.09.2017 08:14

Stvarno su srpski poslanici u skupštini SFRJ 1974 prevedeni žedni preko vode, a dični generali kao Stevan Mirkovic i mnogi 91 umjesto da su se bavili onim za šta ih je država školovala oni na našu žalost osnovaše SK pokret za Jugoslaviju. Posle ovog bi snsd trebao da sazove svoj kongres i da obeća narodu da su i oni shvatili da je ovaj narod opunoljetnio

Name

Re Citaj,

19.09.2017 08:28

zbog cega R-ska ne izglasa i upise u ustav "da se mogu odcepiti,znaci nije zapisano ' i nema nista

Name

Re Stvarno,

19.09.2017 08:31

stvarno si balvan.

Name

blaaaa

20.09.2017 11:41

Pravo na samoopredeljenje i otcepljenje pripadalo je konstitutivnim narodima a ne republikama. Procitajte. I to se može vezati samo za taj ustav iz 74, a nikako za Crnu goru 2006.

Name

Genije

19.09.2017 05:54

Ne treba Republika Srpska da se otcepi od BIH vec samo da se razdruzi. Ona ima pravo na razdruzivanje kao što je se udruzila

ODGOVORITE
Name

ETZ

19.09.2017 07:24

Pa tvoj Dodik je na "tenkicu" dosao na vlast i oblatio ceo srpski narod kazavsi "To je ne-sporna cinjenica u Srebrenici se desio genocud" , kao drugo dokumenti na "nosacu aviona americkom" koji su potpisani ja i ti NIKADA necemo saznati, ali u jedno sam siguran, RS nece NIKADA biti deo srbije ili samostalna na bilo koji nacin, dok imamo "trojanske konje" u vrhu drzave,,,, eto vidi sta Dacic uradi sa fotografijom njega i Trumpa iz 2013god jucer na sjednici UNa u New Yorku, prisunjao se njemu i zamolio ga za "autograf".....Dno smo dotaknuli.....

Name

Re

19.09.2017 21:22

Stvarno vas ima bolesnih! RS se udružila u BiH??? Ali kao što ti vrli Baja reče: "Snove nam ne mogu zabraniti"

Name

nije mi jasno

19.09.2017 05:57

Onda su Republika Srpska, hrvatski kantoni u Federaciji BiH i Brčko Distrikt BiH tampon-zone u kojima nema ništa između bošnjačkih kantona u Federaciji BiH s jedne strane i susjednih država Republike Hrvatske, Republike Srbije i Republike Crne Gore s druge strane?

ODGOVORITE
Name

JULIJA

19.09.2017 06:27

E moj GENIJE nije se RS udružila nigdje niti će se razdruzivat nego je nastala Dejtonskim mirovnim sporazumom isto kao i FBIH a to je međunarodni mirovni sporazum i koji je odredio odnose u državi BiH.Dejtonski sporazum i Dejtonskim ustav jasno govore da BiH kao državu čine dva entiteta RS i FBIH i to je kristalno jasno.Entiteti nemaju pravo odcjepljenja po ustavu a u suprotnom bi se BiH vratila na ustav prije Dejtonskim a to je RBIH. Pa ti vidi sad šta bi značilo raspisivanje Dejtonskim. Nego nediraj mečku pod plecku bolje ti je.

Name

re

19.09.2017 06:44

Nisi ti prvi kojem nije jasno, administrativna jedinica bilo koje države NIJE NIČIJI GRUNT, vlasništvo pripada SAMO DRŽAVI, AP Vojvodina u Srbiji nije ničiji grunt, to je administrativna jedinica Srbije ali na tom teritoriju autonomna uprava ima određena ovlaštenja koja sama može sprovoditi neovisno o državnoj vlasti. Vojvodina nije nikakav vlasnik. RS u okviru dejtonske BiH ima veliku autonomiju. Ova priča o otcjepljenju mene puno ne uznemirava jer znam da je to nemoguće iz 1000 razloga.

Name

rere

19.09.2017 07:10

Ali ako ovi iz SAD kažu da se Vojvodina može otcijepiti i nastaviti kao samostalna država, to je sasvim legalno jer to želi SAD.

Name

@rere

19.09.2017 07:44

Vojvodina se nece niti moze odcepiti jer tamo zivi preko 80% srba i tu SAD sigurno NIKAD nece nista o tome reci. A to sto ti mrzis ceo zapadni svet sa USA na celu e to je tvoj problem, nego druze preseli se onda u Rusiju. (Naravno da neces, nisi glup gladovati u tudzini, Licemjerstvo ima da nas odlepi pre ili posle)...

Name

koja Rusija

19.09.2017 10:09

U inostranstvo može ići ko se tamo može integrisati, ko je pozvan, ko je psihofizički sposoban za težak rad, ko je školovan za neko deficitarno zanimanje interesantno strancima, ko dobro poznaje strane jezike, ko ima dosta novca, protiv koga ne postoje potjernice i mjere zabrane... Mi koji ostajemo ovdje ne trebamo se sikirati ni zbog koga i ni zbog čega nego možemo pjevati: "Čobanice ljepotice, Hajdmo u planinu da čuvamo stado i beremo ljubičice kao nekad davno..."

Name

Bubana

19.09.2017 05:59

Uf, uf..

ODGOVORITE
Name

Ja

19.09.2017 06:01

Mile. Ne cackaj mecku u precku!

ODGOVORITE
Name

Dragan

19.09.2017 06:02

Kao prvo BIH nije drzava a ponajmanje demokratska suverena nezavisna i multietnicka ovo zadnje i moze proci ali kako kada se cijeli jedan narod demonizuje stavlja mu se etiketa genocidnosti a sve to dolazi sa bosnjacke strane i strane onih koji ih u tome podrzavaju.Lazna multietnicnost je samo na papiru...

ODGOVORITE
Name

Nepismen si

19.09.2017 06:15

Jer demonizirali ste sami sebe a o tom nisu sudili bošnjaci nego sud u Hagu!

Name

laki

19.09.2017 06:17

Tako je a o multietičnosti najviše pričaju Bošnjaci a potpuno očistili svoj teritorij od Srba,za razliku od Rs gdje su se mnogi Bošnjaci vratili,a ljudima iz federacije koji žive u RS ne daju ni penzije,kakvi licemeri.

Name

re

19.09.2017 06:28

Zločini su djela pojedinaca dok iza njih ne stane narod, odlikuje ih i sam kaže da stoji iza zločina.

Name

Re

19.09.2017 06:35

Znaju to I ameri ali moraju malo zbog zeleni da ih uvjeren da je san stvarnost.suverena I jedinstvena S's strancima koji name cu silom zakone.ima tri presjednika.3 policije 2 himne od koji je jedna bez teksta ko mora vac. A kad se budemo htjeli odvojit ko da ce neko amere pitat.alo toliko vole muslimane zasto I'm brane ulazak u ameriku

Name

Ei

19.09.2017 06:41

Dok god vi u zabludi budete vegetirali napredak nece doci. Valjda u rs ima i drugih naroda koje bi se trebalo nesto pitat nije to samo vasa cacevina

Name

re Dragan

19.09.2017 07:02

Za demonizaciju zahvalite sami sebi, apsolutnu veći haških osuđenika podržavate i pozdravljate. recimo ako gen maldic bude osuđen za genocid mnogi tvoji sunarodnjaci će ga i dalje veličati pred nosom žrtava, i onda se nemoj ništa čuditi. Demonizacija srpskog naroda je srpski proizvod, to je posljedica masovnih zločina, ti tražiš krivca na drugoj strani, nema od toga ništa. Istina o zločinima će se istraživati još stotinama godina, uzalud krečiš.

Name

re

19.09.2017 07:13

Bujrum pa se pokušajte odvojite. To znači da prestaje Dejton, a eres postoji SAMO kroz Dejton. Ako niste zadovoljni stepenom autonomije koji entiteti imaju i ako hoćete više, bujrum, sutra odmah proglasite da vidimo šta će biti. Pobogu, 12 godina vas slušamo, gdje su djela?

Name

Dragan

19.09.2017 07:31

Neka ambasda SAD to isto poruci Kataloncima u Spaniji blizi se 01.oktobar kada ce katalonci odluciti sami o svojoj sudbini bez obzira sto je ustavni sud Spanije donio odluku da je referendum nelegalan.Slicno je postupio i ustavni sud BIH o danu republike gdje je narod rekao svoje i nijedan ustavni sud to ne moze da ospori...

Name

re

19.09.2017 07:54

Ooooooo Tuuuuurciiiii

Name

Re

19.09.2017 08:12

Nece biti referenduma u kataloniji ! Niti ce ga ikad biti. Nema vise prekrajanja granica u Evropi...

Name

re

19.09.2017 08:17

Šta je četoooooooo

Name

Dragan

19.09.2017 08:33

Haski sud je zloupotrebio definiciju genocida samo zato da optuzi i osudi srpske generale i rukovodstvo republike srpske.Mnogo veca etnicka ciscenja dozivjeli su upravo srbi ukljucujuci i genocid iz1941-1945 pa zato niko nije osudjen niti je krivico gonjen...

Name

Re re

19.09.2017 09:32

O mujoooo mozel slanine

Name

@re Laki

19.09.2017 11:06

To o penzijama pitaj vladu RS Po Dejtonu trebao je jedan penzioni fond al RS je insistirala da se podjeli u dva dijela i da se penzije djele prama mjestu stanovanja i POTPISALE su takav ugovor sa FBIHDrugim riječima ako se taj ugovor stavi vam snage od RS i FBIH slijedi jedinstvan fond na teritoriji BIH Druge nema

Name

Koja Se Budala

19.09.2017 06:05

vise pali na tu pricu o otcjepljenju?! glupi narodeeeeee... misli kako da napravis fabriku,jebes srbovanje praznog stomaka. lazni patriota, nista vise..

ODGOVORITE
Name

075

19.09.2017 15:20

Jedini normalan komentar, svaka vam čast!!

Name

haha

21.09.2017 17:18

Svaka cast za komentar, samo sto treba biti sposoban za takvo nesto. Treba privuci investitore ali ovakvom politikom, retorikom, nabijanjem tenzija to ne ide. Nece lova gdje nije sigurno i stabilno. Jedino pozitivno je ulazak u NATO, to nas moze spasit.

Name

Sasa

19.09.2017 06:05

Eto VI kao tolika sila a ne mozete jednog malog Bosanskog baju da smenite.

ODGOVORITE
Name

re

19.09.2017 07:04

Neće bosanski Baja biti smenjen, njeg je zadatak da uruši entitet eres u BiH, za sada mu to dobro ide i treba nastaviti započeti posao.

Name

Re re

19.09.2017 08:09

Nisu mogli alijini terotisti pa nece moc pogotovo ni baja

Name

Don Kihot

19.09.2017 06:11

Šta sad Baja...imaš li sad "odgovor"...do sad smo mogli biti ekonomska velesila, bando hoštaplerska....

ODGOVORITE
Name

ja

19.09.2017 13:59

Bit ce uskoro odgovor,a i znamo koji,on ce da izjavi kako ima podrsku Rusije a mozda i Srbije koja ce da suti,a mi i te kako znamo iz iskustva kakva je bila podrska Rusije Srbiji sa Kosovom pa su je ipak Ameri i Nato bombardovali a onda mozete zamislit sta ce uradit sa Rsom i Dudukom ( par samara i to ti je to) bolje je sedit smirom i cuvat ovo sto imamo inace ce nam bit kuku !!!

Name

ljigavac

19.09.2017 06:17

umjesto da se boris da povecas proizvodnju u tvom djelu bosne ,dje vladas i vece plate radnicima,da se prestanes zaduzivati t.j . nas da zaduzujes ti opet prdis o otcepljenju,referendumu samo skreces teme sa mnogo bitnijih stvari u zivotu.Pravo si ono najvece sm....e pa dokle vise zamajavas ovaj narod ili ti mislis da ti to uspjeva jel ipak ima nas koji smo procitali neko stivo u zivotu i znamo sami da rasudjujemo ,da odvojimo bjelace od zumanceta.Sramota ,al to tebi nista i ne znaci kod tebe ta rjec nema vaznost

ODGOVORITE
Name

Re

19.09.2017 08:12

S kad je zlocinac alija prico I pozivo vas na rat onda si ga podrzavo.dodik samo naprijed da se rijesimo ovih medjeda koji nisu mogli nista ratom postic pa sad u miru oce na silu

Name

re

19.09.2017 08:25

Alija je na rat pozivao samo na RTRS-u bajo, da je bogdom bio pametniji i stvarno pozivao da se spremimo na rat umjesto što je govorio "spavajte mirno, rata neće biti", mnogo šta je moglo biti drukčije. Šta je, tu je, sad znamo s kim imamo posla. Budite sretni s Dejtonom, puno ste dobili da svi mogu biti mirni, ali ako hoćete da čačkate mečku - bujrum više!

Name

Re re

19.09.2017 08:48

Jedini ko caka mecku ste vi a I ovaj put nebi bolje prosli.drugo ako nije pozivo sto ste napali na srbe 92.sto ste formirali teroristicke jedinice zelene beretke I patriosku ligu.jel za berbu sljiva.mi sad znamo sa kojim smradovima.a imamo posla.Zivjela Republika Srpska samostalna

Name

Re re

19.09.2017 10:13

Pa nismo baš potpuni idioti bili i sreća pa smo barem njih imali protiv JNA. Vi se i dalje pravite nevinašca, a još 1991. podijeljeno oružje i izvršena regrutacija. Mi ne čačkamo, ali smo spremni, ne zazivamo mi referendum. Ako imate muda, hajte više! Psi laju, karavane prolaze, nemoć je to.

Name

Ja

19.09.2017 06:22

Ljudi, treba razvijati ekonomiju. Ovako ostade sve pusto. U BiH je stvar rjesena, ima RS i federacija i to je to. Ovi politicari nisu ekonomi, nemaju rezultata i sad samo nacinalizam. Niti ce te velike sile dozvoliti unistenje rs ni bih. Srbija je odmah tu, blizu a bila ni jos blize da ima autoput, brzi voz itd. Idemo napred. Ekonomija radna mjesta. I gledati sa ostalima suradjivati.

ODGOVORITE
Name

Braleee

19.09.2017 06:24

A inaguracija zeljka bila vucic nesto kao niko ne sme da bije srpski narod dacic juče lizo kod trampa dodo mase rukama i osta osmansko carstvo ima.da.klanjate baketu

ODGOVORITE
Name

Mia

19.09.2017 06:26

SAD cije ruke su se okrvavile na Balkanu drzi pridiku o nekakvom miru. Kakav cinizam.

ODGOVORITE
Name

He he he

19.09.2017 06:31

Budemo vidli adiiiio BiH neponovika se nikad vise

ODGOVORITE
Name

Boki

19.09.2017 06:35

Ali mile obećao si. Ha ha.

ODGOVORITE
Name

AR

19.09.2017 06:50

Dobro je otiso mile na utakmicu da podrzava srbiju.A narod mu u govnima do grla ljudi gladuju a on se provodi djubre

Name

Dašak vjetra sa Balkana

19.09.2017 06:42

Kako oni blago i lijepo reaguju na svog pulena!

ODGOVORITE
Name

Dragan

19.09.2017 06:43

Ambasada SAD je davala izjavu kako će se zalagati za opstanak Jugoslavije. Ljudi su glupi onoliko koliko veruju u statičnost i nepromenjivost.

ODGOVORITE
Name

re Dragan

19.09.2017 06:58

A kako nazvati one koji vjeruju da se situacija može promijeniti samo u njihovu korist?

Name

Dragan

19.09.2017 07:15

Optimisti. Takvi ljudi su pokretači, takvi ljudi menjaju tokove, pokreću društvene promene, nauku, kulturu, sport... Ljudi koji veruju u svoj cilj, teže ka njemu ne plašeći se prepreka. Miševi, sa druge strane, stalno nešto mere, važu, boje se svoje senke. Život prožive u strahu i plaše se svake promene. Nego, da ja tebe pitam nešto drugo... Šta ti imaš od ovakve BiH? Ni Srbi, ni Hrvati je nikad neće doživljavati onako kako je ti doživljavaš. A imamo jednako pravo na nju kao i ti. Kad na nešto imaš pravo, imaš pravo i da odlučuješ šta ćeš sa tim da radiš. Evo ti primer... Znaš čega se ja plašim? Plašim se da će neka naložena budala uspeti da vrati 2.000 000 Šiptara u Srbiju. Šanse su male, ali mogućnost postoji. Ta budala bi uništila Srbiju. Tako ti stoje stvari i sa BiH. Oni koji hoće da na silu održe neodrživo će da sahrane BiH.

Name

re

19.09.2017 07:54

Davno sam se ja prestao sekirati oko toga kako Srbi i Hrvati doživljavaju BiH. I pticama na granama je jasno da bi sutra Bosne nestalo da se samo Srbi i Hrvati pitaju, upinju od 1992. godine, evo punih 25 godina. Uspjeli ste u tome da napravite sranje od države koju NIKO, pa ni Bošnjaci ne vole, ali država je jedno, a domovina drugo. Imate potpuno pravo da odlučujete na nivou BiH ravnopravno s drugim narodima, ali to vam se gadi pa samo blokirate. I to je vaše pravo, bujrum. Mada, kad kažem vaše, mislim na bosanske Srbe, a ne prekodrinske koji vole ovako preko komentara da daju podršku otcjepljenju od kojeg nikad, nikad, neće biti ništa. Kad nije podijeljena 92-95, neće bome ni danas biti.

Name

Re re

19.09.2017 08:52

92 ti je tvoja bosna podijeljena.ako si pametan svatices , a ako nisi tvoj problem.92 ste vi silom htjeli odvojit bosnu bez srba I to je za tebe bilo ok.e sad kad se srbi trebaju ocijepit onda je problem.e pa nit ce ko pitat tebe a ni tebi slicne.I utuvi u glavu bosna nije niti ce biti drzava nikad

Name

re Dragan

19.09.2017 09:02

Nikakva sila ne održava Bosnu i hercegovinu, postoji dejtonski MIROVNI sporazum, on je stvorio dva odnosno tri entiteta ( Brčko distrikt), dejtonski MIROVNI sporzum je TEŠKI kompromis, to je sa istorijskog gledišta veoma "svjež" sporazum i o njegovoj promjeni ili narušavanju je iluzorno pričati. eres je toliko ranjiv i slab entitet da ti opisati ne mogu, druga stvar Brčko distrikt je TRAJNO pripojen BiH. Idi u Crnu Goru pa propagiraj svoju velikosrpsku politiku, u Bosni je ona završena.

Name

Re re

19.09.2017 10:14

Ja sam se jutros probudio u BiH, znam da ću zaspati u BiH, a znam i to da ću se i za 20 godina buditi u BiH. S druge strane, nije lako već 22 godine ponavljati da BiH nema i da samo što se nije raspala, evo, sljedećeg ponedjeljka kažu, kad ono.... Opet se probudiš u BiH!

Name

Mila

19.09.2017 06:43

Dragi predsjedniče, Vi možete samo da cijepate svoje njive i imanje na koliko god želite dijelova i od njih pravite što Vam volja. A ovu državu pokušajte ekonomski ojačati, da malo progledamoi da malo dušu odmorimo. Vi predsjedniče mislite da je nama do avantura i igre. Ne nije vjerujte a ponajmanje do avanture koja bi nas mogla dovesti do nekih novih sukoba. Ne sjećam se da je bilo priče da ste ratovali, pa zato mislim da i ne znate šta je rat. Rat nije prilika za dobru zaradu i šverc, rat je strahota i stradanje. Ako mislite da sam sinove odgojila da bi za Vas ratovali predsjedniče, grdno se varate. Dosta je bilo prolivanja krvi, ratovaše moji najbliži da bi gospoda kao što ste Vi i Vama slični imali sve a ostatak nacije može i da umre od gladi jer smo neradnici, kako Vi to volite reći. Dajte kupite sebi neku jahticu i idite, putujte i uživajte u tom novuc koji imate, samo nas ostavite više na miru čovječe, nemojte nama više pomagati da nam bude bolje. Molim Vas!

ODGOVORITE
Name

Zeki Press

19.09.2017 07:14

Ma ja Vas unapredjujem. Reformska agenda nosi operativni naziv "tiha voda mulj nosi". Samo strpljivo. Upravo vrsimo reviziju samoupravljanja i bratstva i jedinstva, al nam je tu neki problem zahuktao pa raspravljamo parlamentarno fakticki ocemol se grijat na struju ili drveni otpad, fakticki. Iza svih ostalih pitanja stoji nas demokratski kapacitet na evropskom putu sveopstih integracija. unutar nase reformske agende. Fakticki.

Name

Re

19.09.2017 08:14

Sto nepise 92 aliji koji je napo na srbe.nema vise bosne od 92 a kamo kao drzave.mi koji smo je stvarali uvjek cemo je stitit od onih koji su je napali I 92.pa nek izvoli ako I'm je volja

Name

re

19.09.2017 08:27

Opet jedan od onih što je '92. prosipao silu dok su tenkovi po brdima iza bili. Hajde, ako nema BiH proglasite otcjepljenje pa da vidimo šta će biti, silo strašna.

Name

Re re

19.09.2017 08:56

Pa staces bit medjede da opet jaucete americi.branio sam Republiku Srpsku od takvih ko ti sto ste bili sila I opet cu ako trebadne jer svama se nista bolje I netreba nadat.ako ste znali da smo jaci sto ste nas napali

Name

re

19.09.2017 10:16

Pa zar nije očito da vas nismo napali medjedu Romanijski, kad ste imali JNA. Napada onaj ko je jači, a vi ste "preventivno" napali jer ste "znali" da ćemo mi da koljemo Srbe, jelda, pa bolje vi prvi. Što si prosipao silu tada s tenkovima i artiljerijom, prosipao si, jesi li ratovao da se BiH raspadne? Džaba si ratovao sinko, opet se u BiH budiš svakog dana, sav gnjevan.

Name

Epistahije

19.09.2017 07:03

Pa sad Dodo referendum o ukidanju SAD.

ODGOVORITE
Name

J.S.M.

19.09.2017 07:15

Pa ljudi neka se pripajaju kome zele treba im omoguciti i pozeljeti srecu, al 2 Bosansko hercegovacka entiteta ostaju Bosni i Hercegovini,a ti sto zele pripajanje komsinski ih ispratiti preko Save, Drine ili Une neka zivi gdje ko zeli

ODGOVORITE
Name

Dragan

19.09.2017 07:40

Fino si ti to zamislio. Samo, ljudi valjda imaju pravo da raspolažu i svojom imovinom. A tebe je neko, izgleda, ubedio da je BiH samo tvoja.

Name

re Dragan

19.09.2017 07:56

Joj, Dragane. Tebe je izgleda neko ubijedio da je RS samo srpska, a nije, pročitaj Ustav RS-a.

Name

@ re Dragan

19.09.2017 09:07

Nema tog argumenta koji kod njega "pije vode", takvi velikosrspki elementi priznaju samo silu i državnu moć, nikakvi ustavi ma ništa drugo.

Name

Re za re

19.09.2017 09:35

Ovi zeleni sto nesto draganu prebacuju imate svoj tor od 27 %koji ima puno vise smeca pa njega cistite.imate kakira koji vas 20 vuce za nos

Name

Re

19.09.2017 10:17

O kakvom toru pričaš, ako ćeš već spominjati procente možemo reći da su Bošnjaci većinski narod u BiH, a ti prebrojavaj puste šume i kilometre do sutra sinko.

Name

Leo

19.09.2017 07:23

Pa u dejtonskom sporazumu postoje VRS i VF BIH a ne ova nakaradne Oruzane snage,kako to mirovni sporazum dozvoljava

ODGOVORITE
Name

re

19.09.2017 07:55

Sjeli i dogovorili se ljudi, Dejtonski sporazum se može mijenjati uz pristanak svih, kao što je bilo s reformom odbrane. Samo, ako opet hoće da se mijenja dogovoreno, onda je opet potrebna saglasnost svih.

Name

Za Re

19.09.2017 08:18

Pusti svoju demagogiju tebe i takvi kao što si ti niko se ne boji, ali i ne uzima za ozbiljno. Visi mi tvoja pretnja.

Name

re Leo

19.09.2017 09:08

xaxaxaxaaxaxaaaaa koji firaun u pm.

Name

Leo

19.09.2017 10:23

Ma da dogovor moze samo sto Bosnjackoj strani odgovara a suprotno NE,i to se vidi iz svega do sada

Name

re Leo

19.09.2017 16:17

Postoje procedure druže, dejtonski mirovni sporazum je OKVIR a "mozaik "unutar okvira je izmjenjiv, ti si mislio dejtonsko slovo će trajati do sudnjeg dana, pa gdje to ima. Dejtonski ustav se može mijenjati, potrebne su 2/3 zastupnika u Parlamentu BiH za izmjenu ustava. Za bilo koji zakon je potrebna natpolovična većina ali ima i entitetsko glasanje....sve je to prošlo kod donošenja zakona o odbrani BiH, sve procedure i dom naroda. Svaki zakon se može mijenjati, to se zove dopuna zakona, popravak i izmjena zakona se zovu "amandmani". Dajte malo učite o državi pa onda pišite komentare.

Name

Aco

19.09.2017 07:31

Ovakva BiH nicemu ne vodi,sta nam je falilo u SFRJ sve cvjetalo i bilo dobro svima,pa smo se pptrudili da to sve razbijemo i na svim stranama previse ljudi izginulo za cije ideale i malo i to i opet bi se ginulo,ma sto dalje odavde

ODGOVORITE
Name

Re Aco

19.09.2017 08:48

Ovakva BiH kreirali ste sami. Vi necete da ona bude bolja ! Obstrurirate sve napredke. Imamo najskuplju administraciji koja pojede i tvoj zalogaj hljeba. Tu administraciju vi Srbi necete da ukinete .Necete jedna drzava jedan premijer i jedna vlada. RS nema vise sredstava da izdrazava tu administraciju.Koliko ljudi sisa budzet RS ? 90% zaposlenih u RS su budjetlije. Fabrika nema ! E sad da bi RS bila funcionalana 80% njih mora dobit otkaz. A ko smije da im da otkaz jer sa tim gubi glasacko tijelo . Sta to znaci ? Da ce RS da potone jos u vece probleme . Zaduzivat ce se a vidim vise i ne moze .Neda niko pare ako si u deficitu. RS je sada vec bankrot. Niko u RS ne smije to da prizna. RS je dosla u corsokak iz kojeg nema izlaza. Uskoro nakon izbora dolaze velike promjene . Ali otom potom..

Name

Aco

19.09.2017 10:21

Uu jesi mi ga nacitan,mora da si kod Ganica zavrsio fax,ocito po tebi srbi sve krivi,i za raspad Jugoslavije ma za sve,po tevi bi najbolje bilo da ih nema i onda bi sve funkcionisalo a pogotovo da se ukine sva administracija u Rs...pa daj zemljace ukinite kantone....pa ces da vidis sta tu ljudi ostaje bez posla,administracija u RS je najmanji problem,samo lagano sve ce na svoje da dodje

Name

Re Aco

19.09.2017 11:37

U pravu si! Kantone takodje ukinut i sve sto sisa budzet a može jednostavnije i funkcionalnije..

Name

Aco

19.09.2017 14:26

Sve znas kantone ukunuti i bice federacija kao Svedska a svima u RS ce biti bolje

Name

hare

20.09.2017 14:01

Aco sa duznim postovanjm Yuge vise nema i ona sad nije bitna bilo i proslo a volio sam je i ponosan bio na nju.,RS su srbi unistili i opljackali pogotova ova vlast sa Bajom na celu.Juce sam sletio na airodrum u Holadiji i vidio kako dvije mlade zene sa dvoje djece odvedose one placu srce me zabolilo od tog prizora a ne mozes im pomoci.Dodjimo pameti svi ne sramotimo se po svjetu da nam narod se tako ponizava.Sami znamo kad prelazimo preko HR i SLO sta prezivljava narod na granici sta smo sebi sve dozvolili.Ljudi j.... nacijolizam.

Name

boro

19.09.2017 08:29

kako ne vidite da je to isti kalup podrške Dodiku koji traje godinama , a narod ko narod odmah se pali . Na istim talasnim dužinama je Dodik sa amerima već godinama , ovom izjavom on je samo dobio više glasača i ništa više . Da slučajno Amerika neće ratovati da bi sprečila RS da se otcjepi , pa nije ovo 92 , a nema ni pijanog Jelcina , ako narod odluči da se odcjepi i biće tako , ko to može da nas spriječi , mada mislim da od toga nema ništa sve dok se ne uspostavi treći entitet . Trenutno je loptica u dvorištu Hrvata i Bošnjaka . Ja se bojim samo da distrikt nije distrikt već nešto drugo .

ODGOVORITE
Name

re boro

19.09.2017 08:59

Boro, Boro... Bila je '93. i HRHB, i APZP, i RS... Kad je tad Bosna opstala, na osnovu čega misliš da će danas moći da se podijeli, bujrum više. Samo pričate u prazno 12 godina, dosadili ste svima.

Name

Srbi ..

19.09.2017 08:35

Vrijeme cini svoje...Vi ste kao riba koja se kobrca u plicaku a koji prijeti da presusi. A plicak je skoro presusio..Sa druge strane je brana koju ste sami zazidali i u kojoj koliko toliko ima vode. Ali ego vam ne dozvoljava da otvorite branu i da dobijete vodu. Takav ego vodi ka samounistenju.

ODGOVORITE
Name

GANDI

19.09.2017 09:47

Ja to vidim slicno tako.Ako se uskoro Srbi i Bosnjaci ne dogovore onako kako treba dolazi propast.Ponajvise za Srbe u bosni.Situacija u oba Entiteta nije dobra.Ali u bosni ce prezivjeti ili ostati oni koji je vole.Jer svi drugi ce kad tad otici.Zasto bi omladina gledala ovaj cirkus kada imas rezervnu Drzavu ili Europu za bolji zivot.Rat u Dejtonu nije zavrsen ali Srbi ga svaki dan sve vise gube.Nek se zahvale Dodiku i Bolesnim Nacionalistima.

Name

re GANDI

19.09.2017 10:18

Sutra bi oni opet zaratili da je opet ista situacija, nenaoružani Bošnjaci protiv JNA. E, ali nema više toga pa se sada junače pričama.

Name

Brzi

19.09.2017 10:37

On je demokrata,pogledajte samo koja je zastava pokraj njega.Ziveo predsedmik.

Name

Cisto Da Se Zna

19.09.2017 11:17

Da je Americkoj ambasadorki pokusao da odgovori svoj cuveni odgovor "Ajd ne seri" vec bi bio na putu za Kubansko ljetovaliste Gvantanamo bej. Zna on gdje kad i sta smije da kaze,kad je u Srbiji onda mu izdiktiraju sta da sanja a kad se vrati onda pati jer ga boli glava od nocnih mora!?

ODGOVORITE
Name

internet ratnici

19.09.2017 11:32

Gospodo internet ratnici, posljednja generacija u BiH koja je služila vojni rok, a što je neophodan uvjet za mobilizaciju sada već ima preko trideset godina, tako da već u BiH ne postoji baza iz koje bi se obavio PRVI TALAS mobilizacije ,vojnih obveznika starosti do 30 godina.*ovana ne pravi pita, a sadašnju omladinu, hvala Bogu , ZAKONSKI niko ne može mobilisati jer nisu služili obavezni vojni rok, tako da te priče oko novih ratova u BiH okačite mačku o rep. Od prdonja , visokotlakaša, ćoravaca i debelguzana se ne pravi vojska , kao što se ni od Omladino , da znate, NIKO, ama baš NIKO vas ne može natjerati da uzmete pušku u ruku, naravno , ako niste budale pa hoćete dobrovoljno, takvima poručujem (sve tri strane) onda jedite *ovna i ginite za Bakira, Dodika i Čovića, a oni i njihove porodice će biti daleko od fronta i ponovo zarađivati od šverca

ODGOVORITE
Name

075

19.09.2017 15:25

Bravo, glas razuma!

Name

mađar

19.09.2017 11:39

Dajte ljudi okanite se gluposti!? Svaki iole pametan čovjek zna da to ni Srbija nebi podržala iz svojih razlogaOtvorila bi se vrata Vojvodini Sanđaku Preševskoj dolini za slične stvari i eto haosa.Ostavite se više kojekavih podjel i gledajte kako zaraditi i živjeti od 1 do 1

ODGOVORITE
Name

Џејмс 007Bond

19.09.2017 12:08

Лош си аналитичар (а у ствари и ниси аналитичар)...Неће Војводина нигде.Бошњаци су у Санџаку већина само у 3 општине, а Санџак пдељен на 2 државе, и то од времена кад се Црна Гора одвојила 2006... Прешевска долина не сме ни да зуцне, јер српска восјка је доле... И једино што може да се деси је формирање ЗСО на Косову! ...Србија се НЕ меша у питања и одлуке Републике Српске... А сети се резолуције 1244 и устава Србије који нико у западу није испоштовао!

Name

Malo trudna malo nije!?

19.09.2017 12:04

E tako je Dodik nekada karakterisao politiku SDS- a a sada i on malo trudan malo nije,da je imao namjeru otcjepiti Rs nebi napravljen bio"MONUMENTALNI"granični prelaz sa Srbijom,koliko me pamćenje služi za njegove vlasti je isprojektovan,samo budala može u ovo povjerovati da bi on i krenuo u taj projekat,previše je okolo njega kukavica,mlohavo uglađenih poprilično pohabanih i komfornistički orjentisanih muškaraca da bi mogli iznnijeti ovaj projekat.Za ovo trebaju ljudi čvršće građe od njegovih ulickanih savjetnika!

ODGOVORITE
Name

Nako

19.09.2017 14:33

Didili, kakvo odcjepiljenje? Aaaa, ja ima ovaca koji jos misle da je to moguce, hahahaha

ODGOVORITE
Name

Dva crna gavrana

19.09.2017 16:45

Najpogodnije vrijeme za odcjepljenje bi bilo noću, u muklo doba, negdje pred zoru, tada pažnja popušta, tada i najsavjesnije night portere zna san prevariti. A narod kad se probudi i protrlja krmeljave oči, kad ono, ima šta da vidi - odcjepljenje već bilo, odcijepili se, gotova stvar, šta je tu je, vrijeme se ne može vratiti, ni događaji takođe. A poslije, neka je narodu u pomoći sam svevišnji kojeg još niko ni vidio nije. A na poprištu ostaju narod i oni, narod sa jedne a odcjepljivači sa druge strane, i nikog kilometrima uokolo, praznina koja bije iz svakog kamena, svakog sasušenog grma, pustinja i pustolovina. Pa će biti kao u onom starom filmu iz delte Neretve, u kojem seoska luda upozorava - narode sakrij vino i žito, ali sad ne ide vojska, već idu odcjepljivači.

ODGOVORITE
Name

E OVAKO:

19.09.2017 16:50

POSTO NAROD MASOVNO ODLAZI IZ BiH ISKLJUCIVO ZBOG NEIMASTINJE I NASELJAVA RAZNE KRAJEVE SVIJETA,ZNACI SVEJEDNO GDJE I SA KIM CE ZIVJETI SVE DOK JE DRZAVA U KOJU SELE:MIRNA I STABILNA,DOK SU PLATE REDOVNE,ZDRAVSTVO I SKOLSTVO REGULISANO ZAKONOM I GDJE SU SVI TRETIRANI KAO LJUDI!!! DRAGI GOSPODINE ZAMISLI SE MALO I PUSTI SE OTCJEPLJENJA VJERE PATRIOTIZMA....DAJ LJUDIMA PRAVO NA ZIVOT DOSTOJAN COVJEKA JER OD TEBE SE SAMO TO I TRAZI ILI CES OSTATI SAM SA SVOJIM GUZICARIMA PA SE ODCJEPLJUJTE RATUJTE I RADITE STA GOD HOCETE ALI U SVOJE IME A NE U IME GLADNIH I BOLESNIH I ONIH KOJI ODLAZE!!!!!

ODGOVORITE
Name

Donbas

19.09.2017 20:37

Ameriko, da li je dozvoljeno otcjepljenje pokrajine?

ODGOVORITE
Name

gameb

19.09.2017 21:40

Milokrad bi odvajo Republiku Srpsku od BiH kad bi imao guzicu zato ali ocito nema nego pravi budale jos to malo sitotinje sto je ostalo na prostoru RS

ODGOVORITE
Name

Aleksandar veliki

20.09.2017 08:56

Pod hitno ukinuti entitete i napraviti funkcionalnu drzavu. Plan postoji. Zivi bili pa vidjeli.

ODGOVORITE
Name

Nezavisna Republika Srpska

20.09.2017 10:54

Njega u zatvor, a nama nezavisnost

ODGOVORITE
Name

Christian Sweden

20.09.2017 21:12

Dzaba vi tu drvite. Ogromne mase podrzavaju Predsendika Dodika u svemu sto radi, opozicija u biti i ne postoji i oni su kriminalciu koji bio samo da uzjashu narod, sve sto je bilo prodato je, krediti su digknu. Vlasnik kuce rasprodao svo blago, zatim je na kredit popravljao kucu, pa je prodao iz kuce namjestaj, onda vise nema pada da hrani ukucane, i dao je i zalozio kucu kod banke da uzme kredit da placa panzije i hranu, i na kraju doslo da se kuca oduzme jer vlasnik para nema. To je slicaj RS, doslo vreme da se vlast oduzme a narod moze ostati kao kmetovi. Jel lazem ili je stanje upravo tako...

ODGOVORITE
Name

Francuz

21.09.2017 15:09

Konfederaciju Rep Srpske i Herceg bosne pod hitno !! a posle svako svom ..

ODGOVORITE
Name

marko

23.05.2018 23:05

Proglasiti odmah drzavu republiku srpsku jednostavn o kao siptari na kosoovu jednostrano.

ODGOVORITE