Ustavni sud BiH odbio apelaciju

Ustavni sud BiH je na posljednjoj sjednici donio odluku kojom je odbijena apelacija Pravobranilaštva Republike Srpske, kao vid žalbe na raniju odluku Suda BiH kojom je naloženo da se vojna imovina u Han Pijesku uknjiži na BiH.

Republika Srpska 16.08.2017 | 07:58
Ustavni sud BiH odbio apelaciju
Pravobranilaštvo RS u septembru 2016. godine je uložilo apelaciju Ustavnom sudu BiH i zatražilo odgodu izvršenja Odluke Apelacionog vijeća Suda BiH kojom je naloženo da vojna imovina u Han Pijesku (objekat Veliki Žep) bude uknjižena na BiH.

Odluka Apelacionog vijeća BiH je konačna i izvršna. Ovo znači da je, po principu precendentnog prava, moguće svu vojnu – državnu imovinu knjižiti na državu Bosnu i Hercegovinu, odnosno za potrebe Oružanih snaga BiH.



“Očekujemo da će Predsjedništvo BiH, kao vrhovni komandant Oružanih snaga hitno obavijesti generalnog sekretara NATO-a Jensa Stoltenberga da su se stekli uslovi za aktivaciju MAP-a za BiH”, kazao je Amer Jerlagić, predsjednik SBiH.

Na ovaj način ispunjen je i posljednji Talinski uslov iz 2009. godine.

U Talinu je prije osam godina odobrena aktivacija MAP-a.

Izvor: Klix.ba

Komentari / 85

Ostavite komentar
Name

piano

16.08.2017 06:10

Otkud sad to da je BiH drzava? Ja sve mislio RS drzava, kad ono...

ODGOVORITE
Name

Re

16.08.2017 06:30

Takvim stavovima i ponašanjem i doprinosite da ovo nikad nebude država,a sto bi i bila mi smo ratovali sto nismo mogli zajedno,sad opet treba nas sastaviti pa za 20 god opet u rat

Name

Guitar

16.08.2017 06:46

Još jedna "pobjeda" Dodika i njegove vlasti!

Name

Re RE

16.08.2017 06:56

Pa zar nemozes da zivis zajedno??? Ja mogu i niko mi ne smeta i nikog ne mrzim. I sretan sam zbog toga.

Name

milojko

16.08.2017 07:27

Narod moze zajedno svaki dan se uverim samo politicari nemoguu

Name

Dragan Pravi

16.08.2017 08:44

Joj sta je Bosnja danas doslo da komentarise.... hehe

Name

Re Re Re

16.08.2017 09:17

Druže pa vidi po ostalim komentarima da ne možemo

Name

geometar

16.08.2017 09:34

Ne knjiži Ustavni sud, nego Republička uprava za geodetske i imovinskopravne poslove Republike Srpske. A šta ako neće?

Name

@ 4 te

16.08.2017 09:35

Niko nikoga u Bosni ne "sastavlja". Ti nisi ratovao što se narodi mrze, to je laž čista ko sunce, Srpskom narodu se sistematski "ispira mozak" kako BiH nije nikakva država a isti ti koji šire neistine ze zalažu za poštivanje dejtonskog mirovnog sporazuma koji je sasvim jasan, Bosna i hercegovina je međunarodno priznata država, priznata od najmoćnijih država svijeta . Njen unutrašnji ustroj je druga stvar i to nema veze sa državnošću. Imaš pravo misliti šta hoćeš, možeš slobodno izaći na ulicu, povedi i još stotinjak za sobom i viči "ovo je mars", to je demokratija.

Name

neso bl

16.08.2017 09:46

Ne znam sta je kod tebe,ovde je Republika Srpska!!!

Name

Re 4

16.08.2017 12:44

Samo ti misli da nas je 100.to bi vi htjeli mi smo ratovali i dobili sto smo tražili,crkni od muke dzaba ti

Name

Херцеговац

16.08.2017 13:55

То директно руши Дејтонски споразум по коме се знају и проценти и границе. Још кад Додик врати Врчко, које је он посудио (продао) и обећао да је наше!

Name

Херцеговац

16.08.2017 13:55

То директно руши Дејтонски споразум по коме се знају и проценти и границе. Још кад Додик врати Врчко, које је он посудио (продао) и обећао да је наше!

Name

Mata

16.08.2017 19:49

Brcko je drzava i nikada je niko nece nigdje vratiti a i Srbi iz Brckog nisu za to,Brcko dijeli RS na dva dijela a garant Brcko DC BiH je Amerika.

Name

Jos jedna "pobjeda" M. Dodika!

16.08.2017 06:14

Tako je isto bilo i sa vojskom Srpske, a i policija bi tako prosla da nije bilo Darka Matijasevica.

ODGOVORITE
Name

Re

16.08.2017 06:28

Koje ti gluposti pričaš

Name

Re

16.08.2017 06:42

Dodikova pobjeda bi bila da je sud dao imovinu na raspolaganje vladi RS tj njemu a on bi vec znao kako bi je podijelio. Uostalom to se zna koji kum koliko u Bl naprimjer treba da uzme. Al kako god lopovi nece osustati tako lako

Name

Pusti ti veliki Žep

16.08.2017 06:57

Od zidina se ne živi.Da li ima neko da obespravljene,nezaposlene demobilisane borce povede u proteste pred zgradu vlade?

Name

Re Još jedna..

16.08.2017 08:18

Upravo tako. Pritisci na policiju RS su olabavili za vlade P. Bukejlovića i ministrovanja D.Matijaševića. Ovi što dođoše poslije prisvojiše tu zaslugu, pade im u krilo kao zrela kruška.

Name

Miroslav

16.08.2017 06:17

Sasvim logicno i ocekivano , ipak je dobro za sviju koji zive u BiH jer smo za jedan stepen sigurniji i dalji od prokleti politicara da nas drze u strahu jednih od drugih.

ODGOVORITE
Name

čuj to

16.08.2017 06:18

To bi isto bilo kad bi je knjižili na SFRJ

ODGOVORITE
Name

Re

16.08.2017 09:55

Haman si ti prespavao tridesetak godina?

Name

Re

16.08.2017 15:45

A ti ovih 23 od kad je rat stao glupane jedan

Name

Pravda Za Sve

16.08.2017 06:27

Jacanje drzave i njenih institucija je stvarni interes svih gradjana Bosne. Entiteti i Kantoni su samo trosak vise nasem radnistvu. Standard stanovnistva i sigurnost gradjana bi normalno bila bolja. Entiteti pokrivaju kroz svoje autonomno zakonodavstvo kriminal nekih tajkunskih mocnika i politickih kriminalaca koji ne rade za interes naroda.

ODGOVORITE
Name

Re

16.08.2017 07:26

Jeste mislili ko niste ratom dobili drzavu pa bi vako na prevaru. Al od te drzave nema nista

Name

ap

16.08.2017 06:27

Da se RS držala Dejtona ne bi do ovoga došlo.Hoćete zajedničke organe,dobili ste.Nije to ništa,RS kradu iznutra a uništavaju je iz vana.Niti je ko poštuje niti uvažava kad svijet vidi da je vlastiti narod podkrada i urušava.

ODGOVORITE
Name

@ ap

16.08.2017 07:02

Ne postoje nikakvi "zajednički organi" , postoje institucije države Bosne i hercegovine. Ta floskula "zajednički organi" je bajina izmišljotina. Sjećam se poslije rata, bilo je tih izmišljotina, jedno vrijeme su u RS-u članove predsjedništva zvali "predsjednicima u predsjedništvu", ili su uz BiH dodavali prefiks "unija". Baja zna koristiti termin "državna zajednica" ili recimo "pomoćni organ predsjedništva". Nažalost sve to ima samo negativne reperkusije po srpski narod, jer živi u zabludi koju niko ne poznaje. Knjiženje objekata na OS BiH je sasvim normano i očekivano.

Name

Re

16.08.2017 07:28

Pa niste dali sudom slavit 9 januar pa opet slavimo. Ocete oteto vojna imovinu al od toga nema nista.jedno su zelje a drugo stvarnost.t je samo da se vi malo smirite

Name

re_re

16.08.2017 08:02

Ti si mogao i prije i mozes i dalje da slavis 9 Januar i to 365 dana ako zelis ali ne mozes mene natjerati i to je sva poenta. Zar je to toliko tesko shvatit??

Name

@ re_re

16.08.2017 09:45

Nema šanse da on to razumije, u kojem to svijetu živi ja nemam veze, da mu pokušam objasniti: BiH kao i njeni entiteti su SEKULARNI, biti "sekularan" znači odvojiti vjeru od države, Uz 9. januar je bila pridodata vjerska svetkovina samo jednoh naroda, dakle, ustav je kršen po dvije osnove: sekularni entitet i vjerska odrednica jednig naroda. Po ustavu sva tri naroda u RS su konstitutivni i sve što je izvan ustava će se prije ili kasnije morati popraviti. Da nije bilo uz 9.janura i vjerska odrednica najvjerovatnije da taj praznik ne bi osporio ustavni sud, danas je 9.januar simnolični, sekularni i neobavezujući praznik, jasno??

Name

Re za @re re

16.08.2017 10:30

Zivim u Republici Srpskoj.drugo.nemam se sta raspravljat sa nekim ko nexna koje I staje I kome je drugi stvorio naciju.a ti slavi I dalje kad ste poceli rat, mi cemo kad do ustali u odbranu

Name

ap

16.08.2017 12:57

E pa gospodine da Vam napišem.Ako je Vama normalno da se nešto knjiži gdje je sa obje strane bilo žrtava i gdje je evidentno da nema zajedničkog života tri naroda a i budući naraštaji to govore mislim da ste u velikoj zabludi i da živite imaginaran život.To što političari rade,rade za svoj dzep a ne za narod.Narod ode pod šator,popije par piva i oglođe kosti i ode drugi dan da glasa onakav jadan,prljav i krezav.To ti ne vidiš jer si vjerovatno član neke stranke ( kriminalne organizacije )

Name

Pravda Za Sve

16.08.2017 06:27

Jacanje drzave i njenih institucija je stvarni interes svih gradjana Bosne. Entiteti i Kantoni su samo trosak vise nasem radnistvu. Standard stanovnistva i sigurnost gradjana bi normalno bila bolja. Entiteti pokrivaju kroz svoje autonomno zakonodavstvo kriminal nekih tajkunskih mocnika i politickih kriminalaca koji ne rade za interes naroda.

ODGOVORITE
Name

Re

16.08.2017 06:31

Ajmo onda u Jugoslaviju ponovo

Name

neso bl

16.08.2017 06:46

Mozda vama federacija smeta vi radite sa njom sta hocete,srpskom narodu ne smeta Republika Srpska i vi je sigurno necete ukidati

Name

neso bl

16.08.2017 07:01

Vi iz federacije pokusavate da zavadite srpski narod "dobronamjernim pricama" zato samo udarate na dodika jer ste svjesni da vam on kvari planove,ako vam smeta federacija ukinite je,mi se necemo mjesati,vi Republiku Srpsku necete ukinuti,nikad,a sto se tice vase"pravde za sve"to najbolje ilustruje sud bih srpskom vojniku koji jr ptetukao ratnog zarobljenika abih 7 godina,a "pravednom"vojniku abih koji je ubio dvoje staraca 9 godina

Name

075

16.08.2017 07:27

@ neso bl Mislite li vi, uz duboko poštovanje, da se nas u BiH na sve "tri strane" nešto pita? Shvatite već jednom biće onako kako to hoće "veliki", srećom pa se "naši političari" ništa više ne pitaju jer oni bi sutra napravili novi rat samo da se prikrije njihova pljačka milijardi $ na sve "tri strane"!

Name

Tref

16.08.2017 08:31

Za Nesu BL,u pravu si da federacija neće ukinuti RS. RS će uništiti i rasturiti milorad dodik samo vi uhljebi to nećete da vidite.

Name

Re. 075

16.08.2017 14:52

Kod tebe uvijek izjednacavanje standardna prica,...da se slucajno nebi kome zamjerio,..jadan si

Name

Kodi

16.08.2017 15:25

Upravo Re075, kako mi se gadi sa ovim dupeuvlakačkim komentarima. 'komunjara' jedna iz Tz pogubljena bez dostojanstva i stajanja na crtu za svoj narod i svoju državu Bosnu i Hercegovinu, nego ćeš pljuvati po Sarajevu, Tuzli, itd da bi se dodvorio traktorašima i mekinjašima jadnim. Bljak, proljev od čovjeka.

Name

neso bl za kodi

16.08.2017 16:33

Ajd na prasetinu i da popijemo nektar,ubice te mrznja

Name

Kodi

17.08.2017 12:53

Nešo, fakat ne mrzim nikog ali ne podnosim ove ljigavce i dupeuvlakače. S tobom bih pivo popio bez problema, samo svinjetinu ne jedem, vegetarijanac sam :D

Name

neso bl za kodi

17.08.2017 14:09

Kako,ne mrzis,ljude nazivas mekinjasima i traktoristima a nisi ih ni upoznao,

Name

Dusan

16.08.2017 06:36

Kakvo precidentno pravo nepismeni Jerlagicu. Nije BiH Engleska pa da kod nas vazi precidentno pravo.

ODGOVORITE
Name

Vanja

16.08.2017 15:36

Ovdje je loše i pogrešno napisano i objašnjeno, ili se Jerlagić očigledno isprosipao, ali eto donekle je pogodio suštinu. Radi se o slučaju ili pravu presedana i to je nešto što postoji u svakom pravnom sistemu. Čak u ovom slučaju to i nije bitno jer postoje neke druge okolnosti koje potvrđuju imovinu države, ali samim tim presedan znači da ako je prvotna presuda ovakva, svi ostali slučajevi drugih lokacija i knjiženja imovine na državu (bila ona u RS ili FBiH) ići će slijedom ove presude, dakle po istom postupku, tako da nema potrebe da se ide na sud sa svakom pojedinačnom apelacijom oko tih vojnih lokacija. Nadalje, to što se vojna imovina knjiži na državu ne znači da je entitet pravno oštećen na bilo koji način, molim vas vjerujte u to. Niti entitet gubi 'teritorij' kao pokušavaju ovi pijačari,političari ljudima opet da napune glavu šizofrenijom i mržnjom. Oružane snage će raspolagati tom imovinom, a oni su se nadigli toliko, prije svega Dodik, jer su mu propali planovi da to prodaje i krčmi kako njemu paše. Nadam se da sam uspio pojasniti, i ljudi pamet u glavu, ne dozvolite da vas truju dezinformacijama.

Name

Rade

16.08.2017 06:45

Da vidimo sta ce Mladen Ivanic i Savez za promjene da urade da sprijece ovu otimacinu.

ODGOVORITE
Name

bnk

16.08.2017 17:18

Nista jer je to sada nemoguce....sve su dozvolili ovi iz SNSD dok su bili u Sarajevu, Ivanic i Savez za promjene mogu biti krivi samo zato jer su davno upozoreni sta ce se desiti i da ce Dodik njima sve prebaciti ali nisu htjeli da slusaju. Zato i jesu tu gdje jesu...

Name

VETERAN

16.08.2017 06:49

HVALA BOGU DA SE I TO ZAVRSI,BILO JE ZA OCEKIVATI.ENTITETI UZELI SEBI ZA PRAVO DA RADE STA HOCE,pokradose sve zivo ,narod ostaje bez posla ,sve manje ulaganja ...DAJMO DA JEDNOM SVATIMO DA JE OVO DRZAVA SVIH NARODA KOJA JE OGRIZLA U KRIMINALU KORUPCIJI a najvise zahvaljujuci mocnicima iz entiteta...PAMETNOM DOSTA,ILI BI ZELJELI RAT NA OVIM PROSTORIMA ,prenosom nadleznosti bar znamo da vise nema sukoba,MAP,..NATO..SIGURNOST ZA SVE..

ODGOVORITE
Name

Nekako ocekivano

16.08.2017 06:51

Nista cudno, obzirom da je vojska na zajednickom nivou, ocekivalo se da ce imovina vojske biti knjizena na BiH.

ODGOVORITE
Name

Re

16.08.2017 07:33

Moze bakirov sud da presudi sta hoce al se pokazalo sta kaze Republika Srpska.a to cemo da vidimo.davat onima koji su ubijali srbe to moze samo budala

Name

Peki

16.08.2017 07:49

Bosnjaci djaba se radujete unaprijed to ce biti isto ko sa sa devetim januarom srbi ga slave pa slave i pored zabrane tako isto ovo mogu donijet sta xoce srbi to nikad nece sprovest u djelo to bi narusilo dejton nebi vise bilo ceteres devet pefeset jedan

Name

Peki

16.08.2017 07:50

Ko taj sud zasta zarezuje osamdeset presuda donijeli ni jedna nije ispostpvana kakav je to sud kad ga niko ne ferma nizasta

Name

Peki

16.08.2017 07:55

Srbska republika nece nikad u nato jednom da vam je jasno za sva vremena srbi mogu u savez samo sa srbijom i rusijom a sa onom bagrom nikad u zivotu

Name

Peki

16.08.2017 07:57

Nemojte se bosnjaci unapred radovat to se nikad nece sprovest u djelo jer toora srpsla da prevede koja to nikad nece uradit isto kosto ce uvijek slavit deveti januar

Name

Re.yPeki

16.08.2017 08:28

Nemoj Peki nemoj,a jesili razmisljao da F BiH udje u NATO i dobije mocno oruzje i zastitu.I onda napadnu RS i uniste je za nekoliki sati.Ni Rusija ni Srbija nesmiju pisnuti.Ovo ti velim bez imalo zle namjere.

Name

Za re peki

16.08.2017 09:24

Pa pomago vam je nato I 90 pa sta bi.nemoj slusat vise bakirove bajke kako ste vi jaki.nema mjesta gdje vas nato nije spasavo.I ne zaboravi ako ne udje Republika Srpska sto ce tako i biti onda I od vas nema nista

Name

@pekić

16.08.2017 09:29

Šteta što se "peki" ni za šta ne pita, bilo bi interesantno slušati sve njegove ideje (kada se još malo opismeni)...

Name

@ peki

16.08.2017 09:50

Ahhahahhaaahahha "četeres devet" će i dalje biti, vlasništvo nekog objekta i ili zemljišta nema veze sa veličinom entiteta, koje razmišljanje

Name

Kiklop

16.08.2017 07:04

Drzava se mora zasluziti. Srbi u RS -u hoce drzavu a pokradose boga u njoj, ne placaju porez,rasprodase sve sto neko hoce da kupi.... pa im Soros kriv.

ODGOVORITE
Name

Па

16.08.2017 07:20

Добро то што је могуће не значи и да ће се и пренијети. БиХ се распала а Бејха је неприхватљива за РС тако да ја то гледам као и до сада 100 донесених некаквих пресуда и апелација које нико не поштује.

ODGOVORITE
Name

@pa pa

16.08.2017 09:23

Što prije shvatiš da je tvoje mišljenje apsolutno nebitno, prije ćeš ostatak života provesti van oblaka. Bosna ne ide nigdje, granica će biti na Drini i Savi i kada planeta prestane da se okreće oko sunca...

Name

re

16.08.2017 09:52

A pravobranilaštvo RS podnijelo apelaciju ustavnom sudu BiH, nisu normali, zar ne

Name

Re pa pa

16.08.2017 12:03

Polako vi ste se radovo I 90 pa na kraju kuknjava.I jos nesto.dok god srbi I vecina hrvata ne zele drzavu BiH upamti nece je ni biti.a granici okay macku o rep.u srbiju sa licno ides ko nista.

Name

@папа

16.08.2017 12:27

Босна ти је ограничена на 23%. Ти маштај о чему хоћеш није забрањено

Name

naser

16.08.2017 15:14

Nebrini te se vi ,mi ćemo Bosnu ,ako napravite krivi potez proširiti do kraja.

Name

Mata

16.08.2017 15:48

Jeste li sigurni za hrvate da ne vole i ne zele bosnu ;mozda covic ne zeli a mozda vara naseg glavonju.

Name

radmilo

16.08.2017 07:28

Ovo je svagdje u svetu normalna stvar jedino ovde nije ne znam jos malo ce svi gradovi poceti na sebe knjiziti vojnu imovinuu

ODGOVORITE
Name

Volim srpsku

16.08.2017 07:39

I sad kazu zivimo u drzavi.koja jad.sve sto nisi mogli ratom ostvarit sad otimaju na ovaj nacin.zato se sto prije treba rijesit ove nakaradne vjestacka tvorevine sto prije.jer nisu nasi heroji ginuli za nikakvu beiha vec Republiku Srpsku I nasa je obaveza da to branimo u miru od isto agresora sto su nas napali 92

ODGOVORITE
Name

Re Volim..rs

16.08.2017 07:57

Ti ocito nisi sam svoj. Iscitaj historijske cinjenice pa onda pisi. Danas postoje vjerodostojni snimci svih zbivanja iz proslosti .Nikom ti neces prodati suplje kante i pricu o agresiji na entitet srba,bosnjaka i hrvata pogresno nazvan republika srpska. Tako bar pise u ustavu entiteta zvanog r.s

Name

Re za re

16.08.2017 09:28

Alo ti si doso pametovat koji prvo nema naciju a kamo istoriju.drugo.kako se naziva onaj koji napadne regularnu armiju? Dalje pitaj svoje kako su se izjasnjavali do rata. Sve srbi il jugosloveni.

Name

neso bl

16.08.2017 09:34

Kakva historija,kad se ovde govorilo historija

Name

neso bl

16.08.2017 09:41

70-tih godina su bili srbi,jugosloveni,pa muslimani,sad se ljute kad ih tako zoves sad su bosnjaci,za ocekivati je da sad poslije nekog vremena budu marsovci

Name

Tzhc

16.08.2017 10:00

Ne sikiram se ja za Bosnu,dok je srpskih patriota.

Name

@ nešo bl

16.08.2017 10:44

Ja ih zovem" večinski narod u BiH" i nema greške.

Name

Re tzhc

16.08.2017 12:05

Pa sto bi se sikiro kad smo svi srbi.samo neko vas laze da niste.

Name

Pravda Za Sve

16.08.2017 07:45

Jacanje drzave i njenih institucija je stvarni interes svih gradjana Bosne. Entiteti i Kantoni su samo trosak vise nasem radnistvu. Standard stanovnistva i sigurnost gradjana bi normalno bila bolja. Entiteti pokrivaju kroz svoje autonomno zakonodavstvo kriminal nekih tajkunskih mocnika i politickih kriminalaca koji ne rade za interes naroda.

ODGOVORITE
Name

BL

16.08.2017 08:24

Kao prvo orginal Dejtonskog sporazuma nema niko sem USA. Nasi u Srbiji su ga "izgubili" jer ih boli briga za nas, prodali su svoju Kosovo a da ne prodaju nas. Kao drugo mi Srbi smo pristali na zajednice organe na nivou BiH tj. niko drugi osim nas. Stranci su napravili sud i tumace ustav kako je njima volja i to se mora postovati jer ako ne, krsimo zakon a i sami smo na to pristali. Stranci ne koriste silu nego pamet, prvo te navedu na tanak led, uzmes pare za glasanje u parlamentu Bih, osnuju sud ili neku drugu agenciji i kasnije te zavalce kako zele. Zato mi Srbi treba da cutimo jer bi za pare prodali sve.

ODGOVORITE
Name

poy ha

16.08.2017 09:01

Pa šta su i kako propagirali Trišić-Babić i Radmanović za vrijeme svoje vlasti!!!Pa čemu onda ova sva predstava za narod!I onda slijedi priča o izdajnicima i patriotama ,ha ha ha !A kako su glasale sudije hrvati ,koji brane i zastupaju naše interese?A naravno,bolji njih,i jedne i druge(snsd i szp) nešto za narod,niti se oni razumiju u to što rade niti hoće da uče,oni samo švercaju i trguju interesima

Name

Marko

16.08.2017 09:09

Odluku Bakirovog suda uopste nemoramo ispostovati.Mozete vi presudjivati u Sarajevu sta god hocete ali R.Srpska nece sprovoditi odluke iz Sarajeva koje se kose sa interesima R.Srpske.Da nas necete mozda silom natjerati da prihvatimo odluku???

ODGOVORITE
Name

re

16.08.2017 09:52

Otrijezni se Marko.

Name

re Marko

16.08.2017 10:15

Što bi vas primoravali, mi samo čekamo da potpuno odbacite "dejtonsko slovo" oličeno u Ustavnom sudu BiH i da sami kažete "nema više Dejtona". Odlično ide zasad.

Name

Mata

16.08.2017 15:50

Kada se odbaci dejtonski sporazum stanje se vraca na ono iz 95 godine e kome to pase neka odbaci sporazum.

Name

Don Kihot

16.08.2017 09:15

Pa Majkićka sve zna o tome...svi su požurili da se dodvore strancima i pokažu koperativnost , a "Zaključak Narodne skupštine Republike srpske " iz 2005 godine nikoga NIJE OBAVEZAO da se ispoštuje , a u njemu lijepo stoji da je Vojna imovina Vlasništvo republike srpske.... neka tako nam i treba ...a sa svim je tako i sad grade svoju "PATRIOTSKU "karijeru na promašajima od NACIONALNOG ZNAČAJA......

ODGOVORITE
Name

Re Re Re Re

16.08.2017 09:59

Siguran sam da bi se ti i ja zarakijali zajedno. Nemas razloga da me mrzis.

ODGOVORITE
Name

General

16.08.2017 10:10

I onako ce kontrolisati korpus pod Srpskom kontrolom ne znam sta se tu mijenja osim formalno pravnih okolnosti a sve ostalo ostaje isto. Politicari nas zavadjaju i dizu tenzije oko ciste gluposti koja se prikazuje samo na papiru.

ODGOVORITE