Deklaracija - ispravna odluka

Srpski član u Predsjedništvu BiH Mladen Ivanić smatra usvajanje Deklaracije o zaštiti jezika i kulture Srba u Srbiji i RS ispravnom odlukom, budući da će se zasnivati na bazičnim stvarima ideniteta.

Bosna i Hercegovina 13.09.2017 | 01:13
Deklaracija - ispravna odluka
"Ne vjerujem da će se baviti nekim teritorijalnim stvarima. I ne znam kako je mogu kritikovati prije nego je vide. Ako Dodik bude dizao cijenu njom - neće je opozicija podržati. Ako će učestvovati svi, onda će to biti dokument koji će se baviti identitetom. Šovinista će biti onaj koji to osporava. Znajući Beograd, tu neće biti riječi o teritoriji. Srbija je jasno rekla da neće uraditi ništa čime bi ugrozila integritet BiH", kazao je Ivanić, gostujući u emisiji Dan uživo televizije N1.

Komentarišući tvrdnje da HDZ - SBB i SNSD u posljednje vrijeme se ocjenjuje kao "jača od formalne koalicije" na nivou BiH, Ivanić je rekao da je većina, odnosno koalicija iza Savjeta ministara pala na popisu.

"Barem što se srpske strane tiče, razvilo se nepovjerenje. Evropska agencija za statistiku je kazala da je 200.000 ljudi pogrešno popisano. Ispalo je da je zbog gluposti došlo do naduravanja. Sklad je djelovao zahvaljujući saradnji SDA i HDZ, i interesa FBiH. Slomilo se kada su napustili poslanici SDA, a tehnički mandat će trajati do izbora", rekao je on.

Kaže da je vidljivo da postoji saradnja između Dodika Čovića. I nemaju ništa protiv saradnje sa Radončićem. "On (Radončić) može imati problem zbog percepcije Sarajeva, bit će zanimljivo kako to objasniti u RS: Ima tu više mistifikacije, ali nema ideološke saglasnosti", kazao je Ivanić.

Ne vjeruje u kupovinu glasova od zakona do zakona, jer tvrdi da neće biti zakonodavnih aktivnosti do kraja mandata i jako mu je žao zbog toga.

"Akteri su počeli jedni druge da udaraju, kako izaći iz toga do izbora?", pita se Ivanić.

Sa Miloradom Dodikom se nije vidio nekoliko mjeseci, ali kaže da je obavezan da sarađuje sa njim.

"Ja kao političar ne vrijeđam. Dodik vrijeđa, izmišlja, sam sebe ubijedi u stvari koje ne stoje. Na adekvatan način to znam vratiti. Kod građana imam integritet. Sjest ćemo, ali političku saglasnost nemamo. On brani srpski narod, ali ne moramo se tući i šamarati svaki dan. Ne slažem se sa unutrašnjom politikom u RS, ali neću vrijeđati", rekao je Ivanić.

(BN)

Komentari / 30

Ostavite komentar
Name

Krajišnik

12.09.2017 23:52

Službeni Beograd je ovdje tokom rata pokušao uvesti ćirilicu pa nije išlo. Mislite da bi sad to prošlo? Neće. Taj arhaični Vukov alfabet neće biti prihvaćen od Srba zapadno od Drine. Ne može parirati latinici. Vi nas uporno pokušavate konfrontirati. Samo tražite razloge. Sve ste uradili da Srbi u Hrvatskoj na kraju budu istrebljeni. Zajedno sa službenim Zagrebom ih ste doveli na nivo statističke greške. Kad onda niste bili u stanju zaštiti Srbe zapadno od Drine, kako bi ste sad, kad smo manjina, drugih je tri puta više, a i oružja imaju više nego mi. I ekonomija im je bolja, dakle sve je na njihovoj strani. Dakle, šta vi hoćete? Jeste li nas prodali? Koliko ste uzeli da nas istrijebite zapadno od Drine? Saznaće se to kad tad.

ODGOVORITE
Name

Svasta

13.09.2017 06:28

Cirilice je ovdje bilo i prije rata, a i sada je jedno od dva zvanicna pisma u cijeloj BiH. O cemu pricate Vi?

Name

re krajišnik

13.09.2017 06:34

Nemam ništa protiv ćirilice ali tačno je da se nameće kao pismo, još veće je zlo što se nameće nesrpskom narodu, nameće se mnogo štošta iz Srbije što ni priliči Srbima s ovu stranu Drine, 1992 e je bio pokušaj nametanja ekavice pa su od toga odustali. Ova deklaracija nema veze s vezom, Vučić je ponovo nasjeo na Dodikove spinove a ovi iz opozicije su se morali prikloniti. Ovo nije prvi put, bilo je dosta sličnih situacija.

Name

007Bond

13.09.2017 06:48

@Krajišnik...Шта смо ми ту могли кад је Амер у Београд дошао 3.5.1995. , и рекао је: ,,олуја ће да се деси, постоји подршка НАТО-а, Хрватска ће на Крајину спустити 200 000 војника (600 000 војника у приправности), и не смете да се мешате,, ...А нису ни Амери криви за то, јер они су били само извршитељи и плаћеници, али, Немачка јесте крива! -И то се данас види,јер више од 75% хрватској Јадрана је у Немачком и Аустријском власништву, а продаја се и даље наставља...Тако да је Хрват у Хрватској обичан роб! ...И немој сад бити љубоморан, и прихвати декларацију! ... А борба за РСК, САО западну, источну Славонију и Барању ће опет почети, али овај пут судским путем...А Хрвати ће у будућности бити тужени због НДХ, 18 логора смрти, због убиства више од 700 000 Срба у НДХ, па због укидања конститутивности Србима из 1991, па због Задарске кристалне ноћи, олује и бљеска, а још ће Србима морати да врате и све горе набројане територије, али са Далмацијом и Истром, јер њих су српски партизани одбранили!

Name

bošnjak

13.09.2017 08:55

@ re krajišnik ne znam koliko imaš god. i odakle si samo da znaš list "oslobođenje" i mnogi drugi prije rata su štampani jedan dan čirilica drugi latinica tek toliko d znaš

Name

mađar

13.09.2017 09:00

@re 007 dobro si nas prosvjetlio do sada smo znali za srpsku kokoš srpsku pticu srpsku vodu srpske šume srpske puteve.......sad smo čuli i za "srpske" paertizane hahahahhahahhahahahh

Name

Krajišnik

13.09.2017 09:38

"Svašta", jeste bilo ćirilice ali ju je koristilo 2% Srba. Moj otac je pisao ćirilicom ali ja npr nikad, a ni ostalih 98% Srba ovdje. "re Krajišnik", da, htjeli su nam uvesti i ekavicu. A nisu Beogradjani došli da ratuju za tu ekavicu. Jest jedan od deset hiljada. Niti je kod njih bilo ratno stanje. Imao sam priliku 1994te posjetiti Beograd, u Knez Mihajlovom sve kao 1975te. A na kraju su nam nabili na nos da smo mi Srbiju uvukli u rat. To jednostavno nije tačno. Kao što je Zagreb uvukao bosanske Hrvate u rat, Beograd je Srbe iz Hrvatske i Bosne. "007 Bond", kažeš da niste mogli ništa protiv NATOa, trebali ste i 1991-ve znati da nećete ništa moći a ne uvući u rat Srbe iz Like, Dalmacije, Korduna, Banije itd u rat a onda ih izdati a i prodati. Mogli ste vi učiniti mnogo da ste htjeli. Sa onolikom JNA, mogli ste pohapsiti ekstremne ustaše a ne pustiti ih da uvezu dva šlepera kalašnjikova iz Madjarske i to sve je javno prikazano na televiziji, i nikom ništa. Sve više sumnjam da su ti kalašnjikovi bili iz Madjarske. Sve više mi se čini da su došli iz Beograda. Provaljeno je i to da je Hrvatima oružje prodavao i Arkan. Nije ga nabavljao u Americi ili Holandiji nego u Beogradu, iz tamošnjih kasarni. A nije ga ni ukrao. Nekom je bio cilj da istjera Srbe iz Hrvatske i prebaci ih u Srbiju, npr na Kosovo. Sram vas bilo.

Name

007Bond

13.09.2017 09:56

720 000 партизана од укупно њих 800 000 су били Срби...И то из: Војводине, централне Србије, ондашње БиХ, Лике,Далмације,Баније, Кордуна... И баш ти су и одбранили Далмацију од Италијана и освојили су Истру.

Name

007BOND

13.09.2017 11:20

Веома мало срба је било у партизанима свега око 2-3% и то је доказано.срби су већина око 97% били у четницима на страни окупатора фашистичке Њемачке.Хрватску су ослободили Хрватски партизани као и Босну Босански партизани већином Бошњаци и Хрвати!!!

Name

RE RE RE

13.09.2017 11:22

Sta je ovom poluludom Bondu? Sad pise ovako sad onako.Cini mi se da je poceo u zadnje vrijeme da jede bunjike.Hahahaha...

Name

007Bond

13.09.2017 11:41

Ви ћете мени да причате о партизанима! Мени чији је рођени деда био одликован партизан са медаљом заслуге за народ и медаљом за храброст...Мени чији је рођени деда споменути и у кљизи: ,,ДВАДЕСЕТА РОМАНИЈСКА БРИГАДА,,! Мени који имам у тој књизи набројане све партизанске борце, набројане по годишту, занимању, месту рођења...А ту су и све борбе, и ток борби набројане...Значи, књигу је писао: пуковник Ђорђе Станић : РАТНА ПРОШЛОСТ НАРОДА И НАРОДНОСТИ ЈУГОСЛАВИЈЕ, МОНОГРАФИЈЕ ЈЕДИНИЦА НОВ И ПО ЈУГОСЛАВИЈЕ!!! А у уређивачком одбоу те књиге су били већина генерал-пуковника и подпуковника...Па ви сад видите! ... НЕЗНАЛИЦЕ!

Name

adženda

13.09.2017 14:26

007 Bond, ipak prdiš u ladnu vodu. Nemoj, stvaraš klobukove!

Name

kada su deklaracije u pitanju, hoce li biti 'domino efekta' ?

13.09.2017 02:51

A zamislimo da sutra Hrvati iz RS naprave neku 'deklarciju o ocuvanju hrvatskog identiteta u RS kao dijelu Bh. Ps sutra i bosnjaci uz pomoc federacije naprave neku deklaraciju koje je entitet u BH

ODGOVORITE
Name

dzoo

13.09.2017 04:02

Z a tebe dodo je Kralj ti si obicni Poltron uvlakac nista nisi uradio.

ODGOVORITE
Name

Neko iz mase

13.09.2017 04:22

Hvala bogu pa nemamo precih problema od ove deklaracije...

ODGOVORITE
Name

Penzioner

13.09.2017 04:22

Tesko nama s vama ja ovdje ne vidim pomaka.

ODGOVORITE
Name

А

13.09.2017 06:37

Догурао си до пензије. Па кад је овде било помака? Никад, баш никад. Ако то до сада ниси схватио а пензионер џаба ти причам.

Name

Prof.

13.09.2017 04:56

E moj Mladene,deklaracija bez SANU,to je samo politički pamflet-predizborna uzaludna priča!

ODGOVORITE
Name

Аца

13.09.2017 04:59

Само ви о декларацијама, референдумима, угрожености, а раја оде вани... Мој Иванићу, или сте сви ви политичари одреда глуви и ћорави, или се правите да то не видите.

ODGOVORITE
Name

Kal

13.09.2017 05:06

Rudonja ušuti jednom.

ODGOVORITE
Name

blbl

13.09.2017 05:52

Ti si svoje sa ovim mandatom definitivno zavrsio. Naj gora varijanta je ako te SZP ponovo predlozi za predsednistvo. Gubis garant jer ce i ovaj put prevagnuti Bosnjacki glasovi a njih si izdao.

ODGOVORITE
Name

hmmmmmmm

13.09.2017 07:44

U pravu si,on i ne treba da se kandiduje jer svi ostalu u SZP kao i u SNSD nisu mu ni do koljena idi Mladene u Evropu radi nešto sa ravnim sebi...

Name

Možda

13.09.2017 06:12

Ispravna odluka ali sa pogrešnim ljudima. Nadam se da griješim ali grbavo drvo vrijeme ne ispravi...

ODGOVORITE
Name

Đorđe

13.09.2017 07:03

Da li je ovdje priča o "Marićevoj Ćirilici", ne bi bilo loše izbaciti to iz javnih servisa. Propašće kao i "Denisova Latinica" u Hrvatskoj. Pozdrav...

ODGOVORITE
Name

Dobrica Ć.

13.09.2017 07:52

Prošla "deklaracija" je skoro uspjela, većina srba iz Hrvatske i sa Kosova su u jednoj državi, Srbiji. Sljedeća će, gledajući unazad srpsku rikverc logiku, preseliti i ostale u maticu. Kakva zaštita identiteta i ćirilice u Srbiji i RS, od koga??? U RS svaki kokošinjac ima svoju krsnu slavu, nema škole da se ne zove po nekakvom velikomučeničkom popu, svaka opština, svaka firma ima krsnu slavu koju po tom istom Ustavu RS nikako ne bi smjeli obilježavati ako smo sekularna država. Zabranjujete DJECI da govore Bosanski jezik u sred Bosne, na Manjači više kokardi nego glava... Ako vam je tzv "deklaracija" klasično političko naprđivanje i veslanje glupog naroda, sram vas bilo. Ako je više od toga, neko od vas će odgovarati za novu traktorijadu. Vidjet ćemo...

ODGOVORITE
Name

Re

13.09.2017 08:37

Kao i uvijek Ivanic palamudi ! Hajd da on nego svi do jednog pjevaju istu pjesmu ( Borenovic, Govedarica...) Sve jedna te ista prica. Al sta ćeš kad je lako manipulisati glupim narodnom .Sve se pokušava zataškati ono sto je najvažnije : Ekonomija i prosperitet. O tome ni rijeci ! Deklaracije, referendumi i ankete. I tako u krug. Srbski politicari uz pomoć Vucica čine sve da narodu skrenu pažnju sa glavnih problema. RS je ne izlječiva i bilo kod da dodje na vlast ne moze nista ucinit . Odlaganjem proglašenja bankrota RS samo ce trpiti narod u RS . A oni ce i dalje RS držati na aparatima dok mogu. Naravno za svoje ciljeve ..

Name

AR

13.09.2017 08:45

Samo naprijed sa deklaracijom Znamo kako nam je dobro donijela poslednja deklaracija a ova ce jos bolje sigurno.

Name

srbin

13.09.2017 09:04

Kad če deklaracija o zaštiti srba od gladi o pravu na rad dostojanstvo običnog čovjeka pravo da prima redovnu platu z svoj rad..................................................................

ODGOVORITE
Name

007BOND

13.09.2017 09:05

После дужег размишљања док сам јутрос 'ранио и појио свиње схватио сам да је Хрватска урадила праву ствар и да је сад најмоћнија Држава на Балкану док смо ми срби пропали и најбеднија смо нација у Европи!!!

ODGOVORITE
Name

Ojjoj joj

13.09.2017 09:48

Ivanić je političar premazan svim mastima i sa 7 kariranih košulja na sebi. On ne prelazi iz partije u partiju (pa niko za njega ne kaže da je papak) nego mijenja stavove i priključuje se uvijek onom ko mu može valjati.Trenutno, to je Vučić. Dodika je više puta izvlačio iz govana, to je vjerovatno dobro naplatio. Savez za promjene ga ni slučajno ne smije opet kandidovati za neku funkciju. S njim nema promjena. Isti je on kao i Dodik samo mnogo mudriji, ima mjeru, dok je onaj bolesnik nema. Ivanić gleda samo svoj interes.

ODGOVORITE