Nema razloga za prenos vlasništva

Burne reakcije stižu iz Republike Srpske na Odluku Ustavnog suda BiH kojom je odbijena apelacija Pravobranilaštva Republike Srpske, a koje je zatražilo da bude odgođeno izvršenje ranije Odluke Apelacionog vijeća Suda BiH, jer je njome naloženo da vojna imovina u Han Pijesku, objekat Veliki Žep, bude uknjižena na BiH.

Republika Srpska 16.08.2017 | 20:00
Nema razloga za prenos vlasništva
Knjiženje ovog objekta i još 11 vojnih lokacija u Srpskoj, koje su ranije date na korišćenje Oružanim snagama BiH, ključni je uslov da BiH dobije MAP – Akcioni plan za članstvo u NATO-u.

Dodik: Ustavni sud - političko tijelo



Predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik ocijenio je da je odbijanjem apelacije Pravobranilaštva Republike Srpske u vezi sa knjiženjem vojne imovine, Ustavni sud BiH samo potvrdio da je riječ o političkom, a ne pravosudnom tijelu zaduženom za zaštitu ustavnog poretka.

Dodik je napomenuo da je ovo samo jedna u nizu odluka Ustavnog suda BiH koja je politički dirigovana i direktno uperena protiv Republike Srpske.

"Da budem do kraja iskren, ova odluka za mene nije iznenađenje, ako se ima u vidu da Ustavni sud BiH u kontinuitetu donosi antiustavne i političke odluke. Ne postoji zakon koji kaže da BiH ima imovinu, te prema tome ne postoji nijedan pravni osnov za knjiženje bilo koje lokacije ili objekta na BiH", rekao je predsjednik Srpske.

On je naglasio da odluka Ustavnog suda BiH duboko zadire i u temelje Dejtonskog sporazuma, jer prema tom sporazumu Republici Srpskoj pripada 49 odsto teritorije, a primjenom ove odluke omjer 49:51 biće narušen.

"Ono što, takođe, moram primijetiti jeste da ovakva odluka nije mogla da bude donesena u vrijeme dok je u zajedničkim institucijama bila grupa ljudi kojima je interes Srpske bio na prvom mjestu. Kako baš sada, kada su ljudi iz Saveza za promjene ušli u vlast u Sarajevu, da svaka odluka Ustavnog suda biva uperena protiv Republike Srpske", istakao je Dodik.

On smatra da je "i stav srpskog člana Predsjedništva BiH Mladena Ivanića, koji je praktično podržao vanustavnu praksu da se imovina knjiži putem suda, doprinio sveukupnoj atmosferi da jedna ovakva skandalozna odluka bude donesena".

Govedarica: Odluke donesene ranije



“Nema sumnje da se na izvjestan način otima teritorija Republike Srpske. Međutim, moramo da vidimo kako je došlo do toga i koji su koraci uslijedili da bi se desila ovakva odluka. Od 2006. do 2010. godine u mandatu Radmanovića, Silajdžića i Komšića izdefinisane su određene odluke koje se tiču pristupanju BiH NATO-u”, kaže za BN televiziju predsjednik SDS-a Vukota Govedarica.

On je dodao da je tzv. MAP tada povukao sa sobom poteze za koje je rukovodstvo SNSD-a, prije svega Radmanović i Dodik znalo.

“Dodik i Radmanović su znali sve, ali srpski narod nije znao šta se dešava. Nažalost, danas vidimo šta se dešava. Ovaj Savjet ministara i Predsjedništvo BiH nije donijelo nijednu odluku koja ima veze sa odlukom Ustavnog suda. Sve odluke su ranije donesene”, napomenuo je Govedarica.

Predsjednik SDS-a je podvukao da je legitimitet ovoj odluci dala Republika Srpska samim podnošenjem apelacije.

BORS: Nema razloga za prenos vlasništva



U Boračkoj organizaciji Republike Srpske ne vide nijedan razlog za knjiženje objekta Veliki Žep, kao ni ostale imovine Srpske na BiH.

“Imovina Republike Srpske ni na koji način ne ometa funkcionalnu sposobnost oružanih snaga BiH. Oni mogu da koriste tu imovinu i niko im neće smetati. Ne radi se o tome da će se omogućiti OS BiH nešto posebno, nego se radi o inatu da nas dovode u situaciju da konstatntno moramo da branimo svoje što nemaju potrebe da nam uzimaju”, rekao je predsjednik BO Republike Srpske Milomir Savčić.

PDP: Sve odluke donesene u vrijeme vlasti SNSD-a



Sve odluke koje su na nivou BiH ikad donesene u vezi sa NATO-om donijeli su ih kadrovi SNSD. Iako SNSD vlastite neuspjehe pokušava da opravda napadajući druge, činjenica je da je, recimo, zahtjev za članstvo u NATO-u potpisao upravo njihov funkcioner Nebojša Radmanović.

Takođe, podsjetićemo da je aktuelni savjetnik predsjednika Republike Srpske Ana Trišić-Babić, dok je bila zamjenik ministra inostranih poslova BiH, bila i šef grupe sa saradnju sa NATO-om i u više navrata izjavljivala da bi BiH imala korist od NATO-a.

Takođe, SNSD je, iako kritikuje rad sudova BiH, direktno omogućio afirmaciju tih istih sudova. SNSD je svojim apelacijama i pokretanjem sporova sudovima BiH samo dao legitimitet i time Republiku Srpsku doveo u stanje da sudovi odlučuju o vojnoj imovini.

SNSD se hvali svojim autoritetom dok su bili u zajedničkim institucijama, a mi ih pitamo: gdje su te silne korisne odluke koje su donijeli kada je u pitanju vojna imovina?

Nema nijedne odluke koja ide u korist Republike Srpske i zato se danas bave isključivo prebacivanjem odgovornosti sa sopstvenih neuspjeha.

NATO pozdravio Odluku Suda BiH



NATO štab u Sarajevu pozdravio je odluku Ustavnog suda BiH o odbacivanju apelacije Pravobranilaštva Republike Srpske o vojnoj imovini, uz napomenu da ona nije dovoljna za aktiviranje Akcionog plana za članstvo /MAP/.

"Takva odluka će pomoći knjiženju nepokretne vojne imovine kao vlasništva BiH za potrebe Ministarstva odbrane BiH. Vladavina zakona i postupci izvršenja moraju se sprovoditi. Donesena odluka nije dovoljna za aktiviranje MAP-a, ali je korak ka ispunjavanju uslova iz Talina", saopšteno je iz NATO štaba u Sarajevu.

Iz NATO štaba podsjećaju da knjiženje 57 perspektivnih nepokretnih vojnih lokacija kao vlasništva BiH ostaje jedini uslov za aktiviranje MAP-a za BiH.

"Saveznici pažljivo prate dešavanja i pozdravljaju napredak u knjiženju nepokretne vojne imovine na BiH. Istovremeno, žele vidjeti da lideri u BiH ubrzaju nastojanja ka ispunjavanju uslova koji su ministri spoljnih poslova NATO-a postavili u Talinu u aprilu 2010. godine kako bi Akcioni plan za članstvo za BiH mogao da bude aktiviran što prije", navodi se u saopštenju iz NATO štaba.

Ustavni sud BiH odbio je kao neosnovanu apelaciju Republike Srpske podnesenu protiv presuda Suda BiH kojima je naloženo da vojni objekat "Veliki Žep" u Han Pijesku bude uknjižen na BiH.

Pravobranilaštvo Republike Srpske u apelaciji koju je Ustavni sud BiH odbio 6. jula navelo je da je presudama Suda BiH o imovini u Han Pijesku prekršeno pravo na pravično suđenje iz Ustava BiH i Evropske konvencije za zaštitu ljudskih prava i osnovnih sloboda.



BN televizija

Komentari / 141

Ostavite komentar
Name

poy ha

16.08.2017 14:01

Ivanić !Ivanić!Dobro predsjedniče jasan nam je Ivanić!Al šta je radio Radmanović Kakava je njegova uloga i orjentacija bila❓I šta vas uopšteno savjetuje savjetnica T.Babić?

ODGOVORITE
Name

Mesar

16.08.2017 14:55

Radmanović i Dodo predali u Zagreb jasenovačku građu- valjda u interesu Srba!?

Name

Tomo

16.08.2017 15:03

Majmune Mile, dosta tvog ludovanja,ti misliš da smo mi ludaci.Tvoj RADMANOVIC je potpisao Map,ZiVKO MARIJANAC LOKACIJE ANA TRISIC BABIC ULSZAK BiH U NATO.ANA TRISIC BABIC JE GORA OD JELENE MILIC.TI BI PRAO SEBE I SNSD KOJI TI SE RASOADA.KO JE BIO U SINTRI, MADRIDU..MAJMUNE IZ LAKTASA TI TRAZIS BRLAJ,NEZNAS STA SU TVOJI KADROVI RADILI.TVOJA DUSANKA MAJKIC BILS JE 8 GODINA NA CDLU ODBRANE.SPIRIC LOPOV PREKO NATO I SLICNIH KUPIO JE CERKI STAN U BECU.LOPOVE USI PO SEBI

Name

re

16.08.2017 15:05

E Srbi su smesan narod, Sami sebe tesko da mogu razumeti

Name

Student

16.08.2017 15:07

Ovi samo znaju da cmizdre kad izgube nešto... Ništa nisu sačuvali... Nesposobni sve do jednog.... Ode pola Banjaluka u ruke Bih...

Name

re student

16.08.2017 15:38

Ne brini ti za pola Banjaluke!Nikud Banjaluka neće!Granice nisu nikad problem.Namjera je bitna!Namjera i dugorčnost!

Name

SinisaBL

16.08.2017 15:48

Mesar nije tačno,građa je predana u Nju Jork nekoj organizaciji koja se bavi time a oni su mimo dogovora to proslijedili Zagrebu.

Name

Ćoro

16.08.2017 15:48

Neki su veleizdajnici!

Name

poy ha

16.08.2017 16:19

Pa Banjaluka i jest u BiH,al nije u Hrvatskoj ,moj ti Studentu...... ima tu još posla oko ove vojne imovine dosta

Name

Re pot ha

16.08.2017 16:30

Banja Luka je u Republici Srpskoj a u nakaradnoj beiha.I zato cuvaj taj svoj tor I to dobto

Name

Re za re

16.08.2017 16:31

A viste jos smjesniji posto neznate koste I staste

Name

hercegovac

16.08.2017 16:58

Opet laže narod i prebacuje odgovornost na one koji nemaju veze sa ovim. Dodo prodo si sve od Jasenovca do Han Pjeska,svu muku,patnju i mjenjaš istoriju!

Name

@ 3 re

16.08.2017 17:05

VEĆINA

Name

PP

16.08.2017 17:44

Ma sta njega briga za vojnom imovinom!!! On svakako nije bio u VRS!!!, svi su drugi krivi samo je "on ""branilac" RS e. On je zlo za nas stpski natod!!! Narode opameti se i daj tu sektu zvanu snsd e da skinemo jednom zauvjek sa grbace ovog naroda i posaljemo ga gdje mu je mjesto. On prica o sudu bih, a pod cijom je direktivim sud , tuzilastvo, i policija u RS... sve si ptivatizovao bitango, srpski narod si doveo do nestanka za ovi 11 god vladavine, sve si unistio sto se unistiti moglo, zaduzio i nase djece dijecu...

Name

RE SINIŠA BANJA LUKA

16.08.2017 20:28

Siniša! De živ bio pa pročitaj više puta šta napisa kao objašnjenje u vezi Jasenovačke građe? Kad bi recimo osvanuo oglas za posao tebi zanimljiv npr. u Trebinju, da li bi uz molbu poslao originalnu diplomu ili ovjerenu fotokopiju? Ne brani neodbranjivo, nije fer prema stotinama hiljada stradalih o kojima je ta građa autentično svjedočila

Name

Naprijed

16.08.2017 21:52

Umrla je kolektivna svijest srpskog naroda. Karcinom razara srpski narod koji svjrsno srlja u propast.

Name

075

17.08.2017 05:03

Pišem realno! Srbi iz BiH moraju shvatiti da im Rusi nisu "braća", Bošnjaci moraju shvatiti ako se sjete posljednjeg "balkanskog rata" 90-tih da im Turci nisu "braća", Hrvati po zadnjim dešavanjima da im Nijemci nisu "braća" i da ako "veliki brat" zacrta da su BiH i Makedonija iduće godine u NATO, onda su u NATO, ako "veliki brat" pošalje "molbu" u Berlin(ne u Brisel) onda su sve "države" Balkana u EU, nešto kao što se desilo sa Rumunijom i Bugarskom!

Name

@re pot ha

17.08.2017 19:59

BL je u državi Bosni i Hercegovini, u entitetu RS, a ti "pjeni" do sutra...a možeš i dalje jer će i dalje tako biti! P.S. samo nas poštedi priče: sad ćemo..., uskoro ćemo...

Name

Dragutin

16.08.2017 14:02

Sud BiH krši Dejtonski sporazum,kojim je garantovano RS-oj 49% BiH?To je namerno otimanje delova teritorije RS-e od strane Ustavnog suda BiH...I zbog toga treba da reaguje Savet bezbednosti UN-a,pod hitno?!Gde je vojska RS-e,u Dejtonu sve kako je potpisano mora tako da se poštuje,jer ne može ustavni sud BiH da poništi Dejtonski sporazum!!!Ovo je bezakonje u pravu je Dodik!!!Ako se ovako nastavi BiH će se vrlo brzo raspasti...

ODGOVORITE
Name

re Dragi

16.08.2017 14:10

Hallo Dragi, ma dobro da si se i ti probudio. Pa ja , suncanica u tvom slucaju neizljeciva. Sta ces.....

Name

075

16.08.2017 14:13

@Dragutin Ponavljam vam po ko zna koji put, ako "veliki" žele da je BiH unitarna, da je BiH sa Srbijom ili Hrvatskom dio neke treće države etc. tako će biti, niko na ex YU prostorima a i šire nije više "gospodar svoje sudbine"!

Name

RE.Dragutin

16.08.2017 14:19

Kako smo bili rahat od tvoji gluposti dok uzimas redovnu terapiju.

Name

re

16.08.2017 14:22

Ama ljudi sta kaze Vladika Gligorije. Tamam napravio dogovor sa Dodom da se to preproda kao crkvena zemlja

Name

TripleB

16.08.2017 14:29

Dayton nije švedski stol da se uzima tko šta želi. Za dogradnju Daytona ruke je digao (glasao) njegov SNSD, jer mi je tada tako odgovaralo, sada bi opet nešto mjenjao. Raspad BiH sanjaju samo oni koji sanjaju veliku srbiju a bude se u velikoj Albaniji!

Name

Re Dragutin

16.08.2017 14:33

Raspast će se , raspast će se , raspast će se .... ne mogu vise da da čekam . Kad će Dragutine daj pogledaj još jednom u tu vidoviti kuglu ?

Name

Štaš

16.08.2017 14:38

Ustavni sud je dao odgovor i na tu "argumentaciju" Dodika, jer unutrašnje razgraničenje BiH nema veza sa vlasništvom nad nepokretnostima. BiH ima 100% svoje teritorije, pa nema prepreke ni da ona bude vlasnik neke od nepokretnosti bilo gdje u BiH, pogotovo što je BiH vlasnik nekih ambasada i konzulata van BiH. Isto tako, RS ima 49% teritorije u BiH, ali nije vlasnik svake nepokretnosti u RS, mnogo toga je privatno, nešto imaju i općine... Dodik se ne može ponašati kao da živi van BiH, kada je na svu njegovu žalost RS dio BiH. I meni se štošta ne sviđa, ali tako je kako je.

Name

blbl

16.08.2017 14:40

U pravu si da treba sve da se postuje i mirovnog sporazuma a posebno aneks 7 povratak proteranih koji nije ni blizu zavrsen. Zbog ne izvravanja tog aneksa treba ponistiti mirovni sporazum koji nije nikada ni usvojen u parlamentu BiH. Samo pitanje vremena kada ce on prestati da vazi.

Name

re dragitine

16.08.2017 14:49

Dragi ragutine to neces ziv docekati kao ni mnogi drugi da se bih raspadne na tvoju veliku zalost.

Name

Joja

16.08.2017 14:50

Srpska ima organizovanu- politicko ekonomsku vlast na teritriji od 49%. Nigdje ne pise da je ona vlasnik tih 49%. Ja imam u Srpskoj 38 hektara zemlje i to je u pravilu u Srpskoj ali je moje. Najbolje je Dragutine da i ti sve svoje prepises na Srpsku radi tih Dejtonskih procenata i da ti ustvari lakse bude sa racunanjem.

Name

TripleB

16.08.2017 14:55

Država BiH je vlasnik cjelokupnog svog teritorija (vidi Dayton), druga stvar, ugovorom o sukcesiji, svo vlasništvo bivše JNA pripada državi u kojoj se nalazi :)

Name

Ajde

16.08.2017 14:59

BiH be zajednička za RS i Federaciju. Prema tome ta imovina i dalje pripada jednim dijelom RS. Dodi je u interesu da se donopa vlasti u Sa a željeznice su u njegovo vlasništvu pa ih dobrovoljno premjesti u Sarajevo.

Name

Milan

16.08.2017 15:00

DRAGUTINE PITAJ SVOG DODIKA GDJE JE VOOJSKA GDJE JE GRB ,GDJE JE HIMNA. MOJ DRAGUTINE SVE JE TO TVOJ DODIK DAO DA BI SE DODVORIO STRANCIMA.

Name

re.

16.08.2017 15:03

Naravno da ce se nastaviti, ovo je tek pocetak,...sve do nestanka republike krmetnjak....

Name

nononono

16.08.2017 15:06

Vrlo glupa konstatacija, ne mjenja se omjer jer se radi samo o imovini odnosno vlasnistvu nad objektom koji opet ostaje na teritoriji RS, i elektroprenos je npr na teritoriji RS pa vlada federacije ima vlasničke udjele u kompaniji, ista je stvar i sa ostalim drzavnim institucijama na teritoriji RS

Name

Nato

16.08.2017 15:07

Vec svakako obavlja vjezbe gdje zeli, u Vlasenici, Manjaci,..to je gotova stvar,..preostaje samo kmecanje

Name

Nako

16.08.2017 15:23

Dragutine, Bosna i Hercegovinu nisu rasturili ni veci a ni jaci a kamoli da ce to uraditi Mile Didili. Jos nesto vrlo bitno, u Bosni i Hercegovini se prica ijekavski a u Srbiji ekavski, tako da vjerovatno dolazis iz nama drage susjedne Srbije, pa nebi bilo lose da se malo pozaabavis domacim problemima a nama Bosancima i Hercegovcima ostavis nase.....

Name

Deji

16.08.2017 15:27

Mislim da ces se prije ti raspasti. Zbog takvih b..... kao ti iva zemlja nema napretka.

Name

Mata

16.08.2017 15:39

RS 49 % FBiH 51%,Brcko DC BiH,od FBiH uzeto oko 0.9 % a od RS oko 0.8 % teritorije to znaci da RS i prije ovoga nije imala 49 % a znamo ko je u ustav BiH uvrstio Brcko Dc.

Name

Turboskara Za DRAGUTINCE

16.08.2017 16:21

Pod hitno dve ludacke kosulje za drsgutinceta I baju I to po mogucbosti ix visokog I dupla terapija obadvojci

Name

Hmm

16.08.2017 17:53

Sta pise u ustavu RS ? kako se zove glavni grad RS

Name

Bosnae

16.08.2017 17:53

Sad se moze postovati Dejton ha?? A kad je bio referndum onda nista... dvolicno do neba!!!

Name

re Milan

16.08.2017 18:17

Nemoj poturati kukavičja jaja drugima. Vojsku Republike Srpske prodao je Dragan Čavić i odgovarat će za to, jer u Dejtonskom sporazumu nema oružanih snaga BiH, već entitetske vojske.

Name

Dragutin

16.08.2017 20:32

Ala PIŠTE ove poturice SDA bošnjaci???Pa nisam vam ja Erdogan,pa da vas brusilicom obrezujem besplatno???

Name

Hihihi

17.08.2017 00:00

Jesi ti cuo za mjenjanje zakona, ustava.. Na kraju ovo je potpisala ova vlast cum je poslala apelaciju za clanstvo..

Name

075

17.08.2017 05:13

@ Hmm Mislim da je Sarajevo!?

Name

Penzioner

17.08.2017 20:19

Dragutine, drzava je na prvom mjestu, a onda entiteti I BC Distrikt. Bosna I Hercegovina I Makedonija ulaze u NATO dopadalo se to nekome ili ne. Ljigave politicare u BiH niko nece nista ni pitati, svi su oni sjeli na rudu, a ako se neki od njih pobuni, bice sklonjen. NATO je zavrsena prica, samo jos da se to zvanicno kaze.

Name

Ne kontam

16.08.2017 14:02

Eno sad opet ne valja Sud a neki dan bio dobar. Mile Mile odluci se

ODGOVORITE
Name

re

16.08.2017 14:57

Po potrebi druže, po potrebi. Ovo knjiženje nema veze sa famoznim procentom 49-51, ponovo se javnost dezinformiše, taj dejtonski procenat je teritorij koji je pod ingerencijom entiteta, nije to entitetsko vlasništvo, pazi molim te, koliko samo privatne imovine ima na teritorijima entiteta, gluposti

Name

Mile

16.08.2017 15:33

NE VADI IZ DZEPA PSPIRE DA SI LUD. IZVADI JOS TREBACE TI

Name

popara

16.08.2017 15:43

Pa i RS je uknjizena na BiH.

Name

Re

16.08.2017 16:00

Ovaj Dodik skroz prolupao! BiH je 100 postotni vlasnik cjele drzava BiH! Postoji privatno vlasnistvo,crkveno itd. Al sve je to BiH! Kad je rat ko te pita moguli vec ti moze uzeti sve! Ovo je moje brdo nije ovo tvoje vec drzavno u ekstremnim situacijama!

Name

Re za re

16.08.2017 16:37

Kad ti meni objasnis da je beiha drzava ja cu tebi svaki argument dati da nije.znaci drzava ne postoji.ima samo nesto sto radi na silu I kad odu stranci ona ce se raspast.znaci nemoj tr se nadat previse

Name

re 3 re

16.08.2017 17:14

Tvoji argumenti su u rangu nosača napoja u oboru. Stranci su davno otišli, niko se više tavih kao ti ne boji, prošla su ta vremena, Bosna i hercegovina ide naprijed, cilj je pridružiti se u NATO kao što je i bratska Crna Gora skoro učinila. OS BiH učesrvuju u misijama koje su pod okriljem NATO-a, za svaku misiju treba jednoglasna odluka predsjedništva, nikada srpski član nije povukao veto, a imao je pravo., 'ajd safa blago nama nazad u obor na radno mesto .

Name

Sara

16.08.2017 21:35

Ako se Vukota i ovi Baketovi srbi ne dozovu pameti na izborima neće imati ni desetak posto glasova, a što truju narod to je posebna priča! Oprosti im Bože ne znaju šta rade!

Name

Sara

16.08.2017 21:35

Ako se Vukota i ovi Baketovi srbi ne dozovu pameti na izborima neće imati ni desetak posto glasova, a što truju narod to je posebna priča! Oprosti im Bože ne znaju šta rade!

Name

075

17.08.2017 05:16

@Re za re Glavni štab NATO u ovom dijelu Evrope nije ni u Zagrebu, ni u Tirani a ni u Atini, nego na Austrijskom trgu u Sarajevu! Znači, BiH je u NATO odavno!!

Name

Re za 3 re

17.08.2017 05:44

Medjede kad svatis da bosne nema duze ces zivjet idi pred merhamet sad ce se otvorit nebi ti sta udijelili sadake.

Name

aaa

18.08.2017 11:58

Saro, Sarao, jadna Saro, da znaš ko je Vukota i od koga je nikada ga tako nebi nazvala. Ali to je tvoj problem, nije Vukotin, najviše si rekla o samoj sebi.

Name

@re za 3 re

18.08.2017 12:52

A da se malo opismeniš za početak? Tipično, u nedostatku argumenata ide salva vrijeđanja i bljuvotina. Nije ti drugi kriv, što si naivan i nasjeo na priču da je RS država..

Name

Tref

16.08.2017 14:02

Ovde je normalno da su svi sudovi politicko tijelo jer da nisu ti bi odavno bio u zatvoru.

ODGOVORITE
Name

$

16.08.2017 15:51

Tačno.

Name

Re

16.08.2017 16:04

Dodik ne razumje da je i R. Srpska i Federacija vlasnistvo BiH! Ma preglup je on da to razumje! R. Srpska je entitet kao svaki Kanton u Federaciji! Nista vece privilegije ona nema al on se umislijo ka da je predsjednik Rusije!

Name

Re re

16.08.2017 16:39

Vlasnistvo srba kojI su ga odbranili od alijinih terorista I zato nikad nece biti vlasnistvo nikakve beiha

Name

Re Re re

16.08.2017 16:59

Ko vam je kriv sto ste se borili na pogresnoj strani i za pogresnu ideologiju? U toj tvoojo odbrani o kojoj ti govoris sto niste odbranili Kljuc i Sanski most? Il zasto Bosnjaci nisu odbranili Srebrenicu? Pajdo da nebi Amerikanaca ode i B. Luka! Odbranili smo mi svi sta su nam Amerikanci zacrtali!

Name

Re

16.08.2017 17:04

A ti sto kazes da si odbranijo zasto nisi odbranio Mrkonic Grad? Tek kad je Amerika naredila nazad tad ste ga odbranili! Mi smo male ribice za svjetske mocnike a Dodik mutav da to razumje!

Name

Ivana

16.08.2017 14:03

Uči u nato to nam zagarantuje vječni mir

ODGOVORITE
Name

Dragutin

16.08.2017 14:12

NATO u blato...

Name

Peki

16.08.2017 14:22

Ivanicu date sad vidimo na djelu xices li to podrzat neustavne odluke ti kao clan presjednistva mazes sve da blokiras

Name

Trz

16.08.2017 15:05

IMA LI IKO DA ZAKLJUCKE KOJE JE PRENIJELO SNSD NA BIH DA SKUPI HRONOLODKIM REDOM I DA OVOM.LUDOM DODIKU.

Name

Re Peki

16.08.2017 18:40

Ustavne odluke ne moze nitko ziv da blokira! U kojem ti svjetu zivis? Da je mogao blokirao bi odluke o devetom januaru!

Name

Indijanac

16.08.2017 20:15

Peki je nepismen za medalju, mozak odavno ispran i na rezervi. Samo ignorisati koprcanje očajnika i uživati u životu. Ako se ubrzo ne smire, išamarati i poslati preko Bratoljuba...

Name

istina

16.08.2017 14:04

Priupitaj Galijasevica sta da se radi! A mozda i savjetnik - propali novinar- p.simic ima ideju. Pa zar to nije sve Radovanovi po tvom nalogu potpisao?

ODGOVORITE
Name

opet Strajk

16.08.2017 14:12

Ma sta se to u Bileci desava???

ODGOVORITE
Name

Ustavni Sud

16.08.2017 14:14

Ustav je floskula za sadašnje tz institucije zvani Ustavni sud u BIH.Politička prćija jedne strane i kandzija za one koji traže pravo a koje se tumači po potrebi stranke SDA.Nema ovdje prava ni kompromisa za RS.podhitno se distancirati od ovakvog Suda i zakona na štetu RS.

ODGOVORITE
Name

Petar

16.08.2017 14:22

Ne pada snijeg da pokrije brijeg vec da svaka zvjerka ostavi svoj trag. Na ovome pitanju ce da se vidi ko je vjera a ko nevjera. Nesto mi je tiha opozicija u Republici Srpskoj, a puna im usta Republike Srpske. Dejtonsi Ustav kaze da je sva imovina i teritorija pripada entitetima a ovamo politicki sudovi krse ustav a politicari sute.

ODGOVORITE
Name

Re Petar

16.08.2017 19:47

Jesil to čuo od precjednika...nemaš ti pojma ko ni on...seljoberi se ufatili politike i prava.

Name

mile

18.08.2017 22:16

Ti si nepismen ako tako mislis kao sto.si napisao care BiH je drzava a sam vidis da NATO i medjunarodne zajednice su za to eto mi cemo se boriti svi protiv sveta nek.nama tvoj dodik da posao boli naroda briga za ova sra..nja

Name

Babicka

16.08.2017 14:23

Je vec godinama u NATO. Koga folirate???

ODGOVORITE
Name

VETERAN

16.08.2017 16:13

RE BABICKA..U PRAVU SI MI SMO U NATOu,VEC OD 98,KAD JE POCELA OBUKA MPRI..OPREMI I OBUCI,prelazak sa AK.47 na m16,..nema vise Ruskog sistema od karata pa do rasporeda jedinica.ALFA I BRAVO TIMOVI..GAS MASKE ,CINOVANJE OD PODOFICIRA KOJI SU NAREDNICI,PO NATO STANDARDIMA DO OFICIRSKOG KORA...malo da znate

Name

075

17.08.2017 05:25

@ VETERAN Tačno tako, dodao bih da smo mi u NATO od Daytona i direktno od forsiranja rijeke Save u decembru 1995. od strane US Army!

Name

borac

16.08.2017 14:27

Po dogovoru svako rekne svoje i prosao voz.

ODGOVORITE
Name

Radašin

16.08.2017 14:27

Koje licemjerstvo svi mogu da komentarišu samo ti ne.Ti isključivo radiš protiv interesa RS dao si Brčko Dobrinju Vojsku Grb Himnu Zastavu Slavu tisi njihov čovjek sada te vozaju sa helihopterima a ne sa tenkovima.Srpski zlotvore!!!!!!

ODGOVORITE
Name

Radašin

16.08.2017 14:28

Koje licemjerstvo svi mogu da komentarišu samo ti ne.Ti isključivo radiš protiv interesa RS dao si Brčko Dobrinju Vojsku Grb Himnu Zastavu Slavu tisi njihov čovjek sada te vozaju sa helihopterima a ne sa tenkovima.Srpski zlotvore!!!!!!

ODGOVORITE
Name

DUSAN

16.08.2017 14:30

Nije dzaba nas narod rekao Samo sloga Srbina spasava. U Republici Srpskoj nigdje sloge. Kada smo slozni niko nam nista ne moze, a u suprotnom desice nam se da cemo izgubiti jedini garant opstanka na ovim prostorima nasu REPUBLIKU, a sve radi licne sujete i koristi pojedinih politicara. Sledeca odluka ovakvog suda moze da bude Ukidanje naziva REPUBLIKE SRPSKE. Najbolji sinovi su je stvorili i ocuvali u ratu, a u miru bi pojedinci da trguju njome.

ODGOVORITE
Name

re Dusan

16.08.2017 16:00

Naziv entiteta ne utiče na njegov unuzrašnju ustroj, ako bi federacija BiH promijenila ime u "BH entitet" sve bi opet ostalo isto. Tačno je da se RS zove samo po jednom narodu i to je neustavno, ustav RS kaže, sva 3 naroda su konstitutivna. Ipak promjena imana entitetima će doći dosta kasnije, ne brini.

Name

Kiki

16.08.2017 19:03

Kad Srbi budu u Njemackoj svi a izbjegice se penzionisu i vrate kucama..hahaha.

Name

DRAGUTIN

16.08.2017 14:40

Ja sam DRAGUTIN pametnjakovic.Hahahahaha...

ODGOVORITE
Name

Bijeljina

16.08.2017 14:44

Danas nam otimaju teritoriju sutra ce licnu imovinu, kao sto se desilo u Hrvatskoj

ODGOVORITE
Name

rade

18.08.2017 22:18

Nece nama niko nista uzeti mi smo uvek lrotiv svega ako cemo realno gledati zato i zivimo u bedi

Name

Borac rs

16.08.2017 14:56

LOPOV JEDAN A KAKAV JE SUD I TUZILASTVO KOD NAS TAKO TI I TREBA TI SI KRIV STO JE SVE TAKO.

ODGOVORITE
Name

Demagogija

16.08.2017 14:59

Pa ne pripaja se to zemljište Federaciji pa da se mijenja proporcija 49:51. I u Federaciji vojska uzima određene objekte i zemljište na korištenje pa niko ne smatra da im smanjuju teritoriju. To je čista demagogija. Niko te objekte ne nosi nigdje, niti tu zemlju. Ti objekti ionako propadaju i urušavaju se sami od sebe, Nikom potrebni oni nisu. Nije to stanoviništvo pa da ga šetaju i šutaju tamo i onamo, kako su to radili gospodari rata za vrijeme rata. Svašta....

ODGOVORITE
Name

Od srca

16.08.2017 17:03

Varas se kad kazes da ti objekti nikom nisu potrebni. Upravo mnogi racunaju da "privatizuju" ove "nepotrebne" objekte. Mnogo je te imovine u centrima gradova i na najpozeljnijim lokacijama, zato se svi otimaju za njih. Privatizovati (oteti) ih za sebe mogu jedino ako su u njihovoj nadleznosti.

Name

Sud

16.08.2017 15:03

Zbog takvih stvari počeo je rat.Nema se šta više tražiti u Bih.Samo raspisati referendum o otcepljenju pa šta bude.

ODGOVORITE
Name

Sud

16.08.2017 15:03

Zbog takvih stvari počeo je rat.Nema se šta više tražiti u Bih.Samo raspisati referendum o otcepljenju pa šta bude.

ODGOVORITE
Name

Mata

16.08.2017 15:41

Moras znati da su ustavni suci Srbi takodje glasali protiv navedene amplikacije tj.Ustavni sud je bio jednoglasan.

Name

Upravo!!!

16.08.2017 15:55

Ma referendum vise!!! Ili rat ili da se radtajemo!!!

Name

Re upravo

16.08.2017 18:27

Hahha rat ! Sa čim ili čime ? Hahaha ! Pa nije ovo 92 probudi se spavaš 25 godina. Nema tenkova , haubica, minobacaca .... Ko će financirati rat glupane. Rat košta brdo para . Odakle RS pare? Veliki ili mali kredit ?hahhaa

Name

Joja

16.08.2017 19:06

Lijepo je u Vojvodini a lale po citav dan na njivama. Lalince zaljevati da nepresuse.

Name

ZA Re upravo

16.08.2017 21:10

Dečka je malo ponijelo

Name

075

17.08.2017 05:32

@ Upravo!!! Ovo je "hladni mir" sada! Zapad će dati šansu Vučiću, jer srpska "braća" su daleko, i ako Vučić ne povuče "rezonske" poteze, nažalost će biti novi "balkanski rat" gdje će na Srbe "udariti" sa svih strana u koordiniranoj akciji jer budimo realni nema više "JNA" koja je bila vojska samo jednog naroda 90-tih!

Name

BL

16.08.2017 15:08

Dosta vise jeftinog prepucavanja, OS BiH su tu jer ste vi tako htjeli, normalno je da imaju svoju imovinu kao i vojska svuda u svijetu! Nemojte vise trovati jadni narod, ocemo vise para i boljeg zivota!!!

ODGOVORITE
Name

Geodetska uprava

16.08.2017 15:09

Za ovo treba pitati Tihomira Gligorica koji je Milorada Dodika optuzio za veleizdaju po ovom pitanju i predocio javnosti dokaze o Dodikovoj izjavi. Dodik optuzuje SZP a RS svjesno uvlaci u NATO kakav pokvarenjak.

ODGOVORITE
Name

b

16.08.2017 15:11

Koliko se ljudi sekiraju oko ovih stvari a da mogu i babe bi zaposlili u institucije BiH.

ODGOVORITE
Name

Budimo realni

16.08.2017 15:14

Radmanovic je diletant ko ga poznaje sve sto je radio u zivotu radio je slabo i osrednje ismi otimanja para i dilova sa Zeljom Kovacevicem i Sekom koji su mu od para el Krajine napravili kucu i hidroelektranu koju je njegov zet preprodao Austrijanvima sa Kopanjinim podguznim muhama napr Dzeri i komp.

ODGOVORITE
Name

Istina

16.08.2017 15:54

Sta napisati o Radmanovicu, lopov za svoj džep, covek bez stava... Ani Trisic neradniku, lazovu...sve je vec vidjeno. Da se zapitamo kakav je Sarovic, izdajica... kako u ratu, tako u miru. Ivanic sličan Radmanovicu, neka drugi govore, možda ja nesto kazem, a ne bi da se zamjeram... nadam se novom mandatu može i sa SSND. Crnadak ponekad dobro prica, nista nije uradio, ali ima dobru savjetnicu, (nista ja ne znam ja sam dosla iz banke) ....???!!! Pa vi prosudite ko je ovde dobar....???????????

Name

Dragutin

16.08.2017 15:16

Vrijeme je da sve uknjizimo na drzavu BiH. Moramo priznati poraz.

ODGOVORITE
Name

Dragutin

16.08.2017 19:10

Svaka čast,moji komentari teraju čak i neke bošnjake da promene i uzmu moje ime umesto tamo nekog svog turskog!To je moj doprinos!

Name

Privrednik

16.08.2017 15:23

Interesantno. Svi komentarisu odluku Ustavnog suda a niko je nije ni pročitao a kamoli razumio. Ali eto tako je to u BiH. Medija objave a narod komentarise pojma nemajući sta je bio predmet apelacije Ustavnom sudu

ODGOVORITE
Name

Koki

16.08.2017 19:10

Ma ovaj internet je terapija za njih. Oni komsiju ubju sikirom za 30 cm medze, ovde se ispucaju i mirni su a komsija ziv i zdrav.

Name

Student

16.08.2017 15:25

Za vreme Bosića I Tadića, Vlado Babić je bio generalni sekretar SDS, a njegova snajka Ana Trišić Babić glavni lobista NATOa. Je li još nešto potrebno reći... Mi smo davno katastarskih prepisani NATOu... Jedino što možemo je da dezertiramo kad nas mobilišu... Ha ha

ODGOVORITE
Name

Munćo

16.08.2017 15:48

Vukota sasvim realan, to poštujem, govori onako kako jeste

ODGOVORITE
Name

Па

16.08.2017 16:10

Мени се чини да је ова одлука Суда донешена у дослуху и опозиције и позиције. Одлука је свакако не спроводљива а они добили сјајну прилику да замајавау нас глупаке бар два три мјесеца. Одма прича ови ово они оно а РС ма кога то још интересује

ODGOVORITE
Name

Don Kihot

16.08.2017 17:36

Službeni Glasnikt RS Broj 82, od 8 Septembra 2005 godine ..sve je za pametne rečeno...

ODGOVORITE
Name

075

17.08.2017 05:36

@ Don Kihot Hvala vam na ovome , pročitao sam i sve je jasno! Mislite li da neko od većine na portalu da je "proguglao" ovo što ste nam vi napisali? Nažalost rijetko ko!

Name

Cutis Dusko Vukoticu!

16.08.2017 17:41

A pare si znao zavuci u dzep!

ODGOVORITE
Name

Goran

16.08.2017 18:26

Svi oni samo trpaju pare u džep.Svi su isti.Kakva je razlika,Pantelija,Milomir,Duško....?

Name

re Goran

16.08.2017 20:25

Tako je! Sve fukara do fukare!!!

Name

16.08.2017 18:08

Ustavni sud BiH ne priznaje niti ijednu instituciju Republike Srpske to je evidentno i ako je obavezan jer ga na to obavezuje Dejton.Evo primjera ustavni sud BiH je odbacio apelaciju kojom je osporavana presuda jer covjeku sud nije priznao rjesenje invalidnosti tokom sudskog postupka i ako je covjek imao povredu na radu a invalidnost je utvrdio fond Pio Republike Srpske,rjesenjem u kom stoji datum mjesto povredjivanja,I nastanak invalidnosti ustavni sud je nazalost odbio tu apelaciju bez obrazlozenja,jasnog zbog cega i ako je obavezan I duzan da da jasno precizno obrazlozenje sa valjanim dokazima ,i zakonom.E to vam je BiH tamo gdje prestaje logika nastaje BiH

ODGOVORITE
Name

16.08.2017 18:11

Mile i jataci su potpisali i prodali sto se moglo prodati i potpisati i sad ko nezadovoljni nesto im ko nije Jason.

ODGOVORITE
Name

cups

16.08.2017 18:20

Ustavni Sud je Ustavni Sud i dzaba suplje price. Rijesavajte probleme zeljeznicara i onih jadnih sumara sa novim direktorom... Sad ce biti suplja mjesec dana o Ustavnom Sudu o imovini itd. Suplja prica a problemi nista 0.

ODGOVORITE
Name

Tomo

16.08.2017 18:20

Uh jesi se našli.Dodik je za narod,koliko Savčić za borce....Uh, na da je njima uhvatiti još jedan mandat.Briga njih za sve ostalo.

ODGOVORITE
Name

Kosta

16.08.2017 18:21

Savčić pogibe za borce,da,ali u mrkvama.

ODGOVORITE
Name

Istina

16.08.2017 18:23

Ovi iz opozicije stvarno ne mogu sa ovakvom pričom pobijediti na izborima.

ODGOVORITE
Name

Real-an

16.08.2017 18:37

Ovo je slucaj za jednu novu "anketu"pa da se gradjani izjasne. Sve ostalo je mlacenje prazne slame! Pozdrav normalnim ljudima Ma gdje bili u sva tri tora.

ODGOVORITE
Name

....

16.08.2017 18:47

Dodik je prvi bio da se ukine vrs a sad nesto glumi znalo se davno da ce tako biti sve su se dogovorili vec ranije vjerovatno

ODGOVORITE
Name

aaa

16.08.2017 21:46

Bez to vjerovatno!

Name

bosanac

16.08.2017 20:05

Hahaha ali vic dana je da ce omjer 49:51 biti narusen

ODGOVORITE
Name

Neko

16.08.2017 20:47

Samo se vi prepucavajte eno njih skupa na veceri, to je i cilj politicara da se narodu baci kost da se glodje a vi navalili jedni na druge svi smo od krvi i mesa sviju rane bole a ove sto nas vode usmjerite svoju retoriku na njih a ne jedni na druge blize se izbori zivi narode

ODGOVORITE
Name

Draško

16.08.2017 20:51

Ljudi nemojte se previše uzbuđivati oko imovine. Moje je samo ono što u katastru piše da je moje, a dužan sam i porez plaćati na to. Naši političari su svašta potpisali, pa treba biti doslijedan i poštovati to što je Radmanović potpisao. Idemo ka NATO paktu, polako i sigurno, kao što i Srbija ide. I nije to ništa strašno. Idemo i u EU pa i to nije ništa strašno. Mislim da se pažnja skreće sa odlaska mladih svih nacionalnosti iz BiH, bezidejnosti naših političara, promašenih preduzeća, lopovluka na sve strane, nezaposlenost...

ODGOVORITE
Name

075

17.08.2017 05:39

@ Draško Bravo za komentar!

Name

Plan b

16.08.2017 20:58

Dodik je odradio puno toga...još da prođe na slijedećim izborima i da završi posao.Bakir će mu biti zahvalan do groba.

ODGOVORITE
Name

075

17.08.2017 05:42

@ Plan b Čitajući portale sa "druge strane entitetske granice" Bakir shvati da je neko još uvijek! Kakav Bakir, pa on i njegova "hanuma" su kod Bošnjaka omraženi kao bračni par Čaušesku, posebno Sebija najomraženija osoba u BiH, IVZ BiH se ograđuje sve više od SDA isto kao i što se Katolička crkva i kardinal Puljić ograđuju odavno od Čovića i HDZ BiH!

Name

Plan b

16.08.2017 21:10

Dodo će svima začepiti usta kad od Rusije dobije ogroman kredit i istog časa poveća plate i penzije.

ODGOVORITE
Name

Mali

17.08.2017 04:41

Bih je teritorija,ona se nemože raspasti,zemlja se nemože otkinuti i odnijeti,mogu biti samo na njoj neki ljudi koji mogu ograditi dio i reći ovo je moje,nemoj da tuda neko hoda,na kraju ga ta zemlja potrpa,znači ne pripada zemlja čovjeku nego čovjek zemlji

ODGOVORITE
Name

Zoki

17.08.2017 05:32

Koji ste vi nepismeni "Bolesnici"oko cega ae vi raspravljate,zar Vama nije jasno da Narod i Politicara u BiHi niko nista nece pitati,vec ce biti kako kazu veliki svijetski Oci.Neprimjereno je malogradjanski da se Vi na ovom Portalu toliko vrijedjate,a svi smo mi saka nebitni jadnika za velike sile,daj malo dostojanstva i postovanja jedni prema drugima.

ODGOVORITE
Name

OPOZICIJA

17.08.2017 18:08

Ajde da vidimo sad malo sta gospoda iz opozicije misle o ovome, tj sta su konkretno uradili da sprijece ovakav apsurd? Naravno, i vlast snosi dio krivice, ali ovi iz opozicije ne rade nista konkretno osim stalne kritike vlasti, za sve im je kriv Dodik, ali ne nude nikakva rjesenja! Uostalom, i u vlasti i u opoziciji sjede ljudi kojima je glavni interes sopstvena fotelja, sa njima sigurno nikad nece biti bolje.

ODGOVORITE
Name

Напријед

18.08.2017 12:17

А Закон о поријеклу имовин. Газда каже "џаба вам је тражити, немате дневни ред". Власт је извршила геноцид над економијом и демографијом, имају "дневни ред" захваљујући папцима и ти прозиваш опозицију. Просто смијешно.

Name

aaa

19.08.2017 05:31

Знате ли да је земљиште на којем се налазе објекти СИП-е по захтјеву Средоја Новића укнјижено на БиХ. А и овај процес је похлепни Додик изазвао. Хтјели су земљиште касарне у Хан Пијеску поклонити М:телу и изазвали су судски спор који се завршио овако. Сада од кривца путем своје политичке и новинарске машинерије праве жртву.

Name

galeb

17.08.2017 22:49

Jedna drzava jedna vojska ,pa na koga bi trebali biti uknjizeni vojni onjekti nego na drzavu,mozda na torovsku policiju koja je puna kriminala ,nacionalizma ,i policija bi trebala biti jedna na nivou drzave ,a ne torovska i pojedinica i kriminalaca entiteti nisu drzave i nevidi niko normalan problem vojni objekti vojsci pripadaju u svakoj drzavi pa i BiH

ODGOVORITE
Name

AR

18.08.2017 08:05

Pa sta je sporno u tome da se uknjizi imovina kao drzavna imovina pa jel treba mozda uknjziti na Dodika mozda bi to bilo prihvatljivo za njeg i njegovu bandu Drzavna imovina nego sta I to prepustiti vojsci koja i treba da bude jedini vlasnik

Name

Epistahije

19.08.2017 10:36

Hajde majmuni malo razmislite. Ne upisuje se imovina Federaciji nego BiH DRZAVI u kojoj zivite.

ODGOVORITE